Szkolenia Miękkie

Szkolenia Miękkie

Lokalne, instruktorskie umiejętności miękkie na żywo (znane również jako umiejętności ludzi, umiejętności interpersonalne, umiejętności społeczne i umiejętności zbywalne) prezentują poprzez dyskusję i ćwiczenia, jak zrozumieć dynamikę relacji międzyludzkich w środowisku biznesowym oraz jak stosować techniki i nawyki Soft Skills i mentalności, aby poprawić relacje, a także wyniki biznesowe, jednocześnie tworząc bardziej satysfakcjonujące doświadczenie w pracy i życiu Trening w ramach Soft Skills jest dostępny jako "trening na żywo" lub "trening na żywo" Szkolenie na żywo w siedzibie klienta może odbywać się lokalnie w siedzibie klienta w Polsce lub w centrach szkoleniowych korporacji NobleProg w Polsce Zdalne szkolenie na żywo odbywa się za pomocą interaktywnego, zdalnego pulpitu NobleProg Twój lokalny dostawca szkoleń.

Opinie uczestników

★★★★★
★★★★★

Plany szkoleń z technologii Miękkie

KodNazwaCzas trwaniaCharakterystyka kursu
1Leadership 1017 godzinyKurs ma na celu zainspirowanie stażystów do zostania liderami poprzez pokazanie, co czyni przywódcę lub go łamie.
desthiDesign Thinking4 godzinyOverview:

There are Five stages in the Design Thinking (DT) process (empathize, define the problem, ideate, prototype, test).

In an increasingly complex world, we deal with problems that may need special approaches. Design Thinking helps deal with complex problems. Mastering design-thinking helps to deal with complex problems effectively, communicate better, persuade efficiently, improve business results and enhances organizational and personal behavior and performance.

- How DT works: learn from people and problem, find patterns, design model (model drift), test the model, evaluate the model and re-engineer.
- Relationship between DT, innovation and entrepreneurship.
- DT methods and tools: persona, stakeholder map, customer journey map, service blueprint, business model innovation.
- Application of DT: design mindset, disruptive innovation, iterative approach, agile estimation technique, critical thinking, problem solving, teamwork, leadership readiness, communication skills, technology savvy, forward thinking, intercultural and ethical competency, emotional intelligence, self-awareness, negotiating skills, conflict resolution.

Objectives:

- To understand the fundamentals and nuances of DT
- To explore key concepts, factors, theories, types, and models in DT
- To experiment, experience and practice DT

Delivery:

This is a 1 day (4 hours) training course and consists of:

- lectures (40% - presentation of theories, concepts, models, and interactions),
- group exercises (30% - group dynamics, games, group discussion, and mock-conflict resolution exercises),
- individual activities (15% - writing, designing and peer discussion)
- and others (15% - videos, reading).

Note: due to the nature of this course there is a minimum group size of 3
presconfPresenting with Confidence21 godzinyPubliczność Personel, który musi być w pełni przygotowany do dostarczenia prezentacji: Do ich zespołów Do klientów Do innych odbiorców wewnętrznych firmy Do innych odbiorców spoza firmy Format kursu Kombinacją: Ułatwione dyskusje Prezentacje delegatów - z pełną opinią Do końca kursu uczestnicy będą mogli: Przygotuj i zorganizuj skuteczną prezentację Przygotuj się odpowiednio do tej prezentacji Dostarcz tę prezentację z pewnością Skorzystaj z różnych pomocy wizualnych, które prezenter może zastosować w tworzeniu stymulującej prezentacji Rozpraw się z różnymi typami ludzi, z którymi spotkali się w swoich prezentacjach .
pptpresentationsellDelivering a PowerPoint Presentation that Sells14 godzinyIn this instructor-led, live training, participants will learn how to prepare and deliver a convincing PowerPoint presentation. From technical preparation to skillful delivery, each essential point is covered in this interactive workshop.

By the end of this training, participants will be able to:

- Apply the right mindset for delivering a powerful and convincing presentation
- Practice effective communication techniques to enhance a presentation
- Prepare PowerPoint slides that complement and strengthen a presentation
- Create a connection with the audience that facilitates trust and enables the sale of an idea, proposal, product or service

Audience

- Leaders and Managers
- Engineers
- Researchers
- Consultants
- Persons with little or no business background
- Persons preparing to propose an idea or proposal

Format of the Course

- Workshop format with lots of exercises and practice in a lively and engaging environment.

Note

- To request a customized training for this course, please contact us to arrange
pptfinanceCreating Slide Decks for the Financial World7 godzinyTen kurs da ci wiedzę na temat prezentacji informacji finansowych (liczb) w programie PowerPoint, a nie tylko umiejętności prezentacji Będziesz mógł przedstawić informacje finansowe w bardziej profesjonalny sposób .
pplteammanPeople and Team Management21 godzinyPubliczność

Personel, który musi być w pełni świadomy zagadnień związanych z zarządzaniem ludźmi i zespołem w celu:

- Sami
- Ich koledzy (rówieśnicy)
- Ich szefowie
- Ich członkowie zespołu
- Ich klienci wewnętrzni i zewnętrzni oraz interesariusze

Format kursu

Kurs będzie wysoce interaktywną kombinacją:

- Ułatwione dyskusje
- Prezentacje slajdów
- Ćwiczenia i
- Studium przypadku

Do końca kursu uczestnicy będą mogli:

- Doceń potrzebę zarządzania własnym zachowaniem, zanim będą mogli wpływać na zachowania innych
- Zapoznaj się z mocnymi i słabymi stronami różnych dostępnych mediów komunikacyjnych
- Doceń, jak zarządzać, motywować i rozwijać członków swojego zespołu
- Zarządzaj swoimi wewnętrznymi i zewnętrznymi klientami oraz interesariuszami
- Wyjaśnij, jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami, jakie mogą napotkać w biurze
pemmPersonal Efficiency and Managing Meetings7 godzinyPubliczność

Kierownicy, kierownicy zespołów i członkowie personelu, którzy uważają, że:

- Biorą udział w zbyt wielu spotkaniach
- Ich czas jest "kradziony" przez innych ludzi
- Nie mogą dotrzeć do sedna codziennej pracy z powodu braku planowania, przewidywania lub ustalania priorytetów

Format kursu

Kurs będzie wysoce interaktywną kombinacją:

- Ułatwione dyskusje
- Prezentacje slajdów
- Ćwiczenia i studia przypadków

Do końca kursu uczestnicy będą mogli:

- Doceniam potrzebę skutecznego zarządzania spotkaniami - z uwzględnieniem presji czasu tych, których zapraszają na spotkania
- Postępuj zgodnie ze standardowymi procesami wywoływania, zarządzania i przygotowywania wyników spotkań
- Docenij szerzej sposoby efektywniejszego zarządzania sobą i swoim czasem: pracować mądrzej, nie trudniej ...
Negskills0017Negotiation Skills14 godzinyTen dwudniowy kurs jest przeznaczony dla osób, które chcą osiągnąć lepsze wyniki w swoich negocjacjach z klientami, dostawcami i współpracownikami Uczy umiejętności i taktyki skutecznych negocjatorów i buduje pewność potrzebną do osiągnięcia sukcesu Uczestnicy poznają różne style negocjacyjne i maksymalizują ich osobistą siłę, jednocześnie chroniąc ważne relacje Kurs jest wysoce partycypacyjny dzięki połączeniu wykładu, dyskusji, coachingu i ćwiczeń .
motroMotywująca rozmowa oceniająca7 godzinySzkolenie przeznaczone jest dla menedżerów, specjalistów HR i wszystkich, którzy są odpowiedzialni za przeprowadzanie rozmów oceniających z pracownikami. Dzięki udziałowi w szkoleniu Menedżerowie : - docenią znaczenie oceniania pracowników, - nauczą się wykorzystywać system ocen do budowania motywacji i zaangażowania, - będą postrzegani, jako sprawiedliwie oceniający, - nauczą się prowadzić trudne rozmowy z pracownikami, - dowiedzą się, jakie standardy zachowań powinni prezentować podczas rozmów oceniających, - poznają swoje mocne i słabsze strony w zakresie komunikacji i otrzymają narzędzia doskonalenia, - zwiększą poczucie pewności siebie z kontaktach z podwładnymi oraz w sytuacjach trudnych.
kultiRóżnice międzykulturowe w pracy zespołowej14 godzinyPrzeznaczenie i cel szkolenia Szkolenie skierowane jest do wszystkich, którzy mają do czynienia w swojej pracy zawodowej z przedstawicielami odmiennych kultur. Szkolenie skierowane jest zarówno do osób, które zamierzają (lub już to robią) nawiązywać kontakty handlowe z partnerami zagranicznymi, prowadzić negocjacje, sprzedawać i promować swoje produkty, ale także osób, które współpracują z obcokrajowcami na miejscu w Polsce. W szkoleniu mogą brać udział przedstawiciele różnych branż, niezależnie od wieku czy szczebla menadżerskiego. W zależności od zapotrzebowania szkolenie może zostać dostosowane dla grupy zaawansowanej w danej dziedzinie i dotyczyć konkretnego regionu lub kraju (np. kraje skandynawskie, kraje arabskie, itd.) Szkolenia są otwarte, jednak w miarę zapotrzebowania mogą być zamknięte i skierowane do konkretnej firmy/grupy osób..
intrcgovIntegrated Risk & Corporate Governance35 godzinyPrzegląd Na całym świecie organy regulacyjne coraz częściej łączą poziom ryzyka podejmowanego przez bank z kwotą kapitału, który musi posiadać, a banki i usługi finansowe są coraz częściej zarządzane zgodnie z praktykami zarządzania opartymi na ryzyku Banki, ich produkty, przepisy i rynek globalny stają się coraz bardziej złożone, co powoduje coraz większe wyzwania w zakresie skutecznego zarządzania ryzykiem Kluczową lekcją kryzysu bankowego z ostatnich pięciu lat jest to, że ryzyko jest wysoce zintegrowane i aby efektywnie nimi zarządzać, banki muszą zrozumieć te interakcje Najważniejsze funkcje to: objaśnienie aktualnych przepisów opartych na ryzyku szczegółowy przegląd głównych zagrożeń, na jakie narażone są banki najlepsze praktyki w branży dotyczące przyjęcia podejścia korporacyjnego do integracji zarządzania ryzykiem w całej organizacji stosowanie technik zarządzania w celu stworzenia kultury o zasięgu całej grupy, aby zapewnić, że każdy bierze aktywny udział w zarządzaniu ryzykiem zgodnie ze strategicznymi celami banków przed którymi wyzwaniami mogą stanąć menedżerowie ryzyka w przyszłości Kurs będzie szeroko wykorzystywać studia przypadków zaprojektowane w celu zbadania, zbadania i wzmocnienia koncepcji i pomysłów objętych w ciągu pięciu dni Historyczne wydarzenia w bankach będą wykorzystywane podczas całego kursu, aby podkreślić, w jaki sposób nie udało im się zarządzać ryzykiem i działaniami, które można było podjąć, aby zapobiec stratom Cele Celem tego kursu jest pomoc kierownictwu banków w opracowaniu odpowiedniej zintegrowanej strategii zarządzania złożonymi i zmieniającymi się ryzykami i przepisami w dzisiejszym międzynarodowym środowisku bankowym W szczególności ten kurs ma na celu umożliwienie kierownictwu wyższego szczebla zrozumienia: główne ryzyko w branży finansowej i główne międzynarodowe przepisy dotyczące ryzyka jak zarządzać aktywami i pasywami banku przy maksymalizacji zwrotu interakcja między rodzajami ryzyka i sposób, w jaki banki wykorzystują zintegrowane podejście do zarządzania nimi ład korporacyjny i najlepsze praktyki w zarządzaniu zróżnicowanymi interesami interesariuszy jak rozwinąć kulturę zarządzania ryzykiem jako narzędzie minimalizujące niepotrzebne podejmowanie ryzyka Kto powinien wziąć udział w tym seminarium Kurs przeznaczony jest dla tych, którzy są nowi w zintegrowanym zarządzaniu ryzykiem, odpowiedzialnym za strategiczne zarządzanie ryzykiem wyższego kierownictwa lub tych, którzy chcą pogłębić wiedzę na temat zarządzania ryzykiem w przedsiębiorstwie Będzie to użyteczne do: Zarządzanie bankowe na poziomie zarządu Starsi menedżerowie Starsi menedżerowie ryzyka i analitycy Starsi dyrektorzy i menedżerowie ds Ryzyka odpowiedzialni za strategiczne zarządzanie ryzykiem Audytorzy wewnętrzni Pracownicy podlegający przepisom i zgodności Specjaliści od skarbowych Zarządzający aktywami i pasywami oraz analitycy Regulatorzy i specjaliści od nadzoru Dostawcy i konsultanci dla banków i branży zarządzania ryzykiem Zarządzania ładem korporacyjnym i zarządzania ryzykiem .
InfluenceInfluence in Action14 godzinyFirmy Pfizer, Hewlett Packard, DellEMC i VMware skorzystały z tego programu, rozwijając lepszą równowagę w swoim wpływie stylu i wykazując odporność na wyzwania w miejscu pracy Jeśli chcesz: • tworzyć wysoko wydajne zespoły robocze • konsekwentnie wygrywać kontrakty z pitchingu • skutecznie negocjować najlepsze oferty • budować wartość dla akcjonariuszy, rok do roku wtedy potrzebujesz naszego programu wpływającego.
infavdconfInfluencing and Avoiding Conflict21 godzinyPubliczność

- Personel, który musi być w pełni świadomy problemów związanych z wpływem i unikaniem konfliktu z:

- Ich koledzy
- Ich szefowie
- Ich klienci wewnętrzni i zewnętrzni oraz interesariusze

Cele kursu

Do końca kursu uczestnicy będą mogli:

- Doceń potrzebę zarządzania własnym zachowaniem, zanim będą mogli wpływać na zachowania innych
- Zapoznaj się z mocnymi i słabymi stronami różnych dostępnych mediów komunikacyjnych
- Zarządzaj swoimi wewnętrznymi i zewnętrznymi klientami oraz interesariuszami

Format

Kurs będzie wysoce interaktywną kombinacją:

- Ułatwione dyskusje
- Prezentacje slajdów
- Ćwiczenia i
- Studium przypadku
efektkomEfektywna komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów14 godzinyUmiejętności zdobywane podczas kursu

- Budowanie efektywnego stylu komunikowania się z innymi
- Praktycznej diagnozy barier komunikacyjnych i technik aktywnego zapobiegania ich wystąpieniu
- Budowanie wspierających relacji w zespole
- Efektywnie współdziałanie w zespole
- Świadomość wzajemnego wpływu w relacji zespół- jednostka i jednostka –zespół
- Umiejętność stosowania różnorodnych technik zarządzania konfliktem
- Zmiana postaw własnych oraz modelowania zachowań konstruktywnych (np. postawy asertywnej)
ConResBeConflict Resolution, Assertiveness and Self Confidence14 godzinyW coraz bardziej zglobalizowanym świecie działamy w bardziej wielokulturowych środowiskach, w których możliwe są konflikty między jednostkami i grupami Podstawową zasadą stojącą za rozwiązywaniem konfliktów jest to, że konflikty są nieuniknione, ale że można nimi zarządzać Asertywność, pewność siebie, zdolności negocjacyjne, umiejętności interpersonalne i inne mają decydujący wpływ na rozwiązywanie konfliktów W naszym codziennym życiu spotykamy się z wieloma okazjami, w których świadomie lub nieświadomie (z członkami rodziny, przyjaciółmi, klientami, partnerami biznesowymi) radzimy sobie z konfliktami Opanowanie rozwiązywania konfliktów pomaga skutecznie rozwiązywać konflikty, a także pomaga nam lepiej komunikować się, skutecznie przekonywać, poprawiać wyniki biznesowe, a także poprawiać organizacyjne i osobiste zachowanie oraz wydajność Ten kurs oferuje połączenie teorii i koncepcji, połączone z ćwiczeniami grupowymi i indywidualnymi działaniami, aby umożliwić delegatom dzielenie się pomysłami i rozwijanie swoich umiejętności Cele: Zrozumienie podstaw i niuansów konfliktów w organizacjach Aby odkryć kluczowe pojęcia, czynniki, teorie, typy i modele w rozwiązywaniu konfliktów Aby odkryć typy osobowości, style przywództwa wspierające umiejętności negocjacyjne Aby nauczyć się sztuki asertywności i pewności siebie Aby eksperymentować, doświadczać i ćwiczyć rozwiązania konfliktów .
12Innovation in training7 godzinyCelem kursu jest dostarczenie trenerom nowych pomysłów na doskonalenie kursów szkoleniowych.
commtm2Communicating and Influencing - For Managers and Team Leaders14 godzinyPubliczność Personel, który musi być w pełni świadomy zagadnień związanych z komunikowaniem się i wpływem: Ich koledzy Ich szefowie Ich klienci wewnętrzni i zewnętrzni oraz interesariusze Format kursu Kurs będzie wysoce interaktywną kombinacją: Ułatwione dyskusje Prezentacje slajdów Ćwiczenia i studia przypadków Do końca kursu uczestnicy będą mogli: Doceń potrzebę zarządzania własnym zachowaniem, zanim będą mogli wpływać na zachowania innych Zapoznaj się z mocnymi i słabymi stronami różnych dostępnych mediów komunikacyjnych Zarządzaj swoimi wewnętrznymi i zewnętrznymi klientami oraz interesariuszami Wyjaśnij, jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami, jakie mogą napotkać w biurze .
commtmCommunicating and Influencing For Team Members14 godzinyPubliczność Personel, który musi być w pełni świadomy zagadnień związanych z komunikowaniem się i wpływem: Ich koledzy Ich szefowie Ich klienci wewnętrzni i zewnętrzni oraz interesariusze Format kursu Kurs będzie wysoce interaktywną kombinacją: Ułatwione dyskusje Prezentacje slajdów Ćwiczenia i Studium przypadku Do końca kursu uczestnicy będą mogli: Doceń potrzebę zarządzania własnym zachowaniem, zanim będą mogli wpływać na zachowania innych Zapoznaj się z mocnymi i słabymi stronami różnych dostępnych mediów komunikacyjnych Zarządzaj swoimi wewnętrznymi i zewnętrznymi klientami oraz interesariuszami .
coachsCoaching - stymulacja i czuwanie nad rozwojem pracowników14 godzinyUmiejętności zdobywane podczas kursu  wzrost efektywności zarządzania pracownikami,  wzrost skuteczności prowadzenia rozmów z pracownikami,  umiejętność wkomponowania systemowego coachingu w strategię firmy,  poznanie kompetencji niezbędnych w realizacji efektywnego coachingu menedżerskiego,  skuteczne przygotowanie kadry kierowniczą do roli coacha. Metoda szkolenia Szkolenie pomyślane jest jako interaktywne, gdzie udział uczestników sięga ponad 80% czasu. Każda sesja przebiega według podobnej dynamiki, opartej o metodologię opracowaną z uwzględnieniem cyklu Kolba: ćwiczenie otwierające na nowe nawyki (budujące świadomość), mini wykład o technikach (wiedza), ćwiczenie nowych taktyk i technik (umiejętność). Po zamknięciu każdej sesji uczestnicy otrzymują materiały pomocnicze dotyczące omówionej sesji. Materiał praktyczny jest podsumowywany mini wykładami dającymi teoretyczne podstawy oraz wyjaśniającymi podstawowe mechanizmy psychologiczne, których uczestnicy doświadczają w trakcie pracy na sali szkoleniowej. Oczekiwane przygotowanie słuchaczy
coachCoaching Skills7 godzinyPubliczność Personel, który musi być w pełni przygotowany do prowadzenia sesji coachingowych o wysokiej jakości Do poszczególnych członków własnego personelu Do ich zespołów Dla osób, które nie są bezpośrednio związane z własnymi zespołami, ale które cenią swój niezależny i niedyskryminujący wkład Format kursu Kombinacją: Ułatwione dyskusje Sesje coachingowe delegatów - z pełną informacją zwrotną Do końca kursu uczestnicy będą mogli: Zdefiniuj "Coaching" i szczegółowo wyjaśnij zastosowanie Coachingu w celu poprawy wydajności indywidualnej i zespołowej - w szczególności w odniesieniu do jego wykorzystania do zrozumienia przyczyn (i poprawy) niedostatecznych wyników Zapewnij sensowne sesje coachingowe .
changeman2Zarządzanie zmianą14 godzinyPrzeznaczenie kursu:

Dla kadry zarządzającej: kierowników zespołów, menedżerów oraz pracowników, którzy jako liderzy wprowadzają zmiany. Szkolenie jest także elementem wspomagającym do rozwijanie poszczególnych funkcji kierowniczych oraz zarządzanie zasobami ludzkimi.

Korzyści wynikające z ukończenia kursu:

- wzrost efektywności zarządzania zespołem,
- skuteczne podejmowanie decyzji związanych z wprowadzaniem zmian, funkcjami kierowniczymi,
- zrozumienie istoty procesu zmian w organizacji,
- nabycie umiejętność spoglądania na zmianę z różnych punktów widzenia na proces zmian,
- adekwatny dobór stylu kierowania do zespołu, sytuacji, rozwoju firmy.

Metoda szkolenia:

Szkolenie pomyślane jest jako interaktywne, gdzie udział uczestników sięga ponad 80% czasu.

Każda sesja przebiega według podobnej dynamiki, opartej o metodologię opracowaną z uwzględnieniem cyklu Kolba: ćwiczenie otwierające na nowe nawyki (budujące świadomość), mini wykład o technikach (wiedza), ćwiczenie nowych taktyk i technik (umiejętność). Po zamknięciu każdej sesji uczestnicy otrzymują materiały pomocnicze dotyczące omówionej sesji.

Materiał praktyczny jest podsumowywany mini wykładami dającymi teoretyczne podstawy oraz wyjaśniającymi podstawowe mechanizmy psychologiczne, których uczestnicy doświadczają w trakcie pracy na sali szkoleniowej.
ccarestrCustomer Care Strategy21 godzinyStrategia dbania o klienta odgrywa ważną rolę w budowaniu satysfakcji klienta, pomagając w utrzymaniu lojalnych klientów i zwiększeniu poziomu powtórnych transakcji Dzięki dobrej obsłudze klienta zyskujesz zaufanie klienta, wzmacniasz wizerunek firmy i wzmacniasz swoją przewagę konkurencyjną na rynku Kurs koncentruje się na strategiach i umiejętnościach budowania trwałych relacji z klientami poprzez rozwijanie wartościowych i skutecznych strategii obsługi klienta Zadowoleni klienci mogą, poprzez rozmowy i opowiadanie historii, zostać dobrowolnymi ambasadorami Twojej firmy i bardzo chętnie polecą Twoje usługi innym Warsztaty pomogą również uczestnikom w skutecznym, odpowiednim i jasnym komunikowaniu się we wszystkich sytuacjach CELE Rozwijanie kompetencji w zakresie profesjonalnej obsługi klienta Zwiększenie efektywności komunikacji z klientami Zdobycie wiedzy o tym, jak dotrzeć do podstawowych potrzeb i oczekiwań klientów Budowanie silnych i trwałych relacji z klientami Rozszerzenie pozytywnego wizerunku firmy na rynku Identyfikowanie, ograniczanie i pokonywanie zarzutów i barier Poznawanie osobowości i preferencji komunikacyjnych w kontaktach z klientami Utrwalanie możliwości tworzenia otwartego środowiska dla komunikacji Rozwijanie umiejętności komunikowania się jasno i skutecznie Identyfikacja barier w skutecznej komunikacji Opanowanie mowy ciała i komunikacji niewerbalnej METODY Odgrywanie ról Testy samooceny Ćwiczenia w grupach Praca indywidualna Praktyki Wykłady Dyskusje WYNIKI NAUCZANIA Po zakończeniu tego kursu uczestnicy będą mogli: Przyjęcie ukierunkowanej strategii obsługi klienta Określ kluczowe problemy klientów Zbuduj profesjonalny wizerunek firmy Dostosuj się do konkretnych stylów zachowań klientów Zwiększ lojalność klientów dzięki wyjątkowej obsłudze klienta Rozwijaj umiejętności komunikacyjne z klientami Użyj technik do budowania relacji Opracuj osobisty plan działania, aby poprawić umiejętności obsługi klienta Pokaż gesty hojności i wysokiej jakości obsługę klienta Użyj technik, aby poradzić sobie w trudnych sytuacjach Rozpoznanie barier w dostarczaniu wyjątkowej obsługi klienta .
advyldshpAdvisory & Leadership Skills14 godzinyTen kurs jest częścią zestawu umiejętności Data Scientist (Domain: Advisory & Leadership) .
advprsntDelivering Impressive Presentation Decks - Social Skills Workshop21 godzinyCel: Poprawa umiejętności przygotowywania atrakcyjnych prezentacji za pomocą programu Powerpoint i innych narzędzi Adresaci: Przedstawiciele handlowi, konsultanci, pracownicy naukowo-dydaktyczni, menedżerowie, nauczyciele, pracownicy korporacyjni, MŚP i instytucje publiczne, dla których wyzwaniem jest stanąć przed grupą ludzi, powiedz im, wzbudzając zainteresowanie .
advppstZaawansowany PowerPoint dla zespołów sprzedażowych7 godzinyKurs przeznaczony jest dla zespołów sprzedażowych Koncentruje się na wykorzystaniu funkcji programu PowerPoint, które pomagają w procesie sprzedaży, tj jak skutecznie wyświetlać dane, jak nie overclipować slajdów i na czym się skupić w talii sprzedaży .
advppAdvanced Slide Design in PowerPoint7 godzinyTen kurs jest skierowany do wszystkich, którzy chcą pracować bardziej efektywnie w programie PowerPoint podczas tworzenia slajdów i uczenia się podstaw ich prezentacji .
advmsppMS PowerPoint - poziom zaawansowany7 godzinyTen kurs ma na celu poprawę umiejętności uczniów w programie PowerPoint poprzez praktyczne ćwiczenia poparte odpowiednią teorią. Jest przeznaczony dla wszystkich, głównie dla projektantów prezentacji, ale także dla prelegentów konferencyjnych i prezenterów zespołów.
543212Public Speaking 10114 godzinyTen kurs ma na celu poprawę umiejętności mówienia przez uczestników poprzez praktyczne ćwiczenia poparte odpowiednią teorią. Jest przeznaczony dla wszystkich, głównie dla prelegentów konferencyjnych i prezenterów zespołów.
29030Train the trainers - trening kompetencji trenerskich14 godzinyCel szkolenia:

- Nabycie wiedzy z zakresu metodologii prowadzenia szkoleń: techniki, narzędzia, metody szkoleniowe
- Przekazanie wiedzy z zakresu samodzielnego budowania i realizowania programów szkoleniowych - planowanie szkolenia, konspekt, zarządzanie czasem
- Rozwój wiedzy z zakresu pracy grupowej: proces grupowy, dynamika, role w grupie
- Rozwój kompetencji trenerskich - zarządzanie energią własną, budowanie wizerunku, radzenie sobie w trudnych sytuacjach (uczestnicy, nieoczekiwane zdarzenia), analiza swoich mocnych stron i kierunków dalszego rozwoju

Korzyści:

Po odbyciu szkolenia uczestnik:

- rozumie proces i dynamikę pracy zespołowej
- wie, jak prowadzić szkolenia i dopasować je do indywidualnego stylu uczenia się uczestników
- umie budować programy szkoleniowe
- umie przekazać informację zwrotną i zwiększać motywację uczestników szkoleń
- zna standardy pracy trenera wewnętrznego
sccommScientific Communication14 godzinyPodczas tego warsztatu uczestnicy zapoznają się z podstawami komunikacji naukowej, w tym sposobami przygotowywania prezentacji, krótkich artykułów i plakatów promujących wyniki naukowe. Kurs teoretyczny przeplatany jest prostymi praktycznymi ćwiczeniami, quizami i testami, aby upewnić się, że uczestnicy rozumieją pojęcia.

Podczas szkolenia nauczysz się prezentować swoje wyniki w sposób zrozumiały i interesujący. Pod koniec kursu będzie można dostarczyć niezapomniane przemówienie i stworzyć prezentację, która zostanie zapamiętana.

Kurs przeznaczony jest dla osób, które chcą nauczyć się prezentować swoją pracę w ciekawy, jasny, zrozumiały i niezapomniany sposób.

Został zaprojektowany specjalnie dla:

- Badacze prezentujący swoje wyniki naukowe na konferencjach i warsztatach
- Naukowcy ubiegający się o granty
- Menedżerowie, którzy chcą przedstawić swoje pomysły i plany w środowisku naukowym
- Wykładowcy, którzy chcą nauczyć się profesjonalnie prowadzić swoje kursy

Nadchodzące szkolenia z technologii Miękkie

SzkolenieData KursuCena szkolenia [Zdalne / Stacjonarne]
Communicating and Influencing - For Managers and Team Leaders - Gliwice ul. Zwycięstwa 36pon., 2018-12-10 09:001990PLN / 2740PLN
Communicating and Influencing - For Managers and Team Leaders - Szczecin, ul. Sienna 9pon., 2018-12-10 09:001990PLN / 2740PLN
Communicating and Influencing - For Managers and Team Leaders - Olsztyn, ul. Gietkowska 6apon., 2018-12-10 09:001990PLN / 2740PLN
Communicating and Influencing - For Managers and Team Leaders - Toruń, ul. Bydgoska 1śr., 2018-12-12 09:001990PLN / 2640PLN
Communicating and Influencing - For Managers and Team Leaders - Warszawa, ul. Złota 3/11śr., 2018-12-12 09:001990PLN / 2740PLN
Szkolenie Miękkie, Miękkie boot camp, Szkolenia Zdalne Miękkie, szkolenie wieczorowe Miękkie, szkolenie weekendowe Miękkie, Kurs Miękkie,Kursy Miękkie, Trener Miękkie, instruktor Miękkie, kurs zdalny Miękkie, edukacja zdalna Miękkie, nauczanie wirtualne Miękkie, lekcje UML, nauka przez internet Miękkie, e-learning Miękkie, kurs online Miękkie, wykładowca Miękkie

Kursy w promocyjnej cenie

SzkolenieMiejscowośćData KursuCena szkolenia [Zdalne / Stacjonarne]
Drupal 8 for DevelopersGdańsk, ul. Grodzka 19czw., 2018-11-15 09:001970PLN / 2720PLN
MicroStrategy Business Intelligence (BI)Warszawa, ul. Złota 3/11czw., 2018-11-15 09:001970PLN / 2720PLN
CISM - Certified Information Security ManagerWarszawa, ul. Złota 3pon., 2018-11-19 09:00N/A / 5000PLN
Techniki DTP (InDesign, Photoshop, Illustrator, Acrobat)Szczecin, ul. Sienna 9pon., 2018-11-19 09:002130PLN / 3630PLN
Docker and KubernetesWarszawa, ul. Złota 3wt., 2018-11-20 09:002960PLN / 3810PLN
Kubernetes on AWSOpole, Władysława Reymonta 29wt., 2018-11-20 09:001970PLN / 2720PLN
Microservice Patterns: Migrating from a Monolithic to a Microservice Architecture with .NetKraków, ul. Rzemieślnicza 1czw., 2018-11-22 09:001970PLN / 2720PLN
Strategic ThinkingKraków, ul. Rzemieślnicza 1pon., 2018-11-26 09:002960PLN / 3960PLN
Techniki DTP (InDesign, Photoshop, Illustrator, Acrobat)Katowice ul. Opolska 22pon., 2018-11-26 09:002130PLN / 3630PLN
Docker and KubernetesGdynia, ul. Ejsmonda 2pon., 2018-11-26 09:002960PLN / 3960PLN
Develop Web Applications with PHP and Yii 2Kraków, ul. Rzemieślnicza 1wt., 2018-11-27 09:003290PLN / 4040PLN
SoapUI: Introduction to API Testing with SoapUIWarszawa, ul. Złota 3śr., 2018-11-28 09:002960PLN / 3810PLN
Adobe InDesignKatowice ul. Opolska 22czw., 2018-11-29 09:00850PLN / 1600PLN
Analiza i projektowanie obiektowe za pomocą języka UMLKraków, ul. Rzemieślnicza 1pon., 2018-12-03 09:003950PLN / 4950PLN
Zapewnienie jakości oprogramowania – przegląd metodykWrocław, ul.Ludwika Rydygiera 2a/22pon., 2018-12-03 09:001970PLN / 2720PLN

Newsletter z promocjami

Zapisz się na nasz newsletter i otrzymuj informacje o aktualnych zniżkach na kursy otwarte.
Szanujemy Twoją prywatność, dlatego Twój e-mail będzie wykorzystywany jedynie w celu wysyłki naszego newslettera, nie będzie udostępniony ani sprzedany osobom trzecim.
W dowolnej chwili możesz zmienić swoje preferencje co do otrzymywanego newslettera bądź całkowicie się z niego wypisać.

Zaufali nam

is growing fast!

We are looking to expand our presence in Poland!

As a Business Development Manager you will:

  • expand business in Poland
  • recruit local talent (sales, agents, trainers, consultants)
  • recruit local trainers and consultants

We offer:

  • Artificial Intelligence and Big Data systems to support your local operation
  • high-tech automation
  • continuously upgraded course catalogue and content
  • good fun in international team

If you are interested in running a high-tech, high-quality training and consulting business.

contact us right away!