Szkolenia Miękkie | Szkolenia Soft Skills

Szkolenia Miękkie

Praktyczne szkolenia na żywo z zakresu umiejętności miękkich.

Soft skills (kompetencje miękkie) dotyczą cech psychofizycznych i umiejętności społecznych. Koncentrują się na zachowaniu człowieka, postawach, sposobie bytowania. Dotyczą przede wszystkim zarządzania własną osobą, motywacji oraz umiejętności interpersonalnych. Niezależnie od tego, jaką wykonujemy pracę, musimy współpracować z innymi ludźmi, komunikować się z nimi, wypracowywać wspólne stanowisko. Cały czas trzeba też utrzymywać motywację, pracować nad swoją motywacją, rozwijać umiejętności twarde. Tak naprawdę więc, kompetencje miękkie są podstawą każdej pracy - są najbardziej uniwersalne i wykorzystamy je wszędzie. Dla tych, którzy chcą je w sobie rozwinąć zapewniamy szereg różnorodnych szkoleń.

Szkolenia miękkie są dostępne jako "szkolenie stacjonarne" lub "szkolenie online na żywo".
Szkolenie stacjonarne może odbywać się lokalnie w siedzibie klienta w Polsce lub w ośrodkach szkoleniowych NobleProg w Polsce. Zdalne szkolenie online odbywa się za pomocą interaktywnego, zdalnego pulpitu DaDesktop .

Opinie uczestników

★★★★★
★★★★★

Plany szkoleń z technologii Miękkie

Nazwa kursu
Czas trwania
Opis
Nazwa kursu
Czas trwania
Opis
14 godzin
Coaching jest formą szkolenia rozwojowego, w którym uczniowie osiągają określony cel dzięki pomocy doświadczonej osoby. Skuteczna komunikacja to proces wymiany informacji w sposób celowy i jasny. To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo (online lub na miejscu) jest przeznaczone dla każdego, kto chce poprawić swoje umiejętności coachingowe i komunikacyjne. Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
    Zrozumienie wpływu coachingu i skutecznej komunikacji na zaangażowanie rówieśników. Poznanie i zastosowanie różnych najlepszych praktyk coachingowych i komunikacyjnych. Poprawa umiejętności komunikacyjnych i wywierania wpływu. Prowadzić sesje coachingowe z pewnością siebie.
Format kursu
    Interaktywny wykład i dyskusja. Dużo ćwiczeń i praktyki. Praktyczne wdrożenie w środowisku live-lab.
Opcje dostosowywania kursu
    Aby zamówić niestandardowe szkolenie dla tego kursu, skontaktuj się z nami.
7 godzin
Spotkania online stały się w ostatnich latach niezwykle popularne. Co odróżnia skuteczne, stymulujące i wydajne spotkanie online od przeciętnego, nieefektywnego? To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo (online lub na miejscu) jest przeznaczone dla trenerów, konsultantów, liderów i komunikatorów w dowolnej dziedzinie, którzy chcą skutecznie i efektywnie ułatwiać konferencje internetowe przy użyciu różnych platform wirtualnych. Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
    Dowiedz się, jak skutecznie organizować spotkania online dla zdalnych uczestników. Stwórz bezpieczne i angażujące środowisko wirtualne dla konferencji internetowych, nadając im odpowiedni ton i sposób myślenia. Zarządzaj spotkaniami online bardziej efektywnie, wybierając odpowiednią platformę i oswajając się z technologią. Utrzymywanie zaangażowania uczestników poprzez stymulowanie rozmów online. Budowanie głębszych relacji z uczestnikami i innymi praktykami w celu wspólnego uczenia się i zdobywania cennych spostrzeżeń.
Format kursu
    Interaktywny wykład i dyskusja. Dużo ćwiczeń i praktyki. Praktyczne wdrożenie w środowisku live-lab.
Opcje dostosowywania kursu
    Aby zamówić niestandardowe szkolenie dla tego kursu, skontaktuj się z nami.
14 godzin
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo (online lub na miejscu) jest skierowane do specjalistów HR i specjalistów ds. rekrutacji, którzy chcą korzystać z metod analitycznych w celu poprawy wydajności organizacyjnej. Kurs obejmuje zarówno podejścia jakościowe, jak i ilościowe, empiryczne i statystyczne. Format kursu
    Interaktywny wykład i dyskusja. Dużo ćwiczeń i praktyki.
Opcje dostosowywania kursu
    Aby zamówić niestandardowe szkolenie dla tego kursu, skontaktuj się z nami.
14 godzin
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo (online lub na miejscu) jest skierowane do specjalistów HR, którzy chcą korzystać z metod analitycznych w celu poprawy wydajności organizacyjnej. Kurs obejmuje zarówno podejścia jakościowe, jak i ilościowe, empiryczne i statystyczne. Format kursu
    Interaktywny wykład i dyskusja. Dużo ćwiczeń i praktyki.
Opcje dostosowywania kursu
    Aby zamówić niestandardowe szkolenie dla tego kursu, skontaktuj się z nami.
7 godzin
PSYCHOTERAPIA I SAMOROZWÓJ DLA PRACOWNIKÓW BRANŻY IT W co dziś zainwestujesz? W kolejny kurs techniczny czy może wybierzesz ,,szkolenie doskonalące siebie” – dotyczące zrozumienia własnych mechanizmów wg jakich funkcjonujemy? Skorzystaj z tego co wartościowe! Psychoterapia to nie tylko leczenie zaburzeń psychicznych, to również samorozwój, praca nad doskonaleniem siebie. Dzisiejszy świat generuje wiele stresujących sytuacji, a natłok emocji z którymi musi radzić sobie każdy z nas wprowadza w dyskomfort psychofizyczny. W celu uporania się z owym dyskomfortem skuteczna okazuje się psychoterapia i rozmowa z psychologiem. Proces psychoterapii to proces samodoskonalenia. Praca nad lepszą wersją siebie. Mówiąc wprost jest to nabywanie umiejętności jak każdej innej. Tak jak uczymy się programowania i nabywania nowych technik, pisania lepszego kodu tak samo podczas psychoterapii podejmujemy prace nad sobą. A dzięki niej uczymy się reagowania w sytuacjach stresowych. Dzięki samoświadomości i wypracowanym umiejętnością zyskujemy zdrowie i komfort psychiczny. Zmniejsza się nasz stres co skutkuje niwelowaniem nerwów i sytuacji stresowych, które są nieodłącznym elementem życia każdego programisty. Czy nie warto byłoby posiadać zdolności zarządzania swoimi emocjami?! Nie denerwować się gdy kolejna część kodu ,"fakap" czy deploy przestaje działać. Branża IT skupia osoby o typie osobowości introwertycznej. Owe osoby mają tendencje do tłumienia przeżywanych emocji. Tłumienie napięcia, stresu i emocji nie tylko destrukcyjnie wpływa na ich komfort psychiczny ale również blokuje samorozwój i kreatywność. Zaś chroniczne zmęczenia blokuje satysfakcje i odczuwalny poziom zadowolenia z osiąganych sukcesów. Kluczowy jest wgląd i świadomość przeżywanych emocji. Podczas spotkań z psychoterapeutą dana osoba wnikliwie przygląda się swoim mechanizmom według których funkcjonuje. Uświadamia sobie co jest przyczyną eskalacji jej emocji, nabywa umiejętności radzenia sobie z nimi. Tłumienie emocji działa bardzo destrukcyjnie, gromadzone napięcie, złość ma ogromny wpływ na zdrowie niszcząc organizm od wewnątrz. Skutkuje również objawami psychosomatycznymi takimi jak ból kręgosłupa, migrena czy niestrawność. Kumulacja przeżyć i emocji prowadzi do ich eskalacji.W przyszłości, owe osoby stają się agresywne, impulsywne i często niezadowolone z siebie. Czy znajoma Ci jest sytuacja gdy osiągane cele przestają cieszyć i nie odczuwasz takiej satysfakcji i radości z wykonywanej pracy jak kiedyś? W psychoterapii poznając siebie, nabywając wszelakich umiejętności, dochodzi do zyskania komfortu psychofizycznego, zdrowia jak i samorozwoju. Psychoterapia okazuje się szczególnie przydatna i skuteczna w świecie introwertyzmu gdzie dane osoby są zamknięte w sobie, nie odczuwają potrzeby spotkań międzyludzkich. Nie dzielą się przeżywanymi emocjami i doświadczanymi uczuciami.  Psychoterapia pomaga w otwarciu się na ludzi, umiejętnym nawiązywaniu relacji i czerpaniu satysfakcji z kontaktów społecznych.
7 godzin
Publiczność Pracownicy, którzy muszą być w pełni przygotowani do prowadzenia wysokiej jakości sesji coachingowych.
    Do poszczególnych pracowników swoim zespołom Osobom, które nie są bezpośrednio związane z ich własnymi zespołami, ale które doceniłyby ich niezależny – i nieoceniający - wkład
Format kursu Połączenie:
    Ułatwione dyskusje Delegowanie sesji coachingowych – z pełną informacją zwrotną
Pod koniec kursu uczestnicy będą w stanie
    Zdefiniuj “Coaching” i wyjaśnij szczegółowo wykorzystanie Coachingu w celu poprawy wyników indywidualnych i zespołowych – w szczególności odnosząc jego zastosowanie do zrozumienia przyczyn (i naprawy) słabych wyników. Prowadzenie znaczących sesji coachingowych
21 godzin
Kto powinien wziąć udział Indywidualni współpracownicy, menedżerowie, liderzy zespołów, których sukces zależy od umiejętności jasnego komunikowania się, bycia zrozumianym i wpływania na sposób działania innych osób oraz tworzenia pozytywnych relacji w pracy. Opis kursu Sukces indywidualny i zespołowy zależy od umiejętności komunikowania się z innymi, zarówno twarzą w twarz, jak i wirtualnie. Każda interakcja z inną osobą decyduje o tym, jak jesteś postrzegany, a każda interakcja jest okazją do rozwijania zaufania i wywierania pozytywnego wpływu. Skuteczne komunikowanie się jest jedną z najpotężniejszych umiejętności w osiąganiu celów, niezależnie od tego, czy chodzi o prezentację w cztery oczy, czy przed tysięczną publicznością, przekazywanie informacji zespołowi projektowemu czy przekazywanie trudnej wiadomości. Ten kurs rozwija umiejętność skupienia się na wyniku, dostrojenia się do odbiorców i opracowania wiadomości w celu uzyskania jasności i wpływu. Zdolność do tworzenia środowiska do otwartej dyskusji i ciągłego dialogu ma kluczowe znaczenie dla sukcesu komunikacji. Umiejętności komunikacyjne omówione w tym kursie zwiększą twoją zdolność do dokonywania wyboru i kontrolowania każdego rodzaju rozmowy, wywierania wpływu bez autorytetu oraz poprawy jakości relacji i produktywności.
14 godzin
Jeśli chcesz:
  • zrozumieć dlaczego niektórzy nie reagują na to co do nich mówisz,
  • poprawić swoje relacje z małżonkiem, dziećmi, szefem, współpracownikiem, itd...
  • poszerzyć zakres swoich umiejętności osobistych w dziedzinie komunikacji z innymi ludźmi,
  • nauczyć się jak szybko poczuć się lepiej, pewniej, spokojniej lub jak tylko zechcesz,
  • zainteresować innych swoją osobą i sprawić aby Cię polubili
ten kurs jest dla Ciebie! Narzędzia komunikacji, których się nauczysz pochodzą z różnych dziedzin: NLP, psychologii, psychoterapii, hipnoterapii. To skumulowana wiedza bazująca na najnowszych badaniach i osiągnięciach w tych dziedzinach. Setki godzin nauki, czytania, słuchania i oglądania materiałów, książek i filmów oraz konsultacji psychologicznej dostępne w postaci wykładu z ćwiczeniami. Serdecznie zapraszam!
14 godzin
Cel Celem szkolenia będzie przegląd i poprawa kompetencji niezbędnych do realizacji celów biznesowych zarówno w aspekcie pracy indywidualnej jak i zespołowej, szczególnie poprzez nabycie przez uczestników takich umiejętności jak:
  • Budowanie efektywnego stylu komunikowania się z innymi
  • Praktycznej diagnozy barier komunikacyjnych i technik aktywnego zapobiegania ich wystąpieniu
  • Budowanie wspierających relacji w zespole
  • Efektywnie współdziałanie w zespole
  • Świadomość wzajemnego wpływu w relacji zespół-jednostka i jednostka–zespół
  • Umiejętność stosowania różnorodnych technik zarządzania konfliktem
  • Zmiana postaw własnych oraz modelowania zachowań konstruktywnych (np. postawy asertywnej)
Sposób pracy Szkolenie pomyślane jest jako interaktywne, gdzie udział uczestników sięga ponad 80% czasu. Każda sesja przebiega według podobnej dynamiki: ćwiczenie otwierające na nowe nawyki (budujące świadomość), mini wykład o technikach (wiedza), ćwiczenie nowych taktyk i technik (umiejętność). Po zamknięciu każdej sesji uczestnicy otrzymują materiały pomocnicze dotyczące omówionej sesji.

Materiał praktyczny jest podsumowywany mini wykładami dającymi teoretyczne podstawy oraz wyjaśniającymi podstawowe mechanizmy psychologiczne, których uczestnicy doświadczają w trakcie pracy na sali szkoleniowej.
14 godzin
Przeznaczenie szkolenia: Dla wszystkich dążących do skutecznego i efektywnego radzenia sobie z sytuacjami konfliktowymi. Szkolenie dla osób chcących rozwijać swoje kompetencje związane z wykorzystaniem konfliktu w pracy zespołu, dążących do rozwoju umiejętności stosowania strategii, metod i technik zarządzania konfliktem. Korzyści wynikające z ukończenia szkolenia: zastosowanie metod i technik rozwiązywania sytuacji konfliktowych, skuteczne zarządzanie konfliktem, efektywne komunikowanie się w sytuacji konfliktu, umiejętne przygotowanie analizy potrzeb stron konfliktu i formułowania problemu, wykorzystanie umiejętności zarządzania stresem, emocjami oraz asertywnymi technikami w rozwiązywaniu sytuacji konfliktowych. Umiejętności zdobywane podczas szkolenia:
  • efektywne komunikowanie się w sytuacji konfliktu
  • rozpoznawanie źródeł konfliktów
  • analiza potrzeb stron konfliktu i formułowanie problemu
  • zastosowanie metod i technik rozwiązywania sytuacji konfliktowych
  • korzystanie z zasad asertywności i zarządzania emocjami w rozwiązywaniu konfliktów
  • stosowanie zasad asertywnego przeciwstawiania się próbom manipulacji
  • adekwatne zachowania się w konflikcie
  • stosowanie elementów zarządzania stresem, emocjami
Metoda szkolenia: wykład, symulacje, analiza przypadków, odgrywanie ról, udzielanie informacji zwrotnej uczestnikom
14 godzin
Przeznaczenie kursu: Dla kadry zarządzającej: kierowników zespołów, menedżerów rozpoczynających swoją ścieżkę zawodową oraz pracowników o wysokim potencjale wytypowanych do rozwoju. Szkolenie jest także wstępem do rozwijania poszczególnych funkcji kierowniczych oraz zarządzania zasobami ludzkimi. Korzyści wynikające z ukończenia kursu: Wzrost efektywności zarządzania zespołem, skuteczne podejmowanie decyzji związanych z funkcjami kierowniczymi, adekwatny dobór stylu kierowania do zespołu, sytuacji, rozwoju firmy, wzmocnienie umiejętności rozwiązywania konfliktów, wzmocnienie umiejętności zarządzania czasem. Metoda szkolenia: krótkie wykłady tematyczne, ćwiczenia indywidualne, symulacje, analiza przypadków, odgrywanie ról
7 godzin
Kurs praktyczny (ok. 60% ‐ warsztaty), przeznaczony dla osób, które tworzą, bądź będą tworzyć historyjki użytkownika (User Stories). Szkolenie opiera się przede wszystkim na przykłdach oraz zadaniach zaprojektowanych przez osoby pracujące na co dzień z Agile oraz Scrum. Celem szkolenia jest nauczenie kursantów jak tworzyć i opisywać User Stories aby usprawnić komunikację w grupie projektowej oraz aby były one zrozumiałe w sposób jednoznaczny dla developerów.
7 godzin
Szkolenie przeznaczone jest dla menedżerów, specjalistów HR i wszystkich, którzy są odpowiedzialni za przeprowadzanie rozmów oceniających z pracownikami. Dzięki udziałowi w szkoleniu Menedżerowie :
- docenią znaczenie oceniania pracowników,
- nauczą się wykorzystywać system ocen do budowania motywacji i zaangażowania,
- będą postrzegani, jako sprawiedliwie oceniający,
- nauczą się prowadzić trudne rozmowy z pracownikami,
- dowiedzą się, jakie standardy zachowań powinni prezentować podczas rozmów oceniających,
- poznają swoje mocne i słabsze strony w zakresie komunikacji i otrzymają narzędzia doskonalenia,
- zwiększą poczucie pewności siebie z kontaktach z podwładnymi oraz w sytuacjach trudnych.
14 godzin
Umiejętności zdobywane podczas kursu:
  • wzrost efektywności zarządzania pracownikami,
  • wzrost skuteczności prowadzenia rozmów z pracownikami,
  • umiejętność wkomponowania systemowego coachingu w strategię firmy,
  • poznanie kompetencji niezbędnych w realizacji efektywnego coachingu menedżerskiego,
  • skuteczne przygotowanie kadry kierowniczą do roli coacha.
Metoda szkolenia: Szkolenie pomyślane jest jako interaktywne, gdzie udział uczestników sięga ponad 80% czasu. Każda sesja przebiega według podobnej dynamiki, opartej o metodologię opracowaną z uwzględnieniem cyklu Kolba: ćwiczenie otwierające na nowe nawyki (budujące świadomość), mini wykład o technikach (wiedza), ćwiczenie nowych taktyk i technik (umiejętność). Po zamknięciu każdej sesji uczestnicy otrzymują materiały pomocnicze dotyczące omówionej sesji. Materiał praktyczny jest podsumowywany mini wykładami dającymi teoretyczne podstawy oraz wyjaśniającymi podstawowe mechanizmy psychologiczne, których uczestnicy doświadczają w trakcie pracy na sali szkoleniowej. Oczekiwane przygotowanie słuchaczy.
14 godzin
Przeznaczenie i cel szkolenia Szkolenie skierowane jest do wszystkich, którzy mają do czynienia w swojej pracy zawodowej z przedstawicielami odmiennych kultur. Szkolenie skierowane jest zarówno do osób, które zamierzają (lub już to robią) nawiązywać kontakty handlowe z partnerami zagranicznymi, prowadzić negocjacje, sprzedawać i promować swoje produkty, ale także osób, które współpracują z obcokrajowcami na miejscu w Polsce. W szkoleniu mogą brać udział przedstawiciele różnych branż, niezależnie od wieku czy szczebla menadżerskiego. W zależności od zapotrzebowania szkolenie może zostać dostosowane dla grupy zaawansowanej w danej dziedzinie i dotyczyć konkretnego regionu lub kraju (np. kraje skandynawskie, kraje arabskie, itd.) Szkolenia są otwarte, jednak w miarę zapotrzebowania mogą być zamknięte i skierowane do konkretnej firmy/grupy osób..
7 godzin
Skuteczna Obsługa Klienta to szkolenie, którego zadaniem jest wyposażyć uczestników w zasady oraz umiejętności operowania odpowiednimi zwrotami i słownictwem, ukierunkowane na typ poszczególnych Klientów. Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej, co pozwala uczestnikom odnieść treści szkolenia do poszczególnych sytuacji zawodowych.
21 godzin
Strategia obsługi klienta odgrywa ważną rolę w budowaniu satysfakcji klienta, pomagając utrzymać lojalnych klientów i zwiększyć poziom powtarzalności transakcji.  Dzięki dobrej obsłudze klienta zyskujesz zaufanie klienta, poprawiasz wizerunek firmy i wzmacniasz przewagę konkurencyjną na rynku. Ten kurs koncentruje się na strategiach i umiejętnościach budowania długotrwałych relacji z klientami poprzez rozwijanie wartościowych i skutecznych strategii obsługi klienta.  Zadowoleni klienci mogą, poprzez rozmowy i opowiadanie historii, stać się dobrowolnymi ambasadorami Twojej firmy i jest wysoce prawdopodobne, że polecą Twoje usługi innym.   Ten warsztat pomoże również uczestnikom komunikować się skutecznie, odpowiednio i jasno we wszystkich sytuacjach. CELE
    Rozwój kompetencji w obszarze profesjonalnej obsługi klienta Zwiększenie efektywności komunikacji z klientami Zdobycie wiedzy, jak dotrzeć do podstawowych potrzeb i oczekiwań klientów Budowanie silnych i trwałych relacji z klientami Budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku Identyfikowanie, redukowanie i pokonywanie obiekcji i barier Poznanie osobowości i preferencji komunikacyjnych w kontaktach z klientami Budowanie umiejętności tworzenia otwartego środowiska komunikacji Rozwijanie umiejętności jasnej i skutecznej komunikacji Identyfikacja barier w skutecznej komunikacji Opanowanie mowy ciała i komunikacji niewerbalnej
METODY
    Odgrywanie ról Testy samooceny Ćwiczenia w grupach Praca indywidualna Sesje ćwiczeniowe Wykłady Dyskusje
WYNIKI NAUCZANIA Po ukończeniu tego kursu uczestnicy będą w stanie
    Przyjęcie ukierunkowanej strategii obsługi klienta Identyfikacja kluczowych problemów klientów Budowanie profesjonalnego wizerunku firmy Dostosowywanie się do określonych stylów zachowań klientów Zwiększenie lojalności klientów poprzez wyjątkową obsługę klienta Rozwijanie umiejętności komunikacji z klientami Stosowanie technik budowania relacji Opracowanie osobistego planu działania w celu poprawy umiejętności obsługi klienta Okazywanie gestów hojności i wysokiej jakości obsługi klienta Stosowanie technik radzenia sobie z trudnymi sytuacjami Rozpoznawanie barier w dostarczaniu wyjątkowej obsługi klienta
14 godzin
Przeznaczenie kursu: Dla kadry zarządzającej: kierowników zespołów, menedżerów oraz pracowników, którzy jako liderzy wprowadzają zmiany. Szkolenie jest także elementem wspomagającym do rozwijanie poszczególnych funkcji kierowniczych oraz zarządzanie zasobami ludzkimi. Korzyści wynikające z ukończenia kursu:
  • wzrost efektywności zarządzania zespołem,
  • skuteczne podejmowanie decyzji związanych z wprowadzaniem zmian, funkcjami kierowniczymi,
  • zrozumienie istoty procesu zmian w organizacji,
  • nabycie umiejętność spoglądania na zmianę z różnych punktów widzenia na proces zmian, 
  • adekwatny dobór stylu kierowania do zespołu, sytuacji, rozwoju firmy.
Metoda szkolenia: Szkolenie pomyślane jest jako interaktywne, gdzie udział uczestników sięga ponad 80% czasu. Każda sesja przebiega według podobnej dynamiki, opartej o metodologię opracowaną z uwzględnieniem cyklu Kolba: ćwiczenie otwierające na nowe nawyki (budujące świadomość), mini wykład o technikach (wiedza), ćwiczenie nowych taktyk i technik (umiejętność). Po zamknięciu każdej sesji uczestnicy otrzymują materiały pomocnicze dotyczące omówionej sesji. Materiał praktyczny jest podsumowywany mini wykładami dającymi teoretyczne podstawy oraz wyjaśniającymi podstawowe mechanizmy psychologiczne, których uczestnicy doświadczają w trakcie pracy na sali szkoleniowej.
14 godzin
Celem szkolenia będzie przegląd i poprawa kompetencji niezbędnych do realizacji celów biznesowych zarówno w aspekcie pracy indywidualnej jak i zespołowej, szczególnie poprzez nabycie przez uczestników takich umiejętności jak: - Budowanie efektywnego stylu komunikowania się z innymi - Praktycznej diagnozy barier komunikacyjnych i technik aktywnego zapobiegania ich wystąpieniu - Umiejętność skutecznego wywierania wpływu i perswazji -Zmiana postaw własnych oraz modelowania zachowań konstruktywnych (np. postawy asertywnej)
14 godzin
Przeznaczenie kursu: Celem szkolenia jest rozwijanie umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach, zrozumienia źródeł powstawania stresu i określenia swej podatności na stres, poprzez rozpoznanie swoich słabych i mocnych stron, roli i sytuacji w pracy, rodzinie, środowisku prywatnym. Umiejętności zdobywane podczas kursu: • rozpoznawanie symptomów ostrzegawczych stresu • określanie indywidualnego poziomu podatności na stres • dostrzeganie korzyści płynące ze stresu • rozróżnianie stresu pozytywnego i destrukcyjnego • umiejętność określenia i wyboru odpowiedniej strategii radzenia sobie w trudnych sytuacjach • umiejętność określenia najistotniejszych czynników stresogennych w życiu zawodowym i prywatnym • Opanowanie umiejętności relaksacji poprzez różnorodne techniki: • kontrolowanie i regulacja oddechu • stosowanie technik relaksacji mięśniowej: np. treningu Jacobsona • Opanowanie zasad profilaktyki antystresowej Szkolenie pomyślane jest jako interaktywne, gdzie udział uczestników sięga ponad 80% czasu. Każda sesja przebiega według podobnej dynamiki, opartej o metodologię opracowaną z uwzględnieniem cyklu Kolba: ćwiczenie otwierające na nowe nawyki (budujące świadomość), mini wykład o technikach (wiedza), ćwiczenie nowych taktyk i technik (umiejętność). Po zamknięciu każdej sesji uczestnicy otrzymują materiały pomocnicze dotyczące omówionej sesji. Materiał praktyczny jest podsumowywany mini wykładami dającymi teoretyczne podstawy oraz wyjaśniającymi podstawowe mechanizmy psychologiczne, których uczestnicy doświadczają w trakcie pracy na sali szkoleniowej.
14 godzin
Ten dwudniowy kurs jest przeznaczony dla osób, które chcą osiągnąć lepsze wyniki w negocjacjach z klientami, dostawcami i współpracownikami. Uczy umiejętności i taktyk stosowanych przez skutecznych negocjatorów oraz buduje pewność siebie potrzebną do odniesienia sukcesu. Uczestnicy poznają różne style negocjacyjne i dowiedzą się, jak zmaksymalizować swoją osobistą siłę, jednocześnie chroniąc ważne relacje. Kurs jest wysoce partycypacyjny dzięki połączeniu wykładu, dyskusji, coachingu i ćwiczeń.
14 godzin
W coraz bardziej zglobalizowanym świecie pracujemy w coraz bardziej wielokulturowych środowiskach, w których możliwe są konflikty między jednostkami i grupami. Podstawowym przekonaniem stojącym za rozwiązywaniem konfliktów jest to, że konflikty są nieuniknione, ale można sobie z nimi poradzić. Assertiveness, pewność siebie, zdolności negocjacyjne, umiejętności interpersonalne i inne umiejętności są kluczowe we wspieraniu rozwiązywania konfliktów. W naszym codziennym życiu napotykamy wiele okazji, w których świadomie lub nieświadomie (z członkami rodziny, przyjaciółmi, klientami, partnerami biznesowymi) zarządzamy konfliktami. Opanowanie umiejętności rozwiązywania konfliktów pomaga w skutecznym rozwiązywaniu konfliktów, a także pomaga nam lepiej się komunikować, skutecznie przekonywać, poprawiać wyniki biznesowe, a także wzmacniać zachowanie i wydajność organizacyjną i osobistą. Kurs ten oferuje połączenie teorii i koncepcji, w połączeniu z ćwiczeniami grupowymi i indywidualnymi działaniami, aby umożliwić uczestnikom dzielenie się pomysłami i rozwijanie swoich umiejętności. Cele:
    Zrozumienie podstaw i niuansów konfliktów w organizacjach Poznanie kluczowych pojęć, czynników, teorii, typów i modeli rozwiązywania konfliktów. Poznanie typów osobowości, stylów przywództwa wspierających umiejętności negocjacyjne Poznanie sztuki asertywności i pewności siebie Eksperymentowanie, doświadczanie i ćwiczenie rozwiązywania konfliktów 
7 godzin
Ten kurs jest skierowany do osób, które zamierzają rozpocząć lub właśnie rozpoczęły karierę zawodową w przemyśle. Zaprojektowany w celu zrozumienia i docenienia korporacyjnego miejsca pracy, oczekiwań i zachowań, z którymi będą musieli zmierzyć się absolwenci, rozpoczynając karierę. Po zakończeniu kursu mentor zostanie przydzielony na okres 6 miesięcy, podczas których odbędzie się do 6 spotkań (przez telefon, skype itp.) na zasadzie 1-2-1. Cel tych spotkań zostanie określony między mentorem a podopiecznym przed każdą sesją i będzie koncentrował się na kwestiach, które są najważniejsze dla podopiecznego w danym momencie.
14 godzin
Course has been prepared as an interactive one. The participants activity takes over 80% of course time. Each session goes according to a similar dynamic, based on a method taking upon consideration Kolb’s cycle of learning: exercise opening for a new habit (consciousness building); short lectures about the techniques (knowledge) and new techniques to practice (skills and experience). After each session is completed, the participants will receive all the info related to the session. There are short lectures concluding practical issues and explaining the basic psychological mechanisms realted with participants' work experience.
4 godzin
Przegląd: Istnieje pięć etapów w procesie Design Thinking (DT) (empatia, zdefiniowanie problemu, pomysł, prototyp, test). W coraz bardziej złożonym świecie mamy do czynienia z problemami, które mogą wymagać specjalnego podejścia. Design Thinking pomaga radzić sobie ze złożonymi problemami. Opanowanie myślenia projektowego pomaga skutecznie radzić sobie ze złożonymi problemami, lepiej komunikować się, skutecznie przekonywać, poprawiać wyniki biznesowe oraz poprawiać zachowanie i wydajność organizacyjną i osobistą.
    Jak działa DT: ucz się od ludzi i problemów, znajdź wzorce, zaprojektuj model (dryf modelu), przetestuj model, oceń model i przeprojektuj; Związek między DT, innowacjami i przedsiębiorczością; Metody i narzędzia DT: persona, mapa interesariuszy, mapa podróży klienta, plan usługi, innowacja modelu biznesowego; Zastosowanie DT: myślenie projektowe, przełomowe innowacje, podejście iteracyjne, zwinna technika szacowania, krytyczne myślenie, rozwiązywanie problemów, praca zespołowa, gotowość do przywództwa, umiejętności komunikacyjne, znajomość technologii, myślenie przyszłościowe, kompetencje międzykulturowe i etyczne, inteligencja emocjonalna, samoświadomość, umiejętności negocjacyjne, rozwiązywanie konfliktów.
Cele:
    Zrozumienie podstaw i niuansów DT Poznanie kluczowych pojęć, czynników, teorii, typów i modeli w DT. Eksperymentowanie, doświadczanie i praktykowanie DT
Dostawa: Jest to 1-dniowe (4-godzinne) szkolenie, które obejmuje
    wykłady (40% - prezentacja teorii, koncepcji, modeli i interakcji), ćwiczenia grupowe (30% - dynamika grupy, gry, dyskusje grupowe i ćwiczenia z rozwiązywania pozorowanych konfliktów), zajęcia indywidualne (15% - pisanie, projektowanie i dyskusja rówieśnicza) i inne (15% - filmy wideo, czytanie).
Uwaga: ze względu na charakter tego kursu minimalna wielkość grupy wynosi 3 osoby.  
14 godzin
  WPROWADZENIE International Business Etiquette nie dotyczy zasad & przepisy, ale są szczególnie ważne dla osób pracujących lub podróżujących w interesach. Znajomość międzynarodowej etykiety biznesowej jest istotna dla prowadzenia spotkań, budowania relacji z innymi i okazywania szacunku dla lokalnej kultury. W świecie biznesu dobra etykieta biznesowa oznacza, że zachowujesz się profesjonalnie i zachowujesz właściwe maniery, gdy kontaktujesz się z innymi w swojej profesji.   CEL Ten kurs ma na celu wzmocnienie i korzyści dla profesjonalistów w następujących kwestiach.
    Ulepszony wizerunek osobisty i zawodowy. Opanowanie międzynarodowego protokołu i osobistej dyplomacji. Biegłość i kompetencje w różnych formach komunikacji korporacyjnej i dyplomatycznej. Zwiększona pewność siebie w kontaktach oficjalnych, formalnych i nieformalnych. Wyostrzone profesjonalne umiejętności komunikacyjne. Zwiększona pewność siebie w relacjach publicznych. Doskonałe zrozumienie formalnego i nieformalnego stroju, w tym stroju wieczorowego. Zwiększona zdolność do pracy w środowisku międzynarodowym, zrozumienie kluczowych elementów komunikacji międzykulturowej i udoskonalone kompetencje w kontaktach z partnerami z całego świata.
     
14 godzin
WPROWADZENIE  Chiny: kraj rozwijający się i druga co do wielkości gospodarka świata. Szybka transformacja rynkowa i ekspansja gospodarcza Chin, wspierana przez szereg reform rządowych, jest obecnie atrakcyjnym miejscem do prowadzenia działalności gospodarczej i poszukiwania możliwości zatrudnienia. . Chińska kultura biznesowa i etykieta mogą nieco różnić się od zachodnich praktyk biznesowych. Rozpoczynając poszukiwanie pracy lub rozszerzając swoją działalność w Chinach, ważne jest, aby mieć przynajmniej podstawowe zrozumienie chińskiej kultury biznesowej i etykiety. Znajomość i praktykowanie powszechnych zwyczajów pomoże również zrelaksować się, uniknąć zakłopotania i skupić się na budowaniu sukcesu. Jeśli chodzi o chińską etykietę biznesową, istnieje tylko jedna nadrzędna zasada: Będąc w Chinach, rób to, co robią Chińczycy! Głównym celem uczenia się i rozwoju jest zdobycie wiedzy i umiejętności w zakresie chińskiej Business kultury i etykiety społecznej, która pomaga przedstawicielom korporacyjnym, profesjonalistom dobrze wykonywać pracę w Chinach.            
21 godzin
WPROWADZENIE
    Czy kiedykolwiek czułeś się niepewnie w sytuacjach towarzyskich? Martwisz się, jak zwracać się do ludzi lub jak zaproponować toast? Gdzie posadzić VIP-a, a nawet którego widelca użyć? Chociaż posiadanie odpowiedniego protokołu i etykiety może pozostać niezauważone, jego brak zostanie należycie odnotowany
W tym kursie nauczysz się
    Jak radzić sobie w sytuacjach towarzyskich z gracją i łatwością. Będziesz także doświadczać i uczyć się sztuki etykiety restauracyjnej, w prawdziwej restauracji.
Dowiesz się, jak obsługiwać wszystkie rodzaje naczyń i sztućców podczas codziennych i formalnych spotkań oraz jak doświadczać specjalnych potraw bez zażenowania. Niezależnie od tego, czy jesteś odpowiedzialny za spotkanie towarzyskie, czy w nim uczestniczysz, możesz być łaskawym gospodarzem i wdzięcznym gościem!
14 godzin
Kurs ten ma na celu pomóc menedżerom i kadrze kierowniczej zrozumieć znaczenie i organizację konferencji prasowej. Uczestnicy zostaną zapoznani z istotą konferencji prasowej, narzędziami takimi jak zrozumienie mediów, budowanie relacji z mediami, pisanie komunikatów prasowych, przygotowywanie zestawów prasowych, organizowanie konferencji prasowej i radzenie sobie z wywiadami dla mediów. Interaktywne warsztaty dostarczą również przydatnych wskazówek na temat tego, jak ustanowić i wzmocnić reakcję organizacji na media oraz jak utrzymywać dobre relacje z przedstawicielami mediów i organizacjami.   Cele. •               Rozwój kompetencji w obszarze organizacji konferencji prasowej •               Zwiększenie efektywności zarządzania konferencjami prasowymi i zapytaniami mediów •              Zdobycie wiedzy, jak dotrzeć do podstawowych potrzeb i oczekiwań dziennikarza •              Budowanie silnych i trwałych relacji z przedstawicielami prasy lub mediów •              Poszerzanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku •               Identyfikowanie, redukowanie i pokonywanie obiekcji i barier •              Rozwijanie umiejętności jasnej i skutecznej komunikacji   Korzyści ze szkolenia; •                Ci, którzy są zainteresowani wykorzystaniem mocy public relations do lepszego osiągnięcia celów organizacyjnych               cele •                Menedżerowie/kierownicy, którzy muszą nawiązać i utrzymywać skuteczne relacje z mediami •                 Ci, którzy chcą lepiej zrozumieć narzędzia PR, takie jak komunikaty prasowe, zestawy prasowe i prasówka                konferencje •              Ci, którzy chcą dowiedzieć się, jak radzić sobie z wywiadami medialnymi, aby osiągnąć pozytywne wyniki

Last Updated:

Szkolenie Miękkie, Miękkie boot camp, Szkolenia Zdalne Miękkie, szkolenie wieczorowe Miękkie, szkolenie weekendowe Miękkie, Kurs Miękkie,Kursy Miękkie, Trener Miękkie, instruktor Miękkie, kurs zdalny Miękkie, edukacja zdalna Miękkie, nauczanie wirtualne Miękkie, lekcje UML, nauka przez internet Miękkie, e-learning Miękkie, kurs online Miękkie, wykładowca MiękkieSzkolenie Soft Skills, Soft Skills boot camp, Szkolenia Zdalne Soft Skills, szkolenie wieczorowe Soft Skills, szkolenie weekendowe Soft Skills, Kurs Soft Skills,Kursy Soft Skills, Trener Soft Skills, instruktor Soft Skills, kurs zdalny Soft Skills, edukacja zdalna Soft Skills, nauczanie wirtualne Soft Skills, lekcje UML, nauka przez internet Soft Skills, e-learning Soft Skills, kurs online Soft Skills, wykładowca Soft Skills

Kursy w promocyjnej cenie

No course discounts for now.

Newsletter z promocjami

Zapisz się na nasz newsletter i otrzymuj informacje o aktualnych zniżkach na kursy otwarte.
Szanujemy Twoją prywatność, dlatego Twój e-mail będzie wykorzystywany jedynie w celu wysyłki naszego newslettera, nie będzie udostępniony ani sprzedany osobom trzecim.
W dowolnej chwili możesz zmienić swoje preferencje co do otrzymywanego newslettera bądź całkowicie się z niego wypisać.

Zaufali nam

This site in other countries/regions