Przeglądaj szkolenia
Ethics and Protocol
7 godzinHosting Online Meetings
7 godzinZarządzanie zmianą
14 godzinSprzedaż doradcza w b2b lub b2c
14 godzinDesign Thinking
4 godzinTwórczość i kreatywność w myśleniu
7 godzinMotywująca rozmowa oceniająca
7 godzinSkuteczna Obsługa Klienta
7 godzinCompany Values
4 godzinWin Win Negotiation Skills
14 godzinMeditation 101: Mindfulness Meditation
14 godzinMindfulness Workshop
14 godzinStress Management and Prevention
7 godzinManaging Remote Teams
7 godzinMBTI Personality Types
14 godzinZarządzanie sobą w czasie
14 godzinEmotional Intelligence (EQ)
7 godzinWork – life balance
21 godzinWork-life balance
21 godzinLeadership 101
7 godzinAdvisory & Leadership Skills
14 godzinBudowanie i zarządzanie zespołem
14 godzinNegocjacje biznesowe
14 godzinCoaching Skills
7 godzinDNA lidera
21 godzinLeadership and management
14 godzinLeadership Development for Engineers
14 godzinOstatnia aktualizacja:
Opinie uczestników(25)
Bardzo interaktywna sesja
Ewelina - GE HealthCare
Szkolenie - How to Learn New Behaviours to Improve Your Results
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Energiczne prowadzenie szkolenia, wyczucie suchacza...
Jakub - Noel
Szkolenie - Skuteczna Obsługa Klienta
Skonsolidowane informacje zwrotne: Drugi dzień był początkowo uważany za zbyt długi, a następnie doceniony przez publiczność, która mogła zastosować w praktyce to, czego się nauczyła Publiczność doceniła fakt, że mogli wybrać temat do lepszej prezentacji, to była ich podstawowa praca Ściągawki i jasne ramy struktury prezentacji były naprawdę dobre Praca w różnych parach przez oba dni była mile widziana Bardzo angażujący trener w oba dni Specjalne podziękowania od jednego z członków publiczności: "Naprawdę mi się podobało, a zwłaszcza interaktywne sesje, w których otrzymujemy natychmiastową informację zwrotną i możemy ćwiczyć wokół niej, uważam to za bardzo pouczające. Proszę również o podzielenie się moim uznaniem dla Liz, myślę, że jest świetnym trenerem i podoba mi się jej humanitarne podejście podczas warsztatów ".
NIcolas Arrive - Recharge.com Enterprise B.V.
Szkolenie - Delivering a PowerPoint Presentation that Sells
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Kontakt z uczestnikami i sposób prowadzenia szkolenia - NIE był monotonny
Michał - Pro4IT
Szkolenie - Consultative sales in b2b or b2c
SMART Goal session was the most enjoyable part of the training that helped me manage my time properly. it helps me set my goal clearer and i could really see that setting SMART Goal can relate to almost everything such as Finance, Social Life, Career and Personal Growth.
Manot Sae - MVCI (Thailand) Limited
Szkolenie - Workshop: Boost your productivity with this new method!
Elastycznosc prowadzącego, rozwijanie tematów poruszanych przez uczestników szkolenia
Marta - LKQ Polska Sp. z o. o.
Szkolenie - Public Speaking 101
Ponieważ było to 1:1, personalizacja treści.
Patricia - Embraer
Szkolenie - Influencing and Avoiding Conflict
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Doskonały trener, z przemówieniem całkowicie dostosowanym do odbiorców. Dużo treści.
Carole - Axway
Szkolenie - Communicating and Influencing For Team Members
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Otwartość prowadzącej, poczucie humoru, podejście i wiedza
Justyna - e-file
Szkolenie - Mindfulness Workshop
Podobało mi się zaangażowanie trenerki i to, jak jej energia angażowała również uczestników, szkolenie było interesujące, z wieloma praktycznymi faktami i przykładami, praktycznymi ćwiczeniami. Było świetnie!
Jelizaveta (Liza) - ASSTRA Forwarding AG
Szkolenie - Stress Management and Prevention
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Dobrze prowadzone, odpowiednio zaplanowne
Kamil - AXA XL
Szkolenie - Business Communication Skills
Wysoki poziom wiedzy prowadzącego.
Przemek - Sreamsoft Kraków sp. z o.o.
Szkolenie - Komunikacja w zespole projektowym
Pokazywanie jak wykorzystywać techniki negocjacji nie tylko w biznesie, ale i w życiu codziennym. Bogata merytoryka szkolenia i profesjonalne podejście trenera, który potrafił wzbudzić ciekawość.
Eryk - LKQ Polska Sp. z o. o.
treści przykazywane, odpowiednia ilość czasu na duskusję i wymiane zdań. Nawiązywania do wątków pobocznych dzięki czemu buduje się zrozumienie jak pewne aspekty są ze sobą powiązane
Beata - LKQ Polska Sp. z o. o.
Szkolenie - Róznice pokoleniowe w zarządzaniu. Pracownicy pokoleń XYZ. Jak z nimi funkcjonować
examples from trainer's daily life like some stories, anectodes and jokes
Aleksandra Krupa - LKQ Polska Sp. z o. o.
Szkolenie - Różnice międzykulturowe w pracy zespołowej
Explains well the topic.
Gilbert Pineda - Quartzelec Ltd (Philippines Branch)
Szkolenie - Leadership 101
Adam was very knowledgeable and had a great layout.
Corey Reis - Lockheed Martin
Szkolenie - Advanced Slide Design in PowerPoint
Wykonywanie przydatnych ćwiczeń przez każdego z nas oraz przeprowadzenie analiza plusów i minusów w postaci otwartej rozmowie
PATRYK KUJACZYŃSKI - e-MSI Sp. z o.o.
Szkolenie - Communication and Teamwork
Clearly explained theory combined with trainer enthusiastically recounting his past experience, making the concepts much more relatable / memorable. Friendly and passionate trainer.
Jacob Tan - Singapore Management University
Szkolenie - Leadership Development for Engineers
good balance between theories and practices
Ákos Hegyi - BioLife Plazma Hungary Kft. / Sanaplasma Kft.
Szkolenie - Conflict Resolution, Assertiveness and Self Confidence
Forma prowadzenia i merytoryczne przygotowanie trenera.
Mariusz Tokarski - Allegro.pl sp. z o.o.
Szkolenie - Jak biznes może znaleźć wspólny język z działem IT - efektywna komunikacja i współpraca projektowa
Angażowanie, pilnowanie czasu, dbałość o zrozumienie przekazu, pozytywne nastawienie prowadzącego
Joanna Glowacka - Allegro.pl
Szkolenie - Effective interpersonal communication with elements of assertiveness
Merytoryczna wiedza Ewy oraz sposob jej prezentowania
Marta Jakubowicz - Schaeffler Global Services Europe
Szkolenie - Train the Trainer
Info about RPA, AI and IoT.
Jubilee Petil - Accenture Inc.
Szkolenie - Digital Transformation: Disrupting the Common Delivery of the Common Business Landscape
Dostosowanie tematów do grupy. Dostosowanie tempa szkolenia oraz branie pod uwagę sugestii. Przy czym szkolenie było dobrze zorganizowane i spięte czasowo.