Plan Szkolenia
Dzięki temu programowi Twój zespół będzie mógł dalej rozwijać swoje umiejętności wywierania wpływu. Ten program jest odpowiedni dla członków zespołu, którzy rozwinęli już swoje podstawowe umiejętności komunikacji i wywierania wpływu poprzez możliwości rozwoju lub poprzez formalne szkolenie.
Wymagania
Uczestnicy wypełniają on-line ankietę 360 stopni z 48 pytaniami, dostarczając własnych informacji zwrotnych oraz umożliwiając uzyskanie informacji zwrotnych od maksymalnie 7 innych osób, aby zrozumieć ich obecne zachowania związane z wywieraniem wpływu. Odpowiedzi nie są anonimowe. • Raport z tych kwestionariuszy jest powiązany z Modelem Zachowań Wpływowych wykorzystywanym w programie i jest ponownie analizowany na kursie.
Opinie uczestników (3)
Miło mi było poznać wszystkie informacje, dzielenie się wiedzą i doświadczeniem.
Mike Silva - Hewlett-Packard Centro de Servicios Globales, S. de R.L. de C.V.
Szkolenie - Influence in Action
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Chciałbym mieć jeszcze jedno ćwiczenie/zadanie negocjacji, a nie tylko jedno.
Susana Michel - Hewlett-Packard Centro de Servicios Globales, S. de R.L. de C.V.
Szkolenie - Influence in Action
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Tempo, dostarczane informacje, sposób nauczania z teorią i praktycznymi przypadkami, materiałami edukacyjnymi, ćwiczeniami itp.
Carlos Abascal - Hewlett-Packard Centro de Servicios Globales, S. de R.L. de C.V.
Szkolenie - Influence in Action
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję