Szkolenia z instruktorem prowadzone online lub stacjonarnie Person To Person Skills demonstrują przez interaktywną praktykę, jak stosować techniki komunikacji międzyludzkiej, inteligencję emocjonalną i aktywne słuchanie, aby budować silne relacje, wspierać współpracę i skutecznie radzić sobie z trudnymi rozmowami.
Szkolenie Person To Person Skills dostępne jest jako "szkolenie online na żywo" lub "szkolenie stacjonarne na żywo". Szkolenie online na żywo (tzw. "szkolenie zdalne na żywo") jest przeprowadzane za pomocą interaktywnego pulpitu zdalnego. Szkolenie stacjonarne na żywo może być przeprowadzane lokalnie na terenie klienta w Trójmiasto lub w centrach szkoleniowych NobleProg w Trójmiasto.
NobleProg -- Twój lokalny dostawca szkoleń
Gdynia
Hotel Nadmorski, Ejsmonda 2, Gdynia, Polska, 81-409
Sala szkoleniowa znajduje się zaledwie 3 kilometry od Dworca PKP/PKS w Gdyni, co sprawia, że jest łatwo dostępna dla uczestników podróżujących pociągiem lub autobusem. Dodatkowo, jest oddalona tylko o 400 metrów od przystanku autobusowego, ułatwiając dojazd nawet tym, którzy podróżują komunikacją miejską. Wyposażona jest w niezbędne narzędzia do prowadzenia szkoleń, takie jak rzutnik, ekran oraz flipchart, co zapewnia komfortowe warunki dla uczestników i prowadzącego zajęcia.
Gdańsk
Hotel Fahrenheit, Grodzka 19, Gdańsk, Polska, 80-841
Sala szkoleniowa znajduje się w samym sercu malowniczej gdańskiej starówki, co sprawia, że otoczenie jest nie tylko inspirujące, ale także wyjątkowo atrakcyjne dla uczestników. W niedalekiej odległości można znaleźć dworzec PKP oraz PKS, ułatwiając przyjazd zarówno tym podróżującym pociągiem, jak i autobusem. Dodatkowo, lotnisko i port są również w zasięgu ręki, co czyni tę lokalizację wygodną dla osób przybywających z dalszych miejscowości, zarówno z kraju, jak i spoza jego granic.
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Trójmiasto (na miejscu lub zdalnie) jest przeznaczone dla początkujących i średnio zaawansowanych pracowników branży hotelarsko-gastronomicznej, którzy chcą podnieść swoje umiejętności w zakresie zapewniania doskonałej obsługi.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą mogli
Zdobyć wiedzę i umiejętności w zakresie formalnej etykiety, koncentrując się na hostingu, posiłkach i serwowaniu.
Zrozumieć protokoły obsługi i ich uzasadnienie, umożliwiając personelowi sprawne wykonywanie tych wytycznych.
Poprawa jakości obsługi klienta oraz wzmocnienie umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych w celu lepszej interakcji z gośćmi.
Zrozumienie różnych kulturowych etykiet i wrażliwości, zapewniając pełną szacunku i odpowiednią obsługę wszystkich gości.
Profesjonalne i skuteczne radzenie sobie z nieoczekiwanymi sytuacjami i prośbami gości.
Strategia obsługi klienta odgrywa ważną rolę w budowaniu satysfakcji klienta, pomagając utrzymać lojalnych klientów i zwiększyć poziom powtarzalności transakcji. Dzięki dobrej obsłudze klienta zyskujesz zaufanie klienta, poprawiasz wizerunek firmy i wzmacniasz przewagę konkurencyjną na rynku. Ten kurs koncentruje się na strategiach i umiejętnościach budowania długotrwałych relacji z klientami poprzez opracowywanie wartościowych i skutecznych strategii obsługi klienta. Zadowoleni klienci mogą, poprzez rozmowy i opowiadanie historii, stać się dobrowolnymi ambasadorami Twojej firmy i z dużym prawdopodobieństwem polecą Twoje usługi innym. Ten warsztat pomoże również uczestnikom komunikować się skutecznie, odpowiednio i jasno we wszystkich sytuacjach.
CELE
Rozwój kompetencji w obszarze profesjonalnej obsługi klienta
Zwiększenie efektywności komunikacji z klientami
Zdobycie wiedzy, jak dotrzeć do podstawowych potrzeb i oczekiwań klientów
Budowanie silnych i trwałych relacji z klientami
Budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku
Identyfikowanie, redukowanie i pokonywanie obiekcji i barier
Poznanie osobowości i preferencji komunikacyjnych w kontaktach z klientami
Budowanie umiejętności tworzenia otwartego środowiska komunikacji
Rozwijanie umiejętności jasnej i skutecznej komunikacji
Identyfikacja barier w skutecznej komunikacji
Opanowanie mowy ciała i komunikacji niewerbalnej
METODY
Odgrywanie ról
Testy samooceny
Ćwiczenia w grupach
Praca indywidualna
Sesje ćwiczeniowe
Wykłady
Dyskusje
WYNIKI NAUCZANIA
Po ukończeniu tego kursu uczestnicy będą w stanie
Przyjąć ukierunkowaną strategię obsługi klienta
Identyfikować kluczowe problemy klientów
Budować profesjonalny wizerunek firmy
Dostosowywać się do określonych stylów zachowań klientów
Zwiększać lojalność klientów poprzez wyjątkową obsługę klienta
Rozwijanie umiejętności komunikacji z klientami
Stosowanie technik budowania relacji
Opracowanie osobistego planu działania w celu poprawy umiejętności obsługi klienta
Okazywanie gestów hojności i wysokiej jakości obsługi klienta
Stosowanie technik radzenia sobie z trudnymi sytuacjami
Rozpoznawanie barier w dostarczaniu wyjątkowej obsługi klienta
Kurs Obsługi Klienta ma na celu edukację uczestników w zakresie podstaw zapewniania wyjątkowej obsługi i opieki nad klientami. Skupia się na traktowaniu klientów z szacunkiem i miłością, budowaniu emocjonalnej więzi i zapewnianiu ich satysfakcji oraz lojalności. Kursy te obejmują szeroki zakres tematów, w tym umiejętności komunikacyjne, zarządzanie czasem, techniki deeskalacji i najlepsze praktyki branżowe. Poprzez przykłady z życia codziennego i praktyczne ćwiczenia, uczący się zdobywają wgląd w efektywne radzenie sobie z zapytaniami klientów, skargami i opiniami. Celem jest wyposażenie osób w niezbędne umiejętności do dostarczania profesjonalnej, pomocnej i wysokiej jakości obsługi na różnych punktach interakcji z klientami, poprawiając ogólną jakość obsługi klienta.
Pfizer, Hewlett Packard, DellEMC i VMware skorzystały z tego programu, rozwijając lepszą równowagę w swoim stylu wywierania wpływu i wykazując odporną reakcję na wyzwania w miejscu pracy. Jeśli chcesz: • Tworzyć wysokowydajne zespoły robocze • Konsekwentnie zdobywać kontrakty z pitchingu • Z powodzeniem negocjować najlepsze oferty • Budować wartość dla akcjonariuszy, rok po roku... to potrzebujesz naszego programu wywierania wpływu.
Szkolenie "Komunikacja w zespole projektowym" skierowane jest do zespołów projektowych, mających rozwijać umiejętności komunikacyjne na poziomie mistrzowskim. Szkolenie koncentruje się na dostarczaniu narzędzi komunikacyjnych, modelu IPS (Innovative Problem Solving), zarządzaniu konfliktem, oraz kształtowaniu zasad komunikacji nieantagonizującej. Uczestnicy zdobywają umiejętności przekazywania informacji dostosowanych do typu rozmówcy, udzielania konstruktywnej krytyki, oraz rozwijania efektywnej współpracy w zespole.
Więcej...
Ostatnia aktualizacja:
Opinie uczestników (2)
Wysoki poziom wiedzy prowadzącego.
Przemek - Sreamsoft Krakow sp. z o.o.
Szkolenie - Komunikacja w zespole projektowym
Tempo, dostarczane informacje, sposób nauczania z teorią i praktycznymi przypadkami, materiałami edukacyjnymi, ćwiczeniami itp.
Carlos Abascal - Hewlett-Packard Centro de Servicios Globales, S. de R.L. de C.V.
Szkolenie Person To Person Skills Trójmiasto, szkolenie wieczorowe Person To Person Skills Trójmiasto, szkolenie weekendowe Person To Person Skills Trójmiasto, Person To Person Skills boot camp Trójmiasto, kurs zdalny Person To Person Skills Trójmiasto, nauka przez internet Person To Person Skills Trójmiasto, Kurs Person To Person Skills Trójmiasto, Kursy Person To Person Skills Trójmiasto, edukacja zdalna Person To Person Skills Trójmiasto, nauczanie wirtualne Person To Person Skills Trójmiasto, instruktor Person To Person Skills Trójmiasto, lekcje Person To Person Skills Trójmiasto, kurs online Person To Person Skills Trójmiasto, wykładowca Person To Person Skills Trójmiasto, Trener Person To Person Skills Trójmiasto