Szkolenia Zarządzanie

Szkolenia Zarządzanie

Lokalne instruktaże prowadzone na żywo kursy szkoleniowe w zakresie zarządzania w Polsce.

Machine Translated

Opinie uczestników

★★★★★
★★★★★

Plany szkoleń z technologii Zarządzanie

Nazwa kursu
Czas trwania
Opis
Nazwa kursu
Czas trwania
Opis
14 hours
Opis
The training is designed to help anyone who is thinking of implementing or working on a balanced scorecard project
14 hours
Opis
Zamiast obsługi głębokich analiz i dużych zmian model McKinsey 7-S doskonale nadaje się do analizy spójności Twojej firmy. Jeśli wiesz, że musisz zmienić swój akt, ale nie masz pewności, co zrobić, jest to model zarządzania zmianą dla Ciebie.

Szkolenie na żywo prowadzone przez instruktora (na miejscu lub zdalnie) jest przeznaczone dla menedżerów, właścicieli firm i strategów planujących wdrożenie modelu McKinsey 7s w swojej organizacji. \

Format kursu

- Interaktywny wykład i dyskusja.
- Dużo ćwiczeń i ćwiczeń.

Opcje dostosowywania kursu

- Aby poprosić o niestandardowe szkolenie dla tego kursu, skontaktuj się z nami w celu umówienia się.
7 hours
Opis
KAIZEN wywodzi się z języka japońskiego i oznacza „ciągłe doskonalenie” i może być używany zarówno w miejscu pracy, jak iw procesie.
14 hours
Opis
Kanban Management Professional 1 (KMP1) to wysoce interaktywny dwudniowy kurs akredytowany przez Lean Kanban University (LKU). Łączy nauczanie, dyskusje grupowe i w pełni wciągającą symulację, aby zilustrować, w jaki sposób Metoda Kanban pomaga osobom, zespołom i organizacjom zarządzać i ulepszać dostarczanie produktów i usług swoim klientom.

Metoda Kanban zapewnia pragmatyczne, praktyczne i oparte na dowodach wskazówki dotyczące udanej zmiany ewolucyjnej. Zaczyna się od tego, co robisz teraz i dąży do zmian ewolucyjnych, przy jednoczesnym poszanowaniu obecnych ról, obowiązków i tytułów zawodowych oraz zachęcaniu do przywództwa na wszystkich poziomach. Pozwala to organizacjom na stopniowe rozwijanie procesów biznesowych, definiowanie i stosowanie odpowiednich wskaźników do pomiaru postępów oraz znaczne zmniejszenie ryzyka związanego ze złożonymi programami zmian.

Opuścisz ten kurs, znając zasady Kanban i ogólne praktyki oraz umiejętności, które pozwolą Ci z powodzeniem zastosować Kanban w swojej organizacji.

Czego się nauczysz
- Zidentyfikuj wewnętrzne i zewnętrzne źródła niezadowolenia
- Analiza popytu a możliwości
- Modeluj proces odkrywania wiedzy
- Projektowanie systemów kanban i ich wizualizacje
- Identyfikacja i ustalenie priorytetów ulepszeń
- Wybierz kadencje dla działań
- Określ klasy usług

Co otrzymam?
Materiały szkoleniowe (drukowane i elektroniczne)
Electron ic egzemplarz książki „Kanban - Udane zmiany ewolucyjnej na swojej Technologii Business ” David J. Anderson
Członkostwo w Lean Banan University (LKU)
Certyfikat Lean Banban University (LKU) ukończenia kursu

Dla kogo jest ten kurs?
Każdy, kto jest zaangażowany w rozwój produktu lub pracę z wiedzą. Obejmuje to, ale nie ogranicza się do następujących:
Menedżerowie programów i dostaw
Kierownicy produktu i projektu
Twórcy produktów, twórcy oprogramowania i testerzy
Osoby pracujące w operacjach lub pomocy technicznej
Analitycy Business
Zarządzanie na wysokim szczeblu
Każdy zainteresowany wdrożeniem Agile w swojej organizacji
14 hours
Opis
In 1996 John Kotter wrote "Leading Change" which looked at what people did to transform their organisations. Kotter introduced an 8-step change model for helping managers deal with transformational change.

This instructor-led, live training (onsite or remote) is aimed for managers, business owners and strategists planning to implement Kotter's 8 model in their respective organization.

Format of the Course

- Interactive lecture and discussion.
- Lots of exercises and practice.
- Hands-on implementation in a live-lab environment.

Course Customization Options

- To request a customized training for this course, please contact us to arrange.
7 hours
Opis
Kto powinien wziąć udział: Menedżerowie zainteresowani poprawą wydajności poprzez wdrożenie 5S i którzy chcą mieć pewność, że rozpoczynają tę ważną koncepcję we właściwy sposób.

To szkolenie zostało stworzone dla profesjonalistów ze wszystkich sektorów. Może być dostosowany do klinik dentystycznych, laboratoriów, biur itp. Nie jest przeznaczony do celów akademickich, ale oferuje praktyczne porady dotyczące wdrażania 5S

Kurs jest skierowany do liderów i agentów ds. Zmian, którzy chcą upewnić się, że wprowadzają 5S we właściwy sposób.

Każdy członek kursu będzie miał możliwość zdobycia doświadczenia poprzez szereg ćwiczeń, aby wykazać, że 5S działa

Po ukończeniu szkolenia będziesz:

- Dowiedz się, jak działa 5S i popraw wydajność o 10 do 30%
- Być w stanie zidentyfikować źródła odpadów i poprawić rentowność
- Poznaj przyczyny tego pięcioetapowego procesu i dowiedz się, jak go wdrożyć
- Posiadaj narzędzia i procedury w celu usprawnienia procesów
- Opracuj konkretny plan wprowadzenia 5S w miejscu pracy

Jeśli zastanawiasz się nad poprawą wydajności w miejscu pracy, zdobywaniem większej liczby zamówień i zaspokajaniem potrzeb klientów przy jednoczesnym zwiększeniu bezpieczeństwa, nie możesz sobie pozwolić na rezygnację z tego kursu
14 hours
Opis
Lean Distribution odnosi się do zastosowania koncepcji Lean Manufacturing w operacjach dystrybucji, logistyki i łańcucha dostaw. Skupiamy się na dodawaniu wartości dla klientów, identyfikując i eliminując marnotrawstwo - wszystko, co nie dodaje tej wartości.

W tym prowadzonym przez instruktora szkoleniu na żywo uczestnicy poznają metodologię, zespoły i narzędzia potrzebne do wdrożenia Lean we własnych centrach dystrybucji i operacjach łańcucha dostaw, jednocześnie ustanawiając kulturę ciągłego doskonalenia.

Szkolenie łączy działania i dyskusje z żywymi, praktycznymi praktykami przy użyciu narzędzi, metryk i metod potrzebnych do wdrożenia systemów i procesów Lean . Niektóre z omówionych pojęć obejmują:

- Obliczanie prawdziwego kosztu spełnienia
- Obniżenie całkowitych kosztów w całym łańcuchu dostaw
- Pokonywanie oporu przed zmianą
- Kultywowanie przywództwa i wpojenie myślenia Lean całej organizacji

Format kursu

- Wykład częściowy, dyskusja częściowa, ćwiczenia i praktyka praktyczna
14 hours
Opis
Kiedy przedsiębiorstwo rozpoczyna szczupłą transformację, czy to w produkcji, usługach czy technologii, zbyt często dział IT zostaje pominięty. Lean IT jest odpowiedzią na to. Lean IT jest rozszerzeniem zasad Lean na technologię informacyjną (IT), a jej zasadą jest „eliminacja odpadów” (praca, która nie dodaje wartości do produktu lub usługi).

W tym prowadzonym przez instruktora szkoleniu na żywo uczestnicy uczą się, jak rozpakować problem odpadów w organizacji IT. Dzięki omówieniu teorii, studiów przypadków i praktycznej praktyki z narzędziami, metodami i potrzebnymi miernikami, uczestnicy uczą się krytycznego myślenia, umiejętności analitycznych i komunikacyjnych potrzebnych do rozwiązania problemu odpadów w działach IT. W ramach tego interaktywnego procesu uczestnicy uczą się, jak stosować zasady i praktyki Lean IT w swojej organizacji i ustanawiają kulturę ciągłego doskonalenia w IT.

Pod koniec tego kursu uczestnicy zrozumieją wpływ i rolę działu IT w transformacji Lean organizacji. W praktyce uczestnicy nauczą się:

- Zmierz wyniki biznesowe.
- Określ ilościowo zwrot z „innowacji”.
- Oceń procesy biznesowe i identyfikuj odpady.
- Obniż koszty operacyjne.
- Popraw jakość i wydajność.
- Popraw poziom usług, zarządzaj zmianami i korzystaj z nowych technologii.
- Utrzymuj jakość i stabilność w czasie.
- Spraw, aby „ Lean thinking” było integralną częścią przedsiębiorstwa i każdego zestawu narzędzi informatycznych.

Format kursu

- Wykład częściowy, dyskusja częściowa, ćwiczenia i praktyka praktyczna
14 hours
Opis
Lean Management to podejście do prowadzenia organizacji. Promuje długoterminową wizję pracy i kulturę ciągłego doskonalenia - dążąc do ciągłego i systematycznego osiągania małych, przyrostowych zmian w procesach w celu poprawy wydajności i jakości.

W tym prowadzonym przez instruktora szkoleniu na żywo (na miejscu lub zdalnie) uczestnicy uczą się, jak stosować zasady i praktyki Lean w kontekście produkcji i ustanawiać kulturę ciągłego doskonalenia.

Szkolenie łączy działania i dyskusje z żywymi, praktycznymi praktykami przy użyciu narzędzi, metryk i metod potrzebnych do wdrożenia systemów i procesów Lean . Niektóre z omówionych pojęć obejmują:

- Określenie podstawowej przyczyny nieefektywności.
- Pomiar wydajności.
- Realizacja cyklu ciągłego doskonalenia.
- Organizowanie wydarzeń Kaizen.
- Wpajanie myślenia Lean całej organizacji.

Format kursu

- Interaktywny wykład i dyskusja.
- Wiele ćwiczeń i ćwiczeń.
- Praktyczne wdrożenie w środowisku laboratoryjnym na żywo.

Opcje dostosowywania kursu

- Aby poprosić o niestandardowe szkolenie na ten kurs, skontaktuj się z nami w celu umówienia.
7 hours
Opis
Kto powinien uczęszczać:

Lean i zmień agentów, liderów operacyjnych i specjalistów, którzy chcą mieć pewność, że zaczynają tę podstawową koncepcję we właściwy sposób

To szkolenie zostało stworzone dla profesjonalistów ze wszystkich sektorów produkcji itp. Nie jest przeznaczone do celów akademickich, ale oferuje praktyczne porady, jak wdrożyć 5S w zakładzie produkcyjnym

Kurs jest skierowany do liderów i agentów ds. Zmian, którzy chcą upewnić się, że wprowadzają 5S we właściwy sposób.

Każdy członek kursu będzie miał możliwość zdobycia doświadczenia poprzez szereg ćwiczeń, aby wykazać, że 5S działa.

Po ukończeniu szkolenia będziesz:

- Dowiedz się, jak & nbsp; 5S działa i poprawia wydajność o 10 do 30%
- Być w stanie zidentyfikować źródła odpadów i poprawić rentowność
- Poznaj przyczyny tego pięcioetapowego procesu i dowiedz się, jak go wdrożyć
- Posiadaj narzędzia i procedury w celu usprawnienia procesów produkcyjnych
- Opracuj konkretny plan wprowadzenia 5S w miejscu pracy

Jeśli zastanawiasz się nad poprawą wydajności w miejscu pracy, zdobywaniem większej liczby zamówień i zaspokajaniem potrzeb klientów przy jednoczesnym zwiększeniu bezpieczeństwa, nie możesz sobie pozwolić na rezygnację z tego kursu
14 hours
Opis
Lean Management polega na skupieniu się na kliencie, rozwijaniu i utrzymywaniu systemów i procesów w celu zapewnienia wartości dla klientów. Lean Services to zastosowanie koncepcji lean do operacji serwisowych.

W tym prowadzonym przez instruktora szkoleniu na żywo (na miejscu lub zdalnie) uczestnicy uczą się, jak stosować zasady i praktyki Lean we własnej organizacji i ustanawiają kulturę ciągłego doskonalenia.

To interaktywne szkolenie łączy działania związane z przypadkami i dyskusje z praktyczną praktyką przy użyciu narzędzi, metryk i metod niezbędnych do wdrożenia systemów i procesów Lean . Ponadto szkolenie to ma na celu zaszczepienie myślenia Lean .

Format kursu

- Wykład częściowy, dyskusja częściowa, ćwiczenia i praktyka praktyczna
7 hours
Opis
Publiczność

Menedżerowie i kierownicy zespołów, którzy muszą być w pełni świadomi problemów związanych z zarządzaniem i rozwojem swoich pracowników (raporty bezpośrednie i pośrednie)

Format kursu

Kurs będzie wysoce interaktywną kombinacją:

- Ułatwione dyskusje
- Prezentacje slajdów
- Ćwiczenia i studia przypadków

Pod koniec kursu delegaci będą mogli:

- Zrozum różne umiejętności wymagane do zarządzania i prowadzenia
- Rozwijaj swój zespół w najbardziej efektywny sposób
- Wyjaśnij, jak najlepiej dostarczać zmiany w swojej części organizacji
- Lepiej zarządzaj wydajnością personelu
- Pomyślnie wynegocjuj preferowane rozwiązania
- Wyjaśnij, jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami, które mogą napotkać w biurze
14 hours
Opis
Kurs został przygotowany dla menadżerów, analityków biznesowych, przedsiębiorców, którzy chcieliby usprawnić wykorzystywane metody prognozowania, jak również dla tych, którzy dopiero rozważają ich wprowadzenie. Omówione na kursie narzędzia oraz metody mogą zostać później zostosowane do :

- prognozowania sprzedaży, ustalania planów sprzedażowych, zarządzania kanałami sprzedaży
- prognozowania zachowania rynku, ryzyka ekonomicznego, zmian ekonomicznych
- prognozowania zmian technologicznych,
- prognozowania zapotrzebowania produktowego, zarządzania łańcuchem dostaw

Kurs ma za zadanie pokazanie uczestnikom serii narzędzi, frameworków, metodologii oraz algorytmów, przydatnych przy próbach przewidywania przyszłości opartych o analizę danych. Podczas kursu, uczestnicy nauczą się również zastosowania omówionych metod w standardowych narzędziach takich jak MS Excel czy oprogramowaniu OpenSource' wym - R- pakiet statystyczny. Metody oraz zasady przedstawione na kursie mogą być bez problemu zaimplementowane do każdego innego oprogramowania (np. SAS, SPSS, Statistica, MINITAB ...itp.)
35 hours
Opis
Przegląd

Na całym świecie regulatorzy coraz częściej łączą ryzyko podejmowane przez bank z ilością kapitału, który musi posiadać, a banki i usługi finansowe są coraz częściej zarządzane w oparciu o praktyki zarządzania oparte na ryzyku. Banki, ich produkty, regulacje i rynek globalny stają się coraz bardziej złożone, stawiając coraz większe wyzwania w skutecznym zarządzaniu ryzykiem. Kluczową lekcją kryzysu bankowego ostatnich pięciu lat jest to, że ryzyko jest wysoce zintegrowane i aby skutecznie nimi zarządzać, banki muszą zrozumieć te interakcje.

Najważniejsze funkcje:

- wyjaśnienie obecnych przepisów opartych na ryzyku
- szczegółowy przegląd głównych zagrożeń dla banków
- najlepsze praktyki branżowe do przyjęcia podejścia przedsiębiorstwa do integracji zarządzania ryzykiem w całej organizacji
- stosowanie technik zarządzania w celu stworzenia kultury obejmującej całą grupę, aby zapewnić, że wszyscy będą odgrywać aktywną rolę w zarządzaniu ryzykiem zgodnie z celami strategicznymi banków
- jakie wyzwania mogliby podjąć menedżerowie ryzyka w przyszłości.

Kurs w szerokim zakresie wykorzysta studia przypadków opracowane w celu zbadania, zbadania i wzmocnienia koncepcji i pomysłów objętych pięcioma dniami. Historyczne wydarzenia w bankach będą wykorzystywane w trakcie kursu w celu podkreślenia, w jaki sposób nie udało im się zarządzać swoimi ryzykami i działaniami, które można by podjąć, aby zapobiec stratom.

Cele

Celem tego kursu jest pomoc kierownictwu banku w dostarczeniu odpowiedniej zintegrowanej strategii zarządzania złożonym i zmieniającym się ryzykiem i przepisami w dzisiejszym międzynarodowym środowisku bankowym. W szczególności kurs ten ma na celu zapewnienie wyższemu kierownictwu zrozumienia:

- duże ryzyko w branży finansowej i główne międzynarodowe regulacje dotyczące ryzyka
- jak zarządzać aktywami i pasywami banku przy maksymalizacji zwrotu
- interakcja między rodzajami ryzyka i sposób, w jaki banki stosują zintegrowane podejście do zarządzania nimi
- ład korporacyjny i najlepsze praktyki w zarządzaniu różnorodnymi interesami interesariuszy
- jak rozwijać kulturę zarządzania ryzykiem jako narzędzie minimalizacji niepotrzebnego podejmowania ryzyka

Kto powinien uczestniczyć w tym seminarium

Ten kurs jest przeznaczony dla osób, które nie mają doświadczenia w zintegrowanym zarządzaniu ryzykiem, kierownictwie wyższego szczebla odpowiedzialnym w zarządzaniu ryzykiem strategicznym lub tych, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę na temat zarządzania ryzykiem w przedsiębiorstwie. Będzie przydatny do:

- Zarządzanie bankiem na poziomie zarządu
- Kierownicy wyższego szczebla
- Menedżerowie wyższego szczebla i analitycy
- Starsi dyrektorzy i menedżerowie ds. Ryzyka odpowiedzialni za strategiczne zarządzanie ryzykiem
- Audytorzy wewnętrzni
- Personel ds. Regulacji i zgodności
- Specjaliści skarbu
- Zarządzający aktywami i pasywami oraz analitycy
- Regulatorzy i specjaliści ds. Nadzoru
- Dostawcy i konsultanci banków i branży zarządzania ryzykiem
- Ład korporacyjny i kierownicy ds. Zarządzania ryzykiem.
21 hours
Opis
Publiczność

Personel, który musi być w pełni świadomy problemów związanych z ludźmi i Management zespołem w celu:

- Sami
- Ich koledzy (rówieśnicy)
- Ich szefowie
- Ich członkowie zespołu
- Ich wewnętrzni i zewnętrzni klienci i interesariusze

Format kursu

Kurs będzie wysoce interaktywną kombinacją:

- Ułatwione dyskusje
- Prezentacje slajdów
- Ćwiczenia i
- Studium przypadku

Pod koniec kursu delegaci będą mogli:

- Doceń potrzebę zarządzania własnym zachowaniem, zanim będą one mogły wpływać na zachowanie innych
- Zrozum mocne i słabe strony różnych dostępnych mediów komunikacyjnych
- Doceń, jak zarządzać, motywować i rozwijać członków zespołu
- Zarządzaj wewnętrznymi i zewnętrznymi klientami i interesariuszami
- Wyjaśnij, jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami, które mogą napotkać w biurze
21 hours
Opis
Szkolenie QMS Auditor / Lead Auditor (ISO 9001) wyjaśnia, co powinien osiągnąć system Management jakością (QMS). Wyjaśnia również wymagania udanego audytu QMS. Wymagania te służą jako podstawa ciągłego doskonalenia w kierunku ulepszonych produktów i usług dla Klienta.

Podczas tego prowadzonego przez instruktora szkolenia na żywo uczestnicy dowiedzą się o zasadach, procedurach i dokumentacjach audytu systemu zarządzania jakością, przechodząc przez serię studiów przypadku, dyskusji grupowych i ćwiczeń praktycznych oraz działań.

Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą mogli:

- Określ wymagania dla udanego audytu SZJ.
- Utwórz listę kontrolną audytu dla przykładowego scenariusza audytu.
- Zgłaszaj wyniki zgodnie z wymaganiami ISO 9001.
- Pisz i oceniaj raporty o niezgodnościach i oceniaj propozycje działań naprawczych.
- Przygotuj i przedstaw przekonującą ocenę najwyższemu kierownictwu zgodnie z polityką i celami organizacji.

Format kursu

- Wykład częściowy, dyskusja częściowa, ćwiczenia i ciężka praktyka praktyczna
35 hours
Opis
Przegląd

Ten 5-dniowy kurs pomoże delegatom rozwinąć ich umiejętności myślenia strategicznego, planowania i zarządzania, w tym taktyczne i operacyjne wymagania pomyślnego wdrożenia w środowisku bankowym. Kurs zajmie się trudnymi kwestiami związanymi z zarządzaniem konfliktami, zarządzaniem zmianą, co czyni dobrego lidera i jak zmotywować zespół. Korzystając z interaktywnych studiów przypadku oraz przykładów sektorowych, delegaci będą zachęcani do dzielenia się doświadczeniami i wyzwaniami, aby pomóc w tworzeniu praktycznych i skoncentrowanych na pracy rozwiązań, które mogą odebrać i faktycznie wykorzystać.

Podstawowym celem programu jest wyposażenie kadry kierowniczej w umiejętności skanowania otoczenia biznesowego w celu odkrycia korzystnych możliwości biznesowych, a także opracowania strategii zdobywania przewagi konkurencyjnej w coraz bardziej konkurencyjnym środowisku biznesowym. Między innymi program zapewni również wgląd w przywództwo w zakresie najlepszych praktyk i zachowań, które wzmocnią zdolność kadry kierowniczej do radzenia sobie ze złożonością i niepewnością związaną z zarządzaniem instytucją finansową o wysokiej wydajności.

cele nauczania

Po uczestnictwie w tym kursie delegaci będą mogli:

- Opisz główne problemy, z którymi boryka się duży bank;
- Wyjaśnij różne podejścia do planowania rozwoju organizacji;
- Przeanalizuj obecne środowisko biznesowe i wpływy na organizację;
- Analizuj zasoby wewnątrz i na zewnątrz organizacji;
- Wyjaśnij różne podejścia do zarządzania strategią i umieść ją w biznesplanie;
- Oceń alternatywne strategie rozwoju, aby polecić te najbardziej odpowiadające potrzebom firmy.
- Zastosuj głębsze zrozumienie strategicznych planów rozwoju;
- Dyskutuj obiektywnie o ryzyku, korzyściach i kosztach towarzyszących wdrażaniu nowej strategii, w tym zarządzaniu konfliktem w zespole;
- Zdefiniuj podejścia do zarządzania zidentyfikowanymi zagrożeniami;
- Przeanalizuj potencjalny wpływ na swoją firmę (zarówno pozytywną, jak i negatywną), który wyniknie z wdrożenia nowej strategii;
- Zaprojektuj polityki, systemy i procesy, aby skutecznie wdrażać powstające plany strategiczne;
- Obejmuj kluczowe kroki w zarządzaniu zmianami

Kto powinien uczęszczać

- Menedżerowie produktu / usługi
- Nowo mianowani oraz uznani menedżerowie i liderzy zespołów
- Szefowie operacji
- Senior Bank Managers
- Kierownicy ds. Zasobów ludzkich
- Kierownicy ds. Operacyjnych
- Kierownicy Marketing

Metodologia
Kurs składa się z ułatwionych warsztatów, uzupełnionych studiami przypadków zaczerpniętymi z kombinacji opublikowanych przykładów z życia codziennego i / lub doświadczeń praktycznych. Uczestnicy będą również mogli pracować w małych grupach, aby syntetyzować pomysły i strategie oraz stosować materiał w kontekście własnych organizacji / departamentów. Kluczowym elementem będą również dyskusje na otwartym forum.
14 hours
Opis
„Jakość dostawcy” oznacza zdolność dostawcy do dostarczania towarów i usług do klientów w zadowalający sposób. „Zarządzanie jakością dostawcy” odnosi się do narzędzi i procesów używanych do zarządzania jakością dostawcy.

Szkolenie na żywo prowadzone przez instruktora (na miejscu lub zdalnie) jest skierowane do kierowników dostaw i personelu, którzy chcą przyjąć podejście zorientowane na jakość w zarządzaniu dostawcami.

Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą mogli:

- Przyjęcie proaktywnego i opartego na współpracy podejścia do poprawy jakości dostawców.
- Jasno zdefiniuj i przekaż specyfikacje i wymagania dotyczące dostaw.
- Poznaj różne systemy Management jakością dostawcy (QMS) i zastosuj podejście analityczne, aby wybrać najbardziej odpowiedni.
- Użyj systemu QMS do ciągłego monitorowania, kontroli i audytu łańcuchów dostaw.
- Upewnij się, że dostawcy zapewniają produkty i usługi najwyższej jakości.

Format kursu

- Interaktywny wykład i dyskusja.
- Dużo ćwiczeń i ćwiczeń.
- Praktyczne wdrożenie w środowisku na żywo.

Opcje dostosowywania kursu

- Aby poprosić o niestandardowe szkolenie dla tego kursu, skontaktuj się z nami w celu umówienia się.
7 hours
Opis
Kurs ten został stworzony dla decydentów, których głównym celem nie jest dokonywanie obliczeń i analiz, ale zrozumienie ich i umiejętność wyboru, jakie metody statystyczne są istotne w planowaniu strategicznym organizacji.

Na przykład potencjalny uczestnik musi podjąć decyzję, ile próbek należy zebrać, zanim podejmie decyzję, czy produkt zostanie uruchomiony, czy nie.

Jeśli potrzebujesz dłuższego kursu obejmującego podstawy myślenia statystycznego, spójrz na 5-dniowe szkolenie „ Statistics dla menedżerów”.
21 hours
Opis
Myślenie strategiczne odnosi się do procesu myślenia poprzez problemy i sytuacje za pomocą dużego obrazu, biorąc pod uwagę implikacje różnych działań, a następnie działając na najbardziej idealnej strategii dla ogólnego sukcesu biznesowego.

Go OD strategicznych myślicieli spojrzeć na wyzwania i możliwości analitycznie i rozważyć je w kontekście wizji i celów firmy. Niezależnie od tego, czy wykorzystywany jest przez menedżera strategii, rozważającego przydzielenie inwestycji lub dewelopera biznesowego, oceniającego potencjał ekspansji na nowy rynek, myślenie strategiczne jest umiejętnością, której można się nauczyć, ćwiczyć i udoskonalać. Myślenie strategiczne daje menedżerom jasność i przewagę potrzebną do podejmowania lepszych decyzji i ciągłego przenoszenia firm w dobrym kierunku.

W tym prowadzonym przez instruktorów szkoleniu na żywo przechodzimy do nowych menedżerów za pomocą najważniejszych koncepcji myślenia strategicznego, wprowadzając teorię w życie poprzez działania oparte na zadaniach oparte na rzeczywistych przypadkach. Uczestnicy otrzymują wyjątkową okazję do poznania nowych sposobów myślenia, wdrożenia kluczowych pojęć do rozwiązywania problemów, zastanowienia się, w jaki sposób te zasady mają zastosowanie do ich własnej pracy, a także słuchania i dzielenia się własnymi perspektywami ze swoim instruktorem i rówieśnikami.

Format kursu

- Uczestnicy zdobędą zrozumienie tego, co napędza ich biznes i jak ich rola w organizacji przyczynia się do realizacji celów biznesowych, wizji i wyników. Kurs jest interaktywny i oparty na działaniach, ze studiami przypadków, zadaniami zespołowymi i indywidualną prezentacją i rozwiązywaniem problemów, stanowiącymi ważną część kursu.
14 hours
Opis
Ten kurs został stworzony dla inwestorów, właścicieli firm, dyrektorów, menedżerów i analityków, którzy chcą rozwijać umiejętności strategicznego planowania. Kurs koncentruje się na planowaniu strategicznym firm w których elastyczność i nieustanny rozwój jest najważniejszy. Największy nacisk kładziemy na strategie inwestycyjną firmy, wykorzystujemy do tego celu aktualne przykłady. Każdy uczestnik szkolenia będzie miał okazję, aby stworzyć własny plan strategiczny i dowiedzieć się jak wykorzystać go w praktyce.
21 hours
Opis
Publiczność

Starsi menedżerowie, którzy potrzebują wglądu w kwestie Management strategicznego i jego zastosowania

Format kursu

Kombinacją:

- Ułatwione dyskusje
- Prezentacje slajdów
- Studia przypadków i przykłady

Pod koniec kursu delegaci będą mogli:

- Zdefiniuj kwestie stanowiące podstawę udanego przywództwa strategicznego i powiązanie z silnym klimatem organizacyjnym
- Opisz szereg strategicznych modeli biznesowych i ich potencjalne konsekwencje dla ich własnej działalności
- Zdefiniuj kluczowe koncepcje leżące u podstaw tworzenia wysoko wydajnych zespołów i zarządzania zmianami
- Zdefiniuj i użyj kluczowych miar finansowych sukcesu strategicznego
7 hours
Opis
Czy masz problem z wdrożeniem Agile w swojej organizacji? Czy zmiana jest zbyt nakazowa? Czy twoje zespoły są przeciążone i mniej produktywne, ale nadal zbyt odporne na rewolucyjne zmiany?

Wybierz „Alternatywną ścieżkę do zwinności” i zastosuj ewolucyjną i humanitarną metodę Change Management która nie zmienia twojego procesu, ale go ulepsza.

Metoda Kanban zapewnia pragmatyczne, wykonalne i oparte na dowodach wskazówki dotyczące udanej zmiany ewolucyjnej. Zaczyna się od tego, co robisz teraz i szanuje obecne role, obowiązki i stanowiska pracy. Umożliwia to organizacjom stopniową ewolucję procesów biznesowych, definiowanie i stosowanie odpowiednich wskaźników do mierzenia postępów oraz znaczne zmniejszenie ryzyka związanego ze złożonymi programami zmian.

Jeśli twój zespół jest przytłoczony, Kanban może pomóc ci w opanowaniu pracy. Kanban to nowa technika dynamicznego zarządzania procesem i ujawniania wąskich gardeł.

To szkolenie zapewnia umiejętności i wiedzę, których potrzebujesz, aby zastosować Kanban w swojej pracy i dowiedzieć się, jak określić, nad czym teraz pracować, co zostawić na później i co na zawsze usunąć z listy rzeczy do zrobienia.

Wyniki nauki

Uczestnicy powinni zapoznać się z metodą Kanban. Powinny być w stanie zaprojektować i wdrożyć podstawową tablicę Kanban. Powinny być w stanie zrozumieć rodzaje elementów pracy i ryzyko związane z określonymi elementami pracy. Powinni znać różne projekty i style planszowe Team Kanban i umieć wybrać projekt, który najlepiej pasuje do ich kontekstu. Powinni być świadomi planu szkolenia oraz wartości i korzyści, jakie można uzyskać na każdym etapie „alternatywnej ścieżki do zwinności”.

Kto powinien uczęszczać

Ten kurs jest przeznaczony dla każdego profesjonalisty, który jest częścią środowiska rozwoju produktu lub wiedzy i który jest zainteresowany odkrywaniem, w jaki sposób Kanban może pomóc w ulepszeniu środowiska pracy. Kanban działa w wielu funkcjach organizacji, od starszych członków personelu, którzy chcą adoptować Lean Management po członków zespołów dostawczych, którzy chcą poprawić swoje praktyki pracy. Poprzedni uczestnicy naszych zajęć pełnili następujące role:

- Stanowiska Management wyższego szczebla (CxO)
- Kierownicy programów i projektów
- Menedżerowie produktu, właściciele produktu i analitycy Business
- Członkowie zespołu Scrum
- Scrum Masters, Team Leaders i Change Agents
- Deweloperzy i testerzy produktów i oprogramowania
- Agile Trenerzy i praktycy ( Scrum , XP, DSDM, Agile PM itp.)
- Inne role, takie jak specjaliści HR i Finance

Orzecznictwo

Ten 1-dniowy kurs uczy podstaw Kanban Method® i służy jako poziom podstawowy i punkt wyjścia do alternatywnej ścieżki do zwinności.

Po pomyślnym ukończeniu tego szkolenia otrzymasz certyfikat ukończenia od Lean Kanban University®. Dodatkowo zdobędziesz certyfikat poświadczający Team Kanban Practitioner® (TKP), któremu towarzyszy odznaka TKP.

Project Management Institute (PMI): 7 jednostek PDU ( Professional Development Units).
7 hours
Opis
Ten kurs jest skierowany do osób, które mają rozpocząć lub właśnie rozpoczęły karierę zawodową w przemyśle. Zaprojektowany, aby budować zrozumienie i uznanie dla korporacyjnego miejsca pracy, oczekiwań i zachowań, z jakimi borykają się absolwenci po rozpoczęciu kariery.

Po kursie mentor zostanie przydzielony na okres 6 miesięcy, w którym do 6 spotkań będzie miało miejsce (przez telefon, skype, itp.) Na podstawie 1-2-1. Cel tych spotkań zostanie określony między mentorem a podopiecznym przed każdą sesją i będzie koncentrował się na sprawach, które są najważniejsze dla podopiecznego w tym czasie.
14 hours
Opis
Szkolenie adresowane jest do osób kierującymi zespołami pracowników, kierującymi projektami, chcących w pełni korzystać z potencjału drzemiącego w zespole

Korzyści dla uczestników szkolenia:

- Poznanie charakterystyki poszczególnych grup pokoleniowych
- Nabędą umiejętności odpowiedniego komunikowania się z pracownikami
- Nabędą umiejętności udzielania informacji zwrotne według zasady „tu i teraz”
- Poznanie sposobów na motywowanie pracowników pokolenia X, Y oraz Z
- Poznanie modelowych typów rozmów z pracownikami pokolenia X,Y i Z

Metoda szkolenia:

Szkolenie pomyślane jest jako interaktywne, gdzie udział uczestników sięga ponad 80% czasu. Każda sesja przebiega według podobnej dynamiki, opartej o metodologię opracowaną z uwzględnieniem cyklu Kolba: ćwiczenie otwierające na nowe nawyki (budujące świadomość), mini wykład o technikach (wiedza), ćwiczenie nowych taktyk i technik (umiejętność). Po zamknięciu każdej sesji uczestnicy otrzymują materiały pomocnicze dotyczące omówionej sesji.

Materiał praktyczny jest podsumowywany mini wykładami dającymi teoretyczne podstawy oraz wyjaśniającymi podstawowe mechanizmy psychologiczne, których uczestnicy doświadczają w trakcie pracy na sali szkoleniowej.
28 hours
Opis
ISO 26262 określa wymagania dotyczące bezpieczeństwa funkcjonalnego w sektorze motoryzacyjnym.

ten prowadzony przez instruktora trening na żywo (na miejscu lub zdalnie) skierowany jest do profesjonalistów samochodowych, którzy chcą wdrożyć normę ISO 26262 w ramach swojej organizacji.

do końca tego szkolenia uczestnicy będą mogli:

- zrozumieć Bezpieczeństwo funkcjonalne, ponieważ odnosi się do rozwoju sprzętu i oprogramowania samochodowego.
- zrozumienie obowiązków prawnych i zgodności z wymaganiami normy ISO 26262.
- wdrożyć procesy bezpieczeństwa określone w normie ISO 26262.

Format kursu

- Interactive wykładu i dyskusji.
- wiele ćwiczeń i praktyk.
- praktyczne wdrożenie w środowisku laboratorium na żywo.

Opcje dostosowywania kursu

- Aby poprosić o szkolenia dostosowane do tego kursu, skontaktuj się z nami, aby zorganizować.
21 hours
Opis
Publiczność

- Pracownicy, którzy muszą być w pełni świadomi problemów związanych z wpływaniem i unikaniem konfliktów z:

- Ich koledzy
- Ich szefowie
- Ich wewnętrzni i zewnętrzni klienci i interesariusze

Cele kursu

Pod koniec kursu delegaci będą mogli:

- Doceń potrzebę zarządzania własnym zachowaniem, zanim będą one mogły wpływać na zachowanie innych
- Zrozum mocne i słabe strony różnych dostępnych mediów komunikacyjnych
- Zarządzaj wewnętrznymi i zewnętrznymi klientami i interesariuszami

Format

Kurs będzie wysoce interaktywną kombinacją:

- Ułatwione dyskusje
- Prezentacje slajdów
- Ćwiczenia i
- Studium przypadku
14 hours
Opis
Wprowadzenie

Każdy z nas obsługuje klientów, zapewnienie pozytywnej obsługi klienta ma kluczowe znaczenie i ważne jest stworzenie możliwości powtórnego biznesu.

Kurs obsługi klienta obejrzy wszystkich rodzajów klientów oraz to, jak lepiej im służyć i doskonalić się w tym procesie. Uczestnicy otrzymają silny zestaw umiejętności, w tym bezpośrednie kontakty, techniki telefoniczne, radzenie sobie z trudnymi klientami i generowanie zwrotów.

Cel

Każdy z nas obsługuje klientów, zapewnianie klientom pozytywnej obsługi klienta jest kluczowe, a tworzenie okazji do powtórnych transakcji jest ważne.

Ten kurs obsługi klienta ma na celu wyposażenie się i ulepszenie. Uczestnicy otrzymają podstawowy zestaw umiejętności i wiedzę wymaganą od pracowników pierwszej linii do obsługi kontaktów z klientami przez telefon, e-mail i bezpośrednie kontakty, techniki telefoniczne z trudnymi klientami i skuteczne generowanie zwrotów.

Korzyści ze szkolenia

- Zidentyfikuj i spełnij oczekiwania klientów
- Skutecznie komunikuj się z klientami
- Zarządzaj postrzeganiem klientów
- Postępuj z różnymi typami klientów
- Odpowiadaj skutecznie na osobiste i telefoniczne kontakty z klientami
- Pisz skuteczne e-maile i listy
- Radzić sobie ze stresem
- Dyskusje o kursie i ćwiczenia
- Podczas sesji wykonywane są ćwiczenia stymulujące, pozwalające uczestnikom na wyostrzenie technik rozwiązywania problemów oraz poprawę umiejętności i sposobu myślenia w obsłudze klienta. Ten kurs został zaprojektowany w celu dostosowania do szerokiej gamy środowisk obsługi klienta i spełnienia
35 hours
Opis
Umiejętności Communication od dawna uznawane są za kluczowe dla sukcesu zawodowego, a wiele karier utknęło w martwym punkcie, zawiodło lub zastygło dzięki brakowi umiejętności komunikacyjnych. W przeciwieństwie do miejskiego mitu, niewielu z nas rodzi się z tą umiejętnością, a większość z nich albo ćwiczyła, albo uczyła się na błędach. Ten kurs ma na celu pomóc delegatom poprawić ich umiejętności komunikacyjne, aw konsekwencji ich zdolność do pracy z innymi.

Umiejętności mediacji są subtelne, ale znacząco odmienne. Komunikacja pożyczkowa Excel jest warunkiem wstępnym, ale ważniejsza jest umiejętność słuchania i odnotowywania tego, co zostało powiedziane. Rolą mediatora jest pomoc stronom w znalezieniu rozwiązania ich problemu i osiągnięcie wyniku, który obie strony chętnie przyjmą. Mediatorzy unikają stronnictwa, wydawania osądów lub udzielania wskazówek. Są po prostu odpowiedzialni za rozwój skutecznej komunikacji i budowanie konsensusu między stronami. Kurs obejmuje również szerszy zakres umiejętności, oprócz komunikacji, które są wymagane, aby być skutecznym mediatorem.
14 hours
Opis
skuteczna strategii obsługi klienta jest niezbędna dla rozwoju firmy.... strategii obsługi klienta odgrywa ważną rolę w budowaniu satysfakcji klienta , pomagając zachować lojalnych klientów i zwiększyć poziom powtarzania działalności.

ten kurs skupia się na strategiach i umiejętnościach budowania relacji z klientami przez całe życie poprzez rozwijanie cennych i skutecznych strategii opieki nad klientem.

zadowolonych klientów może, poprzez rozmowy i opowieści, stają się dobrowolne ambasadorów Twojej firmy i są wysoce prawdopodobne, aby polecić swoje usługi lub produkty do innych.

ten kurs pomoże również uczestnikom skutecznie komunikować się, odpowiednio i jasno we wszystkich sytuacjach.

cele

pomaga uczestnikom w opracowaniu efektywnej strategii obsługi klienta, projektowaniu i wdrażaniu systemów, które skupiają się na zaspokajaniu potrzeb klienta i benchmarku ich usług wobec konkurentów, Sprawdź jakość swojej aktualnej obsługi klienta, ustal cele i ustal strategię, aby sprostać następującym celom.

- Tworzenie i zwiększanie jakości obsługi klienta.
- krytycznych umiejętności obsługi klienta.
umiejętności komunikacyjne - z klientami
- rozmowy przez telefon

- E-mail do wzmocnienia obsługi klienta …
- jak radzić sobie z trudnymi klientami
- nakazów i zakazów obsługi klienta

Format kursu

- interaktywne wykłady i dyskusje.
- wiele ćwiczeń i praktyk.
- praktyczne wdrożenie w środowisku Live-Lab.

Opcje dostosowywania kursu

- na zamówienie szkolenia dostosowane do tego kursu, skontaktuj się z nami, aby zorganizować.
- , aby dowiedzieć się więcej o ___, odwiedź stronę: ___
Szkolenie Zarządzanie, Zarządzanie boot camp, Szkolenia Zdalne Zarządzanie, szkolenie wieczorowe Zarządzanie, szkolenie weekendowe Zarządzanie, Kurs Zarządzanie,Kursy Zarządzanie, Trener Zarządzanie, instruktor Zarządzanie, kurs zdalny Zarządzanie, edukacja zdalna Zarządzanie, nauczanie wirtualne Zarządzanie, lekcje UML, nauka przez internet Zarządzanie, e-learning Zarządzanie, kurs online Zarządzanie, wykładowca Zarządzanie

Kursy w promocyjnej cenie

Newsletter z promocjami

Zapisz się na nasz newsletter i otrzymuj informacje o aktualnych zniżkach na kursy otwarte.
Szanujemy Twoją prywatność, dlatego Twój e-mail będzie wykorzystywany jedynie w celu wysyłki naszego newslettera, nie będzie udostępniony ani sprzedany osobom trzecim.
W dowolnej chwili możesz zmienić swoje preferencje co do otrzymywanego newslettera bądź całkowicie się z niego wypisać.

Zaufali nam

is growing fast!

We are looking to expand our presence in Poland!

As a Business Development Manager you will:

  • expand business in Poland
  • recruit local talent (sales, agents, trainers, consultants)
  • recruit local trainers and consultants

We offer:

  • Artificial Intelligence and Big Data systems to support your local operation
  • high-tech automation
  • continuously upgraded course catalogue and content
  • good fun in international team

If you are interested in running a high-tech, high-quality training and consulting business.

Apply now!