Plan Szkolenia
Wymagania
Umożliwiamy menedżerom stanie się liderami, którzy nieustannie szkolą i rozwijają swoich pracowników, aby tworzyć zespoły i kultury zespołowe o wysokiej wydajności.
kultury zespołów.
Coaching to sprawdzona, potężna metodologia konwersacyjna służąca do generowania zaangażowania i podnoszenia wydajności
Uczestnicy
Zaprojektowany, aby inspirować i wspierać menedżerów, osoby mające wpływ i liderów ludzi.
Opinie uczestników (5)
treści przykazywane, odpowiednia ilość czasu na duskusję i wymiane zdań. Nawiązywania do wątków pobocznych dzięki czemu buduje się zrozumienie jak pewne aspekty są ze sobą powiązane
Beata - LKQ Polska Sp. z o. o.
Szkolenie - Róznice pokoleniowe w zarządzaniu. Pracownicy pokoleń XYZ. Jak z nimi funkcjonować
Wykonywanie przydatnych ćwiczeń przez każdego z nas oraz przeprowadzenie analiza plusów i minusów w postaci otwartej rozmowie
PATRYK KUJACZYNSKI - e-MSI Sp. z o.o.
Szkolenie - Communication and Teamwork
Ocenianie siebie w celu nauki od innych
Roy Dekker - Axway GmbH
Szkolenie - People and Team Management
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Tempo, dostarczane informacje, sposób nauczania z teorią i praktycznymi przypadkami, materiałami edukacyjnymi, ćwiczeniami itp.
Carlos Abascal - Hewlett-Packard Centro de Servicios Globales, S. de R.L. de C.V.
Szkolenie - Influence in Action
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Wysoka wiedza i doświadczenie prowadzącego