
Praktyczne szkolenia na żywo z zakresu umiejętności miękkich.
Soft skills (kompetencje miękkie) dotyczą cech psychofizycznych i umiejętności społecznych. Koncentrują się na zachowaniu człowieka, postawach, sposobie bytowania. Dotyczą przede wszystkim zarządzania własną osobą, motywacji oraz umiejętności interpersonalnych. Niezależnie od tego, jaką wykonujemy pracę, musimy współpracować z innymi ludźmi, komunikować się z nimi, wypracowywać wspólne stanowisko. Cały czas trzeba też utrzymywać motywację, pracować nad swoją motywacją, rozwijać umiejętności twarde. Tak naprawdę więc, kompetencje miękkie są podstawą każdej pracy - są najbardziej uniwersalne i wykorzystamy je wszędzie. Dla tych, którzy chcą je w sobie rozwinąć zapewniamy szereg różnorodnych szkoleń.
Szkolenia miękkie są dostępne jako "szkolenie stacjonarne" lub "szkolenie online na żywo".
Szkolenie stacjonarne może odbywać się lokalnie w siedzibie klienta w Polsce lub w ośrodkach szkoleniowych NobleProg w Polsce. Zdalne szkolenie online odbywa się za pomocą interaktywnego, zdalnego pulpitu DaDesktop .
Opinie uczestników
Metody przekazywania wiedzy, flipchart!, brak korzystania z urządzeń audio wizualnych.
Łukasz Rak - Schott Poland Sp. z
Szkolenie: Zarządzanie sobą w czasie
atmosfera, dużo przykładów, odpowiednie tempo, przygotowanie materiałów
Adam Gozdowski - Schott Poland Sp. z
Szkolenie: Zarządzanie sobą w czasie
ćwiczenia pokazujące prezentowane koncepcje w praktyce
Michał Czapski
Szkolenie: Budowanie i zarządzanie zespołem - trening menedżerski
ćwiczenia, ręcznie tworzone plansze
Krzysztof Helt
Szkolenie: Budowanie i zarządzanie zespołem - trening menedżerski
wspólne ćwiczenia
Tomasz Kaczmarek
Szkolenie: Budowanie i zarządzanie zespołem - trening menedżerski
sposob prowadzenia szkolen, wiedza oraz forma szkolenia.
Klaudia Horlop
Szkolenie: Budowanie i zarządzanie zespołem - trening menedżerski
prezentacja "prelegent:
Antoni Wesoły
Szkolenie: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Komunikacja z trenerem
Dorota Miller
Szkolenie: Budowanie i zarządzanie zespołem - trening menedżerski
Kontaktowość Trenera
Magdalena Stasiów
Szkolenie: Budowanie i zarządzanie zespołem - trening menedżerski
Komunikacja z trenerem
Elżbieta Żurawska
Szkolenie: Budowanie i zarządzanie zespołem - trening menedżerski
Podobal mi sie sposob przekazywania wiedzy i atmosfera
PAWEŁ PIETRAS
Szkolenie: Bezstresowe zarządzanie sobą w czasie - jak mieć zawsze określone cele i być efektywnym w ich realizacji.
Szyte na miarę. Klarowność przekazu.
Krystian Sopniewski - Nowodworski Sp. J.
Szkolenie: DZM – delegowanie zadań i motywowanie pracowników
Ćwiczenia
NBP
Szkolenie: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Ćwiczenia antystresowe.
Dolby Poland Sp. z o.o.
Szkolenie: COPING WITH JOB BURNOUT SYNDROME, STRESS AND DIFFICULT EMOTIONS IN JOB
Krzysztof - marka sama w sobie.
Dolby Poland Sp. z o.o.
Szkolenie: COPING WITH JOB BURNOUT SYNDROME, STRESS AND DIFFICULT EMOTIONS IN JOB
ćwiczenia w dwójkach i grupach
Dolby Poland Sp. z o.o.
Szkolenie: COPING WITH JOB BURNOUT SYNDROME, STRESS AND DIFFICULT EMOTIONS IN JOB
Ćwiczenia i pokazanie wiedzy teoretycznej w praktyce
Bartosz Francman - Nokia Solutions and Networks Sp. z o.o.
Szkolenie: Efektywna komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów
ćwieczenia praktyczne i gry zespołowe
Nokia Solutions and Networks Sp. z o.o.
Szkolenie: Efektywna komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów
ćwiczenia i testy psychologiczne
marcin Nakielski - Nokia Solutions and Networks Sp. z o.o.
Szkolenie: Efektywna komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów
warsztaty, ćwiczenia, dyskusja
bartłomiej maniecki - Nokia Solutions and Networks Sp. z o.o.
Szkolenie: Efektywna komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów
autorskie ćwiczenia, zwłaszcza z plemieniem Dadoo:)
Iga Smardzewska - Nokia Solutions and Networks Sp. z o.o.
Szkolenie: Efektywna komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów
Ćwiczenia i przykłady z życia zawodowego trenera.
Nokia Solutions and Networks Sp. z o.o.
Szkolenie: Efektywna komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów
ćwiczenia praktyczne
MetaPack Poland Sp. z o.o.
Szkolenie: Praktyczny warsztat tworzenia User Stories
Wiedza prowadzącego była praktyczna a nie teoretyczna.
MetaPack Poland Sp. z o.o.
Szkolenie: Praktyczny warsztat tworzenia User Stories
doswiadczenie trenera oparte na wywiadach w roznych firmach - mogl dac przyklady wielu roznych organizacji
MetaPack Poland Sp. z o.o.
Szkolenie: Praktyczny warsztat tworzenia User Stories
Praktyczne ćwiczenia
Paweł Przybyła - MetaPack Poland Sp. z o.o.
Szkolenie: Praktyczny warsztat tworzenia User Stories
Różnorodność sposobów, możliwości dla budowania person - bardzo dużo przykładów odnośnie tych person, ich zachowań, na co zwracać uwagę, dlaczego je tworzyć, aktualizować. Duże doświadczenie prowadzącego na plus.
Dawid Padewski - MetaPack Poland Sp. z o.o.
Szkolenie: Praktyczny warsztat tworzenia User Stories
Dużo się dowiedziałam
Barbara Kozłowska - NBP
Szkolenie: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
szybka reakcja na zadawane pytania dodatkowe
Krzysztof Krawczyk - NBP
Szkolenie: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Poznanie skrótów klawiszowych, odniesienia do innych programów Office'a, fajne tempo.
NBP
Szkolenie: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
praca
Artur Kosim - NBP
Szkolenie: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
SPOSÓB WYKŁADU
jacek zapędowski - NBP
Szkolenie: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Wysoka wiedza i doświadczenie prowadzącego
Wojciech Miecznikowski - Advatech Sp. z o.o.
Szkolenie: Kreatywne rozwiązywanie problemów w zespole
Dużo ciekawostek i sposób prowadzania oraz to jak trener stworzył poczucie bezpieczeństwa w grupie.
Maciej Błasiak - Advatech Sp. z o.o.
Szkolenie: Kreatywne rozwiązywanie problemów w zespole
Dużo praktyki i ćwiczeń. Angażująca forma prowadzenia.
Advatech Sp. z o.o.
Szkolenie: Kreatywne rozwiązywanie problemów w zespole
Bardzo dobry kontakt z prowadzącym i jego ogromna wiedza
Tomasz Kowalik - Advatech Sp. z o.o.
Szkolenie: Kreatywne rozwiązywanie problemów w zespole
ogromna wiedza prowadzącego i super podejście do słuchacza
Paweł Łukowiak - Advatech Sp. z o.o.
Szkolenie: Kreatywne rozwiązywanie problemów w zespole
Umiejętność słuchania u prowadzącego - dzięki niej odpowiadał dokładnie na zadawane pytanie.
Dassault Systemes Sp. z o.o.
Szkolenie: Praktyczny warsztat tworzenia User Stories
energia wykładowcy
Advatech Sp. z o.o.
Szkolenie: Zarządzanie zmianą
Sposób prowadzenia szkolenia. Pani Ewa posiada wyjątkowe umiejętności do zainteresowania uczestników materiałem - intonacja, gestykulacja.
Ewa - Advatech Sp. z o.o.
Szkolenie: Zarządzanie zmianą
Wprowadzenie nowego pracownika do organizacji
Krzysztof Wyrwas - Advatech Sp. z o.o.
Szkolenie: Zarządzanie zmianą
Materiały.
Piotr Nenkin - Advatech Sp. z o.o.
Szkolenie: Zarządzanie zmianą
warsztat obrazujący obecne problemy w podejściu do zarządzania wiedzą
Piotr Kwiatkowski - Advatech Sp. z o.o.
Szkolenie: Zarządzanie zmianą
Dużo wiedzy w krótkim czasie. Plus anegdotki
Justyna Góral - Neinver Asset Management Polska Sp. z o.o.
Szkolenie: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Dużo przydatnej wiedzy związanej z wykonywaną pracą z zakresu korzystania z programu.
Izabela Sarniak - Neinver Asset Management Polska Sp. z o.o.
Szkolenie: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Trener wyjaśnił zagadnienia na których najbardziej mi zależało
Neinver Asset Management Polska Sp. z o.o.
Szkolenie: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Sposób prowadzenia
Agata Chudzińska - Neinver Asset Management Polska Sp. z o.o.
Szkolenie: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
dużo ćwiczeń, przypomnienie w przystępnej formie excela
Neinver Asset Management Polska Sp. z o.o.
Szkolenie: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Everything :)
NBP
Szkolenie: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
ok
Neinver Asset Management Polska Sp. z o.o.
Szkolenie: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Plany szkoleń z technologii Miękkie
- Zrozumienie wpływu coachingu i skutecznej komunikacji na zaangażowanie peer-to-peer. Poznaj i stosuj różne najlepsze praktyki w zakresie coachingu i komunikacji. Doskonalenie umiejętności komunikacji i wywierania wpływu. Prowadź sesje coachingowe z pewnością siebie.
- Interaktywny wykład i dyskusja. Dużo ćwiczeń i ćwiczeń. Praktyczne wdrożenie w środowisku live-lab.
- Aby poprosić o spersonalizowane szkolenie dla tego kursu, skontaktuj się z nami, aby umówić się.
- Dowiedz się, jak skutecznie prowadzić spotkania online dla zdalnych uczestników. Stwórz bezpieczne i atrakcyjne środowisko wirtualne do konferencji internetowych, nadając odpowiedni ton i sposób myślenia. Zarządzaj spotkaniami online wydajniej, wybierając odpowiednią platformę i opanowując technologię. Utrzymuj zaangażowanie uczestników, stymulując rozmowy online. Buduj głębsze relacje z uczestnikami i innymi praktykami, aby wspólnie uczyć się i zdobywać cenne spostrzeżenia.
- Interaktywny wykład i dyskusja. Dużo ćwiczeń i ćwiczeń. Praktyczne wdrożenie w środowisku live-lab.
- Aby poprosić o spersonalizowane szkolenie dla tego kursu, skontaktuj się z nami, aby umówić się.
- Interaktywny wykład i dyskusja.
- Dużo ćwiczeń i ćwiczeń.
- Aby poprosić o niestandardowe szkolenie dla tego kursu, skontaktuj się z nami w celu umówienia się.
- Interaktywny wykład i dyskusja.
- Dużo ćwiczeń i ćwiczeń.
- Aby poprosić o niestandardowe szkolenie dla tego kursu, skontaktuj się z nami w celu umówienia się.
- Do poszczególnych członków ich własnego personelu
- Do ich zespołów
- Osobom, które nie są bezpośrednio związane z własnymi zespołami, ale ceniłyby ich niezależny - i nieoceniający - wkład
- Ułatwione dyskusje
- Sesje coachingu delegatów - z pełną informacją zwrotną
- Zdefiniuj „Coaching” i szczegółowo wyjaśnij zastosowanie coachingu w celu poprawy wydajności indywidualnej i zespołowej - w szczególności odnosząc jego zastosowanie do zrozumienia przyczyn (i poprawienia) niedostatecznego działania
- Dostarcz znaczące sesje coachingowe
- zrozumieć dlaczego niektórzy nie reagują na to co do nich mówisz,
- poprawić swoje relacje z małżonkiem, dziećmi, szefem, współpracownikiem, itd...
- poszerzyć zakres swoich umiejętności osobistych w dziedzinie komunikacji z innymi ludźmi,
- nauczyć się jak szybko poczuć się lepiej, pewniej, spokojniej lub jak tylko zechcesz,
- zainteresować innych swoją osobą i sprawić aby Cię polubili
- Budowanie efektywnego stylu komunikowania się z innymi
- Praktycznej diagnozy barier komunikacyjnych i technik aktywnego zapobiegania ich wystąpieniu
- Budowanie wspierających relacji w zespole
- Efektywnie współdziałanie w zespole
- Świadomość wzajemnego wpływu w relacji zespół-jednostka i jednostka–zespół
- Umiejętność stosowania różnorodnych technik zarządzania konfliktem
- Zmiana postaw własnych oraz modelowania zachowań konstruktywnych (np. postawy asertywnej)
Materiał praktyczny jest podsumowywany mini wykładami dającymi teoretyczne podstawy oraz wyjaśniającymi podstawowe mechanizmy psychologiczne, których uczestnicy doświadczają w trakcie pracy na sali szkoleniowej.
- efektywne komunikowanie się w sytuacji konfliktu
- rozpoznawanie źródeł konfliktów
- analiza potrzeb stron konfliktu i formułowanie problemu
- zastosowanie metod i technik rozwiązywania sytuacji konfliktowych
- korzystanie z zasad asertywności i zarządzania emocjami w rozwiązywaniu konfliktów
- stosowanie zasad asertywnego przeciwstawiania się próbom manipulacji
- adekwatne zachowania się w konflikcie
- stosowanie elementów zarządzania stresem, emocjami
- wzrost efektywności zarządzania pracownikami,
- wzrost skuteczności prowadzenia rozmów z pracownikami,
- umiejętność wkomponowania systemowego coachingu w strategię firmy,
- poznanie kompetencji niezbędnych w realizacji efektywnego coachingu menedżerskiego,
- skuteczne przygotowanie kadry kierowniczą do roli coacha.
-
Rozwój kompetencji w dziedzinie profesjonalnej obsługi klienta
Zwiększenie efektywności komunikacji z klientami
Osiągnięcie wiedzy o tym, jak dotrzeć do podstawowych potrzeb i oczekiwań klientów
Tworzenie silnych i zrównoważonych relacji z klientami
Rozszerzenie pozytywnego wizerunku firmy na rynku
Identyfikacja, redukcja i przezwyciężanie sprzeciwu i przeszkód
Dowiedz się o osobowościach i preferencjach komunikacyjnych podczas kontaktu z klientami
Ustanowienie zdolności do tworzenia otwartego środowiska komunikacji
Rozwijanie umiejętności komunikowania się w sposób jasny i skuteczny
Identyfikacja barier w skutecznej komunikacji
Znajomość języka ciała i komunikacji niewerbalnej
-
Role-gry
Testy samooceny
Ćwiczenia w grupach
Indywidualna praca
sesje praktyczne
czytania
Dyskusje
-
Wprowadzenie skoncentrowanej strategii obsługi klienta
Identyfikacja kluczowych problemów klienta
Tworzenie profesjonalnego wizerunku firmy
Dostosuj się do konkretnych stylów zachowania klienta
Zwiększ lojalność klienta dzięki wyjątkowej obsłudze klienta
Rozwijanie umiejętności komunikacyjnych z klientami
Wykorzystaj techniki budowania relacji
Opracowanie osobistego planu działania w celu poprawy umiejętności obsługi klienta
Pokaż gesty wielkoduszności i wysokiej jakości obsługi klienta
Wykorzystaj techniki do radzenia sobie z trudnymi sytuacjami
Rozpoznawanie przeszkód w dostarczaniu doskonałej obsługi klienta
- wzrost efektywności zarządzania zespołem,
- skuteczne podejmowanie decyzji związanych z wprowadzaniem zmian, funkcjami kierowniczymi,
- zrozumienie istoty procesu zmian w organizacji,
- nabycie umiejętność spoglądania na zmianę z różnych punktów widzenia na proces zmian,
- adekwatny dobór stylu kierowania do zespołu, sytuacji, rozwoju firmy.
- Zrozumienie podstaw i niuansów konfliktów w organizacjach
- Aby zbadać kluczowe pojęcia, czynniki, teorie, typy i modele w rozwiązywaniu konfliktów
- Aby odkryć typy osobowości, style przywództwa wspierające umiejętności negocjacyjne
- Aby nauczyć się sztuki asertywności i pewności siebie
- Eksperymentować, doświadczać i ćwiczyć rozwiązywanie konfliktów
-
Jak działa DT: uczyć się od ludzi i problemów, znaleźć wzory, model projektowy (model drift), przetestować model, ocenić model i ponownie inżyniera.
Relacje między DT, innowacją a przedsiębiorczością.
Metody i narzędzia DT: persona, mapa zainteresowanych stron, mapa podróży klientów, plany usług, innowacja modelu biznesowego.
Aplikacja DT: design mindset, disruptive innovation, iterative approach, agile estimation technique, krytyczne myślenie, rozwiązywanie problemów, praca zespołowa, gotowość do przywództwa, umiejętności komunikacji, technologiczne świadomość, myślenie naprzód, interkulturowe i etyczne kompetencje, inteligencja emocjonalna, samoświadomość, umiejętności negocjacyjne, rozwiązywanie konfliktów.
-
Aby zrozumieć fundamenty i odcienie DT
Aby zbadać kluczowe pojęcia, czynniki, teorie, rodzaje i modele w DT
Do eksperymentu, doświadczenia i praktyki DT
-
wykłady (40% - prezentacja teorii, koncepcji, modeli i interakcji),
ćwiczenia grupowe (30% - dynamika grupowa, gry, dyskusja grupowa i ćwiczenia rozwiązywania konfliktów mock),
indywidualne zajęcia (15% - pisanie, projektowanie i dyskusja)
i innych (15% - wideo, czytanie).
- Kierownik eksportu
- Kierownictwo handlu międzynarodowego
- Profesjonalna konwersja
- Zarząd administracyjny
- Świeżych absolwentów
- Przedstawiciele korporacyjni
- Nowy wynajmujący
- Właściciel firmy
- Czy kiedykolwiek czułeś się niepewnie w sytuacjach społecznych?
- Czy obawiasz się, jak zwracać się do ludzi lub jak toast?
- Gdzie umieścić swojego VIP-a, a nawet jakiego widelca użyć?
- Mimo że odpowiedni protokół i etykieta mogą przejść niezauważone, należycie zostanie odnotowana
- Jak radzić sobie z sytuacjami społecznymi z wdziękiem i łatwością.
- Poznasz i nauczysz się sztuki spożywania etykiety,
- W prawdziwej restauracji.
Last Updated: