Plan Szkolenia

Day 1

WSTĘP

  • Tło
  • Definicja roli
  • Umiejętności miękkie
  • Wrażenia, analfabetyzm liczbowy i natura ludzka
  • Pieniądze, metryki i rynki

1.         KOMUNIKACJA – PARADOKS, CEL I ZAMIAR

  • Cel i zamiar komunikacji
    • Do edukowania
    • Do informowania
    • Do przekonywania
  • Wnioski

2.        ZNAJ SWOJĄ PUBLICZNOŚĆ

  • Do kogo mówisz?
  • Poglądy na świat, soczewki i schematy
  • Żargon i mieszane publiczności
  • Miejsce i kraj
  • Poziom i abstrakcja

3.         METODY I NARZĘDZIA KOMUNIKACJI

  • Narzędzia
  • Tekst na ekranie i streszczenie
  • Reguła trzech
  • Przykłady i analogie

4.        OPOWIADANIE HISTORII

  • Ubikwitność, cykle i upodabnianie do dzieci
  • Jak możemy używać historii w miejscu pracy?
  • Jak opowiedzieć historię
  • Komunikacja niewerbalna
  • Trwałość i moc historii

Day 2

5.        PREZENTOWANIE DANYCH I INFORMACJI

  • Dane i informacje – jaka jest różnica?
  • Szczegóły – ile?
  • Zaufane źródła
  • Wizualizacja danych i informacji

6.        INTERPRETACJA DANYCH

  • Bias potwierdzający
  • Zamiar komunikacji
  • Status komunikacji

7.        OPINIA

  • Modele opinii
    • Model sytuacji, zachowania i wpływu (SBI)
    • Model opinii kanapkowy
    • Model opinii Pendletona
    • Model opinii sytuacji, zadania, działania i wyniku (STAR)
    • Model opinii SAID
  • Jak DOSTAĆ dobrą opinię
  • Aktywne słuchanie
  • Jak DAĆ dobrą opinię
  • Konstruktywna opinia
  • Wnioski

Day 3

8.        WSPÓŁPRACA

  • Dlaczego współpracować?
  • Co to jest współpraca?
  • Kultura współpracy
  • Wnioski

9.        NARZĘDZIA WSPÓŁPRACY

  • Wspólne narzędzia i zestawy współpracy
    • MS SharePoint
    • Google Workspace
    • Atlassian
    • Kahootz
    • HighQ
  • Jak wybrać narzędzie współpracy

10.        ANALIZA SWOICH UMIEJĘTNOŚCI WSPÓŁPRACY

  • Model Johari
  • Zwięzłość
  • Asertywność
  • Podstawowa asertywność
  • Empatyczna asertywność
  • Asertywność konsekwencji
  • Technika dyskrepancji
  • Technika powtórzenia
  • Technika mgły

11.        EMOCJONALNA INTELIGENCJA I WSPÓŁPRACA

  • Samowiedza
  • Samokontrola
  • Świadomość społeczna
  • Zarządzanie relacjami

12.        OSOBISTA MARKA

  • Ujawnienie i zamiar
  • Jak zbudować swoją osobistą markę
    • Krok 1: co chcesz zrobić?
    • Krok 2: wyzwalanie celów
    • Krok 3: do kogo mówisz – i dlaczego?
    • Krok 4: angażuj
  • Charakterystyki marki

13.        POZYTYWNE POSTAWY

  • Historia PMA
  • ‘Możliwości’ i wiara
  • Jak rozwijać i utrzymywać PMA
  • Destylowana pozytywność
  • Wniosek

14.        SIECIOWANIE

15.        PODSUMOWANIE I WNIOSKI

Wymagania

Wymagana wiedza i umiejętności
Nie ma konkretnych wymagań dotyczących uczestników, choć pewne doświadczenie zawodowe byłoby przydatne – w każdej dziedzinie

Uczestnicy

Uczestnikami są zwykle zawodowcy z kilkoma latami doświadczenia – jednak treści kursu są w zasadzie uniwersalne i można je zastosować w większości dziedzin. Będzie to prawdopodobnie przydatne dla specjalistów, którzy mogą być zobowiązani do wyjaśniania skomplikowanych i nietypowych koncepcji szerszej publiczności.

 21 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Opinie uczestników (5)

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie