Plan Szkolenia

  • Jak działa uczenie się, jego funkcje i model Be-Do-Get?
    Uczenie się jest wrodzone: wszyscy mamy potrzebę stymulacji umysłowej. Pomyliliśmy pola wyboru i procesy uczenia się. Zmiana zachowania przypomina bardziej taniec niż cel. Be-Do-Get to przydatny model pokazujący, w jaki sposób osiągamy lepsze wyniki (tj. w jaki sposób się uczymy).

    Bądź - paradygmaty - zmieniane w jednej chwili - zwykle wymagają doświadczenia - uczucia chęci lub potrzeby zmiany. To uczucie może być pozytywne lub negatywne. Negatywne działa szybko, ale jest bolesne lub zabija zaufanie.
    Do - umiejętności/działania - zmieniają się powoli - wymagają zaangażowania/koncentracji/połączenia/powtarzania i siły woli.
    Uzyskaj - nie można kontrolować bezpośrednio
  • Jak zmienić swoje paradygmaty
    - rzeczy, w które nawykowo wierzysz - patrzymy na sposoby uwolnienia umysłu od jego zwykłych wniosków, "nóg stołu", które wspierają przekonania i jak je usunąć (zamiast próbować przewrócić stół, opierając się na nim!).
  • Nieformalne uczenie się
    - jak uczyć się podczas pracy, a nie formalnie poprzez kursy i podręczniki.
  • Style uczenia się
    - jak najlepiej przetwarzać informacje, a tym samym co można zrobić, aby przyspieszyć naukę i zapamiętywanie informacji.
  • Wskazówki dotyczące pamięci i systemy informacji
    - proste techniki, które pomogą ci zachować informacje, których naprawdę potrzebujesz, w pamięci krótkotrwałej lub na stałe zablokowane w "mózgu nawykowym", a resztę pozostawić "w aktach", aby móc do nich zajrzeć w razie potrzeby. Od pałacu pamięci Sherlocka po system robienia notatek Cornella.
  • Refleksja i planowanie działań
    - Zastanawiając się nad tym, co chciałeś dziś osiągnąć (co omówiliśmy na początku kursu), doradzasz sobie od jednej do trzech rzeczy, które zrobisz inaczej po powrocie do pracy i jak wrócisz na właściwe tory, jeśli zapomnisz!

Wymagania

Publiczność:

Każdy, kto chce nauczyć się nowych zachowań, aby mieć lepsze życie, lepsze relacje, aby uzyskać to, czego potrzebują. Wiedza to nie to samo, co działanie. Na przykład: chociaż możesz wiedzieć, że musisz być bardziej asertywny, a nawet co robić, ale jeśli nie chcesz i nie wierzysz, że możesz, nie będziesz w stanie dokonać zmiany. Ten kurs rozwiąże ten problem.

 7 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Opinie uczestników (2)

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie