Szkolenia Professional Development

Szkolenia Professional Development

Lokalne instruktaże na żywo kursy doskonalenia zawodowego w Polsce.

Opinie uczestników

★★★★★
★★★★★

Plany szkoleń z technologii Professional Development

KodNazwaCzas trwaniaCharakterystyka kursu
297Assertiveness7 godz.A highly participative course involving individual and group discussions and skills practice to enable delegates to share ideas and develop their skill levels.

Audience

Anyone who is looking to enhance their assertiveness skills

Aim

This course aims to raise confidence and increase the delegate’s ability to communicate confidently and assertively with colleagues and customers.

Objectives

By the end of the programme the participants will:

- Understand and overcome the barriers to being assertive
- Recognise behaviour traits within yourself and others and learn effective strategies for managing them
- Communicate effectively with a wide range of people to achieve a win-win situation wherever possible
- Effectively manage difficult situations.
coachCoaching Skills7 godz.Publiczność Personel, który musi być w pełni przygotowany do prowadzenia sesji coachingowych o wysokiej jakości Do poszczególnych członków własnego personelu Do ich zespołów Dla osób, które nie są bezpośrednio związane z własnymi zespołami, ale które cenią swój niezależny i niedyskryminujący wkład Format kursu Kombinacją: Ułatwione dyskusje Sesje coachingowe delegatów - z pełną informacją zwrotną Do końca kursu uczestnicy będą mogli: Zdefiniuj "Coaching" i szczegółowo wyjaśnij zastosowanie Coachingu w celu poprawy wydajności indywidualnej i zespołowej - w szczególności w odniesieniu do jego wykorzystania do zrozumienia przyczyn (i poprawy) niedostatecznych wyników Zapewnij sensowne sesje coachingowe .
advyldshpAdvisory & Leadership Skills14 godz.Ten kurs jest częścią zestawu umiejętności Data Scientist (Domain: Advisory & Leadership) .
infavdconfInfluencing and Avoiding Conflict21 godz.Publiczność Personel, który musi być w pełni świadomy problemów związanych z wpływem i unikaniem konfliktu z: Ich koledzy Ich szefowie Ich klienci wewnętrzni i zewnętrzni oraz interesariusze Cele kursu Do końca kursu uczestnicy będą mogli: Doceń potrzebę zarządzania własnym zachowaniem, zanim będą mogli wpływać na zachowania innych Zapoznaj się z mocnymi i słabymi stronami różnych dostępnych mediów komunikacyjnych Zarządzaj swoimi wewnętrznymi i zewnętrznymi klientami oraz interesariuszami Format Kurs będzie wysoce interaktywną kombinacją: Ułatwione dyskusje Prezentacje slajdów Ćwiczenia i Studium przypadku .
busicsBusiness Communication Skills35 godz.Umiejętności komunikacyjne od dawna uznawane są za kluczowe dla sukcesu zawodowego, a wiele z nich zawiodło, utknęły w martwym punkcie lub stagnacji dzięki brakowi umiejętności komunikacyjnych W przeciwieństwie do miejskiego mitu, niewielu z nas rodzi się z tą umiejętnością, zamiast tego większość praktykuje albo uczy się na błędach Kurs ma na celu pomoc delegatom w poprawie ich umiejętności komunikacyjnych, aw konsekwencji ich zdolności do pracy z innymi Umiejętności mediacyjne są subtelnie, ale znacząco różne Doskonała komunikacja jest warunkiem wstępnym, ale ważniejsza jest umiejętność słuchania i odnotowywania tego, co się mówi Rolą mediatora jest pomaganie stronom w rozwiązaniu ich problemów i osiągnięcie wyniku, który obie strony chętnie zaakceptują Mediatorzy unikają zajmowania stron, dokonywania sądów lub udzielania wskazówek Są po prostu odpowiedzialni za rozwój skutecznej komunikacji i budowanie konsensusu między stronami Kurs ten obejmuje również szerszy zakres umiejętności, oprócz komunikacji, które muszą być skutecznym mediatorem .
ConResBeConflict Resolution, Assertiveness and Self Confidence14 godz.W coraz bardziej zglobalizowanym świecie działamy w bardziej wielokulturowych środowiskach, w których możliwe są konflikty między jednostkami i grupami Podstawową zasadą stojącą za rozwiązywaniem konfliktów jest to, że konflikty są nieuniknione, ale że można nimi zarządzać Asertywność, pewność siebie, zdolności negocjacyjne, umiejętności interpersonalne i inne mają decydujący wpływ na rozwiązywanie konfliktów W naszym codziennym życiu spotykamy się z wieloma okazjami, w których świadomie lub nieświadomie (z członkami rodziny, przyjaciółmi, klientami, partnerami biznesowymi) radzimy sobie z konfliktami Opanowanie rozwiązywania konfliktów pomaga skutecznie rozwiązywać konflikty, a także pomaga nam lepiej komunikować się, skutecznie przekonywać, poprawiać wyniki biznesowe, a także poprawiać organizacyjne i osobiste zachowanie oraz wydajność Ten kurs oferuje połączenie teorii i koncepcji, połączone z ćwiczeniami grupowymi i indywidualnymi działaniami, aby umożliwić delegatom dzielenie się pomysłami i rozwijanie swoich umiejętności Cele: Zrozumienie podstaw i niuansów konfliktów w organizacjach Aby odkryć kluczowe pojęcia, czynniki, teorie, typy i modele w rozwiązywaniu konfliktów Aby odkryć typy osobowości, style przywództwa wspierające umiejętności negocjacyjne Aby nauczyć się sztuki asertywności i pewności siebie Aby eksperymentować, doświadczać i ćwiczyć rozwiązania konfliktów .
ccarestrCustomer Care Strategy21 godz.Strategia dbania o klienta odgrywa ważną rolę w budowaniu satysfakcji klienta, pomagając w utrzymaniu lojalnych klientów i zwiększeniu poziomu powtórnych transakcji Dzięki dobrej obsłudze klienta zyskujesz zaufanie klienta, wzmacniasz wizerunek firmy i wzmacniasz swoją przewagę konkurencyjną na rynku Kurs koncentruje się na strategiach i umiejętnościach budowania trwałych relacji z klientami poprzez rozwijanie wartościowych i skutecznych strategii obsługi klienta Zadowoleni klienci mogą, poprzez rozmowy i opowiadanie historii, zostać dobrowolnymi ambasadorami Twojej firmy i bardzo chętnie polecą Twoje usługi innym Warsztaty pomogą również uczestnikom w skutecznym, odpowiednim i jasnym komunikowaniu się we wszystkich sytuacjach CELE Rozwijanie kompetencji w zakresie profesjonalnej obsługi klienta Zwiększenie efektywności komunikacji z klientami Zdobycie wiedzy o tym, jak dotrzeć do podstawowych potrzeb i oczekiwań klientów Budowanie silnych i trwałych relacji z klientami Rozszerzenie pozytywnego wizerunku firmy na rynku Identyfikowanie, ograniczanie i pokonywanie zarzutów i barier Poznawanie osobowości i preferencji komunikacyjnych w kontaktach z klientami Utrwalanie możliwości tworzenia otwartego środowiska dla komunikacji Rozwijanie umiejętności komunikowania się jasno i skutecznie Identyfikacja barier w skutecznej komunikacji Opanowanie mowy ciała i komunikacji niewerbalnej METODY Odgrywanie ról Testy samooceny Ćwiczenia w grupach Praca indywidualna Praktyki Wykłady Dyskusje WYNIKI NAUCZANIA Po zakończeniu tego kursu uczestnicy będą mogli: Przyjęcie ukierunkowanej strategii obsługi klienta Określ kluczowe problemy klientów Zbuduj profesjonalny wizerunek firmy Dostosuj się do konkretnych stylów zachowań klientów Zwiększ lojalność klientów dzięki wyjątkowej obsłudze klienta Rozwijaj umiejętności komunikacyjne z klientami Użyj technik do budowania relacji Opracuj osobisty plan działania, aby poprawić umiejętności obsługi klienta Pokaż gesty hojności i wysokiej jakości obsługę klienta Użyj technik, aby poradzić sobie w trudnych sytuacjach Rozpoznanie barier w dostarczaniu wyjątkowej obsługi klienta .
unicorpUniversity to Industry – preparing for the transition7 godz.Ten kurs jest skierowany do osób, które dopiero zaczynają lub dopiero rozpoczynają karierę zawodową w branży Zaprojektowany, aby budować zrozumienie i docenienie korporacyjnego miejsca pracy, oczekiwań i zachowań, z którymi będą musieli się zmierzyć absolwenci rozpoczynający karierę Po zakończeniu kursu mentor zostanie przydzielony na okres 6 miesięcy, w którym odbędzie się do 6 spotkań (przez telefon, skype, itp) Na 121 Cel tych spotkań zostanie określony pomiędzy mentorem a podopiecznym przed każdą sesją i będzie skupiony na kwestiach, które są najważniejsze dla podopiecznego w danym czasie .
piproPi-Projects2 godz.Studenci, nauczyciele lub wykładowcy

Nadchodzące szkolenia z technologii Professional Development

SzkolenieData KursuCena szkolenia [Zdalne / Stacjonarne]
Conflict Resolution, Assertiveness and Self Confidence - Gdynia, ul. Ejsmonda 2pon., 2018-09-03 09:001990PLN / 2740PLN
Customer Care Strategy - Opole, Władysława Reymonta 29pon., 2018-09-03 09:002990PLN / 3990PLN
Influencing and Avoiding Conflict - Katowice ul. Opolska 22pon., 2018-09-03 09:002990PLN / 3990PLN
Advisory & Leadership Skills - Szczecin, ul. Sienna 9wt., 2018-09-04 09:001990PLN / 2740PLN
Business Communication Skills - Poznań, Garbary 100/63śr., 2018-09-05 09:004980PLN / 6480PLN
Szkolenie Professional Development, Professional Development boot camp, Szkolenia Zdalne Professional Development, szkolenie wieczorowe Professional Development, szkolenie weekendowe Professional Development, Kurs Professional Development,Kursy Professional Development, Trener Professional Development, instruktor Professional Development, kurs zdalny Professional Development, edukacja zdalna Professional Development, nauczanie wirtualne Professional Development, lekcje UML, nauka przez internet Professional Development, e-learning Professional Development, kurs online Professional Development, wykładowca Professional Development

Kursy w promocyjnej cenie

Szkolenie Miejscowość Data Kursu Cena szkolenia [Zdalne / Stacjonarne]
Wprowadzenie do pakietu Microsoft Office - programy Word i Excel Gdynia, ul. Ejsmonda 2 pon., 2018-08-20 09:00 1280PLN / 2280PLN
Business Process Management Szczecin, ul. Sienna 9 pon., 2018-08-20 09:00 8230PLN / 9730PLN
Rola testera w Agile Wrocław, ul.Ludwika Rydygiera 2a/22 śr., 2018-08-22 09:00 990PLN / 1490PLN
Distributed Messaging with Apache Kafka Warszawa, ul. Złota 3/11 pon., 2018-08-27 09:00 1970PLN / 2720PLN
Automatyzacja testów za pomocą Selenium i Jenkins Warszawa, ul. Złota 3 pon., 2018-08-27 09:00 4940PLN / 5790PLN
Advanced Python Gdynia, ul. Ejsmonda 2 wt., 2018-08-28 09:00 3950PLN / 5200PLN
Building Interactive Applications with React, Redux and GraphQL Katowice ul. Opolska 22 wt., 2018-08-28 09:00 3950PLN / 5200PLN
Customer Relationship Management (CRM) Gdynia, ul. Ejsmonda 2 czw., 2018-08-30 09:00 990PLN / 1490PLN
Certyfikacja OCUP2 UML 2.5 - Przygotowanie do egzaminu OCUP2 Foundation Warszawa, ul. Złota 3/11 pon., 2018-09-10 09:00 4940PLN / 5940PLN
Wzorce projektowe w języku PHP Szczecin, ul. Sienna 9 wt., 2018-09-25 09:00 1970PLN / 2720PLN
Modelowanie BPMN 2.0 dla Analityków Biznesowych Katowice ul. Opolska 22 śr., 2018-09-26 09:00 1970PLN / 2720PLN
Efektywna komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów Wrocław, ul.Ludwika Rydygiera 2a/22 śr., 2018-10-03 09:00 1970PLN / 2720PLN
Business Analysis Gliwice ul. Zwycięstwa 36 śr., 2018-10-10 09:00 2960PLN / 3960PLN
Visual Basic for Applications (VBA) w Microsoft Office Access i Excel Gdańsk, ul. Grodzka 19 pon., 2018-10-15 09:00 1280PLN / 2280PLN
Strategic Thinking Kraków, ul. Rzemieślnicza 1 pon., 2018-11-26 09:00 2960PLN / 3960PLN
Analiza i projektowanie obiektowe za pomocą języka UML Kraków, ul. Rzemieślnicza 1 wt., 2018-12-04 09:00 3950PLN / 4950PLN

Newsletter z promocjami

Zapisz się na nasz newsletter i otrzymuj informacje o aktualnych zniżkach na kursy otwarte.
Szanujemy Twoją prywatność, dlatego Twój e-mail będzie wykorzystywany jedynie w celu wysyłki naszego newslettera, nie będzie udostępniony ani sprzedany osobom trzecim.
W dowolnej chwili możesz zmienić swoje preferencje co do otrzymywanego newslettera bądź całkowicie się z niego wypisać.

Zaufali nam