Plan Szkolenia

Po ukończeniu kursu kandydaci powinni być w stanie wykazać się znajomością i zrozumieniem Business
Ciągłości Management zasad i technik.

Kluczowe obszary to:

  • Funkcja i potrzeba Business Ciągłości Management w organizacji
  • Cykl życia Business ciągłości Management.
  • Główne składniki programu Business Continuity Management.
  • Potrzeba oceny ryzyka w ramach Business Ciągłości Management
  • Opcje rozwoju strategii Business ciągłości Management
  • Jak przygotować i opracować plany Business ciągłości Management reagowania
  • Potrzeba ćwiczenia, utrzymania i przeglądu planów
  • Potrzeba osadzenia świadomości Business ciągłości Management w organizacji

Wymagania

Doświadczenie zawodowe na stanowisku informatycznym lub związanym z IT
Podstawy bezpieczeństwa informacji
Podstawy zarządzania ryzykiem

 14 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Opinie uczestników (3)

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie