Plan Szkolenia
Podstawy skutecznej komunikacji Communication
- Znaczenie jasnej i precyzyjnej komunikacji
- Zrozumienie różnych stylów komunikacji
- Typowe bariery komunikacyjne w miejscu pracy i sposoby ich pokonywania
Aktywne słuchanie i empatia
- Rola aktywnego słuchania w skutecznej komunikacji
- Techniki doskonalenia umiejętności słuchania
- Rozwijanie empatii w interakcjach zawodowych
Komunikacja ustna Communication: Spotkania, prezentacje i wystąpienia publiczne
- Konstruowanie i przekazywanie jasnych komunikatów
- Pokonywanie tremy podczas wystąpień publicznych
- Angażujące i przekonujące techniki komunikacji
Pisemne Communication: Email, raporty i korespondencja cyfrowa
- Najlepsze praktyki dotyczące profesjonalnych wiadomości e-mail
- Struktura raportów i dokumentów biznesowych
- Jasność i zwięzłość w komunikacji cyfrowej
Komunikacja niewerbalna Communication i mowa ciała
- Wpływ mowy ciała w środowisku zawodowym
- Interpretowanie i reagowanie na sygnały niewerbalne
- Okazywanie pewności siebie i profesjonalizmu poprzez mowę ciała
Zarządzanie trudnymi rozmowami
- Strategie radzenia sobie z konfliktami w miejscu pracy
- Zachowanie spokoju i opanowania podczas stresujących rozmów
- Przekształcanie trudnych dyskusji w produktywne dialogi
Assertiveness i konstruktywna informacja zwrotna
- Rozwijanie asertywnej komunikacji bez agresji
- Techniki skutecznego udzielania i otrzymywania informacji zwrotnych
- Zachęcanie do otwartego i przejrzystego dialogu w zespołach
Communication w Praca zespołowa i międzydziałowa Collaboration
- Najlepsze praktyki w zakresie międzyfunkcyjnej komunikacji zespołowej
- Dostosowanie strategii komunikacji między działami
- Budowanie kultury współpracy poprzez komunikację
Kryzys Communication i rozwiązywanie konfliktów
- Jak skutecznie komunikować się podczas kryzysów w miejscu pracy
- Rozwiązywanie konfliktów poprzez negocjacje i dyplomację
- Budowanie odporności i zaufania poprzez komunikację
Studia przypadków i ćwiczenia praktyczne
- Analiza rzeczywistych wyzwań związanych z komunikacją w miejscu pracy
- Ćwiczenia polegające na odgrywaniu ról w celu praktycznego zastosowania
- Spersonalizowane informacje zwrotne i strategie doskonalenia
Podsumowanie i kolejne kroki
Wymagania
- Podstawowe zrozumienie komunikacji w miejscu pracy
- Doświadczenie w pracy zespołowej
Uczestnicy
- Specjaliści ds. zasobów ludzkich
- Mediatorzy i specjaliści ds. zarządzania talentami
- Liderzy i kierownicy obszarów
- Zespoły robocze wymagające koordynacji między działami (recepcja, inżynieria, dział prawny itp.)
Opinie uczestników (5)
Ponieważ było to 1:1, personalizacja treści.
Patricia - Embraer
Szkolenie - Influencing and Avoiding Conflict
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Doskonały trener, z przemówieniem całkowicie dostosowanym do odbiorców. Dużo treści.
Carole - Axway
Szkolenie - Communicating and Influencing For Team Members
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Dobrze prowadzone, odpowiednio zaplanowne
Kamil - AXA XL
Szkolenie - Business Communication Skills
Pokazywanie jak wykorzystywać techniki negocjacji nie tylko w biznesie, ale i w życiu codziennym. Bogata merytoryka szkolenia i profesjonalne podejście trenera, który potrafił wzbudzić ciekawość.
Eryk - LKQ Polska Sp. z o. o.
Wykonywanie przydatnych ćwiczeń przez każdego z nas oraz przeprowadzenie analiza plusów i minusów w postaci otwartej rozmowie