
Praktyczne szkolenia na żywo z Zarządzania.
Na kursach dowiesz się jak budować zespół i nim kierować, zarządzać zmianą i projektami.
Szkolenie na żywo może odbywać się lokalnie w siedzibie klienta w Polsce lub w centrach szkoleniowych NobleProg w Polsce
Zdalne szkolenie online odbywa się za pomocą interaktywnego, zdalnego pulpitu DaDesktop .
NobleProg Twój lokalny dostawca szkoleń.
Opinie uczestników
Podobal mi sie sposob przekazywania wiedzy i atmosfera
PAWEŁ PIETRAS
Szkolenie: Bezstresowe zarządzanie sobą w czasie - jak mieć zawsze określone cele i być efektywnym w ich realizacji.
kontakt z trenerem, interakcja, cwiczenia
mart Sekscinska - Centrum Innowacji ProLearning
Szkolenie: Managing Agile Projects with Lean and Kanban
Praktyczne podejscie
Radoslaw Lipski - Centrum Innowacji ProLearning
Szkolenie: Managing Agile Projects with Lean and Kanban
Energia prowadzącego, sposób prowadzenia
Ilona Matys - Centrum Innowacji ProLearning
Szkolenie: Managing Agile Projects with Lean and Kanban
Duża ekonomiczne wiedza trenera i przykłady z życia wzięte
Anna Matuszewska - NetworkedAssets Sp. z o.o.
Szkolenie: Planowanie strategiczne w praktyce
Wiedza i sposob prowadzenia szkolenia. To ze szkolenie oparte bylo na doswiadczeniach prowadzacego
Marcin Tomków - NetworkedAssets Sp. z o.o.
Szkolenie: Planowanie strategiczne w praktyce
Obszerna wiedza praktyczna, co przyczynilo się do tego , ze szkolenie nie bylo suche.
Malgorzata Granz - NetworkedAssets Sp. z o.o.
Szkolenie: Planowanie strategiczne w praktyce
Sposób przekazania zagadnień obejmujących szkolenie.
ZBIGNIEW ROGOWSKI - F.H.P PAK Sp z o.o.
Szkolenie: Lean Management: Lean Management in Manufacturing
ćwiczenia, jakość materiałów
F.H.P PAK Sp z o.o.
Szkolenie: Lean Management: Lean Management in Manufacturing
Ćwiczenia
Joanna Skrzyniecka - F.H.P PAK Sp z o.o.
Szkolenie: Lean Management: Lean Management in Manufacturing
Całe szkolenie było bardzo interesujące, podobało mi się obrazowe/praktyczne przedstawienie niektórych zagadnień co zdecydowanie ułatwiało zrozumienie pewnych kwestii. Pani Karolina mówiła jasno i zrozumiale, łatwo przyswajalnym językiem, zbudowała w grupie bardzo miłą atmosferę co ułatwiało przyswajanie nowej wiedzy. Jestem pod ogromnym wrażeniem bogactwa wiedzy, którym dysponuje Pani Karolina i w dużej mierze podczas szkolenia w bardzo ciekawy sposób nam ją przekazała. Po szkoleniu czuję się wzbogacona nową wiedzą, którą staram się wprowadzać na swoim stanowisku pracy. Jestem bardzo, bardzo zadowolona ze szkolenia i cieszę się, że moje szefostwo dało mi możliwość w nim uczestnictwa, a Pani Karolinie bardzo dziękuję za bardzo miły i owocnie spędzony czas.
Patrycja Jaśkiewicz - F.H.P PAK Sp z o.o.
Szkolenie: Lean Management: Lean Management in Manufacturing
Trener, Richard był bardzo dobry.
Lisa Johansen
Szkolenie: The Compliance and MLRO Refresher Programme
Machine Translated
Tabitha była wciągająca, bardzo kompetentna, jasna i przygotowana.
Cécile McNeil
Szkolenie: Corporate Governance
Machine Translated
Była bardzo ujmująca i przedstawiła płynną dostawę materiału kursu.
Karli Buckle
Szkolenie: Corporate Governance
Machine Translated
Naprawdę podobał mi się ten kurs, ponieważ był krótki i na temat.
MUSAAD ALOLAYAN
Szkolenie: Handling Conflict with Confidence
Machine Translated
Podobał mi się styl wiedzy i prezentacji alistair.
yvette pranger
Szkolenie: Strategic Planning in Practice
Machine Translated
Cały dzień był po prostu wspaniały i zrelaksowany, co naprawdę pomogło. Wszystkie wydruki naprawdę pomogły.
Louise Mackrell
Szkolenie: Corporate Governance
Machine Translated
Koncepcje są pokazane w taki sposób, że można je zastosować w rzeczywistych sytuacjach. Ze względu na rozmiar klasy dyskusja była nieco bardziej nieoficjalna, co zaowocowało bardziej odpłatną i otwartą dyskusją.
Cezar Canlas
Szkolenie: Strategic Planning in Practice
Machine Translated
Bardzo praktyczne. Trener był bardzo elastyczny w zapewnianiu, że spełniamy nasze potrzeby.
Eric Guevarra
Szkolenie: Strategic Planning in Practice
Machine Translated
To była sesja jeden na jeden, więc mogłem zadać konkretne pytania dotyczące moich własnych potrzeb. Kurs bardzo dobrze poruszył ten temat i dał mi wiele pomysłów i działań, które można zabrać ze sobą.
Hazel Matthews
Szkolenie: Corporate Governance
Machine Translated
Możemy ćwiczyć w prawdziwej sytuacji, a Helen udzieliła mi wielu praktycznych wskazówek.
Elisa Venturini
Szkolenie: Assertiveness
Machine Translated
Ogólnie cieszyłem się z tego tematu.
Alberto Banzon
Szkolenie: Lean Management: Lean management in manufacturing
Machine Translated
Personel zarządzający Armscor bierze to na poważnie.
Ed Huet - Armscor
Szkolenie: Lean Management: Lean management in manufacturing
Machine Translated
Alvin wykonał świetną robotę, angażując uczestników. Przekazał wiele przykładów swoich osobistych doświadczeń z wdrażaniem lean i ma (i dobrze to widać) bardzo angażującą osobowość. Świetny intruz, który sprawia, że nauka jest przyjemna i dobrze angażuje publiczność!
Don Dehmlow - Armscor
Szkolenie: Lean Management: Lean management in manufacturing
Machine Translated
Ćwiczenie, które wykonujemy, aby zastosować to, czego się nauczyliśmy.
Joey Espinosa - Armscor
Szkolenie: Lean Management: Lean management in manufacturing
Machine Translated
Szkolenie było bardzo kompetentne i pomysłowe.
Nomer Velena - Armscor
Szkolenie: Lean Management: Lean management in manufacturing
Machine Translated
Kiedy nasz trener wychodzi z nami na zewnątrz, przekazuje nam wstępną ocenę zakładu i faktycznie odnosi bieżący stan do technik, które podzielił.
Ma. Angeloubert Pelonio - Armscor
Szkolenie: Lean Management: Lean management in manufacturing
Machine Translated
Mapowanie strumienia wartości, koncepcja i praktyka Lean , identyfikacja odpadów procesowych
Emmanuel Erickson Dacanay - Armscor
Szkolenie: Lean Management: Lean management in manufacturing
Machine Translated
Ćwiczenie Lean - 8 strat
Arnold Mascareñas
Szkolenie: Lean Management: Lean management in manufacturing
Machine Translated
To było interaktywne. W ogóle nie było nudno.
ITPPL Services, Inc.
Szkolenie: Management and Team Development
Machine Translated
Podoba mi się wszystko na temat szkolenia. Nauczyłem się nowych rzeczy szczególnie w zarządzaniu konfliktami.
ITPPL Services, Inc.
Szkolenie: Management and Team Development
Machine Translated
Trener jest bardzo kompetentny w tej dziedzinie. Wiele się od niego nauczyłem, ponieważ jego dyskusje były bardzo wnikliwe i miały zastosowanie w naszej branży i miejscu pracy. Czuję się bardzo zadowolony pod koniec.
Genafe Grace Amon - ITPPL Services, Inc.
Szkolenie: Management and Team Development
Machine Translated
Trener jest dobrze zorientowany i ma dobre relacje z publicznością.
Irish May Palmero - ITPPL Services, Inc.
Szkolenie: Management and Team Development
Machine Translated
Osobiste doświadczenie, które przekazał nam trener, który zapewnia lekcje i uczy, jak radzić sobie w każdej sytuacji.
ITPPL Services, Inc.
Szkolenie: Management and Team Development
Machine Translated
Trener był bardzo dobrze przygotowany, a cele szkolenia zostały spełnione.
Krishna Gisselle Dalen - ITPPL Services, Inc.
Szkolenie: Management and Team Development
Machine Translated
Nowe podejście 5 i jego dobry efekt dla naszej firmy, jeśli zostanie wdrożony.
Noel Nadnadin - Armscor
Szkolenie: Lean Management: Lean management in manufacturing
Machine Translated
Cieszyłem się odrodzoną uważnością w miejscu pracy.
Paolo Emerson Lagrosas - Armscor
Szkolenie: Lean Management: Lean management in manufacturing
Machine Translated
Naprawdę podobał mi się konflikt Konfliktów.
ITPPL Services, Inc.
Szkolenie: Management and Team Development
Machine Translated
Trener wie, kiedy rzucać pięścią linie, aby utrzymać czujność na dyskusjach.
Reynaldo II Avila - Armscor
Szkolenie: Lean Management: Lean management in manufacturing
Machine Translated
Plany szkoleń z technologii Zarządzanie
- Ułatwione dyskusje
- Prezentacje slajdów
- Ćwiczenia i studia przypadków
- Zrozum różne umiejętności wymagane do zarządzania i prowadzenia
- Rozwijaj swój zespół w najbardziej efektywny sposób
- Wyjaśnij, jak najlepiej dostarczać zmiany w swojej części organizacji
- Lepiej zarządzaj wydajnością personelu
- Pomyślnie wynegocjuj preferowane rozwiązania
- Wyjaśnij, jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami, które mogą napotkać w biurze
Korzyści dla uczestników szkolenia:
- Poznanie charakterystyki poszczególnych grup pokoleniowych
- Nabędą umiejętności odpowiedniego komunikowania się z pracownikami
- Nabędą umiejętności udzielania informacji zwrotne według zasady „tu i teraz”
- Poznanie sposobów na motywowanie pracowników pokolenia X, Y oraz Z
- Poznanie modelowych typów rozmów z pracownikami pokolenia X,Y i Z
- Hire and lead a vibrant and innovative technical team.
- Effectively adopt and manage the technology needed to develop great products.
- Apply useful techniques and strategies for managing products and projects.
- Scale the company business and move it in the right direction.
- Interactive lecture and discussion.
- Lots of exercises and practice.
- Hands-on implementation in a live-lab environment.
- To request a customized training for this course, please contact us to arrange.
-
Odkryj zdalne przywództwo, struktury i składniki, aby pomyślnie dostosować ustawienia pracy zdalnej.
Rozwijanie zaufania, celów, kultury i pracy zespołowej w celu stworzenia skutecznego i produktywnego zespołu zdalnego.
Korzystaj z istniejących narzędzi i technologii w celu poprawy wirtualnej komunikacji i współpracy.
Wdrażanie celów i metod zarządzania projektami w celu pomiaru wydajności zespołu zdalnego.
-
Interaktywne wykłady i dyskusje.
Dużo ćwiczeń i praktyk.
Wdrażanie rąk w środowisku Live-Lab.
-
Aby poprosić o dostosowane szkolenie dla tego kursu, prosimy o kontakt, aby zorganizować.
- Facilitated Discussions
- Slide Presentations
- Exercises and Case Studies
- Explain the basic Change Strategies that underpin the planning for change in an organisation
- Understand the use and application of the 9 Change Principles
- Construct a Change Plan suitable to their part of the business
The Kanban Method provides pragmatic, actionable, evidence-based guidance for successful evolutionary change. It starts with what you do now and pursues evolutionary change while respecting current roles, responsibilities and job titles, and encouraging leadership at all levels. This allows organisations to evolve business processes gradually, define and use relevant metrics to measure progress, and significantly reduce the risks associated with complex change programmes.
You will leave this course with knowledge of the Kanban principles and general practices, and skills that will enable you to apply Kanban with confidence in your organisation. What Will You Learn?
- Identify internal and external sources of dissatisfaction
- Analyse demand vs capability
- Model the knowledge discovery process
- Design kanban systems and their visualisations
- Identify and prioritise improvements
- Choose cadences for activities
- Identify classes of service Who Is This Course For?
Anyone who is involved in product development or knowledge work. This includes but is not limited to the following:
Programme and delivery managers
Product and project managers
Product developers, software developers and testers
People working in operations or support
Business analysts
High-level management
Anyone interested in implementing Agile in their organisation
Kurs skierowany jest do liderów i agentów zmian, którzy chcą mieć pewność, że wprowadzają 5S we właściwy sposób.
Każdy uczestnik kursu będzie miał okazję zdobyć praktyczne doświadczenie poprzez szereg ćwiczeń, aby zademonstrować, że 5S działa. Po ukończeniu szkolenia będziesz:
- Wiedział jak 5S działa i poprawia wydajność o 10 do 30%
- Potrafił zidentyfikować źródła marnotrawstwa i poprawić rentowność
- Rozumiał przyczyny pięcioetapowego procesu i wiedzieć, jak go wdrożyć
- Posiadał narzędzia i procedury w celu usprawnienia procesów produkcyjnych
- Potrafił opracować konkretny plan wprowadzenia 5S w swoim miejscu pracy
-
Zrozum, jak działa 5S i poprawia efektywność o 10 do 30%
Możliwość identyfikacji źródeł odpadów i poprawy rentowności
Zrozum przyczyny procesu pięciu kroków i wiedzieć, jak go wdrożyć
Mamy narzędzia i procedury w celu poprawy procesów
Opracuj konkretny plan, aby wprowadzić 5S do swojego miejsca pracy
- Stanowiska Management wyższego szczebla (CxO)
- Kierownicy programów i projektów
- Menedżerowie produktu, właściciele produktu i analitycy Business
- Członkowie zespołu Scrum
- Scrum Masters, Team Leaders i Change Agents
- Deweloperzy i testerzy produktów i oprogramowania
- Agile Trenerzy i praktycy ( Scrum , XP, DSDM, Agile PM itp.)
- Inne role, takie jak specjaliści HR i Finance
- Understand the two types of stress: distress and eustress.
- Articulate your personal indicators and relievers of stress.
- Create a plan with specific routines to enhance calm, clarity and energy, while minimzing stress accumulated in the day.
- Shift negative emotions and boost positive ones using proven techniques.
- Deal with stress-causing. disempowering beliefs around work, life, and relationships.
-
Interaktywne wykłady i dyskusje.
Dużo ćwiczeń i praktyk.
Wdrażanie rąk w środowisku Live-Lab.
-
Aby poprosić o dostosowane szkolenie dla tego kursu, prosimy o kontakt, aby zorganizować.
- Interaktywny wykład i dyskusja.
- Dużo ćwiczeń i ćwiczeń.
- Aby poprosić o niestandardowe szkolenie dla tego kursu, skontaktuj się z nami w celu umówienia się.
- Ułatwione dyskusje
- Prezentacje slajdów
- Ćwiczenia i studia przypadków
- Wyjaśnij podstawowe strategie zmian, które leżą u podstaw planowania zmian w organizacji
- Zbuduj plan zmian odpowiedni dla ich części firmy.
- Aby poprosić o niestandardowe szkolenie dla tego kursu, skontaktuj się z nami w celu umówienia się.
- Ułatwione dyskusje
- Prezentacje slajdów
- Studium przypadku
- Przykłady
- Wyjaśnij, w jaki sposób można zapobiec AML i CTF
- Zrozumienie głównych aspektów AML i CTF w odniesieniu do ich firm oraz wysiłków podejmowanych na szczeblu krajowym i międzynarodowym w celu ich zwalczania
- Określ, w jaki sposób firma i jej pracownicy powinni chronić się przed ryzykiem prania pieniędzy i finansowania terroryzmu
- Wyjaśnij, w jaki sposób firma może stać się celem dla prania pieniędzy i finansowania terroryzmu: i wyjaśnij, które „czerwone flagi” mogą pomóc im w identyfikacji, zapobieganiu i zgłaszaniu wszelkich (podejrzanych lub rzeczywistych) działań przestępczych
- Zrozumcie niektóre inne „gorące punkty” w Financial Crime
- Ułatwione dyskusje
- Prezentacje slajdów
- Przykłady
- Ćwiczenia
- Studium przypadku
- the explanation of the current risk-based regulations
- detailed review of the major risks faced by banks
- industry best practices for adopting an enterprise approach to integrating risk management across an entire organisation
- using governance techniques to build a group wide culture to ensure everyone takes an active role in managing risks in line with the banks strategic objectives
- what challenges could be faced by risk managers in the future.
- major risk within the financial industry and the major international risk regulations
- how to manage a bank’s assets and liabilities whilst maximising return
- the interaction between risk types and how banks use an integrated approach for their management
- corporate governance and the best practice approaches to managing the diverse interests of the stakeholders
- how to develop a culture of risk governance as a tool for minimising unnecessary risk taking
- Board level bank management
- Senior managers
- Senior risk managers and analysts
- Senior directors and risk managers responsible for strategic risk management
- Internal auditors
- Regulatory and compliance personnel
- Treasury professionals
- Asset and liability managers and analysts
- Regulators and supervisory professionals
- Suppliers and consultants to banks and the risk management industry
- Corporate governance and risk governance managers.
- GRC Basic terms and definitions
- Principles of GRC
- Core components, practices and activities
- Relationship of GRC to other disciplines
-
Interaktywne wykłady i dyskusje.
Dużo ćwiczeń i praktyk.
Wdrażanie rąk w środowisku Live-Lab.
-
Aby poprosić o dostosowane szkolenie dla tego kursu, prosimy o kontakt, aby zorganizować.
-
Zrozum i przezwyciężanie barier bycia asercyjnym
Rozpoznaj cechy zachowania wewnątrz siebie i innych i dowiesz się skutecznych strategii zarządzania nimi
Efektywnie komunikować się z szeroką gamą ludzi, aby osiągnąć win-win sytuację, gdziekolwiek jest to możliwe
Skuteczne zarządzanie trudnymi sytuacjami.
-
Znajdź różnicę między mentoringem a coachingem
Dyskusja na temat odpowiednich teorii uczenia się
Opis różnych stylów uczenia się
Wyjaśnij model feedback
Podstawowe zasady coaching
Zestaw elementów modelu coachingowego GROW
- Do poszczególnych członków ich własnego personelu
- Do ich zespołów
- Osobom, które nie są bezpośrednio związane z własnymi zespołami, ale ceniłyby ich niezależny - i nieoceniający - wkład
- Ułatwione dyskusje
- Sesje coachingu delegatów - z pełną informacją zwrotną
- Zdefiniuj „Coaching” i szczegółowo wyjaśnij zastosowanie coachingu w celu poprawy wydajności indywidualnej i zespołowej - w szczególności odnosząc jego zastosowanie do zrozumienia przyczyn (i poprawienia) niedostatecznego działania
- Dostarcz znaczące sesje coachingowe
- Their colleagues
- Their bosses
- Their internal and external customers and stakeholders
- Facilitated Discussions
- Slide Presentations
- Exercises and
- Case Studies
- Appreciate the need to manage their own behaviour before they can influence others’ behaviour
- Understand the strengths and weaknesses of the various communications media available
- Manage their internal and external customers and stakeholders
- Ich koledzy
- Ich szefowie
- Ich wewnętrzni i zewnętrzni klienci i interesariusze
- Ułatwione dyskusje
- Prezentacje slajdów
- Ćwiczenia i
- Studium przypadku
- Zrozum konflikt i jego wpływ na siebie i innych
- Zdefiniuj zachowania asertywne i niesertywne
- Doceń potrzebę samodzielnego zarządzania przed zarządzaniem innymi
- Rozwijaj zdolność do angażowania się w konflikt
- Buduj zaufanie poprzez demonstracje i praktyczne symulacje
- Sami
- Ich koledzy (rówieśnicy)
- Ich szefowie
- Ich członkowie zespołu
- Ich wewnętrzni i zewnętrzni klienci i interesariusze
- Ułatwione dyskusje
- Prezentacje slajdów
- Ćwiczenia i
- Studium przypadku
- Doceń potrzebę zarządzania własnym zachowaniem, zanim będą one mogły wpływać na zachowanie innych
- Zrozum mocne i słabe strony różnych dostępnych mediów komunikacyjnych
- Doceń, jak zarządzać, motywować i rozwijać członków zespołu
- Zarządzaj wewnętrznymi i zewnętrznymi klientami i interesariuszami
- Wyjaśnij, jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami, które mogą napotkać w biurze
Last Updated: