Szkolenia Miękkie | Szkolenia Soft Skills

Szkolenia Miękkie

Local, instructor-led live Soft Skills (also known as people skills, interpersonal skills, social skills and transferable skills) training courses demonstrate through discussion and exercises how to understand the dynamics of human relations in a business environment and how to apply Soft Skills techniques, habits and mindsets to improve relationships as well as business results, while creating a more fulfilling experience in work and life.

Soft Skills training is available as "onsite live training" or "remote live training". Onsite live Miękkie training can be carried out locally on customer premises in w Polsce or in NobleProg corporate training centers in w Polsce. Remote live training is carried out by way of an interactive, remote desktop.

NobleProg -- Your Local Training Provider

Opinie uczestników

★★★★★
★★★★★

Plany szkoleń z technologii Miękkie

Title
Czas trwania
Opis
Title
Czas trwania
Opis
7 godziny
Opis
Kurs ma na celu zainspirowanie stażystów do zostania liderami poprzez pokazanie, co czyni przywódcę lub go łamie.
7 godziny
Opis
Ten kurs da ci wiedzę na temat prezentacji informacji finansowych (liczb) w programie PowerPoint, a nie tylko umiejętności prezentacji Będziesz mógł przedstawić informacje finansowe w bardziej profesjonalny sposób .
14 godziny
Opis
Umiejętności zdobywane podczas kursu

- Budowanie efektywnego stylu komunikowania się z innymi
- Praktycznej diagnozy barier komunikacyjnych i technik aktywnego zapobiegania ich wystąpieniu
- Budowanie wspierających relacji w zespole
- Efektywnie współdziałanie w zespole
- Świadomość wzajemnego wpływu w relacji zespół- jednostka i jednostka –zespół
- Umiejętność stosowania różnorodnych technik zarządzania konfliktem
- Zmiana postaw własnych oraz modelowania zachowań konstruktywnych (np. postawy asertywnej)
14 godziny
Opis
This instructor-led, live training (onsite or remote) is aimed at HR professionals who wish to use analytical methods improve organisational performance. This course covers qualitative as well as quantitative, empirical and statistical approaches.

Format of the Course

- Interactive lecture and discussion.
- Lots of exercises and practice.

Course Customization Options

- To request a customized training for this course, please contact us to arrange.
21 godziny
Opis
Publiczność

- Personel, który musi być w pełni świadomy problemów związanych z wpływem i unikaniem konfliktu z:

- Ich koledzy
- Ich szefowie
- Ich klienci wewnętrzni i zewnętrzni oraz interesariusze

Cele kursu

Do końca kursu uczestnicy będą mogli:

- Doceń potrzebę zarządzania własnym zachowaniem, zanim będą mogli wpływać na zachowania innych
- Zapoznaj się z mocnymi i słabymi stronami różnych dostępnych mediów komunikacyjnych
- Zarządzaj swoimi wewnętrznymi i zewnętrznymi klientami oraz interesariuszami

Format

Kurs będzie wysoce interaktywną kombinacją:

- Ułatwione dyskusje
- Prezentacje slajdów
- Ćwiczenia i
- Studium przypadku
14 godziny
Opis
Firmy Pfizer, Hewlett Packard, DellEMC i VMware skorzystały z tego programu, rozwijając lepszą równowagę w swoim wpływie stylu i wykazując odporność na wyzwania w miejscu pracy Jeśli chcesz: • tworzyć wysoko wydajne zespoły robocze • konsekwentnie wygrywać kontrakty z pitchingu • skutecznie negocjować najlepsze oferty • budować wartość dla akcjonariuszy, rok do roku wtedy potrzebujesz naszego programu wpływającego.
35 godziny
Opis
Przegląd Na całym świecie organy regulacyjne coraz częściej łączą poziom ryzyka podejmowanego przez bank z kwotą kapitału, który musi posiadać, a banki i usługi finansowe są coraz częściej zarządzane zgodnie z praktykami zarządzania opartymi na ryzyku Banki, ich produkty, przepisy i rynek globalny stają się coraz bardziej złożone, co powoduje coraz większe wyzwania w zakresie skutecznego zarządzania ryzykiem Kluczową lekcją kryzysu bankowego z ostatnich pięciu lat jest to, że ryzyko jest wysoce zintegrowane i aby efektywnie nimi zarządzać, banki muszą zrozumieć te interakcje Najważniejsze funkcje to: objaśnienie aktualnych przepisów opartych na ryzyku szczegółowy przegląd głównych zagrożeń, na jakie narażone są banki najlepsze praktyki w branży dotyczące przyjęcia podejścia korporacyjnego do integracji zarządzania ryzykiem w całej organizacji stosowanie technik zarządzania w celu stworzenia kultury o zasięgu całej grupy, aby zapewnić, że każdy bierze aktywny udział w zarządzaniu ryzykiem zgodnie ze strategicznymi celami banków przed którymi wyzwaniami mogą stanąć menedżerowie ryzyka w przyszłości Kurs będzie szeroko wykorzystywać studia przypadków zaprojektowane w celu zbadania, zbadania i wzmocnienia koncepcji i pomysłów objętych w ciągu pięciu dni Historyczne wydarzenia w bankach będą wykorzystywane podczas całego kursu, aby podkreślić, w jaki sposób nie udało im się zarządzać ryzykiem i działaniami, które można było podjąć, aby zapobiec stratom Cele Celem tego kursu jest pomoc kierownictwu banków w opracowaniu odpowiedniej zintegrowanej strategii zarządzania złożonymi i zmieniającymi się ryzykami i przepisami w dzisiejszym międzynarodowym środowisku bankowym W szczególności ten kurs ma na celu umożliwienie kierownictwu wyższego szczebla zrozumienia: główne ryzyko w branży finansowej i główne międzynarodowe przepisy dotyczące ryzyka jak zarządzać aktywami i pasywami banku przy maksymalizacji zwrotu interakcja między rodzajami ryzyka i sposób, w jaki banki wykorzystują zintegrowane podejście do zarządzania nimi ład korporacyjny i najlepsze praktyki w zarządzaniu zróżnicowanymi interesami interesariuszy jak rozwinąć kulturę zarządzania ryzykiem jako narzędzie minimalizujące niepotrzebne podejmowanie ryzyka Kto powinien wziąć udział w tym seminarium Kurs przeznaczony jest dla tych, którzy są nowi w zintegrowanym zarządzaniu ryzykiem, odpowiedzialnym za strategiczne zarządzanie ryzykiem wyższego kierownictwa lub tych, którzy chcą pogłębić wiedzę na temat zarządzania ryzykiem w przedsiębiorstwie Będzie to użyteczne do: Zarządzanie bankowe na poziomie zarządu Starsi menedżerowie Starsi menedżerowie ryzyka i analitycy Starsi dyrektorzy i menedżerowie ds Ryzyka odpowiedzialni za strategiczne zarządzanie ryzykiem Audytorzy wewnętrzni Pracownicy podlegający przepisom i zgodności Specjaliści od skarbowych Zarządzający aktywami i pasywami oraz analitycy Regulatorzy i specjaliści od nadzoru Dostawcy i konsultanci dla banków i branży zarządzania ryzykiem Zarządzania ładem korporacyjnym i zarządzania ryzykiem .
21 godziny
Opis
Oczekiwane rezultaty projektu:

- Poprawa komunikacji w zespole
- Integracja – poprawienie relacji w zespole
- Wzrost efektywności zespołu

Projekty prowadzone w oparciu o efektywnościowy model Kirkpatricka – The New World Kirkpatrick Model. Trener planując projekt zaczyna od wizji rezultatu końcowego, który chce osiągnąć Klient. Celem jest doprowadzenie do realnych i trwałych zmian w zachowaniach współpracowników, Partnerów, które zaowocują osiągnięciem oczekiwanych rezultatów na poziomie biznesowym.

Podczas zajęć są stosowane:

Wyniki badań naukowych dotyczące efektywności uczenia oraz transferu wiedzy i umiejętności do pracy (evidence based learning)

- Najnowsze technologie wspierające proces uczenia i wdrożenia dopasowane do potrzeb i możliwości Klienta np.:
- Webinars workshop
- Follow up

Wykorzystanie modelu KIRKPATRICK oraz cykl Kolba uczenia się dorosłych:

Rezultat --> Zachowanie --> Uczenie ---> Rekcja

OCENA EFEKTYWNOŚCI

Rezultaty

- Raport podsumowujący po 3 miesiącach po szkoleniach
- Raport końcowy po 6 miesiącach z rekomendacjami dalszych działań

Przewidywane

zaangażowanie ze strony Klienta

- Udział w spotkaniach monitorujących co 6 tygodni
- Udział w spotkaniu podsumowującym

Czas

3 – 6 miesięcy po szkoleniach

Podczas warsztatu zostaną przeprowadzone badania narzędziem D3, które umożliwia badanie stylu zachowania, preferowane role zespołowe, wartości, wewnętrzne motywacje, codzienną współpracę, mocne strony w byciu liderem i potencjał.
14 godziny
Opis
Przeznaczenie i cel szkolenia Szkolenie skierowane jest do wszystkich, którzy mają do czynienia w swojej pracy zawodowej z przedstawicielami odmiennych kultur. Szkolenie skierowane jest zarówno do osób, które zamierzają (lub już to robią) nawiązywać kontakty handlowe z partnerami zagranicznymi, prowadzić negocjacje, sprzedawać i promować swoje produkty, ale także osób, które współpracują z obcokrajowcami na miejscu w Polsce. W szkoleniu mogą brać udział przedstawiciele różnych branż, niezależnie od wieku czy szczebla menadżerskiego. W zależności od zapotrzebowania szkolenie może zostać dostosowane dla grupy zaawansowanej w danej dziedzinie i dotyczyć konkretnego regionu lub kraju (np. kraje skandynawskie, kraje arabskie, itd.) Szkolenia są otwarte, jednak w miarę zapotrzebowania mogą być zamknięte i skierowane do konkretnej firmy/grupy osób..
21 godziny
Opis
Po zakończeniu kursu uczestnicy powinni mieć możliwość: Zdobądź zrozumienie samopoznania jako podstawy inspirujących liderów Wzmocnienie i podtrzymanie zdolności wykonawczych oraz przyczynienie się do stworzenia kultury wysokiej wydajności Prowadzić transformację kulturową i procesy zmian w swoich obszarach wpływów za pomocą inteligencji emocjonalnej i narzędzi zarządzania zmianami .
7 godziny
Opis
Szkolenie przeznaczone jest dla menedżerów, specjalistów HR i wszystkich, którzy są odpowiedzialni za przeprowadzanie rozmów oceniających z pracownikami. Dzięki udziałowi w szkoleniu Menedżerowie : - docenią znaczenie oceniania pracowników, - nauczą się wykorzystywać system ocen do budowania motywacji i zaangażowania, - będą postrzegani, jako sprawiedliwie oceniający, - nauczą się prowadzić trudne rozmowy z pracownikami, - dowiedzą się, jakie standardy zachowań powinni prezentować podczas rozmów oceniających, - poznają swoje mocne i słabsze strony w zakresie komunikacji i otrzymają narzędzia doskonalenia, - zwiększą poczucie pewności siebie z kontaktach z podwładnymi oraz w sytuacjach trudnych.
14 godziny
Opis
Ten dwudniowy kurs jest przeznaczony dla osób, które chcą osiągnąć lepsze wyniki w swoich negocjacjach z klientami, dostawcami i współpracownikami Uczy umiejętności i taktyki skutecznych negocjatorów i buduje pewność potrzebną do osiągnięcia sukcesu Uczestnicy poznają różne style negocjacyjne i maksymalizują ich osobistą siłę, jednocześnie chroniąc ważne relacje Kurs jest wysoce partycypacyjny dzięki połączeniu wykładu, dyskusji, coachingu i ćwiczeń .
7 godziny
Opis
Publiczność

Kierownicy, kierownicy zespołów i członkowie personelu, którzy uważają, że:

- Biorą udział w zbyt wielu spotkaniach
- Ich czas jest "kradziony" przez innych ludzi
- Nie mogą dotrzeć do sedna codziennej pracy z powodu braku planowania, przewidywania lub ustalania priorytetów

Format kursu

Kurs będzie wysoce interaktywną kombinacją:

- Ułatwione dyskusje
- Prezentacje slajdów
- Ćwiczenia i studia przypadków

Do końca kursu uczestnicy będą mogli:

- Doceniam potrzebę skutecznego zarządzania spotkaniami - z uwzględnieniem presji czasu tych, których zapraszają na spotkania
- Postępuj zgodnie ze standardowymi procesami wywoływania, zarządzania i przygotowywania wyników spotkań
- Docenij szerzej sposoby efektywniejszego zarządzania sobą i swoim czasem: pracować mądrzej, nie trudniej ...
21 godziny
Opis
Publiczność

Personel, który musi być w pełni świadomy zagadnień związanych z zarządzaniem ludźmi i zespołem w celu:

- Sami
- Ich koledzy (rówieśnicy)
- Ich szefowie
- Ich członkowie zespołu
- Ich klienci wewnętrzni i zewnętrzni oraz interesariusze

Format kursu

Kurs będzie wysoce interaktywną kombinacją:

- Ułatwione dyskusje
- Prezentacje slajdów
- Ćwiczenia i
- Studium przypadku

Do końca kursu uczestnicy będą mogli:

- Doceń potrzebę zarządzania własnym zachowaniem, zanim będą mogli wpływać na zachowania innych
- Zapoznaj się z mocnymi i słabymi stronami różnych dostępnych mediów komunikacyjnych
- Doceń, jak zarządzać, motywować i rozwijać członków swojego zespołu
- Zarządzaj swoimi wewnętrznymi i zewnętrznymi klientami oraz interesariuszami
- Wyjaśnij, jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami, jakie mogą napotkać w biurze
14 godziny
Opis
In this instructor-led, live training, participants will learn how to prepare and deliver a convincing PowerPoint presentation. From technical preparation to skillful delivery, each essential point is covered in this interactive workshop.

By the end of this training, participants will be able to:

- Apply the right mindset for delivering a powerful and convincing presentation
- Practice effective communication techniques to enhance a presentation
- Prepare PowerPoint slides that complement and strengthen a presentation
- Create a connection with the audience that facilitates trust and enables the sale of an idea, proposal, product or service

Audience

- Leaders and Managers
- Engineers
- Researchers
- Consultants
- Persons with little or no business background
- Persons preparing to propose an idea or proposal

Format of the Course

- Workshop format with lots of exercises and practice in a lively and engaging environment.

Note

- To request a customized training for this course, please contact us to arrange
4 godziny
Opis
Overview:

There are Five stages in the Design Thinking (DT) process (empathize, define the problem, ideate, prototype, test).

In an increasingly complex world, we deal with problems that may need special approaches. Design Thinking helps deal with complex problems. Mastering design-thinking helps to deal with complex problems effectively, communicate better, persuade efficiently, improve business results and enhances organizational and personal behavior and performance.

- How DT works: learn from people and problem, find patterns, design model (model drift), test the model, evaluate the model and re-engineer.
- Relationship between DT, innovation and entrepreneurship.
- DT methods and tools: persona, stakeholder map, customer journey map, service blueprint, business model innovation.
- Application of DT: design mindset, disruptive innovation, iterative approach, agile estimation technique, critical thinking, problem solving, teamwork, leadership readiness, communication skills, technology savvy, forward thinking, intercultural and ethical competency, emotional intelligence, self-awareness, negotiating skills, conflict resolution.

Objectives:

- To understand the fundamentals and nuances of DT
- To explore key concepts, factors, theories, types, and models in DT
- To experiment, experience and practice DT

Delivery:

This is a 1 day (4 hours) training course and consists of:

- lectures (40% - presentation of theories, concepts, models, and interactions),
- group exercises (30% - group dynamics, games, group discussion, and mock-conflict resolution exercises),
- individual activities (15% - writing, designing and peer discussion)
- and others (15% - videos, reading).

Note: due to the nature of this course there is a minimum group size of 3
21 godziny
Opis
Publiczność Personel, który musi być w pełni przygotowany do dostarczenia prezentacji: Do ich zespołów Do klientów Do innych odbiorców wewnętrznych firmy Do innych odbiorców spoza firmy Format kursu Kombinacją: Ułatwione dyskusje Prezentacje delegatów - z pełną opinią Do końca kursu uczestnicy będą mogli: Przygotuj i zorganizuj skuteczną prezentację Przygotuj się odpowiednio do tej prezentacji Dostarcz tę prezentację z pewnością Skorzystaj z różnych pomocy wizualnych, które prezenter może zastosować w tworzeniu stymulującej prezentacji Rozpraw się z różnymi typami ludzi, z którymi spotkali się w swoich prezentacjach .
35 godziny
Opis
Przegląd Ten 5-dniowy kurs pomoże delegatom w rozwijaniu ich umiejętności strategicznego myślenia, planowania i zarządzania, w tym taktycznych i operacyjnych wymagań dla udanego wdrożenia w środowisku bankowym Kurs zajmie się trudnymi problemami związanymi z zarządzaniem konfliktem, zarządzaniem zmianą, tym, co czyni dobrego lidera i jak motywować zespół Korzystając z interaktywnych studiów przypadków, a także z przykładów branżowych, delegaci będą zachęcani do dzielenia się doświadczeniami i wyzwaniami, aby pomóc w tworzeniu praktycznych i skoncentrowanych na pracy rozwiązań, które będą mogli wykorzystać i wykorzystać Głównym celem programu jest wyposażenie kadry kierowniczej w umiejętności skanowania środowiska biznesowego, aby odkryć zyskowne możliwości biznesowe, a także opracować strategie zdobywania przewagi konkurencyjnej w coraz bardziej konkurencyjnym środowisku biznesowym Między innymi program dostarczy informacji na temat najlepszych praktyk i zachowań przywódczych, które wzmocnią zdolność kierownictwa do radzenia sobie ze złożonością i niepewnością zarządzania instytucją finansową o wysokich osiągach Cele kształcenia Po uczestnictwie w tym kursie delegaci będą mogli: Opisz główne problemy, z którymi boryka się duży bank; Wyjaśnij różne podejścia do planowania rozwoju organizacji; Analizuj obecne otoczenie biznesu i wpływy wpływające na organizację; Analizuj zasoby wewnątrz organizacji i poza nią; Wyjaśnij różne podejścia do strategii zarządzania i umieść je w biznesplanie; Oceń alternatywne strategie rozwoju, aby rekomendować te najbardziej odpowiadające potrzebom firmy Zastosuj głębsze zrozumienie strategicznych planów rozwoju; Obiektywnie dyskutować o zagrożeniach, korzyściach i kosztach towarzyszących wdrożeniu nowej strategii, w tym zarządzaniu konfliktem w zespole; Określ podejścia do zarządzania zidentyfikowanymi zagrożeniami; Przeanalizować potencjalny wpływ na jego firmę (zarówno pozytywną, jak i negatywną), która będzie wynikiem wdrożenia nowej strategii; Projektowanie polityk, systemów i procesów w celu pomyślnego wdrożenia wyłaniających się planów strategicznych; Obejmują kluczowe etapy zarządzania zmianami Kto powinien uczęszczać Kierownicy ds Produktów / usług Nowo mianowani i uznani menedżerowie i kierownicy zespołów Szefowie operacji Starsi dyrektorzy banków Menedżerowie zasobów ludzkich Menedżerowie operacyjni Menedżerowie ds Marketingu Metodologia Kurs składa się z warsztatów uproszczonych, uzupełnionych studiami przypadków zaczerpniętymi z kombinacji opublikowanych przykładów z życia codziennego i / lub praktycznych doświadczeń Uczestnicy będą również mogli pracować w małych grupach, aby zsyntetyzować pomysły i strategie oraz zastosować materiał w kontekście własnych organizacji / działów Otwarte dyskusje na forum będą również kluczowym elementem .
7 godziny
Opis
Skuteczna Obsługa Klienta to szkolenie, którego zadaniem jest wyposażyć uczestników w zasady oraz umiejętności operowania odpowiednimi zwrotami i słownictwem, ukierunkowane na typ poszczególnych Klientów. Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej, co pozwala uczestnikom odnieść treści szkolenia do poszczególnych sytuacji zawodowych.
14 godziny
Opis
Szkolenie pomyślane jest jako interaktywne, gdzie udział uczestników sięga ponad 80% czasu. Każda sesja przebiega według podobnej dynamiki, opartej o metodologię opracowaną z uwzględnieniem cyklu Kolba: ćwiczenie otwierające na nowe nawyki (budujące świadomość), mini wykład o technikach (wiedza), ćwiczenie nowych taktyk i technik (umiejętność). Po zamknięciu każdej sesji uczestnicy otrzymują materiały pomocnicze dotyczące omówionej sesji. Materiał praktyczny jest podsumowywany mini wykładami dającymi teoretyczne podstawy oraz wyjaśniającymi podstawowe mechanizmy psychologiczne, których uczestnicy doświadczają w trakcie pracy na sali szkoleniowej. • Uruchomienie i rozwinięcie potencjału techniki twórczego myślenia • Niwelowanie skutków działania barier dla twórczego myślenia • Nauka generowania oryginalnych pomysłów i niestereotypowego podchodzenia do problemów • Nabycie umiejętności wykorzystywania wyobraźni i fantazji w pracy umysłowej • Kształtowanie nawyku szukania wielu rozwiązań (myślenie dywergencyjne), identyfikowania sedna problemu i nabycie odwagi we wprowadzaniu nietypowych rozwiązań • Doskonalenie umiejętności ustalania celów w procesie rozwiązywania problemów • Pobudzenie otwartości i spontaniczności w wyrażaniu własnych myśli, pomysłów i emocji • Doskonalenie umiejętności stosowania technik i narzędzi rozwiązywania problemów • Poprawa trafności podejmowanych decyzji • Wzrost kompetencji w zakresie komunikacji w zespole i współpracy zorientowanej na cel
14 godziny
Opis
Celem szkolenia będzie przegląd i poprawa kompetencji niezbędnych do realizacji celów biznesowych zarówno w aspekcie pracy indywidualnej jak i zespołowej, szczególnie poprzez nabycie przez uczestników takich umiejętności jak: - Budowanie efektywnego stylu komunikowania się z innymi - Praktycznej diagnozy barier komunikacyjnych i technik aktywnego zapobiegania ich wystąpieniu - Umiejętność skutecznego wywierania wpływu i perswazji -Zmiana postaw własnych oraz modelowania zachowań konstruktywnych (np. postawy asertywnej)
14 godziny
Opis
Przeznaczenie kursu: Celem szkolenia jest rozwijanie umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach, zrozumienia źródeł powstawania stresu i określenia swej podatności na stres, poprzez rozpoznanie swoich słabych i mocnych stron, roli i sytuacji w pracy, rodzinie, środowisku prywatnym. Umiejętności zdobywane podczas kursu: • rozpoznawanie symptomów ostrzegawczych stresu • określanie indywidualnego poziomu podatności na stres • dostrzeganie korzyści płynące ze stresu • rozróżnianie stresu pozytywnego i destrukcyjnego • umiejętność określenia i wyboru odpowiedniej strategii radzenia sobie w trudnych sytuacjach • umiejętność określenia najistotniejszych czynników stresogennych w życiu zawodowym i prywatnym • Opanowanie umiejętności relaksacji poprzez różnorodne techniki: • kontrolowanie i regulacja oddechu • stosowanie technik relaksacji mięśniowej: np. treningu Jacobsona • Opanowanie zasad profilaktyki antystresowej Szkolenie pomyślane jest jako interaktywne, gdzie udział uczestników sięga ponad 80% czasu. Każda sesja przebiega według podobnej dynamiki, opartej o metodologię opracowaną z uwzględnieniem cyklu Kolba: ćwiczenie otwierające na nowe nawyki (budujące świadomość), mini wykład o technikach (wiedza), ćwiczenie nowych taktyk i technik (umiejętność). Po zamknięciu każdej sesji uczestnicy otrzymują materiały pomocnicze dotyczące omówionej sesji. Materiał praktyczny jest podsumowywany mini wykładami dającymi teoretyczne podstawy oraz wyjaśniającymi podstawowe mechanizmy psychologiczne, których uczestnicy doświadczają w trakcie pracy na sali szkoleniowej.
7 godziny
Opis
kurs jeden dzień w sprawie zarządzania stresem i zapobiegania
14 godziny
Opis
This instructor-led, live training (onsite or remote) is aimed at HR professionals and recruitment specialists who wish to use analytical methods improve organisational performance. This course covers qualitative as well as quantitative, empirical and statistical approaches.

Format of the Course

- Interactive lecture and discussion.
- Lots of exercises and practice.

Course Customization Options

- To request a customized training for this course, please contact us to arrange.
21 godziny
Opis
Dla kogo?

Pracownicy, którzy będą prowadzić szkolenia lub przekazywać swoją wiedzę w inny sposób.

Format szkolenia

Połączenie:

- Facylitowane dyskusje
- Teoria
- Ćwiczenia praktyczne
- Prezentacje uczestników

Na szkoleniu uczestnicy nauczą się:

- Projektować efektywne szkolenia
- Przygotowywać się do prowadzenia szkoleń
- Prowadzić szkolenia z pewnością siebie
- Używać różnych metod wizualizacji informacji
- Radzić sobie z różnego rodzaju uczestnikami
7 godziny
Opis
Ten kurs jest skierowany do osób, które dopiero zaczynają lub dopiero rozpoczynają karierę zawodową w branży Zaprojektowany, aby budować zrozumienie i docenienie korporacyjnego miejsca pracy, oczekiwań i zachowań, z którymi będą musieli się zmierzyć absolwenci rozpoczynający karierę Po zakończeniu kursu mentor zostanie przydzielony na okres 6 miesięcy, w którym odbędzie się do 6 spotkań (przez telefon, skype, itp) Na 121 Cel tych spotkań zostanie określony pomiędzy mentorem a podopiecznym przed każdą sesją i będzie skupiony na kwestiach, które są najważniejsze dla podopiecznego w danym czasie .
7 godziny
Opis
Kurs praktyczny (ok. 60% ‐ warsztaty), przeznaczony dla osób, które tworzą, bądź będą tworzyć historyjki użytkownika (User Stories). Szkolenie opiera się przede wszystkim na przykłdach oraz zadaniach zaprojektowanych przez osoby pracujące na co dzień z Agile oraz Scrum.

Celem szkolenia jest nauczenie kursantów jak tworzyć i opisywać User Stories aby usprawnić komunikację w grupie projektowej oraz aby były one zrozumiałe w sposób jednoznaczny dla developerów.
14 godziny
Opis
program przegląd

jako Grupa docelowa jest kadra kierownicza średniego i wyższego szczebla, mają one pewne doświadczenie w negocjacjach. Naszym celem jest opracowanie bardziej złożonych podejść, które pozwolą nam stać się bardziej skutecznymi negocjatorami. Kurs ten będzie opierać się na wiedzy, że uczestnicy już muszą rozwijać je dalej, jak silniejsze i bardziej doświadczonych negocjatorów.

podejście do win-win skupia się na znalezieniu sposobów, aby pomóc obu stronom poczuć się sukcesem, a nie tylko skupienie się na tym, co chcemy. Ta metodologia pomaga tworzyć długofalowe relacje i partnerstwa – z klientami, dostawcami i w ramach własnej organizacji-i tworzy pozytywną podstawę do przyszłych negocjacji. Nie ma sensu kruszenie drugiej strony w negocjacjach tylko do znalezienia, że trzeba pracować z tą organizacją ponownie. Wynikiem takiego scenariusza jest to, że przyszłe firmy będą trudne do zabezpieczenia.

chcemy, aby kierownictwo wyższego szczebla mogło wykorzystywać swoje własne atuty i osobiste doświadczenia, rozwijać swoje umiejętności przyrodnicze i wykorzystywać ramy, które naprawdę działają. Nauczysz się zbliżać się do każdej negocjacji z planu i wiedzy i pewności, że będziesz w stanie osiągnąć swoje cele. Kurs jest bardzo interaktywny i wciągająca i dowiesz się negocjacji z jednych z najlepszych szkół biznesu na świecie.

wyniki uczenia się:

po kursie szkoleniowym uczestnicy będą mogli:

- przeprowadzić negocjacje faktyczne i osiągnąć pozytywny wynik
- przyczynić się do planowania negocjacji, na przykład, aby pozostawić miejsce na kompromis z drugą stroną, aby osiągnąć korzystny wynik
- ustalanie celów negocjacyjnych i BATNA
- zrozumienie inteligencji emocjonalnej i komunikacji niewerbalnej i jej znaczenie
- wiedzieć, kiedy negocjować i kiedy odejść
- uczyć się technik, aby stać się bardziej przekonujące
- starają się znaleźć wspólną podstawę z partnerem negocjacyjnym
- Użyj empatii, aby zobaczyć ich punkt i jak rozwiązać problemy
- Naucz się stylów zachowań, które pomogą Ci zyskać przewagę
- znać różnicę między zainteresowaniami i kwestiami
- zdawać sobie sprawę z brudnych sztuczek i zwalczania technik manipulacyjnych
- zminimalizować i rozwiązać konflikt
- jak skutecznie negocjować z różnymi stylami i typami osobowości
- Poznaj cztery etapy procesu negocjacji
- odkryć różne techniki i strategie negocjacyjne, aby utworzyć opcje dla win Gain i przenieść negocjacje z negocjacji do zamknięcia

po zakończeniu uczestnicy będą wiedzieć, jak skutecznie negocjować i utrwalić relacje biznesowe w przyszłości.

Format kursu w

-

metodologia kursów obejmuje uporządkowaną dyskusję, burzę mózgów, analizę, rozwiązywanie problemów, odgrywanie ról i symulacje, prezentacje i studia przypadków.

-

uczestnicy są aktywnie zaangażowani na wszystkich etapach.
14 godziny
Opis
Przeznaczenie kursu

Kurs jest przeznaczony dla osób odpowiedzialnych za uruchomienie i realizację projektów: członków Komitetów Sterujących oraz kierowników projektów i podprojektów.

Stanowi także niezbędne przygotowanie dla każdego, kto pracując na kierowniczym stanowisku chce odnosić sukcesy w zarządzaniu zespołami, delegowaniu zadań oraz motywowaniu.

Umiejętności zdobywane podczas kursu

- rozpoznawanie podstawowych zasad proces grupowego.
- budowanie efektywnego systemu komunikacji w zespole.
- rozpoznanie ról występujących w zespole.
- praktyczne stosowanie zasad efektywnego delegowania zadań.
- identyfikacja przyczyn oporu i błędów związanych z delegowaniem zadań.
- znajomość zasad efektywnego motywowania środkami materialnymi i niematerialnymi.
- psychologiczne zasady motywowania.
- efektywne stosowanie informacji zwrotnej i ocen w procesie motywowania.
14 godziny
Opis
W coraz bardziej zglobalizowanym świecie działamy w bardziej wielokulturowych środowiskach, w których możliwe są konflikty między jednostkami i grupami Podstawową zasadą stojącą za rozwiązywaniem konfliktów jest to, że konflikty są nieuniknione, ale że można nimi zarządzać Asertywność, pewność siebie, zdolności negocjacyjne, umiejętności interpersonalne i inne mają decydujący wpływ na rozwiązywanie konfliktów W naszym codziennym życiu spotykamy się z wieloma okazjami, w których świadomie lub nieświadomie (z członkami rodziny, przyjaciółmi, klientami, partnerami biznesowymi) radzimy sobie z konfliktami Opanowanie rozwiązywania konfliktów pomaga skutecznie rozwiązywać konflikty, a także pomaga nam lepiej komunikować się, skutecznie przekonywać, poprawiać wyniki biznesowe, a także poprawiać organizacyjne i osobiste zachowanie oraz wydajność Ten kurs oferuje połączenie teorii i koncepcji, połączone z ćwiczeniami grupowymi i indywidualnymi działaniami, aby umożliwić delegatom dzielenie się pomysłami i rozwijanie swoich umiejętności Cele: Zrozumienie podstaw i niuansów konfliktów w organizacjach Aby odkryć kluczowe pojęcia, czynniki, teorie, typy i modele w rozwiązywaniu konfliktów Aby odkryć typy osobowości, style przywództwa wspierające umiejętności negocjacyjne Aby nauczyć się sztuki asertywności i pewności siebie Aby eksperymentować, doświadczać i ćwiczyć rozwiązania konfliktów .
Szkolenie Miękkie, Miękkie boot camp, Szkolenia Zdalne Miękkie, szkolenie wieczorowe Miękkie, szkolenie weekendowe Miękkie, Kurs Miękkie,Kursy Miękkie, Trener Miękkie, instruktor Miękkie, kurs zdalny Miękkie, edukacja zdalna Miękkie, nauczanie wirtualne Miękkie, lekcje UML, nauka przez internet Miękkie, e-learning Miękkie, kurs online Miękkie, wykładowca MiękkieSzkolenie Soft Skills, Soft Skills boot camp, Szkolenia Zdalne Soft Skills, szkolenie wieczorowe Soft Skills, szkolenie weekendowe Soft Skills, Kurs Soft Skills,Kursy Soft Skills, Trener Soft Skills, instruktor Soft Skills, kurs zdalny Soft Skills, edukacja zdalna Soft Skills, nauczanie wirtualne Soft Skills, lekcje UML, nauka przez internet Soft Skills, e-learning Soft Skills, kurs online Soft Skills, wykładowca Soft Skills

Kursy w promocyjnej cenie

Newsletter z promocjami

Zapisz się na nasz newsletter i otrzymuj informacje o aktualnych zniżkach na kursy otwarte.
Szanujemy Twoją prywatność, dlatego Twój e-mail będzie wykorzystywany jedynie w celu wysyłki naszego newslettera, nie będzie udostępniony ani sprzedany osobom trzecim.
W dowolnej chwili możesz zmienić swoje preferencje co do otrzymywanego newslettera bądź całkowicie się z niego wypisać.

Zaufali nam

is growing fast!

We are looking to expand our presence in Poland!

As a Business Development Manager you will:

  • expand business in Poland
  • recruit local talent (sales, agents, trainers, consultants)
  • recruit local trainers and consultants

We offer:

  • Artificial Intelligence and Big Data systems to support your local operation
  • high-tech automation
  • continuously upgraded course catalogue and content
  • good fun in international team

If you are interested in running a high-tech, high-quality training and consulting business.

Apply now!