
Praktyczne szkolenia na żywo z Zarządzania.
Na kursach dowiesz się jak budować zespół i nim kierować, zarządzać zmianą i projektami.
Szkolenie na żywo może odbywać się lokalnie w siedzibie klienta w Polsce lub w centrach szkoleniowych NobleProg w Polsce
Zdalne szkolenie online odbywa się za pomocą interaktywnego, zdalnego pulpitu DaDesktop .
NobleProg Twój lokalny dostawca szkoleń.
Opinie uczestników
Podobal mi sie sposob przekazywania wiedzy i atmosfera
PAWEŁ PIETRAS
Szkolenie: Bezstresowe zarządzanie sobą w czasie - jak mieć zawsze określone cele i być efektywnym w ich realizacji.
kontakt z trenerem, interakcja, cwiczenia
mart Sekscinska - Centrum Innowacji ProLearning
Szkolenie: Managing Agile Projects with Lean and Kanban
Praktyczne podejscie
Radoslaw Lipski - Centrum Innowacji ProLearning
Szkolenie: Managing Agile Projects with Lean and Kanban
Energia prowadzącego, sposób prowadzenia
Ilona Matys - Centrum Innowacji ProLearning
Szkolenie: Managing Agile Projects with Lean and Kanban
Duża ekonomiczne wiedza trenera i przykłady z życia wzięte
Anna Matuszewska - NetworkedAssets Sp. z o.o.
Szkolenie: Planowanie strategiczne w praktyce
Wiedza i sposob prowadzenia szkolenia. To ze szkolenie oparte bylo na doswiadczeniach prowadzacego
Marcin Tomków - NetworkedAssets Sp. z o.o.
Szkolenie: Planowanie strategiczne w praktyce
Obszerna wiedza praktyczna, co przyczynilo się do tego , ze szkolenie nie bylo suche.
Malgorzata Granz - NetworkedAssets Sp. z o.o.
Szkolenie: Planowanie strategiczne w praktyce
Sposób przekazania zagadnień obejmujących szkolenie.
ZBIGNIEW ROGOWSKI - F.H.P PAK Sp z o.o.
Szkolenie: Lean Management: Lean Management in Manufacturing
ćwiczenia, jakość materiałów
F.H.P PAK Sp z o.o.
Szkolenie: Lean Management: Lean Management in Manufacturing
Ćwiczenia
Joanna Skrzyniecka - F.H.P PAK Sp z o.o.
Szkolenie: Lean Management: Lean Management in Manufacturing
Całe szkolenie było bardzo interesujące, podobało mi się obrazowe/praktyczne przedstawienie niektórych zagadnień co zdecydowanie ułatwiało zrozumienie pewnych kwestii. Pani Karolina mówiła jasno i zrozumiale, łatwo przyswajalnym językiem, zbudowała w grupie bardzo miłą atmosferę co ułatwiało przyswajanie nowej wiedzy. Jestem pod ogromnym wrażeniem bogactwa wiedzy, którym dysponuje Pani Karolina i w dużej mierze podczas szkolenia w bardzo ciekawy sposób nam ją przekazała. Po szkoleniu czuję się wzbogacona nową wiedzą, którą staram się wprowadzać na swoim stanowisku pracy. Jestem bardzo, bardzo zadowolona ze szkolenia i cieszę się, że moje szefostwo dało mi możliwość w nim uczestnictwa, a Pani Karolinie bardzo dziękuję za bardzo miły i owocnie spędzony czas.
Patrycja Jaśkiewicz - F.H.P PAK Sp z o.o.
Szkolenie: Lean Management: Lean Management in Manufacturing
Trener, Richard był bardzo dobry.
Lisa Johansen
Szkolenie: The Compliance and MLRO Refresher Programme
Machine Translated
Tabitha była wciągająca, bardzo kompetentna, jasna i przygotowana.
Cécile McNeil
Szkolenie: Corporate Governance
Machine Translated
Była bardzo ujmująca i przedstawiła płynną dostawę materiału kursu.
Karli Buckle
Szkolenie: Corporate Governance
Machine Translated
Naprawdę podobał mi się ten kurs, ponieważ był krótki i na temat.
MUSAAD ALOLAYAN
Szkolenie: Handling Conflict with Confidence
Machine Translated
Podobał mi się styl wiedzy i prezentacji alistair.
yvette pranger
Szkolenie: Strategic Planning in Practice
Machine Translated
Cały dzień był po prostu wspaniały i zrelaksowany, co naprawdę pomogło. Wszystkie wydruki naprawdę pomogły.
Louise Mackrell
Szkolenie: Corporate Governance
Machine Translated
Koncepcje są pokazane w taki sposób, że można je zastosować w rzeczywistych sytuacjach. Ze względu na rozmiar klasy dyskusja była nieco bardziej nieoficjalna, co zaowocowało bardziej odpłatną i otwartą dyskusją.
Cezar Canlas
Szkolenie: Strategic Planning in Practice
Machine Translated
Bardzo praktyczne. Trener był bardzo elastyczny w zapewnianiu, że spełniamy nasze potrzeby.
Eric Guevarra
Szkolenie: Strategic Planning in Practice
Machine Translated
To była sesja jeden na jeden, więc mogłem zadać konkretne pytania dotyczące moich własnych potrzeb. Kurs bardzo dobrze poruszył ten temat i dał mi wiele pomysłów i działań, które można zabrać ze sobą.
Hazel Matthews
Szkolenie: Corporate Governance
Machine Translated
Możemy ćwiczyć w prawdziwej sytuacji, a Helen udzieliła mi wielu praktycznych wskazówek.
Elisa Venturini
Szkolenie: Assertiveness
Machine Translated
Ogólnie cieszyłem się z tego tematu.
Alberto Banzon
Szkolenie: Lean Management: Lean management in manufacturing
Machine Translated
Personel zarządzający Armscor bierze to na poważnie.
Ed Huet - Armscor
Szkolenie: Lean Management: Lean management in manufacturing
Machine Translated
Alvin wykonał świetną robotę, angażując uczestników. Przekazał wiele przykładów swoich osobistych doświadczeń z wdrażaniem lean i ma (i dobrze to widać) bardzo angażującą osobowość. Świetny intruz, który sprawia, że nauka jest przyjemna i dobrze angażuje publiczność!
Don Dehmlow - Armscor
Szkolenie: Lean Management: Lean management in manufacturing
Machine Translated
Ćwiczenie, które wykonujemy, aby zastosować to, czego się nauczyliśmy.
Joey Espinosa - Armscor
Szkolenie: Lean Management: Lean management in manufacturing
Machine Translated
Szkolenie było bardzo kompetentne i pomysłowe.
Nomer Velena - Armscor
Szkolenie: Lean Management: Lean management in manufacturing
Machine Translated
Kiedy nasz trener wychodzi z nami na zewnątrz, przekazuje nam wstępną ocenę zakładu i faktycznie odnosi bieżący stan do technik, które podzielił.
Ma. Angeloubert Pelonio - Armscor
Szkolenie: Lean Management: Lean management in manufacturing
Machine Translated
Mapowanie strumienia wartości, koncepcja i praktyka Lean , identyfikacja odpadów procesowych
Emmanuel Erickson Dacanay - Armscor
Szkolenie: Lean Management: Lean management in manufacturing
Machine Translated
Ćwiczenie Lean - 8 strat
Arnold Mascareñas
Szkolenie: Lean Management: Lean management in manufacturing
Machine Translated
To było interaktywne. W ogóle nie było nudno.
ITPPL Services, Inc.
Szkolenie: Management and Team Development
Machine Translated
Podoba mi się wszystko na temat szkolenia. Nauczyłem się nowych rzeczy szczególnie w zarządzaniu konfliktami.
ITPPL Services, Inc.
Szkolenie: Management and Team Development
Machine Translated
Trener jest bardzo kompetentny w tej dziedzinie. Wiele się od niego nauczyłem, ponieważ jego dyskusje były bardzo wnikliwe i miały zastosowanie w naszej branży i miejscu pracy. Czuję się bardzo zadowolony pod koniec.
Genafe Grace Amon - ITPPL Services, Inc.
Szkolenie: Management and Team Development
Machine Translated
Trener jest dobrze zorientowany i ma dobre relacje z publicznością.
Irish May Palmero - ITPPL Services, Inc.
Szkolenie: Management and Team Development
Machine Translated
Osobiste doświadczenie, które przekazał nam trener, który zapewnia lekcje i uczy, jak radzić sobie w każdej sytuacji.
ITPPL Services, Inc.
Szkolenie: Management and Team Development
Machine Translated
Trener był bardzo dobrze przygotowany, a cele szkolenia zostały spełnione.
Krishna Gisselle Dalen - ITPPL Services, Inc.
Szkolenie: Management and Team Development
Machine Translated
Nowe podejście 5 i jego dobry efekt dla naszej firmy, jeśli zostanie wdrożony.
Noel Nadnadin - Armscor
Szkolenie: Lean Management: Lean management in manufacturing
Machine Translated
Cieszyłem się odrodzoną uważnością w miejscu pracy.
Paolo Emerson Lagrosas - Armscor
Szkolenie: Lean Management: Lean management in manufacturing
Machine Translated
Naprawdę podobał mi się konflikt Konfliktów.
ITPPL Services, Inc.
Szkolenie: Management and Team Development
Machine Translated
Trener wie, kiedy rzucać pięścią linie, aby utrzymać czujność na dyskusjach.
Reynaldo II Avila - Armscor
Szkolenie: Lean Management: Lean management in manufacturing
Machine Translated
Plany szkoleń z technologii Zarządzanie
Kurs został stworzony dla analityków, prognostów chcących wprowadzić lub ulepszyć prognozowanie, które mogą być związane z prognozowaniem sprzedaży, prognozowaniem ekonomicznym, prognozowaniem technologii, zarządzaniem łańcuchem dostaw i prognozowaniem popytu lub podaży.
Opis
Kurs prowadzi uczestników poprzez szereg metodologii, ram i algorytmów, które są przydatne przy wyborze sposobu przewidywania przyszłości na podstawie danych historycznych.
Wykorzystuje standardowe narzędzia, takie jak Microsoft Excel lub niektóre programy Open Source (w szczególności projekt R).
Zasady omówione w tym kursie mogą być implementowane przez dowolne oprogramowanie (np. SAS, SPSS, Statistica, MINITAB ...)
ten prowadzony przez instruktora trening na żywo (na miejscu lub zdalnie) skierowany jest do profesjonalistów samochodowych, którzy chcą wdrożyć normę ISO 26262 w ramach swojej organizacji.
do końca tego szkolenia uczestnicy będą mogli:
- zrozumieć Bezpieczeństwo funkcjonalne, ponieważ odnosi się do rozwoju sprzętu i oprogramowania samochodowego.
- zrozumienie obowiązków prawnych i zgodności z wymaganiami normy ISO 26262.
- wdrożyć procesy bezpieczeństwa określone w normie ISO 26262.
Format kursu
- Interactive wykładu i dyskusji.
- wiele ćwiczeń i praktyk.
- praktyczne wdrożenie w środowisku laboratorium na żywo.
Opcje dostosowywania kursu
- Aby poprosić o szkolenia dostosowane do tego kursu, skontaktuj się z nami, aby zorganizować.
Metoda Kanban zapewnia pragmatyczne, praktyczne i oparte na dowodach wskazówki dotyczące udanej zmiany ewolucyjnej. Zaczyna się od tego, co robisz teraz i dąży do zmian ewolucyjnych, przy jednoczesnym poszanowaniu obecnych ról, obowiązków i tytułów zawodowych oraz zachęcaniu do przywództwa na wszystkich poziomach. Pozwala to organizacjom na stopniowe rozwijanie procesów biznesowych, definiowanie i stosowanie odpowiednich wskaźników do pomiaru postępów oraz znaczne zmniejszenie ryzyka związanego ze złożonymi programami zmian.
Opuścisz ten kurs, znając zasady Kanban i ogólne praktyki oraz umiejętności, które pozwolą Ci z powodzeniem zastosować Kanban w swojej organizacji.
Czego się nauczysz
- Zidentyfikuj wewnętrzne i zewnętrzne źródła niezadowolenia
- Analiza popytu a możliwości
- Modeluj proces odkrywania wiedzy
- Projektowanie systemów kanban i ich wizualizacje
- Identyfikacja i ustalenie priorytetów ulepszeń
- Wybierz kadencje dla działań
- Określ klasy usług
Co otrzymam?
Materiały szkoleniowe (drukowane i elektroniczne)
Electron ic egzemplarz książki „Kanban - Udane zmiany ewolucyjnej na swojej Technologii Business ” David J. Anderson
Członkostwo w Lean Banan University (LKU)
Certyfikat Lean Banban University (LKU) ukończenia kursu
Dla kogo jest ten kurs?
Każdy, kto jest zaangażowany w rozwój produktu lub pracę z wiedzą. Obejmuje to, ale nie ogranicza się do następujących:
Menedżerowie programów i dostaw
Kierownicy produktu i projektu
Twórcy produktów, twórcy oprogramowania i testerzy
Osoby pracujące w operacjach lub pomocy technicznej
Analitycy Business
Zarządzanie na wysokim szczeblu
Każdy zainteresowany wdrożeniem Agile w swojej organizacji
This instructor-led, live training (online or onsite) is aimed for managers, business owners and strategists planning to implement Kotter's 8 model in their respective organization.
Format of the Course
- Interactive lecture and discussion.
- Lots of exercises and practice.
- Hands-on implementation in a live-lab environment.
Course Customization Options
- To request a customized training for this course, please contact us to arrange.
To szkolenie zostało stworzone dla profesjonalistów ze wszystkich sektorów. Może być dostosowany do klinik dentystycznych, laboratoriów, biur itp. Nie jest przeznaczony do celów akademickich, ale oferuje praktyczne porady dotyczące wdrażania 5S
Kurs jest skierowany do liderów i agentów ds. Zmian, którzy chcą upewnić się, że wprowadzają 5S we właściwy sposób.
Każdy członek kursu będzie miał możliwość zdobycia doświadczenia poprzez szereg ćwiczeń, aby wykazać, że 5S działa
Po ukończeniu szkolenia będziesz:
- Dowiedz się, jak działa 5S i popraw wydajność o 10 do 30%
- Być w stanie zidentyfikować źródła odpadów i poprawić rentowność
- Poznaj przyczyny tego pięcioetapowego procesu i dowiedz się, jak go wdrożyć
- Posiadaj narzędzia i procedury w celu usprawnienia procesów
- Opracuj konkretny plan wprowadzenia 5S w miejscu pracy
Jeśli zastanawiasz się nad poprawą wydajności w miejscu pracy, zdobywaniem większej liczby zamówień i zaspokajaniem potrzeb klientów przy jednoczesnym zwiększeniu bezpieczeństwa, nie możesz sobie pozwolić na rezygnację z tego kursu
W tym prowadzonym przez instruktora szkoleniu na żywo uczestnicy poznają metodologię, zespoły i narzędzia potrzebne do wdrożenia Lean we własnych centrach dystrybucji i operacjach łańcucha dostaw, jednocześnie ustanawiając kulturę ciągłego doskonalenia.
Szkolenie łączy działania i dyskusje z żywymi, praktycznymi praktykami przy użyciu narzędzi, metryk i metod potrzebnych do wdrożenia systemów i procesów Lean . Niektóre z omówionych pojęć obejmują:
- Obliczanie prawdziwego kosztu spełnienia
- Obniżenie całkowitych kosztów w całym łańcuchu dostaw
- Pokonywanie oporu przed zmianą
- Kultywowanie przywództwa i wpojenie myślenia Lean całej organizacji
Format kursu
- Wykład częściowy, dyskusja częściowa, ćwiczenia i praktyka praktyczna
W tym prowadzonym przez instruktora szkoleniu na żywo uczestnicy uczą się, jak rozpakować problem odpadów w organizacji IT. Dzięki omówieniu teorii, studiów przypadków i praktycznej praktyki z narzędziami, metodami i potrzebnymi miernikami, uczestnicy uczą się krytycznego myślenia, umiejętności analitycznych i komunikacyjnych potrzebnych do rozwiązania problemu odpadów w działach IT. W ramach tego interaktywnego procesu uczestnicy uczą się, jak stosować zasady i praktyki Lean IT w swojej organizacji i ustanawiają kulturę ciągłego doskonalenia w IT.
Pod koniec tego kursu uczestnicy zrozumieją wpływ i rolę działu IT w transformacji Lean organizacji. W praktyce uczestnicy nauczą się:
- Zmierz wyniki biznesowe.
- Określ ilościowo zwrot z „innowacji”.
- Oceń procesy biznesowe i identyfikuj odpady.
- Obniż koszty operacyjne.
- Popraw jakość i wydajność.
- Popraw poziom usług, zarządzaj zmianami i korzystaj z nowych technologii.
- Utrzymuj jakość i stabilność w czasie.
- Spraw, aby „ Lean thinking” było integralną częścią przedsiębiorstwa i każdego zestawu narzędzi informatycznych.
Format kursu
- Wykład częściowy, dyskusja częściowa, ćwiczenia i praktyka praktyczna
W tym prowadzonym przez instruktora szkoleniu na żywo (na miejscu lub zdalnie) uczestnicy uczą się, jak stosować zasady i praktyki Lean w kontekście produkcji i ustanawiać kulturę ciągłego doskonalenia.
Szkolenie łączy działania i dyskusje z żywymi, praktycznymi praktykami przy użyciu narzędzi, metryk i metod potrzebnych do wdrożenia systemów i procesów Lean . Niektóre z omówionych pojęć obejmują:
- Określenie podstawowej przyczyny nieefektywności.
- Pomiar wydajności.
- Realizacja cyklu ciągłego doskonalenia.
- Organizowanie wydarzeń Kaizen.
- Wpajanie myślenia Lean całej organizacji.
Format kursu
- Interaktywny wykład i dyskusja.
- Wiele ćwiczeń i ćwiczeń.
- Praktyczne wdrożenie w środowisku laboratoryjnym na żywo.
Opcje dostosowywania kursu
- Aby poprosić o niestandardowe szkolenie na ten kurs, skontaktuj się z nami w celu umówienia.
Lean i zmień agentów, liderów operacyjnych i specjalistów, którzy chcą mieć pewność, że zaczynają tę podstawową koncepcję we właściwy sposób
To szkolenie zostało stworzone dla profesjonalistów ze wszystkich sektorów produkcji itp. Nie jest przeznaczone do celów akademickich, ale oferuje praktyczne porady, jak wdrożyć 5S w zakładzie produkcyjnym
Kurs jest skierowany do liderów i agentów ds. Zmian, którzy chcą upewnić się, że wprowadzają 5S we właściwy sposób.
Każdy członek kursu będzie miał możliwość zdobycia doświadczenia poprzez szereg ćwiczeń, aby wykazać, że 5S działa.
Po ukończeniu szkolenia będziesz:
- Dowiedz się, jak & nbsp; 5S działa i poprawia wydajność o 10 do 30%
- Być w stanie zidentyfikować źródła odpadów i poprawić rentowność
- Poznaj przyczyny tego pięcioetapowego procesu i dowiedz się, jak go wdrożyć
- Posiadaj narzędzia i procedury w celu usprawnienia procesów produkcyjnych
- Opracuj konkretny plan wprowadzenia 5S w miejscu pracy
Jeśli zastanawiasz się nad poprawą wydajności w miejscu pracy, zdobywaniem większej liczby zamówień i zaspokajaniem potrzeb klientów przy jednoczesnym zwiększeniu bezpieczeństwa, nie możesz sobie pozwolić na rezygnację z tego kursu
W tym prowadzonym przez instruktora szkoleniu na żywo (na miejscu lub zdalnie) uczestnicy uczą się, jak stosować zasady i praktyki Lean we własnej organizacji i ustanawiają kulturę ciągłego doskonalenia.
To interaktywne szkolenie łączy działania związane z przypadkami i dyskusje z praktyczną praktyką przy użyciu narzędzi, metryk i metod niezbędnych do wdrożenia systemów i procesów Lean . Ponadto szkolenie to ma na celu zaszczepienie myślenia Lean .
Format kursu
- Wykład częściowy, dyskusja częściowa, ćwiczenia i praktyka praktyczna
Menedżerowie i kierownicy zespołów, którzy muszą być w pełni świadomi problemów związanych z zarządzaniem i rozwojem swoich pracowników (raporty bezpośrednie i pośrednie)
Format kursu
Kurs będzie wysoce interaktywną kombinacją:
- Ułatwione dyskusje
- Prezentacje slajdów
- Ćwiczenia i studia przypadków
Pod koniec kursu delegaci będą mogli:
- Zrozum różne umiejętności wymagane do zarządzania i prowadzenia
- Rozwijaj swój zespół w najbardziej efektywny sposób
- Wyjaśnij, jak najlepiej dostarczać zmiany w swojej części organizacji
- Lepiej zarządzaj wydajnością personelu
- Pomyślnie wynegocjuj preferowane rozwiązania
- Wyjaśnij, jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami, które mogą napotkać w biurze
Szkolenie na żywo prowadzone przez instruktora (na miejscu lub zdalnie) jest przeznaczone dla menedżerów, właścicieli firm i strategów planujących wdrożenie modelu McKinsey 7s w swojej organizacji. \
Format kursu
- Interaktywny wykład i dyskusja.
- Dużo ćwiczeń i ćwiczeń.
Opcje dostosowywania kursu
- Aby poprosić o niestandardowe szkolenie dla tego kursu, skontaktuj się z nami w celu umówienia się.
Personel, który musi być w pełni świadomy problemów związanych z ludźmi i Management zespołem w celu:
- Sami
- Ich koledzy (rówieśnicy)
- Ich szefowie
- Ich członkowie zespołu
- Ich wewnętrzni i zewnętrzni klienci i interesariusze
Format kursu
Kurs będzie wysoce interaktywną kombinacją:
- Ułatwione dyskusje
- Prezentacje slajdów
- Ćwiczenia i
- Studium przypadku
Pod koniec kursu delegaci będą mogli:
- Doceń potrzebę zarządzania własnym zachowaniem, zanim będą one mogły wpływać na zachowanie innych
- Zrozum mocne i słabe strony różnych dostępnych mediów komunikacyjnych
- Doceń, jak zarządzać, motywować i rozwijać członków zespołu
- Zarządzaj wewnętrznymi i zewnętrznymi klientami i interesariuszami
- Wyjaśnij, jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami, które mogą napotkać w biurze
- Pracownicy, którzy muszą być w pełni świadomi problemów związanych z wpływaniem i unikaniem konfliktów z:
- Ich koledzy
- Ich szefowie
- Ich wewnętrzni i zewnętrzni klienci i interesariusze
Cele kursu
Pod koniec kursu delegaci będą mogli:
- Doceń potrzebę zarządzania własnym zachowaniem, zanim będą one mogły wpływać na zachowanie innych
- Zrozum mocne i słabe strony różnych dostępnych mediów komunikacyjnych
- Zarządzaj wewnętrznymi i zewnętrznymi klientami i interesariuszami
Format
Kurs będzie wysoce interaktywną kombinacją:
- Ułatwione dyskusje
- Prezentacje slajdów
- Ćwiczenia i
- Studium przypadku
Podczas tego prowadzonego przez instruktora szkolenia na żywo uczestnicy dowiedzą się o zasadach, procedurach i dokumentacjach audytu systemu zarządzania jakością, przechodząc przez serię studiów przypadku, dyskusji grupowych i ćwiczeń praktycznych oraz działań.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą mogli:
- Określ wymagania dla udanego audytu SZJ.
- Utwórz listę kontrolną audytu dla przykładowego scenariusza audytu.
- Zgłaszaj wyniki zgodnie z wymaganiami ISO 9001.
- Pisz i oceniaj raporty o niezgodnościach i oceniaj propozycje działań naprawczych.
- Przygotuj i przedstaw przekonującą ocenę najwyższemu kierownictwu zgodnie z polityką i celami organizacji.
Format kursu
- Wykład częściowy, dyskusja częściowa, ćwiczenia i ciężka praktyka praktyczna
Ten 5-dniowy kurs pomoże delegatom rozwinąć ich umiejętności myślenia strategicznego, planowania i zarządzania, w tym taktyczne i operacyjne wymagania pomyślnego wdrożenia w środowisku bankowym. Kurs zajmie się trudnymi kwestiami związanymi z zarządzaniem konfliktami, zarządzaniem zmianą, co czyni dobrego lidera i jak zmotywować zespół. Korzystając z interaktywnych studiów przypadku oraz przykładów sektorowych, delegaci będą zachęcani do dzielenia się doświadczeniami i wyzwaniami, aby pomóc w tworzeniu praktycznych i skoncentrowanych na pracy rozwiązań, które mogą odebrać i faktycznie wykorzystać.
Podstawowym celem programu jest wyposażenie kadry kierowniczej w umiejętności skanowania otoczenia biznesowego w celu odkrycia korzystnych możliwości biznesowych, a także opracowania strategii zdobywania przewagi konkurencyjnej w coraz bardziej konkurencyjnym środowisku biznesowym. Między innymi program zapewni również wgląd w przywództwo w zakresie najlepszych praktyk i zachowań, które wzmocnią zdolność kadry kierowniczej do radzenia sobie ze złożonością i niepewnością związaną z zarządzaniem instytucją finansową o wysokiej wydajności.
cele nauczania
Po uczestnictwie w tym kursie delegaci będą mogli:
- Opisz główne problemy, z którymi boryka się duży bank;
- Wyjaśnij różne podejścia do planowania rozwoju organizacji;
- Przeanalizuj obecne środowisko biznesowe i wpływy na organizację;
- Analizuj zasoby wewnątrz i na zewnątrz organizacji;
- Wyjaśnij różne podejścia do zarządzania strategią i umieść ją w biznesplanie;
- Oceń alternatywne strategie rozwoju, aby polecić te najbardziej odpowiadające potrzebom firmy.
- Zastosuj głębsze zrozumienie strategicznych planów rozwoju;
- Dyskutuj obiektywnie o ryzyku, korzyściach i kosztach towarzyszących wdrażaniu nowej strategii, w tym zarządzaniu konfliktem w zespole;
- Zdefiniuj podejścia do zarządzania zidentyfikowanymi zagrożeniami;
- Przeanalizuj potencjalny wpływ na swoją firmę (zarówno pozytywną, jak i negatywną), który wyniknie z wdrożenia nowej strategii;
- Zaprojektuj polityki, systemy i procesy, aby skutecznie wdrażać powstające plany strategiczne;
- Obejmuj kluczowe kroki w zarządzaniu zmianami
Kto powinien uczęszczać
- Menedżerowie produktu / usługi
- Nowo mianowani oraz uznani menedżerowie i liderzy zespołów
- Szefowie operacji
- Senior Bank Managers
- Kierownicy ds. Zasobów ludzkich
- Kierownicy ds. Operacyjnych
- Kierownicy Marketing
Metodologia
Kurs składa się z ułatwionych warsztatów, uzupełnionych studiami przypadków zaczerpniętymi z kombinacji opublikowanych przykładów z życia codziennego i / lub doświadczeń praktycznych. Uczestnicy będą również mogli pracować w małych grupach, aby syntetyzować pomysły i strategie oraz stosować materiał w kontekście własnych organizacji / departamentów. Kluczowym elementem będą również dyskusje na otwartym forum.
Szkolenie na żywo prowadzone przez instruktora (na miejscu lub zdalnie) jest skierowane do kierowników dostaw i personelu, którzy chcą przyjąć podejście zorientowane na jakość w zarządzaniu dostawcami.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą mogli:
- Przyjęcie proaktywnego i opartego na współpracy podejścia do poprawy jakości dostawców.
- Jasno zdefiniuj i przekaż specyfikacje i wymagania dotyczące dostaw.
- Poznaj różne systemy Management jakością dostawcy (QMS) i zastosuj podejście analityczne, aby wybrać najbardziej odpowiedni.
- Użyj systemu QMS do ciągłego monitorowania, kontroli i audytu łańcuchów dostaw.
- Upewnij się, że dostawcy zapewniają produkty i usługi najwyższej jakości.
Format kursu
- Interaktywny wykład i dyskusja.
- Dużo ćwiczeń i ćwiczeń.
- Praktyczne wdrożenie w środowisku na żywo.
Opcje dostosowywania kursu
- Aby poprosić o niestandardowe szkolenie dla tego kursu, skontaktuj się z nami w celu umówienia się.
Na przykład potencjalny uczestnik musi podjąć decyzję, ile próbek należy zebrać, zanim podejmie decyzję, czy produkt zostanie uruchomiony, czy nie.
Jeśli potrzebujesz dłuższego kursu obejmującego podstawy myślenia statystycznego, spójrz na 5-dniowe szkolenie „ Statistics dla menedżerów”.
Go OD strategicznych myślicieli spojrzeć na wyzwania i możliwości analitycznie i rozważyć je w kontekście wizji i celów firmy. Niezależnie od tego, czy wykorzystywany jest przez menedżera strategii, rozważającego przydzielenie inwestycji lub dewelopera biznesowego, oceniającego potencjał ekspansji na nowy rynek, myślenie strategiczne jest umiejętnością, której można się nauczyć, ćwiczyć i udoskonalać. Myślenie strategiczne daje menedżerom jasność i przewagę potrzebną do podejmowania lepszych decyzji i ciągłego przenoszenia firm w dobrym kierunku.
W tym prowadzonym przez instruktorów szkoleniu na żywo przechodzimy do nowych menedżerów za pomocą najważniejszych koncepcji myślenia strategicznego, wprowadzając teorię w życie poprzez działania oparte na zadaniach oparte na rzeczywistych przypadkach. Uczestnicy otrzymują wyjątkową okazję do poznania nowych sposobów myślenia, wdrożenia kluczowych pojęć do rozwiązywania problemów, zastanowienia się, w jaki sposób te zasady mają zastosowanie do ich własnej pracy, a także słuchania i dzielenia się własnymi perspektywami ze swoim instruktorem i rówieśnikami.
Format kursu
- Uczestnicy zdobędą zrozumienie tego, co napędza ich biznes i jak ich rola w organizacji przyczynia się do realizacji celów biznesowych, wizji i wyników. Kurs jest interaktywny i oparty na działaniach, ze studiami przypadków, zadaniami zespołowymi i indywidualną prezentacją i rozwiązywaniem problemów, stanowiącymi ważną część kursu.
Wśród licznych korzyści ze szkolenia wymienić można: znajomość i umiejętność wykorzystywania nowoczesnych, użytecznych narzędzi zarządzania strategicznego, umiejętność formułowania celów rozwojowych, wdrażania zapisów strategii w codziennej działalności przedsiębiorstwa. Kolejnymi korzyściami są wyższa efektywność pracy, poprawa funkcjonowania w zmieniającym się środowisku biznesowym, w relacjach ze współpracownikami i klientami.
Osoby uczestniczące w szkoleniu będą łatwiej radzić sobie z problemami dotyczącymi działalności firmy, w sposób bardziej efektywny będą wykorzystywały jej potencjały oraz identyfikowały przewagi konkurencyjne.
Starsi menedżerowie, którzy potrzebują wglądu w kwestie Management strategicznego i jego zastosowania
Format kursu
Kombinacją:
- Ułatwione dyskusje
- Prezentacje slajdów
- Studia przypadków i przykłady
Pod koniec kursu delegaci będą mogli:
- Zdefiniuj kwestie stanowiące podstawę udanego przywództwa strategicznego i powiązanie z silnym klimatem organizacyjnym
- Opisz szereg strategicznych modeli biznesowych i ich potencjalne konsekwencje dla ich własnej działalności
- Zdefiniuj kluczowe koncepcje leżące u podstaw tworzenia wysoko wydajnych zespołów i zarządzania zmianami
- Zdefiniuj i użyj kluczowych miar finansowych sukcesu strategicznego
Wybierz „Alternatywną ścieżkę do zwinności” i zastosuj ewolucyjną i humanitarną metodę Change Management która nie zmienia twojego procesu, ale go ulepsza.
Metoda Kanban zapewnia pragmatyczne, wykonalne i oparte na dowodach wskazówki dotyczące udanej zmiany ewolucyjnej. Zaczyna się od tego, co robisz teraz i szanuje obecne role, obowiązki i stanowiska pracy. Umożliwia to organizacjom stopniową ewolucję procesów biznesowych, definiowanie i stosowanie odpowiednich wskaźników do mierzenia postępów oraz znaczne zmniejszenie ryzyka związanego ze złożonymi programami zmian.
Jeśli twój zespół jest przytłoczony, Kanban może pomóc ci w opanowaniu pracy. Kanban to nowa technika dynamicznego zarządzania procesem i ujawniania wąskich gardeł.
To szkolenie zapewnia umiejętności i wiedzę, których potrzebujesz, aby zastosować Kanban w swojej pracy i dowiedzieć się, jak określić, nad czym teraz pracować, co zostawić na później i co na zawsze usunąć z listy rzeczy do zrobienia.
Wyniki nauki
Uczestnicy powinni zapoznać się z metodą Kanban. Powinny być w stanie zaprojektować i wdrożyć podstawową tablicę Kanban. Powinny być w stanie zrozumieć rodzaje elementów pracy i ryzyko związane z określonymi elementami pracy. Powinni znać różne projekty i style planszowe Team Kanban i umieć wybrać projekt, który najlepiej pasuje do ich kontekstu. Powinni być świadomi planu szkolenia oraz wartości i korzyści, jakie można uzyskać na każdym etapie „alternatywnej ścieżki do zwinności”.
Kto powinien uczęszczać
Ten kurs jest przeznaczony dla każdego profesjonalisty, który jest częścią środowiska rozwoju produktu lub wiedzy i który jest zainteresowany odkrywaniem, w jaki sposób Kanban może pomóc w ulepszeniu środowiska pracy. Kanban działa w wielu funkcjach organizacji, od starszych członków personelu, którzy chcą adoptować Lean Management po członków zespołów dostawczych, którzy chcą poprawić swoje praktyki pracy. Poprzedni uczestnicy naszych zajęć pełnili następujące role:
- Stanowiska Management wyższego szczebla (CxO)
- Kierownicy programów i projektów
- Menedżerowie produktu, właściciele produktu i analitycy Business
- Członkowie zespołu Scrum
- Scrum Masters, Team Leaders i Change Agents
- Deweloperzy i testerzy produktów i oprogramowania
- Agile Trenerzy i praktycy ( Scrum , XP, DSDM, Agile PM itp.)
- Inne role, takie jak specjaliści HR i Finance
Orzecznictwo
Ten 1-dniowy kurs uczy podstaw Kanban Method® i służy jako poziom podstawowy i punkt wyjścia do alternatywnej ścieżki do zwinności.
Po pomyślnym ukończeniu tego szkolenia otrzymasz certyfikat ukończenia od Lean Kanban University®. Dodatkowo zdobędziesz certyfikat poświadczający Team Kanban Practitioner® (TKP), któremu towarzyszy odznaka TKP.
Project Management Institute (PMI): 7 jednostek PDU ( Professional Development Units).
Po kursie mentor zostanie przydzielony na okres 6 miesięcy, w którym do 6 spotkań będzie miało miejsce (przez telefon, skype, itp.) Na podstawie 1-2-1. Cel tych spotkań zostanie określony między mentorem a podopiecznym przed każdą sesją i będzie koncentrował się na sprawach, które są najważniejsze dla podopiecznego w tym czasie.
Korzyści dla uczestników szkolenia:
- Poznanie charakterystyki poszczególnych grup pokoleniowych
- Nabędą umiejętności odpowiedniego komunikowania się z pracownikami
- Nabędą umiejętności udzielania informacji zwrotne według zasady „tu i teraz”
- Poznanie sposobów na motywowanie pracowników pokolenia X, Y oraz Z
- Poznanie modelowych typów rozmów z pracownikami pokolenia X,Y i Z
Metoda szkolenia:
Szkolenie pomyślane jest jako interaktywne, gdzie udział uczestników sięga ponad 80% czasu. Każda sesja przebiega według podobnej dynamiki, opartej o metodologię opracowaną z uwzględnieniem cyklu Kolba: ćwiczenie otwierające na nowe nawyki (budujące świadomość), mini wykład o technikach (wiedza), ćwiczenie nowych taktyk i technik (umiejętność). Po zamknięciu każdej sesji uczestnicy otrzymują materiały pomocnicze dotyczące omówionej sesji.
Materiał praktyczny jest podsumowywany mini wykładami dającymi teoretyczne podstawy oraz wyjaśniającymi podstawowe mechanizmy psychologiczne, których uczestnicy doświadczają w trakcie pracy na sali szkoleniowej.
Na całym świecie regulatorzy coraz częściej łączą ryzyko podejmowane przez bank z ilością kapitału, który musi posiadać, a banki i usługi finansowe są coraz częściej zarządzane w oparciu o praktyki zarządzania oparte na ryzyku. Banki, ich produkty, regulacje i rynek globalny stają się coraz bardziej złożone, stawiając coraz większe wyzwania w skutecznym zarządzaniu ryzykiem. Kluczową lekcją kryzysu bankowego ostatnich pięciu lat jest to, że ryzyko jest wysoce zintegrowane i aby skutecznie nimi zarządzać, banki muszą zrozumieć te interakcje.
Najważniejsze funkcje:
- wyjaśnienie obecnych przepisów opartych na ryzyku
- szczegółowy przegląd głównych zagrożeń dla banków
- najlepsze praktyki branżowe do przyjęcia podejścia przedsiębiorstwa do integracji zarządzania ryzykiem w całej organizacji
- stosowanie technik zarządzania w celu stworzenia kultury obejmującej całą grupę, aby zapewnić, że wszyscy będą odgrywać aktywną rolę w zarządzaniu ryzykiem zgodnie z celami strategicznymi banków
- jakie wyzwania mogliby podjąć menedżerowie ryzyka w przyszłości.
Kurs w szerokim zakresie wykorzysta studia przypadków opracowane w celu zbadania, zbadania i wzmocnienia koncepcji i pomysłów objętych pięcioma dniami. Historyczne wydarzenia w bankach będą wykorzystywane w trakcie kursu w celu podkreślenia, w jaki sposób nie udało im się zarządzać swoimi ryzykami i działaniami, które można by podjąć, aby zapobiec stratom.
Cele
Celem tego kursu jest pomoc kierownictwu banku w dostarczeniu odpowiedniej zintegrowanej strategii zarządzania złożonym i zmieniającym się ryzykiem i przepisami w dzisiejszym międzynarodowym środowisku bankowym. W szczególności kurs ten ma na celu zapewnienie wyższemu kierownictwu zrozumienia:
- duże ryzyko w branży finansowej i główne międzynarodowe regulacje dotyczące ryzyka
- jak zarządzać aktywami i pasywami banku przy maksymalizacji zwrotu
- interakcja między rodzajami ryzyka i sposób, w jaki banki stosują zintegrowane podejście do zarządzania nimi
- ład korporacyjny i najlepsze praktyki w zarządzaniu różnorodnymi interesami interesariuszy
- jak rozwijać kulturę zarządzania ryzykiem jako narzędzie minimalizacji niepotrzebnego podejmowania ryzyka
Kto powinien uczestniczyć w tym seminarium
Ten kurs jest przeznaczony dla osób, które nie mają doświadczenia w zintegrowanym zarządzaniu ryzykiem, kierownictwie wyższego szczebla odpowiedzialnym w zarządzaniu ryzykiem strategicznym lub tych, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę na temat zarządzania ryzykiem w przedsiębiorstwie. Będzie przydatny do:
- Zarządzanie bankiem na poziomie zarządu
- Kierownicy wyższego szczebla
- Menedżerowie wyższego szczebla i analitycy
- Starsi dyrektorzy i menedżerowie ds. Ryzyka odpowiedzialni za strategiczne zarządzanie ryzykiem
- Audytorzy wewnętrzni
- Personel ds. Regulacji i zgodności
- Specjaliści skarbu
- Zarządzający aktywami i pasywami oraz analitycy
- Regulatorzy i specjaliści ds. Nadzoru
- Dostawcy i konsultanci banków i branży zarządzania ryzykiem
- Ład korporacyjny i kierownicy ds. Zarządzania ryzykiem.
to prowadzony przez instruktora, szkolenia na żywo (na miejscu lub zdalnie) jest skierowany do profesjonalistów w przemyśle motoryzacyjnym, którzy chcą tworzyć i zarządzać QMS w przestrzeganie standardów IATF 16949.
do końca tego szkolenia uczestnicy będą mogli:
- zrozumieć wymagania IATF 16949.
- Tworzenie systemu zarządzania jakością, który pomaga zapewnić zadowolenie klienta w produkcie końcowym lub usłudze.
- osiągnąć najlepsze praktyki w projektowaniu, rozwoju, produkcji, instalacji i serwisowaniu produktów motoryzacyjnych.
Format kursu
- Interactive wykładu i dyskusji.
- wiele ćwiczeń i praktyk.
- praktyczne wdrożenie w środowisku laboratorium na żywo.
Opcje dostosowywania kursu
- ten kurs ma na celu zapewnienie praktycznej wiedzy, która może być zastosowana do rozwiązywania rzeczywistych problemów, a nie jako Kurs przygotowawczy do certyfikacji.
- Aby poprosić o szkolenia dostosowane do tego kursu, skontaktuj się z nami, aby zorganizować.