Szkolenia Zarządzanie

Szkolenia Zarządzanie

Lokalne instruktaże prowadzone na żywo kursy szkoleniowe w zakresie zarządzania w Polsce.

Opinie uczestników

★★★★★
★★★★★

Plany szkoleń z technologii Zarządzanie

KodNazwaCzas trwaniaCharakterystyka kursu
strapraPlanowanie strategiczne w praktyce14 godzinySzkolenie to zostało stworzone dla inwestorów, właścicieli firm, dyrektorów, menedżerów, kadry kierowniczej i analityków, którzy muszą rozwijać umiejętności planowania strategicznego. Nie jest przeznaczony do celów akademickich, ale do rozpoczęcia realizacji swoich marzeń już dziś.

Kurs koncentruje się na planowaniu strategicznym dla firm, w których najważniejsza jest elastyczność i ciągłe uczenie się. Główny nacisk kładzie się na strategię korporacyjną i inwestycyjną z wykorzystaniem aktualnych przykładów z życia codziennego. Każdy uczestnik kursu będzie miał okazję stworzyć plan strategiczny i nauczyć się go wdrażać w praktyce.
LeanITLean IT: Applying the Principles of Lean to IT Operations14 godzinyKiedy przedsiębiorstwo zaczyna się transformacji lean, czy to w produkcji, usług lub technologii, zbyt często dział IT jest pominięty w obrazie Lean IT jest odpowiedzią na to Lean IT jest rozszerzeniem zasad Lean na technologię informatyczną (IT), a główną zasadą jest "eliminacja marnotrawstwa" (praca, która nie dodaje żadnej wartości do produktu lub usługi) W ramach tego instruktażowego szkolenia uczestnicy uczą się, jak rozpakować problem odpadów w organizacji IT Dzięki omówieniu teorii, działań związanych z casestudy i praktycznych ćwiczeń z użyciem narzędzi, metod i wymaganych danych uczestnicy poznają umiejętności krytycznego myślenia, analityczne i komunikacyjne niezbędne do rozwiązania problemu odpadów w operacjach IT W ramach tego interaktywnego procesu uczestnicy uczą się, jak stosować zasady i praktyki Lean IT w swojej własnej organizacji i ustanawiać kulturę ciągłego doskonalenia w IT Po zakończeniu kursu uczestnicy poznają wpływ i rolę działu IT w transformacji Lean organizacji W praktyce uczestnicy nauczą się: mierzyć wydajność biznesową oszacuj zwrot z "innowacji" oceniać procesy biznesowe i identyfikować odpady zmniejszyć koszty operacyjne poprawić jakość i wydajność poprawiać poziomy usług, zarządzać zmianami i wykorzystywać pojawiające się technologie zachowują jakość i stabilność w czasie sprawiają, że "Lean thinking" jest integralną częścią przedsiębiorstwa i każdego zestawu narzędzi dla profesjonalistów IT Publiczność Menedżerowie i specjaliści pracujący w organizacji IT Format kursu Wykład częściowy, dyskusja częściowa, ćwiczenia i ćwiczenia praktyczne .
grmcfunGovernance, Risk Management & Compliance (GRC) Fundamentals21 godzinyCel kursu: Aby upewnić się, że dana osoba ma podstawowe zrozumienie procesów i zdolności GRC oraz umiejętności integracji zarządzania, zarządzania wydajnością, zarządzania ryzykiem, kontroli wewnętrznej i działań związanych z przestrzeganiem przepisów Przegląd: Podstawowe pojęcia i definicje GRC Zasady GRC Podstawowe elementy, praktyki i działania Związek GRC z innymi dziedzinami .
kaizen1KAIZEN7 godzinyKAIZEN wywodzi się z języka japońskiego i oznacza "ciągłe doskonalenie", może być stosowany zarówno w miejscu pracy, jak i w procedurach biurowych .
advyldshpAdvisory & Leadership Skills14 godzinyTen kurs jest częścią zestawu umiejętności Data Scientist (Domain: Advisory & Leadership) .
agilekanbanleanManaging Agile Projects with Lean and Kanban21 godzinyKurs ten jest stworzony dla osób, które muszą połączyć Agile (w szczególności SCRUM) z Lean i Kanbanem, aby zarządzać swoimi projektami Łączy w sobie światy projektowania produktu i projektowania oprogramowania .
ccarestrCustomer Care Strategy21 godzinyStrategia dbania o klienta odgrywa ważną rolę w budowaniu satysfakcji klienta, pomagając w utrzymaniu lojalnych klientów i zwiększeniu poziomu powtórnych transakcji Dzięki dobrej obsłudze klienta zyskujesz zaufanie klienta, wzmacniasz wizerunek firmy i wzmacniasz swoją przewagę konkurencyjną na rynku Kurs koncentruje się na strategiach i umiejętnościach budowania trwałych relacji z klientami poprzez rozwijanie wartościowych i skutecznych strategii obsługi klienta Zadowoleni klienci mogą, poprzez rozmowy i opowiadanie historii, zostać dobrowolnymi ambasadorami Twojej firmy i bardzo chętnie polecą Twoje usługi innym Warsztaty pomogą również uczestnikom w skutecznym, odpowiednim i jasnym komunikowaniu się we wszystkich sytuacjach CELE Rozwijanie kompetencji w zakresie profesjonalnej obsługi klienta Zwiększenie efektywności komunikacji z klientami Zdobycie wiedzy o tym, jak dotrzeć do podstawowych potrzeb i oczekiwań klientów Budowanie silnych i trwałych relacji z klientami Rozszerzenie pozytywnego wizerunku firmy na rynku Identyfikowanie, ograniczanie i pokonywanie zarzutów i barier Poznawanie osobowości i preferencji komunikacyjnych w kontaktach z klientami Utrwalanie możliwości tworzenia otwartego środowiska dla komunikacji Rozwijanie umiejętności komunikowania się jasno i skutecznie Identyfikacja barier w skutecznej komunikacji Opanowanie mowy ciała i komunikacji niewerbalnej METODY Odgrywanie ról Testy samooceny Ćwiczenia w grupach Praca indywidualna Praktyki Wykłady Dyskusje WYNIKI NAUCZANIA Po zakończeniu tego kursu uczestnicy będą mogli: Przyjęcie ukierunkowanej strategii obsługi klienta Określ kluczowe problemy klientów Zbuduj profesjonalny wizerunek firmy Dostosuj się do konkretnych stylów zachowań klientów Zwiększ lojalność klientów dzięki wyjątkowej obsłudze klienta Rozwijaj umiejętności komunikacyjne z klientami Użyj technik do budowania relacji Opracuj osobisty plan działania, aby poprawić umiejętności obsługi klienta Pokaż gesty hojności i wysokiej jakości obsługę klienta Użyj technik, aby poradzić sobie w trudnych sytuacjach Rozpoznanie barier w dostarczaniu wyjątkowej obsługi klienta .
csrCorporate Social Responsibility Fundamentals7 godzinyUzyskaj zrozumienie i wgląd w wartość inwestowania w społeczną odpowiedzialność biznesu, filantropię i zrównoważony rozwój Szkolenie prowadzone jest w formie interaktywnej i zawiera szereg studiów przypadków .
strageticthinkingStrategic Thinking21 godzinyMyślenie strategiczne odnosi się do procesu myślenia poprzez problemy i sytuacje poprzez dużą soczewkę obrazu, biorąc pod uwagę implikacje różnych działań, a następnie działając na najbardziej idealnej strategii ogólnego sukcesu firmy Dobrzy myśliciele strategiczni analizują wyzwania i możliwości analitycznie i rozważają je w kontekście wizji i celów firmy Niezależnie od tego, czy menedżer ds Strategii rozważa, w jaki sposób przydzielić inwestycję, czy też programistom, którzy oceniają potencjał rozwoju na nowym rynku, strategiczne myślenie to umiejętność, której można się nauczyć, ćwiczyć i udoskonalać Myślenie strategiczne daje menedżerom jasność i przewagę potrzebną do podejmowania lepszych decyzji i ciągłego przemieszczania swoich firm we właściwym kierunku W tym kursie poruszamy nowych menedżerów poprzez najważniejsze koncepcje myślenia strategicznego, stosując teorię w praktyce poprzez działania oparte na zadaniach oparte na przypadkach reallife Uczestnicy mają niepowtarzalną okazję, aby nauczyć się nowych sposobów myślenia, wdrażać kluczowe koncepcje rozwiązywania problemów, zastanowić się, w jaki sposób zasady te odnoszą się do ich własnej pracy, oraz słuchać i dzielić się własnymi perspektywami z ich instruktorami i uczniami klasowymi Publiczność Kierownicy młodsi do średniego szczebla Ten kurs jest skierowany do zespołów rozwoju biznesu i strategii Format kursu Uczestnicy zyskają duże wyobrażenie o tym, co napędza ich działalność i jak ich rola w organizacji przyczynia się do celów biznesowych, wizji i zysków Kurs jest interaktywny i oparty na aktywności, z casestudiami, zadaniami zespołowymi i indywidualną prezentacją oraz rozwiązywaniem problemów stanowiących ważną część kursu .
xyzRóznice pokoleniowe w zarządzaniu. Pracownicy pokoleń XYZ. Jak z nimi funkcjonować14 godzinySzkolenie adresowane jest do osób kierującymi zespołami pracowników, kierującymi projektami, chcących w pełni korzystać z potencjału drzemiącego w zespole

Korzyści dla uczestników szkolenia:

- Poznanie charakterystyki poszczególnych grup pokoleniowych
- Nabędą umiejętności odpowiedniego komunikowania się z pracownikami
- Nabędą umiejętności udzielania informacji zwrotne według zasady „tu i teraz”
- Poznanie sposobów na motywowanie pracowników pokolenia X, Y oraz Z
- Poznanie modelowych typów rozmów z pracownikami pokolenia X,Y i Z

Metoda szkolenia:

Szkolenie pomyślane jest jako interaktywne, gdzie udział uczestników sięga ponad 80% czasu. Każda sesja przebiega według podobnej dynamiki, opartej o metodologię opracowaną z uwzględnieniem cyklu Kolba: ćwiczenie otwierające na nowe nawyki (budujące świadomość), mini wykład o technikach (wiedza), ćwiczenie nowych taktyk i technik (umiejętność). Po zamknięciu każdej sesji uczestnicy otrzymują materiały pomocnicze dotyczące omówionej sesji.

Materiał praktyczny jest podsumowywany mini wykładami dającymi teoretyczne podstawy oraz wyjaśniającymi podstawowe mechanizmy psychologiczne, których uczestnicy doświadczają w trakcie pracy na sali szkoleniowej.
leanmanagementLean Management: Lean Management in Manufacturing 14 godzinyLean Management to podejście do zarządzania organizacją Promuje długoterminowy obraz pracy i kulturę ciągłego doskonalenia, dążąc do ciągłego i systematycznego osiągania małych, przyrostowych zmian w procesach w celu poprawy wydajności i jakości W ramach tego instruktażowego szkolenia uczestnicy uczą się, jak stosować zasady i praktyki Lean w kontekście produkcji i ustalać kulturę ciągłego doskonalenia Szkolenie łączy działania związane z przypadkami i dyskusje z żywą, praktyczną praktyką przy użyciu narzędzi, wskaźników i metod potrzebnych do wdrożenia systemów i procesów Lean Niektóre z tych koncepcji obejmują: Określanie głównej przyczyny nieefektywności Mierzenie wydajności Realizacja cyklu ciągłego doskonalenia Organizowanie wydarzeń Kaizen Wpajanie mentalności Lean myślenia całej organizacji Publiczność Menedżerowie biznesowi Kierownicy i doradcy ds Zapewnienia jakości Format kursu Wykład częściowy, dyskusja częściowa, ćwiczenia i podstawowa praktyka handson .
sdtpmlStrategic Development: Thinking, Planning, Management and Leadership35 godzinyPrzegląd Ten 5-dniowy kurs pomoże delegatom w rozwijaniu ich umiejętności strategicznego myślenia, planowania i zarządzania, w tym taktycznych i operacyjnych wymagań dla udanego wdrożenia w środowisku bankowym Kurs zajmie się trudnymi problemami związanymi z zarządzaniem konfliktem, zarządzaniem zmianą, tym, co czyni dobrego lidera i jak motywować zespół Korzystając z interaktywnych studiów przypadków, a także z przykładów branżowych, delegaci będą zachęcani do dzielenia się doświadczeniami i wyzwaniami, aby pomóc w tworzeniu praktycznych i skoncentrowanych na pracy rozwiązań, które będą mogli wykorzystać i wykorzystać Głównym celem programu jest wyposażenie kadry kierowniczej w umiejętności skanowania środowiska biznesowego, aby odkryć zyskowne możliwości biznesowe, a także opracować strategie zdobywania przewagi konkurencyjnej w coraz bardziej konkurencyjnym środowisku biznesowym Między innymi program dostarczy informacji na temat najlepszych praktyk i zachowań przywódczych, które wzmocnią zdolność kierownictwa do radzenia sobie ze złożonością i niepewnością zarządzania instytucją finansową o wysokich osiągach Cele kształcenia Po uczestnictwie w tym kursie delegaci będą mogli: Opisz główne problemy, z którymi boryka się duży bank; Wyjaśnij różne podejścia do planowania rozwoju organizacji; Analizuj obecne otoczenie biznesu i wpływy wpływające na organizację; Analizuj zasoby wewnątrz organizacji i poza nią; Wyjaśnij różne podejścia do strategii zarządzania i umieść je w biznesplanie; Oceń alternatywne strategie rozwoju, aby rekomendować te najbardziej odpowiadające potrzebom firmy Zastosuj głębsze zrozumienie strategicznych planów rozwoju; Obiektywnie dyskutować o zagrożeniach, korzyściach i kosztach towarzyszących wdrożeniu nowej strategii, w tym zarządzaniu konfliktem w zespole; Określ podejścia do zarządzania zidentyfikowanymi zagrożeniami; Przeanalizować potencjalny wpływ na jego firmę (zarówno pozytywną, jak i negatywną), która będzie wynikiem wdrożenia nowej strategii; Projektowanie polityk, systemów i procesów w celu pomyślnego wdrożenia wyłaniających się planów strategicznych; Obejmują kluczowe etapy zarządzania zmianami Kto powinien uczęszczać Kierownicy ds Produktów / usług Nowo mianowani i uznani menedżerowie i kierownicy zespołów Szefowie operacji Starsi dyrektorzy banków Menedżerowie zasobów ludzkich Menedżerowie operacyjni Menedżerowie ds Marketingu Metodologia Kurs składa się z warsztatów uproszczonych, uzupełnionych studiami przypadków zaczerpniętymi z kombinacji opublikowanych przykładów z życia codziennego i / lub praktycznych doświadczeń Uczestnicy będą również mogli pracować w małych grupach, aby zsyntetyzować pomysły i strategie oraz zastosować materiał w kontekście własnych organizacji / działów Otwarte dyskusje na forum będą również kluczowym elementem .
leanservicesLean Services: Lean Management For The Service Industry14 godzinyLean Management koncentruje się na kliencie, rozwija i utrzymuje systemy i procesy, aby zapewnić wartość dla klientów Lean Services to zastosowanie koncepcji lean do operacji serwisowych W ramach tego instruktażowego szkolenia uczestnicy uczą się, jak stosować zasady i praktyki Lean w swojej własnej organizacji i ustanawiać kulturę ciągłego doskonalenia To interaktywne szkolenie łączy czynności związane z przypadkami i dyskusjami z żywą, praktyczną praktyką za pomocą narzędzi, danych i metod potrzebnych do wdrożenia systemów i procesów Lean Co więcej, szkolenie to ma zaszczepić sposób myślenia Lean Publiczność Menedżerowie biznesowi Format kursu Wykład częściowy, dyskusja częściowa, ćwiczenia i ćwiczenia praktyczne .
leandistributionLean Distribution: Implementing Lean in Distribution, Logistics, and Supply Chain Operations14 godzinyLean Distribution odnosi się do zastosowania koncepcji Lean Manufacturing w dystrybucji, logistyce i operacjach łańcucha dostaw Nacisk kładzie się na zwiększanie wartości dla klientów, przy jednoczesnym identyfikowaniu i eliminowaniu marnotrawstwa - wszystkiego, co nie dodaje tej wartości W ramach tego instruktażowego szkolenia uczestnicy poznają metodologię, zespoły i narzędzia potrzebne do wdrożenia Lean w swoich własnych centrach dystrybucji i operacjach łańcucha dostaw, jednocześnie ustanawiając kulturę ciągłego doskonalenia Szkolenie łączy działania związane z przypadkami i dyskusje z żywą, praktyczną praktyką przy użyciu narzędzi, wskaźników i metod potrzebnych do wdrożenia systemów i procesów Lean Niektóre z tych koncepcji obejmują: Obliczanie rzeczywistych kosztów realizacji Obniżenie całkowitych kosztów w całym łańcuchu dostaw Pokonywanie oporu przed zmianami Pielęgnowanie przywództwa i wpajanie mentalności Lean myślenia całej organizacji Publiczność Menedżerowie i specjaliści odpowiedzialni za wdrażanie zasad lean w dystrybucji, logistyce i operacjach łańcucha dostaw Format kursu Wykład częściowy, dyskusja częściowa, ćwiczenia i ćwiczenia praktyczne .
5sLean5S7 godzinyThere are no specific requirements needed to attend this course.
leanS5Lean S57 godzinyKto powinien wziąć udział: Lean i zmiany agentów, liderów operacyjnych i specjalistów, którzy chcą upewnić się, że zaczynają tę podstawową koncepcję we właściwy sposób Ten kurs szkoleniowy został stworzony dla profesjonalistów ze wszystkich sektorów produkcji itp Nie jest przeznaczony do celów akademickich, ale oferuje praktyczne porady dotyczące wdrażania 5S w zakładzie produkcyjnym Kurs jest skierowany do liderów i agentów zmian, którzy chcą się upewnić, że wprowadzają 5S we właściwy sposób Każdy uczestnik kursu będzie miał okazję zapoznać się z doświadczeniem poprzez szereg ćwiczeń, aby zademonstrować, że 5S działa Po ukończeniu szkolenia będziesz: Dowiedz się, jak działa 5S i popraw efektywność o 10 do 30% Umieć identyfikować źródła odpadów i poprawiać rentowność Poznaj przyczyny pięciostopniowego procesu i dowiedz się, jak go wdrożyć Posiadać narzędzia i procedury w celu usprawnienia procesów produkcyjnych Opracuj konkretny plan wprowadzenia 5S do swojego miejsca pracy Jeśli myślisz o zwiększeniu wydajności w miejscu pracy, wygraniu większej liczby zamówień i zadowoleniu klientów przy jednoczesnym zwiększeniu bezpieczeństwa, nie możesz pozwolić sobie na rezygnację z tego kursu .
lean5sLean 5S for Non-Manufacturing Purposes7 godzinyKto powinien wziąć udział: Menedżerowie zainteresowani poprawą produktywności poprzez wdrożenie 5S i chcą się upewnić, że zaczynają tę istotną koncepcję we właściwy sposób Ten kurs szkoleniowy został stworzony dla profesjonalistów ze wszystkich sektorów Może być dostosowany do klinik dentystycznych, laboratoriów, biur itp Nie jest przeznaczony do celów akademickich, ale oferuje praktyczne porady dotyczące wdrażania 5S Kurs jest skierowany do liderów i agentów zmian, którzy chcą się upewnić, że wprowadzają 5S we właściwy sposób Każdy uczestnik kursu będzie miał okazję zapoznać się z doświadczeniem poprzez szereg ćwiczeń, aby zademonstrować, że 5S działa Po ukończeniu szkolenia będziesz: Dowiedz się, jak działa 5S i popraw efektywność o 10 do 30% Umieć identyfikować źródła odpadów i poprawiać rentowność Poznaj przyczyny pięciostopniowego procesu i dowiedz się, jak go wdrożyć Posiadaj narzędzia i procedury w celu usprawnienia procesów Opracuj konkretny plan wprowadzenia 5S do swojego miejsca pracy Jeśli myślisz o zwiększeniu wydajności w miejscu pracy, wygraniu większej liczby zamówień i zadowoleniu klientów przy jednoczesnym zwiększeniu bezpieczeństwa, nie możesz pozwolić sobie na rezygnację z tego kursu .
ConResBeConflict Resolution, Assertiveness and Self Confidence14 godzinyW coraz bardziej zglobalizowanym świecie działamy w bardziej wielokulturowych środowiskach, w których możliwe są konflikty między jednostkami i grupami Podstawową zasadą stojącą za rozwiązywaniem konfliktów jest to, że konflikty są nieuniknione, ale że można nimi zarządzać Asertywność, pewność siebie, zdolności negocjacyjne, umiejętności interpersonalne i inne mają decydujący wpływ na rozwiązywanie konfliktów W naszym codziennym życiu spotykamy się z wieloma okazjami, w których świadomie lub nieświadomie (z członkami rodziny, przyjaciółmi, klientami, partnerami biznesowymi) radzimy sobie z konfliktami Opanowanie rozwiązywania konfliktów pomaga skutecznie rozwiązywać konflikty, a także pomaga nam lepiej komunikować się, skutecznie przekonywać, poprawiać wyniki biznesowe, a także poprawiać organizacyjne i osobiste zachowanie oraz wydajność Ten kurs oferuje połączenie teorii i koncepcji, połączone z ćwiczeniami grupowymi i indywidualnymi działaniami, aby umożliwić delegatom dzielenie się pomysłami i rozwijanie swoich umiejętności Cele: Zrozumienie podstaw i niuansów konfliktów w organizacjach Aby odkryć kluczowe pojęcia, czynniki, teorie, typy i modele w rozwiązywaniu konfliktów Aby odkryć typy osobowości, style przywództwa wspierające umiejętności negocjacyjne Aby nauczyć się sztuki asertywności i pewności siebie Aby eksperymentować, doświadczać i ćwiczyć rozwiązania konfliktów .
tkanmThe Kanban Method (TKP) 7 godzinyCzy zmagasz się z wdrażaniem Agile w swojej organizacji? Czy zmiana jest zbyt nakazowa? Czy twoje zespoły są przeciążone i mniej wydajne, ale wciąż zbyt odporne na rewolucyjną zmianę? Wybierz "Alternatywną ścieżkę do zręczności" i wdrożyć ewolucyjną i humanitarną metodę zarządzania zmianą, która nie zmienia twojego procesu, ale poprawia go Metoda Kanban dostarcza pragmatycznych, możliwych do zastosowania, opartych na dowodach wytycznych dla pomyślnej ewolucyjnej zmiany Zaczyna się od tego, co robisz teraz i szanuje bieżące role, obowiązki i stanowiska Pozwala to organizacjom stopniowo zmieniać procesy biznesowe, definiować i wykorzystywać odpowiednie miary do mierzenia postępów i znacznie zmniejszać ryzyko związane ze złożonymi programami zmian Jeśli Twój zespół jest przytłoczony, Kanban może pomóc ci w kontrolowaniu pracy Kanban to nowa technika dynamicznego zarządzania procesem i odkrywania wąskich gardeł Szkolenie zapewnia umiejętności i wiedzę niezbędną do zastosowania Kanban w swojej pracy i nauczy się, jak określać, nad czym teraz pracować, co pozostawiać do końca, a co na zawsze zdjąć z listy zadań Wyniki nauki Uczestnicy powinni zapoznać się z metodą Kanban Powinni umieć zaprojektować i wdrożyć podstawową tablicę Kanban Powinny one być w stanie zrozumieć typy elementów pracy i ryzyko związane z określonymi elementami pracy Powinni zapoznać się z różnorodnymi projektami i stylami zespołów Team Kanban i wiedzieć, jak wybrać projekt najlepiej pasujący do ich kontekstu Powinni być świadomi planu szkolenia oraz wartości i korzyści, jakie należy uzyskać na każdym etapie "alternatywnej ścieżki do zręczności" Kto powinien uczęszczać Ten kurs jest przeznaczony dla każdego profesjonalisty, który jest częścią środowiska rozwoju produktu lub wiedzy i który jest zainteresowany odkrywaniem, w jaki sposób Kanban może pomóc poprawić środowisko pracy Kanban działa w wielu funkcjach organizacji, od starszych pracowników, którzy chcą zaadaptować Lean Management do członków zespołów dostawczych gotowych usprawnić swoje metody pracy Poprzedni uczestnicy naszych zajęć pełnili takie role jak: Wyższe stanowiska kierownicze (CxO) Kierownicy programów i projektów Menedżerowie produktu, właściciele produktów i analitycy biznesowi Członkowie zespołu Scrum Scrum Masters, Team Leads i Change Agents Product & Software Developers & Testers Zwinni trenerzy i praktycy (Scrum, XP, DSDM, AgilePM itp) Inne role, takie jak specjaliści HR i Finanse Orzecznictwo Ten jednodniowy kurs uczy podstaw Kanban Method® i służy jako punkt wyjścia i punkt wyjścia do alternatywnej ścieżki do zręczności Po pomyślnym zakończeniu tego szkolenia otrzymasz Certyfikat ukończenia z Lean Kanban University® Dodatkowo otrzymasz certyfikat poświadczający Team Kanban Practitioner® (TKP) wraz z Odznaką TKP Project Management Institute (PMI): 7 PDU (Professional Development Units) .
qmsauditorQMS Auditor / Lead Auditor (ISO 9001)21 godzinyAuditor Audytora Audytu / Auditu wiodącego (ISO 9001) wyjaśnia, co powinien osiągnąć QMS (System Zarządzania Jakością) Wyjaśnia również wymagania udanego audytu SZJ Wymagania te stanowią podstawę ciągłego doskonalenia w kierunku ulepszonych produktów i usług dla Klienta W ramach tego instruktażowego szkolenia na żywo uczestnicy poznają zasady, procedury i dokumentacje audytu SZJ, przechodząc przez serię studiów przypadków, dyskusji grupowych oraz ćwiczeń i ćwiczeń Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą mogli: Określ wymagania dla pomyślnego auditu SZJ Utwórz listę kontrolną audytu dla przykładowego scenariusza audytu Przedstaw wyniki zgodnie z wymaganiami ISO 9001 Pisz i oceniaj niezgodności oraz oceniaj propozycje działań korygujących Przygotuj i przedstaw przekonującą ocenę najwyższemu kierownictwu zgodnie z polityką i celami organizacji Publiczność Audytorzy, którzy są lub będą zaangażowani w audyt SZJ Konsultanci i menedżerowie zaangażowani w programy jakości Osoby, które muszą pracować z audytorami SZJ Format kursu Wykład częściowy, dyskusja częściowa, ćwiczenia i ciężka praktyka handson .
kanban1Kanban Management Professional 114 godzinyKanban Management Professional 1 (KMP1) to wysoce interaktywny dwudaniowy kurs akredytowany przez Lean Kanban University (LKU) Łączy w sobie nauczanie, dyskusje grupowe i wciągającą symulację, aby zilustrować, w jaki sposób metoda Kanban pomaga osobom, zespołom i organizacjom zarządzać i ulepszać dostarczanie produktów i usług swoim klientom Metoda Kanban dostarcza pragmatycznych, możliwych do zastosowania, opartych na dowodach wytycznych dla pomyślnej ewolucyjnej zmiany Zaczyna się od tego, co robisz teraz i dąży do zmian ewolucyjnych, przy jednoczesnym poszanowaniu bieżących ról, obowiązków i stanowisk pracy, i zachęcaniu do przywództwa na wszystkich poziomach Pozwala to organizacjom stopniowo zmieniać procesy biznesowe, definiować i wykorzystywać odpowiednie miary do mierzenia postępów i znacznie zmniejszać ryzyko związane ze złożonymi programami zmian Opuszczasz ten kurs ze znajomością zasad Kanban i ogólnych praktyk oraz umiejętności, które umożliwią ci zastosowanie Kanban z zaufaniem do twojej organizacji Czego się dowiesz? Zidentyfikuj wewnętrzne i zewnętrzne źródła niezadowolenia Analizuj popyt a możliwości Modeluj proces odkrywania wiedzy Projektuj systemy kanban i ich wizualizacje Zidentyfikuj i nadaj priorytety usprawnieniom Wybierz kadencje dla działań Zidentyfikuj klasy usług Co otrzymam? Dwa dni treningu wysokiej jakości z Michaelem Chikiem, który ma 20 lat doświadczenia w tworzeniu oprogramowania Podczas kursu zapewnione zostaną przekąski i lunch Otrzymasz również: Materiały szkoleniowe (druk i elektroniczne) Elektroniczna kopia książki "Kanban Pomyślne zmiany ewolucyjne w biznesie technologicznym" autorstwa Davida J Andersona Członkostwo w LeanKanban University (LKU) Certyfikat ukończenia LeanKanban University (LKU) Dla kogo jest ten kurs? Każdy, kto zajmuje się rozwojem produktu lub wiedzą, pracuje Obejmuje to, ale nie jest ograniczone do następujących: Menedżerowie programów i dostaw Menedżerowie produktów i projektów Twórcy produktów, twórcy oprogramowania i testerzy Osoby pracujące w operacjach lub obsłudze Analitycy biznesowi Zarządzanie na wysokim poziomie Każdy zainteresowany wdrożeniem Agile w swojej organizacji .
intrcgovIntegrated Risk & Corporate Governance35 godzinyPrzegląd Na całym świecie organy regulacyjne coraz częściej łączą poziom ryzyka podejmowanego przez bank z kwotą kapitału, który musi posiadać, a banki i usługi finansowe są coraz częściej zarządzane zgodnie z praktykami zarządzania opartymi na ryzyku Banki, ich produkty, przepisy i rynek globalny stają się coraz bardziej złożone, co powoduje coraz większe wyzwania w zakresie skutecznego zarządzania ryzykiem Kluczową lekcją kryzysu bankowego z ostatnich pięciu lat jest to, że ryzyko jest wysoce zintegrowane i aby efektywnie nimi zarządzać, banki muszą zrozumieć te interakcje Najważniejsze funkcje to: objaśnienie aktualnych przepisów opartych na ryzyku szczegółowy przegląd głównych zagrożeń, na jakie narażone są banki najlepsze praktyki w branży dotyczące przyjęcia podejścia korporacyjnego do integracji zarządzania ryzykiem w całej organizacji stosowanie technik zarządzania w celu stworzenia kultury o zasięgu całej grupy, aby zapewnić, że każdy bierze aktywny udział w zarządzaniu ryzykiem zgodnie ze strategicznymi celami banków przed którymi wyzwaniami mogą stanąć menedżerowie ryzyka w przyszłości Kurs będzie szeroko wykorzystywać studia przypadków zaprojektowane w celu zbadania, zbadania i wzmocnienia koncepcji i pomysłów objętych w ciągu pięciu dni Historyczne wydarzenia w bankach będą wykorzystywane podczas całego kursu, aby podkreślić, w jaki sposób nie udało im się zarządzać ryzykiem i działaniami, które można było podjąć, aby zapobiec stratom Cele Celem tego kursu jest pomoc kierownictwu banków w opracowaniu odpowiedniej zintegrowanej strategii zarządzania złożonymi i zmieniającymi się ryzykami i przepisami w dzisiejszym międzynarodowym środowisku bankowym W szczególności ten kurs ma na celu umożliwienie kierownictwu wyższego szczebla zrozumienia: główne ryzyko w branży finansowej i główne międzynarodowe przepisy dotyczące ryzyka jak zarządzać aktywami i pasywami banku przy maksymalizacji zwrotu interakcja między rodzajami ryzyka i sposób, w jaki banki wykorzystują zintegrowane podejście do zarządzania nimi ład korporacyjny i najlepsze praktyki w zarządzaniu zróżnicowanymi interesami interesariuszy jak rozwinąć kulturę zarządzania ryzykiem jako narzędzie minimalizujące niepotrzebne podejmowanie ryzyka Kto powinien wziąć udział w tym seminarium Kurs przeznaczony jest dla tych, którzy są nowi w zintegrowanym zarządzaniu ryzykiem, odpowiedzialnym za strategiczne zarządzanie ryzykiem wyższego kierownictwa lub tych, którzy chcą pogłębić wiedzę na temat zarządzania ryzykiem w przedsiębiorstwie Będzie to użyteczne do: Zarządzanie bankowe na poziomie zarządu Starsi menedżerowie Starsi menedżerowie ryzyka i analitycy Starsi dyrektorzy i menedżerowie ds Ryzyka odpowiedzialni za strategiczne zarządzanie ryzykiem Audytorzy wewnętrzni Pracownicy podlegający przepisom i zgodności Specjaliści od skarbowych Zarządzający aktywami i pasywami oraz analitycy Regulatorzy i specjaliści od nadzoru Dostawcy i konsultanci dla banków i branży zarządzania ryzykiem Zarządzania ładem korporacyjnym i zarządzania ryzykiem .
mrkfctPrognozowanie Rynku14 godzinyPubliczność Kurs ten został stworzony dla analityków, prognostów, którzy chcą wprowadzić lub ulepszyć prognozowanie, co może być związane z prognozowaniem sprzedaży, prognozowaniem ekonomicznym, prognozowaniem technologii, zarządzaniem łańcuchem dostaw i prognozowaniem popytu lub podaży Opis Kurs ten prowadzi delegatów poprzez serie metodologii, frameworków i algorytmów, które są przydatne przy wyborze sposobu przewidywania przyszłości na podstawie danych historycznych Wykorzystuje standardowe narzędzia, takie jak Microsoft Excel lub niektóre programy Open Source (w szczególności projekt R) Zasady zawarte w tym kursie mogą być implementowane przez dowolne oprogramowanie (np SAS, SPSS, Statistica, MINITAB) .
mantdevManagement and Team Development7 godzinyPubliczność Menedżerowie i kierownicy zespołów, którzy muszą być w pełni świadomi kwestii związanych z zarządzaniem i rozwojem swoich pracowników (raporty bezpośrednie i pośrednie) Format kursu Kurs będzie wysoce interaktywną kombinacją: Ułatwione dyskusje Prezentacje slajdów Ćwiczenia i studia przypadków Do końca kursu uczestnicy będą mogli: Zapoznaj się z różnymi umiejętnościami wymaganymi do zarządzania i prowadzenia Rozwijaj swój zespół w najbardziej efektywny sposób Wyjaśnij, jak najlepiej dostarczyć zmiany w swojej części organizacji Lepiej zarządzaj wydajnością pracowników Pomyślnie wynegocjuj preferowane rozwiązania Wyjaśnij, jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami, jakie mogą napotkać w biurze .
297Assertiveness7 godzinyA highly participative course involving individual and group discussions and skills practice to enable delegates to share ideas and develop their skill levels.

Audience

Anyone who is looking to enhance their assertiveness skills

Aim

This course aims to raise confidence and increase the delegate’s ability to communicate confidently and assertively with colleagues and customers.

Objectives

By the end of the programme the participants will:

- Understand and overcome the barriers to being assertive
- Recognise behaviour traits within yourself and others and learn effective strategies for managing them
- Communicate effectively with a wide range of people to achieve a win-win situation wherever possible
- Effectively manage difficult situations.
448Mentoring and Coaching7 godzinyThe aim of this one day course is to provide delegates with mentoring and coaching skills for the workplace. By the end of the course, delegates will be able to:

- State the difference between mentoring and coaching
- Discuss relevant learning theories
- Describe different learning styles
- Explain the feedback model
- Outline basic coaching principles
- State the component parts of the GROW coaching model
amlctfAnti-Money Laundering (AML) and Combating Terrorist Financing (CTF)14 godzinyPubliczność Wszyscy kierownicy wyższego szczebla, którzy potrzebują praktycznej wiedzy na temat AML / CTF i ich profilaktyki - oraz świadomość innych istotnych i aktualnych problemów związanych z przestępczością finansową; Format kursu Kombinacją: Ułatwione dyskusje Prezentacje slajdów Studium przypadku Przykłady Cele kursu Do końca tego kursu delegaci będą mogli: Wyjaśnij, w jaki sposób można zapobiegać AML i CTF Zapoznaj się z głównymi aspektami AML i CTF, ponieważ odnoszą się one do ich firm i podejmowane są krajowe i międzynarodowe starania mające na celu ich zwalczanie Określ, w jaki sposób firma i jej pracownicy powinni chronić się przed ryzykiem prania pieniędzy i finansowania terroryzmu Opisać, w jaki sposób firma może stać się celem prania brudnych pieniędzy i finansowania terroryzmu: i wyjaśnić, które "czerwone flagi" mogą pomóc im w identyfikacji, zapobieganiu i zgłaszaniu wszelkich podejrzanych lub faktycznych działań przestępczych Poznaj niektóre z innych "gorących punktów" w przestępczości finansowej .
compmlroThe Compliance and MLRO Refresher Programme7 godzinyProgram Compliance i MLRO Refresher analizuje kluczowe kwestie zarządzania ryzykiem i tematy, które mają kluczowe znaczenie w dzisiejszym wysoce regulowanym środowisku. Oprócz kierowania do działów ds. Zgodności, MLRO, MLCO i innych specjalistów zajmujących się zarządzaniem ryzykiem, jest on skierowany również do członków zarządu wyższego szczebla i członków zarządu, którzy chcą dowiedzieć się więcej o tym, czego można oczekiwać od funkcji kontroli ryzyka w swoich organizacjach. Program jest wykładany przez specjalistę z Wielkiej Brytanii.

Kluczowym celem nauki w programie jest wyposażenie uczestników w wystarczającą wiedzę, aby obiektywnie ocenić adekwatność istniejących mechanizmów kontroli i praktyk w zakresie zarządzania ryzykiem w organizacji oraz wprowadzić odpowiednie udoskonalenia.
corpgovCorporate Governance7 godzinyPubliczność

Wszyscy pracownicy potrzebujący praktycznej wiedzy w zakresie ładu korporacyjnego dla swojej organizacji

Format kursu

Bardzo interaktywne połączenie:

- Ułatwione dyskusje
- Prezentacje slajdów
- Przykłady
- Ćwiczenia
- Studium przypadku
coachCoaching Skills7 godzinyPubliczność Personel, który musi być w pełni przygotowany do prowadzenia sesji coachingowych o wysokiej jakości Do poszczególnych członków własnego personelu Do ich zespołów Dla osób, które nie są bezpośrednio związane z własnymi zespołami, ale które cenią swój niezależny i niedyskryminujący wkład Format kursu Kombinacją: Ułatwione dyskusje Sesje coachingowe delegatów - z pełną informacją zwrotną Do końca kursu uczestnicy będą mogli: Zdefiniuj "Coaching" i szczegółowo wyjaśnij zastosowanie Coachingu w celu poprawy wydajności indywidualnej i zespołowej - w szczególności w odniesieniu do jego wykorzystania do zrozumienia przyczyn (i poprawy) niedostatecznych wyników Zapewnij sensowne sesje coachingowe .

Nadchodzące szkolenia z technologii Zarządzanie

SzkolenieData KursuCena szkolenia [Zdalne / Stacjonarne]
Corporate Governance - Rzeszów, Plac Wolności 13śr., 2019-02-06 09:001000PLN / 1500PLN
Corporate Governance - Opole, Władysława Reymonta 29pt., 2019-02-08 09:001000PLN / 1500PLN
Corporate Governance - Warszawa, ul. Złota 3/11pon., 2019-02-11 09:001000PLN / 1500PLN
Corporate Governance - Wrocław, ul.Ludwika Rydygiera 2a/22wt., 2019-02-12 09:001000PLN / 1500PLN
Corporate Governance - Bydgoszcz, ul. Dworcowa 94pon., 2019-02-18 09:001000PLN / 1500PLN
Szkolenie Zarządzanie, Zarządzanie boot camp, Szkolenia Zdalne Zarządzanie, szkolenie wieczorowe Zarządzanie, szkolenie weekendowe Zarządzanie, Kurs Zarządzanie,Kursy Zarządzanie, Trener Zarządzanie, instruktor Zarządzanie, kurs zdalny Zarządzanie, edukacja zdalna Zarządzanie, nauczanie wirtualne Zarządzanie, lekcje UML, nauka przez internet Zarządzanie, e-learning Zarządzanie, kurs online Zarządzanie, wykładowca Zarządzanie

Kursy w promocyjnej cenie

SzkolenieMiejscowośćData KursuCena szkolenia [Zdalne / Stacjonarne]
Adobe Premiere ProKraków, ul. Rzemieślnicza 1pon., 2019-01-21 09:001990PLN / 2740PLN
CGEIT – Certified in the Governance of Enterprise ITGdańsk, ul. Grodzka 19wt., 2019-01-22 09:003990PLN / 5240PLN
Build Native iOS and Android Apps with FlutterWarszawa, ul. Złota 3/11pon., 2019-01-28 09:00N/A / 2740PLN
Programowanie w języku PythonWrocław, ul.Ludwika Rydygiera 2a/22wt., 2019-01-29 09:003990PLN / 5240PLN
Drupal 8 ThemesŁódź, al. Piłsudskiego 10/14pt., 2019-02-01 09:001000PLN / 1500PLN
Zaawansowana administracja MySQLWrocław, ul.Ludwika Rydygiera 2a/22pon., 2019-02-04 09:001990PLN / 2740PLN
Techniki DTP (InDesign, Photoshop, Illustrator, Acrobat)Warszawa, ul. Złota 3/11pon., 2019-02-04 09:002150PLN / 3650PLN
Lean Management: Lean Management in Manufacturing Szczecin, ul. Sienna 9wt., 2019-02-05 09:001990PLN / 2740PLN
Programowanie w C#Poznań, Garbary 100/63śr., 2019-02-06 09:001990PLN / 2740PLN
CISA - Certified Information Systems AuditorWarszawa, ul. Złota 3pon., 2019-02-25 09:00N/A / 5000PLN
Strategic ThinkingWarszawa, ul. Złota 3śr., 2019-02-27 09:002990PLN / 3840PLN
Security AnalystWrocław, ul.Ludwika Rydygiera 2a/22pon., 2019-03-04 09:004490PLN / 5990PLN
Microsoft Office Excel - poziom średniozaawansowanyPoznań, Garbary 100/63czw., 2019-04-11 09:00860PLN / 1610PLN
React: Build Highly Interactive Web ApplicationsKraków, ul. Rzemieślnicza 1śr., 2019-06-26 09:002990PLN / 3990PLN

Newsletter z promocjami

Zapisz się na nasz newsletter i otrzymuj informacje o aktualnych zniżkach na kursy otwarte.
Szanujemy Twoją prywatność, dlatego Twój e-mail będzie wykorzystywany jedynie w celu wysyłki naszego newslettera, nie będzie udostępniony ani sprzedany osobom trzecim.
W dowolnej chwili możesz zmienić swoje preferencje co do otrzymywanego newslettera bądź całkowicie się z niego wypisać.

Zaufali nam

is growing fast!

We are looking to expand our presence in Poland!

As a Business Development Manager you will:

  • expand business in Poland
  • recruit local talent (sales, agents, trainers, consultants)
  • recruit local trainers and consultants

We offer:

  • Artificial Intelligence and Big Data systems to support your local operation
  • high-tech automation
  • continuously upgraded course catalogue and content
  • good fun in international team

If you are interested in running a high-tech, high-quality training and consulting business.

Apply now!