Szkolenia Zarządzanie

Szkolenia Zarządzanie

Lokalne instruktaże prowadzone na żywo kursy szkoleniowe w zakresie zarządzania w Polsce.

Opinie uczestników

★★★★★
★★★★★

Plany szkoleń z technologii Zarządzanie

KodNazwaCzas trwaniaCharakterystyka kursu
29030Train the trainers - trening kompetencji trenerskich14 godzinyCel szkolenia:

- Nabycie wiedzy z zakresu metodologii prowadzenia szkoleń: techniki, narzędzia, metody szkoleniowe
- Przekazanie wiedzy z zakresu samodzielnego budowania i realizowania programów szkoleniowych - planowanie szkolenia, konspekt, zarządzanie czasem
- Rozwój wiedzy z zakresu pracy grupowej: proces grupowy, dynamika, role w grupie
- Rozwój kompetencji trenerskich - zarządzanie energią własną, budowanie wizerunku, radzenie sobie w trudnych sytuacjach (uczestnicy, nieoczekiwane zdarzenia), analiza swoich mocnych stron i kierunków dalszego rozwoju

Korzyści:

Po odbyciu szkolenia uczestnik:

- rozumie proces i dynamikę pracy zespołowej
- wie, jak prowadzić szkolenia i dopasować je do indywidualnego stylu uczenia się uczestników
- umie budować programy szkoleniowe
- umie przekazać informację zwrotną i zwiększać motywację uczestników szkoleń
- zna standardy pracy trenera wewnętrznego
grmcfunGovernance, Risk Management & Compliance (GRC) Fundamentals21 godzinyCel kursu: Aby upewnić się, że dana osoba ma podstawowe zrozumienie procesów i zdolności GRC oraz umiejętności integracji zarządzania, zarządzania wydajnością, zarządzania ryzykiem, kontroli wewnętrznej i działań związanych z przestrzeganiem przepisów Przegląd: Podstawowe pojęcia i definicje GRC Zasady GRC Podstawowe elementy, praktyki i działania Związek GRC z innymi dziedzinami .
pplteammanPeople and Team Management21 godzinyPubliczność

Personel, który musi być w pełni świadomy zagadnień związanych z zarządzaniem ludźmi i zespołem w celu:

- Sami
- Ich koledzy (rówieśnicy)
- Ich szefowie
- Ich członkowie zespołu
- Ich klienci wewnętrzni i zewnętrzni oraz interesariusze

Format kursu

Kurs będzie wysoce interaktywną kombinacją:

- Ułatwione dyskusje
- Prezentacje slajdów
- Ćwiczenia i
- Studium przypadku

Do końca kursu uczestnicy będą mogli:

- Doceń potrzebę zarządzania własnym zachowaniem, zanim będą mogli wpływać na zachowania innych
- Zapoznaj się z mocnymi i słabymi stronami różnych dostępnych mediów komunikacyjnych
- Doceń, jak zarządzać, motywować i rozwijać członków swojego zespołu
- Zarządzaj swoimi wewnętrznymi i zewnętrznymi klientami oraz interesariuszami
- Wyjaśnij, jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami, jakie mogą napotkać w biurze
mrkfctPrognozowanie Rynku14 godzinyKurs został przygotowany dla menadżerów, analityków biznesowych, przedsiębiorców, którzy chcieliby usprawnić wykorzystywane metody prognozowania, jak również dla tych, którzy dopiero rozważają ich wprowadzenie. Omówione na kursie narzędzia oraz metody mogą zostać później zostosowane do :

- prognozowania sprzedaży, ustalania planów sprzedażowych, zarządzania kanałami sprzedaży
- prognozowania zachowania rynku, ryzyka ekonomicznego, zmian ekonomicznych
- prognozowania zmian technologicznych,
- prognozowania zapotrzebowania produktowego, zarządzania łańcuchem dostaw

Kurs ma za zadanie pokazanie uczestnikom serii narzędzi, frameworków, metodologii oraz algorytmów, przydatnych przy próbach przewidywania przyszłości opartych o analizę danych. Podczas kursu, uczestnicy nauczą się również zastosowania omówionych metod w standardowych narzędziach takich jak MS Excel czy oprogramowaniu OpenSource' wym - R- pakiet statystyczny. Metody oraz zasady przedstawione na kursie mogą być bez problemu zaimplementowane do każdego innego oprogramowania (np. SAS, SPSS, Statistica, MINITAB ...itp.)
mantdevManagement and Team Development7 godzinyPubliczność Menedżerowie i kierownicy zespołów, którzy muszą być w pełni świadomi kwestii związanych z zarządzaniem i rozwojem swoich pracowników (raporty bezpośrednie i pośrednie) Format kursu Kurs będzie wysoce interaktywną kombinacją: Ułatwione dyskusje Prezentacje slajdów Ćwiczenia i studia przypadków Do końca kursu uczestnicy będą mogli: Zapoznaj się z różnymi umiejętnościami wymaganymi do zarządzania i prowadzenia Rozwijaj swój zespół w najbardziej efektywny sposób Wyjaśnij, jak najlepiej dostarczyć zmiany w swojej części organizacji Lepiej zarządzaj wydajnością pracowników Pomyślnie wynegocjuj preferowane rozwiązania Wyjaśnij, jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami, jakie mogą napotkać w biurze .
leanS5Lean S57 godzinyKto powinien wziąć udział: Lean i zmiany agentów, liderów operacyjnych i specjalistów, którzy chcą upewnić się, że zaczynają tę podstawową koncepcję we właściwy sposób Ten kurs szkoleniowy został stworzony dla profesjonalistów ze wszystkich sektorów produkcji itp Nie jest przeznaczony do celów akademickich, ale oferuje praktyczne porady dotyczące wdrażania 5S w zakładzie produkcyjnym Kurs jest skierowany do liderów i agentów zmian, którzy chcą się upewnić, że wprowadzają 5S we właściwy sposób Każdy uczestnik kursu będzie miał okazję zapoznać się z doświadczeniem poprzez szereg ćwiczeń, aby zademonstrować, że 5S działa Po ukończeniu szkolenia będziesz: Dowiedz się, jak działa 5S i popraw efektywność o 10 do 30% Umieć identyfikować źródła odpadów i poprawiać rentowność Poznaj przyczyny pięciostopniowego procesu i dowiedz się, jak go wdrożyć Posiadać narzędzia i procedury w celu usprawnienia procesów produkcyjnych Opracuj konkretny plan wprowadzenia 5S do swojego miejsca pracy Jeśli myślisz o zwiększeniu wydajności w miejscu pracy, wygraniu większej liczby zamówień i zadowoleniu klientów przy jednoczesnym zwiększeniu bezpieczeństwa, nie możesz pozwolić sobie na rezygnację z tego kursu .
leanmanagementLean Management: Lean Management in Manufacturing 14 godzinyLean Management to podejście do zarządzania organizacją Promuje długoterminowy obraz pracy i kulturę ciągłego doskonalenia, dążąc do ciągłego i systematycznego osiągania małych, przyrostowych zmian w procesach w celu poprawy wydajności i jakości W ramach tego instruktażowego szkolenia uczestnicy uczą się, jak stosować zasady i praktyki Lean w kontekście produkcji i ustalać kulturę ciągłego doskonalenia Szkolenie łączy działania związane z przypadkami i dyskusje z żywą, praktyczną praktyką przy użyciu narzędzi, wskaźników i metod potrzebnych do wdrożenia systemów i procesów Lean Niektóre z tych koncepcji obejmują: Określanie głównej przyczyny nieefektywności Mierzenie wydajności Realizacja cyklu ciągłego doskonalenia Organizowanie wydarzeń Kaizen Wpajanie mentalności Lean myślenia całej organizacji Publiczność Menedżerowie biznesowi Kierownicy i doradcy ds Zapewnienia jakości Format kursu Wykład częściowy, dyskusja częściowa, ćwiczenia i podstawowa praktyka handson .
LeanITLean IT: Applying the Principles of Lean to IT Operations14 godzinyKiedy przedsiębiorstwo zaczyna się transformacji lean, czy to w produkcji, usług lub technologii, zbyt często dział IT jest pominięty w obrazie Lean IT jest odpowiedzią na to Lean IT jest rozszerzeniem zasad Lean na technologię informatyczną (IT), a główną zasadą jest "eliminacja marnotrawstwa" (praca, która nie dodaje żadnej wartości do produktu lub usługi) W ramach tego instruktażowego szkolenia uczestnicy uczą się, jak rozpakować problem odpadów w organizacji IT Dzięki omówieniu teorii, działań związanych z casestudy i praktycznych ćwiczeń z użyciem narzędzi, metod i wymaganych danych uczestnicy poznają umiejętności krytycznego myślenia, analityczne i komunikacyjne niezbędne do rozwiązania problemu odpadów w operacjach IT W ramach tego interaktywnego procesu uczestnicy uczą się, jak stosować zasady i praktyki Lean IT w swojej własnej organizacji i ustanawiać kulturę ciągłego doskonalenia w IT Po zakończeniu kursu uczestnicy poznają wpływ i rolę działu IT w transformacji Lean organizacji W praktyce uczestnicy nauczą się: mierzyć wydajność biznesową oszacuj zwrot z "innowacji" oceniać procesy biznesowe i identyfikować odpady zmniejszyć koszty operacyjne poprawić jakość i wydajność poprawiać poziomy usług, zarządzać zmianami i wykorzystywać pojawiające się technologie zachowują jakość i stabilność w czasie sprawiają, że "Lean thinking" jest integralną częścią przedsiębiorstwa i każdego zestawu narzędzi dla profesjonalistów IT Publiczność Menedżerowie i specjaliści pracujący w organizacji IT Format kursu Wykład częściowy, dyskusja częściowa, ćwiczenia i ćwiczenia praktyczne .
lean5sLean 5S for Non-Manufacturing Purposes7 godzinyKto powinien wziąć udział: Menedżerowie zainteresowani poprawą produktywności poprzez wdrożenie 5S i chcą się upewnić, że zaczynają tę istotną koncepcję we właściwy sposób Ten kurs szkoleniowy został stworzony dla profesjonalistów ze wszystkich sektorów Może być dostosowany do klinik dentystycznych, laboratoriów, biur itp Nie jest przeznaczony do celów akademickich, ale oferuje praktyczne porady dotyczące wdrażania 5S Kurs jest skierowany do liderów i agentów zmian, którzy chcą się upewnić, że wprowadzają 5S we właściwy sposób Każdy uczestnik kursu będzie miał okazję zapoznać się z doświadczeniem poprzez szereg ćwiczeń, aby zademonstrować, że 5S działa Po ukończeniu szkolenia będziesz: Dowiedz się, jak działa 5S i popraw efektywność o 10 do 30% Umieć identyfikować źródła odpadów i poprawiać rentowność Poznaj przyczyny pięciostopniowego procesu i dowiedz się, jak go wdrożyć Posiadaj narzędzia i procedury w celu usprawnienia procesów Opracuj konkretny plan wprowadzenia 5S do swojego miejsca pracy Jeśli myślisz o zwiększeniu wydajności w miejscu pracy, wygraniu większej liczby zamówień i zadowoleniu klientów przy jednoczesnym zwiększeniu bezpieczeństwa, nie możesz pozwolić sobie na rezygnację z tego kursu .
kanban1Kanban Management Professional 114 godzinyKanban Management Professional 1 (KMP1) to wysoce interaktywny dwudaniowy kurs akredytowany przez Lean Kanban University (LKU) Łączy w sobie nauczanie, dyskusje grupowe i wciągającą symulację, aby zilustrować, w jaki sposób metoda Kanban pomaga osobom, zespołom i organizacjom zarządzać i ulepszać dostarczanie produktów i usług swoim klientom Metoda Kanban dostarcza pragmatycznych, możliwych do zastosowania, opartych na dowodach wytycznych dla pomyślnej ewolucyjnej zmiany Zaczyna się od tego, co robisz teraz i dąży do zmian ewolucyjnych, przy jednoczesnym poszanowaniu bieżących ról, obowiązków i stanowisk pracy, i zachęcaniu do przywództwa na wszystkich poziomach Pozwala to organizacjom stopniowo zmieniać procesy biznesowe, definiować i wykorzystywać odpowiednie miary do mierzenia postępów i znacznie zmniejszać ryzyko związane ze złożonymi programami zmian Opuszczasz ten kurs ze znajomością zasad Kanban i ogólnych praktyk oraz umiejętności, które umożliwią ci zastosowanie Kanban z zaufaniem do twojej organizacji Czego się dowiesz? Zidentyfikuj wewnętrzne i zewnętrzne źródła niezadowolenia Analizuj popyt a możliwości Modeluj proces odkrywania wiedzy Projektuj systemy kanban i ich wizualizacje Zidentyfikuj i nadaj priorytety usprawnieniom Wybierz kadencje dla działań Zidentyfikuj klasy usług Co otrzymam? Dwa dni treningu wysokiej jakości z Michaelem Chikiem, który ma 20 lat doświadczenia w tworzeniu oprogramowania Podczas kursu zapewnione zostaną przekąski i lunch Otrzymasz również: Materiały szkoleniowe (druk i elektroniczne) Elektroniczna kopia książki "Kanban Pomyślne zmiany ewolucyjne w biznesie technologicznym" autorstwa Davida J Andersona Członkostwo w LeanKanban University (LKU) Certyfikat ukończenia LeanKanban University (LKU) Dla kogo jest ten kurs? Każdy, kto zajmuje się rozwojem produktu lub wiedzą, pracuje Obejmuje to, ale nie jest ograniczone do następujących: Menedżerowie programów i dostaw Menedżerowie produktów i projektów Twórcy produktów, twórcy oprogramowania i testerzy Osoby pracujące w operacjach lub obsłudze Analitycy biznesowi Zarządzanie na wysokim poziomie Każdy zainteresowany wdrożeniem Agile w swojej organizacji .
kaizen1KAIZEN7 godzinyKAIZEN wywodzi się z języka japońskiego i oznacza "ciągłe doskonalenie", może być stosowany zarówno w miejscu pracy, jak i w procedurach biurowych .
intrcgovIntegrated Risk & Corporate Governance35 godzinyPrzegląd Na całym świecie organy regulacyjne coraz częściej łączą poziom ryzyka podejmowanego przez bank z kwotą kapitału, który musi posiadać, a banki i usługi finansowe są coraz częściej zarządzane zgodnie z praktykami zarządzania opartymi na ryzyku Banki, ich produkty, przepisy i rynek globalny stają się coraz bardziej złożone, co powoduje coraz większe wyzwania w zakresie skutecznego zarządzania ryzykiem Kluczową lekcją kryzysu bankowego z ostatnich pięciu lat jest to, że ryzyko jest wysoce zintegrowane i aby efektywnie nimi zarządzać, banki muszą zrozumieć te interakcje Najważniejsze funkcje to: objaśnienie aktualnych przepisów opartych na ryzyku szczegółowy przegląd głównych zagrożeń, na jakie narażone są banki najlepsze praktyki w branży dotyczące przyjęcia podejścia korporacyjnego do integracji zarządzania ryzykiem w całej organizacji stosowanie technik zarządzania w celu stworzenia kultury o zasięgu całej grupy, aby zapewnić, że każdy bierze aktywny udział w zarządzaniu ryzykiem zgodnie ze strategicznymi celami banków przed którymi wyzwaniami mogą stanąć menedżerowie ryzyka w przyszłości Kurs będzie szeroko wykorzystywać studia przypadków zaprojektowane w celu zbadania, zbadania i wzmocnienia koncepcji i pomysłów objętych w ciągu pięciu dni Historyczne wydarzenia w bankach będą wykorzystywane podczas całego kursu, aby podkreślić, w jaki sposób nie udało im się zarządzać ryzykiem i działaniami, które można było podjąć, aby zapobiec stratom Cele Celem tego kursu jest pomoc kierownictwu banków w opracowaniu odpowiedniej zintegrowanej strategii zarządzania złożonymi i zmieniającymi się ryzykami i przepisami w dzisiejszym międzynarodowym środowisku bankowym W szczególności ten kurs ma na celu umożliwienie kierownictwu wyższego szczebla zrozumienia: główne ryzyko w branży finansowej i główne międzynarodowe przepisy dotyczące ryzyka jak zarządzać aktywami i pasywami banku przy maksymalizacji zwrotu interakcja między rodzajami ryzyka i sposób, w jaki banki wykorzystują zintegrowane podejście do zarządzania nimi ład korporacyjny i najlepsze praktyki w zarządzaniu zróżnicowanymi interesami interesariuszy jak rozwinąć kulturę zarządzania ryzykiem jako narzędzie minimalizujące niepotrzebne podejmowanie ryzyka Kto powinien wziąć udział w tym seminarium Kurs przeznaczony jest dla tych, którzy są nowi w zintegrowanym zarządzaniu ryzykiem, odpowiedzialnym za strategiczne zarządzanie ryzykiem wyższego kierownictwa lub tych, którzy chcą pogłębić wiedzę na temat zarządzania ryzykiem w przedsiębiorstwie Będzie to użyteczne do: Zarządzanie bankowe na poziomie zarządu Starsi menedżerowie Starsi menedżerowie ryzyka i analitycy Starsi dyrektorzy i menedżerowie ds Ryzyka odpowiedzialni za strategiczne zarządzanie ryzykiem Audytorzy wewnętrzni Pracownicy podlegający przepisom i zgodności Specjaliści od skarbowych Zarządzający aktywami i pasywami oraz analitycy Regulatorzy i specjaliści od nadzoru Dostawcy i konsultanci dla banków i branży zarządzania ryzykiem Zarządzania ładem korporacyjnym i zarządzania ryzykiem .
infavdconfInfluencing and Avoiding Conflict21 godzinyPubliczność

- Personel, który musi być w pełni świadomy problemów związanych z wpływem i unikaniem konfliktu z:

- Ich koledzy
- Ich szefowie
- Ich klienci wewnętrzni i zewnętrzni oraz interesariusze

Cele kursu

Do końca kursu uczestnicy będą mogli:

- Doceń potrzebę zarządzania własnym zachowaniem, zanim będą mogli wpływać na zachowania innych
- Zapoznaj się z mocnymi i słabymi stronami różnych dostępnych mediów komunikacyjnych
- Zarządzaj swoimi wewnętrznymi i zewnętrznymi klientami oraz interesariuszami

Format

Kurs będzie wysoce interaktywną kombinacją:

- Ułatwione dyskusje
- Prezentacje slajdów
- Ćwiczenia i
- Studium przypadku
handccHandling Conflict with Confidence14 godzinyPubliczność Personel, który musi być w pełni świadomy problemów związanych z Konfliktem i jak sobie z nim radzić: Ich koledzy Ich szefowie Ich klienci wewnętrzni i zewnętrzni oraz interesariusze Format kursu Kurs będzie wysoce interaktywną kombinacją: Ułatwione dyskusje Prezentacje slajdów Ćwiczenia i Studium przypadku Do końca kursu uczestnicy będą mogli: Zrozumieć konflikt i jego wpływ na siebie i innych Zdefiniuj zachowania asertywne i niesertywne Doceń potrzebę samozarządzania się przed zarządzaniem innymi Rozwijanie zdolności do angażowania konfliktu w sposób asertywny Buduj pewność dzięki demonstracjom i praktycznym symulacjom .
csrCorporate Social Responsibility Fundamentals7 godzinyUzyskaj zrozumienie i wgląd w wartość inwestowania w społeczną odpowiedzialność biznesu, filantropię i zrównoważony rozwój Szkolenie prowadzone jest w formie interaktywnej i zawiera szereg studiów przypadków .
advyldshpAdvisory & Leadership Skills14 godzinyTen kurs jest częścią zestawu umiejętności Data Scientist (Domain: Advisory & Leadership) .
corpgovCorporate Governance7 godzinyPubliczność

Wszyscy pracownicy potrzebujący praktycznej wiedzy w zakresie ładu korporacyjnego dla swojej organizacji

Format kursu

Bardzo interaktywne połączenie:

- Ułatwione dyskusje
- Prezentacje slajdów
- Przykłady
- Ćwiczenia
- Studium przypadku
ConResBeConflict Resolution, Assertiveness and Self Confidence14 godzinyW coraz bardziej zglobalizowanym świecie działamy w bardziej wielokulturowych środowiskach, w których możliwe są konflikty między jednostkami i grupami Podstawową zasadą stojącą za rozwiązywaniem konfliktów jest to, że konflikty są nieuniknione, ale że można nimi zarządzać Asertywność, pewność siebie, zdolności negocjacyjne, umiejętności interpersonalne i inne mają decydujący wpływ na rozwiązywanie konfliktów W naszym codziennym życiu spotykamy się z wieloma okazjami, w których świadomie lub nieświadomie (z członkami rodziny, przyjaciółmi, klientami, partnerami biznesowymi) radzimy sobie z konfliktami Opanowanie rozwiązywania konfliktów pomaga skutecznie rozwiązywać konflikty, a także pomaga nam lepiej komunikować się, skutecznie przekonywać, poprawiać wyniki biznesowe, a także poprawiać organizacyjne i osobiste zachowanie oraz wydajność Ten kurs oferuje połączenie teorii i koncepcji, połączone z ćwiczeniami grupowymi i indywidualnymi działaniami, aby umożliwić delegatom dzielenie się pomysłami i rozwijanie swoich umiejętności Cele: Zrozumienie podstaw i niuansów konfliktów w organizacjach Aby odkryć kluczowe pojęcia, czynniki, teorie, typy i modele w rozwiązywaniu konfliktów Aby odkryć typy osobowości, style przywództwa wspierające umiejętności negocjacyjne Aby nauczyć się sztuki asertywności i pewności siebie Aby eksperymentować, doświadczać i ćwiczyć rozwiązania konfliktów .
compmlroThe Compliance and MLRO Refresher Programme7 godzinyProgram Compliance i MLRO Refresher analizuje kluczowe kwestie zarządzania ryzykiem i tematy, które mają kluczowe znaczenie w dzisiejszym wysoce regulowanym środowisku. Oprócz kierowania do działów ds. Zgodności, MLRO, MLCO i innych specjalistów zajmujących się zarządzaniem ryzykiem, jest on skierowany również do członków zarządu wyższego szczebla i członków zarządu, którzy chcą dowiedzieć się więcej o tym, czego można oczekiwać od funkcji kontroli ryzyka w swoich organizacjach. Program jest wykładany przez specjalistę z Wielkiej Brytanii.

Kluczowym celem nauki w programie jest wyposażenie uczestników w wystarczającą wiedzę, aby obiektywnie ocenić adekwatność istniejących mechanizmów kontroli i praktyk w zakresie zarządzania ryzykiem w organizacji oraz wprowadzić odpowiednie udoskonalenia.
commtmCommunicating and Influencing For Team Members14 godzinyPubliczność Personel, który musi być w pełni świadomy zagadnień związanych z komunikowaniem się i wpływem: Ich koledzy Ich szefowie Ich klienci wewnętrzni i zewnętrzni oraz interesariusze Format kursu Kurs będzie wysoce interaktywną kombinacją: Ułatwione dyskusje Prezentacje slajdów Ćwiczenia i Studium przypadku Do końca kursu uczestnicy będą mogli: Doceń potrzebę zarządzania własnym zachowaniem, zanim będą mogli wpływać na zachowania innych Zapoznaj się z mocnymi i słabymi stronami różnych dostępnych mediów komunikacyjnych Zarządzaj swoimi wewnętrznymi i zewnętrznymi klientami oraz interesariuszami .
coachCoaching Skills7 godzinyPubliczność Personel, który musi być w pełni przygotowany do prowadzenia sesji coachingowych o wysokiej jakości Do poszczególnych członków własnego personelu Do ich zespołów Dla osób, które nie są bezpośrednio związane z własnymi zespołami, ale które cenią swój niezależny i niedyskryminujący wkład Format kursu Kombinacją: Ułatwione dyskusje Sesje coachingowe delegatów - z pełną informacją zwrotną Do końca kursu uczestnicy będą mogli: Zdefiniuj "Coaching" i szczegółowo wyjaśnij zastosowanie Coachingu w celu poprawy wydajności indywidualnej i zespołowej - w szczególności w odniesieniu do jego wykorzystania do zrozumienia przyczyn (i poprawy) niedostatecznych wyników Zapewnij sensowne sesje coachingowe .
changemanChange Management21 godzinyPubliczność: Ten kurs jest przeznaczony dla wszystkich pracowników, którzy potrzebują szerszego spojrzenia na proces zmian, aby uzyskać najlepsze wyniki w swojej części działalności Format kursu Kombinacją: Ułatwione dyskusje Prezentacje slajdów Ćwiczenia i studia przypadków Po zakończeniu tego kursu uczestnicy będą mogli: Wyjaśnij podstawowe strategie zmian, które stanowią podstawę planowania zmian w organizacji Zapoznaj się z zastosowaniem i zastosowaniem 9 zasad zmian Zbuduj plan zmiany odpowiedni dla ich części przedsiębiorstwa .
ccarestrCustomer Care Strategy21 godzinyStrategia dbania o klienta odgrywa ważną rolę w budowaniu satysfakcji klienta, pomagając w utrzymaniu lojalnych klientów i zwiększeniu poziomu powtórnych transakcji Dzięki dobrej obsłudze klienta zyskujesz zaufanie klienta, wzmacniasz wizerunek firmy i wzmacniasz swoją przewagę konkurencyjną na rynku Kurs koncentruje się na strategiach i umiejętnościach budowania trwałych relacji z klientami poprzez rozwijanie wartościowych i skutecznych strategii obsługi klienta Zadowoleni klienci mogą, poprzez rozmowy i opowiadanie historii, zostać dobrowolnymi ambasadorami Twojej firmy i bardzo chętnie polecą Twoje usługi innym Warsztaty pomogą również uczestnikom w skutecznym, odpowiednim i jasnym komunikowaniu się we wszystkich sytuacjach CELE Rozwijanie kompetencji w zakresie profesjonalnej obsługi klienta Zwiększenie efektywności komunikacji z klientami Zdobycie wiedzy o tym, jak dotrzeć do podstawowych potrzeb i oczekiwań klientów Budowanie silnych i trwałych relacji z klientami Rozszerzenie pozytywnego wizerunku firmy na rynku Identyfikowanie, ograniczanie i pokonywanie zarzutów i barier Poznawanie osobowości i preferencji komunikacyjnych w kontaktach z klientami Utrwalanie możliwości tworzenia otwartego środowiska dla komunikacji Rozwijanie umiejętności komunikowania się jasno i skutecznie Identyfikacja barier w skutecznej komunikacji Opanowanie mowy ciała i komunikacji niewerbalnej METODY Odgrywanie ról Testy samooceny Ćwiczenia w grupach Praca indywidualna Praktyki Wykłady Dyskusje WYNIKI NAUCZANIA Po zakończeniu tego kursu uczestnicy będą mogli: Przyjęcie ukierunkowanej strategii obsługi klienta Określ kluczowe problemy klientów Zbuduj profesjonalny wizerunek firmy Dostosuj się do konkretnych stylów zachowań klientów Zwiększ lojalność klientów dzięki wyjątkowej obsłudze klienta Rozwijaj umiejętności komunikacyjne z klientami Użyj technik do budowania relacji Opracuj osobisty plan działania, aby poprawić umiejętności obsługi klienta Pokaż gesty hojności i wysokiej jakości obsługę klienta Użyj technik, aby poradzić sobie w trudnych sytuacjach Rozpoznanie barier w dostarczaniu wyjątkowej obsługi klienta .
busicsBusiness Communication Skills35 godzinyUmiejętności komunikacyjne od dawna uznawane są za kluczowe dla sukcesu zawodowego, a wiele z nich zawiodło, utknęły w martwym punkcie lub stagnacji dzięki brakowi umiejętności komunikacyjnych. W przeciwieństwie do miejskiego mitu, niewielu z nas rodzi się z tą umiejętnością, zamiast tego większość praktykuje albo uczy się na błędach. Kurs ma na celu pomoc delegatom w poprawie ich umiejętności komunikacyjnych, aw konsekwencji ich zdolności do pracy z innymi.

Umiejętności mediacyjne są subtelnie, ale znacząco różne. Doskonała komunikacja jest warunkiem wstępnym, ale ważniejsza jest umiejętność słuchania i odnotowywania tego, co się mówi. Rolą mediatora jest pomaganie stronom w rozwiązaniu ich problemów i osiągnięcie wyniku, który obie strony chętnie zaakceptują. Mediatorzy unikają zajmowania stron, dokonywania sądów lub udzielania wskazówek. Są po prostu odpowiedzialni za rozwój skutecznej komunikacji i budowanie konsensusu między stronami. Kurs ten obejmuje również szerszy zakres umiejętności, oprócz komunikacji, które muszą być skutecznym mediatorem.
bplanbmmBusiness Plan building with Business Motivation Model14 godzinyUczestnicy poznają zasady stojące za modelowaniem strategii biznesowej, a także specyfikę tego, korzystając z Modelu Motywacji Biznesowej z OMG. Delegaci będą budować biznesplan firmy podczas kursu zgodnego ze standardem BMM
bmamBusiness Modeling for an Agile Enterprise14 godzinyCel:

Pomagamy analitykom biznesowym zrozumieć, jak skutecznie modelować i weryfikować swoje procesy biznesowe i zasoby w celu zwiększenia elastyczności biznesowej organizacji w oparciu o ich docelową architekturę i zmieniające się potrzeby rynku.

Ten dwudniowy kurs ma na celu pomoc delegatom w nauczeniu się modelowania procesów biznesowych i zasobów w celu dostosowania ich do zmian ich celów, strategii i wpływów w ramach architektury docelowej. Na podstawie kluczowych elementów wydajności biznesowej (strategie, taktyki, KPI, możliwości biznesowe itp.) Uczestnicy uczą się, jak opracowywać proces biznesowy oparty na wizji i kartografię zasobów. Następnie, używając wyłącznie odpowiedniej notacji BPMN i UML dostosowanej do ich języka, rozumieją, jak dostosować je do zmieniających się strategii, taktyk i polityk.
bitsasBusiness and IT System Agility using Standards 7 godzinyCel:

Seminarium wprowadzające przedstawia przegląd cyfrowych modeli biznesowych, architektury biznesowej i korporacyjnej oraz metodologii, na których organizacje próbują się skupić, aby zwiększyć swoją sprawność biznesową, która stoi w obliczu zakłóceń ery cyfrowej.

Celem seminarium jest przede wszystkim pomoc w zrozumieniu ram i architektur referencyjnych używanych na całym świecie w celu dostosowania cyfrowych modeli biznesowych i architektur systemów IT do zmieniającego się krajobrazu konkurencyjnego.
amlctfAnti-Money Laundering (AML) and Combating Terrorist Financing (CTF)14 godzinyPubliczność Wszyscy kierownicy wyższego szczebla, którzy potrzebują praktycznej wiedzy na temat AML / CTF i ich profilaktyki - oraz świadomość innych istotnych i aktualnych problemów związanych z przestępczością finansową; Format kursu Kombinacją: Ułatwione dyskusje Prezentacje slajdów Studium przypadku Przykłady Cele kursu Do końca tego kursu delegaci będą mogli: Wyjaśnij, w jaki sposób można zapobiegać AML i CTF Zapoznaj się z głównymi aspektami AML i CTF, ponieważ odnoszą się one do ich firm i podejmowane są krajowe i międzynarodowe starania mające na celu ich zwalczanie Określ, w jaki sposób firma i jej pracownicy powinni chronić się przed ryzykiem prania pieniędzy i finansowania terroryzmu Opisać, w jaki sposób firma może stać się celem prania brudnych pieniędzy i finansowania terroryzmu: i wyjaśnić, które "czerwone flagi" mogą pomóc im w identyfikacji, zapobieganiu i zgłaszaniu wszelkich podejrzanych lub faktycznych działań przestępczych Poznaj niektóre z innych "gorących punktów" w przestępczości finansowej .
agilekanbanleanManaging Agile Projects with Lean and Kanban21 godzinyKurs ten jest stworzony dla osób, które muszą połączyć Agile (w szczególności SCRUM) z Lean i Kanbanem, aby zarządzać swoimi projektami Łączy w sobie światy projektowania produktu i projektowania oprogramowania .
rcbdRetail and Commercial Banking Delivery Channel Masterclass21 godzinyPubliczność Kurs jest odpowiedni dla wszystkich starszych menedżerów, którzy wymagają dogłębnego, strategicznego zrozumienia: Bankowość detaliczna i komercyjna Kanały dostawcze Zarządzanie relacjami: Bank do klienta; Zarządzanie personelem frontowym Zarządzanie zmianami Format kursu Kurs jest realizowany za pomocą stymulującej kombinacji: Przesuń prezentacje Ułatwione dyskusje i Ćwiczenia i studia przypadków Do końca kursu uczestnicy będą mogli: Wyjaśnij elementy strategiczne obejmujące bankowość detaliczną i komercyjną Zdefiniować i zrozumieć szczegółowo wymagania zintegrowanej strategii: Lokalizacja i projekt lokalu Kanały dostarczania - różne sposoby interakcji klientów z bankiem Tworzenie produktu, marketing i sprzedaż Segmenty i doświadczenia klientów Rekrutacja personelu, szkolenia i rozwój wydajności Zapoznaj się z procesem opracowywania nowych produktów od identyfikacji potrzeb, aż po dostawę do klientów Wyjaśnij, jak ważne jest tworzenie, rozwijanie i wzmacnianie wszystkich relacji, w szczególności: Relacje między bankiem a jego klientami Relacje między kierownictwem Banku a personelem w zakresie świadczenia doskonałej obsługi klienta w związku z osiąganiem celów Zastosuj powszechnie przyjęte zasady zarządzania zmianami Doceń "międzynarodowy wymiar" bankowości detalicznej i komercyjnej, której klienci oczekują na dzisiejszym bardzo elastycznym rynku .

Nadchodzące szkolenia z technologii Zarządzanie

SzkolenieData KursuCena szkolenia [Zdalne / Stacjonarne]
Lean5S - Wrocław, ul.Ludwika Rydygiera 2a/22pt., 2018-11-30 09:001000PLN / 1500PLN
Lean5S - Katowice ul. Opolska 22wt., 2018-12-04 09:001000PLN / 1500PLN
Lean5S - Toruń, ul. Bydgoska 1śr., 2018-12-05 09:001000PLN / 1450PLN
Lean5S - Bydgoszcz, ul. Dworcowa 94pt., 2018-12-07 09:001000PLN / 1500PLN
Lean5S - Opole, Władysława Reymonta 29pon., 2018-12-10 09:001000PLN / 1500PLN
Szkolenie Zarządzanie, Zarządzanie boot camp, Szkolenia Zdalne Zarządzanie, szkolenie wieczorowe Zarządzanie, szkolenie weekendowe Zarządzanie, Kurs Zarządzanie,Kursy Zarządzanie, Trener Zarządzanie, instruktor Zarządzanie, kurs zdalny Zarządzanie, edukacja zdalna Zarządzanie, nauczanie wirtualne Zarządzanie, lekcje UML, nauka przez internet Zarządzanie, e-learning Zarządzanie, kurs online Zarządzanie, wykładowca Zarządzanie

Kursy w promocyjnej cenie

SzkolenieMiejscowośćData KursuCena szkolenia [Zdalne / Stacjonarne]
Drupal 8 for DevelopersGdańsk, ul. Grodzka 19czw., 2018-11-15 09:001970PLN / 2720PLN
MicroStrategy Business Intelligence (BI)Warszawa, ul. Złota 3/11czw., 2018-11-15 09:001970PLN / 2720PLN
CISM - Certified Information Security ManagerWarszawa, ul. Złota 3pon., 2018-11-19 09:00N/A / 5000PLN
Techniki DTP (InDesign, Photoshop, Illustrator, Acrobat)Szczecin, ul. Sienna 9pon., 2018-11-19 09:002130PLN / 3630PLN
Docker and KubernetesWarszawa, ul. Złota 3wt., 2018-11-20 09:002960PLN / 3810PLN
Kubernetes on AWSOpole, Władysława Reymonta 29wt., 2018-11-20 09:001970PLN / 2720PLN
Microservice Patterns: Migrating from a Monolithic to a Microservice Architecture with .NetKraków, ul. Rzemieślnicza 1czw., 2018-11-22 09:001970PLN / 2720PLN
Strategic ThinkingKraków, ul. Rzemieślnicza 1pon., 2018-11-26 09:002960PLN / 3960PLN
Techniki DTP (InDesign, Photoshop, Illustrator, Acrobat)Katowice ul. Opolska 22pon., 2018-11-26 09:002130PLN / 3630PLN
Docker and KubernetesGdynia, ul. Ejsmonda 2pon., 2018-11-26 09:002960PLN / 3960PLN
Develop Web Applications with PHP and Yii 2Kraków, ul. Rzemieślnicza 1wt., 2018-11-27 09:003290PLN / 4040PLN
SoapUI: Introduction to API Testing with SoapUIWarszawa, ul. Złota 3śr., 2018-11-28 09:002960PLN / 3810PLN
Adobe InDesignKatowice ul. Opolska 22czw., 2018-11-29 09:00850PLN / 1600PLN
Analiza i projektowanie obiektowe za pomocą języka UMLKraków, ul. Rzemieślnicza 1pon., 2018-12-03 09:003950PLN / 4950PLN
Zapewnienie jakości oprogramowania – przegląd metodykWrocław, ul.Ludwika Rydygiera 2a/22pon., 2018-12-03 09:001970PLN / 2720PLN

Newsletter z promocjami

Zapisz się na nasz newsletter i otrzymuj informacje o aktualnych zniżkach na kursy otwarte.
Szanujemy Twoją prywatność, dlatego Twój e-mail będzie wykorzystywany jedynie w celu wysyłki naszego newslettera, nie będzie udostępniony ani sprzedany osobom trzecim.
W dowolnej chwili możesz zmienić swoje preferencje co do otrzymywanego newslettera bądź całkowicie się z niego wypisać.

Zaufali nam

is growing fast!

We are looking to expand our presence in Poland!

As a Business Development Manager you will:

  • expand business in Poland
  • recruit local talent (sales, agents, trainers, consultants)
  • recruit local trainers and consultants

We offer:

  • Artificial Intelligence and Big Data systems to support your local operation
  • high-tech automation
  • continuously upgraded course catalogue and content
  • good fun in international team

If you are interested in running a high-tech, high-quality training and consulting business.

contact us right away!