Szkolenia Miękkie | Szkolenia Soft Skills

Szkolenia Miękkie

Lokalne, instruktorskie umiejętności miękkie na żywo (znane również jako umiejętności ludzi, umiejętności interpersonalne, umiejętności społeczne i umiejętności zbywalne) prezentują poprzez dyskusję i ćwiczenia, jak zrozumieć dynamikę relacji międzyludzkich w środowisku biznesowym oraz jak stosować techniki i nawyki Soft Skills i mentalności, aby poprawić relacje, a także wyniki biznesowe, jednocześnie tworząc bardziej satysfakcjonujące doświadczenie w pracy i życiu Trening w ramach Soft Skills jest dostępny jako "trening na żywo" lub "trening na żywo" Szkolenie na żywo w siedzibie klienta może odbywać się lokalnie w siedzibie klienta w Polsce lub w centrach szkoleniowych korporacji NobleProg w Polsce Zdalne szkolenie na żywo odbywa się za pomocą interaktywnego, zdalnego pulpitu NobleProg Twój lokalny dostawca szkoleń.

Opinie uczestników

★★★★★
★★★★★

Plany szkoleń z technologii Miękkie

KodNazwaCzas trwaniaCharakterystyka kursu
297Assertiveness7 godzinyA highly participative course involving individual and group discussions and skills practice to enable delegates to share ideas and develop their skill levels.

Audience

Anyone who is looking to enhance their assertiveness skills

Aim

This course aims to raise confidence and increase the delegate’s ability to communicate confidently and assertively with colleagues and customers.

Objectives

By the end of the programme the participants will:

- Understand and overcome the barriers to being assertive
- Recognise behaviour traits within yourself and others and learn effective strategies for managing them
- Communicate effectively with a wide range of people to achieve a win-win situation wherever possible
- Effectively manage difficult situations.
changeman2Zarządzanie zmianą14 godzinyPrzeznaczenie kursu:

Dla kadry zarządzającej: kierowników zespołów, menedżerów oraz pracowników, którzy jako liderzy wprowadzają zmiany. Szkolenie jest także elementem wspomagającym do rozwijanie poszczególnych funkcji kierowniczych oraz zarządzanie zasobami ludzkimi.

Korzyści wynikające z ukończenia kursu:

- wzrost efektywności zarządzania zespołem,
- skuteczne podejmowanie decyzji związanych z wprowadzaniem zmian, funkcjami kierowniczymi,
- zrozumienie istoty procesu zmian w organizacji,
- nabycie umiejętność spoglądania na zmianę z różnych punktów widzenia na proces zmian,
- adekwatny dobór stylu kierowania do zespołu, sytuacji, rozwoju firmy.

Metoda szkolenia:

Szkolenie pomyślane jest jako interaktywne, gdzie udział uczestników sięga ponad 80% czasu.

Każda sesja przebiega według podobnej dynamiki, opartej o metodologię opracowaną z uwzględnieniem cyklu Kolba: ćwiczenie otwierające na nowe nawyki (budujące świadomość), mini wykład o technikach (wiedza), ćwiczenie nowych taktyk i technik (umiejętność). Po zamknięciu każdej sesji uczestnicy otrzymują materiały pomocnicze dotyczące omówionej sesji.

Materiał praktyczny jest podsumowywany mini wykładami dającymi teoretyczne podstawy oraz wyjaśniającymi podstawowe mechanizmy psychologiczne, których uczestnicy doświadczają w trakcie pracy na sali szkoleniowej.
coachsCoaching - stymulacja i czuwanie nad rozwojem pracowników14 godzinyUmiejętności zdobywane podczas kursu  wzrost efektywności zarządzania pracownikami,  wzrost skuteczności prowadzenia rozmów z pracownikami,  umiejętność wkomponowania systemowego coachingu w strategię firmy,  poznanie kompetencji niezbędnych w realizacji efektywnego coachingu menedżerskiego,  skuteczne przygotowanie kadry kierowniczą do roli coacha. Metoda szkolenia Szkolenie pomyślane jest jako interaktywne, gdzie udział uczestników sięga ponad 80% czasu. Każda sesja przebiega według podobnej dynamiki, opartej o metodologię opracowaną z uwzględnieniem cyklu Kolba: ćwiczenie otwierające na nowe nawyki (budujące świadomość), mini wykład o technikach (wiedza), ćwiczenie nowych taktyk i technik (umiejętność). Po zamknięciu każdej sesji uczestnicy otrzymują materiały pomocnicze dotyczące omówionej sesji. Materiał praktyczny jest podsumowywany mini wykładami dającymi teoretyczne podstawy oraz wyjaśniającymi podstawowe mechanizmy psychologiczne, których uczestnicy doświadczają w trakcie pracy na sali szkoleniowej. Oczekiwane przygotowanie słuchaczy
dzmDZM – delegowanie zadań i motywowanie pracowników14 godzinyPrzeznaczenie kursu

Kurs jest przeznaczony dla osób odpowiedzialnych za uruchomienie i realizację projektów: członków Komitetów Sterujących oraz kierowników projektów i podprojektów.

Stanowi także niezbędne przygotowanie dla każdego, kto pracując na kierowniczym stanowisku chce odnosić sukcesy w zarządzaniu zespołami, delegowaniu zadań oraz motywowaniu.

Umiejętności zdobywane podczas kursu

- rozpoznawanie podstawowych zasad proces grupowego.
- budowanie efektywnego systemu komunikacji w zespole.
- rozpoznanie ról występujących w zespole.
- praktyczne stosowanie zasad efektywnego delegowania zadań.
- identyfikacja przyczyn oporu i błędów związanych z delegowaniem zadań.
- znajomość zasad efektywnego motywowania środkami materialnymi i niematerialnymi.
- psychologiczne zasady motywowania.
- efektywne stosowanie informacji zwrotnej i ocen w procesie motywowania.
kultiRóżnice międzykulturowe w pracy zespołowej14 godzinyPrzeznaczenie i cel szkolenia Szkolenie skierowane jest do wszystkich, którzy mają do czynienia w swojej pracy zawodowej z przedstawicielami odmiennych kultur. Szkolenie skierowane jest zarówno do osób, które zamierzają (lub już to robią) nawiązywać kontakty handlowe z partnerami zagranicznymi, prowadzić negocjacje, sprzedawać i promować swoje produkty, ale także osób, które współpracują z obcokrajowcami na miejscu w Polsce. W szkoleniu mogą brać udział przedstawiciele różnych branż, niezależnie od wieku czy szczebla menadżerskiego. W zależności od zapotrzebowania szkolenie może zostać dostosowane dla grupy zaawansowanej w danej dziedzinie i dotyczyć konkretnego regionu lub kraju (np. kraje skandynawskie, kraje arabskie, itd.) Szkolenia są otwarte, jednak w miarę zapotrzebowania mogą być zamknięte i skierowane do konkretnej firmy/grupy osób..
skobkiSkuteczna Obsługa Klienta7 godzinySkuteczna Obsługa Klienta to szkolenie, którego zadaniem jest wyposażyć uczestników w zasady oraz umiejętności operowania odpowiednimi zwrotami i słownictwem, ukierunkowane na typ poszczególnych Klientów. Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej, co pozwala uczestnikom odnieść treści szkolenia do poszczególnych sytuacji zawodowych.
pptfinanceCreating Slide Decks for the Financial World7 godzinyTen kurs da ci wiedzę na temat prezentacji informacji finansowych (liczb) w programie PowerPoint, a nie tylko umiejętności prezentacji Będziesz mógł przedstawić informacje finansowe w bardziej profesjonalny sposób .
advprsntDelivering Impressive Presentation Decks - Social Skills Workshop14 godzinyCel: Poprawa umiejętności przygotowywania atrakcyjnych prezentacji za pomocą programu Powerpoint i innych narzędzi Adresaci: Przedstawiciele handlowi, konsultanci, pracownicy naukowo-dydaktyczni, menedżerowie, nauczyciele, pracownicy korporacyjni, MŚP i instytucje publiczne, dla których wyzwaniem jest stanąć przed grupą ludzi, powiedz im, wzbudzając zainteresowanie .
advppAdvanced Slide Design in PowerPoint7 godzinyTen kurs jest skierowany do wszystkich, którzy chcą pracować bardziej efektywnie w programie PowerPoint podczas tworzenia slajdów i uczenia się podstaw ich prezentacji .
ccarestrCustomer Care Strategy21 godzinyStrategia dbania o klienta odgrywa ważną rolę w budowaniu satysfakcji klienta, pomagając w utrzymaniu lojalnych klientów i zwiększeniu poziomu powtórnych transakcji Dzięki dobrej obsłudze klienta zyskujesz zaufanie klienta, wzmacniasz wizerunek firmy i wzmacniasz swoją przewagę konkurencyjną na rynku Kurs koncentruje się na strategiach i umiejętnościach budowania trwałych relacji z klientami poprzez rozwijanie wartościowych i skutecznych strategii obsługi klienta Zadowoleni klienci mogą, poprzez rozmowy i opowiadanie historii, zostać dobrowolnymi ambasadorami Twojej firmy i bardzo chętnie polecą Twoje usługi innym Warsztaty pomogą również uczestnikom w skutecznym, odpowiednim i jasnym komunikowaniu się we wszystkich sytuacjach CELE Rozwijanie kompetencji w zakresie profesjonalnej obsługi klienta Zwiększenie efektywności komunikacji z klientami Zdobycie wiedzy o tym, jak dotrzeć do podstawowych potrzeb i oczekiwań klientów Budowanie silnych i trwałych relacji z klientami Rozszerzenie pozytywnego wizerunku firmy na rynku Identyfikowanie, ograniczanie i pokonywanie zarzutów i barier Poznawanie osobowości i preferencji komunikacyjnych w kontaktach z klientami Utrwalanie możliwości tworzenia otwartego środowiska dla komunikacji Rozwijanie umiejętności komunikowania się jasno i skutecznie Identyfikacja barier w skutecznej komunikacji Opanowanie mowy ciała i komunikacji niewerbalnej METODY Odgrywanie ról Testy samooceny Ćwiczenia w grupach Praca indywidualna Praktyki Wykłady Dyskusje WYNIKI NAUCZANIA Po zakończeniu tego kursu uczestnicy będą mogli: Przyjęcie ukierunkowanej strategii obsługi klienta Określ kluczowe problemy klientów Zbuduj profesjonalny wizerunek firmy Dostosuj się do konkretnych stylów zachowań klientów Zwiększ lojalność klientów dzięki wyjątkowej obsłudze klienta Rozwijaj umiejętności komunikacyjne z klientami Użyj technik do budowania relacji Opracuj osobisty plan działania, aby poprawić umiejętności obsługi klienta Pokaż gesty hojności i wysokiej jakości obsługę klienta Użyj technik, aby poradzić sobie w trudnych sytuacjach Rozpoznanie barier w dostarczaniu wyjątkowej obsługi klienta .
solvproKreatywne rozwiązywanie problemów w zespole14 godzinySzkolenie pomyślane jest jako interaktywne, gdzie udział uczestników sięga ponad 80% czasu. Każda sesja przebiega według podobnej dynamiki, opartej o metodologię opracowaną z uwzględnieniem cyklu Kolba: ćwiczenie otwierające na nowe nawyki (budujące świadomość), mini wykład o technikach (wiedza), ćwiczenie nowych taktyk i technik (umiejętność). Po zamknięciu każdej sesji uczestnicy otrzymują materiały pomocnicze dotyczące omówionej sesji. Materiał praktyczny jest podsumowywany mini wykładami dającymi teoretyczne podstawy oraz wyjaśniającymi podstawowe mechanizmy psychologiczne, których uczestnicy doświadczają w trakcie pracy na sali szkoleniowej. • Uruchomienie i rozwinięcie potencjału techniki twórczego myślenia • Niwelowanie skutków działania barier dla twórczego myślenia • Nauka generowania oryginalnych pomysłów i niestereotypowego podchodzenia do problemów • Nabycie umiejętności wykorzystywania wyobraźni i fantazji w pracy umysłowej • Kształtowanie nawyku szukania wielu rozwiązań (myślenie dywergencyjne), identyfikowania sedna problemu i nabycie odwagi we wprowadzaniu nietypowych rozwiązań • Doskonalenie umiejętności ustalania celów w procesie rozwiązywania problemów • Pobudzenie otwartości i spontaniczności w wyrażaniu własnych myśli, pomysłów i emocji • Doskonalenie umiejętności stosowania technik i narzędzi rozwiązywania problemów • Poprawa trafności podejmowanych decyzji • Wzrost kompetencji w zakresie komunikacji w zespole i współpracy zorientowanej na cel
stakeholStakeholder engagement and management – budowanie systemu wsparcia dla projektu14 godzinyCelem szkolenia będzie przegląd i poprawa kompetencji niezbędnych do realizacji celów biznesowych zarówno w aspekcie pracy indywidualnej jak i zespołowej, szczególnie poprzez nabycie przez uczestników takich umiejętności jak: - Budowanie efektywnego stylu komunikowania się z innymi - Praktycznej diagnozy barier komunikacyjnych i technik aktywnego zapobiegania ich wystąpieniu - Umiejętność skutecznego wywierania wpływu i perswazji -Zmiana postaw własnych oraz modelowania zachowań konstruktywnych (np. postawy asertywnej)
motroMotywująca rozmowa oceniająca7 godzinySzkolenie przeznaczone jest dla menedżerów, specjalistów HR i wszystkich, którzy są odpowiedzialni za przeprowadzanie rozmów oceniających z pracownikami. Dzięki udziałowi w szkoleniu Menedżerowie : - docenią znaczenie oceniania pracowników, - nauczą się wykorzystywać system ocen do budowania motywacji i zaangażowania, - będą postrzegani, jako sprawiedliwie oceniający, - nauczą się prowadzić trudne rozmowy z pracownikami, - dowiedzą się, jakie standardy zachowań powinni prezentować podczas rozmów oceniających, - poznają swoje mocne i słabsze strony w zakresie komunikacji i otrzymają narzędzia doskonalenia, - zwiększą poczucie pewności siebie z kontaktach z podwładnymi oraz w sytuacjach trudnych.
InfluenceInfluence in Action14 godzinyFirmy Pfizer, Hewlett Packard, DellEMC i VMware skorzystały z tego programu, rozwijając lepszą równowagę w swoim wpływie stylu i wykazując odporność na wyzwania w miejscu pracy Jeśli chcesz: • tworzyć wysoko wydajne zespoły robocze • konsekwentnie wygrywać kontrakty z pitchingu • skutecznie negocjować najlepsze oferty • budować wartość dla akcjonariuszy, rok do roku wtedy potrzebujesz naszego programu wpływającego.
stressmanJak skutecznie radzić sobie ze stresem. Sztuka zarządzania emocjami14 godzinyPrzeznaczenie kursu: Celem szkolenia jest rozwijanie umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach, zrozumienia źródeł powstawania stresu i określenia swej podatności na stres, poprzez rozpoznanie swoich słabych i mocnych stron, roli i sytuacji w pracy, rodzinie, środowisku prywatnym. Umiejętności zdobywane podczas kursu: • rozpoznawanie symptomów ostrzegawczych stresu • określanie indywidualnego poziomu podatności na stres • dostrzeganie korzyści płynące ze stresu • rozróżnianie stresu pozytywnego i destrukcyjnego • umiejętność określenia i wyboru odpowiedniej strategii radzenia sobie w trudnych sytuacjach • umiejętność określenia najistotniejszych czynników stresogennych w życiu zawodowym i prywatnym • Opanowanie umiejętności relaksacji poprzez różnorodne techniki: • kontrolowanie i regulacja oddechu • stosowanie technik relaksacji mięśniowej: np. treningu Jacobsona • Opanowanie zasad profilaktyki antystresowej Szkolenie pomyślane jest jako interaktywne, gdzie udział uczestników sięga ponad 80% czasu. Każda sesja przebiega według podobnej dynamiki, opartej o metodologię opracowaną z uwzględnieniem cyklu Kolba: ćwiczenie otwierające na nowe nawyki (budujące świadomość), mini wykład o technikach (wiedza), ćwiczenie nowych taktyk i technik (umiejętność). Po zamknięciu każdej sesji uczestnicy otrzymują materiały pomocnicze dotyczące omówionej sesji. Materiał praktyczny jest podsumowywany mini wykładami dającymi teoretyczne podstawy oraz wyjaśniającymi podstawowe mechanizmy psychologiczne, których uczestnicy doświadczają w trakcie pracy na sali szkoleniowej.
xyzRóznice pokoleniowe w zarządzaniu. Pracownicy pokoleń XYZ. Jak z nimi funkcjonować14 godzinySzkolenie adresowane jest do osób kierującymi zespołami pracowników, kierującymi projektami, chcących w pełni korzystać z potencjału drzemiącego w zespole

Korzyści dla uczestników szkolenia:

- Poznanie charakterystyki poszczególnych grup pokoleniowych
- Nabędą umiejętności odpowiedniego komunikowania się z pracownikami
- Nabędą umiejętności udzielania informacji zwrotne według zasady „tu i teraz”
- Poznanie sposobów na motywowanie pracowników pokolenia X, Y oraz Z
- Poznanie modelowych typów rozmów z pracownikami pokolenia X,Y i Z

Metoda szkolenia:

Szkolenie pomyślane jest jako interaktywne, gdzie udział uczestników sięga ponad 80% czasu. Każda sesja przebiega według podobnej dynamiki, opartej o metodologię opracowaną z uwzględnieniem cyklu Kolba: ćwiczenie otwierające na nowe nawyki (budujące świadomość), mini wykład o technikach (wiedza), ćwiczenie nowych taktyk i technik (umiejętność). Po zamknięciu każdej sesji uczestnicy otrzymują materiały pomocnicze dotyczące omówionej sesji.

Materiał praktyczny jest podsumowywany mini wykładami dającymi teoretyczne podstawy oraz wyjaśniającymi podstawowe mechanizmy psychologiczne, których uczestnicy doświadczają w trakcie pracy na sali szkoleniowej.
sevenhabitsHabits of Highly Effective People7 godzinyMożliwości i wzrost odbywa się "poza strefą komfortu" Podczas tego szkolenia uczestnicy będą angażować się w interaktywne i ożywione dyskusje, aby zastanowić się i wzmocnić nastawienie i umiejętności związane ze zmianą i wzrostem Poprzez serię dyskusji, ćwiczeń i działań zespołowych uczestnicy nauczą się identyfikować swoje indywidualne "strefy komfortu" i stosują właściwe myślenie i techniki, aby wyjść poza te strefy, aby odkryć nowe możliwości "Skuteczni ludzie wykorzystują zmiany i odkrywają nowe możliwości!" Ten kurs składa się z połączenia ułatwionych dyskusji, działań zespołowych, prezentacji uczestników oraz aktywnych i ciągłych informacji zwrotnych od trenera .
lineLeadership in the new economy21 godzinyPo zakończeniu kursu uczestnicy powinni mieć możliwość: Zdobądź zrozumienie samopoznania jako podstawy inspirujących liderów Wzmocnienie i podtrzymanie zdolności wykonawczych oraz przyczynienie się do stworzenia kultury wysokiej wydajności Prowadzić transformację kulturową i procesy zmian w swoich obszarach wpływów za pomocą inteligencji emocjonalnej i narzędzi zarządzania zmianami .
Negskills0017Negotiation Skills14 godzinyTen dwudniowy kurs jest przeznaczony dla osób, które chcą osiągnąć lepsze wyniki w swoich negocjacjach z klientami, dostawcami i współpracownikami Uczy umiejętności i taktyki skutecznych negocjatorów i buduje pewność potrzebną do osiągnięcia sukcesu Uczestnicy poznają różne style negocjacyjne i maksymalizują ich osobistą siłę, jednocześnie chroniąc ważne relacje Kurs jest wysoce partycypacyjny dzięki połączeniu wykładu, dyskusji, coachingu i ćwiczeń .
ConResBeConflict Resolution, Assertiveness and Self Confidence14 godzinyW coraz bardziej zglobalizowanym świecie działamy w bardziej wielokulturowych środowiskach, w których możliwe są konflikty między jednostkami i grupami Podstawową zasadą stojącą za rozwiązywaniem konfliktów jest to, że konflikty są nieuniknione, ale że można nimi zarządzać Asertywność, pewność siebie, zdolności negocjacyjne, umiejętności interpersonalne i inne mają decydujący wpływ na rozwiązywanie konfliktów W naszym codziennym życiu spotykamy się z wieloma okazjami, w których świadomie lub nieświadomie (z członkami rodziny, przyjaciółmi, klientami, partnerami biznesowymi) radzimy sobie z konfliktami Opanowanie rozwiązywania konfliktów pomaga skutecznie rozwiązywać konflikty, a także pomaga nam lepiej komunikować się, skutecznie przekonywać, poprawiać wyniki biznesowe, a także poprawiać organizacyjne i osobiste zachowanie oraz wydajność Ten kurs oferuje połączenie teorii i koncepcji, połączone z ćwiczeniami grupowymi i indywidualnymi działaniami, aby umożliwić delegatom dzielenie się pomysłami i rozwijanie swoich umiejętności Cele: Zrozumienie podstaw i niuansów konfliktów w organizacjach Aby odkryć kluczowe pojęcia, czynniki, teorie, typy i modele w rozwiązywaniu konfliktów Aby odkryć typy osobowości, style przywództwa wspierające umiejętności negocjacyjne Aby nauczyć się sztuki asertywności i pewności siebie Aby eksperymentować, doświadczać i ćwiczyć rozwiązania konfliktów .
unicorpUniversity to Industry – preparing for the transition7 godzinyTen kurs jest skierowany do osób, które dopiero zaczynają lub dopiero rozpoczynają karierę zawodową w branży Zaprojektowany, aby budować zrozumienie i docenienie korporacyjnego miejsca pracy, oczekiwań i zachowań, z którymi będą musieli się zmierzyć absolwenci rozpoczynający karierę Po zakończeniu kursu mentor zostanie przydzielony na okres 6 miesięcy, w którym odbędzie się do 6 spotkań (przez telefon, skype, itp) Na 121 Cel tych spotkań zostanie określony pomiędzy mentorem a podopiecznym przed każdą sesją i będzie skupiony na kwestiach, które są najważniejsze dla podopiecznego w danym czasie .
pptpresentationsellDelivering a PowerPoint Presentation that Sells14 godzinyIn this instructor-led, live training, participants will learn how to prepare and deliver a convincing PowerPoint presentation. From technical preparation to skillful delivery, each essential point is covered in this interactive workshop.

By the end of this training, participants will be able to:

- Apply the right mindset for delivering a powerful and convincing presentation
- Practice effective communication techniques to enhance a presentation
- Prepare PowerPoint slides that complement and strengthen a presentation
- Create a connection with the audience that facilitates trust and enables the sale of an idea, proposal, product or service

Audience

- Leaders and Managers
- Engineers
- Researchers
- Consultants
- Persons with little or no business background
- Persons preparing to propose an idea or proposal

Format of the Course

- Workshop format with lots of exercises and practice in a lively and engaging environment.

Note

- To request a customized training for this course, please contact us to arrange
desthiDesign Thinking4 godzinyOverview:

There are Five stages in the Design Thinking (DT) process (empathize, define the problem, ideate, prototype, test).

In an increasingly complex world, we deal with problems that may need special approaches. Design Thinking helps deal with complex problems. Mastering design-thinking helps to deal with complex problems effectively, communicate better, persuade efficiently, improve business results and enhances organizational and personal behavior and performance.

- How DT works: learn from people and problem, find patterns, design model (model drift), test the model, evaluate the model and re-engineer.
- Relationship between DT, innovation and entrepreneurship.
- DT methods and tools: persona, stakeholder map, customer journey map, service blueprint, business model innovation.
- Application of DT: design mindset, disruptive innovation, iterative approach, agile estimation technique, critical thinking, problem solving, teamwork, leadership readiness, communication skills, technology savvy, forward thinking, intercultural and ethical competency, emotional intelligence, self-awareness, negotiating skills, conflict resolution.

Objectives:

- To understand the fundamentals and nuances of DT
- To explore key concepts, factors, theories, types, and models in DT
- To experiment, experience and practice DT

Delivery:

This is a 1 day (4 hours) training course and consists of:

- lectures (40% - presentation of theories, concepts, models, and interactions),
- group exercises (30% - group dynamics, games, group discussion, and mock-conflict resolution exercises),
- individual activities (15% - writing, designing and peer discussion)
- and others (15% - videos, reading).

Note: due to the nature of this course there is a minimum group size of 3
budzespBudowanie i zarządzanie zespołem14 godzinyUmiejętności zdobywane podczas kursu

- identyfikacja i zrozumienie procesów jakie mają miejsce w grupie pracowników na różnych etapach jej rozwoju
- identyfikacja umiejętności potrzebnych do efektywnej współpracy na różnych szczeblach
- umiejętności ułatwiające współprace grupową jak i indywidualną
- umiejętności komunikacyjne
efektkomEfektywna komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów14 godzinyUmiejętności zdobywane podczas kursu

- Budowanie efektywnego stylu komunikowania się z innymi
- Praktycznej diagnozy barier komunikacyjnych i technik aktywnego zapobiegania ich wystąpieniu
- Budowanie wspierających relacji w zespole
- Efektywnie współdziałanie w zespole
- Świadomość wzajemnego wpływu w relacji zespół- jednostka i jednostka –zespół
- Umiejętność stosowania różnorodnych technik zarządzania konfliktem
- Zmiana postaw własnych oraz modelowania zachowań konstruktywnych (np. postawy asertywnej)
coachCoaching Skills7 godzinyPubliczność Personel, który musi być w pełni przygotowany do prowadzenia sesji coachingowych o wysokiej jakości Do poszczególnych członków własnego personelu Do ich zespołów Dla osób, które nie są bezpośrednio związane z własnymi zespołami, ale które cenią swój niezależny i niedyskryminujący wkład Format kursu Kombinacją: Ułatwione dyskusje Sesje coachingowe delegatów - z pełną informacją zwrotną Do końca kursu uczestnicy będą mogli: Zdefiniuj "Coaching" i szczegółowo wyjaśnij zastosowanie Coachingu w celu poprawy wydajności indywidualnej i zespołowej - w szczególności w odniesieniu do jego wykorzystania do zrozumienia przyczyn (i poprawy) niedostatecznych wyników Zapewnij sensowne sesje coachingowe .
3099Zarządzanie konfliktem14 godzinyPrzeznaczenie szkolenia:

Dla wszystkich dążących do skutecznego i efektywnego radzenia sobie z sytuacjami konfliktowymi. Szkolenie dla osób chcących rozwijać swoje kompetencje związane z wykorzystaniem konfliktu w pracy zespołu, dążących do rozwoju umiejętności stosowania strategii, metod i technik zarządzania konfliktem.

Korzyści wynikające z ukończenia szkolenia:

zastosowanie metod i technik rozwiązywania sytuacji konfliktowych, skuteczne zarządzanie konfliktem, efektywne komunikowanie się w sytuacji konfliktu, umiejętne przygotowanie analizy potrzeb stron konfliktu i formułowania problemu, wykorzystanie umiejętności zarządzania stresem, emocjami oraz asertywnymi technikami w rozwiązywaniu sytuacji konfliktowych.

Umiejętności zdobywane podczas szkolenia:

- efektywne komunikowanie się w sytuacji konfliktu
- rozpoznawanie źródeł konfliktów
- analiza potrzeb stron konfliktu i formułowanie problemu
- zastosowanie metod i technik rozwiązywania sytuacji konfliktowych
- korzystanie z zasad asertywności i zarządzania emocjami w rozwiązywaniu konfliktów
- stosowanie zasad asertywnego przeciwstawiania się próbom manipulacji
- adekwatne zachowania się w konflikcie
- stosowanie elementów zarządzania stresem, emocjami

Metoda szkolenia:

wykład, symulacje, analiza przypadków, odgrywanie ról, udzielanie informacji zwrotnej uczestnikom
commtmCommunicating and Influencing For Team Members14 godzinyPubliczność Personel, który musi być w pełni świadomy zagadnień związanych z komunikowaniem się i wpływem: Ich koledzy Ich szefowie Ich klienci wewnętrzni i zewnętrzni oraz interesariusze Format kursu Kurs będzie wysoce interaktywną kombinacją: Ułatwione dyskusje Prezentacje slajdów Ćwiczenia i Studium przypadku Do końca kursu uczestnicy będą mogli: Doceń potrzebę zarządzania własnym zachowaniem, zanim będą mogli wpływać na zachowania innych Zapoznaj się z mocnymi i słabymi stronami różnych dostępnych mediów komunikacyjnych Zarządzaj swoimi wewnętrznymi i zewnętrznymi klientami oraz interesariuszami .
commtm2Communicating and Influencing - For Managers and Team Leaders14 godzinyPubliczność Personel, który musi być w pełni świadomy zagadnień związanych z komunikowaniem się i wpływem: Ich koledzy Ich szefowie Ich klienci wewnętrzni i zewnętrzni oraz interesariusze Format kursu Kurs będzie wysoce interaktywną kombinacją: Ułatwione dyskusje Prezentacje slajdów Ćwiczenia i studia przypadków Do końca kursu uczestnicy będą mogli: Doceń potrzebę zarządzania własnym zachowaniem, zanim będą mogli wpływać na zachowania innych Zapoznaj się z mocnymi i słabymi stronami różnych dostępnych mediów komunikacyjnych Zarządzaj swoimi wewnętrznymi i zewnętrznymi klientami oraz interesariuszami Wyjaśnij, jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami, jakie mogą napotkać w biurze .
pplteammanPeople and Team Management21 godzinyPubliczność

Personel, który musi być w pełni świadomy zagadnień związanych z zarządzaniem ludźmi i zespołem w celu:

- Sami
- Ich koledzy (rówieśnicy)
- Ich szefowie
- Ich członkowie zespołu
- Ich klienci wewnętrzni i zewnętrzni oraz interesariusze

Format kursu

Kurs będzie wysoce interaktywną kombinacją:

- Ułatwione dyskusje
- Prezentacje slajdów
- Ćwiczenia i
- Studium przypadku

Do końca kursu uczestnicy będą mogli:

- Doceń potrzebę zarządzania własnym zachowaniem, zanim będą mogli wpływać na zachowania innych
- Zapoznaj się z mocnymi i słabymi stronami różnych dostępnych mediów komunikacyjnych
- Doceń, jak zarządzać, motywować i rozwijać członków swojego zespołu
- Zarządzaj swoimi wewnętrznymi i zewnętrznymi klientami oraz interesariuszami
- Wyjaśnij, jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami, jakie mogą napotkać w biurze

Nadchodzące szkolenia z technologii Miękkie

SzkolenieData KursuCena szkolenia [Zdalne / Stacjonarne]
Zarządzanie konfliktem - Gdynia, ul. Ejsmonda 2śr., 2019-03-06 09:001990PLN / 2740PLN
Zarządzanie konfliktem - Opole, Władysława Reymonta 29wt., 2019-05-14 09:001990PLN / 2740PLN
Zarządzanie konfliktem - Gdynia, ul. Ejsmonda 2wt., 2019-06-11 09:001990PLN / 2740PLN
Zarządzanie konfliktem - Gdynia, ul. Ejsmonda 2pon., 2019-08-05 09:001990PLN / 2740PLN
Zarządzanie konfliktem - Opole, Władysława Reymonta 29śr., 2019-08-07 09:001990PLN / 2740PLN
Szkolenie Miękkie, Miękkie boot camp, Szkolenia Zdalne Miękkie, szkolenie wieczorowe Miękkie, szkolenie weekendowe Miękkie, Kurs Miękkie,Kursy Miękkie, Trener Miękkie, instruktor Miękkie, kurs zdalny Miękkie, edukacja zdalna Miękkie, nauczanie wirtualne Miękkie, lekcje UML, nauka przez internet Miękkie, e-learning Miękkie, kurs online Miękkie, wykładowca Miękkie Szkolenie Soft Skills, Soft Skills boot camp, Szkolenia Zdalne Soft Skills, szkolenie wieczorowe Soft Skills, szkolenie weekendowe Soft Skills, Kurs Soft Skills,Kursy Soft Skills, Trener Soft Skills, instruktor Soft Skills, kurs zdalny Soft Skills, edukacja zdalna Soft Skills, nauczanie wirtualne Soft Skills, lekcje UML, nauka przez internet Soft Skills, e-learning Soft Skills, kurs online Soft Skills, wykładowca Soft Skills

Kursy w promocyjnej cenie

SzkolenieMiejscowośćData KursuCena szkolenia [Zdalne / Stacjonarne]
Adobe Premiere ProKraków, ul. Rzemieślnicza 1pon., 2019-01-21 09:001990PLN / 2740PLN
CGEIT – Certified in the Governance of Enterprise ITGdańsk, ul. Grodzka 19wt., 2019-01-22 09:003990PLN / 5240PLN
Build Native iOS and Android Apps with FlutterWarszawa, ul. Złota 3/11pon., 2019-01-28 09:00N/A / 2740PLN
Programowanie w języku PythonWrocław, ul.Ludwika Rydygiera 2a/22wt., 2019-01-29 09:003990PLN / 5240PLN
Drupal 8 ThemesŁódź, al. Piłsudskiego 10/14pt., 2019-02-01 09:001000PLN / 1500PLN
Zaawansowana administracja MySQLWrocław, ul.Ludwika Rydygiera 2a/22pon., 2019-02-04 09:001990PLN / 2740PLN
Techniki DTP (InDesign, Photoshop, Illustrator, Acrobat)Warszawa, ul. Złota 3/11pon., 2019-02-04 09:002150PLN / 3650PLN
Lean Management: Lean Management in Manufacturing Szczecin, ul. Sienna 9wt., 2019-02-05 09:001990PLN / 2740PLN
Programowanie w C#Poznań, Garbary 100/63śr., 2019-02-06 09:001990PLN / 2740PLN
CISA - Certified Information Systems AuditorWarszawa, ul. Złota 3pon., 2019-02-25 09:00N/A / 5000PLN
Strategic ThinkingWarszawa, ul. Złota 3śr., 2019-02-27 09:002990PLN / 3840PLN
Security AnalystWrocław, ul.Ludwika Rydygiera 2a/22pon., 2019-03-04 09:004490PLN / 5990PLN
Microsoft Office Excel - poziom średniozaawansowanyPoznań, Garbary 100/63czw., 2019-04-11 09:00860PLN / 1610PLN
React: Build Highly Interactive Web ApplicationsKraków, ul. Rzemieślnicza 1śr., 2019-06-26 09:002990PLN / 3990PLN

Newsletter z promocjami

Zapisz się na nasz newsletter i otrzymuj informacje o aktualnych zniżkach na kursy otwarte.
Szanujemy Twoją prywatność, dlatego Twój e-mail będzie wykorzystywany jedynie w celu wysyłki naszego newslettera, nie będzie udostępniony ani sprzedany osobom trzecim.
W dowolnej chwili możesz zmienić swoje preferencje co do otrzymywanego newslettera bądź całkowicie się z niego wypisać.

Zaufali nam

is growing fast!

We are looking to expand our presence in Poland!

As a Business Development Manager you will:

  • expand business in Poland
  • recruit local talent (sales, agents, trainers, consultants)
  • recruit local trainers and consultants

We offer:

  • Artificial Intelligence and Big Data systems to support your local operation
  • high-tech automation
  • continuously upgraded course catalogue and content
  • good fun in international team

If you are interested in running a high-tech, high-quality training and consulting business.

Apply now!