Warunki świadczenia usług przez NobleProg

 

1. Regulamin szkoleń

Osoby delegowane na szkolenia przez jednostkę nazywaną "Klientem" muszą przestrzegać ogólnych warunków świadczenia usług szkoleniowych przez NobleProg.

2. Odpowiedzialność

NobleProg nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane niewłaściwym zastosowaniem wiedzy zawartej w materiałach szkoleniowych, ani za jakiejkolwiek szkodę wynikającą ze świadczenia usług szkoleniowych.

3. Rezerwacja

Rezerwacje miejsc na szkolenia powinny być dokonywane poprzez formularz rejestracyjny dostępny na stronie internetowej NobleProg lub jako załącznik do umowy. Rezerwacje powinny być przekazane do NobleProg najpóźniej 14 dni przed rozpoczęciem szkolenia (z wyłączeniem Szybkich Rezerwacji lub Specjalnych Ofert). Po konsultacji z doradcą jest możliwe przesłanie formularza rejestracyjnego w innym terminie.

4. Anulowanie

W przypadku anulowania szkolenia mniej niż 7 dni roboczych przed jego rozpoczęciem, Klient jest zobowiązany zapłacić opłatę administracyjną w wysokości 50% ceny szkolenia. Jeśli nie zgłoszono anulowania lub jeśli anulowanie zostało zgłoszone mniej niż 3 dni przed, Klient jest zobowiązany pokryć całą cenę szkolenia.

W przypadku anulowania szkolenia przez NobleProg (np. z powodu nieosiągnięcia minimalnej grupy uczestników), pełna kwota zapłacona przez Klienta na podstawie faktury pro forma zostanie zwrotna.

5. Cena

Chyba że nie ustalono inaczej, kwota płatności za szkolenie będzie odpowiadać cenie podanej w ofercie usług szkoleniowych. Jeśli taka oferta nie została wysłana, kwota płatności będzie odpowiadać cenom podanym w najnowszej opublikowanej Katalogu Szkoleń na stronie internetowej NobleProg. Opłata za szkolenie zawiera także materiały szkoleniowe i certyfikaty.

6. Szkolenia "Zapewniony Start"

NobleProg gwarantuje przeprowadzenie szkolenia dla określonej liczby uczestników po cenie podanej na stronie internetowej w kolumnie "Zapewniony Start" po:

  • dokonaniu 100% zapłaty za szkolenie
  • akceptacji daty przeprowadzenia szkolenia przez NobleProg

Szkolenia "Zapewniony Start" będą przeprowadzane nawet dla jednego uczestnika. W ekstremalnych przypadkach, NobleProg może zaproponować inną datę niż ta wskazana w momencie wypełnienia formularza rejestracyjnego na szkolenie. Szkolenia z zagwarantowanym startem nie wykluczają uczestnictwa dodatkowych uczestników.

7. Warunki płatności

Prawne osoby, instytucje rządowe

Płatność może być dokonana:

  1. przed szkoleniem na podstawie faktury pro forma wysłanej w potwierdzeniu e-mail lub online, jeśli wybrano tę opcję płatności. Płatność powinna być zaksięgowana na koncie NobleProg w ciągu okresu określonego w fakturze pro forma (7 dni od wystawienia).
  2. po szkoleniu - w takim przypadku niezbędny jest podpisany przez uprawnioną osobę formularz rejestracyjny. Termin płatności to 7 dni od zakończenia szkolenia. Aby ustalić ten termin płatności, skontaktuj się z naszym doradcą.
  3. na wzajemnym porozumieniu.

Prywatni, inne jednostki

Prywatne osoby muszą zapłacić opłatę za kurs w ciągu 3 dni roboczych od przesłania formularza rejestracyjnego na podane konto w fakturze pro forma wysłanej z potwierdzeniem rejestracji. W wyjątkowych przypadkach, płatność gotówką w pierwszym dniu szkolenia jest możliwa.

NobleProg zastrzega sobie prawo do określenia ostatecznej metody płatności.

Płatności online

Mastercard i Visa

Blue Media S.A. jest jednostką obsługującą płatności online za transakcje kartami.

Dostępne metody płatności: BLIK, przelew online, karty płatnicze: Visa, Visa Electron, Mastercard, MasterCard Electronic, Maestro.

W przypadku konieczności zwrotu kwoty za transakcję dokonaną przez klienta za pomocą karty płatniczej, sprzedawca dokona zwrotu na konto bankowe skojarzone z kartą płatniczą klienta.

Czas przetwarzania zamówienia dla płatności kartami jest liczy się od momentu otrzymania pozytywnej autoryzacji płatności.

Administratorem danych osobowych podanych przez Kupującego przy korzystaniu z Sklepu jest NobleProg. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez NobleProg - w tym inne cele i podstawy prawne przetwarzania, jak również odbiorcy danych - można znaleźć w Polityce prywatności - zgodnie z zasadą przejrzystości zawartą w Ogólnej Regulaminie Ochrony Danych ("RODO").

Celem przetwarzania danych Kupującego przez NobleProg, podanych w związku z zakupami, jest realizacja zamówień. Prawna podstawa przetwarzania danych osobowych w tym przypadku to:

  • umowa sprzedaży lub czynności podejmowane na wniosek Kupującego, mające na celu zawarcie umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), obowiązek prawny nadawcy powiązany z księgowością (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) oraz uzasadniony interes Nadawcy, polegający na przetwarzaniu danych w celu określenia, wytężenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

8. Data rozpoczęcia i postęp szkolenia

Zmiana dat szkoleń otwartych

NobleProg zastrzega sobie prawo do zmiany daty, jeśli liczba zarejestrowanych osób jest niewystarczająca do pokrycia kosztów szkolenia.

Anulowanie szkolenia przez NobleProg

W przypadku przełożenia lub anulowania, chyba że wynika to z siły wyższej lub innych przyczyn, za które NobleProg nie ponosi odpowiedzialności, kwoty już zapłacone przez Klienta zostaną zwrotne. Jednak Klient nie może roszczeć odszkodowania za szkody lub stracone korzyści wynikające z takiego przełożenia lub anulowania.

Zmiana daty szkolenia zamkniętego, indywidualnego, stacjonarnego i zdalnego

Możliwa jest zmiana daty szkoleń zamkniętych, indywidualnych, stacjonarnych i zdalnych, jednak NobleProg zastrzega sobie prawo do naliczenia Klientowi dodatkowych kosztów związanych z zmianą daty (np. rezerwacja sali, czas instruktora, zakwaterowanie, koszty związane z zmianami w systemie księgowym itp.).

9. Prawa własności intelektualnej i prawa autorskie

Wszystkie chronione prawem autorskim dodatkowe materiały i sprzęt są własnością NobleProg. NobleProg zachowuje wszystkie prawa autorskie do jakichkolwiek chronionych prawem autorskim materiałów dostarczonych podczas szkolenia. Kopiowanie, wypożyczanie, opłacane udostępnianie - w całości lub części - dostarczonych materiałów innym jednostkom jest zabronione, chyba że nie zostanie inaczej uzgodnione przez Strony. Klient nie uzyska żadnych praw autorskich ani własności intelektualnej posiadanych przez NobleProg. Klient nie ma prawa przeprowadzać podobnych szkoleń dla innych jednostek lub swoich pracowników, chyba że nie zostanie inaczej uzgodnione przez Strony.

10. Odpowiedzialność Klienta

Klient jest odpowiedzialny za zapewnienie, że osoby delegowane przez niego przestrzegają tych warunków.

11. Niesprawiedliwa konkurencja

Klient (i osoby związane z nim) nie może w żadnym wypadku podjąć bezpośrednich negocjacji z reprezentantem NobleProg (lub stronami bezpośrednio i pośrednio powiązanymi z NobleProg) w tych i przyszłych projektach szkoleniowych bez wcześniejszej pisemnej zgody NobleProg.

Inne

Zakładamy, że Klient posiada prawidłowe licencje na oprogramowanie używane we wszystkich kursach prowadzonych w miejscu wyznaczonym przez Klienta (np. dla szkoleń zamkniętych przeprowadzanych w siedzibie Klienta). Uczestnicy szkolenia będą odpowiedzialni za wszelkie szkody spowodowane na miejscu szkolenia, takie jak utrata danych, uszkodzenie sprzętu lub sali.

NobleProg nie ponosi odpowiedzialności za kradzież lub utratę przedmiotów Klienta pozostawionych na naszych terenach ani za jakiekolwiek szkody lub straty wynikające z uczestnictwa w kursie i usługach na całym świecie. Wartościowe przedmioty, sprzęt komputerowy, osobiste rzeczy nie powinny być pozostawiane bez nadzoru, nawet jeśli instruktorzy/doradcy i pracownicy oferują opiekę nad tymi przedmiotami podczas przerw. Nie mają one możliwości weryfikowania i ubezpieczania przedmiotów i strat, które mogą wystąpić. Zakładamy, że kurs będzie miał miejsce zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami z Klientem i będzie przeprowadzany zgodnie z uzgodnionym planem szkolenia. Jeśli Klient zauważy jakiekolwiek odstępstwa po stronie Trenera podczas szkolenia, jest zobowiązany natychmiast zgłosić swoje obserwacje pracownikowi NobleProg (poprzez www.nobleprog.pl, telefonicznie lub e-mailem). Instruktor może zmienić harmonogram zajęć i podejście do nauczania, o ile wszyscy uczestnicy zgodzą się na takie zmiany.

12. Dodatkowe warunki i umowy Klienta

Wszelkie warunki (umowy, wymagania itp.) postawione przez Klienta powinny być uzgodnione w trakcie procesu ofertowania. Jeśli nie zostaną one dostarczone w odpowiednim czasie, NobleProg zastrzega sobie prawo do ich niewypełnienia lub zmiany warunków i ceny szkolenia.

13. Reklamacje

Wszelkie reklamacje należy zgłosić w ciągu 7 dni od zakończenia szkolenia na adres szkolenia@nobleprog.pl. Reklamacja powinna zawierać nazwę Klienta, nazwę, datę i miejsce szkolenia, oraz opis przyczyny reklamacji. Reklamacja zostanie przetworzona w ciągu 14 dni od dnia jej otrzymania.

14. Dodatkowe warunki i umowy Klienta

Wszelkie spory wynikające z tych warunków zostaną rozwiązane poprzez rozmowy pokojowe.

Two persons looking at a tablet

Potrzebujesz więcej informacji?

Napisz, zadzwoń lub uzupełnij formularz - wybierz formę kontaktu, która Ci najbardziej odpowiada i zostaw resztę nam. Nasi konsultanci odpowiedzą na Twoje pytania i pomogą dobrać optymalne rozwiązanie.

Bądźmy w kontakcie