
Szkolenia z tematu Personal Development w Polsce.
Opinie uczestników
Zaangazowanie prowadzacej, jej cieplo, spokoj, szacunek, zainteresowanie i chec rozmowy. Cwiczenia rowniez byly bardzo relaksujace i dawaly do myslenia.
IQ Marketing (Poland) Sp. z o.o.
Szkolenie: Stress Management and Prevention
Metody przekazywania wiedzy, flipchart!, brak korzystania z urządzeń audio wizualnych.
Łukasz Rak - Schott Poland Sp. z
Szkolenie: Zarządzanie sobą w czasie
atmosfera, dużo przykładów, odpowiednie tempo, przygotowanie materiałów
Adam Gozdowski - Schott Poland Sp. z
Szkolenie: Zarządzanie sobą w czasie
ćwiczenia pokazujące prezentowane koncepcje w praktyce
Michał Czapski
Szkolenie: Budowanie i zarządzanie zespołem - trening menedżerski
ćwiczenia, ręcznie tworzone plansze
Krzysztof Helt
Szkolenie: Budowanie i zarządzanie zespołem - trening menedżerski
wspólne ćwiczenia
Tomasz Kaczmarek
Szkolenie: Budowanie i zarządzanie zespołem - trening menedżerski
sposob prowadzenia szkolen, wiedza oraz forma szkolenia.
Klaudia Horlop
Szkolenie: Budowanie i zarządzanie zespołem - trening menedżerski
Komunikacja z trenerem
Dorota Miller
Szkolenie: Budowanie i zarządzanie zespołem - trening menedżerski
Kontaktowość Trenera
Magdalena Stasiów
Szkolenie: Budowanie i zarządzanie zespołem - trening menedżerski
Komunikacja z trenerem
Elżbieta Żurawska
Szkolenie: Budowanie i zarządzanie zespołem - trening menedżerski
Ćwiczenia antystresowe.
Dolby Poland Sp. z o.o.
Szkolenie: COPING WITH JOB BURNOUT SYNDROME, STRESS AND DIFFICULT EMOTIONS IN JOB
Krzysztof - marka sama w sobie.
Dolby Poland Sp. z o.o.
Szkolenie: COPING WITH JOB BURNOUT SYNDROME, STRESS AND DIFFICULT EMOTIONS IN JOB
ćwiczenia w dwójkach i grupach
Dolby Poland Sp. z o.o.
Szkolenie: COPING WITH JOB BURNOUT SYNDROME, STRESS AND DIFFICULT EMOTIONS IN JOB
Ćwiczenia i pokazanie wiedzy teoretycznej w praktyce
Bartosz Francman - Nokia Solutions and Networks Sp. z o.o.
Szkolenie: Efektywna komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów
ćwieczenia praktyczne i gry zespołowe
Nokia Solutions and Networks Sp. z o.o.
Szkolenie: Efektywna komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów
ćwiczenia i testy psychologiczne
marcin Nakielski - Nokia Solutions and Networks Sp. z o.o.
Szkolenie: Efektywna komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów
warsztaty, ćwiczenia, dyskusja
bartłomiej maniecki - Nokia Solutions and Networks Sp. z o.o.
Szkolenie: Efektywna komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów
autorskie ćwiczenia, zwłaszcza z plemieniem Dadoo:)
Iga Smardzewska - Nokia Solutions and Networks Sp. z o.o.
Szkolenie: Efektywna komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów
Ćwiczenia i przykłady z życia zawodowego trenera.
Nokia Solutions and Networks Sp. z o.o.
Szkolenie: Efektywna komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów
ćwiczenia praktyczne
MetaPack Poland Sp. z o.o.
Szkolenie: Praktyczny warsztat tworzenia User Stories
Wiedza prowadzącego była praktyczna a nie teoretyczna.
MetaPack Poland Sp. z o.o.
Szkolenie: Praktyczny warsztat tworzenia User Stories
doswiadczenie trenera oparte na wywiadach w roznych firmach - mogl dac przyklady wielu roznych organizacji
MetaPack Poland Sp. z o.o.
Szkolenie: Praktyczny warsztat tworzenia User Stories
Praktyczne ćwiczenia
Paweł Przybyła - MetaPack Poland Sp. z o.o.
Szkolenie: Praktyczny warsztat tworzenia User Stories
Różnorodność sposobów, możliwości dla budowania person - bardzo dużo przykładów odnośnie tych person, ich zachowań, na co zwracać uwagę, dlaczego je tworzyć, aktualizować. Duże doświadczenie prowadzącego na plus.
Dawid Padewski - MetaPack Poland Sp. z o.o.
Szkolenie: Praktyczny warsztat tworzenia User Stories
Umiejętność słuchania u prowadzącego - dzięki niej odpowiadał dokładnie na zadawane pytanie.
Dassault Systemes Sp. z o.o.
Szkolenie: Praktyczny warsztat tworzenia User Stories
energia wykładowcy
Advatech Sp. z o.o.
Szkolenie: Zarządzanie zmianą
Sposób prowadzenia szkolenia. Pani Ewa posiada wyjątkowe umiejętności do zainteresowania uczestników materiałem - intonacja, gestykulacja.
Ewa - Advatech Sp. z o.o.
Szkolenie: Zarządzanie zmianą
Wprowadzenie nowego pracownika do organizacji
Krzysztof Wyrwas - Advatech Sp. z o.o.
Szkolenie: Zarządzanie zmianą
Materiały.
Piotr Nenkin - Advatech Sp. z o.o.
Szkolenie: Zarządzanie zmianą
warsztat obrazujący obecne problemy w podejściu do zarządzania wiedzą
Piotr Kwiatkowski - Advatech Sp. z o.o.
Szkolenie: Zarządzanie zmianą
Komunikacja, dobry kontakt z prowadzącym
Santander Bank Polska S.A.
Szkolenie: Efektywna komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów
Sposób prowadzenia oraz atmosfera na warsztatach.
Santander Bank Polska S.A.
Szkolenie: Efektywna komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów
Bardzo fajna trenerka.
Karol Floriańczyk - Santander Bank Polska S.A.
Szkolenie: Efektywna komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów
Gra w karty
Magdalena Wilczynska - Uniwersytet Artystyczny w Poznaniu
Szkolenie: Efektywna komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów
Ćwiczenia, atmosfera
Agnieszka Sikorska-Długaj - Uniwersytet Artystyczny w Poznaniu
Szkolenie: Efektywna komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów
Zadania interpersonalne.
Łukasz Stawarski - Uniwersytet Artystyczny w Poznaniu
Szkolenie: Efektywna komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów
Ćwiczenia polegające na ścisłej współpracy z innymi uczestnikami.
Szkolenie: Efektywna komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów
Miła atmosfera
Dariusz Kuźma
Szkolenie: Efektywna komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów
Ćwiczenia praktyczne w grupach
Szkolenie: Efektywna komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów
Zachowanie uczestników kursu ,ich zaangażowanie i emocje towarzyszące zagadnieniom i zabawom . Czas bardzo integrujący pracowników WYDZIAŁU . "Czy wybrał(a)by Pan(i) tego instruktora na następnym szkoleniu? " Poleciłbym---tak .Wybrałbym innego ,bo jestem ciekawy nowego podejścia .
Uniwersytet Artystyczny w Poznaniu
Szkolenie: Efektywna komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów
Utrzymanie dobrego tempa działania i danie przestrzeni/uwagi każdemu uczestnikowi, atmosfera otwartości.
Paula Buczyńska
Szkolenie: Efektywna komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów
Ćwiczenia warsztatowe
Magdalena Grenda
Szkolenie: Efektywna komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów
Jeszcze nigdy nie spotkałem tak autentycznej trenerki/trenera. Przez cale szkolenie czułem, że nie jest to wykład na podstawie jakiejś książki, którą ktoś gdzieś tam napisał ale autentyczne doświadczenie i solidnie wypracowana i przepracowana wiedza.
Marcin Tomków - NetworkedAssets Sp. z o.o.
Szkolenie: Efektywna komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów
Podejście i ćwiczenia
NOKIA SOLUTIONS AND NETWORKS SP Z.O.O
Szkolenie: Efektywna komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów
Dyskusje, pracę w grupach.
NOKIA SOLUTIONS AND NETWORKS SP Z.O.O
Szkolenie: Efektywna komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów
Gra zespołowa w karty
Michał Wrzesień - NOKIA SOLUTIONS AND NETWORKS SP Z.O.O
Szkolenie: Efektywna komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów
Sposób prowadzenia zajęć, żywy kontakt trenera z uczestnikami.
Bartłomiej Radwan - NOKIA SOLUTIONS AND NETWORKS SP Z.O.O
Szkolenie: Efektywna komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów
Różnorodność ćwiczeń
NOKIA SOLUTIONS AND NETWORKS SP Z.O.O
Szkolenie: Efektywna komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów
Warsztaty interakcje Ewa
Adam Faltyn - NOKIA SOLUTIONS AND NETWORKS SP Z.O.O
Szkolenie: Efektywna komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów
Rewelacyjny kontakt trenera z grupą. Ciekawe ćwiczenia praktyczne. Możliwość dyskusji.
NOKIA SOLUTIONS AND NETWORKS SP Z.O.O
Szkolenie: Efektywna komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów
Wiedza podana w wyjątkowo przystępny i odpowiednio przystosowany do grupy sposób. Słuchacz nawet przez sekundę nie czuł się znużony i dzień szkoleń minął w mgnieniu oka.
NetworkedAssets Sp. z o.o.
Szkolenie: Efektywna komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów
Ćwiczenia polegające na ścisłej współpracy z innymi uczestnikami.
Szkolenie: Efektywna komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów
Ćwiczenia praktyczne w grupach
Szkolenie: Efektywna komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów
Podkategorie Personal Development
Plany szkoleń z technologii Personal Development
- Get more in life.
- Control their time.
- Get their focus back.
- Plan their week effectively.
- Know how to deal with stress.
-
Zrozum zasady świadomości.
Wzmacnia pozytywne zdrowie psychiczne.
Rozwija się w samoświadomości, dyscyplinie, świadomości społecznej i skuteczności społecznej.
Zrób mądre decyzje w czasach stresu lub kryzysu.
prowadzić szczęśliwszy i zdrowszy życie.
-
Interaktywne wykłady i dyskusje.
Dużo ćwiczeń i praktyk.
-
Aby poprosić o dostosowane szkolenie dla tego kursu, prosimy o kontakt, aby zorganizować.
- Understand the basics of meditation and mindfulness practice.
- Reduce stress and increase clarity, calm, contentment, and compassion.
- Focus mind and better connect with others.
- Cultivate mindful awareness in the present moment.
- Manage mental and physical pain.
- Lead a healthier and happier life.
Last Updated: