Plan Szkolenia

Moduł 1: Zrozumienie siebie i innych

  • Co sprawia, że zachowujemy się tak, jak się zachowujemy?
  • Jak możemy zrozumieć, które elementy tego zachowania są akceptowalne - wymagane przez naszą rolę w firmie - a które nie są akceptowalne?
  • Informacje zwrotne: jak inni nas postrzegają i jak się do nas odnoszą?

Moduł 2: Communication

  • Jak komunikujemy się z innymi?
  • Jakie są zalety/wady różnych mediów komunikacyjnych?
  • Co rozumiemy pod pojęciem "skuteczny" Communication i jak to osiągnąć?
  • Nasze style myślenia i uczenia się oraz ich zastosowanie w codziennej pracy.

Moduł 3: Inteligencja emocjonalna

  • Emocje i ich konsekwencje
  • Znaczenie zrozumienia naszego "EQ" (w przeciwieństwie do bardziej standardowego IQ)
  • Pięć etapów modelu inteligencji emocjonalnej Go Lemana:
    • Samoświadomość
    • Samo-Management
    • Motywacja
    • Empatia
    • Umiejętności społeczne

Moduł 4: Delegowanie zadań

  • Czym jest delegowanie zadań?
  • Etapy delegowania zadań

Moduł 5: Analiza transakcyjna

  • Dlaczego zachowujemy się / reagujemy w określony sposób na współpracowników i klientów?
  • Jak możemy budować relacje ze współpracownikami i klientami?
  • Jakie są korzyści z "Prawdziwego Rapportu" w naszych relacjach międzyludzkich?

Moduł 6: Interesariusz Management

  • Zadowolenie interesariuszy
  • Analiza interesariuszy: interesariusze wewnętrzni i zewnętrzni

Moduł 7: Radzenie sobie ze zmianami

  • 9 kluczowych zasad zmiany
  • Emocjonalne reakcje na zmiany
  • Opór wobec zmian - i korzyści płynące z oporu

Moduł 8: Radzenie sobie z konfliktem

  • Co powoduje konflikt?
  • Fazy radzenia sobie z konfliktami
    • Zrozumienie konfliktu
    • Zrozumienie pozycji swojej / drugiej osoby w konflikcie
    • Rozwiązanie konfliktu
  • Pięć trybów radzenia sobie z konfliktem Kilmanna - i jak je stosować
  • Niwelowanie różnic
 21 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Opinie uczestników (2)

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie