Dziękujemy za wysłanie zapytania! Jeden z członków naszego zespołu skontaktuje się z Państwem wkrótce.
Dziękujemy za wysłanie rezerwacji! Jeden z członków naszego zespołu skontaktuje się z Państwem wkrótce.
Plan Szkolenia
Zrozumienie siebie i innych
- Co sprawia, że zachowujemy się w taki sposób, w jaki się zachowujemy?
- Jak możemy zrozumieć, które części tego zachowania są akceptowalne – wymagane przez naszą rolę w biznesie – a które nie?
- Informacje zwrotne: jak inni nas postrzegają i jak się do nas odnoszą?
Communication
- Jak komunikujemy się z innymi?
- Jakie są zalety/wady różnych mediów komunikacyjnych?
- Co rozumiemy przez Efektywny Communication i jak to osiągnąć?
- Nasze style myślenia i uczenia się oraz sposoby ich zastosowania w naszej codziennej pracy
Inteligencja emocjonalna
- Emocje i ich konsekwencje
- Znaczenie zrozumienia naszego „EQ” (w przeciwieństwie do bardziej standardowego IQ)
- Pięć etapów modelu inteligencji emocjonalnej Go Lemana:
- Samoświadomość
- Samo-Management
- Motywacja
- Empatia
- Umiejętności społeczne
Analiza transakcyjna
- Dlaczego postępujemy/reagujemy w określony sposób wobec współpracowników i klientów?
- Jak możemy budować relacje ze współpracownikami i klientami?
- Jakie są korzyści z „prawdziwego porozumienia” w naszych relacjach międzyludzkich?
Interesariusz Management
- Zadowolenie interesariuszy
- Analiza interesariuszy: interesariusze wewnętrzni i zewnętrzni
Radzenie sobie ze zmianą
- 9 kluczowych zasad zmiany
- Reakcje emocjonalne na zmianę
- Opór wobec zmian – i korzyści płynące z oporu
Wymagania
Uczestnicy
Pracownicy, którzy muszą być w pełni świadomi kwestii związanych z komunikacją i wywieraniem wpływu:
- ich koledzy
- Swoich szefów
- Klienci wewnętrzni i zewnętrzni oraz interesariusze
14 godzin
Opinie uczestników (3)
Wszystkie interakcje między Elodie a nami. Goteoria/praktyka proporcji.
Hayere Nathalie - Axway
Szkolenie - Communicating and Influencing For Team Members
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Elodie jest naprawdę żywa i energiczna. Dobrze zna swój temat i angażuje wszystkich podczas sesji.
Victor - Axway
Szkolenie - Communicating and Influencing For Team Members
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Doskonały trener, z przemówieniem całkowicie dostosowanym do odbiorców. Dużo treści.
Carole - Axway
Szkolenie - Communicating and Influencing For Team Members
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję