
Praktyczne szkolenie na żywo z zakresu komunikacji dostarczy uczestnikom wiedzy oraz umiejętności efektywnej współpracy, rozwiązywania konfliktów, radzenia sobie z negatywnymi emocjami, a także analizy własnych zachowań.
Szkolenie z komunikacji jest dostępne jako "szkolenie na miejscu" lub "szkolenie na żywo". Szkolenie na żywo w siedzibie klienta może odbywać się lokalnie w siedzibie klienta w Polsce lub w centrach szkoleniowych korporacji NobleProg w Polsce . Zdalne szkolenie na żywo odbywa się za pomocą interaktywnego, zdalnego pulpitu DaDesktop. NobleProg - Twój lokalny dostawca szkoleń.
Opinie uczestników
Otwarte i wartosciowe dyskusje dobrze moderowane przez porowadzacego.
Intel Technology Poland sp. z o.o.
Szkolenie: Communicating and Influencing - For Managers and Team Leaders
Dostosowanie się do szkolonych.
Intel Technology Poland sp. z o.o.
Szkolenie: Communicating and Influencing - For Managers and Team Leaders
Dostosowanie do realiow firmy
Sonia Bendig-Pszczolinska - Intel Technology Poland sp. z o.o.
Szkolenie: Communicating and Influencing - For Managers and Team Leaders
Zasób wiedzy, sposób jej przekazywania oraz umiejętne angażowanie członków do aktywnego udziału w prowadzonym szkoleniu.Indywidualne podejście do osób na poszczególnych etapach szkolenia.
Michał Marzec - Jacek Hałat, Alteris
Szkolenie: People and Team Management
Poruszane tematy. Monika potrafiła zadać kluczowe pytania, podsunąć sugestie, pozwolić poszukać odpowiedzi. Zdalna formuła nie okazała się przeszkodą. Wręcz przeciwnie - Monika pokazała, "że można" oraz "że się da".
Adam Król - Jacek Hałat, Alteris
Szkolenie: People and Team Management
wiedza merytoryczna i bardzo dobre podejście do człowieka, indywidualna analiza każdego z Nas, ćwiczenia i testy.
Izabela Małecka - Jacek Hałat, Alteris
Szkolenie: People and Team Management
Umiejętność przekazywania wiedzy i forma.
Jagoda Szymanowska-Warszta, Fordata Sp.z.o.o.
Szkolenie: Efektywna komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów
Aktywizacja wszystkich uczestników, ciesze się że mogłem posłuchać opinii kolegów z zespołu
Aneta Gańko, LOVO SOFTWARE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Szkolenie: Efektywna komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów
Powtarzanie na początku i podsumowywanie omówionych zagadnień między sesjami warsztatów
Kacper Wysocki - Aneta Gańko, LOVO SOFTWARE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Szkolenie: Efektywna komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów
Dobra komunikacja z osobą prowadzącą, mnogość i różnorodność ćwiczeń i co najważniejsze - były to rzeczy bardzo praktyczne, które będziemy mogli wykorzystywać w naszej codziennej pracy.
Andrzej Tomaszek - Covebo
Szkolenie: Efektywna komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów
Najbardziej podobało mi się, że podczas szkolenia zarówno z Gosią jak i Ewą była możliwość porozmawiania i przełożenia technik, które poznaliśmy na sytuacje w naszej firmie. Mimo tego, że był przygotowany materiał to w sytuacji, gdy my potrzebowaliśmy konsultacji i rozpracowania naszego casa zawsze była na to przestrzeń.
Izabela Majewska-Szuła - Covebo
Szkolenie: Efektywna komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów
- Nawiązywanie kontaktu z uczestnikami na wysokim poziomie - Duża wiedza merytoryczna - Szkolenie przebiegało w luźnej atmosferze i przy pełnej otwartości - Różnorodność materiałów (np. ciekawe filmy do obejrzenia) - Zbliżenie uczestników szkolenia poprzez zabawne i ciekawe ćwiczenia
SPOC S.A.
Szkolenie: Efektywna komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów
filmy instruktazowe, test kompetencji
SPOC S.A.
Szkolenie: Efektywna komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów
Przykłady, dyskusja, nawiązanie do powszechnych metodyk w praktyczny sposób.
SPOC S.A.
Szkolenie: Efektywna komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów
Belbin test Wszystkie gry
Mateusz Grześkowiak - SPOC S.A.
Szkolenie: Efektywna komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów
Przydatne zabawy/testy, które na pewno będę mógł wykorzystać z moim zespołem
Krzysztof Klamycki - SPOC S.A.
Szkolenie: Efektywna komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów
Her attitude and humor
zherald ametlli - SPOC S.A.
Szkolenie: Efektywna komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów
Trenerka podrzucała nam dużo inspirujących książek i mocno zachęcała do rozwoju kompetencji liderskich.
Natalia Możdżonek, SPOC S.A.
Szkolenie: Communication and Teamwork
Ewa jest świetnym trenerem. Bardzo lubię jej słuchać. Ma dużą wiedzę w prezentowanych tematach. Szkolenia są prowadzone zawsze w miłej atmosferze. Zawsze jest to świetna okazja dla liderów, by wymienić się doświadczeniami.
Natalia Możdżonek, SPOC S.A.
Szkolenie: Communication and Teamwork
Właśnie postać trenerki, ponieważ mimo dużej ilości materiału, cały czas czułam się aktywnym uczestnikiem szkolenia. Niezbyt przeładowane slajdy były plusem. Duża wiedza trenerki.
Natalia Możdżonek, SPOC S.A.
Szkolenie: Communication and Teamwork
Bardzo fajnie poprowadzone szkolenie w formie warsztatów. Dzięki temu wszyscy mogliśmy aktywnie uczestniczyć. Z pewnością dużo wyniesiemy ze spotkania:)
Allegro
Szkolenie: Jak biznes może znaleźć wspólny język z działem IT - efektywna komunikacja i współpraca projektowa
to, że zupełnie nieznany temat został zaprezentowany w taki sposób, że na koniec posiadam kompletną wiedzę w tym zakresie. Co więcej ćwiczenia sprawiły, że wszystko się dobrze utrwaliło.
Maciej Miedziński - Allegro
Szkolenie: Jak biznes może znaleźć wspólny język z działem IT - efektywna komunikacja i współpraca projektowa
Merytoryka, interakcja z uczestnikami, konkretne przykłady, ćwiczenia, pomoc ze strony wykładowcy
Allegro
Szkolenie: Jak biznes może znaleźć wspólny język z działem IT - efektywna komunikacja i współpraca projektowa
swobodny charakter
Allegro
Szkolenie: Jak biznes może znaleźć wspólny język z działem IT - efektywna komunikacja i współpraca projektowa
nowa metoda user stories Jest to coś nowego dla mnie i na początku sprawiało trudność, lecz po feedback i podpowiedziach zrozumiałam na czym to polega. Myślę, że będę umiała wykorzystać ta metodę do sprecyzowania celu.
Allegro
Szkolenie: Jak biznes może znaleźć wspólny język z działem IT - efektywna komunikacja i współpraca projektowa
sposób komunikacji, luz i otwartość
Allegro
Szkolenie: Jak biznes może znaleźć wspólny język z działem IT - efektywna komunikacja i współpraca projektowa
Warsztaty - omawianie przypadków.
Marcin Fiszer - Allegro
Szkolenie: Jak biznes może znaleźć wspólny język z działem IT - efektywna komunikacja i współpraca projektowa
Miejsce na feedback otrzymywany zarówno od prowadzącego, jak również od pozostałych uczestników; zadania w losowych grupach które oprócz zmuszenia do aktywności i przećwiczenia nowych informacji miały aspekt socjalizacyjny :) (w przypadku dużych firm nie z każdym jest okazja się poznać/współpracować, a taka forma ćwiczeń to umożliwia w dość przyjemny i naturalny sposób).
Allegro
Szkolenie: Jak biznes może znaleźć wspólny język z działem IT - efektywna komunikacja i współpraca projektowa
Szczegółowe omawianie wykonanych zadań i zbieranie feedbacków po każdym z nich
Allegro
Szkolenie: Jak biznes może znaleźć wspólny język z działem IT - efektywna komunikacja i współpraca projektowa
bardzo podobał mi sie stosunek Kuby do grupy. Uwagi nie były oceniające, potrafił każdej grupie/osobie dać pozytywny feedback. Uważam, że prowadzący ma ogromną wiedzę i doświadczenie
Allegro
Szkolenie: Jak biznes może znaleźć wspólny język z działem IT - efektywna komunikacja i współpraca projektowa
Praktyczne wykorzystanie uczonych metod w ćwieczeniach praktycznych
Allegro
Szkolenie: Jak biznes może znaleźć wspólny język z działem IT - efektywna komunikacja i współpraca projektowa
Podkategorie Communication
Plany szkoleń z technologii Communication
-
Dowiedz się, jak skutecznie organizować spotkania online dla zdalnych uczestników.
Stwórz bezpieczne i angażujące środowisko wirtualne dla konferencji internetowych, nadając im odpowiedni ton i sposób myślenia.
Zarządzaj spotkaniami online bardziej efektywnie, wybierając odpowiednią platformę i oswajając się z technologią.
Utrzymywanie zaangażowania uczestników poprzez stymulowanie rozmów online.
Budowanie głębszych relacji z uczestnikami i innymi praktykami w celu wspólnego uczenia się i zdobywania cennych spostrzeżeń.
-
Interaktywny wykład i dyskusja.
Dużo ćwiczeń i praktyki.
Praktyczne wdrożenie w środowisku live-lab.
-
Aby zamówić niestandardowe szkolenie dla tego kursu, skontaktuj się z nami.
- Their colleagues
- Their bosses
- Their internal and external customers and stakeholders
- Facilitated Discussions
- Slide Presentations
- Exercises and
- Case Studies
- Appreciate the need to manage their own behaviour before they can influence others’ behaviour
- Understand the strengths and weaknesses of the various communications media available
- Manage their internal and external customers and stakeholders
- Their colleagues
- Their bosses
- Their internal and external customers and stakeholders
- Facilitated Discussions
- Slide Presentations
- Exercises and Case Studies
- Appreciate the need to manage their own behaviour before they can influence others’ behaviour
- Understand the strengths and weaknesses of the various communications media available
- Manage their internal and external customers and stakeholders
- Explain how to deal with the difficult situations they may encounter in the office
-
Sami
Ich koledzy (rówieśnicy)
Ich szefowie
Członkowie zespołu
Wewnętrzni i zewnętrzni klienci oraz interesariusze
-
Dyskusje moderowane
Prezentacje slajdów
Ćwiczenia i
Studia przypadków
-
Doceniają potrzebę zarządzania własnym zachowaniem, zanim będą mogli wpływać na zachowanie innych.
Rozumieć mocne i słabe strony różnych dostępnych mediów komunikacyjnych
Rozumieć, jak zarządzać, motywować i rozwijać członków swojego zespołu
Zarządzać klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi oraz interesariuszami
wyjaśnić, jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami, które mogą napotkać w biurze
-
Personel, który musi być w pełni świadomy kwestii związanych z Influencing and Avoiding Conflict z :
Ich współpracownikami
ich szefami
wewnętrznymi i zewnętrznymi klientami oraz interesariuszami
-
Doceniają potrzebę zarządzania własnym zachowaniem, zanim będą mogli wpływać na zachowanie innych.
Rozumieć mocne i słabe strony różnych dostępnych mediów komunikacyjnych
Zarządzać klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi oraz interesariuszami
-
Dyskusje moderowane
Prezentacje slajdów
Ćwiczenia i
Studia przypadków
- Budowanie efektywnego stylu komunikowania się z innymi
- Praktycznej diagnozy barier komunikacyjnych i technik aktywnego zapobiegania ich wystąpieniu
- Budowanie wspierających relacji w zespole
- Efektywnie współdziałanie w zespole
- Świadomość wzajemnego wpływu w relacji zespół- jednostka i jednostka –zespół
- Umiejętność stosowania różnorodnych technik zarządzania konfliktem
- Zmiana postaw własnych oraz modelowania zachowań konstruktywnych (np. postawy asertywnej)
- Learn tools and tactics to quickly expand their workplace English vocabulary.
- Focus on only the relevant parts of the English language needed to be more effective at work.
- Gain confidence in their ability to communicate with authority by phone, email and in meetings.
- Practice techniques to influence and persuade customers, managers, and peers.
- Apply a systematic approach to continue improving their Business English skills after the training.
-
Identyfikowanie i rozwiązywanie typowych problemów w sposobie komunikowania się i reagowania na innych w pracy.
Poprawa efektywności pracy zespołowej.
Zrozumienie indywidualnych i zbiorowych potrzeb zespołu w celu lepszego zarządzania i kierowania jego wysiłkami.
Zrozumienie znaczenia i wagi inteligencji emocjonalnej jako wskaźnika i przewodnika służącego poprawie relacji międzyludzkich w pracy.
-
Interaktywny wykład i dyskusja.
Dużo ćwiczeń i praktyki.
Praktyczne wdrożenie w środowisku live-lab.
-
Aby zamówić niestandardowe szkolenie dla tego kursu, skontaktuj się z nami.
zespoły, które chcą rozwinąć do poziomu mistrzowskiego umiejętności słuchania, przekazywania informacji i zasad komunikacji nieantagonizującej.
modern model of cooperation Participants will have the opportunity to familiarize themselves with aspects of formulating and
conveying information, establishing rules of cooperation, receiving/transferring delivered work, as well as with the
aspects of effective communication, motivation and their importance for success in the team work.
The training is dedicated to those interested in development of competencies in managing a project team.
The training consists of a substantive part, workshops, practical examples.
-
Uczestniczą w zbyt wielu spotkaniach
Ich czas jest “kradziony” przez inne osoby
Nie mogą dotrzeć do sedna swojej codziennej pracy z powodu braku planowania, przewidywania lub ustalania priorytetów.
-
Dyskusje moderowane
Prezentacje slajdów
Ćwiczenia i studia przypadków
-
Docenianie potrzeby efektywnego zarządzania spotkaniami – szanowanie presji czasu osób, które zapraszają na spotkania
Przestrzeganie standardowych procesów zwoływania, zarządzania i przygotowywania wyników spotkań
szerzej doceniać niektóre sposoby bardziej efektywnego zarządzania sobą i swoim czasem: pracować mądrzej, a nie ciężej…
Last Updated: