Szkolenia Miękkie | Szkolenia Soft Skills

Szkolenia Miękkie

Lokalne, instruktorskie umiejętności miękkie na żywo (znane również jako umiejętności ludzi, umiejętności interpersonalne, umiejętności społeczne i umiejętności zbywalne) prezentują poprzez dyskusję i ćwiczenia, jak zrozumieć dynamikę relacji międzyludzkich w środowisku biznesowym oraz jak stosować techniki i nawyki Soft Skills i mentalności, aby poprawić relacje, a także wyniki biznesowe, jednocześnie tworząc bardziej satysfakcjonujące doświadczenie w pracy i życiu Trening w ramach Soft Skills jest dostępny jako "trening na żywo" lub "trening na żywo" Szkolenie na żywo w siedzibie klienta może odbywać się lokalnie w siedzibie klienta w Polsce lub w centrach szkoleniowych korporacji NobleProg w Polsce Zdalne szkolenie na żywo odbywa się za pomocą interaktywnego, zdalnego pulpitu NobleProg Twój lokalny dostawca szkoleń.

Machine Translated

Opinie uczestników

★★★★★
★★★★★

Plany szkoleń z technologii Miękkie

Nazwa kursu
Czas trwania
Opis
Nazwa kursu
Czas trwania
Opis
7 hours
Opis
Kurs ma na celu zainspirowanie uczestników do zostania liderami poprzez pokazanie, co czyni lub przełamuje lidera.
7 hours
Opis
Ten kurs da ci wiedzę na temat prezentacji informacji finansowych (liczb) w PowerPoint a nie tylko samych umiejętności prezentacji. Będziesz mógł prezentować informacje finansowe w bardziej profesjonalny sposób.
14 hours
Opis
Umiejętności zdobywane podczas kursu

- Budowanie efektywnego stylu komunikowania się z innymi
- Praktycznej diagnozy barier komunikacyjnych i technik aktywnego zapobiegania ich wystąpieniu
- Budowanie wspierających relacji w zespole
- Efektywnie współdziałanie w zespole
- Świadomość wzajemnego wpływu w relacji zespół- jednostka i jednostka –zespół
- Umiejętność stosowania różnorodnych technik zarządzania konfliktem
- Zmiana postaw własnych oraz modelowania zachowań konstruktywnych (np. postawy asertywnej)
14 hours
Opis
Szkolenie na żywo prowadzone przez instruktora (na miejscu lub zdalnie) jest przeznaczone dla specjalistów HR, którzy chcą zastosować metody analityczne w celu poprawy wydajności organizacji. Kurs obejmuje podejścia zarówno jakościowe, jak i ilościowe, empiryczne i statystyczne.

Format kursu

- Interaktywny wykład i dyskusja.
- Dużo ćwiczeń i ćwiczeń.

Opcje dostosowywania kursu

- Aby poprosić o niestandardowe szkolenie dla tego kursu, skontaktuj się z nami w celu umówienia się.
21 hours
Opis
Publiczność

- Pracownicy, którzy muszą być w pełni świadomi problemów związanych z wpływaniem i unikaniem konfliktów z:

- Ich koledzy
- Ich szefowie
- Ich wewnętrzni i zewnętrzni klienci i interesariusze

Cele kursu

Pod koniec kursu delegaci będą mogli:

- Doceń potrzebę zarządzania własnym zachowaniem, zanim będą one mogły wpływać na zachowanie innych
- Zrozum mocne i słabe strony różnych dostępnych mediów komunikacyjnych
- Zarządzaj wewnętrznymi i zewnętrznymi klientami i interesariuszami

Format

Kurs będzie wysoce interaktywną kombinacją:

- Ułatwione dyskusje
- Prezentacje slajdów
- Ćwiczenia i
- Studium przypadku
14 hours
Opis
Pfizer, Hewlett Packard, DellEMC i VMware skorzystały z tego programu, rozwijając lepszą równowagę pod względem wpływu na styl i wykazując odporną odpowiedź na wyzwania w miejscu pracy. Jeśli chcesz: • Tworzyć wysokowydajne zespoły robocze • Konsekwentnie wygrywać kontrakty z pitchingiem • Skutecznie negocjować najlepsze oferty • Budować wartość dla akcjonariuszy, rok po roku ... wtedy potrzebujesz naszego programu wpływającego
35 hours
Opis
Przegląd

Na całym świecie regulatorzy coraz częściej łączą ryzyko podejmowane przez bank z ilością kapitału, który musi posiadać, a banki i usługi finansowe są coraz częściej zarządzane w oparciu o praktyki zarządzania oparte na ryzyku. Banki, ich produkty, regulacje i rynek globalny stają się coraz bardziej złożone, stawiając coraz większe wyzwania w skutecznym zarządzaniu ryzykiem. Kluczową lekcją kryzysu bankowego ostatnich pięciu lat jest to, że ryzyko jest wysoce zintegrowane i aby skutecznie nimi zarządzać, banki muszą zrozumieć te interakcje.

Najważniejsze funkcje:

- wyjaśnienie obecnych przepisów opartych na ryzyku
- szczegółowy przegląd głównych zagrożeń dla banków
- najlepsze praktyki branżowe do przyjęcia podejścia przedsiębiorstwa do integracji zarządzania ryzykiem w całej organizacji
- stosowanie technik zarządzania w celu stworzenia kultury obejmującej całą grupę, aby zapewnić, że wszyscy będą odgrywać aktywną rolę w zarządzaniu ryzykiem zgodnie z celami strategicznymi banków
- jakie wyzwania mogliby podjąć menedżerowie ryzyka w przyszłości.

Kurs w szerokim zakresie wykorzysta studia przypadków opracowane w celu zbadania, zbadania i wzmocnienia koncepcji i pomysłów objętych pięcioma dniami. Historyczne wydarzenia w bankach będą wykorzystywane w trakcie kursu w celu podkreślenia, w jaki sposób nie udało im się zarządzać swoimi ryzykami i działaniami, które można by podjąć, aby zapobiec stratom.

Cele

Celem tego kursu jest pomoc kierownictwu banku w dostarczeniu odpowiedniej zintegrowanej strategii zarządzania złożonym i zmieniającym się ryzykiem i przepisami w dzisiejszym międzynarodowym środowisku bankowym. W szczególności kurs ten ma na celu zapewnienie wyższemu kierownictwu zrozumienia:

- duże ryzyko w branży finansowej i główne międzynarodowe regulacje dotyczące ryzyka
- jak zarządzać aktywami i pasywami banku przy maksymalizacji zwrotu
- interakcja między rodzajami ryzyka i sposób, w jaki banki stosują zintegrowane podejście do zarządzania nimi
- ład korporacyjny i najlepsze praktyki w zarządzaniu różnorodnymi interesami interesariuszy
- jak rozwijać kulturę zarządzania ryzykiem jako narzędzie minimalizacji niepotrzebnego podejmowania ryzyka

Kto powinien uczestniczyć w tym seminarium

Ten kurs jest przeznaczony dla osób, które nie mają doświadczenia w zintegrowanym zarządzaniu ryzykiem, kierownictwie wyższego szczebla odpowiedzialnym w zarządzaniu ryzykiem strategicznym lub tych, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę na temat zarządzania ryzykiem w przedsiębiorstwie. Będzie przydatny do:

- Zarządzanie bankiem na poziomie zarządu
- Kierownicy wyższego szczebla
- Menedżerowie wyższego szczebla i analitycy
- Starsi dyrektorzy i menedżerowie ds. Ryzyka odpowiedzialni za strategiczne zarządzanie ryzykiem
- Audytorzy wewnętrzni
- Personel ds. Regulacji i zgodności
- Specjaliści skarbu
- Zarządzający aktywami i pasywami oraz analitycy
- Regulatorzy i specjaliści ds. Nadzoru
- Dostawcy i konsultanci banków i branży zarządzania ryzykiem
- Ład korporacyjny i kierownicy ds. Zarządzania ryzykiem.
21 hours
Opis
Oczekiwane rezultaty projektu:

- Poprawa komunikacji w zespole
- Integracja – poprawienie relacji w zespole
- Wzrost efektywności zespołu

Projekty prowadzone w oparciu o efektywnościowy model Kirkpatricka – The New World Kirkpatrick Model. Trener planując projekt zaczyna od wizji rezultatu końcowego, który chce osiągnąć Klient. Celem jest doprowadzenie do realnych i trwałych zmian w zachowaniach współpracowników, Partnerów, które zaowocują osiągnięciem oczekiwanych rezultatów na poziomie biznesowym.

Podczas zajęć są stosowane:

Wyniki badań naukowych dotyczące efektywności uczenia oraz transferu wiedzy i umiejętności do pracy (evidence based learning)

- Najnowsze technologie wspierające proces uczenia i wdrożenia dopasowane do potrzeb i możliwości Klienta np.:
- Webinars workshop
- Follow up

Wykorzystanie modelu KIRKPATRICK oraz cykl Kolba uczenia się dorosłych:

Rezultat --> Zachowanie --> Uczenie ---> Rekcja

OCENA EFEKTYWNOŚCI

Rezultaty

- Raport podsumowujący po 3 miesiącach po szkoleniach
- Raport końcowy po 6 miesiącach z rekomendacjami dalszych działań

Przewidywane

zaangażowanie ze strony Klienta

- Udział w spotkaniach monitorujących co 6 tygodni
- Udział w spotkaniu podsumowującym

Czas

3 – 6 miesięcy po szkoleniach

Podczas warsztatu zostaną przeprowadzone badania narzędziem D3, które umożliwia badanie stylu zachowania, preferowane role zespołowe, wartości, wewnętrzne motywacje, codzienną współpracę, mocne strony w byciu liderem i potencjał.
14 hours
Opis
Przeznaczenie i cel szkolenia Szkolenie skierowane jest do wszystkich, którzy mają do czynienia w swojej pracy zawodowej z przedstawicielami odmiennych kultur. Szkolenie skierowane jest zarówno do osób, które zamierzają (lub już to robią) nawiązywać kontakty handlowe z partnerami zagranicznymi, prowadzić negocjacje, sprzedawać i promować swoje produkty, ale także osób, które współpracują z obcokrajowcami na miejscu w Polsce. W szkoleniu mogą brać udział przedstawiciele różnych branż, niezależnie od wieku czy szczebla menadżerskiego. W zależności od zapotrzebowania szkolenie może zostać dostosowane dla grupy zaawansowanej w danej dziedzinie i dotyczyć konkretnego regionu lub kraju (np. kraje skandynawskie, kraje arabskie, itd.) Szkolenia są otwarte, jednak w miarę zapotrzebowania mogą być zamknięte i skierowane do konkretnej firmy/grupy osób..
21 hours
Opis
Pod koniec kursu uczestnicy powinni być w stanie:

-

Zdobądź zrozumienie panowania nad sobą jako podstawy inspirujących przywódców

-

Wzmocnij i podtrzymaj ich możliwości wykonawcze i przyczynij się do stworzenia kultury o wysokiej wydajności

-

Prowadź transformację kulturową i zmieniaj procesy w swoich obszarach wpływów za pomocą inteligencji emocjonalnej i narzędzi do zarządzania zmianą
7 hours
Opis
Szkolenie przeznaczone jest dla menedżerów, specjalistów HR i wszystkich, którzy są odpowiedzialni za przeprowadzanie rozmów oceniających z pracownikami. Dzięki udziałowi w szkoleniu Menedżerowie : - docenią znaczenie oceniania pracowników, - nauczą się wykorzystywać system ocen do budowania motywacji i zaangażowania, - będą postrzegani, jako sprawiedliwie oceniający, - nauczą się prowadzić trudne rozmowy z pracownikami, - dowiedzą się, jakie standardy zachowań powinni prezentować podczas rozmów oceniających, - poznają swoje mocne i słabsze strony w zakresie komunikacji i otrzymają narzędzia doskonalenia, - zwiększą poczucie pewności siebie z kontaktach z podwładnymi oraz w sytuacjach trudnych.
14 hours
Opis
Ten dwudniowy kurs jest przeznaczony dla osób, które chcą osiągnąć lepsze wyniki negocjacji z klientami, dostawcami i współpracownikami. Uczy umiejętności i taktyk stosowanych przez skutecznych negocjatorów oraz buduje zaufanie potrzebne do odniesienia sukcesu.

Delegaci uczą się różnych stylów negocjacyjnych i jak zmaksymalizować swoją osobistą moc, chroniąc jednocześnie ważne relacje. Kurs jest wysoce partycypacyjny z połączeniem wykładu, dyskusji, coachingu i ćwiczeń.
7 hours
Opis
Publiczność

Menedżerowie, kierownicy zespołów i członkowie personelu, którzy uważają, że:

- Uczestniczą w zbyt wielu spotkaniach
- Ich czas jest „skradziony” przez innych ludzi
- Nie mogą dotrzeć do sedna swojej codziennej pracy z powodu braku planowania, przewidywania lub ustalania priorytetów

Format kursu

Kurs będzie wysoce interaktywną kombinacją:

- Ułatwione dyskusje
- Prezentacje slajdów
- Ćwiczenia i studia przypadków

Pod koniec kursu delegaci będą mogli:

- Doceń potrzebę efektywnego zarządzania spotkaniami - z poszanowaniem presji czasu tych, których zapraszają na spotkania
- Postępuj zgodnie ze standardowymi procesami wywoływania, zarządzania i przygotowywania wyników spotkań
- Doceń szerzej niektóre sposoby efektywniejszego zarządzania sobą i swoim czasem: pracuj mądrzej, a nie ciężej…
21 hours
Opis
Publiczność

Personel, który musi być w pełni świadomy problemów związanych z ludźmi i Management zespołem w celu:

- Sami
- Ich koledzy (rówieśnicy)
- Ich szefowie
- Ich członkowie zespołu
- Ich wewnętrzni i zewnętrzni klienci i interesariusze

Format kursu

Kurs będzie wysoce interaktywną kombinacją:

- Ułatwione dyskusje
- Prezentacje slajdów
- Ćwiczenia i
- Studium przypadku

Pod koniec kursu delegaci będą mogli:

- Doceń potrzebę zarządzania własnym zachowaniem, zanim będą one mogły wpływać na zachowanie innych
- Zrozum mocne i słabe strony różnych dostępnych mediów komunikacyjnych
- Doceń, jak zarządzać, motywować i rozwijać członków zespołu
- Zarządzaj wewnętrznymi i zewnętrznymi klientami i interesariuszami
- Wyjaśnij, jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami, które mogą napotkać w biurze
14 hours
Opis
In this instructor-led, live training, participants will learn how to prepare and deliver a convincing PowerPoint presentation. From technical preparation to skillful delivery, each essential point is covered in this interactive workshop.

By the end of this training, participants will be able to:

- Apply the right mindset for delivering a powerful and convincing presentation
- Practice effective communication techniques to enhance a presentation
- Prepare PowerPoint slides that complement and strengthen a presentation
- Create a connection with the audience that facilitates trust and enables the sale of an idea, proposal, product or service

Audience

- Leaders and Managers
- Engineers
- Researchers
- Consultants
- Persons with little or no business background
- Persons preparing to propose an idea or proposal

Format of the Course

- Workshop format with lots of exercises and practice in a lively and engaging environment.

Note

- To request a customized training for this course, please contact us to arrange
4 hours
Opis
Przegląd:

Proces Design Thinking (DT) składa się z pięciu etapów (empatia, określenie problemu, ideał, prototyp, test).

W coraz bardziej złożonym świecie mamy do czynienia z problemami, które mogą wymagać specjalnego podejścia. Design Thinking pomaga radzić sobie ze złożonymi problemami. Opanowanie myślenia projektowego pomaga skutecznie radzić sobie ze złożonymi problemami, lepiej komunikować się, skutecznie przekonywać, poprawiać wyniki biznesowe oraz poprawia zachowanie i wydajność organizacyjną i osobistą.

- Jak działa DT: ucz się od ludzi i problemu, znajduj wzorce, modeluj projekt (dryf modelu), testuj model, oceniaj model i przeprojektowuj.
- Związek między DT, innowacjami i przedsiębiorczością.
- Metody i narzędzia DT: persona, mapa interesariuszy, mapa podróży klienta, plan usług, innowacja modelu biznesowego.
- Zastosowanie DT: sposób myślenia, przełomowe innowacje, iteracyjne podejście, zwinna technika szacowania, krytyczne myślenie, rozwiązywanie problemów, praca zespołowa, gotowość przywódcza, umiejętności komunikacyjne, technologia, myślenie przyszłościowe, kompetencje międzykulturowe i etyczne, inteligencja emocjonalna, samoświadomość, negocjacje umiejętności, rozwiązywanie konfliktów.

Cele:

- Aby zrozumieć podstawy i niuanse DT
- Aby zbadać kluczowe pojęcia, czynniki, teorie, typy i modele w ID
- Aby eksperymentować, doświadczać i ćwiczyć ID

Dostawa:

Szkolenie to trwa 1 dzień (4 godziny) i obejmuje:

- wykłady (40% - prezentacja teorii, koncepcji, modeli i interakcji),
- ćwiczenia grupowe (30% - dynamika grupy, gry, dyskusje grupowe i ćwiczenia próbnego rozwiązywania konfliktów),
- zajęcia indywidualne (15% - pisanie, projektowanie i dyskusja rówieśnicza)
- i inne (15% - filmy, czytanie).

Uwaga: ze względu na charakter tego kursu minimalna wielkość grupy wynosi 3
21 hours
Opis
Publiczność

Personel, który musi być w pełni przygotowany do prezentacji:

- Do ich zespołów
- Do klientów
- Do innych odbiorców wewnątrz firmy
- Do innych odbiorców spoza firmy

Format kursu

Kombinacją:

- Ułatwione dyskusje
- Deleguj prezentacje - z pełną informacją zwrotną

Pod koniec kursu delegaci będą mogli:

- Przygotuj i skonstruuj skuteczną prezentację
- Przygotuj się właściwie do tej prezentacji
- Dostarcz tę prezentację z pewnością
- Korzystaj z różnych pomocy wizualnych, które może wybrać prezenter, tworząc stymulującą prezentację
- Rozpraw się z różnymi typami ludzi, z którymi spotkają się podczas prezentacji
35 hours
Opis
Przegląd

Ten 5-dniowy kurs pomoże delegatom rozwinąć ich umiejętności myślenia strategicznego, planowania i zarządzania, w tym taktyczne i operacyjne wymagania pomyślnego wdrożenia w środowisku bankowym. Kurs zajmie się trudnymi kwestiami związanymi z zarządzaniem konfliktami, zarządzaniem zmianą, co czyni dobrego lidera i jak zmotywować zespół. Korzystając z interaktywnych studiów przypadku oraz przykładów sektorowych, delegaci będą zachęcani do dzielenia się doświadczeniami i wyzwaniami, aby pomóc w tworzeniu praktycznych i skoncentrowanych na pracy rozwiązań, które mogą odebrać i faktycznie wykorzystać.

Podstawowym celem programu jest wyposażenie kadry kierowniczej w umiejętności skanowania otoczenia biznesowego w celu odkrycia korzystnych możliwości biznesowych, a także opracowania strategii zdobywania przewagi konkurencyjnej w coraz bardziej konkurencyjnym środowisku biznesowym. Między innymi program zapewni również wgląd w przywództwo w zakresie najlepszych praktyk i zachowań, które wzmocnią zdolność kadry kierowniczej do radzenia sobie ze złożonością i niepewnością związaną z zarządzaniem instytucją finansową o wysokiej wydajności.

cele nauczania

Po uczestnictwie w tym kursie delegaci będą mogli:

- Opisz główne problemy, z którymi boryka się duży bank;
- Wyjaśnij różne podejścia do planowania rozwoju organizacji;
- Przeanalizuj obecne środowisko biznesowe i wpływy na organizację;
- Analizuj zasoby wewnątrz i na zewnątrz organizacji;
- Wyjaśnij różne podejścia do zarządzania strategią i umieść ją w biznesplanie;
- Oceń alternatywne strategie rozwoju, aby polecić te najbardziej odpowiadające potrzebom firmy.
- Zastosuj głębsze zrozumienie strategicznych planów rozwoju;
- Dyskutuj obiektywnie o ryzyku, korzyściach i kosztach towarzyszących wdrażaniu nowej strategii, w tym zarządzaniu konfliktem w zespole;
- Zdefiniuj podejścia do zarządzania zidentyfikowanymi zagrożeniami;
- Przeanalizuj potencjalny wpływ na swoją firmę (zarówno pozytywną, jak i negatywną), który wyniknie z wdrożenia nowej strategii;
- Zaprojektuj polityki, systemy i procesy, aby skutecznie wdrażać powstające plany strategiczne;
- Obejmuj kluczowe kroki w zarządzaniu zmianami

Kto powinien uczęszczać

- Menedżerowie produktu / usługi
- Nowo mianowani oraz uznani menedżerowie i liderzy zespołów
- Szefowie operacji
- Senior Bank Managers
- Kierownicy ds. Zasobów ludzkich
- Kierownicy ds. Operacyjnych
- Kierownicy Marketing

Metodologia
Kurs składa się z ułatwionych warsztatów, uzupełnionych studiami przypadków zaczerpniętymi z kombinacji opublikowanych przykładów z życia codziennego i / lub doświadczeń praktycznych. Uczestnicy będą również mogli pracować w małych grupach, aby syntetyzować pomysły i strategie oraz stosować materiał w kontekście własnych organizacji / departamentów. Kluczowym elementem będą również dyskusje na otwartym forum.
7 hours
Opis
Skuteczna Obsługa Klienta to szkolenie, którego zadaniem jest wyposażyć uczestników w zasady oraz umiejętności operowania odpowiednimi zwrotami i słownictwem, ukierunkowane na typ poszczególnych Klientów. Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej, co pozwala uczestnikom odnieść treści szkolenia do poszczególnych sytuacji zawodowych.
14 hours
Opis
Szkolenie pomyślane jest jako interaktywne, gdzie udział uczestników sięga ponad 80% czasu. Każda sesja przebiega według podobnej dynamiki, opartej o metodologię opracowaną z uwzględnieniem cyklu Kolba: ćwiczenie otwierające na nowe nawyki (budujące świadomość), mini wykład o technikach (wiedza), ćwiczenie nowych taktyk i technik (umiejętność). Po zamknięciu każdej sesji uczestnicy otrzymują materiały pomocnicze dotyczące omówionej sesji. Materiał praktyczny jest podsumowywany mini wykładami dającymi teoretyczne podstawy oraz wyjaśniającymi podstawowe mechanizmy psychologiczne, których uczestnicy doświadczają w trakcie pracy na sali szkoleniowej. • Uruchomienie i rozwinięcie potencjału techniki twórczego myślenia • Niwelowanie skutków działania barier dla twórczego myślenia • Nauka generowania oryginalnych pomysłów i niestereotypowego podchodzenia do problemów • Nabycie umiejętności wykorzystywania wyobraźni i fantazji w pracy umysłowej • Kształtowanie nawyku szukania wielu rozwiązań (myślenie dywergencyjne), identyfikowania sedna problemu i nabycie odwagi we wprowadzaniu nietypowych rozwiązań • Doskonalenie umiejętności ustalania celów w procesie rozwiązywania problemów • Pobudzenie otwartości i spontaniczności w wyrażaniu własnych myśli, pomysłów i emocji • Doskonalenie umiejętności stosowania technik i narzędzi rozwiązywania problemów • Poprawa trafności podejmowanych decyzji • Wzrost kompetencji w zakresie komunikacji w zespole i współpracy zorientowanej na cel
14 hours
Opis
Celem szkolenia będzie przegląd i poprawa kompetencji niezbędnych do realizacji celów biznesowych zarówno w aspekcie pracy indywidualnej jak i zespołowej, szczególnie poprzez nabycie przez uczestników takich umiejętności jak: - Budowanie efektywnego stylu komunikowania się z innymi - Praktycznej diagnozy barier komunikacyjnych i technik aktywnego zapobiegania ich wystąpieniu - Umiejętność skutecznego wywierania wpływu i perswazji -Zmiana postaw własnych oraz modelowania zachowań konstruktywnych (np. postawy asertywnej)
14 hours
Opis
Przeznaczenie kursu: Celem szkolenia jest rozwijanie umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach, zrozumienia źródeł powstawania stresu i określenia swej podatności na stres, poprzez rozpoznanie swoich słabych i mocnych stron, roli i sytuacji w pracy, rodzinie, środowisku prywatnym. Umiejętności zdobywane podczas kursu: • rozpoznawanie symptomów ostrzegawczych stresu • określanie indywidualnego poziomu podatności na stres • dostrzeganie korzyści płynące ze stresu • rozróżnianie stresu pozytywnego i destrukcyjnego • umiejętność określenia i wyboru odpowiedniej strategii radzenia sobie w trudnych sytuacjach • umiejętność określenia najistotniejszych czynników stresogennych w życiu zawodowym i prywatnym • Opanowanie umiejętności relaksacji poprzez różnorodne techniki: • kontrolowanie i regulacja oddechu • stosowanie technik relaksacji mięśniowej: np. treningu Jacobsona • Opanowanie zasad profilaktyki antystresowej Szkolenie pomyślane jest jako interaktywne, gdzie udział uczestników sięga ponad 80% czasu. Każda sesja przebiega według podobnej dynamiki, opartej o metodologię opracowaną z uwzględnieniem cyklu Kolba: ćwiczenie otwierające na nowe nawyki (budujące świadomość), mini wykład o technikach (wiedza), ćwiczenie nowych taktyk i technik (umiejętność). Po zamknięciu każdej sesji uczestnicy otrzymują materiały pomocnicze dotyczące omówionej sesji. Materiał praktyczny jest podsumowywany mini wykładami dającymi teoretyczne podstawy oraz wyjaśniającymi podstawowe mechanizmy psychologiczne, których uczestnicy doświadczają w trakcie pracy na sali szkoleniowej.
7 hours
Opis
Jednodniowy kurs na temat zarządzania stresem i zapobiegania
14 hours
Opis
Szkolenie na żywo prowadzone przez instruktora (na miejscu lub zdalnie) jest skierowane do specjalistów HR i specjalistów ds. Rekrutacji, którzy chcą korzystać z metod analitycznych w celu poprawy wydajności organizacji. Kurs obejmuje podejścia zarówno jakościowe, jak i ilościowe, empiryczne i statystyczne.

Format kursu

- Interaktywny wykład i dyskusja.
- Dużo ćwiczeń i ćwiczeń.

Opcje dostosowywania kursu

- Aby poprosić o niestandardowe szkolenie dla tego kursu, skontaktuj się z nami w celu umówienia się.
21 hours
Opis
Dla kogo?

Pracownicy, którzy będą prowadzić szkolenia lub przekazywać swoją wiedzę w inny sposób.

Format szkolenia

Połączenie:

- Facylitowane dyskusje
- Teoria
- Ćwiczenia praktyczne
- Prezentacje uczestników

Na szkoleniu uczestnicy nauczą się:

- Projektować efektywne szkolenia
- Przygotowywać się do prowadzenia szkoleń
- Prowadzić szkolenia z pewnością siebie
- Używać różnych metod wizualizacji informacji
- Radzić sobie z różnego rodzaju uczestnikami
7 hours
Opis
Ten kurs jest skierowany do osób, które mają rozpocząć lub właśnie rozpoczęły karierę zawodową w przemyśle. Zaprojektowany, aby budować zrozumienie i uznanie dla korporacyjnego miejsca pracy, oczekiwań i zachowań, z jakimi borykają się absolwenci po rozpoczęciu kariery.

Po kursie mentor zostanie przydzielony na okres 6 miesięcy, w którym do 6 spotkań będzie miało miejsce (przez telefon, skype, itp.) Na podstawie 1-2-1. Cel tych spotkań zostanie określony między mentorem a podopiecznym przed każdą sesją i będzie koncentrował się na sprawach, które są najważniejsze dla podopiecznego w tym czasie.
7 hours
Opis
Kurs praktyczny (ok. 60% ‐ warsztaty), przeznaczony dla osób, które tworzą, bądź będą tworzyć historyjki użytkownika (User Stories). Szkolenie opiera się przede wszystkim na przykłdach oraz zadaniach zaprojektowanych przez osoby pracujące na co dzień z Agile oraz Scrum.

Celem szkolenia jest nauczenie kursantów jak tworzyć i opisywać User Stories aby usprawnić komunikację w grupie projektowej oraz aby były one zrozumiałe w sposób jednoznaczny dla developerów.
14 hours
Opis
program przegląd

jako Grupa docelowa jest kadra kierownicza średniego i wyższego szczebla, mają one pewne doświadczenie w negocjacjach. Naszym celem jest opracowanie bardziej złożonych podejść, które pozwolą nam stać się bardziej skutecznymi negocjatorami. Kurs ten będzie opierać się na wiedzy, że uczestnicy już muszą rozwijać je dalej, jak silniejsze i bardziej doświadczonych negocjatorów.

podejście do win-win skupia się na znalezieniu sposobów, aby pomóc obu stronom poczuć się sukcesem, a nie tylko skupienie się na tym, co chcemy. Ta metodologia pomaga tworzyć długofalowe relacje i partnerstwa – z klientami, dostawcami i w ramach własnej organizacji-i tworzy pozytywną podstawę do przyszłych negocjacji. Nie ma sensu kruszenie drugiej strony w negocjacjach tylko do znalezienia, że trzeba pracować z tą organizacją ponownie. Wynikiem takiego scenariusza jest to, że przyszłe firmy będą trudne do zabezpieczenia.

chcemy, aby kierownictwo wyższego szczebla mogło wykorzystywać swoje własne atuty i osobiste doświadczenia, rozwijać swoje umiejętności przyrodnicze i wykorzystywać ramy, które naprawdę działają. Nauczysz się zbliżać się do każdej negocjacji z planu i wiedzy i pewności, że będziesz w stanie osiągnąć swoje cele. Kurs jest bardzo interaktywny i wciągająca i dowiesz się negocjacji z jednych z najlepszych szkół biznesu na świecie.

wyniki uczenia się:

po kursie szkoleniowym uczestnicy będą mogli:

- przeprowadzić negocjacje faktyczne i osiągnąć pozytywny wynik
- przyczynić się do planowania negocjacji, na przykład, aby pozostawić miejsce na kompromis z drugą stroną, aby osiągnąć korzystny wynik
- ustalanie celów negocjacyjnych i BATNA
- zrozumienie inteligencji emocjonalnej i komunikacji niewerbalnej i jej znaczenie
- wiedzieć, kiedy negocjować i kiedy odejść
- uczyć się technik, aby stać się bardziej przekonujące
- starają się znaleźć wspólną podstawę z partnerem negocjacyjnym
- Użyj empatii, aby zobaczyć ich punkt i jak rozwiązać problemy
- Naucz się stylów zachowań, które pomogą Ci zyskać przewagę
- znać różnicę między zainteresowaniami i kwestiami
- zdawać sobie sprawę z brudnych sztuczek i zwalczania technik manipulacyjnych
- zminimalizować i rozwiązać konflikt
- jak skutecznie negocjować z różnymi stylami i typami osobowości
- Poznaj cztery etapy procesu negocjacji
- odkryć różne techniki i strategie negocjacyjne, aby utworzyć opcje dla win Gain i przenieść negocjacje z negocjacji do zamknięcia

po zakończeniu uczestnicy będą wiedzieć, jak skutecznie negocjować i utrwalić relacje biznesowe w przyszłości.

Format kursu w

-

metodologia kursów obejmuje uporządkowaną dyskusję, burzę mózgów, analizę, rozwiązywanie problemów, odgrywanie ról i symulacje, prezentacje i studia przypadków.

-

uczestnicy są aktywnie zaangażowani na wszystkich etapach.
14 hours
Opis
Przeznaczenie kursu

Kurs jest przeznaczony dla osób odpowiedzialnych za uruchomienie i realizację projektów: członków Komitetów Sterujących oraz kierowników projektów i podprojektów.

Stanowi także niezbędne przygotowanie dla każdego, kto pracując na kierowniczym stanowisku chce odnosić sukcesy w zarządzaniu zespołami, delegowaniu zadań oraz motywowaniu.

Umiejętności zdobywane podczas kursu

- rozpoznawanie podstawowych zasad proces grupowego.
- budowanie efektywnego systemu komunikacji w zespole.
- rozpoznanie ról występujących w zespole.
- praktyczne stosowanie zasad efektywnego delegowania zadań.
- identyfikacja przyczyn oporu i błędów związanych z delegowaniem zadań.
- znajomość zasad efektywnego motywowania środkami materialnymi i niematerialnymi.
- psychologiczne zasady motywowania.
- efektywne stosowanie informacji zwrotnej i ocen w procesie motywowania.
14 hours
Opis
W coraz bardziej zglobalizowanym świecie pracujemy w bardziej wielokulturowych środowiskach, w których możliwe są konflikty między jednostkami i grupami. Podstawowym przekonaniem stojącym za rozwiązywaniem konfliktów jest to, że konflikty są nieuniknione, ale można je rozwiązać.

Assertiveness , pewność siebie, zdolność do negocjacji, umiejętności interpersonalne i inne są kluczowe dla wspierania rozwiązywania konfliktów. W naszym codziennym życiu spotykamy się z wieloma sytuacjami, w których świadomie lub nieświadomie (z członkami rodziny, przyjaciółmi, klientami, partnerami biznesowymi) zarządzamy konfliktami. Opanowanie rozwiązywania konfliktów pomaga skutecznie rozwiązywać konflikty, a także pomaga nam lepiej komunikować się, skutecznie przekonywać, poprawiać wyniki biznesowe, a także poprawiać zachowanie i wydajność organizacyjną i osobistą.

Kurs oferuje połączenie teorii i pojęć w połączeniu z ćwiczeniami grupowymi i indywidualnymi ćwiczeniami, aby umożliwić delegatom dzielenie się pomysłami i rozwijanie umiejętności.

Cele:

- Zrozumienie podstaw i niuansów konfliktów w organizacjach
- Aby zbadać kluczowe pojęcia, czynniki, teorie, typy i modele w rozwiązywaniu konfliktów
- Aby odkryć typy osobowości, style przywództwa wspierające umiejętności negocjacyjne
- Aby nauczyć się sztuki asertywności i pewności siebie
- Eksperymentować, doświadczać i ćwiczyć rozwiązywanie konfliktów
Szkolenie Miękkie, Miękkie boot camp, Szkolenia Zdalne Miękkie, szkolenie wieczorowe Miękkie, szkolenie weekendowe Miękkie, Kurs Miękkie,Kursy Miękkie, Trener Miękkie, instruktor Miękkie, kurs zdalny Miękkie, edukacja zdalna Miękkie, nauczanie wirtualne Miękkie, lekcje UML, nauka przez internet Miękkie, e-learning Miękkie, kurs online Miękkie, wykładowca MiękkieSzkolenie Soft Skills, Soft Skills boot camp, Szkolenia Zdalne Soft Skills, szkolenie wieczorowe Soft Skills, szkolenie weekendowe Soft Skills, Kurs Soft Skills,Kursy Soft Skills, Trener Soft Skills, instruktor Soft Skills, kurs zdalny Soft Skills, edukacja zdalna Soft Skills, nauczanie wirtualne Soft Skills, lekcje UML, nauka przez internet Soft Skills, e-learning Soft Skills, kurs online Soft Skills, wykładowca Soft Skills

Kursy w promocyjnej cenie

Newsletter z promocjami

Zapisz się na nasz newsletter i otrzymuj informacje o aktualnych zniżkach na kursy otwarte.
Szanujemy Twoją prywatność, dlatego Twój e-mail będzie wykorzystywany jedynie w celu wysyłki naszego newslettera, nie będzie udostępniony ani sprzedany osobom trzecim.
W dowolnej chwili możesz zmienić swoje preferencje co do otrzymywanego newslettera bądź całkowicie się z niego wypisać.

Zaufali nam

is growing fast!

We are looking to expand our presence in Poland!

As a Business Development Manager you will:

  • expand business in Poland
  • recruit local talent (sales, agents, trainers, consultants)
  • recruit local trainers and consultants

We offer:

  • Artificial Intelligence and Big Data systems to support your local operation
  • high-tech automation
  • continuously upgraded course catalogue and content
  • good fun in international team

If you are interested in running a high-tech, high-quality training and consulting business.

Apply now!