Praktyczne szkolenie na żywo z zakresu komunikacji dostarczy uczestnikom wiedzy oraz umiejętności efektywnej współpracy, rozwiązywania konfliktów, radzenia sobie z negatywnymi emocjami, a także analizy własnych zachowań.
Szkolenie z komunikacji jest dostępne jako "szkolenie na miejscu" lub "szkolenie na żywo". Szkolenie na żywo w siedzibie klienta może odbywać się lokalnie w siedzibie klienta w Kielcach lub w centrach szkoleniowych korporacji NobleProg w Kielcach . Zdalne szkolenie na żywo odbywa się za pomocą interaktywnego, zdalnego pulpitu DaDesktop. NobleProg - Twój lokalny dostawca szkoleń.
Ponieważ globalizacja branż i rynków przynosi mieszankę różnorodnych kultur świata, dla menedżerów i właścicieli małych firm ważniejsze niż kiedykolwiek jest zrozumienie poprawy ich umiejętności komunikacyjnych.
W obecnej epoce cyfrowej ważne jest, aby wiedzieć, jak skutecznie przekazywać i odbierać wiadomości osobiście, a także przez telefon, e-mail i media społecznościowe. wiadomości osobiste, jak również przez telefon, e-mail i media społecznościowe.
Ten kurs jest zaprojektowany z następującymi celami
- Communication to wymiana informacji i pomysłów, zarówno pisemnych, jak i ustnych. - Zrozumieć komunikację i proces komunikacji - Wymień i pokonaj filtry / bariery.
I poniżej Korzyści szkoleniowe dla uczestników.
- Ulepszony wizerunek osobisty i profesjonalny. - Mastering International Protocol & personal diplomacy. - Biegłość i kompetencje w różnych formach komunikacji korporacyjnej i dyplomatycznej. - Zwiększona pewność siebie w kontaktach oficjalnych, formalnych i nieformalnych. - Zaostrzone umiejętności komunikacji zawodowej. - Zwiększone zaufanie do public relations. - Doskonałe zrozumienie stroju formalnego i nieformalnego, w tym stroju wieczorowego. - Zwiększona umiejętność pracy w środowisku międzynarodowym, zrozumienie kluczowych elementów komunikacji międzykulturowej i wyrafinowane kompetencje w kontaktach z partnerami z całego świata.
Umiejętności Communication od dawna uznawane są za kluczowe dla sukcesu zawodowego, a wiele karier utknęło w martwym punkcie, zawiodło lub zastygło dzięki brakowi umiejętności komunikacyjnych. W przeciwieństwie do miejskiego mitu, niewielu z nas rodzi się z tą umiejętnością, a większość z nich albo ćwiczyła, albo uczyła się na błędach. Ten kurs ma na celu pomóc delegatom poprawić ich umiejętności komunikacyjne, aw konsekwencji ich zdolność do pracy z innymi.
Umiejętności mediacji są subtelne, ale znacząco odmienne. Komunikacja pożyczkowa Excel jest warunkiem wstępnym, ale ważniejsza jest umiejętność słuchania i odnotowywania tego, co zostało powiedziane. Rolą mediatora jest pomoc stronom w znalezieniu rozwiązania ich problemu i osiągnięcie wyniku, który obie strony chętnie przyjmą. Mediatorzy unikają stronnictwa, wydawania osądów lub udzielania wskazówek. Są po prostu odpowiedzialni za rozwój skutecznej komunikacji i budowanie konsensusu między stronami. Kurs obejmuje również szerszy zakres umiejętności, oprócz komunikacji, które są wymagane, aby być skutecznym mediatorem.
Angielski Business odnosi się do umiejętności mówienia, czytania i pisania potrzebnych do efektywnej komunikacji w międzynarodowym środowisku biznesowym. Obejmuje to zdolność rozumienia i wypowiadania się podczas spotkań, a także umiejętność czytania i pisania jasnych, dobrze sformułowanych wiadomości e-mail, które nie zawierają mylących błędów gramatycznych.
Szkolenie na żywo prowadzone przez instruktora jest skierowane do osób pracujących w międzynarodowym środowisku biznesowym, które chcą szybko poprawić swoje umiejętności słuchania, mówienia i pisania, aby być bardziej skutecznymi liderami i członkami zespołu.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą mogli:
- Naucz się narzędzi i taktyk, aby szybko poszerzyć słownictwo angielskie w miejscu pracy. - Skoncentrowanie się tylko na odpowiednich częściach języka angielskiego, które musiały być bardziej skuteczne w pracy. - Zdobądź pewność, że potrafią komunikować się z władzami przez telefon, e-mail i spotkania. - Ćwicz techniki wpływania i przekonywania klientów, menedżerów i rówieśników. - Zastosuj systematyczne podejście do dalszego doskonalenia znajomości języka angielskiego Business po szkoleniu.
Format kursu
- Interaktywny wykład i dyskusja. - Dużo ćwiczeń i ćwiczeń.
Opcje dostosowywania kursu
- Aby poprosić o niestandardowe szkolenie dla tego kursu, skontaktuj się z nami w celu umówienia się.
Pracownicy, którzy muszą być w pełni świadomi problemów związanych z komunikacją i wpływem:
- Ich koledzy - Ich szefowie - Ich wewnętrzni i zewnętrzni klienci i interesariusze
Format kursu
Kurs będzie wysoce interaktywną kombinacją:
- Ułatwione dyskusje - Prezentacje slajdów - Ćwiczenia i - Studium przypadku
Pod koniec kursu delegaci będą mogli:
- Doceń potrzebę zarządzania własnym zachowaniem, zanim będą one mogły wpływać na zachowanie innych - Zrozum mocne i słabe strony różnych dostępnych mediów komunikacyjnych - Zarządzaj wewnętrznymi i zewnętrznymi klientami i interesariuszami
Pracownicy, którzy muszą być w pełni świadomi problemów związanych z komunikacją i wpływem:
- Ich koledzy - Ich szefowie - Ich wewnętrzni i zewnętrzni klienci i interesariusze
Format kursu
Kurs będzie wysoce interaktywną kombinacją:
- Ułatwione dyskusje - Prezentacje slajdów - Ćwiczenia i studia przypadków
Pod koniec kursu delegaci będą mogli:
- Doceń potrzebę zarządzania własnym zachowaniem, zanim będą one mogły wpływać na zachowanie innych - Zrozum mocne i słabe strony różnych dostępnych mediów komunikacyjnych - Zarządzaj wewnętrznymi i zewnętrznymi klientami i interesariuszami - Wyjaśnij, jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami, które mogą napotkać w biurze
- Budowanie efektywnego stylu komunikowania się z innymi - Praktycznej diagnozy barier komunikacyjnych i technik aktywnego zapobiegania ich wystąpieniu - Budowanie wspierających relacji w zespole - Efektywnie współdziałanie w zespole - Świadomość wzajemnego wpływu w relacji zespół- jednostka i jednostka –zespół - Umiejętność stosowania różnorodnych technik zarządzania konfliktem - Zmiana postaw własnych oraz modelowania zachowań konstruktywnych (np. postawy asertywnej)
- Pracownicy, którzy muszą być w pełni świadomi problemów związanych z wpływaniem i unikaniem konfliktów z:
- Ich koledzy - Ich szefowie - Ich wewnętrzni i zewnętrzni klienci i interesariusze
Cele kursu
Pod koniec kursu delegaci będą mogli:
- Doceń potrzebę zarządzania własnym zachowaniem, zanim będą one mogły wpływać na zachowanie innych - Zrozum mocne i słabe strony różnych dostępnych mediów komunikacyjnych - Zarządzaj wewnętrznymi i zewnętrznymi klientami i interesariuszami
Format
Kurs będzie wysoce interaktywną kombinacją:
- Ułatwione dyskusje - Prezentacje slajdów - Ćwiczenia i - Studium przypadku
Menedżerowie, kierownicy zespołów i członkowie personelu, którzy uważają, że:
- Uczestniczą w zbyt wielu spotkaniach - Ich czas jest „skradziony” przez innych ludzi - Nie mogą dotrzeć do sedna swojej codziennej pracy z powodu braku planowania, przewidywania lub ustalania priorytetów
Format kursu
Kurs będzie wysoce interaktywną kombinacją:
- Ułatwione dyskusje - Prezentacje slajdów - Ćwiczenia i studia przypadków
Pod koniec kursu delegaci będą mogli:
- Doceń potrzebę efektywnego zarządzania spotkaniami - z poszanowaniem presji czasu tych, których zapraszają na spotkania - Postępuj zgodnie ze standardowymi procesami wywoływania, zarządzania i przygotowywania wyników spotkań - Doceń szerzej niektóre sposoby efektywniejszego zarządzania sobą i swoim czasem: pracuj mądrzej, a nie ciężej…
Personel, który musi być w pełni świadomy problemów związanych z ludźmi i Management zespołem w celu:
- Sami - Ich koledzy (rówieśnicy) - Ich szefowie - Ich członkowie zespołu - Ich wewnętrzni i zewnętrzni klienci i interesariusze
Format kursu
Kurs będzie wysoce interaktywną kombinacją:
- Ułatwione dyskusje - Prezentacje slajdów - Ćwiczenia i - Studium przypadku
Pod koniec kursu delegaci będą mogli:
- Doceń potrzebę zarządzania własnym zachowaniem, zanim będą one mogły wpływać na zachowanie innych - Zrozum mocne i słabe strony różnych dostępnych mediów komunikacyjnych - Doceń, jak zarządzać, motywować i rozwijać członków zespołu - Zarządzaj wewnętrznymi i zewnętrznymi klientami i interesariuszami - Wyjaśnij, jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami, które mogą napotkać w biurze
Working in a team comes with challenges in communication, teamwork and efficiency. Although the techniques for overcoming these challenges are not complicated, implementing them in real life takes commitment and practice.
This instructor-led, live training (online or onsite) is aimed at team leaders and team members who wish to improve the way in which they communicate, collaborate and relate to each other. By following a series of practices, teams can enhance these skills, leading to more productive work and a happier work life.
By the end of this training, participants will be able to:
- Identify and address common problems in how they communicate and respond to others at work. - Improve the efficiency with which work is carried out as a team. - Understand the individual as well as the collective needs of a team so as to better manage and direct their efforts. - Understand the meaning and importance of emotional intelligence as an indicator and guide to improve human relations at work.
Format of the Course
- Interactive lecture and discussion. - Lots of exercises and practice. - Hands-on implementation in a live-lab environment.
Course Customization Options
- To request a customized training for this course, please contact us to arrange.
Szkolenie adresowane jest do osób kierującymi zespołami pracowników, kierującymi projektami, chcących w pełni korzystać z potencjału drzemiącego w zespole
Korzyści dla uczestników szkolenia:
- Poznanie charakterystyki poszczególnych grup pokoleniowych - Nabędą umiejętności odpowiedniego komunikowania się z pracownikami - Nabędą umiejętności udzielania informacji zwrotne według zasady „tu i teraz” - Poznanie sposobów na motywowanie pracowników pokolenia X, Y oraz Z - Poznanie modelowych typów rozmów z pracownikami pokolenia X,Y i Z
Metoda szkolenia:
Szkolenie pomyślane jest jako interaktywne, gdzie udział uczestników sięga ponad 80% czasu. Każda sesja przebiega według podobnej dynamiki, opartej o metodologię opracowaną z uwzględnieniem cyklu Kolba: ćwiczenie otwierające na nowe nawyki (budujące świadomość), mini wykład o technikach (wiedza), ćwiczenie nowych taktyk i technik (umiejętność). Po zamknięciu każdej sesji uczestnicy otrzymują materiały pomocnicze dotyczące omówionej sesji.
Materiał praktyczny jest podsumowywany mini wykładami dającymi teoretyczne podstawy oraz wyjaśniającymi podstawowe mechanizmy psychologiczne, których uczestnicy doświadczają w trakcie pracy na sali szkoleniowej.
Szkolenie Communication w Kielcach, szkolenie wieczorowe Communication w Kielcach, szkolenie weekendowe Communication w Kielcach, Communication boot camp w Kielcach, kurs zdalny Communication w Kielcach, kurs online Communication w Kielcach, nauczanie wirtualne Communication w Kielcach, Kursy Communication w Kielcach, instruktor Communication w Kielcach, nauka przez internet Communication w Kielcach, wykładowca Communication w Kielcach, Trener Communication w Kielcach, Kurs Communication w Kielcach, lekcje Communication w Kielcach, edukacja zdalna Communication w Kielcach