Plan Szkolenia
Zrozumieć siebie i innych
- Co sprawia, że zachowujemy się tak, jak się zachowujemy?
- Jak możemy zrozumieć, które elementy tego zachowania są akceptowalne - są wymagane przez naszą rolę w firmie - a które nie są akceptowalne?
- Informacje zwrotne: jak inni nas postrzegają i jak się do nas odnoszą?
Communication
- Jak komunikujemy się z innymi?
- Jakie są zalety / wady różnych mediów komunikacyjnych?
- Co rozumiemy pod pojęciem "skuteczny" Communication i jak to osiągnąć?
- Nasze style myślenia i uczenia się oraz ich zastosowanie w codziennej pracy.
Management v Leadership
- Czym jest Management? Czym jest Leadership?
- Jaka jest różnica między Management and Leadership?
- Analiza zachowania Leadership
- Analizowanie różnic między stylami Management - i zrozumienie, kiedy ich używać.
- Znaczenie Communication - w tym:
- Werbalne Communication
- Wokalny Communication
- Wizualny Communication
Inteligencja emocjonalna
- Emocje i ich konsekwencje
- Znaczenie zrozumienia naszego "EQ" (w przeciwieństwie do bardziej standardowego IQ)
- Pięć etapów modelu inteligencji emocjonalnej Go Lemana:
- Samoświadomość
- Samoświadomość
- Motywacja
- Empatia
- Umiejętności społeczne
Analiza transakcyjna
- Dlaczego zachowujemy się / reagujemy w określony sposób na współpracowników i klientów?
- Jak możemy budować relacje ze współpracownikami i klientami?
- Jakie są korzyści z "Prawdziwego Rapportu" w naszych relacjach międzyludzkich?
Budowanie skutecznego zespołu
- Czym jest zespół?
- Etapy rozwoju zespołu
Wyznaczanie celów Go
- [Wyznaczanie celów - dla firmy
- Wyznaczanie celów - dla pracowników
- Opracowanie i dostosowanie celów
- Wydajność Management
Interesariusz Management
- Ludzie i łańcuch usług-dochodów
- Zadowalanie interesariuszy
- Analiza interesariuszy: interesariusze wewnętrzni i zewnętrzni
Delegowanie
- Czym jest delegowanie zadań?
- Etapy delegowania zadań
Coaching
- Czym jest coaching?
- Wykorzystanie modelu G R O W do skutecznego coachingu
Radzenie sobie z konfliktami
- Co powoduje konflikt?
- Fazy radzenia sobie z konfliktami
- Zrozumienie konfliktu
- Zrozumienie pozycji swojej / drugiej osoby w konflikcie
- Rozwiązanie konfliktu
- Pięć trybów radzenia sobie z konfliktem Kilmanna - i jak je stosować:
- Rywalizacja
- Współpraca
- Kompromis
- Unikanie
- Akomodacja
- Niwelowanie różnic
Opinie uczestników (4)
Zasób wiedzy, sposób jej przekazywania oraz umiejętne angażowanie członków do aktywnego udziału w prowadzonym szkoleniu.Indywidualne podejście do osób na poszczególnych etapach szkolenia.
Michal Marzec - Alteris
Szkolenie - People and Team Management
Poruszane tematy. Monika potrafiła zadać kluczowe pytania, podsunąć sugestie, pozwolić poszukać odpowiedzi. Zdalna formuła nie okazała się przeszkodą. Wręcz przeciwnie - Monika pokazała, "że można" oraz "że się da".
Adam Krol - Alteris
Szkolenie - People and Team Management
wiedza merytoryczna i bardzo dobre podejście do człowieka, indywidualna analiza każdego z Nas, ćwiczenia i testy.
Izabela Malecka - Alteris
Szkolenie - People and Team Management
Ocenianie siebie w celu nauki od innych
Roy Dekker - Axway GmbH
Szkolenie - People and Team Management
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję