Dziękujemy za wysłanie zapytania! Jeden z członków naszego zespołu skontaktuje się z Państwem wkrótce.
Dziękujemy za wysłanie rezerwacji! Jeden z członków naszego zespołu skontaktuje się z Państwem wkrótce.
Plan Szkolenia
Wprowadzenie do Strategicznego Myślenia
Kluczowe Obszary Biznesowe, Które Menedżerowie Muszą Opanować
- Liderstwo
- Strategia
- Finanse
- Komunikacja
- Marketing
- Kultura i innowacyjność
Liderstwo
- Cwiczenie samoodceniające
- Mentalność współpracy
Strategia
- Identyfikowanie strategicznego i operacyjnego zrównoważenia firmy
- Rola menedżera w strategii i operacjach
Finanse
- Zrozumienie liczb
- Rola finansów w rozszerzaniu wpływu firmy, konkurencyjności i przetrwania
Komunikacja
- Komunikacja między funkcjami, działami, regionami i językami
- Umiejętności prezentacji
Marketing
- Identyfikowanie i reagowanie na popyt i zmiany rynkowe
- Jak technologia zmienia grę
Kultura i Innowacyjność
- Osobowość organizacji
- Mentalność wzrostu i uczenia się
Podejmowanie Strategicznych Decyzji
- Przewidywanie problemów
- Zbieranie i interpretacja informacji
- Umieszczanie wyzwań i szans w kontekście strategicznym
- Dyskusja, decyzja i zwrot informacyjny
Rozwój Profesjonalny
- Wspieranie i ciągła edukacja
- Zaplanowanie przyszłości i wykorzystanie jej do własnej korzyści
Podsumowanie i Zakończenie
Wymagania
- Zrozumienie biznesu.
- Chęć nauki i doskonalenia umiejętności strategicznej myśli.
Odbiorcy
- Menedżerowie od poziomu junior do średniego.
- Ten kurs jest skierowany do zespołów ds. rozwoju biznesowego i strategii.
21 godzin
Opinie uczestników (1)
I liked the alistair's knowledge and presentation style.