Prowadzone przez instruktorów kursy szkoleniowe na żywo Praca w zespole online lub na miejscu pokazują poprzez interaktywną dyskusję i studia przypadków podstawy pracy w zespole.
Szkolenie Working In A Team jest dostępne jako "szkolenie online na żywo" lub "szkolenie na miejscu na żywo". Szkolenie stacjonarne może być prowadzone lokalnie w siedzibie klienta w Koszalin lub w korporacyjnych centrach szkoleniowych NobleProg w Koszalin.
NobleProg - lokalny dostawca usług szkoleniowych
Koszalin
Gwardia, Sportowa 34, Koszalin, Polska, 75-503
Sala szkoleniowa jest wyposażona w nowoczesne udogodnienia. Znajduje się 3 kilometry od centrum miasta. Obiekt posiada przestronny parking dla uczestników szkoleń, co zapewnia wygodny dostęp dla wszystkich kursantów.
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Koszalin (online lub na miejscu) jest skierowane do uczestników na wszystkich poziomach, w tym pracowników, liderów zespołów i specjalistów HR, którzy chcą zrozumieć nękanie w miejscu pracy, zapobiegać mu i wspierać integracyjną i pełną szacunku kulturę pracy.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
Zrozumieć, czym jest nękanie w miejscu pracy i jakie są jego różne formy.
Identyfikować zachowania, które przyczyniają się do tworzenia miejsca pracy opartego na szacunku.
Skutecznie reagować na incydenty nękania.
Rozpoznać zasady prawne i organizacyjne dotyczące zapobiegania molestowaniu.
Promować pozytywną, integracyjną i pełną szacunku kulturę miejsca pracy.
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Koszalin (online lub na miejscu) jest przeznaczone dla początkujących liderów zespołów i menedżerów, którzy chcą zrozumieć i wykorzystać typy osobowości do budowania silniejszej spójności zespołu, poprawy komunikacji i skutecznego zarządzania dynamiką zespołu.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
Wzmocnić spójność zespołu poprzez zrozumienie i wykorzystanie różnych typów osobowości.
Skutecznie zarządzać różnymi osobowościami.
Usprawnić komunikację w zespole i zarządzanie konfliktami.
Wspierać bezpieczeństwo psychologiczne i tożsamość zespołu.
przedyskutują wyzwania w pracy z klientami oraz ich źródła
nauczą się identyfikować preferencje zachowań różnych klientów i dopasowywać do nich sposoby komunikacji
dowiedzą się jakie komunikaty stosować, by klient o danych preferencjach się otworzył, a jakich unikać, ponieważ mogą zamknąć go na współpracę,
przećwiczą różne formy komunikatów dedykowanych do różnych typów klienta, dzięki czemu będą wiedzieć jak lepiej dopasować sposoby komunikacji z klientem
popracują nad przykładami sytuacji współpracy z klientem wziętym z ich dotychczasowych doświadczeń i opracują nowe strategie działania w podobnych sytuacjach w oparciu o zdobytą podczas szkolenia wiedzę.
Cel kursu:Dla kadry zarządzającej: liderzy zespołów, menedżerowie rozpoczynają swoją ścieżkę kariery, a pracownicy o wysokim potencjale są wybierani do rozwoju. Szkolenie jest również wstępem do rozwoju indywidualnych ról przywódczych i zarządzania zasobami ludzkimi.Korzyści z ukończenia kursu:Zwiększenie efektywności zarządzania zespołem, skuteczne podejmowanie decyzji związanych z funkcjami menedżerskimi, odpowiedni dobór stylu przywództwa do sytuacji zespołu, rozwój biznesowy, wzmocnienie umiejętności rozwiązywania konfliktów, zdobycie umiejętności zarządzania czasem.Metoda szkolenia:krótkie wykłady tematyczne, ćwiczenia indywidualne, symulacje, studia przypadków, odgrywanie ról
Pfizer, Hewlett Packard, DellEMC i VMware skorzystały z tego programu, rozwijając lepszą równowagę w swoim stylu wywierania wpływu i wykazując odporną reakcję na wyzwania w miejscu pracy. Jeśli chcesz: • Tworzyć wysokowydajne zespoły robocze • Konsekwentnie zdobywać kontrakty z pitchingu • Z powodzeniem negocjować najlepsze oferty • Budować wartość dla akcjonariuszy, rok po roku... to potrzebujesz naszego programu wywierania wpływu.
Kreatywne rozwiązywanie problemów w zespole to umiejętność wykorzystywania różnorodnych perspektyw, pomysłów i technik w celu skutecznego rozwiązywania problemów. Aby promować kreatywne podejście do rozwiązywania problemów w zespole warto zachęcać do otwartości i różnorodności pomysłów, organizować sesje burzy mózgów i zachęcać do dzielenia się różnymi spojrzeniami na problem, uwzględniając różnorodność doświadczeń i wiedzy w zespole.
Kreatywne rozwiązywanie problemów w zespole wymaga otwartości, wsparcia dla różnorodnych perspektyw oraz przekonania, że każdy pomysł jest wartościowy. To proces, który można kształtować i rozwijać, tworząc inspirujące środowisko pracy i promując różnorodność myślenia.
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Koszalin (online lub na miejscu) jest przeznaczone dla członków zespołów i liderów zespołów, którzy chcą poznać i zastosować zasady współpracy zespołowej i najlepsze praktyki w swoich zespołach.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą mogli
Tworzyć wspólny kierunek w celu ustalenia wspólnej wizji, misji i celów.
Wspierać kulturę współpracy w celu rozwijania pozytywnych wartości i motywowania zespołów.
Angażować zespoły poprzez działania związane z budowaniem zespołu, innowacjami i zarządzaniem konfliktami w celu zwiększenia współpracy.
Mierzyć wydajność współpracy zespołowej w celu analizowania pracy zespołowej i produktywności zespołu.
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Koszalin (online lub na miejscu) jest skierowane do liderów zespołów i członków zespołów, którzy chcą poprawić sposób, w jaki się komunikują, współpracują i odnoszą się do siebie nawzajem. Stosując szereg praktyk, zespoły mogą poprawić te umiejętności, prowadząc do bardziej produktywnej pracy i szczęśliwszego życia zawodowego.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
Identyfikować i rozwiązywać typowe problemy w sposobie, w jaki komunikują się i reagują na innych w pracy.
Poprawić efektywność pracy zespołowej.
Zrozumieć indywidualne i zbiorowe potrzeby zespołu, aby lepiej zarządzać i kierować jego wysiłkami.
Zrozumienie znaczenia i wagi inteligencji emocjonalnej jako wskaźnika i przewodnika służącego poprawie relacji międzyludzkich w pracy.
Nasze usługi są dostarczane online klientom na całym świecie we współpracy z rosnącą międzynarodową siecią partnerów. Nasze transformacyjne 10-tygodniowe programy nauki w grupach są zaprojektowane, aby inspirować i umacniać managerów, i są prowadzone przez ekspertów facilitatorów i trenerów, wygodnie dostarczane online w normalnym przepływie pracy…
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy rozwinęli następujące umiejętności:
INTELIGENCJA EMOCJONALNA Zespoły są tak silne, jak silne są relacje międzyludzkie.
COACHING Niezbędne umiejętności dla liderów, aby mogli wywierać wpływ i wydobywać ze swoich ludzi to, co najlepsze.
PRZYWÓDZTWO Management dotyczy zadań i procesów. Leadership dotyczy ludzi i rozwoju.
KULTURA Trwałe zaangażowanie buduje nawyki i normy wysokowydajnego zespołu.
ZESPOŁY Grupa jednostek nie jest zespołem. GoOd liderzy budują świetne zespoły.
Szkolenie 'Różnice pokoleniowe w zarządzaniu. Pracownicy pokoleń XYZ. Jak z nimi funkcjonować' skierowane jest do liderów zespołów, oferując wiedzę i umiejętności w obszarze komunikacji oraz motywacji pracowników pokoleń X, Y i Z. Opierając się na interaktywnej metodologii, kurs kładzie nacisk na praktyczne ćwiczenia i mini-wykłady, umożliwiając efektywne przyswajanie umiejętności niezbędnych do zarządzania zespołem w środowisku zróżnicowanym pod względem pokoleniowym.
Więcej...
Ostatnia aktualizacja:
Opinie uczestników (6)
treści przykazywane, odpowiednia ilość czasu na duskusję i wymiane zdań. Nawiązywania do wątków pobocznych dzięki czemu buduje się zrozumienie jak pewne aspekty są ze sobą powiązane
Beata - LKQ Polska Sp. z o. o.
Szkolenie - Róznice pokoleniowe w zarządzaniu. Pracownicy pokoleń XYZ. Jak z nimi funkcjonować
Wykonywanie przydatnych ćwiczeń przez każdego z nas oraz przeprowadzenie analiza plusów i minusów w postaci otwartej rozmowie
PATRYK KUJACZYNSKI - e-MSI Sp. z o.o.
Szkolenie - Communication and Teamwork
Ocenianie siebie w celu nauki od innych
Roy Dekker - Axway GmbH
Szkolenie - People and Team Management
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Tempo, dostarczane informacje, sposób nauczania z teorią i praktycznymi przypadkami, materiałami edukacyjnymi, ćwiczeniami itp.
Carlos Abascal - Hewlett-Packard Centro de Servicios Globales, S. de R.L. de C.V.
Szkolenie - Influence in Action
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Wysoka wiedza i doświadczenie prowadzącego
Wojciech Miecznikowski - Advatech Sp. z o.o.
Szkolenie - Kreatywne rozwiązywanie problemów w zespole
ćwiczenia pokazujące prezentowane koncepcje w praktyce
Michal Czapski
Szkolenie - Budowanie i zarządzanie zespołem - trening menedżerski
Szkolenie Working In A Team Koszalin, szkolenie wieczorowe Working In A Team Koszalin, szkolenie weekendowe Working In A Team Koszalin, Working In A Team boot camp Koszalin, kurs zdalny Working In A Team Koszalin, Trener Working In A Team Koszalin, kurs online Working In A Team Koszalin, edukacja zdalna Working In A Team Koszalin, lekcje Working In A Team Koszalin, nauczanie wirtualne Working In A Team Koszalin, nauka przez internet Working In A Team Koszalin, wykładowca Working In A Team Koszalin, instruktor Working In A Team Koszalin, Kursy Working In A Team Koszalin, Kurs Working In A Team Koszalin