Business English for Non-Native Speakers - Plan Szkolenia
Angielski biznesowy odnosi się do umiejętności mówienia, czytania i pisania potrzebnych do skutecznej komunikacji w międzynarodowym środowisku biznesowym. Obejmuje umiejętność rozumienia i wypowiadania się podczas spotkań, a także umiejętność pisania jasnych, dobrze sformułowanych wiadomości e-mail, które są wolne od mylących błędów gramatycznych.
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo (online lub na miejscu) jest przeznaczone dla osób pracujących w międzynarodowym środowisku biznesowym, które chcą szybko poprawić swoje umiejętności słuchania, mówienia i pisania, aby być bardziej skutecznymi liderami i członkami zespołu.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
- Poznaj narzędzia i taktyki, aby szybko poszerzyć słownictwo angielskie w miejscu pracy.
- Skupienie się tylko na istotnych częściach języka angielskiego potrzebnych do bycia bardziej efektywnym w pracy.
- Zdobycie pewności siebie w komunikowaniu się z autorytetami przez telefon, e-mail i na spotkaniach.
- Ćwiczenie technik wywierania wpływu i przekonywania klientów, menedżerów i współpracowników.
- Zastosują systematyczne podejścieaby kontynuować doskonalenieswoich Business umiejętności języka angielskiego po zakończeniu szkolenia.
Format kursu
- Interaktywny wykład i dyskusja.
- Dużo ćwiczeń i praktyki.
Opcje dostosowywania kursu
- Aby zamówić niestandardowe szkolenie dla tego kursu, skontaktuj się z nami.
Plan Szkolenia
Wprowadzenie
Natychmiastowa poprawa płynności mówienia przed spotkaniem
Wyostrzanie umiejętności słuchania dzień po dniu
Redukcja akcentu poprzez przyjęcie rodzimej angielskiej wymowy i intonacji
Jak pisać wysoce efektywne, zwięzłe i bezbłędne Emails
Narzędzia i techniki poszerzania słownictwa w miejscu pracy
Jak wywierać wpływ i przekonywać
Personalizacja podejścia do prezentacji
Podsumowanie i wnioski
Wymagania
- Znajomość języka angielskiego na poziomie od podstawowego do średnio zaawansowanego.
Uczestnicy
- Business Kierownicy
- Menedżerowie ds. inżynierii
- Inżynierowie
- Pracownicy korporacyjni
Szkolenia otwarte są realizowane w przypadku uzbierania się grupy szkoleniowej liczącej co najmniej 5 osób na dany termin.
Business English for Non-Native Speakers - Plan Szkolenia - Booking
Business English for Non-Native Speakers - Plan Szkolenia - Enquiry
Opinie uczestników (5)
Ponieważ było to 1:1, personalizacja treści.
Patricia - Embraer
Szkolenie - Influencing and Avoiding Conflict
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Doskonały trener, z przemówieniem całkowicie dostosowanym do odbiorców. Dużo treści.
Carole - Axway
Szkolenie - Communicating and Influencing For Team Members
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Dobrze prowadzone, odpowiednio zaplanowne
Kamil - AXA XL
Szkolenie - Business Communication Skills
Pokazywanie jak wykorzystywać techniki negocjacji nie tylko w biznesie, ale i w życiu codziennym. Bogata merytoryka szkolenia i profesjonalne podejście trenera, który potrafił wzbudzić ciekawość.
Eryk - LKQ Polska Sp. z o. o.
Angażowanie, pilnowanie czasu, dbałość o zrozumienie przekazu, pozytywne nastawienie prowadzącego
Joanna Glowacka - Allegro.pl
Szkolenie - Effective interpersonal communication with elements of assertiveness
Propozycje terminów
Szkolenia Powiązane
Communicating and Influencing For Team Members
14 godzinPod koniec kursu uczestnicy będą w stanie
- Doceniają potrzebę zarządzania własnym zachowaniem, zanim będą mogli wpływać na zachowanie innych.
- Rozumieć mocne i słabe strony różnych dostępnych mediów komunikacyjnych
- Zarządzać klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi oraz interesariuszami
Format kursu
Kurs będzie wysoce interaktywnym połączeniem:
- Dyskusje moderowane
- Prezentacje slajdów
- Ćwiczenia i
- Studia przypadków
Communicating and Influencing - For Managers and Team Leaders
14 godzinUczestnicy
Pracownicy, którzy muszą być w pełni świadomi kwestii związanych z komunikacją i wywieraniem wpływu:
- Ich koledzy
- Ich szefowie
- Klienci wewnętrzni i zewnętrzni oraz interesariusze
Format kursu
Kurs będzie wysoce interaktywnym połączeniem:
- Dyskusje moderowane
- Prezentacje slajdów
- Ćwiczenia i studia przypadków
Pod koniec kursu uczestnicy będą w stanie
- Doceniają potrzebę zarządzania własnym zachowaniem, zanim będą mogli wpływać na zachowanie innych.
- Rozumieć mocne i słabe strony różnych dostępnych mediów komunikacyjnych
- Zarządzać klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi oraz interesariuszami
- wyjaśnić, jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami, które mogą napotkać w biurze
People and Team Management
21 godzinUczestnicy
Personel, który musi być w pełni świadomy kwestii związanych z People and Team Management dla:
- Sami
- Ich koledzy (rówieśnicy)
- Ich szefowie
- Członkowie zespołu
- Wewnętrzni i zewnętrzni klienci oraz interesariusze
Format kursu
Kurs będzie wysoce interaktywnym połączeniem:
- Dyskusje moderowane
- Prezentacje slajdów
- Ćwiczenia i
- Studia przypadków
Pod koniec kursu uczestnicy będą w stanie
- Doceniają potrzebę zarządzania własnym zachowaniem, zanim będą mogli wpływać na zachowanie innych.
- Rozumieć mocne i słabe strony różnych dostępnych mediów komunikacyjnych
- Rozumieć, jak zarządzać, motywować i rozwijać członków swojego zespołu
- Zarządzać klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi oraz interesariuszami
- wyjaśnić, jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami, które mogą napotkać w biurze
Personal Efficiency and Managing Meetings
7 godzinUczestnicy
Kierownicy, liderzy zespołów i pracownicy, którzy uważają, że:
- Uczestniczą w zbyt wielu spotkaniach
- Ich czas jest „kradziony” przez innych ludzi
- Nie potrafią dotrzeć do sedna swojej codziennej pracy z powodu braku planowania, przewidywania lub ustalania priorytetów
Format kursu
Kurs będzie wysoce interaktywnym połączeniem:
- Dyskusje moderowane
- Prezentacje slajdów
- Ćwiczenia i studia przypadków
Pod koniec kursu uczestnicy będą w stanie
- Doceniaj potrzebę efektywnego zarządzania spotkaniami – szanuj presję czasu osób, które zapraszasz na spotkania
- Przestrzeganie standardowych procesów zwoływania, zarządzania i przygotowywania wyników spotkań
- Bardziej doceniać niektóre sposoby na bardziej efektywne zarządzanie sobą i swoim czasem: pracować mądrzej, a nie ciężej…
Effective communication skills
21 godzinKto powinien wziąć udział
Indywidualni współpracownicy, menedżerowie, liderzy zespołów, których sukces zależy od ich zdolności do jasnego komunikowania się, bycia zrozumianym i wpływania na sposób działania innych osób oraz tworzenia pozytywnych relacji w pracy.
Opis kursu
Sukces indywidualny i zespołowy zależy od zdolności jednostek do komunikowania się z innymi, zarówno twarzą w twarz, jak i wirtualnie. Każda interakcja z inną osobą decyduje o tym, jak jesteś postrzegany, a każda interakcja jest okazją do rozwijania zaufania i wywierania pozytywnego wpływu. Niezależnie od tego, czy prezentujesz jeden do jednego, czy dla tysiąca odbiorców, przekazując informacje zespołowi projektowemu, czy przekazując trudną wiadomość, skuteczna komunikacja jest jedną z najpotężniejszych umiejętności do osiągnięcia celów.
Ten kurs rozwija umiejętność skupienia się na wyniku, dostrojenia się do odbiorców i opracowania wiadomości w celu uzyskania jasności i wpływu. Zdolność do tworzenia środowiska do otwartej dyskusji i ciągłego dialogu ma kluczowe znaczenie dla sukcesu komunikacji. Umiejętności komunikacyjne omówione w tym kursie zwiększą twoją zdolność do dokonywania wyboru i kontrolowania każdego rodzaju rozmowy, wywierania wpływu bez autorytetu oraz poprawy jakości relacji i produktywności.
Komunikacja interpersonalna
14 godzinJeśli chcesz:
- zrozumieć, dlaczego niektórzy ludzie nie reagują na to, co się do nich mówi,
- poprawić swoje relacje ze współmałżonkiem, dziećmi, szefem, współpracownikiem itp.
- poszerzyć zakres swoich osobistych umiejętności w komunikacji z innymi ludźmi,
- nauczyć się jak szybko poczuć się lepiej, bezpieczniej, spokojniej i tak jak lubisz
- zainteresować innych swoją osobą i sprawić, by Cię polubili
ten kurs jest dla ciebie!
[Narzędzia, które poznasz pochodzą z różnych dziedzin NLP, psychologii, psychoterapii, hipnoterapii. To skumulowana wiedza oparta na najnowszych badaniach i osiągnięciach w tych dziedzinach. Setki godzin nauki, czytania, słuchania i oglądania materiałów, książek i filmów oraz konsultacji psychologicznych dostępnych w formie wykładu z ćwiczeniami.
Efektywna komunikacja interpersonalna z elementami asertywności
14 godzinGoal
Szkolenie będzie miało na celu weryfikację i doskonalenie kompetencji niezbędnych do realizacji celów biznesowych zarówno w zakresie pracy indywidualnej, jak i pracy zespołowej, w szczególności poprzez nabycie przez uczestników takich umiejętności jak:
- Budowanie efektywnego stylu komunikacji z innymi
- Praktyczna analiza barier komunikacyjnych i aktywnych technik zapobiegania ich powstawaniu
- Budowanie relacji w zespole wsparcia
- Efektywna praca w zespole
- Świadomość wzajemnego wpływu w relacji zespół-jednostka i jednostka-zespół
- Umiejętność stosowania różnorodnych technik zarządzania konfliktem
- Zmiana swoich postaw i zachowań na modelujące konstruktywne (np. postawa asertywna)
Metoda pracy
Szkolenie jest zaprojektowane jako interaktywne, gdzie uczestnicy dzielą się ponad 80% czasu. Każda sesja przebiega według podobnej dynamiki: otwarcie nowego ćwiczenia nawyków (budowanie świadomości), mini-wykład na temat technik (wiedza), ćwiczenie nowych taktyk i technik (umiejętności). Po zakończeniu każdej sesji uczestnicy otrzymują materiały pomocnicze do omawianych sesji.
Podsumowaniem materiału praktycznego jest mini wykład wyjaśniający podstawy teoretyczne i fundamentalne mechanizmy psychologiczne, których uczestnicy doświadczają podczas pracy na sali treningowej.
Influencing and Avoiding Conflict
21 godzinUczestnicy
- Personel, który musi być w pełni świadomy kwestii związanych z Influencing and Avoiding Conflict z :
- Ich współpracownikami
- ich szefami
- wewnętrznymi i zewnętrznymi klientami oraz interesariuszami
Cele kursu
Pod koniec kursu uczestnicy będą w stanie
- Doceniają potrzebę zarządzania własnym zachowaniem, zanim będą mogli wpływać na zachowanie innych.
- Rozumieć mocne i słabe strony różnych dostępnych mediów komunikacyjnych
- Zarządzać klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi oraz interesariuszami
Format
Kurs będzie wysoce interaktywnym połączeniem:
- Dyskusje moderowane
- Prezentacje slajdów
- Ćwiczenia i
- Studia przypadków
Business Communication Skills
35 godzinUmiejętności komunikacyjne od dawna są uznawane za niezbędne do osiągnięcia sukcesu zawodowego, a wiele karier utknęło w martwym punkcie lub uległo stagnacji z powodu braku umiejętności komunikacyjnych. Wbrew miejskim mitom, niewielu z nas rodzi się z tą umiejętnością, zamiast tego większość albo ćwiczyła, albo uczyła się na błędach. Ten kurs ma na celu pomóc uczestnikom poprawić ich umiejętności komunikacyjne, a w konsekwencji ich zdolność do pracy z innymi.
Umiejętności mediacyjne są subtelnie, ale znacząco różne. Excel Dobra komunikacja jest warunkiem wstępnym, ale ważniejsza jest umiejętność słuchania i przyjmowania do wiadomości tego, co się mówi. Rolą mediatora jest pomoc stronom w znalezieniu rozwiązania ich problemu i osiągnięcie rezultatu, który obie strony są w stanie zaakceptować. Mediatorzy unikają stawania po czyjejkolwiek stronie, wydawania osądów czy udzielania wskazówek. Są oni po prostu odpowiedzialni za rozwijanie skutecznej komunikacji i budowanie konsensusu między stronami. Kurs ten obejmuje również szerszy zakres umiejętności, oprócz komunikacji, które są wymagane do bycia skutecznym mediatorem.
Efektywna komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów
14 godzinEfektywna komunikacja interpersonalna stanowi kluczową umiejętność w relacjach zarówno osobistych, jak i zawodowych. Polega na skupieniu się na rozmówcy i zrozumieniu jego perspektywy oraz wyrażanie zainteresowania tym, co mówi. Używaniu klarownych i prostych komunikatów, aby uniknąć nieporozumień, rozumienie i docenianie uczuć, potrzeb i punktu widzenia innych osób. Efektywna komunikacja to wyrażanie swoich myśli i uczuć w sposób odpowiedzialny, bez naruszania granic innych osób ze świadomością różnic kulturowych, która pozwala unikać nieporozumień wynikających z różnic w komunikacji międzykulturowej. Efektywna komunikacja interpersonalna to klucz do budowania trwałych relacji, rozwiązywania problemów, współpracy zespołowej i osiągania sukcesu zarówno w życiu zawodowym, jak i osobistym. To umiejętność, którą warto stale rozwijać i doskonalić.
Negotiation Skills
14 godzinTen dwudniowy kurs jest przeznaczony dla osób, które chcą osiągnąć lepsze wyniki w negocjacjach z klientami, dostawcami i współpracownikami. Uczy umiejętności i taktyk stosowanych przez skutecznych negocjatorów oraz buduje pewność siebie potrzebną do odniesienia sukcesu.
Uczestnicy poznają różne style negocjacyjne i dowiedzą się, jak zmaksymalizować swoją osobistą siłę, jednocześnie chroniąc ważne relacje. Kurs jest wysoce partycypacyjny z połączeniem wykładu, dyskusji, coachingu i ćwiczeń.
Supply Chain Management in China
14 godzinSCM (Supply Chain Management) odnosi się do kontroli działań związanych z transportem towarów i materiałów od dostawcy do konsumenta.
W tym prowadzonym przez instruktora szkoleniu na żywo uczestnicy poznają podstawy SCM w odniesieniu do rynku chińskiego. Szkolenie skierowane jest do menedżerów, którzy chcą wejść na rynek chiński. Obejmuje szereg dyskusji, studiów przypadków i ćwiczeń, które pomogą uczestnikom przygotować się do wdrożenia i praktyki w świecie rzeczywistym.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
- Zrozumienie dynamiki SCM w Chinach w porównaniu z SCM w innych krajach
- Wykorzystanie specyficznych dla Chin innowacji w łańcuchu dostaw do opracowania strategii SCM
- Wdrożenie zintegrowanego, kompleksowego podejścia do SCM
- Negocjowanie cen z lokalnymi dostawcami
- Identyfikacja kluczowych globalnych dostawców i innych graczy w chińskim łańcuchu dostaw
- Przeprowadzenie szczegółowej analizy typowych problemów biznesowych związanych z zaopatrzeniem w Chinach
Uczestnicy
- Menedżerowie ds. zaopatrzenia
- Osoby zaangażowane w proces SCM
Format kursu
- Część wykładu, część dyskusji, ćwiczenia i praktyka praktyczna
Digital Marketing in China
14 godzinTo szkolenie najlepiej nadaje się dla osób z kategorii Digital Marketing i Strategie.
Szkolenie obejmuje koncepcje niezbędne do zdobycia popularności w Chinach za pośrednictwem mediów cyfrowych. Wprowadza kluczowe koncepcje marketingu cyfrowego, od marketingu mobilnego i marketingu w mediach społecznościowych po marketing Email, marketing PPC i SEO.
Pod koniec szkolenia zrozumiemy znaczenie analityki i dobrej strategii z odpowiednimi przykładami.
Managing Remote Teams
7 godzinTo prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Polsce (na miejscu lub zdalnie) jest przeznaczone dla menedżerów i kadry kierowniczej, którzy chcą wdrożyć odpowiednie narzędzia, umiejętności i metodologie do zarządzania zdalnymi zespołami.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą mogli
- Zbadać zdalne przywództwo, struktury i komponenty, aby z powodzeniem dostosować konfigurację pracy zdalnej.
- Rozwijać zaufanie, cele, kulturę i pracę zespołową, aby stworzyć skuteczny i produktywny zespół zdalny.
- Korzystać z istniejących narzędzi i technologii w celu usprawnienia wirtualnej komunikacji i współpracy.
- Wdrożenie metod wyznaczania celów i zarządzania projektami w celu pomiaru wydajności zespołu zdalnego.
Hosting Online Meetings
7 godzinTo prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo (online lub na miejscu) jest przeznaczone dla trenerów, konsultantów, liderów i komunikatorów w dowolnej dziedzinie, którzy chcą skutecznie i efektywnie ułatwiać konferencje internetowe przy użyciu różnych platform wirtualnych.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
- Dowiedz się, jak skutecznie ułatwiać spotkania online dla zdalnych uczestników.
- Stwórz bezpieczne i angażujące wirtualne środowisko dla konferencji internetowych, nadając im odpowiedni ton i sposób myślenia.
- Sprawniej zarządzaj spotkaniami online, wybierając odpowiednią platformę i oswajając się z technologią.
- Utrzymuj zaangażowanie uczestników poprzez stymulowanie rozmów online.
- Buduj głębsze relacje z uczestnikami i innymi praktykami, aby wspólnie uczyć się i zdobywać cenne spostrzeżenia.