Budowanie i zarządzanie zespołem - trening menedżerski - Plan Szkolenia
Cel kursu:
Dla kadry zarządzającej: liderzy zespołów, menedżerowie rozpoczynają swoją ścieżkę kariery, a pracownicy o wysokim potencjale są wybierani do rozwoju. Szkolenie jest również wstępem do rozwoju indywidualnych ról przywódczych i zarządzania zasobami ludzkimi.
Korzyści z ukończenia kursu:
Zwiększenie efektywności zarządzania zespołem, skuteczne podejmowanie decyzji związanych z funkcjami menedżerskimi, odpowiedni dobór stylu przywództwa do sytuacji zespołu, rozwój biznesowy, wzmocnienie umiejętności rozwiązywania konfliktów, zdobycie umiejętności zarządzania czasem.
Metoda szkolenia:
krótkie wykłady tematyczne, ćwiczenia indywidualne, symulacje, studia przypadków, odgrywanie ról
Plan Szkolenia
Wprowadzenie do zarządzania
Posiadanie umiejętności przywódczych w nowoczesnym zarządzaniu
Kierowanie zespołem pracowników
- style zarządzania
- dobór skutecznego stylu zarządzania do faz rozwoju zespołu
- idealny menedżer. Analiza własnego stylu przywództwa
- analiza mocnych i słabych stron własnej osobowości w roli lidera zespołu, wyznaczenie potencjałów rozwojowych
- charakterystyka efektywnych zespołów
- koordynacja działań dla osiągnięcia wyznaczonych celów
Communication w organizacjach
- podstawy komunikacji werbalnej i niewerbalnej
- indywidualne style komunikacji
- bariery komunikacyjne
- techniki zadawania pytań
- sztuka aktywnego słuchania
- konstruktywna krytyka
- udzielanie informacji zwrotnej
- rozwiązywanie trudnych sytuacji podczas rozmowy
- sieci komunikacyjne
- modele przepływu informacji i ich optymalizacja
wybrane techniki rozwiązywania konfliktów w zespole pracowników
- charakter i rodzaje konfliktów
- główne źródła konfliktów
- styl zachowania przy opanowywaniu konfliktu, właściwe zachowanie w sporze
- asertywne i rozwojowe wykorzystanie konfliktów w pracy zespołu
- strategie wykorzystywane w sytuacjach konfliktowych
- zarządzanie konfliktem
- główne metody rozwiązywania konfliktów
- Praca z emocjami w konflikcie
- bariery w komunikacji i rozwiązywaniu konfliktów. Komunikacja werbalna i niewerbalna
Motywowanie kierownictwa zespołu
- bycie zmotywowanym
- co motywuje ludzi w organizacji
- rodzaje motywacji
- zasady motywacji ekonomicznej
- zasady motywowania zasobów niematerialnych
- psychologiczne zasady motywowania
- informacja zwrotna i ocena
- znaczenie języka w motywacji
Umiejętność efektywnego zarządzania czasem
- matryca zarządzania czasem
- kontrolowanie własnego czasu i radzenie sobie ze złodziejami czasu
- techniki planowania czasu
- delegowanie uprawnień i delegowanie zadań
Coaching
- czym jest i jak z niego korzystać
- indywidualny koncert uczestników
- pogłębiona informacja zwrotna.
Podsumowanie szkolenia
Wymagania
Kurs ma charakter ogólny i uczestnictwo w nim nie wymaga specjalistycznej wiedzy
Szkolenia otwarte są realizowane w przypadku uzbierania się grupy szkoleniowej liczącej co najmniej 5 osób na dany termin.
Budowanie i zarządzanie zespołem - trening menedżerski - Plan Szkolenia - Booking
Budowanie i zarządzanie zespołem - trening menedżerski - Plan Szkolenia - Enquiry
Budowanie i zarządzanie zespołem - trening menedżerski - Zapytanie o Konsultacje
Zapytanie o Konsultacje
Opinie uczestników (7)
Podobały mi się: ciekawe gry i ćwiczenia, które angażowały i pozwalały lepiej zrozumieć omawiane zagadnienia. Duże wrażenie zrobiły na mnie filmy wplecione w program szkolenia – naprawdę inspirujące i trafnie dobrane. Na szczególne uznanie zasługuje także wysoka wiedza i profesjonalizm prowadzącego, który potrafił przekazać trudne treści w przystępny i angażujący sposób.
Jadwiga - Azelis Poland Sp. z o.o.
Szkolenie - Team Building and Management
Gra oraz materiały multimedilane
Anna - Azelis Poland Sp. z o.o.
Szkolenie - Team Building and Management
Osoba, dźwięk głosu, przykłady oraz sposób szkolenia i prezentacji
Koenig - LKQ Polska Sp. z o. o.
Szkolenie - Team Building and Management
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Wszystkie tematy z listy zostały omówione, ale trener dostosował je do pytań grupy.
Iwona - LKQ Polska Sp. z o. o.
Szkolenie - Team Building and Management
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Pani Agnieszka świetnie nawiązała kontakt z grupą, która otworzyła się na dzielenie się swoimi doświadczeniami trudnościami w zarządzaniu zespołem.
Angelika - LKQ Polska Sp. z o. o.
Komunikacja z trenerem
Elzbieta Zurawska
Szkolenie - Budowanie i zarządzanie zespołem - trening menedżerski
Kontaktowość Trenera
Magdalena Stasiow
Szkolenie - Budowanie i zarządzanie zespołem - trening menedżerski
Propozycje terminów
Szkolenia Powiązane
Efektywnie różnorodni w zespole dzięki Prism Brain Mapping
21 godzinPodczas szkolenia uczestnicy:
- przedyskutują wyzwania w pracy z klientami oraz ich źródła
- nauczą się identyfikować preferencje zachowań różnych klientów i dopasowywać do nich sposoby komunikacji
- dowiedzą się jakie komunikaty stosować, by klient o danych preferencjach się otworzył, a jakich unikać, ponieważ mogą zamknąć go na współpracę,
- przećwiczą różne formy komunikatów dedykowanych do różnych typów klienta, dzięki czemu będą wiedzieć jak lepiej dopasować sposoby komunikacji z klientem
- popracują nad przykładami sytuacji współpracy z klientem wziętym z ich dotychczasowych doświadczeń i opracują nowe strategie działania w podobnych sytuacjach w oparciu o zdobytą podczas szkolenia wiedzę.
Influence in Action
14 godzinPfizer, Hewlett Packard, DellEMC i VMware skorzystały z tego programu, rozwijając lepszą równowagę w swoim stylu wywierania wpływu i wykazując odporną reakcję na wyzwania w miejscu pracy. Jeśli chcesz: • Tworzyć wysokowydajne zespoły robocze • Konsekwentnie zdobywać kontrakty z pitchingu • Z powodzeniem negocjować najlepsze oferty • Budować wartość dla akcjonariuszy, rok po roku... to potrzebujesz naszego programu wywierania wpływu.
People and Team Management
21 godzinUczestnicy
Personel, który musi być w pełni świadomy kwestii związanych z People and Team Management dla:
- Sami
- Ich koledzy (rówieśnicy)
- Ich szefowie
- Członkowie zespołu
- Wewnętrzni i zewnętrzni klienci oraz interesariusze
Format kursu
Kurs będzie wysoce interaktywnym połączeniem:
- Dyskusje moderowane
- Prezentacje slajdów
- Ćwiczenia i
- Studia przypadków
Pod koniec kursu uczestnicy będą w stanie
- Doceniają potrzebę zarządzania własnym zachowaniem, zanim będą mogli wpływać na zachowanie innych.
- Rozumieć mocne i słabe strony różnych dostępnych mediów komunikacyjnych
- Rozumieć, jak zarządzać, motywować i rozwijać członków swojego zespołu
- Zarządzać klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi oraz interesariuszami
- wyjaśnić, jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami, które mogą napotkać w biurze
Kreatywne rozwiązywanie problemów w zespole
14 godzinKreatywne rozwiązywanie problemów w zespole to umiejętność wykorzystywania różnorodnych perspektyw, pomysłów i technik w celu skutecznego rozwiązywania problemów. Aby promować kreatywne podejście do rozwiązywania problemów w zespole warto zachęcać do otwartości i różnorodności pomysłów, organizować sesje burzy mózgów i zachęcać do dzielenia się różnymi spojrzeniami na problem, uwzględniając różnorodność doświadczeń i wiedzy w zespole. Kreatywne rozwiązywanie problemów w zespole wymaga otwartości, wsparcia dla różnorodnych perspektyw oraz przekonania, że każdy pomysł jest wartościowy. To proces, który można kształtować i rozwijać, tworząc inspirujące środowisko pracy i promując różnorodność myślenia.
Team Collaboration
7 godzinTo prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Polsce (online lub na miejscu) jest przeznaczone dla członków zespołów i liderów zespołów, którzy chcą poznać i zastosować zasady współpracy zespołowej i najlepsze praktyki w swoich zespołach.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą mogli
- Tworzyć wspólny kierunek w celu ustalenia wspólnej wizji, misji i celów.
- Wspierać kulturę współpracy w celu rozwijania pozytywnych wartości i motywowania zespołów.
- Angażować zespoły poprzez działania związane z budowaniem zespołu, innowacjami i zarządzaniem konfliktami w celu zwiększenia współpracy.
- Mierzyć wydajność współpracy zespołowej w celu analizowania pracy zespołowej i produktywności zespołu.
Building Team Identity through Personality Types
7 godzinTo prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Polsce (online lub na miejscu) jest przeznaczone dla początkujących liderów zespołów i menedżerów, którzy chcą zrozumieć i wykorzystać typy osobowości do budowania silniejszej spójności zespołu, poprawy komunikacji i skutecznego zarządzania dynamiką zespołu.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
- Wzmocnić spójność zespołu poprzez zrozumienie i wykorzystanie różnych typów osobowości.
- Skutecznie zarządzać różnymi osobowościami.
- Usprawnić komunikację w zespole i zarządzanie konfliktami.
- Wspierać bezpieczeństwo psychologiczne i tożsamość zespołu.
Communication and Teamwork
7 godzinTo prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Polsce (online lub na miejscu) jest skierowane do liderów zespołów i członków zespołów, którzy chcą poprawić sposób, w jaki się komunikują, współpracują i odnoszą się do siebie nawzajem. Stosując szereg praktyk, zespoły mogą poprawić te umiejętności, prowadząc do bardziej produktywnej pracy i szczęśliwszego życia zawodowego.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
- Identyfikować i rozwiązywać typowe problemy w sposobie, w jaki komunikują się i reagują na innych w pracy.
- Poprawić efektywność pracy zespołowej.
- Zrozumieć indywidualne i zbiorowe potrzeby zespołu, aby lepiej zarządzać i kierować jego wysiłkami.
- Zrozumienie znaczenia i wagi inteligencji emocjonalnej jako wskaźnika i przewodnika służącego poprawie relacji międzyludzkich w pracy.
Leader Coach and Team Coach Capability for managers
40 godzinNasze usługi są dostarczane online klientom na całym świecie we współpracy z rosnącą międzynarodową siecią partnerów. Nasze transformacyjne 10-tygodniowe programy nauki w grupach są zaprojektowane, aby inspirować i umacniać managerów, i są prowadzone przez ekspertów
facilitatorów i trenerów, wygodnie dostarczane online w normalnym przepływie pracy…
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy rozwinęli następujące umiejętności:
INTELIGENCJA EMOCJONALNA
Zespoły są tak silne, jak silne są relacje międzyludzkie.
COACHING
Niezbędne umiejętności dla liderów, aby mogli wywierać wpływ i wydobywać ze swoich ludzi to, co najlepsze.
PRZYWÓDZTWO
Management dotyczy zadań i procesów. Leadership dotyczy ludzi i rozwoju.
KULTURA
Trwałe zaangażowanie buduje nawyki i normy wysokowydajnego zespołu.
ZESPOŁY
Grupa jednostek nie jest zespołem. GoOd liderzy budują świetne zespoły.
Workplace Harassment Prevention
7 godzinTo prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Polsce (online lub na miejscu) jest skierowane do uczestników na wszystkich poziomach, w tym pracowników, liderów zespołów i specjalistów HR, którzy chcą zrozumieć nękanie w miejscu pracy, zapobiegać mu i wspierać integracyjną i pełną szacunku kulturę pracy.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
- Zrozumieć, czym jest nękanie w miejscu pracy i jakie są jego różne formy.
- Identyfikować zachowania, które przyczyniają się do tworzenia miejsca pracy opartego na szacunku.
- Skutecznie reagować na incydenty nękania.
- Rozpoznać zasady prawne i organizacyjne dotyczące zapobiegania molestowaniu.
- Promować pozytywną, integracyjną i pełną szacunku kulturę miejsca pracy.
Róznice pokoleniowe w zarządzaniu. Pracownicy pokoleń XYZ. Jak z nimi funkcjonować
14 godzinSzkolenie 'Różnice pokoleniowe w zarządzaniu. Pracownicy pokoleń XYZ. Jak z nimi funkcjonować' skierowane jest do liderów zespołów, oferując wiedzę i umiejętności w obszarze komunikacji oraz motywacji pracowników pokoleń X, Y i Z. Opierając się na interaktywnej metodologii, kurs kładzie nacisk na praktyczne ćwiczenia i mini-wykłady, umożliwiając efektywne przyswajanie umiejętności niezbędnych do zarządzania zespołem w środowisku zróżnicowanym pod względem pokoleniowym.