
Praktyczne szkolenia na żywo z zakresu umiejętności miękkich.
Soft skills (kompetencje miękkie) dotyczą cech psychofizycznych i umiejętności społecznych. Koncentrują się na zachowaniu człowieka, postawach, sposobie bytowania. Dotyczą przede wszystkim zarządzania własną osobą, motywacji oraz umiejętności interpersonalnych. Niezależnie od tego, jaką wykonujemy pracę, musimy współpracować z innymi ludźmi, komunikować się z nimi, wypracowywać wspólne stanowisko. Cały czas trzeba też utrzymywać motywację, pracować nad swoją motywacją, rozwijać umiejętności twarde. Tak naprawdę więc, kompetencje miękkie są podstawą każdej pracy - są najbardziej uniwersalne i wykorzystamy je wszędzie. Dla tych, którzy chcą je w sobie rozwinąć zapewniamy szereg różnorodnych szkoleń.
Szkolenia miękkie są dostępne jako "szkolenie stacjonarne" lub "szkolenie online na żywo".
Szkolenie stacjonarne może odbywać się lokalnie w siedzibie klienta w Polsce lub w ośrodkach szkoleniowych NobleProg w Polsce. Zdalne szkolenie online odbywa się za pomocą interaktywnego, zdalnego pulpitu DaDesktop .
Opinie uczestników
Metody przekazywania wiedzy, flipchart!, brak korzystania z urządzeń audio wizualnych.
Łukasz Rak - Schott Poland Sp. z
Szkolenie: Zarządzanie sobą w czasie
atmosfera, dużo przykładów, odpowiednie tempo, przygotowanie materiałów
Adam Gozdowski - Schott Poland Sp. z
Szkolenie: Zarządzanie sobą w czasie
ćwiczenia pokazujące prezentowane koncepcje w praktyce
Michał Czapski
Szkolenie: Budowanie i zarządzanie zespołem - trening menedżerski
ćwiczenia, ręcznie tworzone plansze
Krzysztof Helt
Szkolenie: Budowanie i zarządzanie zespołem - trening menedżerski
wspólne ćwiczenia
Tomasz Kaczmarek
Szkolenie: Budowanie i zarządzanie zespołem - trening menedżerski
sposob prowadzenia szkolen, wiedza oraz forma szkolenia.
Klaudia Horlop
Szkolenie: Budowanie i zarządzanie zespołem - trening menedżerski
prezentacja "prelegent:
Antoni Wesoły
Szkolenie: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Komunikacja z trenerem
Dorota Miller
Szkolenie: Budowanie i zarządzanie zespołem - trening menedżerski
Kontaktowość Trenera
Magdalena Stasiów
Szkolenie: Budowanie i zarządzanie zespołem - trening menedżerski
Komunikacja z trenerem
Elżbieta Żurawska
Szkolenie: Budowanie i zarządzanie zespołem - trening menedżerski
Podobal mi sie sposob przekazywania wiedzy i atmosfera
PAWEŁ PIETRAS
Szkolenie: Bezstresowe zarządzanie sobą w czasie - jak mieć zawsze określone cele i być efektywnym w ich realizacji.
Szyte na miarę. Klarowność przekazu.
Krystian Sopniewski - Nowodworski Sp. J.
Szkolenie: DZM – delegowanie zadań i motywowanie pracowników
Ćwiczenia
NBP
Szkolenie: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Ćwiczenia i pokazanie wiedzy teoretycznej w praktyce
Bartosz Francman - Nokia Solutions and Networks Sp. z o.o.
Szkolenie: Efektywna komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów
ćwieczenia praktyczne i gry zespołowe
Nokia Solutions and Networks Sp. z o.o.
Szkolenie: Efektywna komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów
ćwiczenia i testy psychologiczne
marcin Nakielski - Nokia Solutions and Networks Sp. z o.o.
Szkolenie: Efektywna komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów
warsztaty, ćwiczenia, dyskusja
bartłomiej maniecki - Nokia Solutions and Networks Sp. z o.o.
Szkolenie: Efektywna komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów
autorskie ćwiczenia, zwłaszcza z plemieniem Dadoo:)
Iga Smardzewska - Nokia Solutions and Networks Sp. z o.o.
Szkolenie: Efektywna komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów
Ćwiczenia i przykłady z życia zawodowego trenera.
Nokia Solutions and Networks Sp. z o.o.
Szkolenie: Efektywna komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów
ćwiczenia praktyczne
MetaPack Poland Sp. z o.o.
Szkolenie: Praktyczny warsztat tworzenia User Stories
Wiedza prowadzącego była praktyczna a nie teoretyczna.
MetaPack Poland Sp. z o.o.
Szkolenie: Praktyczny warsztat tworzenia User Stories
doswiadczenie trenera oparte na wywiadach w roznych firmach - mogl dac przyklady wielu roznych organizacji
MetaPack Poland Sp. z o.o.
Szkolenie: Praktyczny warsztat tworzenia User Stories
Praktyczne ćwiczenia
Paweł Przybyła - MetaPack Poland Sp. z o.o.
Szkolenie: Praktyczny warsztat tworzenia User Stories
Różnorodność sposobów, możliwości dla budowania person - bardzo dużo przykładów odnośnie tych person, ich zachowań, na co zwracać uwagę, dlaczego je tworzyć, aktualizować. Duże doświadczenie prowadzącego na plus.
Dawid Padewski - MetaPack Poland Sp. z o.o.
Szkolenie: Praktyczny warsztat tworzenia User Stories
Dużo się dowiedziałam
Barbara Kozłowska - NBP
Szkolenie: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
szybka reakcja na zadawane pytania dodatkowe
Krzysztof Krawczyk - NBP
Szkolenie: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Poznanie skrótów klawiszowych, odniesienia do innych programów Office'a, fajne tempo.
NBP
Szkolenie: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
praca
Artur Kosim - NBP
Szkolenie: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
SPOSÓB WYKŁADU
jacek zapędowski - NBP
Szkolenie: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Wysoka wiedza i doświadczenie prowadzącego
Wojciech Miecznikowski - Advatech Sp. z o.o.
Szkolenie: Kreatywne rozwiązywanie problemów w zespole
Dużo ciekawostek i sposób prowadzania oraz to jak trener stworzył poczucie bezpieczeństwa w grupie.
Maciej Błasiak - Advatech Sp. z o.o.
Szkolenie: Kreatywne rozwiązywanie problemów w zespole
Dużo praktyki i ćwiczeń. Angażująca forma prowadzenia.
Advatech Sp. z o.o.
Szkolenie: Kreatywne rozwiązywanie problemów w zespole
Bardzo dobry kontakt z prowadzącym i jego ogromna wiedza
Tomasz Kowalik - Advatech Sp. z o.o.
Szkolenie: Kreatywne rozwiązywanie problemów w zespole
ogromna wiedza prowadzącego i super podejście do słuchacza
Paweł Łukowiak - Advatech Sp. z o.o.
Szkolenie: Kreatywne rozwiązywanie problemów w zespole
Umiejętność słuchania u prowadzącego - dzięki niej odpowiadał dokładnie na zadawane pytanie.
Dassault Systemes Sp. z o.o.
Szkolenie: Praktyczny warsztat tworzenia User Stories
energia wykładowcy
Advatech Sp. z o.o.
Szkolenie: Zarządzanie zmianą
Sposób prowadzenia szkolenia. Pani Ewa posiada wyjątkowe umiejętności do zainteresowania uczestników materiałem - intonacja, gestykulacja.
Ewa - Advatech Sp. z o.o.
Szkolenie: Zarządzanie zmianą
Wprowadzenie nowego pracownika do organizacji
Krzysztof Wyrwas - Advatech Sp. z o.o.
Szkolenie: Zarządzanie zmianą
Materiały.
Piotr Nenkin - Advatech Sp. z o.o.
Szkolenie: Zarządzanie zmianą
warsztat obrazujący obecne problemy w podejściu do zarządzania wiedzą
Piotr Kwiatkowski - Advatech Sp. z o.o.
Szkolenie: Zarządzanie zmianą
Dużo wiedzy w krótkim czasie. Plus anegdotki
Justyna Góral - Neinver Asset Management Polska Sp. z o.o.
Szkolenie: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Dużo przydatnej wiedzy związanej z wykonywaną pracą z zakresu korzystania z programu.
Izabela Sarniak - Neinver Asset Management Polska Sp. z o.o.
Szkolenie: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Trener wyjaśnił zagadnienia na których najbardziej mi zależało
Neinver Asset Management Polska Sp. z o.o.
Szkolenie: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Sposób prowadzenia
Agata Chudzińska - Neinver Asset Management Polska Sp. z o.o.
Szkolenie: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
dużo ćwiczeń, przypomnienie w przystępnej formie excela
Neinver Asset Management Polska Sp. z o.o.
Szkolenie: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
sposób prowadzenia
jolanta czajka - Neinver Asset Management Polska Sp. z o.o.
Szkolenie: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
umiejętności trenera
Neinver Asset Management Polska Sp. z o.o.
Szkolenie: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Komunikacja, dobry kontakt z prowadzącym
Santander Bank Polska S.A.
Szkolenie: Efektywna komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów
Everything :)
NBP
Szkolenie: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
ok
Neinver Asset Management Polska Sp. z o.o.
Szkolenie: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Plany szkoleń z technologii Miękkie
Format kursu
- Interaktywny wykład i dyskusja.
- Dużo ćwiczeń i ćwiczeń.
Opcje dostosowywania kursu
- Aby poprosić o niestandardowe szkolenie dla tego kursu, skontaktuj się z nami w celu umówienia się.
Format kursu
- Interaktywny wykład i dyskusja.
- Dużo ćwiczeń i ćwiczeń.
Opcje dostosowywania kursu
- Aby poprosić o niestandardowe szkolenie dla tego kursu, skontaktuj się z nami w celu umówienia się.
Pracownicy, którzy muszą być w pełni przygotowani do dostarczania wysokiej jakości sesji coachingowych
- Do poszczególnych członków ich własnego personelu
- Do ich zespołów
- Osobom, które nie są bezpośrednio związane z własnymi zespołami, ale ceniłyby ich niezależny - i nieoceniający - wkład
Format kursu
Kombinacją:
- Ułatwione dyskusje
- Sesje coachingu delegatów - z pełną informacją zwrotną
Pod koniec kursu delegaci będą mogli:
- Zdefiniuj „Coaching” i szczegółowo wyjaśnij zastosowanie coachingu w celu poprawy wydajności indywidualnej i zespołowej - w szczególności odnosząc jego zastosowanie do zrozumienia przyczyn (i poprawienia) niedostatecznego działania
- Dostarcz znaczące sesje coachingowe
Celem szkolenia jest nauczenie kursantów jak tworzyć i opisywać User Stories aby usprawnić komunikację w grupie projektowej oraz aby były one zrozumiałe w sposób jednoznaczny dla developerów.
- Budowanie efektywnego stylu komunikowania się z innymi
- Praktycznej diagnozy barier komunikacyjnych i technik aktywnego zapobiegania ich wystąpieniu
- Budowanie wspierających relacji w zespole
- Efektywnie współdziałanie w zespole
- Świadomość wzajemnego wpływu w relacji zespół- jednostka i jednostka –zespół
- Umiejętność stosowania różnorodnych technik zarządzania konfliktem
- Zmiana postaw własnych oraz modelowania zachowań konstruktywnych (np. postawy asertywnej)
- wzrost efektywności zarządzania pracownikami,
- wzrost skuteczności prowadzenia rozmów z pracownikami,
- umiejętność wkomponowania systemowego coachingu w strategię firmy,
- poznanie kompetencji niezbędnych w realizacji efektywnego coachingu menedżerskiego,
- skuteczne przygotowanie kadry kierowniczą do roli coacha.
Metoda szkolenia:
Szkolenie pomyślane jest jako interaktywne, gdzie udział uczestników sięga ponad 80% czasu. Każda sesja przebiega według podobnej dynamiki, opartej o metodologię opracowaną z uwzględnieniem cyklu Kolba: ćwiczenie otwierające na nowe nawyki (budujące świadomość), mini wykład o technikach (wiedza), ćwiczenie nowych taktyk i technik (umiejętność). Po zamknięciu każdej sesji uczestnicy otrzymują materiały pomocnicze dotyczące omówionej sesji. Materiał praktyczny jest podsumowywany mini wykładami dającymi teoretyczne podstawy oraz wyjaśniającymi podstawowe mechanizmy psychologiczne, których uczestnicy doświadczają w trakcie pracy na sali szkoleniowej. Oczekiwane przygotowanie słuchaczy.
Cele
Rozwój kompetencji w dziedzinie profesjonalnej obsługi klienta Zwiększenie efektywności komunikacji z klientami Osiągnięcie wiedzy o tym, jak dotrzeć do podstawowych potrzeb i oczekiwań klientów Tworzenie silnych i zrównoważonych relacji z klientami Rozszerzenie pozytywnego wizerunku firmy na rynku Identyfikacja, redukcja i przezwyciężanie sprzeciwu i przeszkód Dowiedz się o osobowościach i preferencjach komunikacyjnych podczas kontaktu z klientami Ustanowienie zdolności do tworzenia otwartego środowiska komunikacji Rozwijanie umiejętności komunikowania się w sposób jasny i skuteczny Identyfikacja barier w skutecznej komunikacji Znajomość języka ciała i komunikacji niewerbalnej
Metody
Role-gry Testy samooceny Ćwiczenia w grupach Indywidualna praca sesje praktyczne czytania Dyskusje
Uczenie się outcomes
Po zakończeniu kursu uczestnicy będą mogli:
Wprowadzenie skoncentrowanej strategii obsługi klienta Identyfikacja kluczowych problemów klienta Tworzenie profesjonalnego wizerunku firmy Dostosuj się do konkretnych stylów zachowania klienta Zwiększ lojalność klienta dzięki wyjątkowej obsłudze klienta Rozwijanie umiejętności komunikacyjnych z klientami Wykorzystaj techniki budowania relacji Opracowanie osobistego planu działania w celu poprawy umiejętności obsługi klienta Pokaż gesty wielkoduszności i wysokiej jakości obsługi klienta Wykorzystaj techniki do radzenia sobie z trudnymi sytuacjami Rozpoznawanie przeszkód w dostarczaniu doskonałej obsługi klienta
Dla kadry zarządzającej: kierowników zespołów, menedżerów oraz pracowników, którzy jako liderzy wprowadzają zmiany. Szkolenie jest także elementem wspomagającym do rozwijanie poszczególnych funkcji kierowniczych oraz zarządzanie zasobami ludzkimi.
Korzyści wynikające z ukończenia kursu:
- wzrost efektywności zarządzania zespołem,
- skuteczne podejmowanie decyzji związanych z wprowadzaniem zmian, funkcjami kierowniczymi,
- zrozumienie istoty procesu zmian w organizacji,
- nabycie umiejętność spoglądania na zmianę z różnych punktów widzenia na proces zmian,
- adekwatny dobór stylu kierowania do zespołu, sytuacji, rozwoju firmy.
Metoda szkolenia:
Szkolenie pomyślane jest jako interaktywne, gdzie udział uczestników sięga ponad 80% czasu.
Każda sesja przebiega według podobnej dynamiki, opartej o metodologię opracowaną z uwzględnieniem cyklu Kolba: ćwiczenie otwierające na nowe nawyki (budujące świadomość), mini wykład o technikach (wiedza), ćwiczenie nowych taktyk i technik (umiejętność). Po zamknięciu każdej sesji uczestnicy otrzymują materiały pomocnicze dotyczące omówionej sesji.
Materiał praktyczny jest podsumowywany mini wykładami dającymi teoretyczne podstawy oraz wyjaśniającymi podstawowe mechanizmy psychologiczne, których uczestnicy doświadczają w trakcie pracy na sali szkoleniowej.
Delegaci uczą się różnych stylów negocjacyjnych i jak zmaksymalizować swoją osobistą moc, chroniąc jednocześnie ważne relacje. Kurs jest wysoce partycypacyjny z połączeniem wykładu, dyskusji, coachingu i ćwiczeń.
Assertiveness , pewność siebie, zdolność do negocjacji, umiejętności interpersonalne i inne są kluczowe dla wspierania rozwiązywania konfliktów. W naszym codziennym życiu spotykamy się z wieloma sytuacjami, w których świadomie lub nieświadomie (z członkami rodziny, przyjaciółmi, klientami, partnerami biznesowymi) zarządzamy konfliktami. Opanowanie rozwiązywania konfliktów pomaga skutecznie rozwiązywać konflikty, a także pomaga nam lepiej komunikować się, skutecznie przekonywać, poprawiać wyniki biznesowe, a także poprawiać zachowanie i wydajność organizacyjną i osobistą.
Kurs oferuje połączenie teorii i pojęć w połączeniu z ćwiczeniami grupowymi i indywidualnymi ćwiczeniami, aby umożliwić delegatom dzielenie się pomysłami i rozwijanie umiejętności.
Cele:
- Zrozumienie podstaw i niuansów konfliktów w organizacjach
- Aby zbadać kluczowe pojęcia, czynniki, teorie, typy i modele w rozwiązywaniu konfliktów
- Aby odkryć typy osobowości, style przywództwa wspierające umiejętności negocjacyjne
- Aby nauczyć się sztuki asertywności i pewności siebie
- Eksperymentować, doświadczać i ćwiczyć rozwiązywanie konfliktów
Po kursie mentor zostanie przydzielony na okres 6 miesięcy, w którym do 6 spotkań będzie miało miejsce (przez telefon, skype, itp.) Na podstawie 1-2-1. Cel tych spotkań zostanie określony między mentorem a podopiecznym przed każdą sesją i będzie koncentrował się na sprawach, które są najważniejsze dla podopiecznego w tym czasie.
Istnieje pięć etapów w procesie Design Thinking (DT) (empatyzacja, definicja problemu, pomysł, prototyp, test).
W coraz bardziej złożonym świecie radzimy sobie z problemami, które mogą wymagać specjalnych podejść. Design Thinking Pomaga radzić sobie z złożonymi problemami. Mastering design-thinking pomaga skutecznie radzić sobie z złożonymi problemami, lepiej komunikować, przekonywać efektywnie, poprawić wyniki biznesowe i poprawić organizacyjne i osobiste zachowanie i wydajność.
Jak działa DT: uczyć się od ludzi i problemów, znaleźć wzory, model projektowy (model drift), przetestować model, ocenić model i ponownie inżyniera. Relacje między DT, innowacją a przedsiębiorczością. Metody i narzędzia DT: persona, mapa zainteresowanych stron, mapa podróży klientów, plany usług, innowacja modelu biznesowego. Aplikacja DT: design mindset, disruptive innovation, iterative approach, agile estimation technique, krytyczne myślenie, rozwiązywanie problemów, praca zespołowa, gotowość do przywództwa, umiejętności komunikacji, technologiczne świadomość, myślenie naprzód, interkulturowe i etyczne kompetencje, inteligencja emocjonalna, samoświadomość, umiejętności negocjacyjne, rozwiązywanie konfliktów.
Do celów:
Aby zrozumieć fundamenty i odcienie DT Aby zbadać kluczowe pojęcia, czynniki, teorie, rodzaje i modele w DT Do eksperymentu, doświadczenia i praktyki DT
do dostawy :
Jest to 1 dzień (4 godziny) kurs szkoleniowy i składa się z:
wykłady (40% - prezentacja teorii, koncepcji, modeli i interakcji), ćwiczenia grupowe (30% - dynamika grupowa, gry, dyskusja grupowa i ćwiczenia rozwiązywania konfliktów mock), indywidualne zajęcia (15% - pisanie, projektowanie i dyskusja) i innych (15% - wideo, czytanie).
Uwaga: ze względu na charakter tego kursu istnieje minimalny rozmiar grupy 3
•
Prowadząc działalność gospodarczą w obcym kraju lub obcokrajowiec, kadra kierownicza i menedżerowie muszą posiadać wiedzę na temat zasad i zachowań uznawanych za akceptowalne w życiu społecznym i zawodowym.
relacje. Kultura i tradycje każdego kraju sprawiają, że ludzie zachowują się inaczej i jeśli międzynarodowi menedżerowie nie potrafią dostosować się do różnic kulturowych, mogą obrazić
drugiej strony i zagrozić powodzeniu negocjacji. Niektóre aspekty związane z międzynarodowym protokołem biznesowym to:
KTO POWINIEN UCZĘSZCZAĆ?
Ten kurs ma na celu zapewnienie tym, którzy chcą wejść na międzynarodowy rynek biznesowy.
- Kierownik eksportu
- Kierownictwo handlu międzynarodowego
- Profesjonalna konwersja
- Zarząd administracyjny
- Świeżych absolwentów
- Przedstawiciele korporacyjni
- Nowy wynajmujący
- Właściciel firmy
Chiny: kraj rozwijający się i druga co do wielkości gospodarka na świecie. Szybka transformacja rynku i ekspansja gospodarcza wspierane przez szereg reform rządowych są obecnie atrakcyjnym miejscem do prowadzenia działalności gospodarczej i poszukiwania możliwości zatrudnienia. .
Chińska kultura biznesu i etykieta mogą się nieco różnić od zachodnich praktyk biznesowych. Kiedy zaczniesz szukać możliwości zatrudnienia lub rozszerzysz swoją działalność w Chinach, ważne jest, aby przynajmniej zrozumieć podstawową chińską kulturę biznesu i etykietę. Znajomość i praktykowanie wspólnych zwyczajów pomoże ci również się zrelaksować, uniknąć wstydu i skoncentrować się na budowaniu sukcesu.
Jeśli chodzi o chińską etykietę biznesową, istnieje tylko jedna nadrzędna zasada:
Będąc w Chinach, rób to, co Chińczycy!
Głównym celem uczenia się i rozwoju jest zdobycie nowej wiedzy na temat chińskiej kultury Business i etykiety społecznej, która pomaga przedstawicielom korporacji i profesjonalistom dobrze wykonywać pracę w Chinach.
- Czy kiedykolwiek czułeś się niepewnie w sytuacjach społecznych?
- Czy obawiasz się, jak zwracać się do ludzi lub jak toast?
- Gdzie umieścić swojego VIP-a, a nawet jakiego widelca użyć?
- Mimo że odpowiedni protokół i etykieta mogą przejść niezauważone, należycie zostanie odnotowana
Na tym kursie nauczysz się
- Jak radzić sobie z sytuacjami społecznymi z wdziękiem i łatwością.
- Poznasz i nauczysz się sztuki spożywania etykiety,
- W prawdziwej restauracji.
Dowiesz się, jak obchodzić się ze wszystkimi rodzajami naczyń i sztućców na nieformalnych i oficjalnych spotkaniach, a także doświadczyć specjalnych potraw bez wstydu.
Niezależnie od tego, czy organizujesz imprezę towarzyską, czy też uczestniczysz w niej, możesz być wspaniałym gospodarzem i docenionym gościem!
celów.
• rozwijanie kompetencji w zakresie organizacji konferencji prasowej.
• zwiększenie efektywności zarządzania konferencjami prasowymi i mediami.
• osiągnięcia wiedzy, jak dotrzeć do podstawowych potrzeb i oczekiwań dziennikarza.
• budowanie silnych i trwałych relacji z członkami prasy lub mediów.
• poSzerzenie pozytywnego wizerunku firmy na rynku.
• , identyfikowania, ograniczania i przezwyciężania Sprzeciwów i barier.
• rozwijanie umiejętności komunikowania się jasno i skutecznie.
korzyści szkoleniowe.
• tych, którzy są zainteresowani wykorzystaniem siły Public Relations, aby lepiej osiągnąć organizacyjne
.
• managerów/kierownictwa, którzy muszą ustanowić i utrzymywać skuteczne stosunki w mediach.
, w
• po tych, którzy potrzebują lepszego zrozumienia narzędzi PR, takich jak informacje prasowe, zestawy prasowe i prasy
konferencje .
• , tych, którzy chcą dowiedzieć się, jak radzić sobie z wywiadami medialnymi, aby osiągnąć pozytywne wyniki.
- Poprawa komunikacji w zespole
- Integracja – poprawienie relacji w zespole
- Wzrost efektywności zespołu
Projekty prowadzone w oparciu o efektywnościowy model Kirkpatricka – The New World Kirkpatrick Model. Trener planując projekt zaczyna od wizji rezultatu końcowego, który chce osiągnąć Klient. Celem jest doprowadzenie do realnych i trwałych zmian w zachowaniach współpracowników, Partnerów, które zaowocują osiągnięciem oczekiwanych rezultatów na poziomie biznesowym.
Podczas zajęć są stosowane:
Wyniki badań naukowych dotyczące efektywności uczenia oraz transferu wiedzy i umiejętności do pracy (evidence based learning)
- Najnowsze technologie wspierające proces uczenia i wdrożenia dopasowane do potrzeb i możliwości Klienta np.:
- Webinars workshop
- Follow up
Wykorzystanie modelu KIRKPATRICK oraz cykl Kolba uczenia się dorosłych:
Rezultat --> Zachowanie --> Uczenie ---> Rekcja
OCENA EFEKTYWNOŚCI
Rezultaty
- Raport podsumowujący po 3 miesiącach po szkoleniach
- Raport końcowy po 6 miesiącach z rekomendacjami dalszych działań
Przewidywane
zaangażowanie ze strony Klienta
- Udział w spotkaniach monitorujących co 6 tygodni
- Udział w spotkaniu podsumowującym
Czas
3 – 6 miesięcy po szkoleniach
Podczas warsztatu zostaną przeprowadzone badania narzędziem D3, które umożliwia badanie stylu zachowania, preferowane role zespołowe, wartości, wewnętrzne motywacje, codzienną współpracę, mocne strony w byciu liderem i potencjał.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą mogli:
- Aby móc wyrazić, jakie są dwa rodzaje stresu, twoje osobiste wskaźniki i środki łagodzące stres.
- Aby stworzyć plan z określonymi procedurami, aby zwiększyć spokój, klarowność i energię, jednocześnie minimalizując narastanie stresu w ciągu dnia
- Aby nauczyć się sprawdzonych technik przenoszenia negatywnych emocji i wzmacniania pozytywnych
- Radzenie sobie z pozbawionymi mocy przekonaniami wokół pracy, życia, związków, które często powodują stres
Format kursu
- Interaktywny wykład i dyskusja.
- Dużo ćwiczeń i ćwiczeń.
Opcje dostosowywania kursu
- Aby poprosić o niestandardowe szkolenie dla tego kursu lub zarezerwować indywidualny coaching, skontaktuj się z nami w celu umówienia się.
Rozwijanie silniejszego pomysłu na różne podejścia do współczesnego dostarczania uczenia się. Możliwość łączenia obecnej dostawy z nowymi i świeżymi podejściami w dostawie uczenia się. Opracuj adapcyjny i proaktywny program nauczania, który maksymalizuje cyfryzację i wszystkie jej korzyści. Przywódca organizacji w zastosowaniu transformacji cyfrowej w kierunku uczenia się
•
Format kursu
Nauczyciele prowadzą szkolenia poprzez dostawę online Interaktywne planowanie z wyjściami Icebreakers cyfrowy Kurs działa
•
wzrost jakości życia. Najlepsze szkolenia zawsze opierają się na praktycznych
doświadczeniach.
Podczas szkolenia zapoznamy się ze zdywersyfikowanym, obszernym pakietem wiedzy
dotyczącym zarządzania swoim życiem we wszystkich wymiarach.
Wśród przykładowych korzyści ze szkolenia wymienić można: wyższą efektywność w
pracy, lepszą gradację celów rozwojowych, poprawę jakości życia prywatnego, wyższy
poziom kompetencji społecznych, kreatywności, przyspieszenie procesu budowania
kariery, marki osobistej. Ponadto umiejętność elastycznego dopasowania się do
zmieniających się warunków otoczenia społeczno-ekonomicznego.
To szkolenie na żywo prowadzone przez instruktora (online lub on-site) jest skierowane do menedżerów HR, zespołów biznesowych i osób z organizacji, które chcą pracować poprzez ich różnorodność i osiągnąć efektywność na poziomie osobistym i zawodowym.
Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą mogli:
Zrozum podstawowe pojęcia psychologiczne za instrumentem MBTI. Zrozum ich własny typ osobowości i ich wpływ na miejsce pracy. Zarządzaj słabościami osobowości i siłami przodu. Identyfikuj inne typy osobowości MBTI w miejscu pracy i współpracuj odpowiednio. Zarządzaj różnicami między kolegami z zespołu i buduj lepsze połączenia.
Format kursu
Interaktywne wykłady i dyskusje. Dużo ćwiczeń i praktyk. Wdrażanie rąk w środowisku Live-Lab.
Opcje dostosowania kursu
Aby poprosić o dostosowane szkolenie dla tego kursu, prosimy o kontakt, aby zorganizować.
To szkolenie na żywo prowadzone przez instruktora (online lub on-site) jest skierowane do nowo zatrudnionych pracowników i zespołów organizacyjnych, którzy chcą połączyć się z tożsamością firmy, ustanowić zdrowe środowisko pracy i wzmocnić swój duch współpracy.
Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą mogli:
Zrozum wartości firmy i rozpoznaj je jako kamienie rogu kultury organizacyjnej. Tworzenie pozytywnej atmosfery wśród współpracowników, pracodawców i klientów. Zastosuj podstawowe wartości, które nauczyli się w celu osiągnięcia celów projektu. Szanuj rolę celów firmy w ogólnym rozwoju charakteru.
Format kursu
Interaktywne wykłady i dyskusje. Dużo ćwiczeń i praktyk. Wdrażanie rąk w środowisku Live-Lab.
Opcje dostosowania kursu
Aby poprosić o dostosowane szkolenie dla tego kursu, prosimy o kontakt, aby zorganizować.
Ten szkolenie na żywo prowadzone przez instruktora (online lub on-site) jest skierowane do zespołów, które chcą ocenić, zarządzać i ocenić indywidualne i zespołowe EQ.
Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą mogli:
Mierz indywidualny EQ, aby zrozumieć, jak lepiej współpracować z kolegami. Zrozum uczucia innych ludzi i stylów zachowania, aby poprawić relacje z kolegami z zespołu. Wykorzystaj inteligencję emocjonalną, aby stworzyć pozytywne i produktywne środowisko pracy. Wykorzystaj inteligencję emocjonalną do radzenia sobie z zmianami i konfliktami w pracy.
Format kursu
Interaktywne wykłady i dyskusje. Dużo ćwiczeń i praktyk. Wdrażanie rąk w środowisku Live-Lab.
Opcje dostosowania kursu
Aby poprosić o dostosowane szkolenie dla tego kursu, prosimy o kontakt, aby zorganizować.
To szkolenie na żywo prowadzone przez instruktora (online lub on-site) jest skierowane do menedżerów i wykonawców, którzy chcą wdrożyć odpowiednie narzędzia, umiejętności i metodologię do zarządzania zespołami zdalnymi.
Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą mogli:
Odkryj zdalne przywództwo, struktury i składniki, aby pomyślnie dostosować ustawienia pracy zdalnej. Rozwijanie zaufania, celów, kultury i pracy zespołowej w celu stworzenia skutecznego i produktywnego zespołu zdalnego. Korzystaj z istniejących narzędzi i technologii w celu poprawy wirtualnej komunikacji i współpracy. Wdrażanie celów i metod zarządzania projektami w celu pomiaru wydajności zespołu zdalnego.
Format kursu
Interaktywne wykłady i dyskusje. Dużo ćwiczeń i praktyk. Wdrażanie rąk w środowisku Live-Lab.
Opcje dostosowania kursu
Aby poprosić o dostosowane szkolenie dla tego kursu, prosimy o kontakt, aby zorganizować.
Indywidualni uczestnicy, menedżerowie, przywódcy zespołu, których sukces zależy od ich zdolności do wyraźnej komunikacji, do zrozumienia i wpływania na to, w jaki sposób inna osoba działa, oraz tworzenia pozytywnych relacji pracy.
opis kursu
Sukces indywidualny i zespołowy zależy od zdolności osób do komunikowania się z innymi, twarzą w twarz, a także praktycznie. Każda interakcja z inną osobą decyduje o tym, jak jesteś postrzegany, a każda interakcja jest okazją do rozwoju zaufania i pozytywnego wpływu. Niezależnie od tego, czy prezentowanie jednego czy tysiąca widzów, przekazywanie informacji zespołowi projektu, czy przekazywanie trudnej wiadomości, skuteczna komunikacja jest jedną z najpotężniejszych umiejętności w osiągnięciu celów.
Ten kurs rozwija Twoją zdolność do skupienia się na wynikach, włącz się do Twojej publiczności i rozwija Twoją wiadomość dla jasności i wpływu. Twoja zdolność do tworzenia środowiska dla otwartej dyskusji i bieżącego dialogu jest kluczowa dla sukcesu komunikacji. Umiejętności komunikacyjne objęte tym kursem zwiększą zdolność do wykonywania wyboru i kontroli dla każdego rodzaju rozmowy, wpływania z autoryzacją i poprawy jakości relacji i produktywności.
Last Updated: