
Praktyczne szkolenia na żywo z Zarządzania.
Na kursach dowiesz się jak budować zespół i nim kierować, zarządzać zmianą i projektami.
Szkolenie na żywo może odbywać się lokalnie w siedzibie klienta w Polsce lub w centrach szkoleniowych NobleProg w Polsce
Zdalne szkolenie online odbywa się za pomocą interaktywnego, zdalnego pulpitu DaDesktop .
NobleProg Twój lokalny dostawca szkoleń.
Opinie uczestników
Przeanalizowanie problemów z balansem pracy i życia osobistego ze stworzeniem praktycznego planu który powinienen pomóc w rozwiązaniu tego problemu.
NetworkedAssets Sp. z o.o.
Szkolenie: Management and Team Development
Wykładowca potrafił w świetny sposób nawiązywać kontakt z uczestnikami
NetworkedAssets Sp. z o.o.
Szkolenie: Management and Team Development
ogólnie wszystko mi sie podobało
Łukasz Derkowski - NetworkedAssets Sp. z o.o.
Szkolenie: Management and Team Development
ćwiczenia w grupach
NetworkedAssets Sp. z o.o.
Szkolenie: Management and Team Development
Podobal mi sie sposob przekazywania wiedzy i atmosfera
PAWEŁ PIETRAS
Szkolenie: Bezstresowe zarządzanie sobą w czasie - jak mieć zawsze określone cele i być efektywnym w ich realizacji.
przełożenie zagadnień teoretycznych na praktykę w firmie
Ilona Karczewska, TOOLMAX Sp. z o.o.
Szkolenie: Lean 5S for Non-Manufacturing Purposes
Profesjonalne podejscie do tematu przy jednoczesnym dobrym kontakcie ze sluchaczami.
Ilona Karczewska, TOOLMAX Sp. z o.o.
Szkolenie: Lean 5S for Non-Manufacturing Purposes
zakres, dopasowanie tematu do naszych realiów
Dariusz Możdżeń - Ilona Karczewska, TOOLMAX Sp. z o.o.
Szkolenie: Lean 5S for Non-Manufacturing Purposes
Punktualność i zaangażowanie prowadzącego.
Andrzej Wesołowski - Maltex Sp. z o.o.
Szkolenie: Lean 5S for Non-Manufacturing Purposes
Zasób wiedzy, sposób jej przekazywania oraz umiejętne angażowanie członków do aktywnego udziału w prowadzonym szkoleniu.Indywidualne podejście do osób na poszczególnych etapach szkolenia.
Michał Marzec - Jacek Hałat, Alteris
Szkolenie: People and Team Management
Poruszane tematy. Monika potrafiła zadać kluczowe pytania, podsunąć sugestie, pozwolić poszukać odpowiedzi. Zdalna formuła nie okazała się przeszkodą. Wręcz przeciwnie - Monika pokazała, "że można" oraz "że się da".
Adam Król - Jacek Hałat, Alteris
Szkolenie: People and Team Management
wiedza merytoryczna i bardzo dobre podejście do człowieka, indywidualna analiza każdego z Nas, ćwiczenia i testy.
Izabela Małecka - Jacek Hałat, Alteris
Szkolenie: People and Team Management
Dobranie materiału i formy prezentowania wiedzy, od stacjonarnych szkoleń poprzez online gdzie nikt się nie nudził i każdy był zaangażowany poprzez liczne case'y . Wiedza Gosi również bardzo dużą , jednocześnie nawiązuje bardzo dobry kontakt z grupą w luźnej formie.
Adam Pielot - Covebo
Szkolenie: Strategic Planning in Practice
ze nikt mnie do niczego nie zmuszał na siłę
Utech Maszyny i Urządzenia Techniczne Jarosław Koenig Sp. K.
Szkolenie: Strategic Planning in Practice
Inność zajęć brak nudy monotoni.
Sebastian Kałużny - Utech Maszyny i Urządzenia Techniczne Jarosław Koenig Sp. K.
Szkolenie: Strategic Planning in Practice
Szkolenie było fajnie zaplanowane. Trochę praktyki po części teoretycznej, pomimo że szkolenie odbyło się online :)
Klaudia Kois - Covebo
Szkolenie: Strategic Planning in Practice
Ćwiczenia, konkretna praca na przykładach i ich komentowanie- ocena szkoleniowca
Żaneta Pielot - Covebo
Szkolenie: Strategic Planning in Practice
Analityczne i rzeczowe podejście do każdego omawianego zagadnienia. Ponadto przekazane w bardzo przystępnej formie. Bardzo profesjonalne szkolenie.
Krzysztof Jakuczek - Covebo
Szkolenie: Strategic Planning in Practice
Idealny głos Trenera, dzięki czemu byłam cały czas skupiona, zarówno podczas wykładów, jak i ćwiczeń. Wiedza i kompetencje Trenera. Rozjaśnienie tematu, jakie błędy popełniamy w wewnętrznej komunikacji.
Milena Kowalska - Covebo
Szkolenie: Strategic Planning in Practice
Ilość informacji podparta dowodami, które można bez problemu zauważyć w życiu codziennym.
Covebo
Szkolenie: Strategic Planning in Practice
Możliwość natychmiastowego przełożenia otrzymanej wiedzy merytorycznej na praktykę poprzez udział w ćwiczeniach. Podział na grupy pozwolił zaangażować się nam wszytkim. Poza tym uważam że ma Pani ogromną wiedzę i cieszę się, że mogłam brać udział w tym szkoleniu.
Covebo
Szkolenie: Strategic Planning in Practice
Wszystko było ok.
Covebo
Szkolenie: Strategic Planning in Practice
Dynamiczność szkolenia, konkrety i brak nudy :)
Covebo
Szkolenie: Strategic Planning in Practice
Energia prowadzącego, sposób prowadzenia
Ilona Matys - Centrum Innowacji ProLearning
Szkolenie: Managing Agile Projects with Lean and Kanban
Praktyczne podejscie
Radoslaw Lipski - Centrum Innowacji ProLearning
Szkolenie: Managing Agile Projects with Lean and Kanban
kontakt z trenerem, interakcja, cwiczenia
mart Sekscinska - Centrum Innowacji ProLearning
Szkolenie: Managing Agile Projects with Lean and Kanban
Całe szkolenie było bardzo interesujące, podobało mi się obrazowe/praktyczne przedstawienie niektórych zagadnień co zdecydowanie ułatwiało zrozumienie pewnych kwestii. Pani Karolina mówiła jasno i zrozumiale, łatwo przyswajalnym językiem, zbudowała w grupie bardzo miłą atmosferę co ułatwiało przyswajanie nowej wiedzy. Jestem pod ogromnym wrażeniem bogactwa wiedzy, którym dysponuje Pani Karolina i w dużej mierze podczas szkolenia w bardzo ciekawy sposób nam ją przekazała. Po szkoleniu czuję się wzbogacona nową wiedzą, którą staram się wprowadzać na swoim stanowisku pracy. Jestem bardzo, bardzo zadowolona ze szkolenia i cieszę się, że moje szefostwo dało mi możliwość w nim uczestnictwa, a Pani Karolinie bardzo dziękuję za bardzo miły i owocnie spędzony czas.
Patrycja Jaśkiewicz - F.H.P PAK Sp z o.o.
Szkolenie: Lean Management: Lean Management in Manufacturing
ćwiczenia, jakość materiałów
F.H.P PAK Sp z o.o.
Szkolenie: Lean Management: Lean Management in Manufacturing
Sposób przekazania zagadnień obejmujących szkolenie.
ZBIGNIEW ROGOWSKI - F.H.P PAK Sp z o.o.
Szkolenie: Lean Management: Lean Management in Manufacturing
Przykłady przeprowadzone na naszym produkcie
Jarosław Wróblewski - Izabela Szynik-Szafirska, MARELLI SOSNOWIEC POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Szkolenie: ISO 26262 Automotive Functional Safety
Ćwiczenia praktyczne
Izabela Szynik-Szafirska, MARELLI SOSNOWIEC POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Szkolenie: ISO 26262 Automotive Functional Safety
Przygotowanie i znajomość tematu prowadzącego.
Anita Obara, MAN BUS Sp. z o.o.
Szkolenie: ISO 26262 Automotive Functional Safety
Całość była super.
Tomasz Kłys - Anita Obara, MAN BUS Sp. z o.o.
Szkolenie: ISO 26262 Automotive Functional Safety
Fachowe i rzeczowe wyjaśnianie zagadnień.
Arkadiusz Tarabasz - Anita Obara, MAN BUS Sp. z o.o.
Szkolenie: ISO 26262 Automotive Functional Safety
Dużo przykładów, duża wiedza merytoryczna trenera
Anita Obara, MAN BUS Sp. z o.o.
Szkolenie: ISO 26262 Automotive Functional Safety
Bardzo dobre przygotowanie prowadzącego.
Anita Obara, MAN BUS Sp. z o.o.
Szkolenie: ISO 26262 Automotive Functional Safety
Elastyczność trenera w stosunku do analizy problemów, jakie chcieliśmy omówić i nie trzymanie się kurczowo kolejności tematów z główną prezentacją. Duża wiedza trenera, która potrafiła obrazowo zrozumieć niejasne tematy.
Anita Obara, MAN BUS Sp. z o.o.
Szkolenie: ISO 26262 Automotive Functional Safety
Część praktyczna, ćwiczenia w grupie. Super, że teoria była przedstawiona punktowo - najważniejsze informacje, a potem już zadania.
Allegro.pl Sp. z o.o., ul. Grunwaldzka 182, 60-166 Poznań
Szkolenie: Supply Quality Management
-metryca kompetencji -Bono -skupienie się na przykładach z allegrowego podwórka
Allegro.pl Sp. z o.o., ul. Grunwaldzka 182, 60-166 Poznań
Szkolenie: Supply Quality Management
Schematy działań i prowadzenia dyskusji, propozycje wyliczania wskaźników/danych w różnych formach
Allegro.pl Sp. z o.o., ul. Grunwaldzka 182, 60-166 Poznań
Szkolenie: Supply Quality Management
wspaniała prowadząca
Allegro.pl Sp. z o.o., ul. Grunwaldzka 182, 60-166 Poznań
Szkolenie: Supply Quality Management
Zaznaczę, że jest to jedno z najlepszych szkoleń na jakim ostatnio byłam. Ale precyzując, najbardziej podobała mi się energia i podejście prowadzącej.
Weronika Kurzawska-Klem - Allegro.pl Sp. z o.o., ul. Grunwaldzka 182, 60-166 Poznań
Szkolenie: Supply Quality Management
Szkolenie było bardzo dynamiczne - prowadzący miał odpowiednią wiedzę, przygotowanie, a także świetne nastawienie w czasie szkolenia. W pełni odpowiadało ono naszym potrzebom. Trener zaraża energią i w przyjemny sposób, w bardzo łatwo przyswajalnej formie przekazuje wszystkie elementy założone w szkoleniu. Bardzo miło i wartościowo spędzony czas.
Tomasz Ratajczak - Allegro.pl Sp. z o.o., ul. Grunwaldzka 182, 60-166 Poznań
Szkolenie: Supply Quality Management
Bardzo mi się podobało szkolenie
Aneta Łuczkiw - Allegro.pl Sp. z o.o., ul. Grunwaldzka 182, 60-166 Poznań
Szkolenie: Supply Quality Management
ilość informacji i tempo
Konrad Przeździęk - Allegro.pl Sp. z o.o., ul. Grunwaldzka 182, 60-166 Poznań
Szkolenie: Supply Quality Management
Ewa pomogla nam zaprojektowac najblizsze miesiace pracy pod wzgledem wprowadzenia duzej zmiany w naszej organizacji
ANna Klesnicka - Anna Mika-Zarzycka, McCain Poland sp. z o.o.
Szkolenie: Leadership i kierowanie zespołem II
Dzisiejsze spotkanie było super, szyte na miare, efekty możemy wykorzystać natychmiast, bardzo praktyczne, bez teoretyzowania. I bez ćwiczeń na przełamywanie lodów, za to duży plus : )
Maciej Golara - Anna Mika-Zarzycka, McCain Poland sp. z o.o.
Szkolenie: Leadership i kierowanie zespołem II
Spersonalizowane podejście do zagadnienia i praktyczność warsztatów. Dzisiejsza sesja była bardzo praktyczna i pomogla nam zaplanować i przygotować się do ważnego etapu w projekcie.
Anna Mika-Zarzycka - Anna Mika-Zarzycka, McCain Poland sp. z o.o.
Szkolenie: Leadership i kierowanie zespołem II
Zaangażowanie i wiedza trenerki
Anna Mika-Zarzycka - Anna Mika-Zarzycka, McCain Poland sp. z o.o.
Szkolenie: Leadership i kierowanie zespołem II
Test pokazujący dysfunkcje
Anna Mika-Zarzycka, McCain Poland sp. z o.o.
Szkolenie: Leadership i kierowanie zespołem II
Plany szkoleń z technologii Zarządzanie
- Understand Citizen development and learn common Citizen Developer actions.
- Learn how to perform process automation.
- Automate tasks within business applications.
- Understand the core concepts and principles of Lean Six Sigma.
- Apply the DMAIC methodology to define, measure, analyze, improve, and control processes effectively.
- Develop a plan for Lean Six Sigma deployment within their organization.
- Understand the effect of change leadership on individuals, teams, and organizations.
- Apply planning practices to organizational change efforts.
- Effectively drive organizational change through change leadership.
-
Dyskusje moderowane
Prezentacje slajdów
Ćwiczenia i studia przypadków
-
Zrozumienie różnych umiejętności wymaganych do zarządzania i przewodzenia
rozwijać swój zespół w najbardziej efektywny sposób
Wyjaśnić, jak najlepiej wprowadzać zmiany w swojej części organizacji
Lepiej zarządzać wydajnością pracowników
Skutecznie negocjować preferowane rozwiązania
wyjaśnić, jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami, które mogą napotkać w biurze
Korzyści dla uczestników szkolenia:
- Poznanie charakterystyki poszczególnych grup pokoleniowych
- Nabędą umiejętności odpowiedniego komunikowania się z pracownikami
- Nabędą umiejętności udzielania informacji zwrotne według zasady „tu i teraz”
- Poznanie sposobów na motywowanie pracowników pokolenia X, Y oraz Z
- Poznanie modelowych typów rozmów z pracownikami pokolenia X,Y i Z
-
Zatrudnianie i kierowanie dynamicznym i innowacyjnym zespołem technicznym.
Skutecznie wdrażać i zarządzać technologią potrzebną do opracowywania świetnych produktów.
Stosować przydatne techniki i strategie zarządzania produktami i projektami.
Skalować działalność firmy i prowadzić ją we właściwym kierunku.
-
Interaktywny wykład i dyskusja.
Dużo ćwiczeń i praktyki.
Praktyczne wdrożenie w środowisku live-lab.
-
Aby zamówić niestandardowe szkolenie dla tego kursu, skontaktuj się z nami.
-
Poznaj zdalne przywództwo, struktury i komponenty, aby z powodzeniem dostosować konfigurację pracy zdalnej.
Rozwijaj zaufanie, cele, kulturę i pracę zespołową, aby stworzyć skuteczny i produktywny zespół zdalny.
Wykorzystanie istniejących narzędzi i technologii w celu poprawy wirtualnej komunikacji i współpracy.
Wdrożenie metod wyznaczania celów i zarządzania projektami w celu pomiaru wydajności zespołu zdalnego.
-
Interaktywny wykład i dyskusja.
Dużo ćwiczeń i praktyki.
Praktyczne wdrożenie w środowisku live-lab.
-
Aby zamówić niestandardowe szkolenie dla tego kursu, skontaktuj się z nami.
- Facilitated Discussions
- Slide Presentations
- Exercises and Case Studies
- Explain the basic Change Strategies that underpin the planning for change in an organisation
- Understand the use and application of the 9 Change Principles
- Construct a Change Plan suitable to their part of the business
The Kanban Method provides pragmatic, actionable, evidence-based guidance for successful evolutionary change. It starts with what you do now and pursues evolutionary change while respecting current roles, responsibilities and job titles, and encouraging leadership at all levels. This allows organisations to evolve business processes gradually, define and use relevant metrics to measure progress, and significantly reduce the risks associated with complex change programmes.
You will leave this course with knowledge of the Kanban principles and general practices, and skills that will enable you to apply Kanban with confidence in your organisation. What Will You Learn?
- Identify internal and external sources of dissatisfaction
- Analyse demand vs capability
- Model the knowledge discovery process
- Design kanban systems and their visualisations
- Identify and prioritise improvements
- Choose cadences for activities
- Identify classes of service Who Is This Course For?
Anyone who is involved in product development or knowledge work. This includes but is not limited to the following:
Programme and delivery managers
Product and project managers
Product developers, software developers and testers
People working in operations or support
Business analysts
High-level management
Anyone interested in implementing Agile in their organisation
Kurs skierowany jest do liderów i agentów zmian, którzy chcą mieć pewność, że wprowadzają 5S we właściwy sposób.
Każdy uczestnik kursu będzie miał okazję zdobyć praktyczne doświadczenie poprzez szereg ćwiczeń, aby zademonstrować, że 5S działa. Po ukończeniu szkolenia będziesz:
- Wiedział jak 5S działa i poprawia wydajność o 10 do 30%
- Potrafił zidentyfikować źródła marnotrawstwa i poprawić rentowność
- Rozumiał przyczyny pięcioetapowego procesu i wiedzieć, jak go wdrożyć
- Posiadał narzędzia i procedury w celu usprawnienia procesów produkcyjnych
- Potrafił opracować konkretny plan wprowadzenia 5S w swoim miejscu pracy
-
Zrozumieć, jak działa system 5S i poprawić wydajność o 10-30%.
Być w stanie zidentyfikować źródła marnotrawstwa i poprawić rentowność
Zrozumieć powody stosowania pięciostopniowego procesu i wiedzieć, jak go wdrożyć
Posiadać narzędzia i procedury w celu usprawnienia procesów
Opracować konkretny plan wprowadzenia 5S w swoim miejscu pracy
- Understand the two types of stress: distress and eustress.
- Articulate your personal indicators and relievers of stress.
- Create a plan with specific routines to enhance calm, clarity and energy, while minimzing stress accumulated in the day.
- Shift negative emotions and boost positive ones using proven techniques.
- Deal with stress-causing. disempowering beliefs around work, life, and relationships.
-
Interaktywny wykład i dyskusja.
Dużo ćwiczeń i praktyki.
Praktyczne wdrożenie w środowisku live-lab.
-
Aby zamówić niestandardowe szkolenie dla tego kursu, skontaktuj się z nami.
-
Interaktywny wykład i dyskusja.
Dużo ćwiczeń i praktyki.
-
Aby zamówić niestandardowe szkolenie dla tego kursu, skontaktuj się z nami.
-
Dyskusje moderowane
Prezentacje slajdów
Ćwiczenia i studia przypadków
-
Wyjaśnić podstawowe strategie zmian, które leżą u podstaw planowania zmian w organizacji.
Skonstruowanie planu zmian odpowiedniego dla ich części działalności.
-
Aby zamówić niestandardowe szkolenie dla tego kursu, skontaktuj się z nami.
-
Dyskusje moderowane
Prezentacje slajdów
Studia przypadków
Przykłady
-
Wyjaśnić, w jaki sposób można zapobiegać przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu.
Zrozumienie głównych aspektów przeciwdziałania praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu w odniesieniu do ich firm oraz krajowych i międzynarodowych wysiłków podejmowanych w celu ich zwalczania.
Zdefiniowanie sposobów, w jakie firma i jej pracownicy powinni chronić się przed ryzykiem prania pieniędzy i finansowania terroryzmu.
szczegółowo opisać, w jaki sposób firma może stać się celem prania pieniędzy i finansowania terroryzmu oraz wyjaśnić, jakie "czerwone flagi" mogą pomóc w identyfikacji, zapobieganiu i zgłaszaniu (podejrzanej lub rzeczywistej) działalności przestępczej
Zrozumienie niektórych innych “gorących punktów” w Financial Crime
-
Dyskusje moderowane
Prezentacje slajdów
Przykłady
Ćwiczenia
Studia przypadków
- the explanation of the current risk-based regulations
- detailed review of the major risks faced by banks
- industry best practices for adopting an enterprise approach to integrating risk management across an entire organisation
- using governance techniques to build a group wide culture to ensure everyone takes an active role in managing risks in line with the banks strategic objectives
- what challenges could be faced by risk managers in the future.
- major risk within the financial industry and the major international risk regulations
- how to manage a bank’s assets and liabilities whilst maximising return
- the interaction between risk types and how banks use an integrated approach for their management
- corporate governance and the best practice approaches to managing the diverse interests of the stakeholders
- how to develop a culture of risk governance as a tool for minimising unnecessary risk taking
- Board level bank management
- Senior managers
- Senior risk managers and analysts
- Senior directors and risk managers responsible for strategic risk management
- Internal auditors
- Regulatory and compliance personnel
- Treasury professionals
- Asset and liability managers and analysts
- Regulators and supervisory professionals
- Suppliers and consultants to banks and the risk management industry
- Corporate governance and risk governance managers.
- GRC Basic terms and definitions
- Principles of GRC
- Core components, practices and activities
- Relationship of GRC to other disciplines
-
Interaktywny wykład i dyskusja.
Dużo ćwiczeń i praktyki.
Praktyczne wdrożenie w środowisku live-lab.
-
Aby zamówić niestandardowe szkolenie dla tego kursu, skontaktuj się z nami.
-
Zrozumienie i przezwyciężenie barier w byciu asertywnym
Rozpoznawanie cech zachowania u siebie i innych oraz uczenie się skutecznych strategii zarządzania nimi.
Skutecznie komunikować się z szerokim gronem osób, aby w miarę możliwości osiągnąć sytuację korzystną dla obu stron.
Skutecznie zarządzać trudnymi sytuacjami.
-
Określenie różnicy między mentoringiem a coachingiem
Omówienie odpowiednich teorii uczenia się
Opisanie różnych stylów uczenia się
Wyjaśnij model informacji zwrotnej
Zarys podstawowych zasad coachingu
Podać części składowe modelu coachingu GROW
-
Do poszczególnych pracowników
swoim zespołom
Osobom, które nie są bezpośrednio związane z ich własnymi zespołami, ale które doceniłyby ich niezależny – i nieoceniający - wkład
-
Ułatwione dyskusje
Delegowanie sesji coachingowych – z pełną informacją zwrotną
-
Zdefiniuj “Coaching” i wyjaśnij szczegółowo wykorzystanie Coachingu w celu poprawy wyników indywidualnych i zespołowych – w szczególności odnosząc jego zastosowanie do zrozumienia przyczyn (i naprawy) słabych wyników.
Prowadzenie znaczących sesji coachingowych
- Their colleagues
- Their bosses
- Their internal and external customers and stakeholders
- Facilitated Discussions
- Slide Presentations
- Exercises and
- Case Studies
- Appreciate the need to manage their own behaviour before they can influence others’ behaviour
- Understand the strengths and weaknesses of the various communications media available
- Manage their internal and external customers and stakeholders
-
Personel, który musi być w pełni świadomy kwestii związanych z konfliktem i sposobów radzenia sobie z nim:
współpracownikami
ich szefami
wewnętrznymi i zewnętrznymi klientami i interesariuszami
-
Dyskusje moderowane
Prezentacje slajdów
Ćwiczenia i
Studia przypadków
-
Zrozumienie konfliktu i jego wpływu na nas samych i innych.
Definiowanie zachowań asertywnych i nieasertywnych
Docenianie potrzeby zarządzania sobą przed zarządzaniem innymi
Rozwijanie umiejętności asertywnego angażowania się w konflikt
Budowanie pewności siebie poprzez demonstracje i praktyczne symulacje
Last Updated: