Szkolenia Professional Development

Szkolenia Professional Development

Lokalne instruktaże na żywo kursy doskonalenia zawodowego w Polsce.

Opinie uczestników

★★★★★
★★★★★

Plany szkoleń z technologii Professional Development

KodNazwaCzas trwaniaCharakterystyka kursu
coachCoaching Skills7 godzinyPubliczność Personel, który musi być w pełni przygotowany do prowadzenia sesji coachingowych o wysokiej jakości Do poszczególnych członków własnego personelu Do ich zespołów Dla osób, które nie są bezpośrednio związane z własnymi zespołami, ale które cenią swój niezależny i niedyskryminujący wkład Format kursu Kombinacją: Ułatwione dyskusje Sesje coachingowe delegatów - z pełną informacją zwrotną Do końca kursu uczestnicy będą mogli: Zdefiniuj "Coaching" i szczegółowo wyjaśnij zastosowanie Coachingu w celu poprawy wydajności indywidualnej i zespołowej - w szczególności w odniesieniu do jego wykorzystania do zrozumienia przyczyn (i poprawy) niedostatecznych wyników Zapewnij sensowne sesje coachingowe .
infavdconfInfluencing and Avoiding Conflict21 godzinyPubliczność

- Personel, który musi być w pełni świadomy problemów związanych z wpływem i unikaniem konfliktu z:

- Ich koledzy
- Ich szefowie
- Ich klienci wewnętrzni i zewnętrzni oraz interesariusze

Cele kursu

Do końca kursu uczestnicy będą mogli:

- Doceń potrzebę zarządzania własnym zachowaniem, zanim będą mogli wpływać na zachowania innych
- Zapoznaj się z mocnymi i słabymi stronami różnych dostępnych mediów komunikacyjnych
- Zarządzaj swoimi wewnętrznymi i zewnętrznymi klientami oraz interesariuszami

Format

Kurs będzie wysoce interaktywną kombinacją:

- Ułatwione dyskusje
- Prezentacje slajdów
- Ćwiczenia i
- Studium przypadku
busicsBusiness Communication Skills35 godzinyUmiejętności komunikacyjne od dawna uznawane są za kluczowe dla sukcesu zawodowego, a wiele z nich zawiodło, utknęły w martwym punkcie lub stagnacji dzięki brakowi umiejętności komunikacyjnych. W przeciwieństwie do miejskiego mitu, niewielu z nas rodzi się z tą umiejętnością, zamiast tego większość praktykuje albo uczy się na błędach. Kurs ma na celu pomoc delegatom w poprawie ich umiejętności komunikacyjnych, aw konsekwencji ich zdolności do pracy z innymi.

Umiejętności mediacyjne są subtelnie, ale znacząco różne. Doskonała komunikacja jest warunkiem wstępnym, ale ważniejsza jest umiejętność słuchania i odnotowywania tego, co się mówi. Rolą mediatora jest pomaganie stronom w rozwiązaniu ich problemów i osiągnięcie wyniku, który obie strony chętnie zaakceptują. Mediatorzy unikają zajmowania stron, dokonywania sądów lub udzielania wskazówek. Są po prostu odpowiedzialni za rozwój skutecznej komunikacji i budowanie konsensusu między stronami. Kurs ten obejmuje również szerszy zakres umiejętności, oprócz komunikacji, które muszą być skutecznym mediatorem.
advyldshpAdvisory & Leadership Skills14 godzinyTen kurs jest częścią zestawu umiejętności Data Scientist (Domain: Advisory & Leadership) .
ccarestrCustomer Care Strategy21 godzinyStrategia dbania o klienta odgrywa ważną rolę w budowaniu satysfakcji klienta, pomagając w utrzymaniu lojalnych klientów i zwiększeniu poziomu powtórnych transakcji Dzięki dobrej obsłudze klienta zyskujesz zaufanie klienta, wzmacniasz wizerunek firmy i wzmacniasz swoją przewagę konkurencyjną na rynku Kurs koncentruje się na strategiach i umiejętnościach budowania trwałych relacji z klientami poprzez rozwijanie wartościowych i skutecznych strategii obsługi klienta Zadowoleni klienci mogą, poprzez rozmowy i opowiadanie historii, zostać dobrowolnymi ambasadorami Twojej firmy i bardzo chętnie polecą Twoje usługi innym Warsztaty pomogą również uczestnikom w skutecznym, odpowiednim i jasnym komunikowaniu się we wszystkich sytuacjach CELE Rozwijanie kompetencji w zakresie profesjonalnej obsługi klienta Zwiększenie efektywności komunikacji z klientami Zdobycie wiedzy o tym, jak dotrzeć do podstawowych potrzeb i oczekiwań klientów Budowanie silnych i trwałych relacji z klientami Rozszerzenie pozytywnego wizerunku firmy na rynku Identyfikowanie, ograniczanie i pokonywanie zarzutów i barier Poznawanie osobowości i preferencji komunikacyjnych w kontaktach z klientami Utrwalanie możliwości tworzenia otwartego środowiska dla komunikacji Rozwijanie umiejętności komunikowania się jasno i skutecznie Identyfikacja barier w skutecznej komunikacji Opanowanie mowy ciała i komunikacji niewerbalnej METODY Odgrywanie ról Testy samooceny Ćwiczenia w grupach Praca indywidualna Praktyki Wykłady Dyskusje WYNIKI NAUCZANIA Po zakończeniu tego kursu uczestnicy będą mogli: Przyjęcie ukierunkowanej strategii obsługi klienta Określ kluczowe problemy klientów Zbuduj profesjonalny wizerunek firmy Dostosuj się do konkretnych stylów zachowań klientów Zwiększ lojalność klientów dzięki wyjątkowej obsłudze klienta Rozwijaj umiejętności komunikacyjne z klientami Użyj technik do budowania relacji Opracuj osobisty plan działania, aby poprawić umiejętności obsługi klienta Pokaż gesty hojności i wysokiej jakości obsługę klienta Użyj technik, aby poradzić sobie w trudnych sytuacjach Rozpoznanie barier w dostarczaniu wyjątkowej obsługi klienta .
ConResBeConflict Resolution, Assertiveness and Self Confidence14 godzinyW coraz bardziej zglobalizowanym świecie działamy w bardziej wielokulturowych środowiskach, w których możliwe są konflikty między jednostkami i grupami Podstawową zasadą stojącą za rozwiązywaniem konfliktów jest to, że konflikty są nieuniknione, ale że można nimi zarządzać Asertywność, pewność siebie, zdolności negocjacyjne, umiejętności interpersonalne i inne mają decydujący wpływ na rozwiązywanie konfliktów W naszym codziennym życiu spotykamy się z wieloma okazjami, w których świadomie lub nieświadomie (z członkami rodziny, przyjaciółmi, klientami, partnerami biznesowymi) radzimy sobie z konfliktami Opanowanie rozwiązywania konfliktów pomaga skutecznie rozwiązywać konflikty, a także pomaga nam lepiej komunikować się, skutecznie przekonywać, poprawiać wyniki biznesowe, a także poprawiać organizacyjne i osobiste zachowanie oraz wydajność Ten kurs oferuje połączenie teorii i koncepcji, połączone z ćwiczeniami grupowymi i indywidualnymi działaniami, aby umożliwić delegatom dzielenie się pomysłami i rozwijanie swoich umiejętności Cele: Zrozumienie podstaw i niuansów konfliktów w organizacjach Aby odkryć kluczowe pojęcia, czynniki, teorie, typy i modele w rozwiązywaniu konfliktów Aby odkryć typy osobowości, style przywództwa wspierające umiejętności negocjacyjne Aby nauczyć się sztuki asertywności i pewności siebie Aby eksperymentować, doświadczać i ćwiczyć rozwiązania konfliktów .
unicorpUniversity to Industry – preparing for the transition7 godzinyTen kurs jest skierowany do osób, które dopiero zaczynają lub dopiero rozpoczynają karierę zawodową w branży Zaprojektowany, aby budować zrozumienie i docenienie korporacyjnego miejsca pracy, oczekiwań i zachowań, z którymi będą musieli się zmierzyć absolwenci rozpoczynający karierę Po zakończeniu kursu mentor zostanie przydzielony na okres 6 miesięcy, w którym odbędzie się do 6 spotkań (przez telefon, skype, itp) Na 121 Cel tych spotkań zostanie określony pomiędzy mentorem a podopiecznym przed każdą sesją i będzie skupiony na kwestiach, które są najważniejsze dla podopiecznego w danym czasie .
piproPi-Projects2 godzinyStudenci, nauczyciele lub wykładowcy

