Plan Szkolenia

1. Tworzenie synergii - Management 3.0 - wprowadzenie

2. Management 3.0 - modele współpracy

  • Energizowanie ludzi - jeśli ludzie "chcą chcieć", to cały zespół ma szansę dobrze pracować
  • Uprawnianie zespołów - aby mogły samodzielnie podejmować decyzje
  • Wyrównywanie ograniczeń - dążymy do jednego celu
  • Rozwijanie kompetencji - chcieć jest jedną rzeczą, ale umieć to zrobić jest czymś innym
  • Kształtowanie struktur - wspieramy samoorganizację zespołu jako systemu
  • Poprawa wszystkiego - uczymy się przez eksperymenty
  • Lider - trener, mentor, facilitator i style współpracy w zespole
  • Generacje na rynku i modele współpracy

3. Komunikacja i współpraca

  • Komunikacja - jaki jest styl komunikacji i dlaczego jest on ważny w efektywnym przekazie celów, motywowaniu i interakcji z zespołem, współpracownikami i podwykonawcami
  • Składowe efektywnej komunikacji - wspólna pozycja, argumentacja, perswazja, parafraza i zwrotne informacje
  • Asertywność
  • Efektywna komunikacja - narzędzia i techniki

4. Jasne formułowanie celów i delegowanie zadań

  • Cele i dlaczego ważne jest ich wspólne zrozumienie
  • Definiowanie celów - jak sformułować cele, aby były zrozumiałe
  • Efektywne przekazywanie celów i zadań

5. Mierzalność celów i zadań

  • Mierzalność celów - podejście produktowe do organizacji projektu
  • Mierzalność celów - podejście oparte na definiowaniu wartości biznesowej - historia użytkownika
  • Kryteria odpowiedzialności za cele i zadania - kryteria akceptacji

6. Planowanie, monitorowanie i weryfikacja

  • Planowanie efektywnych działań - iterowalność, definiowanie i szacowanie wymagań w kontekście spójności celów i zadań
  • Monitorowanie realizacji celów i zadań
  • Rozliczanie osiągnięcia celów i zadań
  • Zarządzanie zmianami i komunikacja

7. Efektywna współpraca w zespole - tworzenie postaw odpowiedzialnych za wyniki - zestaw narzędzi współczesnego menedżera

  • Zespół i cykl rozwoju zespołu
  • Role w zespole
  • Kształtowanie postaw, zaangażowania i odpowiedzialności za realizację
  • Procesy podejmowania decyzji i droga do konsensusu
  • Efektywne spotkania
  • Argumentacja i przekonywanie innych
  • Konflikty i jak z nimi radzić
  • Myślenie kreatywne, rozwiązywanie problemów i formowanie postaw poprawiających w zespole - techniki i narzędzia
  • Facilitacja - podstawy tworzenia odpowiedzialności za projekt

8. Motywacja i wzajemna motywacja

  • Motywacja - co to jest bat, marchewka i hamburger?
  • Finansowe i niefinansowe aspekty motywacji
  • Delegowanie - dlaczego motywuje
  • Techniki i narzędzia motywacji
  • Kiedy ostatnio zrobiłeś coś, co motywowało Twojego szefa i współpracowników?

9. Podsumowanie - dobre i złe praktyki w komunikacji

Wymagania

Szkolenie nie wymaga dodatkowego przygotowania.

 14 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Opinie uczestników (3)

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie