Plan Szkolenia

Wprowadzenie

Zrozumienie zmieniającego się krajobrazu umiejętności

  • Przegląd zmieniających się trendów technologicznych
    • Obecne i pojawiające się trendy technologiczne wpływające na miejsce pracy
    • Kluczowe obszary, w których zmienia się zapotrzebowanie na umiejętności
  • Identyfikacja krytycznych luk w umiejętnościach
    • Przeprowadzanie kompleksowych audytów umiejętności
    • Zrozumienie przyszłych kompetencji niezbędnych dla rozwoju organizacji
  • Ćwiczenie analizy luk umiejętności z wykorzystaniem studium przypadku

Projektowanie skutecznych programów i wspieranie kultury uczenia się

  • Tworzenie dostosowanych do potrzeb programów przekwalifikowania i podnoszenia kwalifikacji
    • Strategie tworzenia spersonalizowanych planów rozwoju.
    • Wykorzystanie nowoczesnych platform edukacyjnych, zasobów i mentoringu.
    • Odróżnianie przekwalifikowania od podnoszenia kwalifikacji i wybór właściwego podejścia.
  • Tworzenie wspierającego środowiska uczenia się
    • Techniki zachęcające pracowników do angażowania się w ciągłe uczenie się
    • Budowanie zaangażowania liderów w celu promowania zdolności adaptacyjnych i rozwoju
  • Projektowanie spersonalizowanego szablonu ścieżki edukacyjnej dla organizacji uczestników

Mierzenie wpływu i dostosowywanie programów

  • Ocena skuteczności programu
    • Ustanowienie kluczowych wskaźników wydajności (KPI) i pętli informacji zwrotnych
    • Korzystanie z narzędzi analitycznych do pomiaru wyników szkolenia i ROI
  • Dostosowanie do zmian w branży
    • Strategie dostosowywania programów szkoleniowych do zmian technologicznych i branżowych
    • Praktyki ciągłego doskonalenia dla ram przekwalifikowania i podnoszenia kwalifikacji
  • Projektowanie mechanizmu informacji zwrotnej i analizowanie studiów przypadku dotyczących adaptacji programów.

Podsumowanie i kolejne kroki

Wymagania

  • Podstawowe zrozumienie praktyk HR i rozwoju szkoleń

Uczestnicy

  • Specjaliści HR
  • Liderzy zespołów
  • Menedżerowie
 14 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Opinie uczestników (5)

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie