Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Plan Szkolenia
Moduł 1: Zrozumienie siebie i innych
- Co sprawia, że zachowujemy się tak, jak się zachowujemy?
- Jak możemy zrozumieć, które elementy tego zachowania są akceptowalne - wymagane przez naszą rolę w firmie - a które nie są akceptowalne?
- Informacje zwrotne: jak inni nas postrzegają i jak się do nas odnoszą?
Moduł 2: Communication
- Jak komunikujemy się z innymi?
- Jakie są zalety/wady różnych mediów komunikacyjnych?
- Co rozumiemy pod pojęciem "skuteczny" Communication i jak to osiągnąć?
- Nasze style myślenia i uczenia się oraz ich zastosowanie w codziennej pracy.
Moduł 3: Inteligencja emocjonalna
- Emocje i ich konsekwencje
- Znaczenie zrozumienia naszego "EQ" (w przeciwieństwie do bardziej standardowego IQ)
- Pięć etapów modelu inteligencji emocjonalnej Go Lemana:
- Samoświadomość
- Samo-Management
- Motywacja
- Empatia
- Umiejętności społeczne
Moduł 4: Delegowanie zadań
- Czym jest delegowanie zadań?
- Etapy delegowania zadań
Moduł 5: Analiza transakcyjna
- Dlaczego zachowujemy się / reagujemy w określony sposób na współpracowników i klientów?
- Jak możemy budować relacje ze współpracownikami i klientami?
- Jakie są korzyści z "Prawdziwego Rapportu" w naszych relacjach międzyludzkich?
Moduł 6: Interesariusz Management
- Zadowolenie interesariuszy
- Analiza interesariuszy: interesariusze wewnętrzni i zewnętrzni
Moduł 7: Radzenie sobie ze zmianami
- 9 kluczowych zasad zmiany
- Emocjonalne reakcje na zmiany
- Opór wobec zmian - i korzyści płynące z oporu
Moduł 8: Radzenie sobie z konfliktem
- Co powoduje konflikt?
- Fazy radzenia sobie z konfliktami
- Zrozumienie konfliktu
- Zrozumienie pozycji swojej / drugiej osoby w konflikcie
- Rozwiązanie konfliktu
- Pięć trybów radzenia sobie z konfliktem Kilmanna - i jak je stosować
- Niwelowanie różnic
21 godzin
Opinie uczestników (2)
Trening był dopasowany do moich potrzeb
Patricia - Embraer
Szkolenie - Influencing and Avoiding Conflict
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Ponieważ było to 1:1, personalizacja treści.
Patricia - Embraer
Szkolenie - Influencing and Avoiding Conflict
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję