Przeglądaj szkolenia
Formal Etiquette in Hospitality
14 godzinCustomer Care Strategy
21 godzinAkademia obsługa klienta
28 godzinInfluence in Action
14 godzinKomunikacja w zespole projektowym
14 godzinOstatnia aktualizacja:
Opinie uczestników(2)
Wysoki poziom wiedzy prowadzącego.
Przemek - Sreamsoft Kraków sp. z o.o.
Szkolenie - Komunikacja w zespole projektowym
the pace, the information provided. the way it as taught with theory and practice cases, handouts, exercises, etc.
Carlos Abascal - Hewlett-Packard Centro de Servicios Globales, S. de R.L. de C.V.
Szkolenie - Influence in Action
Propozycje terminów
Pozostałe regiony w Polsce
dolnośląskie
Jelenia Góra
Wrocław
kujawsko-pomorskie
Bydgoszcz
Toruń
lubelskie
Lublin
Zamość
lubuskie
Zielona Góra
mazowieckie
Radom
Warszawa
małopolskie
Kraków
Tarnów
Zakopane
opolskie
Opole
podkarpackie
Głogów Małopolski
Rzeszów
podlaskie
Białystok
pomorskie
Słupsk
Trójmiasto
Gdańsk
Gdynia
warminsko-mazurskie
Olsztyn
wielkopolskie
Poznań
zachodniopomorskie
Koszalin
Szczecin
łódzkie
Piotrków Trybunalski
Łódź
śląskie
Bielsko-Biała
Częstochowa
Gliwice
Katowice
świętokrzyskie
Kielce
Ostrowiec Świętokrzyski
Konsultacje
Person To Person Skills Konsultacje
Szkolenie Person To Person Skills, Person To Person Skills boot camp, Szkolenia Zdalne Person To Person Skills, szkolenie wieczorowe Person To Person Skills, szkolenie weekendowe Person To Person Skills, Kurs Person To Person Skills,Kursy Person To Person Skills, Trener Person To Person Skills, instruktor Person To Person Skills, kurs zdalny Person To Person Skills, edukacja zdalna Person To Person Skills, nauczanie wirtualne Person To Person Skills, lekcje UML, nauka przez internet Person To Person Skills, e-learning Person To Person Skills, kurs online Person To Person Skills, wykładowca Person To Person Skills