Plan Szkolenia
Wprowadzenie do zarządzania
Posiadanie umiejętności przywódczych w nowoczesnym zarządzaniu
Kierowanie zespołem pracowników
- style zarządzania
- dobór skutecznego stylu zarządzania do faz rozwoju zespołu
- idealny menedżer. Analiza własnego stylu przywództwa
- analiza mocnych i słabych stron własnej osobowości w roli lidera zespołu, wyznaczenie potencjałów rozwojowych
- charakterystyka efektywnych zespołów
- koordynacja działań dla osiągnięcia wyznaczonych celów
Communication w organizacjach
- podstawy komunikacji werbalnej i niewerbalnej
- indywidualne style komunikacji
- bariery komunikacyjne
- techniki zadawania pytań
- sztuka aktywnego słuchania
- konstruktywna krytyka
- udzielanie informacji zwrotnej
- rozwiązywanie trudnych sytuacji podczas rozmowy
- sieci komunikacyjne
- modele przepływu informacji i ich optymalizacja
wybrane techniki rozwiązywania konfliktów w zespole pracowników
- charakter i rodzaje konfliktów
- główne źródła konfliktów
- styl zachowania przy opanowywaniu konfliktu, właściwe zachowanie w sporze
- asertywne i rozwojowe wykorzystanie konfliktów w pracy zespołu
- strategie wykorzystywane w sytuacjach konfliktowych
- zarządzanie konfliktem
- główne metody rozwiązywania konfliktów
- Praca z emocjami w konflikcie
- bariery w komunikacji i rozwiązywaniu konfliktów. Komunikacja werbalna i niewerbalna
Motywowanie kierownictwa zespołu
- bycie zmotywowanym
- co motywuje ludzi w organizacji
- rodzaje motywacji
- zasady motywacji ekonomicznej
- zasady motywowania zasobów niematerialnych
- psychologiczne zasady motywowania
- informacja zwrotna i ocena
- znaczenie języka w motywacji
Umiejętność efektywnego zarządzania czasem
- matryca zarządzania czasem
- kontrolowanie własnego czasu i radzenie sobie ze złodziejami czasu
- techniki planowania czasu
- delegowanie uprawnień i delegowanie zadań
Coaching
- czym jest i jak z niego korzystać
- indywidualny koncert uczestników
- pogłębiona informacja zwrotna.
Podsumowanie szkolenia
Wymagania
Kurs ma charakter ogólny i uczestnictwo w nim nie wymaga specjalistycznej wiedzy
Opinie uczestników (7)
Podobały mi się: ciekawe gry i ćwiczenia, które angażowały i pozwalały lepiej zrozumieć omawiane zagadnienia. Duże wrażenie zrobiły na mnie filmy wplecione w program szkolenia – naprawdę inspirujące i trafnie dobrane. Na szczególne uznanie zasługuje także wysoka wiedza i profesjonalizm prowadzącego, który potrafił przekazać trudne treści w przystępny i angażujący sposób.
Jadwiga - Azelis Poland Sp. z o.o.
Szkolenie - Team Building and Management
Gra oraz materiały multimedilane
Anna - Azelis Poland Sp. z o.o.
Szkolenie - Team Building and Management
Osoba, dźwięk głosu, przykłady oraz sposób szkolenia i prezentacji
Koenig - LKQ Polska Sp. z o. o.
Szkolenie - Team Building and Management
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Wszystkie tematy z listy zostały omówione, ale trener dostosował je do pytań grupy.
Iwona - LKQ Polska Sp. z o. o.
Szkolenie - Team Building and Management
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Pani Agnieszka świetnie nawiązała kontakt z grupą, która otworzyła się na dzielenie się swoimi doświadczeniami trudnościami w zarządzaniu zespołem.
Angelika - LKQ Polska Sp. z o. o.
Komunikacja z trenerem
Elzbieta Zurawska
Szkolenie - Budowanie i zarządzanie zespołem - trening menedżerski
Kontaktowość Trenera