
Praktyczne szkolenie z umiejętności pracy w zespole niesie za sobą korzyści związane z polepszeniem komunikacji interpersonalnej, zwiększeniem efektywności pracy uczestników. Lokalne, prowadzone przez instruktorów szkolenia na żywo Working In A Team pokazują poprzez interaktywną dyskusję i studia przypadków podstawy pracy w zespole, jak planować zadania oraz wyznaczać cele.
Szkolenie z pracy w zespole jest dostępne jako "szkolenie na miejscu" lub "szkolenie na żywo". Szkolenie na żywo w siedzibie klienta może odbywać się lokalnie w siedzibie klienta w Polsce lub w centrach szkoleniowych korporacji NobleProg w Polsce . Zdalne szkolenie na żywo odbywa się za pomocą interaktywnego, zdalnego pulpitu DaDesktop. NobleProg - Twój lokalny dostawca szkoleń.
Opinie uczestników
Wysoka wiedza i doświadczenie prowadzącego
Wojciech Miecznikowski - Advatech Sp. z o.o.
Szkolenie: Kreatywne rozwiązywanie problemów w zespole
Dużo ciekawostek i sposób prowadzania oraz to jak trener stworzył poczucie bezpieczeństwa w grupie.
Maciej Błasiak - Advatech Sp. z o.o.
Szkolenie: Kreatywne rozwiązywanie problemów w zespole
Dużo praktyki i ćwiczeń. Angażująca forma prowadzenia.
Advatech Sp. z o.o.
Szkolenie: Kreatywne rozwiązywanie problemów w zespole
Bardzo dobry kontakt z prowadzącym i jego ogromna wiedza
Tomasz Kowalik - Advatech Sp. z o.o.
Szkolenie: Kreatywne rozwiązywanie problemów w zespole
ogromna wiedza prowadzącego i super podejście do słuchacza
Paweł Łukowiak - Advatech Sp. z o.o.
Szkolenie: Kreatywne rozwiązywanie problemów w zespole
Trener wykonane klasy bardzo Dinamyc i można powiedzieć, że jest bardzo knowloable na ten temat.
Hewlett-Packard Centro de Servicios Globales, S. de R.L. de C.V.
Szkolenie: Influence in Action
Machine Translated
tempo, dostarczone informacje. sposób, w jaki nauczał z teorii i praktyki przypadkach, materiały informacyjne, ćwiczenia, itp.
Carlos Abascal - Hewlett-Packard Centro de Servicios Globales, S. de R.L. de C.V.
Szkolenie: Influence in Action
Machine Translated
Chciałbym mieć jeszcze jedną praktykę/wykonywanie negocjacji, a nie tylko jeden.
Susana Michel - Hewlett-Packard Centro de Servicios Globales, S. de R.L. de C.V.
Szkolenie: Influence in Action
Machine Translated
Podobało mi się wszystkie podane informacje, dzielenie się wiedzą i doświadczeniem.
Mike Silva - Hewlett-Packard Centro de Servicios Globales, S. de R.L. de C.V.
Szkolenie: Influence in Action
Machine Translated
Refleksja nad sobą, by uczyć się innych
Roy Dekker - Axway GmbH
Szkolenie: People and Team Management
Machine Translated
Plany szkoleń z technologii Working In A Team
- Sami
- Ich koledzy (rówieśnicy)
- Ich szefowie
- Ich członkowie zespołu
- Ich wewnętrzni i zewnętrzni klienci i interesariusze
- Ułatwione dyskusje
- Prezentacje slajdów
- Ćwiczenia i
- Studium przypadku
- Doceń potrzebę zarządzania własnym zachowaniem, zanim będą one mogły wpływać na zachowanie innych
- Zrozum mocne i słabe strony różnych dostępnych mediów komunikacyjnych
- Doceń, jak zarządzać, motywować i rozwijać członków zespołu
- Zarządzaj wewnętrznymi i zewnętrznymi klientami i interesariuszami
- Wyjaśnij, jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami, które mogą napotkać w biurze
Korzyści dla uczestników szkolenia:
- Poznanie charakterystyki poszczególnych grup pokoleniowych
- Nabędą umiejętności odpowiedniego komunikowania się z pracownikami
- Nabędą umiejętności udzielania informacji zwrotne według zasady „tu i teraz”
- Poznanie sposobów na motywowanie pracowników pokolenia X, Y oraz Z
- Poznanie modelowych typów rozmów z pracownikami pokolenia X,Y i Z
-
Zidentyfikuj i rozwiąż powszechne problemy w tym, jak komunikują się i reagują na innych w pracy.
Poprawa efektywności pracy, z którą praca jest wykonywana jako zespół.
Zrozumienie indywidualnych potrzeb, a także wspólnych potrzeb zespołu w celu lepszego zarządzania i kierowania ich wysiłkami.
Zrozum znaczenie i znaczenie inteligencji emocjonalnej jako wskaźnika i przewodnika w celu poprawy relacji między ludźmi w pracy.
-
Interaktywne wykłady i dyskusje.
Dużo ćwiczeń i praktyk.
Wdrażanie rąk w środowisku Live-Lab.
-
Aby poprosić o dostosowane szkolenie dla tego kursu, prosimy o kontakt, aby zorganizować.
-
Tworzenie wspólnego kierunku w celu ustalenia wspólnej wizji, misji i celów.
Promowanie kultury współpracy w celu opracowania pozytywnych wartości i motywacji zespołów.
Zaangażuj zespoły poprzez działalność zespołową, innowacje i zarządzanie konfliktami, aby zwiększyć współpracę.
Mierz wyniki współpracy zespołowej w celu analizy pracy zespołowej i produktywności zespołu.
-
Interaktywne wykłady i dyskusje.
Dużo ćwiczeń i praktyk.
Wdrażanie rąk w środowisku Live-Lab.
-
Aby poprosić o dostosowane szkolenie dla tego kursu, prosimy o kontakt, aby zorganizować.
Last Updated: