Szkolenia Communication

Szkolenia Communication

Lokalne instruktażowe kursy szkoleniowe w zakresie komunikacji na żywo w Polsce.

Machine Translated

Opinie uczestników

★★★★★
★★★★★

Podkategorie Communication

Plany szkoleń z technologii Communication

Title
Czas trwania
Opis
Title
Czas trwania
Opis
14 godziny
Opis
WPROWADZENIE

Ponieważ globalizacja branż i rynków przynosi mieszankę różnorodnych kultur świata, dla menedżerów i właścicieli małych firm ważniejsze niż kiedykolwiek jest zrozumienie poprawy ich umiejętności komunikacyjnych.

W obecnej epoce cyfrowej ważne jest, aby wiedzieć, jak skutecznie przekazywać i odbierać wiadomości osobiście, a także przez telefon, e-mail i media społecznościowe. wiadomości osobiste, jak również przez telefon, e-mail i media społecznościowe.

Ten kurs jest zaprojektowany z następującymi celami

- Communication to wymiana informacji i pomysłów, zarówno pisemnych, jak i ustnych.
- Zrozumieć komunikację i proces komunikacji
- Wymień i pokonaj filtry / bariery.

I poniżej Korzyści szkoleniowe dla uczestników.

- Ulepszony wizerunek osobisty i profesjonalny.
- Mastering International Protocol & personal diplomacy.
- Biegłość i kompetencje w różnych formach komunikacji korporacyjnej i dyplomatycznej.
- Zwiększona pewność siebie w kontaktach oficjalnych, formalnych i nieformalnych.
- Zaostrzone umiejętności komunikacji zawodowej.
- Zwiększone zaufanie do public relations.
- Doskonałe zrozumienie stroju formalnego i nieformalnego, w tym stroju wieczorowego.
- Zwiększona umiejętność pracy w środowisku międzynarodowym, zrozumienie kluczowych elementów komunikacji międzykulturowej i wyrafinowane kompetencje w kontaktach z partnerami z całego świata.
14 godziny
Opis
Angielski Business odnosi się do umiejętności mówienia, czytania i pisania potrzebnych do efektywnej komunikacji w międzynarodowym środowisku biznesowym. Obejmuje to zdolność rozumienia i wypowiadania się podczas spotkań, a także umiejętność czytania i pisania jasnych, dobrze sformułowanych wiadomości e-mail, które nie zawierają mylących błędów gramatycznych.

Szkolenie na żywo prowadzone przez instruktora jest skierowane do osób pracujących w międzynarodowym środowisku biznesowym, które chcą szybko poprawić swoje umiejętności słuchania, mówienia i pisania, aby być bardziej skutecznymi liderami i członkami zespołu.

Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą mogli:

- Naucz się narzędzi i taktyk, aby szybko poszerzyć słownictwo angielskie w miejscu pracy.
- Skoncentrowanie się tylko na odpowiednich częściach języka angielskiego, które musiały być bardziej skuteczne w pracy.
- Zdobądź pewność, że potrafią komunikować się z władzami przez telefon, e-mail i spotkania.
- Ćwicz techniki wpływania i przekonywania klientów, menedżerów i rówieśników.
- Zastosuj systematyczne podejście do dalszego doskonalenia znajomości języka angielskiego Business po szkoleniu.

Format kursu

- Interaktywny wykład i dyskusja.
- Dużo ćwiczeń i ćwiczeń.

Opcje dostosowywania kursu

- Aby poprosić o niestandardowe szkolenie dla tego kursu, skontaktuj się z nami w celu umówienia się.
14 godziny
Opis
Publiczność

Pracownicy, którzy muszą być w pełni świadomi problemów związanych z komunikacją i wpływem:

- Ich koledzy
- Ich szefowie
- Ich wewnętrzni i zewnętrzni klienci i interesariusze

Format kursu

Kurs będzie wysoce interaktywną kombinacją:

- Ułatwione dyskusje
- Prezentacje slajdów
- Ćwiczenia i studia przypadków

Pod koniec kursu delegaci będą mogli:

- Doceń potrzebę zarządzania własnym zachowaniem, zanim będą one mogły wpływać na zachowanie innych
- Zrozum mocne i słabe strony różnych dostępnych mediów komunikacyjnych
- Zarządzaj wewnętrznymi i zewnętrznymi klientami i interesariuszami
- Wyjaśnij, jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami, które mogą napotkać w biurze
14 godziny
Opis
Umiejętności zdobywane podczas kursu

- Budowanie efektywnego stylu komunikowania się z innymi
- Praktycznej diagnozy barier komunikacyjnych i technik aktywnego zapobiegania ich wystąpieniu
- Budowanie wspierających relacji w zespole
- Efektywnie współdziałanie w zespole
- Świadomość wzajemnego wpływu w relacji zespół- jednostka i jednostka –zespół
- Umiejętność stosowania różnorodnych technik zarządzania konfliktem
- Zmiana postaw własnych oraz modelowania zachowań konstruktywnych (np. postawy asertywnej)
21 godziny
Opis
Publiczność

- Pracownicy, którzy muszą być w pełni świadomi problemów związanych z wpływaniem i unikaniem konfliktów z:

- Ich koledzy
- Ich szefowie
- Ich wewnętrzni i zewnętrzni klienci i interesariusze

Cele kursu

Pod koniec kursu delegaci będą mogli:

- Doceń potrzebę zarządzania własnym zachowaniem, zanim będą one mogły wpływać na zachowanie innych
- Zrozum mocne i słabe strony różnych dostępnych mediów komunikacyjnych
- Zarządzaj wewnętrznymi i zewnętrznymi klientami i interesariuszami

Format

Kurs będzie wysoce interaktywną kombinacją:

- Ułatwione dyskusje
- Prezentacje slajdów
- Ćwiczenia i
- Studium przypadku
7 godziny
Opis
Publiczność

Menedżerowie, kierownicy zespołów i członkowie personelu, którzy uważają, że:

- Uczestniczą w zbyt wielu spotkaniach
- Ich czas jest „skradziony” przez innych ludzi
- Nie mogą dotrzeć do sedna swojej codziennej pracy z powodu braku planowania, przewidywania lub ustalania priorytetów

Format kursu

Kurs będzie wysoce interaktywną kombinacją:

- Ułatwione dyskusje
- Prezentacje slajdów
- Ćwiczenia i studia przypadków

Pod koniec kursu delegaci będą mogli:

- Doceń potrzebę efektywnego zarządzania spotkaniami - z poszanowaniem presji czasu tych, których zapraszają na spotkania
- Postępuj zgodnie ze standardowymi procesami wywoływania, zarządzania i przygotowywania wyników spotkań
- Doceń szerzej niektóre sposoby efektywniejszego zarządzania sobą i swoim czasem: pracuj mądrzej, a nie ciężej…
21 godziny
Opis
Publiczność

Personel, który musi być w pełni świadomy problemów związanych z ludźmi i Management zespołem w celu:

- Sami
- Ich koledzy (rówieśnicy)
- Ich szefowie
- Ich członkowie zespołu
- Ich wewnętrzni i zewnętrzni klienci i interesariusze

Format kursu

Kurs będzie wysoce interaktywną kombinacją:

- Ułatwione dyskusje
- Prezentacje slajdów
- Ćwiczenia i
- Studium przypadku

Pod koniec kursu delegaci będą mogli:

- Doceń potrzebę zarządzania własnym zachowaniem, zanim będą one mogły wpływać na zachowanie innych
- Zrozum mocne i słabe strony różnych dostępnych mediów komunikacyjnych
- Doceń, jak zarządzać, motywować i rozwijać członków zespołu
- Zarządzaj wewnętrznymi i zewnętrznymi klientami i interesariuszami
- Wyjaśnij, jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami, które mogą napotkać w biurze
14 godziny
Opis
Szkolenie adresowane jest do osób kierującymi zespołami pracowników, kierującymi projektami, chcących w pełni korzystać z potencjału drzemiącego w zespole

Korzyści dla uczestników szkolenia:

- Poznanie charakterystyki poszczególnych grup pokoleniowych
- Nabędą umiejętności odpowiedniego komunikowania się z pracownikami
- Nabędą umiejętności udzielania informacji zwrotne według zasady „tu i teraz”
- Poznanie sposobów na motywowanie pracowników pokolenia X, Y oraz Z
- Poznanie modelowych typów rozmów z pracownikami pokolenia X,Y i Z

Metoda szkolenia:

Szkolenie pomyślane jest jako interaktywne, gdzie udział uczestników sięga ponad 80% czasu. Każda sesja przebiega według podobnej dynamiki, opartej o metodologię opracowaną z uwzględnieniem cyklu Kolba: ćwiczenie otwierające na nowe nawyki (budujące świadomość), mini wykład o technikach (wiedza), ćwiczenie nowych taktyk i technik (umiejętność). Po zamknięciu każdej sesji uczestnicy otrzymują materiały pomocnicze dotyczące omówionej sesji.

Materiał praktyczny jest podsumowywany mini wykładami dającymi teoretyczne podstawy oraz wyjaśniającymi podstawowe mechanizmy psychologiczne, których uczestnicy doświadczają w trakcie pracy na sali szkoleniowej.
Szkolenie Communication, Communication boot camp, Szkolenia Zdalne Communication, szkolenie wieczorowe Communication, szkolenie weekendowe Communication, Kurs Communication,Kursy Communication, Trener Communication, instruktor Communication, kurs zdalny Communication, edukacja zdalna Communication, nauczanie wirtualne Communication, lekcje UML, nauka przez internet Communication, e-learning Communication, kurs online Communication, wykładowca Communication

Kursy w promocyjnej cenie

Newsletter z promocjami

Zapisz się na nasz newsletter i otrzymuj informacje o aktualnych zniżkach na kursy otwarte.
Szanujemy Twoją prywatność, dlatego Twój e-mail będzie wykorzystywany jedynie w celu wysyłki naszego newslettera, nie będzie udostępniony ani sprzedany osobom trzecim.
W dowolnej chwili możesz zmienić swoje preferencje co do otrzymywanego newslettera bądź całkowicie się z niego wypisać.

Zaufali nam

is growing fast!

We are looking to expand our presence in Poland!

As a Business Development Manager you will:

  • expand business in Poland
  • recruit local talent (sales, agents, trainers, consultants)
  • recruit local trainers and consultants

We offer:

  • Artificial Intelligence and Big Data systems to support your local operation
  • high-tech automation
  • continuously upgraded course catalogue and content
  • good fun in international team

If you are interested in running a high-tech, high-quality training and consulting business.

Apply now!