Szkolenia Communication

Szkolenia Communication

Lokalne instruktażowe kursy szkoleniowe w zakresie komunikacji na żywo w Polsce.

Opinie uczestników

★★★★★
★★★★★

Podkategorie Communication

Plany szkoleń z technologii Communication

Title
Czas trwania
Opis
Title
Czas trwania
Opis
14 godziny
Opis
KTO POWINIEN UCZĘSZCZAĆ?

Kurs ma na celu zapewnienie osobom, które chcą wejść na międzynarodowy rynek biznesowy prowadzenia działalności.

- Kierownik eksportu
- Kierownictwo handlu międzynarodowego
- Profesjonalna konwersja
- Absolwenci administracyjni świeżo upieczeni
- Przedstawiciele korporacyjni
- Nowy wynajmujący
- Właściciel firmy

ŚWIADCZENIA SZKOLENIOWE

- Ulepszony wizerunek osobisty i profesjonalny.
- Opanowanie międzynarodowego protokołu i osobistej dyplomacji.
- Biegłość i kompetencje w różnych formach komunikacji korporacyjnej i dyplomatycznej.
- Zwiększona pewność siebie w kontaktach oficjalnych, formalnych i nieformalnych.
- Zaostrzone umiejętności profesjonalnej komunikacji.
- Większe zaufanie do public relations.
- Doskonałe zrozumienie formalnego i nieformalnego stroju, w tym stroju wieczorowego.
- Zwiększona umiejętność pracy w międzynarodowym środowisku, zrozumienie kluczowych elementów komunikacji międzykulturowej i doskonała kompetencja w kontaktach z partnerami z całego świata.
14 godziny
Opis
Business English odnosi się do mówienia, czytania i pisania umiejętności potrzebnych do skutecznej komunikacji w międzynarodowym ustawieniu biznesowym. Zawiera umiejętność rozumienia i wypowiadania się podczas spotkań, a także umiejętność czytania i pisania jasnych, dobrze sformułowanych e-maili, które są wolne od mylących błędów gramatycznych.

ten prowadzony przez instruktora, szkolenia na żywo skierowany jest do osób pracujących w międzynarodowym środowisku biznesowym, którzy chcą szybko poprawić swoje umiejętności słuchania, mówienia i pisania, aby być skuteczniejszym przywódcą i członkami zespołu.

do końca tego szkolenia uczestnicy będą mogli:

- uczyć się narzędzi i taktyki, aby szybko rozwinąć ich miejsce pracy słownictwo angielskie.
- skupić się tylko na odpowiednich częściach języka angielskiego potrzebne, aby być bardziej skuteczne w pracy.
- zyskać zaufanie do ich zdolności do komunikowania się z autorytetem przez telefon, e-mail i w spotkaniach.
- Practice technik wpływać i przekonać klientów, menedżerów i rówieśników.
- zastosowanie systematycznego podejścia do dalszego doskonalenia ich umiejętności Business English po treningu.

Format kursu

- Interactive wykładu i dyskusji.
- wiele ćwiczeń i praktyk.

Opcje dostosowywania kursu

- Aby poprosić o szkolenia dostosowane do tego kursu, skontaktuj się z nami, aby zorganizować.
14 godziny
Opis
Publiczność Personel, który musi być w pełni świadomy zagadnień związanych z komunikowaniem się i wpływem: Ich koledzy Ich szefowie Ich klienci wewnętrzni i zewnętrzni oraz interesariusze Format kursu Kurs będzie wysoce interaktywną kombinacją: Ułatwione dyskusje Prezentacje slajdów Ćwiczenia i studia przypadków Do końca kursu uczestnicy będą mogli: Doceń potrzebę zarządzania własnym zachowaniem, zanim będą mogli wpływać na zachowania innych Zapoznaj się z mocnymi i słabymi stronami różnych dostępnych mediów komunikacyjnych Zarządzaj swoimi wewnętrznymi i zewnętrznymi klientami oraz interesariuszami Wyjaśnij, jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami, jakie mogą napotkać w biurze .
14 godziny
Opis
Umiejętności zdobywane podczas kursu

- Budowanie efektywnego stylu komunikowania się z innymi
- Praktycznej diagnozy barier komunikacyjnych i technik aktywnego zapobiegania ich wystąpieniu
- Budowanie wspierających relacji w zespole
- Efektywnie współdziałanie w zespole
- Świadomość wzajemnego wpływu w relacji zespół- jednostka i jednostka –zespół
- Umiejętność stosowania różnorodnych technik zarządzania konfliktem
- Zmiana postaw własnych oraz modelowania zachowań konstruktywnych (np. postawy asertywnej)
21 godziny
Opis
Publiczność

- Personel, który musi być w pełni świadomy problemów związanych z wpływem i unikaniem konfliktu z:

- Ich koledzy
- Ich szefowie
- Ich klienci wewnętrzni i zewnętrzni oraz interesariusze

Cele kursu

Do końca kursu uczestnicy będą mogli:

- Doceń potrzebę zarządzania własnym zachowaniem, zanim będą mogli wpływać na zachowania innych
- Zapoznaj się z mocnymi i słabymi stronami różnych dostępnych mediów komunikacyjnych
- Zarządzaj swoimi wewnętrznymi i zewnętrznymi klientami oraz interesariuszami

Format

Kurs będzie wysoce interaktywną kombinacją:

- Ułatwione dyskusje
- Prezentacje slajdów
- Ćwiczenia i
- Studium przypadku
7 godziny
Opis
Publiczność

Kierownicy, kierownicy zespołów i członkowie personelu, którzy uważają, że:

- Biorą udział w zbyt wielu spotkaniach
- Ich czas jest "kradziony" przez innych ludzi
- Nie mogą dotrzeć do sedna codziennej pracy z powodu braku planowania, przewidywania lub ustalania priorytetów

Format kursu

Kurs będzie wysoce interaktywną kombinacją:

- Ułatwione dyskusje
- Prezentacje slajdów
- Ćwiczenia i studia przypadków

Do końca kursu uczestnicy będą mogli:

- Doceniam potrzebę skutecznego zarządzania spotkaniami - z uwzględnieniem presji czasu tych, których zapraszają na spotkania
- Postępuj zgodnie ze standardowymi procesami wywoływania, zarządzania i przygotowywania wyników spotkań
- Docenij szerzej sposoby efektywniejszego zarządzania sobą i swoim czasem: pracować mądrzej, nie trudniej ...
21 godziny
Opis
Publiczność

Personel, który musi być w pełni świadomy zagadnień związanych z zarządzaniem ludźmi i zespołem w celu:

- Sami
- Ich koledzy (rówieśnicy)
- Ich szefowie
- Ich członkowie zespołu
- Ich klienci wewnętrzni i zewnętrzni oraz interesariusze

Format kursu

Kurs będzie wysoce interaktywną kombinacją:

- Ułatwione dyskusje
- Prezentacje slajdów
- Ćwiczenia i
- Studium przypadku

Do końca kursu uczestnicy będą mogli:

- Doceń potrzebę zarządzania własnym zachowaniem, zanim będą mogli wpływać na zachowania innych
- Zapoznaj się z mocnymi i słabymi stronami różnych dostępnych mediów komunikacyjnych
- Doceń, jak zarządzać, motywować i rozwijać członków swojego zespołu
- Zarządzaj swoimi wewnętrznymi i zewnętrznymi klientami oraz interesariuszami
- Wyjaśnij, jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami, jakie mogą napotkać w biurze
14 godziny
Opis
Szkolenie adresowane jest do osób kierującymi zespołami pracowników, kierującymi projektami, chcących w pełni korzystać z potencjału drzemiącego w zespole

Korzyści dla uczestników szkolenia:

- Poznanie charakterystyki poszczególnych grup pokoleniowych
- Nabędą umiejętności odpowiedniego komunikowania się z pracownikami
- Nabędą umiejętności udzielania informacji zwrotne według zasady „tu i teraz”
- Poznanie sposobów na motywowanie pracowników pokolenia X, Y oraz Z
- Poznanie modelowych typów rozmów z pracownikami pokolenia X,Y i Z

Metoda szkolenia:

Szkolenie pomyślane jest jako interaktywne, gdzie udział uczestników sięga ponad 80% czasu. Każda sesja przebiega według podobnej dynamiki, opartej o metodologię opracowaną z uwzględnieniem cyklu Kolba: ćwiczenie otwierające na nowe nawyki (budujące świadomość), mini wykład o technikach (wiedza), ćwiczenie nowych taktyk i technik (umiejętność). Po zamknięciu każdej sesji uczestnicy otrzymują materiały pomocnicze dotyczące omówionej sesji.

Materiał praktyczny jest podsumowywany mini wykładami dającymi teoretyczne podstawy oraz wyjaśniającymi podstawowe mechanizmy psychologiczne, których uczestnicy doświadczają w trakcie pracy na sali szkoleniowej.
Szkolenie Communication, Communication boot camp, Szkolenia Zdalne Communication, szkolenie wieczorowe Communication, szkolenie weekendowe Communication, Kurs Communication,Kursy Communication, Trener Communication, instruktor Communication, kurs zdalny Communication, edukacja zdalna Communication, nauczanie wirtualne Communication, lekcje UML, nauka przez internet Communication, e-learning Communication, kurs online Communication, wykładowca Communication

Kursy w promocyjnej cenie

Newsletter z promocjami

Zapisz się na nasz newsletter i otrzymuj informacje o aktualnych zniżkach na kursy otwarte.
Szanujemy Twoją prywatność, dlatego Twój e-mail będzie wykorzystywany jedynie w celu wysyłki naszego newslettera, nie będzie udostępniony ani sprzedany osobom trzecim.
W dowolnej chwili możesz zmienić swoje preferencje co do otrzymywanego newslettera bądź całkowicie się z niego wypisać.

Zaufali nam

is growing fast!

We are looking to expand our presence in Poland!

As a Business Development Manager you will:

  • expand business in Poland
  • recruit local talent (sales, agents, trainers, consultants)
  • recruit local trainers and consultants

We offer:

  • Artificial Intelligence and Big Data systems to support your local operation
  • high-tech automation
  • continuously upgraded course catalogue and content
  • good fun in international team

If you are interested in running a high-tech, high-quality training and consulting business.

Apply now!