Szkolenia Zarządzanie

Szkolenia Zarządzanie

Local instructor-led live Management training courses in w Polsce.

Opinie uczestników

★★★★★
★★★★★

Plany szkoleń z technologii Zarządzanie

Title
Czas trwania
Opis
Title
Czas trwania
Opis
14 godziny
Opis
The training is designed to help anyone who is thinking of implementing or working on a balanced scorecard project
7 godziny
Opis
Publiczność Menedżerowie i kierownicy zespołów, którzy muszą być w pełni świadomi kwestii związanych z zarządzaniem i rozwojem swoich pracowników (raporty bezpośrednie i pośrednie) Format kursu Kurs będzie wysoce interaktywną kombinacją: Ułatwione dyskusje Prezentacje slajdów Ćwiczenia i studia przypadków Do końca kursu uczestnicy będą mogli: Zapoznaj się z różnymi umiejętnościami wymaganymi do zarządzania i prowadzenia Rozwijaj swój zespół w najbardziej efektywny sposób Wyjaśnij, jak najlepiej dostarczyć zmiany w swojej części organizacji Lepiej zarządzaj wydajnością pracowników Pomyślnie wynegocjuj preferowane rozwiązania Wyjaśnij, jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami, jakie mogą napotkać w biurze .
28 godziny
Opis
ISO 26262 określa wymagania dotyczące bezpieczeństwa funkcjonalnego w sektorze motoryzacyjnym.

ten prowadzony przez instruktora trening na żywo (na miejscu lub zdalnie) skierowany jest do profesjonalistów samochodowych, którzy chcą wdrożyć normę ISO 26262 w ramach swojej organizacji.

do końca tego szkolenia uczestnicy będą mogli:

- zrozumieć Bezpieczeństwo funkcjonalne, ponieważ odnosi się do rozwoju sprzętu i oprogramowania samochodowego.
- zrozumienie obowiązków prawnych i zgodności z wymaganiami normy ISO 26262.
- wdrożyć procesy bezpieczeństwa określone w normie ISO 26262.

Format kursu

- Interactive wykładu i dyskusji.
- wiele ćwiczeń i praktyk.
- praktyczne wdrożenie w środowisku laboratorium na żywo.

Opcje dostosowywania kursu

- Aby poprosić o szkolenia dostosowane do tego kursu, skontaktuj się z nami, aby zorganizować.
7 godziny
Opis
KAIZEN wywodzi się z języka japońskiego i oznacza "ciągłe doskonalenie", może być stosowany zarówno w miejscu pracy, jak i w procedurach biurowych .
14 godziny
Opis
Kanban Management Professional 1 (KMP1) to wysoce interaktywny dwudaniowy kurs akredytowany przez Lean Kanban University (LKU) Łączy w sobie nauczanie, dyskusje grupowe i wciągającą symulację, aby zilustrować, w jaki sposób metoda Kanban pomaga osobom, zespołom i organizacjom zarządzać i ulepszać dostarczanie produktów i usług swoim klientom Metoda Kanban dostarcza pragmatycznych, możliwych do zastosowania, opartych na dowodach wytycznych dla pomyślnej ewolucyjnej zmiany Zaczyna się od tego, co robisz teraz i dąży do zmian ewolucyjnych, przy jednoczesnym poszanowaniu bieżących ról, obowiązków i stanowisk pracy, i zachęcaniu do przywództwa na wszystkich poziomach Pozwala to organizacjom stopniowo zmieniać procesy biznesowe, definiować i wykorzystywać odpowiednie miary do mierzenia postępów i znacznie zmniejszać ryzyko związane ze złożonymi programami zmian Opuszczasz ten kurs ze znajomością zasad Kanban i ogólnych praktyk oraz umiejętności, które umożliwią ci zastosowanie Kanban z zaufaniem do twojej organizacji Czego się dowiesz? Zidentyfikuj wewnętrzne i zewnętrzne źródła niezadowolenia Analizuj popyt a możliwości Modeluj proces odkrywania wiedzy Projektuj systemy kanban i ich wizualizacje Zidentyfikuj i nadaj priorytety usprawnieniom Wybierz kadencje dla działań Zidentyfikuj klasy usług Co otrzymam? Dwa dni treningu wysokiej jakości z Michaelem Chikiem, który ma 20 lat doświadczenia w tworzeniu oprogramowania Podczas kursu zapewnione zostaną przekąski i lunch Otrzymasz również: Materiały szkoleniowe (druk i elektroniczne) Elektroniczna kopia książki "Kanban Pomyślne zmiany ewolucyjne w biznesie technologicznym" autorstwa Davida J Andersona Członkostwo w LeanKanban University (LKU) Certyfikat ukończenia LeanKanban University (LKU) Dla kogo jest ten kurs? Każdy, kto zajmuje się rozwojem produktu lub wiedzą, pracuje Obejmuje to, ale nie jest ograniczone do następujących: Menedżerowie programów i dostaw Menedżerowie produktów i projektów Twórcy produktów, twórcy oprogramowania i testerzy Osoby pracujące w operacjach lub obsłudze Analitycy biznesowi Zarządzanie na wysokim poziomie Każdy zainteresowany wdrożeniem Agile w swojej organizacji .
14 godziny
Opis
In 1996 John Kotter wrote "Leading Change" which looked at what people did to transform their organisations. Kotter introduced an 8-step change model for helping managers deal with transformational change.

This instructor-led, live training (onsite or remote) is aimed for managers, business owners and strategists planning to implement Kotter's 8 model in their respective organization.

Format of the Course

- Interactive lecture and discussion.
- Lots of exercises and practice.
- Hands-on implementation in a live-lab environment.

Course Customization Options

- To request a customized training for this course, please contact us to arrange.
7 godziny
Opis
Kto powinien wziąć udział: Menedżerowie zainteresowani poprawą produktywności poprzez wdrożenie 5S i chcą się upewnić, że zaczynają tę istotną koncepcję we właściwy sposób Ten kurs szkoleniowy został stworzony dla profesjonalistów ze wszystkich sektorów Może być dostosowany do klinik dentystycznych, laboratoriów, biur itp Nie jest przeznaczony do celów akademickich, ale oferuje praktyczne porady dotyczące wdrażania 5S Kurs jest skierowany do liderów i agentów zmian, którzy chcą się upewnić, że wprowadzają 5S we właściwy sposób Każdy uczestnik kursu będzie miał okazję zapoznać się z doświadczeniem poprzez szereg ćwiczeń, aby zademonstrować, że 5S działa Po ukończeniu szkolenia będziesz: Dowiedz się, jak działa 5S i popraw efektywność o 10 do 30% Umieć identyfikować źródła odpadów i poprawiać rentowność Poznaj przyczyny pięciostopniowego procesu i dowiedz się, jak go wdrożyć Posiadaj narzędzia i procedury w celu usprawnienia procesów Opracuj konkretny plan wprowadzenia 5S do swojego miejsca pracy Jeśli myślisz o zwiększeniu wydajności w miejscu pracy, wygraniu większej liczby zamówień i zadowoleniu klientów przy jednoczesnym zwiększeniu bezpieczeństwa, nie możesz pozwolić sobie na rezygnację z tego kursu .
14 godziny
Opis
Lean Distribution odnosi się do zastosowania koncepcji Lean Manufacturing do dystrybucji, logistyki i łańcucha dostaw. Koncentruje się na dodawaniu wartości dla klientów, jednocześnie identyfikując i eliminując odpady — niczego, co nie & #39; t dodać tę wartość.

w tym instruktorem, szkolenia na żywo, uczestnicy uczą się metodologii, zespołów i narzędzi potrzebnych do wdrożenia Lean w ich własnych centrów dystrybucyjnych i łańcucha dostaw operacji przy jednoczesnym ustanowieniu kultury ciągłego doskonalenia.

szkolenie łączy w sobie sprawy i dyskusje z ćwiczeniami na żywo, praktykami z wykorzystaniem narzędzi, metryk i metod potrzebnych do wdrożenia systemów i procesów Lean. Niektóre z pojęć objętych obejmują:

- Obliczanie prawdziwego kosztu realizacji
- obniżenie całkowitych kosztów w całym łańcuchu dostaw
- pokonywanie odporności na zmiany
- kultywowanie przywództwa i wpajanie myślenia Lean myślenia w całej organizacji

Format kursu

- część wykładu, część dyskusji, ćwiczenia i praktyczne praktyki
14 godziny
Opis
Kiedy przedsiębiorstwo zaczyna się transformacji lean, czy to w produkcji, usług lub technologii, zbyt często dział IT jest pominięty w obrazie Lean IT jest odpowiedzią na to Lean IT jest rozszerzeniem zasad Lean na technologię informatyczną (IT), a główną zasadą jest "eliminacja marnotrawstwa" (praca, która nie dodaje żadnej wartości do produktu lub usługi) W ramach tego instruktażowego szkolenia uczestnicy uczą się, jak rozpakować problem odpadów w organizacji IT Dzięki omówieniu teorii, działań związanych z casestudy i praktycznych ćwiczeń z użyciem narzędzi, metod i wymaganych danych uczestnicy poznają umiejętności krytycznego myślenia, analityczne i komunikacyjne niezbędne do rozwiązania problemu odpadów w operacjach IT W ramach tego interaktywnego procesu uczestnicy uczą się, jak stosować zasady i praktyki Lean IT w swojej własnej organizacji i ustanawiać kulturę ciągłego doskonalenia w IT Po zakończeniu kursu uczestnicy poznają wpływ i rolę działu IT w transformacji Lean organizacji W praktyce uczestnicy nauczą się: mierzyć wydajność biznesową oszacuj zwrot z "innowacji" oceniać procesy biznesowe i identyfikować odpady zmniejszyć koszty operacyjne poprawić jakość i wydajność poprawiać poziomy usług, zarządzać zmianami i wykorzystywać pojawiające się technologie zachowują jakość i stabilność w czasie sprawiają, że "Lean thinking" jest integralną częścią przedsiębiorstwa i każdego zestawu narzędzi dla profesjonalistów IT Publiczność Menedżerowie i specjaliści pracujący w organizacji IT Format kursu Wykład częściowy, dyskusja częściowa, ćwiczenia i ćwiczenia praktyczne .
14 godziny
Opis
Lean Management to podejście do zarządzania organizacją Promuje długoterminowy obraz pracy i kulturę ciągłego doskonalenia, dążąc do ciągłego i systematycznego osiągania małych, przyrostowych zmian w procesach w celu poprawy wydajności i jakości W ramach tego instruktażowego szkolenia uczestnicy uczą się, jak stosować zasady i praktyki Lean w kontekście produkcji i ustalać kulturę ciągłego doskonalenia Szkolenie łączy działania związane z przypadkami i dyskusje z żywą, praktyczną praktyką przy użyciu narzędzi, wskaźników i metod potrzebnych do wdrożenia systemów i procesów Lean Niektóre z tych koncepcji obejmują: Określanie głównej przyczyny nieefektywności Mierzenie wydajności Realizacja cyklu ciągłego doskonalenia Organizowanie wydarzeń Kaizen Wpajanie mentalności Lean myślenia całej organizacji Publiczność Menedżerowie biznesowi Kierownicy i doradcy ds Zapewnienia jakości Format kursu Wykład częściowy, dyskusja częściowa, ćwiczenia i podstawowa praktyka handson .
7 godziny
Opis
Kto powinien wziąć udział: Lean i zmiany agentów, liderów operacyjnych i specjalistów, którzy chcą upewnić się, że zaczynają tę podstawową koncepcję we właściwy sposób Ten kurs szkoleniowy został stworzony dla profesjonalistów ze wszystkich sektorów produkcji itp Nie jest przeznaczony do celów akademickich, ale oferuje praktyczne porady dotyczące wdrażania 5S w zakładzie produkcyjnym Kurs jest skierowany do liderów i agentów zmian, którzy chcą się upewnić, że wprowadzają 5S we właściwy sposób Każdy uczestnik kursu będzie miał okazję zapoznać się z doświadczeniem poprzez szereg ćwiczeń, aby zademonstrować, że 5S działa Po ukończeniu szkolenia będziesz: Dowiedz się, jak działa 5S i popraw efektywność o 10 do 30% Umieć identyfikować źródła odpadów i poprawiać rentowność Poznaj przyczyny pięciostopniowego procesu i dowiedz się, jak go wdrożyć Posiadać narzędzia i procedury w celu usprawnienia procesów produkcyjnych Opracuj konkretny plan wprowadzenia 5S do swojego miejsca pracy Jeśli myślisz o zwiększeniu wydajności w miejscu pracy, wygraniu większej liczby zamówień i zadowoleniu klientów przy jednoczesnym zwiększeniu bezpieczeństwa, nie możesz pozwolić sobie na rezygnację z tego kursu .
14 godziny
Opis
Lean Management jest skoncentrowanie się na kliencie, rozwijanie i utrzymywanie systemów i procesów, aby zapewnić wartość dla klientów. Usługi odchudzone to zastosowanie koncepcji Lean do operacji serwisowych.

w tym szkolenia prowadzone przez instruktora, na żywo (na miejscu lub zdalnie), uczestnicy uczą się, jak stosować zasady i praktyki Lean w swojej własnej organizacji i ustanowić kulturę ciągłego doskonalenia.

to interaktywne szkolenie łączy w sobie sprawy i dyskusje z ćwiczeniami na żywo, praktyczne przy użyciu narzędzi, metryk i metod potrzebnych do wdrożenia systemów i procesów Lean. Co więcej, ten trening ma na celu zaszczepić myślenia chudego myślenia.

Format kursu

- część wykładu, część dyskusji, ćwiczenia i praktyczne praktyki
14 godziny
Opis
Instead of supporting deep analysis and large shifts, the McKinsey 7-S model is great for analyzing how coherent your company is. If you know that you need to change your act, but you’re not sure what to do, this is the change management model for you.

This instructor-led, live training (onsite or remote) is aimed at managers, business owners and strategists planning to implement McKinsey 7s model in their respective organization.\

Format of the Course

- Interactive lecture and discussion.
- Lots of exercises and practice.

Course Customization Options

- To request a customized training for this course, please contact us to arrange.
21 godziny
Opis
Publiczność

- Personel, który musi być w pełni świadomy problemów związanych z wpływem i unikaniem konfliktu z:

- Ich koledzy
- Ich szefowie
- Ich klienci wewnętrzni i zewnętrzni oraz interesariusze

Cele kursu

Do końca kursu uczestnicy będą mogli:

- Doceń potrzebę zarządzania własnym zachowaniem, zanim będą mogli wpływać na zachowania innych
- Zapoznaj się z mocnymi i słabymi stronami różnych dostępnych mediów komunikacyjnych
- Zarządzaj swoimi wewnętrznymi i zewnętrznymi klientami oraz interesariuszami

Format

Kurs będzie wysoce interaktywną kombinacją:

- Ułatwione dyskusje
- Prezentacje slajdów
- Ćwiczenia i
- Studium przypadku
14 godziny
Opis
Publiczność Kurs ten został stworzony dla analityków, prognostów, którzy chcą wprowadzić lub ulepszyć prognozowanie, co może być związane z prognozowaniem sprzedaży, prognozowaniem ekonomicznym, prognozowaniem technologii, zarządzaniem łańcuchem dostaw i prognozowaniem popytu lub podaży Opis Kurs ten prowadzi delegatów poprzez serie metodologii, frameworków i algorytmów, które są przydatne przy wyborze sposobu przewidywania przyszłości na podstawie danych historycznych Wykorzystuje standardowe narzędzia, takie jak Microsoft Excel lub niektóre programy Open Source (w szczególności projekt R) Zasady zawarte w tym kursie mogą być implementowane przez dowolne oprogramowanie (np SAS, SPSS, Statistica, MINITAB) .
21 godziny
Opis
Publiczność

Personel, który musi być w pełni świadomy zagadnień związanych z zarządzaniem ludźmi i zespołem w celu:

- Sami
- Ich koledzy (rówieśnicy)
- Ich szefowie
- Ich członkowie zespołu
- Ich klienci wewnętrzni i zewnętrzni oraz interesariusze

Format kursu

Kurs będzie wysoce interaktywną kombinacją:

- Ułatwione dyskusje
- Prezentacje slajdów
- Ćwiczenia i
- Studium przypadku

Do końca kursu uczestnicy będą mogli:

- Doceń potrzebę zarządzania własnym zachowaniem, zanim będą mogli wpływać na zachowania innych
- Zapoznaj się z mocnymi i słabymi stronami różnych dostępnych mediów komunikacyjnych
- Doceń, jak zarządzać, motywować i rozwijać członków swojego zespołu
- Zarządzaj swoimi wewnętrznymi i zewnętrznymi klientami oraz interesariuszami
- Wyjaśnij, jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami, jakie mogą napotkać w biurze
21 godziny
Opis
Auditor Audytora Audytu / Auditu wiodącego (ISO 9001) wyjaśnia, co powinien osiągnąć QMS (System Zarządzania Jakością) Wyjaśnia również wymagania udanego audytu SZJ Wymagania te stanowią podstawę ciągłego doskonalenia w kierunku ulepszonych produktów i usług dla Klienta W ramach tego instruktażowego szkolenia na żywo uczestnicy poznają zasady, procedury i dokumentacje audytu SZJ, przechodząc przez serię studiów przypadków, dyskusji grupowych oraz ćwiczeń i ćwiczeń Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą mogli: Określ wymagania dla pomyślnego auditu SZJ Utwórz listę kontrolną audytu dla przykładowego scenariusza audytu Przedstaw wyniki zgodnie z wymaganiami ISO 9001 Pisz i oceniaj niezgodności oraz oceniaj propozycje działań korygujących Przygotuj i przedstaw przekonującą ocenę najwyższemu kierownictwu zgodnie z polityką i celami organizacji Publiczność Audytorzy, którzy są lub będą zaangażowani w audyt SZJ Konsultanci i menedżerowie zaangażowani w programy jakości Osoby, które muszą pracować z audytorami SZJ Format kursu Wykład częściowy, dyskusja częściowa, ćwiczenia i ciężka praktyka handson .
35 godziny
Opis
Przegląd Ten 5-dniowy kurs pomoże delegatom w rozwijaniu ich umiejętności strategicznego myślenia, planowania i zarządzania, w tym taktycznych i operacyjnych wymagań dla udanego wdrożenia w środowisku bankowym Kurs zajmie się trudnymi problemami związanymi z zarządzaniem konfliktem, zarządzaniem zmianą, tym, co czyni dobrego lidera i jak motywować zespół Korzystając z interaktywnych studiów przypadków, a także z przykładów branżowych, delegaci będą zachęcani do dzielenia się doświadczeniami i wyzwaniami, aby pomóc w tworzeniu praktycznych i skoncentrowanych na pracy rozwiązań, które będą mogli wykorzystać i wykorzystać Głównym celem programu jest wyposażenie kadry kierowniczej w umiejętności skanowania środowiska biznesowego, aby odkryć zyskowne możliwości biznesowe, a także opracować strategie zdobywania przewagi konkurencyjnej w coraz bardziej konkurencyjnym środowisku biznesowym Między innymi program dostarczy informacji na temat najlepszych praktyk i zachowań przywódczych, które wzmocnią zdolność kierownictwa do radzenia sobie ze złożonością i niepewnością zarządzania instytucją finansową o wysokich osiągach Cele kształcenia Po uczestnictwie w tym kursie delegaci będą mogli: Opisz główne problemy, z którymi boryka się duży bank; Wyjaśnij różne podejścia do planowania rozwoju organizacji; Analizuj obecne otoczenie biznesu i wpływy wpływające na organizację; Analizuj zasoby wewnątrz organizacji i poza nią; Wyjaśnij różne podejścia do strategii zarządzania i umieść je w biznesplanie; Oceń alternatywne strategie rozwoju, aby rekomendować te najbardziej odpowiadające potrzebom firmy Zastosuj głębsze zrozumienie strategicznych planów rozwoju; Obiektywnie dyskutować o zagrożeniach, korzyściach i kosztach towarzyszących wdrożeniu nowej strategii, w tym zarządzaniu konfliktem w zespole; Określ podejścia do zarządzania zidentyfikowanymi zagrożeniami; Przeanalizować potencjalny wpływ na jego firmę (zarówno pozytywną, jak i negatywną), która będzie wynikiem wdrożenia nowej strategii; Projektowanie polityk, systemów i procesów w celu pomyślnego wdrożenia wyłaniających się planów strategicznych; Obejmują kluczowe etapy zarządzania zmianami Kto powinien uczęszczać Kierownicy ds Produktów / usług Nowo mianowani i uznani menedżerowie i kierownicy zespołów Szefowie operacji Starsi dyrektorzy banków Menedżerowie zasobów ludzkich Menedżerowie operacyjni Menedżerowie ds Marketingu Metodologia Kurs składa się z warsztatów uproszczonych, uzupełnionych studiami przypadków zaczerpniętymi z kombinacji opublikowanych przykładów z życia codziennego i / lub praktycznych doświadczeń Uczestnicy będą również mogli pracować w małych grupach, aby zsyntetyzować pomysły i strategie oraz zastosować materiał w kontekście własnych organizacji / działów Otwarte dyskusje na forum będą również kluczowym elementem .
7 godziny
Opis
Kurs ten został stworzony dla decydentów, których głównym celem nie jest wykonywanie obliczeń i analiz, ale ich zrozumienie i umiejętność wyboru rodzaju metod statystycznych istotnych w planowaniu strategicznym organizacji.

Na przykład potencjalny uczestnik musi podjąć decyzję, ile próbek należy zebrać, zanim będzie mógł podjąć decyzję, czy produkt ma zostać uruchomiony, czy nie.

Jeśli potrzebujesz dłuższego kursu obejmującego podstawy myślenia statystycznego, spójrz na 5-dniowe szkolenie "Statystyka dla menedżerów".
21 godziny
Opis
strategiczne myślenie odnosi się do procesu myślenia przez problemy i sytuacje poprzez duży obiektyw obrazu, biorąc pod uwagę konsekwencje różnych działań, a następnie działając na najbardziej idealną strategię dla ogólnego sukcesu biznesowego.

Good myślicieli strategicznych spojrzeć na wyzwania i możliwości analitycznie i uważają je w kontekście firmy & #39; s wizji i celów. Czy używane przez Menedżera strategii rozważa, jak przydzielić inwestycji lub dewelopera firmy oceny potencjału ekspansji na nowy rynek, myślenie strategiczne jest umiejętnością, którą można nauczyć się, praktykowane i wyrafinowane. Myślenie strategiczne daje menedżerom jasność i przewagę niezbędną do podejmowania lepszych decyzji i ciągłego przenoszenia swoich firm we właściwym kierunku.

w tym prowadzony przez instruktora, szkolenia na żywo, chodzimy nowych menedżerów poprzez Najważniejsze koncepcje myślenia strategicznego, wprowadzenie teorii w praktyce poprzez zadania oparte na zadaniach opartych na rzeczywistych przypadkach życia. Uczestnicy zyskują wyjątkową okazję do poznawania nowych sposobów myślenia, wdrażania kluczowych koncepcji w celu rozwiązywania problemów, refleksji nad tym, jak te zasady mają zastosowanie do ich własnej pracy, oraz do słuchania i dzielenia się własnymi perspektywami z ich instruktorem i kolegami z klasy.

Format kursu

- uczestnicy zyskają zrozumienie Big-Picture, co napędza ich działalności i jak ich rola w organizacji przyczynia się do celów biznesowych & #39; s, wizja, i dolnej linii. Kurs jest interaktywny i oparty na działaniach, w przypadku studiów, zadań zespołowych i indywidualnej prezentacji oraz rozwiązywania problemów, co stanowi ważną część kursu.
14 godziny
Opis
Szkolenie to zostało stworzone dla inwestorów, właścicieli firm, dyrektorów, menedżerów, kadry kierowniczej i analityków, którzy muszą rozwijać umiejętności planowania strategicznego. Nie jest przeznaczony do celów akademickich, ale do rozpoczęcia realizacji swoich marzeń już dziś.

Kurs koncentruje się na planowaniu strategicznym dla firm, w których najważniejsza jest elastyczność i ciągłe uczenie się. Główny nacisk kładzie się na strategię korporacyjną i inwestycyjną z wykorzystaniem aktualnych przykładów z życia codziennego. Każdy uczestnik kursu będzie miał okazję stworzyć plan strategiczny i nauczyć się go wdrażać w praktyce.
21 godziny
Opis
Publiczność Starsi menedżerowie, którzy potrzebują wglądu w zagadnienia zarządzania strategicznego i jego zastosowania Format kursu Kombinacją: Ułatwione dyskusje Prezentacje slajdów CaseStudies i przykłady Do końca kursu uczestnicy będą mogli: Określ kwestie leżące u podstaw skutecznego przywództwa strategicznego i link do silnego klimatu organizacyjnego Opisz szereg strategicznych modeli biznesowych i ich potencjalne implikacje dla ich własnej działalności Zdefiniuj kluczowe pojęcia, które stanowią podstawę tworzenia wydajnych zespołów i zarządzania zmianami Zdefiniuj i zastosuj kluczowe miary finansowe o strategicznym sukcesie .
7 godziny
Opis
Czy zmagasz się z wdrażaniem Agile w swojej organizacji? Czy zmiana jest zbyt nakazowa? Czy twoje zespoły są przeciążone i mniej wydajne, ale wciąż zbyt odporne na rewolucyjną zmianę? Wybierz "Alternatywną ścieżkę do zręczności" i wdrożyć ewolucyjną i humanitarną metodę zarządzania zmianą, która nie zmienia twojego procesu, ale poprawia go Metoda Kanban dostarcza pragmatycznych, możliwych do zastosowania, opartych na dowodach wytycznych dla pomyślnej ewolucyjnej zmiany Zaczyna się od tego, co robisz teraz i szanuje bieżące role, obowiązki i stanowiska Pozwala to organizacjom stopniowo zmieniać procesy biznesowe, definiować i wykorzystywać odpowiednie miary do mierzenia postępów i znacznie zmniejszać ryzyko związane ze złożonymi programami zmian Jeśli Twój zespół jest przytłoczony, Kanban może pomóc ci w kontrolowaniu pracy Kanban to nowa technika dynamicznego zarządzania procesem i odkrywania wąskich gardeł Szkolenie zapewnia umiejętności i wiedzę niezbędną do zastosowania Kanban w swojej pracy i nauczy się, jak określać, nad czym teraz pracować, co pozostawiać do końca, a co na zawsze zdjąć z listy zadań Wyniki nauki Uczestnicy powinni zapoznać się z metodą Kanban Powinni umieć zaprojektować i wdrożyć podstawową tablicę Kanban Powinny one być w stanie zrozumieć typy elementów pracy i ryzyko związane z określonymi elementami pracy Powinni zapoznać się z różnorodnymi projektami i stylami zespołów Team Kanban i wiedzieć, jak wybrać projekt najlepiej pasujący do ich kontekstu Powinni być świadomi planu szkolenia oraz wartości i korzyści, jakie należy uzyskać na każdym etapie "alternatywnej ścieżki do zręczności" Kto powinien uczęszczać Ten kurs jest przeznaczony dla każdego profesjonalisty, który jest częścią środowiska rozwoju produktu lub wiedzy i który jest zainteresowany odkrywaniem, w jaki sposób Kanban może pomóc poprawić środowisko pracy Kanban działa w wielu funkcjach organizacji, od starszych pracowników, którzy chcą zaadaptować Lean Management do członków zespołów dostawczych gotowych usprawnić swoje metody pracy Poprzedni uczestnicy naszych zajęć pełnili takie role jak: Wyższe stanowiska kierownicze (CxO) Kierownicy programów i projektów Menedżerowie produktu, właściciele produktów i analitycy biznesowi Członkowie zespołu Scrum Scrum Masters, Team Leads i Change Agents Product & Software Developers & Testers Zwinni trenerzy i praktycy (Scrum, XP, DSDM, AgilePM itp) Inne role, takie jak specjaliści HR i Finanse Orzecznictwo Ten jednodniowy kurs uczy podstaw Kanban Method® i służy jako punkt wyjścia i punkt wyjścia do alternatywnej ścieżki do zręczności Po pomyślnym zakończeniu tego szkolenia otrzymasz Certyfikat ukończenia z Lean Kanban University® Dodatkowo otrzymasz certyfikat poświadczający Team Kanban Practitioner® (TKP) wraz z Odznaką TKP Project Management Institute (PMI): 7 PDU (Professional Development Units) .
7 godziny
Opis
Ten kurs jest skierowany do osób, które dopiero zaczynają lub dopiero rozpoczynają karierę zawodową w branży Zaprojektowany, aby budować zrozumienie i docenienie korporacyjnego miejsca pracy, oczekiwań i zachowań, z którymi będą musieli się zmierzyć absolwenci rozpoczynający karierę Po zakończeniu kursu mentor zostanie przydzielony na okres 6 miesięcy, w którym odbędzie się do 6 spotkań (przez telefon, skype, itp) Na 121 Cel tych spotkań zostanie określony pomiędzy mentorem a podopiecznym przed każdą sesją i będzie skupiony na kwestiach, które są najważniejsze dla podopiecznego w danym czasie .
14 godziny
Opis
Szkolenie adresowane jest do osób kierującymi zespołami pracowników, kierującymi projektami, chcących w pełni korzystać z potencjału drzemiącego w zespole

Korzyści dla uczestników szkolenia:

- Poznanie charakterystyki poszczególnych grup pokoleniowych
- Nabędą umiejętności odpowiedniego komunikowania się z pracownikami
- Nabędą umiejętności udzielania informacji zwrotne według zasady „tu i teraz”
- Poznanie sposobów na motywowanie pracowników pokolenia X, Y oraz Z
- Poznanie modelowych typów rozmów z pracownikami pokolenia X,Y i Z

Metoda szkolenia:

Szkolenie pomyślane jest jako interaktywne, gdzie udział uczestników sięga ponad 80% czasu. Każda sesja przebiega według podobnej dynamiki, opartej o metodologię opracowaną z uwzględnieniem cyklu Kolba: ćwiczenie otwierające na nowe nawyki (budujące świadomość), mini wykład o technikach (wiedza), ćwiczenie nowych taktyk i technik (umiejętność). Po zamknięciu każdej sesji uczestnicy otrzymują materiały pomocnicze dotyczące omówionej sesji.

Materiał praktyczny jest podsumowywany mini wykładami dającymi teoretyczne podstawy oraz wyjaśniającymi podstawowe mechanizmy psychologiczne, których uczestnicy doświadczają w trakcie pracy na sali szkoleniowej.
35 godziny
Opis
Przegląd Na całym świecie organy regulacyjne coraz częściej łączą poziom ryzyka podejmowanego przez bank z kwotą kapitału, który musi posiadać, a banki i usługi finansowe są coraz częściej zarządzane zgodnie z praktykami zarządzania opartymi na ryzyku Banki, ich produkty, przepisy i rynek globalny stają się coraz bardziej złożone, co powoduje coraz większe wyzwania w zakresie skutecznego zarządzania ryzykiem Kluczową lekcją kryzysu bankowego z ostatnich pięciu lat jest to, że ryzyko jest wysoce zintegrowane i aby efektywnie nimi zarządzać, banki muszą zrozumieć te interakcje Najważniejsze funkcje to: objaśnienie aktualnych przepisów opartych na ryzyku szczegółowy przegląd głównych zagrożeń, na jakie narażone są banki najlepsze praktyki w branży dotyczące przyjęcia podejścia korporacyjnego do integracji zarządzania ryzykiem w całej organizacji stosowanie technik zarządzania w celu stworzenia kultury o zasięgu całej grupy, aby zapewnić, że każdy bierze aktywny udział w zarządzaniu ryzykiem zgodnie ze strategicznymi celami banków przed którymi wyzwaniami mogą stanąć menedżerowie ryzyka w przyszłości Kurs będzie szeroko wykorzystywać studia przypadków zaprojektowane w celu zbadania, zbadania i wzmocnienia koncepcji i pomysłów objętych w ciągu pięciu dni Historyczne wydarzenia w bankach będą wykorzystywane podczas całego kursu, aby podkreślić, w jaki sposób nie udało im się zarządzać ryzykiem i działaniami, które można było podjąć, aby zapobiec stratom Cele Celem tego kursu jest pomoc kierownictwu banków w opracowaniu odpowiedniej zintegrowanej strategii zarządzania złożonymi i zmieniającymi się ryzykami i przepisami w dzisiejszym międzynarodowym środowisku bankowym W szczególności ten kurs ma na celu umożliwienie kierownictwu wyższego szczebla zrozumienia: główne ryzyko w branży finansowej i główne międzynarodowe przepisy dotyczące ryzyka jak zarządzać aktywami i pasywami banku przy maksymalizacji zwrotu interakcja między rodzajami ryzyka i sposób, w jaki banki wykorzystują zintegrowane podejście do zarządzania nimi ład korporacyjny i najlepsze praktyki w zarządzaniu zróżnicowanymi interesami interesariuszy jak rozwinąć kulturę zarządzania ryzykiem jako narzędzie minimalizujące niepotrzebne podejmowanie ryzyka Kto powinien wziąć udział w tym seminarium Kurs przeznaczony jest dla tych, którzy są nowi w zintegrowanym zarządzaniu ryzykiem, odpowiedzialnym za strategiczne zarządzanie ryzykiem wyższego kierownictwa lub tych, którzy chcą pogłębić wiedzę na temat zarządzania ryzykiem w przedsiębiorstwie Będzie to użyteczne do: Zarządzanie bankowe na poziomie zarządu Starsi menedżerowie Starsi menedżerowie ryzyka i analitycy Starsi dyrektorzy i menedżerowie ds Ryzyka odpowiedzialni za strategiczne zarządzanie ryzykiem Audytorzy wewnętrzni Pracownicy podlegający przepisom i zgodności Specjaliści od skarbowych Zarządzający aktywami i pasywami oraz analitycy Regulatorzy i specjaliści od nadzoru Dostawcy i konsultanci dla banków i branży zarządzania ryzykiem Zarządzania ładem korporacyjnym i zarządzania ryzykiem .
21 godziny
Opis
IATF 16949 lub International Automotive Task Force 16949, jest jednym z najczęściej używanych samochodowych standardów QMS (Quality Management System) w branży.

to prowadzony przez instruktora, szkolenia na żywo (na miejscu lub zdalnie) jest skierowany do profesjonalistów w przemyśle motoryzacyjnym, którzy chcą tworzyć i zarządzać QMS w przestrzeganie standardów IATF 16949.

do końca tego szkolenia uczestnicy będą mogli:

- zrozumieć wymagania IATF 16949.
- Tworzenie systemu zarządzania jakością, który pomaga zapewnić zadowolenie klienta w produkcie końcowym lub usłudze.
- osiągnąć najlepsze praktyki w projektowaniu, rozwoju, produkcji, instalacji i serwisowaniu produktów motoryzacyjnych.

Format kursu

- Interactive wykładu i dyskusji.
- wiele ćwiczeń i praktyk.
- praktyczne wdrożenie w środowisku laboratorium na żywo.

Opcje dostosowywania kursu

- ten kurs ma na celu zapewnienie praktycznej wiedzy, która może być zastosowana do rozwiązywania rzeczywistych problemów, a nie jako Kurs przygotowawczy do certyfikacji.
- Aby poprosić o szkolenia dostosowane do tego kursu, skontaktuj się z nami, aby zorganizować.
14 godziny
Opis
Wprowadzenie.

Każdy z nas służy klientom, a zapewnienie klientom pozytywnej obsługi klienta ma kluczowe znaczenie, dlatego ważne jest stworzenie możliwości powtórzenia działalności.

Kurs obsługi klienta zajmie się wszystkimi typami klientów i sposobami ich lepszej obsługi oraz doskonalenia się w tym procesie. Uczestnicy otrzymają silny zestaw umiejętności obejmujący bezpośrednie rozmowy, techniki telefoniczne, radzenie sobie z trudnymi klientami i generowanie zwrotów.

Cel

Każdy z nas obsługuje klientów, dlatego zapewnienie klientom pozytywnej obsługi klienta ma kluczowe znaczenie, a tworzenie możliwości powtórzenia działalności jest ważne.

To szkolenie w zakresie obsługi klienta ma na celu zapewnienie i doskonalenie się. Uczestnicy otrzymają podstawowy zestaw umiejętności i wiedzę niezbędną dla pracowników pierwszej linii do obsługi kontaktów z klientami przez telefon, pocztę elektroniczną i bezpośrednią rozmowę, przez telefon z trudnymi klientami i generowanie powracającego biznesu.

Korzyści szkoleniowe.

- Zidentyfikuj i spełnij oczekiwania klientów
- Skuteczna komunikacja z klientami
- Zarządzaj postrzeganiem klienta
- Radzić sobie z różnymi rodzajami klientów
- Odpowiadaj skutecznie na osobiste i telefoniczne kontakty z klientami
- Napisz skuteczne e-maile i listy
- Radzić sobie ze stresem
- Dyskusje i ćwiczenia
- W trakcie sesji odbywają się ćwiczenia stymulujące, pozwalające uczestnikom na doskonalenie technik rozwiązywania problemów oraz doskonalenie umiejętności i sposobu myślenia w zakresie obsługi klienta. Ten kurs został zaprojektowany z myślą o szerokiej gamie środowisk obsługi klienta i spełnienia.
14 godziny
Opis
Cel:

Pomagamy analitykom biznesowym zrozumieć, jak skutecznie modelować i weryfikować swoje procesy biznesowe i zasoby w celu zwiększenia elastyczności biznesowej organizacji w oparciu o ich docelową architekturę i zmieniające się potrzeby rynku.

Ten dwudniowy kurs ma na celu pomoc delegatom w nauczeniu się modelowania procesów biznesowych i zasobów w celu dostosowania ich do zmian ich celów, strategii i wpływów w ramach architektury docelowej. Na podstawie kluczowych elementów wydajności biznesowej (strategie, taktyki, KPI, możliwości biznesowe itp.) Uczestnicy uczą się, jak opracowywać proces biznesowy oparty na wizji i kartografię zasobów. Następnie, używając wyłącznie odpowiedniej notacji BPMN i UML dostosowanej do ich języka, rozumieją, jak dostosować je do zmieniających się strategii, taktyk i polityk.
14 godziny
Opis
skuteczna strategii obsługi klienta jest niezbędna dla rozwoju firmy.... strategii obsługi klienta odgrywa ważną rolę w budowaniu satysfakcji klienta , pomagając zachować lojalnych klientów i zwiększyć poziom powtarzania działalności.

ten kurs skupia się na strategiach i umiejętnościach budowania relacji z klientami przez całe życie poprzez rozwijanie cennych i skutecznych strategii opieki nad klientem.

zadowolonych klientów może, poprzez rozmowy i opowieści, stają się dobrowolne ambasadorów Twojej firmy i są wysoce prawdopodobne, aby polecić swoje usługi lub produkty do innych.

ten kurs pomoże również uczestnikom skutecznie komunikować się, odpowiednio i jasno we wszystkich sytuacjach.

cele

pomaga uczestnikom w opracowaniu efektywnej strategii obsługi klienta, projektowaniu i wdrażaniu systemów, które skupiają się na zaspokajaniu potrzeb klienta i benchmarku ich usług wobec konkurentów, Sprawdź jakość swojej aktualnej obsługi klienta, ustal cele i ustal strategię, aby sprostać następującym celom.

- Tworzenie i zwiększanie jakości obsługi klienta.
- krytycznych umiejętności obsługi klienta.
umiejętności komunikacyjne - z klientami
- rozmowy przez telefon

- E-mail do wzmocnienia obsługi klienta …
- jak radzić sobie z trudnymi klientami
- nakazów i zakazów obsługi klienta

Format kursu

- interaktywne wykłady i dyskusje.
- wiele ćwiczeń i praktyk.
- praktyczne wdrożenie w środowisku Live-Lab.

Opcje dostosowywania kursu

- na zamówienie szkolenia dostosowane do tego kursu, skontaktuj się z nami, aby zorganizować.
- , aby dowiedzieć się więcej o ___, odwiedź stronę: ___

Nadchodzące szkolenia z technologii Zarządzanie

Szkolenie Zarządzanie, Zarządzanie boot camp, Szkolenia Zdalne Zarządzanie, szkolenie wieczorowe Zarządzanie, szkolenie weekendowe Zarządzanie, Kurs Zarządzanie,Kursy Zarządzanie, Trener Zarządzanie, instruktor Zarządzanie, kurs zdalny Zarządzanie, edukacja zdalna Zarządzanie, nauczanie wirtualne Zarządzanie, lekcje UML, nauka przez internet Zarządzanie, e-learning Zarządzanie, kurs online Zarządzanie, wykładowca Zarządzanie

Kursy w promocyjnej cenie

Newsletter z promocjami

Zapisz się na nasz newsletter i otrzymuj informacje o aktualnych zniżkach na kursy otwarte.
Szanujemy Twoją prywatność, dlatego Twój e-mail będzie wykorzystywany jedynie w celu wysyłki naszego newslettera, nie będzie udostępniony ani sprzedany osobom trzecim.
W dowolnej chwili możesz zmienić swoje preferencje co do otrzymywanego newslettera bądź całkowicie się z niego wypisać.

Zaufali nam

is growing fast!

We are looking to expand our presence in Poland!

As a Business Development Manager you will:

  • expand business in Poland
  • recruit local talent (sales, agents, trainers, consultants)
  • recruit local trainers and consultants

We offer:

  • Artificial Intelligence and Big Data systems to support your local operation
  • high-tech automation
  • continuously upgraded course catalogue and content
  • good fun in international team

If you are interested in running a high-tech, high-quality training and consulting business.

Apply now!