Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Plan Szkolenia
Zrozumienie siebie i innych
- Zrozumienie, że prosząc innych o wzięcie udziału w spotkaniu, narzucamy im naszą listę priorytetów. Co sprawia, że zachowujemy się w ten sposób? Czy jesteśmy świadomi, jak nasze zachowanie wpływa na innych: czy zawsze reagują tak, jak tego chcemy i tak, jak powinni? Jeśli nie, to dlaczego…?
Proces zarządzania spotkaniami
- Dlaczego spotkanie jest konieczne; jakie są alternatywy; czy któraś z alternatyw jest lepsza? Proces zwoływania spotkań, zarządzania nimi i przygotowywania się do nich: Stworzenie znaczącego programu obejmującego cele spotkania, poruszane tematy i sugerowane terminy Zapraszanie tylko właściwych osób – i nikogo innego Zarządzanie spotkaniem: zezwalanie tylko na odpowiedni wkład (ale uważając na rozróżnienie pomiędzy istotnymi i nieistotnymi); przestrzeganie porządku obrad; dotrzymywanie czasu Tworzenie wyników: niekoniecznie szczegółowe protokoły, ale przynajmniej punkty działań Organizowanie spotkań uzupełniających
Uczestnictwo w spotkaniach
- Czy muszę uczestniczyć we wszystkich spotkaniach, na które jestem zapraszany? Jak mogę zdecydować, czy (lub nie) uczestniczyć w spotkaniach? Jakie mam uzasadnienie, aby odmówić udziału? Co jeszcze mogę robić podczas spotkania w związku z uczestnikami, omawianym tematem i harmonogramem?
Inne problemy związane z wydajnością osobistą i czasem Management.
- Wyznaczanie celów – personal i zawodowych – i trzymanie się ich. Ustalanie priorytetów pracy. Jak zdecydować, co należy zrobić? Jak ustalić priorytety tych działań?
7 godzin