Nadchodzące szkolenia z technologii Professional Development

SzkolenieData KursuCena szkolenia [Zdalne / Stacjonarne]
Conflict Resolution, Assertiveness and Self Confidence - Zielona Góra, ul. Reja 6wt., 2018-10-30 09:001990PLN / 2740PLN
Coaching Skills - Białystok, ul. Malmeda 1wt., 2018-10-30 09:001000PLN / 1500PLN
University to Industry – preparing for the transition - Gdynia, ul. Ejsmonda 2wt., 2018-10-30 09:00N/A / 1500PLN
Business Communication Skills - Gdańsk, ul. Grodzka 19pon., 2018-11-05 09:004980PLN / 6480PLN
Influencing and Avoiding Conflict - Szczecin, ul. Sienna 9pon., 2018-11-05 09:002990PLN / 3990PLN
Szkolenie Professional Development, Professional Development boot camp, Szkolenia Zdalne Professional Development, szkolenie wieczorowe Professional Development, szkolenie weekendowe Professional Development, Kurs Professional Development,Kursy Professional Development, Trener Professional Development, instruktor Professional Development, kurs zdalny Professional Development, edukacja zdalna Professional Development, nauczanie wirtualne Professional Development, lekcje UML, nauka przez internet Professional Development, e-learning Professional Development, kurs online Professional Development, wykładowca Professional Development

Kursy w promocyjnej cenie

Szkolenie Miejscowość Data Kursu Cena szkolenia [Zdalne / Stacjonarne]
JMeter Fundamentals and JMeter Advanced Gdańsk, ul. Grodzka 19 śr., 2018-10-17 09:00 1970PLN / 2720PLN
Customer Relationship Management (CRM) Warszawa, ul. Złota 3/11 śr., 2018-10-17 09:00 990PLN / 1490PLN
Adobe InDesign Warszawa, ul. Złota 3/11 śr., 2018-10-17 09:00 850PLN / 1600PLN
Moodle for Administrators Zakopane, ul. Jagiellońska 30 czw., 2018-10-18 09:00 1970PLN / 2720PLN
SQL Fundamentals Poznań, Garbary 100/63 czw., 2018-10-18 09:00 1450PLN / 2200PLN
Ionic2 Wrocław, ul.Ludwika Rydygiera 2a/22 czw., 2018-10-18 09:00 1970PLN / 2720PLN
Javascript Basics Gliwice ul. Zwycięstwa 36 czw., 2018-10-18 09:00 1970PLN / 2720PLN
Adobe Photoshop - photo edition Łódź, al. Piłsudskiego 10/14 pon., 2018-10-22 09:00 1280PLN / 2280PLN
Angular JavaScript Gliwice ul. Zwycięstwa 36 pon., 2018-10-22 09:00 3950PLN / 5200PLN
Web Services Basics for Non-Programmers Kielce, ul. Warszawska 19 śr., 2018-10-24 09:00 1970PLN / 2720PLN
WebServices with SOAP and WSDL Basics Gliwice ul. Zwycięstwa 36 pon., 2018-10-29 09:00 1970PLN / 2720PLN
Adobe Creative Cloud - Montaż video Szczecin, ul. Sienna 9 wt., 2018-10-30 09:00 1970PLN / 2720PLN
Business Analysis Wrocław, ul.Ludwika Rydygiera 2a/22 pon., 2018-11-05 09:00 2960PLN / 3960PLN
Advanced Python Łódź, al. Piłsudskiego 10/14 wt., 2018-11-06 09:00 3950PLN / 5200PLN
Wzorce projektowe w Java Wrocław, ul.Ludwika Rydygiera 2a/22 wt., 2018-11-06 09:00 1970PLN / 2720PLN
CCSK - Certificate of Cloud Security Knowledge - Plus Warszawa, ul. Złota 3 śr., 2018-11-07 09:00 1970PLN / 2620PLN
Bezpieczeństwo aplikacji internetowych Poznań, Garbary 100/63 pon., 2018-11-12 09:00 1970PLN / 2720PLN
Docker and Kubernetes: Building and Scaling a Containerized Application Kraków, ul. Rzemieślnicza 1 pon., 2018-11-12 09:00 2960PLN / 3960PLN
MicroStrategy Business Intelligence (BI) Warszawa, ul. Złota 3/11 czw., 2018-11-15 09:00 1970PLN / 2720PLN
CISM - Certified Information Security Manager Warszawa, ul. Złota 3 pon., 2018-11-19 09:00 N/A / 5000PLN
DTP (InDesign, Photoshop, Illustrator, Acrobat) Szczecin, ul. Sienna 9 pon., 2018-11-19 09:00 2130PLN / 3630PLN
Docker and Kubernetes Warszawa, ul. Złota 3 wt., 2018-11-20 09:00 2960PLN / 3810PLN
Microservice Patterns: Migrating from a Monolithic to a Microservice Architecture with .Net Kraków, ul. Rzemieślnicza 1 czw., 2018-11-22 09:00 1970PLN / 2720PLN
Strategic Thinking Kraków, ul. Rzemieślnicza 1 pon., 2018-11-26 09:00 2960PLN / 3960PLN
Object-Oriented Analysis and Design using UML Kraków, ul. Rzemieślnicza 1 pon., 2018-12-03 09:00 3950PLN / 4950PLN
Zaawansowana administracja MySQL Katowice ul. Opolska 22 śr., 2018-12-05 09:00 1970PLN / 2720PLN
Cassandra Administration Kraków, ul. Rzemieślnicza 1 czw., 2018-12-06 09:00 3290PLN / 4040PLN
Ethical Hacker Gdańsk, ul. Grodzka 19 pon., 2018-12-10 09:00 4930PLN / 6430PLN
Unit Testing with C# Kraków, ul. Rzemieślnicza 1 czw., 2018-12-13 09:00 1970PLN / 2720PLN

Newsletter z promocjami

Zapisz się na nasz newsletter i otrzymuj informacje o aktualnych zniżkach na kursy otwarte.
Szanujemy Twoją prywatność, dlatego Twój e-mail będzie wykorzystywany jedynie w celu wysyłki naszego newslettera, nie będzie udostępniony ani sprzedany osobom trzecim.
W dowolnej chwili możesz zmienić swoje preferencje co do otrzymywanego newslettera bądź całkowicie się z niego wypisać.

Zaufali nam

is growing fast!

We are looking to expand our presence in your region!

As a Business Development Manager you will:

  • expand business in the region
  • recruit local talent (sales, agents, trainers, consultants)
  • recruit local trainers and consultants

We offer:

  • Artificial Intelligence and Big Data systems to support your local operation
  • high-tech automation
  • continuously upgraded course catalogue and content
  • good fun in international team

If you are interested in running a high-tech, high-quality training and consulting business.

contact us right away!