Szkolenia Miękkie | Szkolenia Soft Skills

Szkolenia Miękkie

Praktyczne szkolenia na żywo z zakresu umiejętności miękkich.

Soft skills (kompetencje miękkie) dotyczą cech psychofizycznych i umiejętności społecznych. Koncentrują się na zachowaniu człowieka, postawach, sposobie bytowania. Dotyczą przede wszystkim zarządzania własną osobą, motywacji oraz umiejętności interpersonalnych. Niezależnie od tego, jaką wykonujemy pracę, musimy współpracować z innymi ludźmi, komunikować się z nimi, wypracowywać wspólne stanowisko. Cały czas trzeba też utrzymywać motywację, pracować nad swoją motywacją, rozwijać umiejętności twarde. Tak naprawdę więc, kompetencje miękkie są podstawą każdej pracy - są najbardziej uniwersalne i wykorzystamy je wszędzie. Dla tych, którzy chcą je w sobie rozwinąć zapewniamy szereg różnorodnych szkoleń.

Szkolenia miękkie są dostępne jako "szkolenie stacjonarne" lub "szkolenie online na żywo".
Szkolenie stacjonarne może odbywać się lokalnie w siedzibie klienta w Polsce lub w ośrodkach szkoleniowych NobleProg w Polsce. Zdalne szkolenie online odbywa się za pomocą interaktywnego, zdalnego pulpitu DaDesktop .

Opinie uczestników

★★★★★
★★★★★

Plany szkoleń z technologii Miękkie

Nazwa kursu
Czas trwania
Opis
Nazwa kursu
Czas trwania
Opis
7 godzin
Opis
A highly participative course involving individual and group discussions and skills practice to enable delegates to share ideas and develop their skill levels.

Audience

Anyone who is looking to enhance their assertiveness skills

Aim

This course aims to raise confidence and increase the delegate’s ability to communicate confidently and assertively with colleagues and customers.

Objectives

By the end of the programme the participants will:

- Understand and overcome the barriers to being assertive
- Recognise behaviour traits within yourself and others and learn effective strategies for managing them
- Communicate effectively with a wide range of people to achieve a win-win situation wherever possible
- Effectively manage difficult situations.
7 godzin
Opis
Publiczność

Pracownicy, którzy muszą być w pełni przygotowani do dostarczania wysokiej jakości sesji coachingowych

- Do poszczególnych członków ich własnego personelu
- Do ich zespołów
- Osobom, które nie są bezpośrednio związane z własnymi zespołami, ale ceniłyby ich niezależny - i nieoceniający - wkład

Format kursu

Kombinacją:

- Ułatwione dyskusje
- Sesje coachingu delegatów - z pełną informacją zwrotną

Pod koniec kursu delegaci będą mogli:

- Zdefiniuj „Coaching” i szczegółowo wyjaśnij zastosowanie coachingu w celu poprawy wydajności indywidualnej i zespołowej - w szczególności odnosząc jego zastosowanie do zrozumienia przyczyn (i poprawienia) niedostatecznego działania
- Dostarcz znaczące sesje coachingowe
14 godzin
Opis
Audience

Staff who need to be fully aware of the issues surrounding Communicating and Influencing:

- Their colleagues
- Their bosses
- Their internal and external customers and stakeholders

Format of the course

The course will be a highly-interactive combination of:

- Facilitated Discussions
- Slide Presentations
- Exercises and
- Case Studies

By the end of the course, delegates will be able to:

- Appreciate the need to manage their own behaviour before they can influence others’ behaviour
- Understand the strengths and weaknesses of the various communications media available
- Manage their internal and external customers and stakeholders
14 godzin
Opis
Publiczność

Pracownicy, którzy muszą być w pełni świadomi problemów związanych z komunikacją i wpływem:

- Ich koledzy
- Ich szefowie
- Ich wewnętrzni i zewnętrzni klienci i interesariusze

Format kursu

Kurs będzie wysoce interaktywną kombinacją:

- Ułatwione dyskusje
- Prezentacje slajdów
- Ćwiczenia i studia przypadków

Pod koniec kursu delegaci będą mogli:

- Doceń potrzebę zarządzania własnym zachowaniem, zanim będą one mogły wpływać na zachowanie innych
- Zrozum mocne i słabe strony różnych dostępnych mediów komunikacyjnych
- Zarządzaj wewnętrznymi i zewnętrznymi klientami i interesariuszami
- Wyjaśnij, jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami, które mogą napotkać w biurze
21 godzin
Opis
Publiczność

Personel, który musi być w pełni świadomy problemów związanych z ludźmi i Management zespołem w celu:

- Sami
- Ich koledzy (rówieśnicy)
- Ich szefowie
- Ich członkowie zespołu
- Ich wewnętrzni i zewnętrzni klienci i interesariusze

Format kursu

Kurs będzie wysoce interaktywną kombinacją:

- Ułatwione dyskusje
- Prezentacje slajdów
- Ćwiczenia i
- Studium przypadku

Pod koniec kursu delegaci będą mogli:

- Doceń potrzebę zarządzania własnym zachowaniem, zanim będą one mogły wpływać na zachowanie innych
- Zrozum mocne i słabe strony różnych dostępnych mediów komunikacyjnych
- Doceń, jak zarządzać, motywować i rozwijać członków zespołu
- Zarządzaj wewnętrznymi i zewnętrznymi klientami i interesariuszami
- Wyjaśnij, jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami, które mogą napotkać w biurze
7 godzin
Opis
Publiczność

Menedżerowie, kierownicy zespołów i członkowie personelu, którzy uważają, że:

- Uczestniczą w zbyt wielu spotkaniach
- Ich czas jest „skradziony” przez innych ludzi
- Nie mogą dotrzeć do sedna swojej codziennej pracy z powodu braku planowania, przewidywania lub ustalania priorytetów

Format kursu

Kurs będzie wysoce interaktywną kombinacją:

- Ułatwione dyskusje
- Prezentacje slajdów
- Ćwiczenia i studia przypadków

Pod koniec kursu delegaci będą mogli:

- Doceń potrzebę efektywnego zarządzania spotkaniami - z poszanowaniem presji czasu tych, których zapraszają na spotkania
- Postępuj zgodnie ze standardowymi procesami wywoływania, zarządzania i przygotowywania wyników spotkań
- Doceń szerzej niektóre sposoby efektywniejszego zarządzania sobą i swoim czasem: pracuj mądrzej, a nie ciężej…
21 godzin
Opis
Publiczność

Personel, który musi być w pełni przygotowany do prezentacji:

- Do ich zespołów
- Do klientów
- Do innych odbiorców wewnątrz firmy
- Do innych odbiorców spoza firmy

Format kursu

Kombinacją:

- Ułatwione dyskusje
- Deleguj prezentacje - z pełną informacją zwrotną

Pod koniec kursu delegaci będą mogli:

- Przygotuj i skonstruuj skuteczną prezentację
- Przygotuj się właściwie do tej prezentacji
- Dostarcz tę prezentację z pewnością
- Korzystaj z różnych pomocy wizualnych, które może wybrać prezenter, tworząc stymulującą prezentację
- Rozpraw się z różnymi typami ludzi, z którymi spotkają się podczas prezentacji
21 godzin
Opis
Audience

Staff who need to be fully prepared to deliver high-quality training sessions

Format of the course

A combination of:

- Facilitated Discussions
- Delegate Presentations – with full feedback

By the end of the course, delegates will be able to:

- Prepare and structure an effective training session
- Prepare themselves properly for that training session
- Deliver that training session with confidence
- Use the various visual aids that a trainer might choose to employ in creating a stimulating session
- Deal with the different types of people who they will encounter in their training courses
7 godzin
Opis
The Team Roles identified by Dr Meredith Belbin are used extensively in organisations worldwide. This course will guide you through the Team Roles theory to help identify ways to use your strengths to your advantage and manage your weaknesses as best you can. The course is suitable for individuals who want to learn to function better in, or improve their management of, teams. It is also ideal for existing teams, who, together, can examine ways to work more effectively in their specific environment.
21 godzin
Opis
Who should attend

Individual contributors, Managers, Team leaders, whose success depends on their ability to communicate clearly, to be understood and to influence how another person performs, and create positive working relationships.

Course description

Individual and team success depends upon the ability of individuals to communicate with others, face to face, as well as virtually. Every interaction with another person determines how you are perceived and every interaction is an opportunity to develop trust and exert positive influence. Whether presenting one to one or to an audience of one thousand, conveying information to a project team or delivering a difficult message, communicating effectively is one of the most powerful skills for achieving your objectives.

This course develops your ability to focus on your outcome, tune in to your audience and develop your message for clarity and impact. Your ability to create an environment for open discussion and ongoing dialogue is crucial for communication success. The communications skills covered in this course will increase your ability to exercise choice and control for every type of conversation, influence with out authority and improve quality of relationships and productivity.
14 godzin
Opis
Jeśli chcesz:

- zrozumieć dlaczego niektórzy nie reagują na to co do nich mówisz,
- poprawić swoje relacje z małżonkiem, dziećmi, szefem, współpracownikiem, itd...
- poszerzyć zakres swoich umiejętności osobistych w dziedzinie komunikacji z innymi ludźmi,
- nauczyć się jak szybko poczuć się lepiej, pewniej, spokojniej lub jak tylko zechcesz,
- zainteresować innych swoją osobą i sprawić aby Cię polubili

ten kurs jest dla Ciebie!

Narzędzia komunikacji, których się nauczysz pochodzą z różnych dziedzin: NLP, psychologii, psychoterapii, hipnoterapii.

To skumulowana wiedza bazująca na najnowszych badaniach i osiągnięciach w tych dziedzinach. Setki godzin nauki, czytania, słuchania i oglądania materiałów, książek i filmów oraz konsultacji psychologicznej dostępne w postaci wykładu z ćwiczeniami.

Serdecznie zapraszam!
14 godzin
Opis
Cel

Celem szkolenia będzie przegląd i poprawa kompetencji niezbędnych do realizacji celów biznesowych zarówno w aspekcie pracy indywidualnej jak i zespołowej, szczególnie poprzez nabycie przez uczestników takich umiejętności jak:

- Budowanie efektywnego stylu komunikowania się z innymi
- Praktycznej diagnozy barier komunikacyjnych i technik aktywnego zapobiegania ich wystąpieniu
- Budowanie wspierających relacji w zespole
- Efektywnie współdziałanie w zespole
- Świadomość wzajemnego wpływu w relacji zespół-jednostka i jednostka–zespół
- Umiejętność stosowania różnorodnych technik zarządzania konfliktem
- Zmiana postaw własnych oraz modelowania zachowań konstruktywnych (np. postawy asertywnej)

Sposób pracy

Szkolenie pomyślane jest jako interaktywne, gdzie udział uczestników sięga ponad 80% czasu. Każda sesja przebiega według podobnej dynamiki: ćwiczenie otwierające na nowe nawyki (budujące świadomość), mini wykład o technikach (wiedza), ćwiczenie nowych taktyk i technik (umiejętność). Po zamknięciu każdej sesji uczestnicy otrzymują materiały pomocnicze dotyczące omówionej sesji.

Materiał praktyczny jest podsumowywany mini wykładami dającymi teoretyczne podstawy oraz wyjaśniającymi podstawowe mechanizmy psychologiczne, których uczestnicy doświadczają w trakcie pracy na sali szkoleniowej.
14 godzin
Opis
Przeznaczenie szkolenia:

Dla wszystkich dążących do skutecznego i efektywnego radzenia sobie z sytuacjami konfliktowymi. Szkolenie dla osób chcących rozwijać swoje kompetencje związane z wykorzystaniem konfliktu w pracy zespołu, dążących do rozwoju umiejętności stosowania strategii, metod i technik zarządzania konfliktem.

Korzyści wynikające z ukończenia szkolenia:

zastosowanie metod i technik rozwiązywania sytuacji konfliktowych, skuteczne zarządzanie konfliktem, efektywne komunikowanie się w sytuacji konfliktu, umiejętne przygotowanie analizy potrzeb stron konfliktu i formułowania problemu, wykorzystanie umiejętności zarządzania stresem, emocjami oraz asertywnymi technikami w rozwiązywaniu sytuacji konfliktowych.

Umiejętności zdobywane podczas szkolenia:

- efektywne komunikowanie się w sytuacji konfliktu
- rozpoznawanie źródeł konfliktów
- analiza potrzeb stron konfliktu i formułowanie problemu
- zastosowanie metod i technik rozwiązywania sytuacji konfliktowych
- korzystanie z zasad asertywności i zarządzania emocjami w rozwiązywaniu konfliktów
- stosowanie zasad asertywnego przeciwstawiania się próbom manipulacji
- adekwatne zachowania się w konflikcie
- stosowanie elementów zarządzania stresem, emocjami

Metoda szkolenia:

wykład, symulacje, analiza przypadków, odgrywanie ról, udzielanie informacji zwrotnej uczestnikom
14 godzin
Opis
Przeznaczenie kursu:

Dla kadry zarządzającej: kierowników zespołów, menedżerów rozpoczynających swoją ścieżkę zawodową oraz pracowników o wysokim potencjale wytypowanych do rozwoju. Szkolenie jest także wstępem do rozwijania poszczególnych funkcji kierowniczych oraz zarządzania zasobami ludzkimi.

Korzyści wynikające z ukończenia kursu:

Wzrost efektywności zarządzania zespołem, skuteczne podejmowanie decyzji związanych z funkcjami kierowniczymi, adekwatny dobór stylu kierowania do zespołu, sytuacji, rozwoju firmy, wzmocnienie umiejętności rozwiązywania konfliktów, wzmocnienie umiejętności zarządzania czasem.

Metoda szkolenia:

krótkie wykłady tematyczne, ćwiczenia indywidualne, symulacje, analiza przypadków, odgrywanie ról
14 godzin
Opis
Umiejętności zdobyte podczas kursu: Szkolenie wskaże Tobie drogę, jak efektywnie zarządzać swoją pracą.

Podczas szkolenia dowiesz się o wielu prostych zasadach, które pomogły w osiągnięciu sukcesu u innych.

Szkolenie pozwoli Tobie znaleźć motywację i określić konkretne działania, żeby osiągnąć swój cel
21 godzin
Opis
Publiczność

- Pracownicy, którzy muszą być w pełni świadomi problemów związanych z wpływaniem i unikaniem konfliktów z:

- Ich koledzy
- Ich szefowie
- Ich wewnętrzni i zewnętrzni klienci i interesariusze

Cele kursu

Pod koniec kursu delegaci będą mogli:

- Doceń potrzebę zarządzania własnym zachowaniem, zanim będą one mogły wpływać na zachowanie innych
- Zrozum mocne i słabe strony różnych dostępnych mediów komunikacyjnych
- Zarządzaj wewnętrznymi i zewnętrznymi klientami i interesariuszami

Format

Kurs będzie wysoce interaktywną kombinacją:

- Ułatwione dyskusje
- Prezentacje slajdów
- Ćwiczenia i
- Studium przypadku
14 godzin
Opis
This course aims to improve public speaking skills of the trainees by practical exercises supported by relevant theory.

It's designed for everyone, mostly conference speakers and team-meeting presenters.
7 godzin
Opis
Kurs ma na celu zainspirowanie uczestników do zostania liderami poprzez pokazanie, co czyni lub przełamuje lidera.
7 godzin
Opis
Kurs ten ma na celu doskonalenie umiejętności uczestników w PowerPoint dzięki ćwiczeniom praktycznym popartym odpowiednią teorią. Jest przeznaczony dla wszystkich, głównie projektantów prezentacji, ale także prelegentów konferencji i prezenterów spotkań grupowych.
35 godzin
Opis
Umiejętności Communication od dawna uznawane są za kluczowe dla sukcesu zawodowego, a wiele karier utknęło w martwym punkcie, zawiodło lub zastygło dzięki brakowi umiejętności komunikacyjnych. W przeciwieństwie do miejskiego mitu, niewielu z nas rodzi się z tą umiejętnością, a większość z nich albo ćwiczyła, albo uczyła się na błędach. Ten kurs ma na celu pomóc delegatom poprawić ich umiejętności komunikacyjne, aw konsekwencji ich zdolność do pracy z innymi.

Umiejętności mediacji są subtelne, ale znacząco odmienne. Komunikacja pożyczkowa Excel jest warunkiem wstępnym, ale ważniejsza jest umiejętność słuchania i odnotowywania tego, co zostało powiedziane. Rolą mediatora jest pomoc stronom w znalezieniu rozwiązania ich problemu i osiągnięcie wyniku, który obie strony chętnie przyjmą. Mediatorzy unikają stronnictwa, wydawania osądów lub udzielania wskazówek. Są po prostu odpowiedzialni za rozwój skutecznej komunikacji i budowanie konsensusu między stronami. Kurs obejmuje również szerszy zakres umiejętności, oprócz komunikacji, które są wymagane, aby być skutecznym mediatorem.
35 godzin
Opis
Przegląd

Ten 5-dniowy kurs pomoże delegatom rozwinąć ich umiejętności myślenia strategicznego, planowania i zarządzania, w tym taktyczne i operacyjne wymagania pomyślnego wdrożenia w środowisku bankowym. Kurs zajmie się trudnymi kwestiami związanymi z zarządzaniem konfliktami, zarządzaniem zmianą, co czyni dobrego lidera i jak zmotywować zespół. Korzystając z interaktywnych studiów przypadku oraz przykładów sektorowych, delegaci będą zachęcani do dzielenia się doświadczeniami i wyzwaniami, aby pomóc w tworzeniu praktycznych i skoncentrowanych na pracy rozwiązań, które mogą odebrać i faktycznie wykorzystać.

Podstawowym celem programu jest wyposażenie kadry kierowniczej w umiejętności skanowania otoczenia biznesowego w celu odkrycia korzystnych możliwości biznesowych, a także opracowania strategii zdobywania przewagi konkurencyjnej w coraz bardziej konkurencyjnym środowisku biznesowym. Między innymi program zapewni również wgląd w przywództwo w zakresie najlepszych praktyk i zachowań, które wzmocnią zdolność kadry kierowniczej do radzenia sobie ze złożonością i niepewnością związaną z zarządzaniem instytucją finansową o wysokiej wydajności.

cele nauczania

Po uczestnictwie w tym kursie delegaci będą mogli:

- Opisz główne problemy, z którymi boryka się duży bank;
- Wyjaśnij różne podejścia do planowania rozwoju organizacji;
- Przeanalizuj obecne środowisko biznesowe i wpływy na organizację;
- Analizuj zasoby wewnątrz i na zewnątrz organizacji;
- Wyjaśnij różne podejścia do zarządzania strategią i umieść ją w biznesplanie;
- Oceń alternatywne strategie rozwoju, aby polecić te najbardziej odpowiadające potrzebom firmy.
- Zastosuj głębsze zrozumienie strategicznych planów rozwoju;
- Dyskutuj obiektywnie o ryzyku, korzyściach i kosztach towarzyszących wdrażaniu nowej strategii, w tym zarządzaniu konfliktem w zespole;
- Zdefiniuj podejścia do zarządzania zidentyfikowanymi zagrożeniami;
- Przeanalizuj potencjalny wpływ na swoją firmę (zarówno pozytywną, jak i negatywną), który wyniknie z wdrożenia nowej strategii;
- Zaprojektuj polityki, systemy i procesy, aby skutecznie wdrażać powstające plany strategiczne;
- Obejmuj kluczowe kroki w zarządzaniu zmianami

Kto powinien uczęszczać

- Menedżerowie produktu / usługi
- Nowo mianowani oraz uznani menedżerowie i liderzy zespołów
- Szefowie operacji
- Senior Bank Managers
- Kierownicy ds. Zasobów ludzkich
- Kierownicy ds. Operacyjnych
- Kierownicy Marketing

Metodologia
Kurs składa się z ułatwionych warsztatów, uzupełnionych studiami przypadków zaczerpniętymi z kombinacji opublikowanych przykładów z życia codziennego i / lub doświadczeń praktycznych. Uczestnicy będą również mogli pracować w małych grupach, aby syntetyzować pomysły i strategie oraz stosować materiał w kontekście własnych organizacji / departamentów. Kluczowym elementem będą również dyskusje na otwartym forum.
7 godzin
Opis
Kurs dedykowany jest zespołom sprzedażowym. Koncentruje się na wykorzystaniu funkcji PowerPoint , które pomagają w procesie sprzedaży, tj. jak skutecznie wyświetlać dane, jak nie zaśmiecać slajdów i na czym skupić się w dziale sprzedaży.
14 godzin
Opis
Ten kurs jest częścią zestawu umiejętności Data Scientist (Domain: Advisory & Leadership ).
7 godzin
Opis
Kurs praktyczny (ok. 60% ‐ warsztaty), przeznaczony dla osób, które tworzą, bądź będą tworzyć historyjki użytkownika (User Stories). Szkolenie opiera się przede wszystkim na przykłdach oraz zadaniach zaprojektowanych przez osoby pracujące na co dzień z Agile oraz Scrum.

Celem szkolenia jest nauczenie kursantów jak tworzyć i opisywać User Stories aby usprawnić komunikację w grupie projektowej oraz aby były one zrozumiałe w sposób jednoznaczny dla developerów.
14 godzin
Opis
Umiejętności zdobywane podczas kursu

- Budowanie efektywnego stylu komunikowania się z innymi
- Praktycznej diagnozy barier komunikacyjnych i technik aktywnego zapobiegania ich wystąpieniu
- Budowanie wspierających relacji w zespole
- Efektywnie współdziałanie w zespole
- Świadomość wzajemnego wpływu w relacji zespół- jednostka i jednostka –zespół
- Umiejętność stosowania różnorodnych technik zarządzania konfliktem
- Zmiana postaw własnych oraz modelowania zachowań konstruktywnych (np. postawy asertywnej)
7 godzin
Opis
Szkolenie przeznaczone jest dla menedżerów, specjalistów HR i wszystkich, którzy są odpowiedzialni za przeprowadzanie rozmów oceniających z pracownikami. Dzięki udziałowi w szkoleniu Menedżerowie : - docenią znaczenie oceniania pracowników, - nauczą się wykorzystywać system ocen do budowania motywacji i zaangażowania, - będą postrzegani, jako sprawiedliwie oceniający, - nauczą się prowadzić trudne rozmowy z pracownikami, - dowiedzą się, jakie standardy zachowań powinni prezentować podczas rozmów oceniających, - poznają swoje mocne i słabsze strony w zakresie komunikacji i otrzymają narzędzia doskonalenia, - zwiększą poczucie pewności siebie z kontaktach z podwładnymi oraz w sytuacjach trudnych.
14 godzin
Opis
Umiejętności zdobywane podczas kursu

- identyfikacja i zrozumienie procesów jakie mają miejsce w grupie pracowników na różnych etapach jej rozwoju
- identyfikacja umiejętności potrzebnych do efektywnej współpracy na różnych szczeblach
- umiejętności ułatwiające współprace grupową jak i indywidualną
- umiejętności komunikacyjne
14 godzin
Opis
Umiejętności zdobywane podczas kursu:

- wzrost efektywności zarządzania pracownikami,
- wzrost skuteczności prowadzenia rozmów z pracownikami,
- umiejętność wkomponowania systemowego coachingu w strategię firmy,
- poznanie kompetencji niezbędnych w realizacji efektywnego coachingu menedżerskiego,
- skuteczne przygotowanie kadry kierowniczą do roli coacha.

Metoda szkolenia:

Szkolenie pomyślane jest jako interaktywne, gdzie udział uczestników sięga ponad 80% czasu. Każda sesja przebiega według podobnej dynamiki, opartej o metodologię opracowaną z uwzględnieniem cyklu Kolba: ćwiczenie otwierające na nowe nawyki (budujące świadomość), mini wykład o technikach (wiedza), ćwiczenie nowych taktyk i technik (umiejętność). Po zamknięciu każdej sesji uczestnicy otrzymują materiały pomocnicze dotyczące omówionej sesji. Materiał praktyczny jest podsumowywany mini wykładami dającymi teoretyczne podstawy oraz wyjaśniającymi podstawowe mechanizmy psychologiczne, których uczestnicy doświadczają w trakcie pracy na sali szkoleniowej. Oczekiwane przygotowanie słuchaczy.
14 godzin
Opis
Przeznaczenie kursu

Kurs jest przeznaczony dla osób odpowiedzialnych za uruchomienie i realizację projektów: członków Komitetów Sterujących oraz kierowników projektów i podprojektów.

Stanowi także niezbędne przygotowanie dla każdego, kto pracując na kierowniczym stanowisku chce odnosić sukcesy w zarządzaniu zespołami, delegowaniu zadań oraz motywowaniu.

Umiejętności zdobywane podczas kursu

- rozpoznawanie podstawowych zasad proces grupowego.
- budowanie efektywnego systemu komunikacji w zespole.
- rozpoznanie ról występujących w zespole.
- praktyczne stosowanie zasad efektywnego delegowania zadań.
- identyfikacja przyczyn oporu i błędów związanych z delegowaniem zadań.
- znajomość zasad efektywnego motywowania środkami materialnymi i niematerialnymi.
- psychologiczne zasady motywowania.
- efektywne stosowanie informacji zwrotnej i ocen w procesie motywowania.

Nadchodzące szkolenia z technologii Miękkie

Szkolenie Miękkie, Miękkie boot camp, Szkolenia Zdalne Miękkie, szkolenie wieczorowe Miękkie, szkolenie weekendowe Miękkie, Kurs Miękkie,Kursy Miękkie, Trener Miękkie, instruktor Miękkie, kurs zdalny Miękkie, edukacja zdalna Miękkie, nauczanie wirtualne Miękkie, lekcje UML, nauka przez internet Miękkie, e-learning Miękkie, kurs online Miękkie, wykładowca MiękkieSzkolenie Soft Skills, Soft Skills boot camp, Szkolenia Zdalne Soft Skills, szkolenie wieczorowe Soft Skills, szkolenie weekendowe Soft Skills, Kurs Soft Skills,Kursy Soft Skills, Trener Soft Skills, instruktor Soft Skills, kurs zdalny Soft Skills, edukacja zdalna Soft Skills, nauczanie wirtualne Soft Skills, lekcje UML, nauka przez internet Soft Skills, e-learning Soft Skills, kurs online Soft Skills, wykładowca Soft Skills

Kursy w promocyjnej cenie

Newsletter z promocjami

We respect the privacy of your email address. We will not pass on or sell your address to others.
You can always change your preferences or unsubscribe completely.

Zaufali nam

This site in other countries/regions