
Praktyczne szkolenia na żywo z Zarządzania.
Na kursach dowiesz się jak budować zespół i nim kierować, zarządzać zmianą i projektami.
Szkolenie na żywo może odbywać się lokalnie w siedzibie klienta w Polsce lub w centrach szkoleniowych NobleProg w Polsce
Zdalne szkolenie online odbywa się za pomocą interaktywnego, zdalnego pulpitu DaDesktop .
NobleProg Twój lokalny dostawca szkoleń.
Opinie uczestników
Podobal mi sie sposob przekazywania wiedzy i atmosfera
PAWEŁ PIETRAS
Szkolenie: Bezstresowe zarządzanie sobą w czasie - jak mieć zawsze określone cele i być efektywnym w ich realizacji.
kontakt z trenerem, interakcja, cwiczenia
mart Sekscinska - Centrum Innowacji ProLearning
Szkolenie: Managing Agile Projects with Lean and Kanban
Praktyczne podejscie
Radoslaw Lipski - Centrum Innowacji ProLearning
Szkolenie: Managing Agile Projects with Lean and Kanban
Energia prowadzącego, sposób prowadzenia
Ilona Matys - Centrum Innowacji ProLearning
Szkolenie: Managing Agile Projects with Lean and Kanban
Duża ekonomiczne wiedza trenera i przykłady z życia wzięte
Anna Matuszewska - NetworkedAssets Sp. z o.o.
Szkolenie: Planowanie strategiczne w praktyce
Wiedza i sposob prowadzenia szkolenia. To ze szkolenie oparte bylo na doswiadczeniach prowadzacego
Marcin Tomków - NetworkedAssets Sp. z o.o.
Szkolenie: Planowanie strategiczne w praktyce
Obszerna wiedza praktyczna, co przyczynilo się do tego , ze szkolenie nie bylo suche.
Malgorzata Granz - NetworkedAssets Sp. z o.o.
Szkolenie: Planowanie strategiczne w praktyce
Sposób przekazania zagadnień obejmujących szkolenie.
ZBIGNIEW ROGOWSKI - F.H.P PAK Sp z o.o.
Szkolenie: Lean Management: Lean Management in Manufacturing
ćwiczenia, jakość materiałów
F.H.P PAK Sp z o.o.
Szkolenie: Lean Management: Lean Management in Manufacturing
Ćwiczenia
Joanna Skrzyniecka - F.H.P PAK Sp z o.o.
Szkolenie: Lean Management: Lean Management in Manufacturing
Całe szkolenie było bardzo interesujące, podobało mi się obrazowe/praktyczne przedstawienie niektórych zagadnień co zdecydowanie ułatwiało zrozumienie pewnych kwestii. Pani Karolina mówiła jasno i zrozumiale, łatwo przyswajalnym językiem, zbudowała w grupie bardzo miłą atmosferę co ułatwiało przyswajanie nowej wiedzy. Jestem pod ogromnym wrażeniem bogactwa wiedzy, którym dysponuje Pani Karolina i w dużej mierze podczas szkolenia w bardzo ciekawy sposób nam ją przekazała. Po szkoleniu czuję się wzbogacona nową wiedzą, którą staram się wprowadzać na swoim stanowisku pracy. Jestem bardzo, bardzo zadowolona ze szkolenia i cieszę się, że moje szefostwo dało mi możliwość w nim uczestnictwa, a Pani Karolinie bardzo dziękuję za bardzo miły i owocnie spędzony czas.
Patrycja Jaśkiewicz - F.H.P PAK Sp z o.o.
Szkolenie: Lean Management: Lean Management in Manufacturing
Trener, Richard był bardzo dobry.
Lisa Johansen
Szkolenie: The Compliance and MLRO Refresher Programme
Machine Translated
Tabitha była wciągająca, bardzo kompetentna, jasna i przygotowana.
Cécile McNeil
Szkolenie: Corporate Governance
Machine Translated
Była bardzo ujmująca i przedstawiła płynną dostawę materiału kursu.
Karli Buckle
Szkolenie: Corporate Governance
Machine Translated
Naprawdę podobał mi się ten kurs, ponieważ był krótki i na temat.
MUSAAD ALOLAYAN
Szkolenie: Handling Conflict with Confidence
Machine Translated
Podobał mi się styl wiedzy i prezentacji alistair.
yvette pranger
Szkolenie: Strategic Planning in Practice
Machine Translated
Cały dzień był po prostu wspaniały i zrelaksowany, co naprawdę pomogło. Wszystkie wydruki naprawdę pomogły.
Louise Mackrell
Szkolenie: Corporate Governance
Machine Translated
Koncepcje są pokazane w taki sposób, że można je zastosować w rzeczywistych sytuacjach. Ze względu na rozmiar klasy dyskusja była nieco bardziej nieoficjalna, co zaowocowało bardziej odpłatną i otwartą dyskusją.
Cezar Canlas
Szkolenie: Strategic Planning in Practice
Machine Translated
Bardzo praktyczne. Trener był bardzo elastyczny w zapewnianiu, że spełniamy nasze potrzeby.
Eric Guevarra
Szkolenie: Strategic Planning in Practice
Machine Translated
To była sesja jeden na jeden, więc mogłem zadać konkretne pytania dotyczące moich własnych potrzeb. Kurs bardzo dobrze poruszył ten temat i dał mi wiele pomysłów i działań, które można zabrać ze sobą.
Hazel Matthews
Szkolenie: Corporate Governance
Machine Translated
Możemy ćwiczyć w prawdziwej sytuacji, a Helen udzieliła mi wielu praktycznych wskazówek.
Elisa Venturini
Szkolenie: Assertiveness
Machine Translated
Ogólnie cieszyłem się z tego tematu.
Alberto Banzon
Szkolenie: Lean Management: Lean management in manufacturing
Machine Translated
Personel zarządzający Armscor bierze to na poważnie.
Ed Huet - Armscor
Szkolenie: Lean Management: Lean management in manufacturing
Machine Translated
Alvin wykonał świetną robotę, angażując uczestników. Przekazał wiele przykładów swoich osobistych doświadczeń z wdrażaniem lean i ma (i dobrze to widać) bardzo angażującą osobowość. Świetny intruz, który sprawia, że nauka jest przyjemna i dobrze angażuje publiczność!
Don Dehmlow - Armscor
Szkolenie: Lean Management: Lean management in manufacturing
Machine Translated
Ćwiczenie, które wykonujemy, aby zastosować to, czego się nauczyliśmy.
Joey Espinosa - Armscor
Szkolenie: Lean Management: Lean management in manufacturing
Machine Translated
Szkolenie było bardzo kompetentne i pomysłowe.
Nomer Velena - Armscor
Szkolenie: Lean Management: Lean management in manufacturing
Machine Translated
Kiedy nasz trener wychodzi z nami na zewnątrz, przekazuje nam wstępną ocenę zakładu i faktycznie odnosi bieżący stan do technik, które podzielił.
Ma. Angeloubert Pelonio - Armscor
Szkolenie: Lean Management: Lean management in manufacturing
Machine Translated
Mapowanie strumienia wartości, koncepcja i praktyka Lean , identyfikacja odpadów procesowych
Emmanuel Erickson Dacanay - Armscor
Szkolenie: Lean Management: Lean management in manufacturing
Machine Translated
Ćwiczenie Lean - 8 strat
Arnold Mascareñas
Szkolenie: Lean Management: Lean management in manufacturing
Machine Translated
To było interaktywne. W ogóle nie było nudno.
ITPPL Services, Inc.
Szkolenie: Management and Team Development
Machine Translated
Podoba mi się wszystko na temat szkolenia. Nauczyłem się nowych rzeczy szczególnie w zarządzaniu konfliktami.
ITPPL Services, Inc.
Szkolenie: Management and Team Development
Machine Translated
Trener jest bardzo kompetentny w tej dziedzinie. Wiele się od niego nauczyłem, ponieważ jego dyskusje były bardzo wnikliwe i miały zastosowanie w naszej branży i miejscu pracy. Czuję się bardzo zadowolony pod koniec.
Genafe Grace Amon - ITPPL Services, Inc.
Szkolenie: Management and Team Development
Machine Translated
Trener jest dobrze zorientowany i ma dobre relacje z publicznością.
Irish May Palmero - ITPPL Services, Inc.
Szkolenie: Management and Team Development
Machine Translated
Osobiste doświadczenie, które przekazał nam trener, który zapewnia lekcje i uczy, jak radzić sobie w każdej sytuacji.
ITPPL Services, Inc.
Szkolenie: Management and Team Development
Machine Translated
Trener był bardzo dobrze przygotowany, a cele szkolenia zostały spełnione.
Krishna Gisselle Dalen - ITPPL Services, Inc.
Szkolenie: Management and Team Development
Machine Translated
Nowe podejście 5 i jego dobry efekt dla naszej firmy, jeśli zostanie wdrożony.
Noel Nadnadin - Armscor
Szkolenie: Lean Management: Lean management in manufacturing
Machine Translated
Cieszyłem się odrodzoną uważnością w miejscu pracy.
Paolo Emerson Lagrosas - Armscor
Szkolenie: Lean Management: Lean management in manufacturing
Machine Translated
Naprawdę podobał mi się konflikt Konfliktów.
ITPPL Services, Inc.
Szkolenie: Management and Team Development
Machine Translated
Trener wie, kiedy rzucać pięścią linie, aby utrzymać czujność na dyskusjach.
Reynaldo II Avila - Armscor
Szkolenie: Lean Management: Lean management in manufacturing
Machine Translated
Plany szkoleń z technologii Zarządzanie
Każdy z nas obsługuje klientów, zapewnienie pozytywnej obsługi klienta ma kluczowe znaczenie i ważne jest stworzenie możliwości powtórnego biznesu.
Kurs obsługi klienta obejrzy wszystkich rodzajów klientów oraz to, jak lepiej im służyć i doskonalić się w tym procesie. Uczestnicy otrzymają silny zestaw umiejętności, w tym bezpośrednie kontakty, techniki telefoniczne, radzenie sobie z trudnymi klientami i generowanie zwrotów.
Cel
Każdy z nas obsługuje klientów, zapewnianie klientom pozytywnej obsługi klienta jest kluczowe, a tworzenie okazji do powtórnych transakcji jest ważne.
Ten kurs obsługi klienta ma na celu wyposażenie się i ulepszenie. Uczestnicy otrzymają podstawowy zestaw umiejętności i wiedzę wymaganą od pracowników pierwszej linii do obsługi kontaktów z klientami przez telefon, e-mail i bezpośrednie kontakty, techniki telefoniczne z trudnymi klientami i skuteczne generowanie zwrotów.
Korzyści ze szkolenia
- Zidentyfikuj i spełnij oczekiwania klientów
- Skutecznie komunikuj się z klientami
- Zarządzaj postrzeganiem klientów
- Postępuj z różnymi typami klientów
- Odpowiadaj skutecznie na osobiste i telefoniczne kontakty z klientami
- Pisz skuteczne e-maile i listy
- Radzić sobie ze stresem
- Dyskusje o kursie i ćwiczenia
- Podczas sesji wykonywane są ćwiczenia stymulujące, pozwalające uczestnikom na wyostrzenie technik rozwiązywania problemów oraz poprawę umiejętności i sposobu myślenia w obsłudze klienta. Ten kurs został zaprojektowany w celu dostosowania do szerokiej gamy środowisk obsługi klienta i spełnienia
W tym prowadzonym przez instruktora szkoleniu na żywo uczestnicy uczą się, jak rozpakować problem odpadów w organizacji IT. Dzięki omówieniu teorii, studiów przypadków i praktycznej praktyki z narzędziami, metodami i potrzebnymi miernikami, uczestnicy uczą się krytycznego myślenia, umiejętności analitycznych i komunikacyjnych potrzebnych do rozwiązania problemu odpadów w działach IT. W ramach tego interaktywnego procesu uczestnicy uczą się, jak stosować zasady i praktyki Lean IT w swojej organizacji i ustanawiają kulturę ciągłego doskonalenia w IT.
Pod koniec tego kursu uczestnicy zrozumieją wpływ i rolę działu IT w transformacji Lean organizacji. W praktyce uczestnicy nauczą się:
- Zmierz wyniki biznesowe.
- Określ ilościowo zwrot z „innowacji”.
- Oceń procesy biznesowe i identyfikuj odpady.
- Obniż koszty operacyjne.
- Popraw jakość i wydajność.
- Popraw poziom usług, zarządzaj zmianami i korzystaj z nowych technologii.
- Utrzymuj jakość i stabilność w czasie.
- Spraw, aby „ Lean thinking” było integralną częścią przedsiębiorstwa i każdego zestawu narzędzi informatycznych.
Format kursu
- Wykład częściowy, dyskusja częściowa, ćwiczenia i praktyka praktyczna
W tym prowadzonym przez instruktora szkoleniu na żywo (na miejscu lub zdalnie) uczestnicy uczą się, jak stosować zasady i praktyki Lean w kontekście produkcji i ustanawiać kulturę ciągłego doskonalenia.
Szkolenie łączy działania i dyskusje z żywymi, praktycznymi praktykami przy użyciu narzędzi, metryk i metod potrzebnych do wdrożenia systemów i procesów Lean . Niektóre z omówionych pojęć obejmują:
- Określenie podstawowej przyczyny nieefektywności.
- Pomiar wydajności.
- Realizacja cyklu ciągłego doskonalenia.
- Organizowanie wydarzeń Kaizen.
- Wpajanie myślenia Lean całej organizacji.
Format kursu
- Interaktywny wykład i dyskusja.
- Wiele ćwiczeń i ćwiczeń.
- Praktyczne wdrożenie w środowisku laboratoryjnym na żywo.
Opcje dostosowywania kursu
- Aby poprosić o niestandardowe szkolenie na ten kurs, skontaktuj się z nami w celu umówienia.
W tym prowadzonym przez instruktora szkoleniu na żywo (na miejscu lub zdalnie) uczestnicy uczą się, jak stosować zasady i praktyki Lean we własnej organizacji i ustanawiają kulturę ciągłego doskonalenia.
To interaktywne szkolenie łączy działania związane z przypadkami i dyskusje z praktyczną praktyką przy użyciu narzędzi, metryk i metod niezbędnych do wdrożenia systemów i procesów Lean . Ponadto szkolenie to ma na celu zaszczepienie myślenia Lean .
Format kursu
- Wykład częściowy, dyskusja częściowa, ćwiczenia i praktyka praktyczna
W tym prowadzonym przez instruktora szkoleniu na żywo uczestnicy poznają metodologię, zespoły i narzędzia potrzebne do wdrożenia Lean we własnych centrach dystrybucji i operacjach łańcucha dostaw, jednocześnie ustanawiając kulturę ciągłego doskonalenia.
Szkolenie łączy działania i dyskusje z żywymi, praktycznymi praktykami przy użyciu narzędzi, metryk i metod potrzebnych do wdrożenia systemów i procesów Lean . Niektóre z omówionych pojęć obejmują:
- Obliczanie prawdziwego kosztu spełnienia
- Obniżenie całkowitych kosztów w całym łańcuchu dostaw
- Pokonywanie oporu przed zmianą
- Kultywowanie przywództwa i wpojenie myślenia Lean całej organizacji
Format kursu
- Wykład częściowy, dyskusja częściowa, ćwiczenia i praktyka praktyczna
Lean i zmień agentów, liderów operacyjnych i specjalistów, którzy chcą mieć pewność, że zaczynają tę podstawową koncepcję we właściwy sposób
To szkolenie zostało stworzone dla profesjonalistów ze wszystkich sektorów produkcji itp. Nie jest przeznaczone do celów akademickich, ale oferuje praktyczne porady, jak wdrożyć 5S w zakładzie produkcyjnym
Kurs jest skierowany do liderów i agentów ds. Zmian, którzy chcą upewnić się, że wprowadzają 5S we właściwy sposób.
Każdy członek kursu będzie miał możliwość zdobycia doświadczenia poprzez szereg ćwiczeń, aby wykazać, że 5S działa.
Po ukończeniu szkolenia będziesz:
- Dowiedz się, jak & nbsp; 5S działa i poprawia wydajność o 10 do 30%
- Być w stanie zidentyfikować źródła odpadów i poprawić rentowność
- Poznaj przyczyny tego pięcioetapowego procesu i dowiedz się, jak go wdrożyć
- Posiadaj narzędzia i procedury w celu usprawnienia procesów produkcyjnych
- Opracuj konkretny plan wprowadzenia 5S w miejscu pracy
Jeśli zastanawiasz się nad poprawą wydajności w miejscu pracy, zdobywaniem większej liczby zamówień i zaspokajaniem potrzeb klientów przy jednoczesnym zwiększeniu bezpieczeństwa, nie możesz sobie pozwolić na rezygnację z tego kursu
To szkolenie zostało stworzone dla profesjonalistów ze wszystkich sektorów. Może być dostosowany do klinik dentystycznych, laboratoriów, biur itp. Nie jest przeznaczony do celów akademickich, ale oferuje praktyczne porady dotyczące wdrażania 5S
Kurs jest skierowany do liderów i agentów ds. Zmian, którzy chcą upewnić się, że wprowadzają 5S we właściwy sposób.
Każdy członek kursu będzie miał możliwość zdobycia doświadczenia poprzez szereg ćwiczeń, aby wykazać, że 5S działa
Po ukończeniu szkolenia będziesz:
- Dowiedz się, jak działa 5S i popraw wydajność o 10 do 30%
- Być w stanie zidentyfikować źródła odpadów i poprawić rentowność
- Poznaj przyczyny tego pięcioetapowego procesu i dowiedz się, jak go wdrożyć
- Posiadaj narzędzia i procedury w celu usprawnienia procesów
- Opracuj konkretny plan wprowadzenia 5S w miejscu pracy
Jeśli zastanawiasz się nad poprawą wydajności w miejscu pracy, zdobywaniem większej liczby zamówień i zaspokajaniem potrzeb klientów przy jednoczesnym zwiększeniu bezpieczeństwa, nie możesz sobie pozwolić na rezygnację z tego kursu
Assertiveness , pewność siebie, zdolność do negocjacji, umiejętności interpersonalne i inne są kluczowe dla wspierania rozwiązywania konfliktów. W naszym codziennym życiu spotykamy się z wieloma sytuacjami, w których świadomie lub nieświadomie (z członkami rodziny, przyjaciółmi, klientami, partnerami biznesowymi) zarządzamy konfliktami. Opanowanie rozwiązywania konfliktów pomaga skutecznie rozwiązywać konflikty, a także pomaga nam lepiej komunikować się, skutecznie przekonywać, poprawiać wyniki biznesowe, a także poprawiać zachowanie i wydajność organizacyjną i osobistą.
Kurs oferuje połączenie teorii i pojęć w połączeniu z ćwiczeniami grupowymi i indywidualnymi ćwiczeniami, aby umożliwić delegatom dzielenie się pomysłami i rozwijanie umiejętności.
Cele:
- Zrozumienie podstaw i niuansów konfliktów w organizacjach
- Aby zbadać kluczowe pojęcia, czynniki, teorie, typy i modele w rozwiązywaniu konfliktów
- Aby odkryć typy osobowości, style przywództwa wspierające umiejętności negocjacyjne
- Aby nauczyć się sztuki asertywności i pewności siebie
- Eksperymentować, doświadczać i ćwiczyć rozwiązywanie konfliktów
Wybierz „Alternatywną ścieżkę do zwinności” i zastosuj ewolucyjną i humanitarną metodę Change Management która nie zmienia twojego procesu, ale go ulepsza.
Metoda Kanban zapewnia pragmatyczne, wykonalne i oparte na dowodach wskazówki dotyczące udanej zmiany ewolucyjnej. Zaczyna się od tego, co robisz teraz i szanuje obecne role, obowiązki i stanowiska pracy. Umożliwia to organizacjom stopniową ewolucję procesów biznesowych, definiowanie i stosowanie odpowiednich wskaźników do mierzenia postępów oraz znaczne zmniejszenie ryzyka związanego ze złożonymi programami zmian.
Jeśli twój zespół jest przytłoczony, Kanban może pomóc ci w opanowaniu pracy. Kanban to nowa technika dynamicznego zarządzania procesem i ujawniania wąskich gardeł.
To szkolenie zapewnia umiejętności i wiedzę, których potrzebujesz, aby zastosować Kanban w swojej pracy i dowiedzieć się, jak określić, nad czym teraz pracować, co zostawić na później i co na zawsze usunąć z listy rzeczy do zrobienia.
Wyniki nauki
Uczestnicy powinni zapoznać się z metodą Kanban. Powinny być w stanie zaprojektować i wdrożyć podstawową tablicę Kanban. Powinny być w stanie zrozumieć rodzaje elementów pracy i ryzyko związane z określonymi elementami pracy. Powinni znać różne projekty i style planszowe Team Kanban i umieć wybrać projekt, który najlepiej pasuje do ich kontekstu. Powinni być świadomi planu szkolenia oraz wartości i korzyści, jakie można uzyskać na każdym etapie „alternatywnej ścieżki do zwinności”.
Kto powinien uczęszczać
Ten kurs jest przeznaczony dla każdego profesjonalisty, który jest częścią środowiska rozwoju produktu lub wiedzy i który jest zainteresowany odkrywaniem, w jaki sposób Kanban może pomóc w ulepszeniu środowiska pracy. Kanban działa w wielu funkcjach organizacji, od starszych członków personelu, którzy chcą adoptować Lean Management po członków zespołów dostawczych, którzy chcą poprawić swoje praktyki pracy. Poprzedni uczestnicy naszych zajęć pełnili następujące role:
- Stanowiska Management wyższego szczebla (CxO)
- Kierownicy programów i projektów
- Menedżerowie produktu, właściciele produktu i analitycy Business
- Członkowie zespołu Scrum
- Scrum Masters, Team Leaders i Change Agents
- Deweloperzy i testerzy produktów i oprogramowania
- Agile Trenerzy i praktycy ( Scrum , XP, DSDM, Agile PM itp.)
- Inne role, takie jak specjaliści HR i Finance
Orzecznictwo
Ten 1-dniowy kurs uczy podstaw Kanban Method® i służy jako poziom podstawowy i punkt wyjścia do alternatywnej ścieżki do zwinności.
Po pomyślnym ukończeniu tego szkolenia otrzymasz certyfikat ukończenia od Lean Kanban University®. Dodatkowo zdobędziesz certyfikat poświadczający Team Kanban Practitioner® (TKP), któremu towarzyszy odznaka TKP.
Project Management Institute (PMI): 7 jednostek PDU ( Professional Development Units).
By the end of this training, participants will be able to:
- Identify the Requirements for a successful QMS Audit.
- Create an Audit Checklist for a sample audit scenario.
- Report findings in accordance to ISO 9001 requirements.
- Write and grade non-conformity reports and evaluate proposals for corrective action.
- Prepare and present a convincing evaluation to top management in accordance to the organization's policy and objectives.
Po kursie mentor zostanie przydzielony na okres 6 miesięcy, w którym do 6 spotkań będzie miało miejsce (przez telefon, skype, itp.) Na podstawie 1-2-1. Cel tych spotkań zostanie określony między mentorem a podopiecznym przed każdą sesją i będzie koncentrował się na sprawach, które są najważniejsze dla podopiecznego w tym czasie.
ten kurs skupia się na strategiach i umiejętnościach budowania relacji z klientami przez całe życie poprzez rozwijanie cennych i skutecznych strategii opieki nad klientem.
zadowolonych klientów może, poprzez rozmowy i opowieści, stają się dobrowolne ambasadorów Twojej firmy i są wysoce prawdopodobne, aby polecić swoje usługi lub produkty do innych.
ten kurs pomoże również uczestnikom skutecznie komunikować się, odpowiednio i jasno we wszystkich sytuacjach.
cele
pomaga uczestnikom w opracowaniu efektywnej strategii obsługi klienta, projektowaniu i wdrażaniu systemów, które skupiają się na zaspokajaniu potrzeb klienta i benchmarku ich usług wobec konkurentów, Sprawdź jakość swojej aktualnej obsługi klienta, ustal cele i ustal strategię, aby sprostać następującym celom.
- Tworzenie i zwiększanie jakości obsługi klienta.
- krytycznych umiejętności obsługi klienta.
umiejętności komunikacyjne - z klientami
- rozmowy przez telefon
- E-mail do wzmocnienia obsługi klienta …
- jak radzić sobie z trudnymi klientami
- nakazów i zakazów obsługi klienta
Format kursu
- interaktywne wykłady i dyskusje.
- wiele ćwiczeń i praktyk.
- praktyczne wdrożenie w środowisku Live-Lab.
Opcje dostosowywania kursu
- na zamówienie szkolenia dostosowane do tego kursu, skontaktuj się z nami, aby zorganizować.
- , aby dowiedzieć się więcej o ___, odwiedź stronę: ___
Szkolenie na żywo prowadzone przez instruktora (na miejscu lub zdalnie) jest skierowane do profesjonalistów z branży motoryzacyjnej, którzy chcą zrozumieć proces APQP i zastosować go do swoich planów jakości produktów.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą mogli:
- Poznaj wymagania i procesy APQP.
- Zastosuj proces APQP do istniejących procesów przemysłowych.
- Użyj najbardziej odpowiednich narzędzi do opracowywania produktów wysokiej jakości.
- Skonfiguruj systemy potrzebne do opracowania produktów i usług spełniających wymagania klientów.
- Użyj APQP, aby umożliwić lepszą współpracę między dostawcami a klientami.
Format kursu
- Interaktywny wykład i dyskusja.
- Dużo ćwiczeń i ćwiczeń.
- Praktyczne wdrożenie w środowisku na żywo.
Opcje dostosowywania kursu
- Aby poprosić o niestandardowe szkolenie dla tego kursu, skontaktuj się z nami w celu umówienia się.
to prowadzony przez instruktora, szkolenia na żywo (na miejscu lub zdalnie) jest skierowany do profesjonalistów w przemyśle motoryzacyjnym, którzy chcą tworzyć i zarządzać QMS w przestrzeganie standardów IATF 16949.
do końca tego szkolenia uczestnicy będą mogli:
- zrozumieć wymagania IATF 16949.
- Tworzenie systemu zarządzania jakością, który pomaga zapewnić zadowolenie klienta w produkcie końcowym lub usłudze.
- osiągnąć najlepsze praktyki w projektowaniu, rozwoju, produkcji, instalacji i serwisowaniu produktów motoryzacyjnych.
Format kursu
- Interactive wykładu i dyskusji.
- wiele ćwiczeń i praktyk.
- praktyczne wdrożenie w środowisku laboratorium na żywo.
Opcje dostosowywania kursu
- ten kurs ma na celu zapewnienie praktycznej wiedzy, która może być zastosowana do rozwiązywania rzeczywistych problemów, a nie jako Kurs przygotowawczy do certyfikacji.
- Aby poprosić o szkolenia dostosowane do tego kursu, skontaktuj się z nami, aby zorganizować.
ten prowadzony przez instruktora trening na żywo (na miejscu lub zdalnie) skierowany jest do profesjonalistów samochodowych, którzy chcą wdrożyć normę ISO 26262 w ramach swojej organizacji.
do końca tego szkolenia uczestnicy będą mogli:
- zrozumieć Bezpieczeństwo funkcjonalne, ponieważ odnosi się do rozwoju sprzętu i oprogramowania samochodowego.
- zrozumienie obowiązków prawnych i zgodności z wymaganiami normy ISO 26262.
- wdrożyć procesy bezpieczeństwa określone w normie ISO 26262.
Format kursu
- Interactive wykładu i dyskusji.
- wiele ćwiczeń i praktyk.
- praktyczne wdrożenie w środowisku laboratorium na żywo.
Opcje dostosowywania kursu
- Aby poprosić o szkolenia dostosowane do tego kursu, skontaktuj się z nami, aby zorganizować.
This instructor-led, live training (online or onsite) is aimed at current CTOs and upcoming CTOs such as technical directors or technical managers who wish to acquire the technical and managerial perspective needed to be an effective CTO.
By the end of this training, participants will be able to:
- Hire and lead a vibrant and innovative technical team.
- Effectively adopt and manage the technology needed to develop great products.
- Apply useful techniques and strategies for managing products and projects.
- Scale the company business and move it in the right direction.
Format of the Course
- Interactive lecture and discussion.
- Lots of exercises and practice.
- Hands-on implementation in a live-lab environment.
Course Customization Options
- To request a customized training for this course, please contact us to arrange.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą mogli:
- Aby móc wyrazić, jakie są dwa rodzaje stresu, twoje osobiste wskaźniki i środki łagodzące stres.
- Aby stworzyć plan z określonymi procedurami, aby zwiększyć spokój, klarowność i energię, jednocześnie minimalizując narastanie stresu w ciągu dnia
- Aby nauczyć się sprawdzonych technik przenoszenia negatywnych emocji i wzmacniania pozytywnych
- Radzenie sobie z pozbawionymi mocy przekonaniami wokół pracy, życia, związków, które często powodują stres
Format kursu
- Interaktywny wykład i dyskusja.
- Dużo ćwiczeń i ćwiczeń.
Opcje dostosowywania kursu
- Aby poprosić o niestandardowe szkolenie dla tego kursu lub zarezerwować indywidualny coaching, skontaktuj się z nami w celu umówienia się.
This instructor-led, live training (online or onsite) is aimed for managers, business owners and strategists planning to implement Kotter's 8 model in their respective organization.
Format of the Course
- Interactive lecture and discussion.
- Lots of exercises and practice.
- Hands-on implementation in a live-lab environment.
Course Customization Options
- To request a customized training for this course, please contact us to arrange.
Szkolenie na żywo prowadzone przez instruktora (na miejscu lub zdalnie) jest przeznaczone dla menedżerów, właścicieli firm i strategów planujących wdrożenie modelu McKinsey 7s w swojej organizacji. \
Format kursu
- Interaktywny wykład i dyskusja.
- Dużo ćwiczeń i ćwiczeń.
Opcje dostosowywania kursu
- Aby poprosić o niestandardowe szkolenie dla tego kursu, skontaktuj się z nami w celu umówienia się.
Format kursu
Kombinacją:
- Ułatwione dyskusje
- Prezentacje slajdów
- Ćwiczenia i studia przypadków
Pod koniec tego kursu uczestnicy będą mogli:
- Wyjaśnij podstawowe strategie zmian, które leżą u podstaw planowania zmian w organizacji
- Zbuduj plan zmian odpowiedni dla ich części firmy.
Opcje dostosowywania kursu
- Aby poprosić o niestandardowe szkolenie dla tego kursu, skontaktuj się z nami w celu umówienia się.
Szkolenie na żywo prowadzone przez instruktora (na miejscu lub zdalnie) jest skierowane do kierowników dostaw i personelu, którzy chcą przyjąć podejście zorientowane na jakość w zarządzaniu dostawcami.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą mogli:
- Przyjęcie proaktywnego i opartego na współpracy podejścia do poprawy jakości dostawców.
- Jasno zdefiniuj i przekaż specyfikacje i wymagania dotyczące dostaw.
- Poznaj różne systemy Management jakością dostawcy (QMS) i zastosuj podejście analityczne, aby wybrać najbardziej odpowiedni.
- Użyj systemu QMS do ciągłego monitorowania, kontroli i audytu łańcuchów dostaw.
- Upewnij się, że dostawcy zapewniają produkty i usługi najwyższej jakości.
Format kursu
- Interaktywny wykład i dyskusja.
- Dużo ćwiczeń i ćwiczeń.
- Praktyczne wdrożenie w środowisku na żywo.
Opcje dostosowywania kursu
- Aby poprosić o niestandardowe szkolenie dla tego kursu, skontaktuj się z nami w celu umówienia się.
Wśród licznych korzyści ze szkolenia wymienić można: znajomość i umiejętność wykorzystywania nowoczesnych, użytecznych narzędzi zarządzania strategicznego, umiejętność formułowania celów rozwojowych, wdrażania zapisów strategii w codziennej działalności przedsiębiorstwa. Kolejnymi korzyściami są wyższa efektywność pracy, poprawa funkcjonowania w zmieniającym się środowisku biznesowym, w relacjach ze współpracownikami i klientami.
Osoby uczestniczące w szkoleniu będą łatwiej radzić sobie z problemami dotyczącymi działalności firmy, w sposób bardziej efektywny będą wykorzystywały jej potencjały oraz identyfikowały przewagi konkurencyjne.
By the end of this training, participants will be able to:
- Explore remote leadership, structures, and components to successfully adapt a remote work setup.
- Develop trust, goals, culture, and teamwork to create an effective and productive remote team.
- Use existing tools and technologies to improve virtual communication and collaboration.
- Implement goal setting and project management methods to measure the performance of a remote team.
Korzyści dla uczestników szkolenia:
- Poznanie charakterystyki poszczególnych grup pokoleniowych
- Nabędą umiejętności odpowiedniego komunikowania się z pracownikami
- Nabędą umiejętności udzielania informacji zwrotne według zasady „tu i teraz”
- Poznanie sposobów na motywowanie pracowników pokolenia X, Y oraz Z
- Poznanie modelowych typów rozmów z pracownikami pokolenia X,Y i Z
Metoda szkolenia:
Szkolenie pomyślane jest jako interaktywne, gdzie udział uczestników sięga ponad 80% czasu. Każda sesja przebiega według podobnej dynamiki, opartej o metodologię opracowaną z uwzględnieniem cyklu Kolba: ćwiczenie otwierające na nowe nawyki (budujące świadomość), mini wykład o technikach (wiedza), ćwiczenie nowych taktyk i technik (umiejętność). Po zamknięciu każdej sesji uczestnicy otrzymują materiały pomocnicze dotyczące omówionej sesji.
Materiał praktyczny jest podsumowywany mini wykładami dającymi teoretyczne podstawy oraz wyjaśniającymi podstawowe mechanizmy psychologiczne, których uczestnicy doświadczają w trakcie pracy na sali szkoleniowej.