Szkolenia Zarządzanie strategiczne

Szkolenia Zarządzanie strategiczne

Lokalne, prowadzone przez instruktora kursy szkoleniowe na temat strategicznego zarządzania pokazują poprzez interaktywną dyskusję i studia przypadków podstawy zarządzania strategicznego. Szkolenie w zakresie zarządzania strategicznego jest dostępne jako "szkolenie na miejscu" lub "szkolenie na żywo". Szkolenie na żywo w siedzibie klienta może odbywać się lokalnie w siedzibie klienta w Polsce lub w centrach szkoleniowych korporacji NobleProg w Polsce . Zdalne szkolenie na żywo odbywa się za pomocą interaktywnego, zdalnego pulpitu. NobleProg - Twój lokalny dostawca szkoleń

Opinie uczestników

★★★★★
★★★★★

Podkategorie Zarządzanie strategiczne

Plany szkoleń z technologii Zarządzanie strategiczne

Title
Czas trwania
Opis
Title
Czas trwania
Opis
14 godziny
Opis
The training is designed to help anyone who is thinking of implementing or working on a balanced scorecard project
7 godziny
Opis
Uzyskaj zrozumienie i wgląd w wartość inwestowania w społeczną odpowiedzialność biznesu, filantropię i zrównoważony rozwój Szkolenie prowadzone jest w formie interaktywnej i zawiera szereg studiów przypadków .
14 godziny
Opis
Publiczność Kurs ten został stworzony dla analityków, prognostów, którzy chcą wprowadzić lub ulepszyć prognozowanie, co może być związane z prognozowaniem sprzedaży, prognozowaniem ekonomicznym, prognozowaniem technologii, zarządzaniem łańcuchem dostaw i prognozowaniem popytu lub podaży Opis Kurs ten prowadzi delegatów poprzez serie metodologii, frameworków i algorytmów, które są przydatne przy wyborze sposobu przewidywania przyszłości na podstawie danych historycznych Wykorzystuje standardowe narzędzia, takie jak Microsoft Excel lub niektóre programy Open Source (w szczególności projekt R) Zasady zawarte w tym kursie mogą być implementowane przez dowolne oprogramowanie (np SAS, SPSS, Statistica, MINITAB) .
35 godziny
Opis
Przegląd Ten 5-dniowy kurs pomoże delegatom w rozwijaniu ich umiejętności strategicznego myślenia, planowania i zarządzania, w tym taktycznych i operacyjnych wymagań dla udanego wdrożenia w środowisku bankowym Kurs zajmie się trudnymi problemami związanymi z zarządzaniem konfliktem, zarządzaniem zmianą, tym, co czyni dobrego lidera i jak motywować zespół Korzystając z interaktywnych studiów przypadków, a także z przykładów branżowych, delegaci będą zachęcani do dzielenia się doświadczeniami i wyzwaniami, aby pomóc w tworzeniu praktycznych i skoncentrowanych na pracy rozwiązań, które będą mogli wykorzystać i wykorzystać Głównym celem programu jest wyposażenie kadry kierowniczej w umiejętności skanowania środowiska biznesowego, aby odkryć zyskowne możliwości biznesowe, a także opracować strategie zdobywania przewagi konkurencyjnej w coraz bardziej konkurencyjnym środowisku biznesowym Między innymi program dostarczy informacji na temat najlepszych praktyk i zachowań przywódczych, które wzmocnią zdolność kierownictwa do radzenia sobie ze złożonością i niepewnością zarządzania instytucją finansową o wysokich osiągach Cele kształcenia Po uczestnictwie w tym kursie delegaci będą mogli: Opisz główne problemy, z którymi boryka się duży bank; Wyjaśnij różne podejścia do planowania rozwoju organizacji; Analizuj obecne otoczenie biznesu i wpływy wpływające na organizację; Analizuj zasoby wewnątrz organizacji i poza nią; Wyjaśnij różne podejścia do strategii zarządzania i umieść je w biznesplanie; Oceń alternatywne strategie rozwoju, aby rekomendować te najbardziej odpowiadające potrzebom firmy Zastosuj głębsze zrozumienie strategicznych planów rozwoju; Obiektywnie dyskutować o zagrożeniach, korzyściach i kosztach towarzyszących wdrożeniu nowej strategii, w tym zarządzaniu konfliktem w zespole; Określ podejścia do zarządzania zidentyfikowanymi zagrożeniami; Przeanalizować potencjalny wpływ na jego firmę (zarówno pozytywną, jak i negatywną), która będzie wynikiem wdrożenia nowej strategii; Projektowanie polityk, systemów i procesów w celu pomyślnego wdrożenia wyłaniających się planów strategicznych; Obejmują kluczowe etapy zarządzania zmianami Kto powinien uczęszczać Kierownicy ds Produktów / usług Nowo mianowani i uznani menedżerowie i kierownicy zespołów Szefowie operacji Starsi dyrektorzy banków Menedżerowie zasobów ludzkich Menedżerowie operacyjni Menedżerowie ds Marketingu Metodologia Kurs składa się z warsztatów uproszczonych, uzupełnionych studiami przypadków zaczerpniętymi z kombinacji opublikowanych przykładów z życia codziennego i / lub praktycznych doświadczeń Uczestnicy będą również mogli pracować w małych grupach, aby zsyntetyzować pomysły i strategie oraz zastosować materiał w kontekście własnych organizacji / działów Otwarte dyskusje na forum będą również kluczowym elementem .
7 godziny
Opis
Kurs ten został stworzony dla decydentów, których głównym celem nie jest wykonywanie obliczeń i analiz, ale ich zrozumienie i umiejętność wyboru rodzaju metod statystycznych istotnych w planowaniu strategicznym organizacji.

Na przykład potencjalny uczestnik musi podjąć decyzję, ile próbek należy zebrać, zanim będzie mógł podjąć decyzję, czy produkt ma zostać uruchomiony, czy nie.

Jeśli potrzebujesz dłuższego kursu obejmującego podstawy myślenia statystycznego, spójrz na 5-dniowe szkolenie "Statystyka dla menedżerów".
21 godziny
Opis
strategiczne myślenie odnosi się do procesu myślenia przez problemy i sytuacje poprzez duży obiektyw obrazu, biorąc pod uwagę konsekwencje różnych działań, a następnie działając na najbardziej idealną strategię dla ogólnego sukcesu biznesowego.

Good myślicieli strategicznych spojrzeć na wyzwania i możliwości analitycznie i uważają je w kontekście firmy & #39; s wizji i celów. Czy używane przez Menedżera strategii rozważa, jak przydzielić inwestycji lub dewelopera firmy oceny potencjału ekspansji na nowy rynek, myślenie strategiczne jest umiejętnością, którą można nauczyć się, praktykowane i wyrafinowane. Myślenie strategiczne daje menedżerom jasność i przewagę niezbędną do podejmowania lepszych decyzji i ciągłego przenoszenia swoich firm we właściwym kierunku.

w tym prowadzony przez instruktora, szkolenia na żywo, chodzimy nowych menedżerów poprzez Najważniejsze koncepcje myślenia strategicznego, wprowadzenie teorii w praktyce poprzez zadania oparte na zadaniach opartych na rzeczywistych przypadkach życia. Uczestnicy zyskują wyjątkową okazję do poznawania nowych sposobów myślenia, wdrażania kluczowych koncepcji w celu rozwiązywania problemów, refleksji nad tym, jak te zasady mają zastosowanie do ich własnej pracy, oraz do słuchania i dzielenia się własnymi perspektywami z ich instruktorem i kolegami z klasy.

Format kursu

- uczestnicy zyskają zrozumienie Big-Picture, co napędza ich działalności i jak ich rola w organizacji przyczynia się do celów biznesowych & #39; s, wizja, i dolnej linii. Kurs jest interaktywny i oparty na działaniach, w przypadku studiów, zadań zespołowych i indywidualnej prezentacji oraz rozwiązywania problemów, co stanowi ważną część kursu.
14 godziny
Opis
Szkolenie to zostało stworzone dla inwestorów, właścicieli firm, dyrektorów, menedżerów, kadry kierowniczej i analityków, którzy muszą rozwijać umiejętności planowania strategicznego. Nie jest przeznaczony do celów akademickich, ale do rozpoczęcia realizacji swoich marzeń już dziś.

Kurs koncentruje się na planowaniu strategicznym dla firm, w których najważniejsza jest elastyczność i ciągłe uczenie się. Główny nacisk kładzie się na strategię korporacyjną i inwestycyjną z wykorzystaniem aktualnych przykładów z życia codziennego. Każdy uczestnik kursu będzie miał okazję stworzyć plan strategiczny i nauczyć się go wdrażać w praktyce.
21 godziny
Opis
Publiczność Starsi menedżerowie, którzy potrzebują wglądu w zagadnienia zarządzania strategicznego i jego zastosowania Format kursu Kombinacją: Ułatwione dyskusje Prezentacje slajdów CaseStudies i przykłady Do końca kursu uczestnicy będą mogli: Określ kwestie leżące u podstaw skutecznego przywództwa strategicznego i link do silnego klimatu organizacyjnego Opisz szereg strategicznych modeli biznesowych i ich potencjalne implikacje dla ich własnej działalności Zdefiniuj kluczowe pojęcia, które stanowią podstawę tworzenia wydajnych zespołów i zarządzania zmianami Zdefiniuj i zastosuj kluczowe miary finansowe o strategicznym sukcesie .
21 godziny
Opis
Publiczność Ten kurs jest przeznaczony dla wszystkich pracowników wymagających szerszego spojrzenia na ich część działalności; ich szczególne role w tym; oraz ich zaangażowania w poprawę swojego wkładu w organizację jako całość Format kursu Kombinacją: Ułatwione dyskusje Prezentacje slajdów Ćwiczenia Pod koniec warsztatów uczestnicy będą mogli: Wyjaśnij, czym jest "marka" i jak mogą na nią wpływać Zapoznaj się z procesem strategii zmian i pozycją Twojej firmy w nich Wyszczególnij odpowiednie zasady stanowiące podstawę wszelkich zmian w firmie Uświadom sobie znaczenie relacji Klient / Interesariusz w pomyślnym prowadzeniu każdej firmy Zdefiniuj finansowe aspekty działalności oraz część delegatów tej firmy Określ ważne aspekty negocjacji, aby zapewnić najlepszy możliwy rezultat dla ich części przedsiębiorstwa .

Nadchodzące szkolenia z technologii Zarządzanie strategiczne

Szkolenie Zarządzanie strategiczne, Zarządzanie strategiczne boot camp, Szkolenia Zdalne Zarządzanie strategiczne, szkolenie wieczorowe Zarządzanie strategiczne, szkolenie weekendowe Zarządzanie strategiczne, Kurs Zarządzanie strategiczne,Kursy Zarządzanie strategiczne, Trener Zarządzanie strategiczne, instruktor Zarządzanie strategiczne, kurs zdalny Zarządzanie strategiczne, edukacja zdalna Zarządzanie strategiczne, nauczanie wirtualne Zarządzanie strategiczne, lekcje UML, nauka przez internet Zarządzanie strategiczne, e-learning Zarządzanie strategiczne, kurs online Zarządzanie strategiczne, wykładowca Zarządzanie strategiczne

Kursy w promocyjnej cenie

Newsletter z promocjami

Zapisz się na nasz newsletter i otrzymuj informacje o aktualnych zniżkach na kursy otwarte.
Szanujemy Twoją prywatność, dlatego Twój e-mail będzie wykorzystywany jedynie w celu wysyłki naszego newslettera, nie będzie udostępniony ani sprzedany osobom trzecim.
W dowolnej chwili możesz zmienić swoje preferencje co do otrzymywanego newslettera bądź całkowicie się z niego wypisać.

Zaufali nam

is growing fast!

We are looking to expand our presence in Poland!

As a Business Development Manager you will:

  • expand business in Poland
  • recruit local talent (sales, agents, trainers, consultants)
  • recruit local trainers and consultants

We offer:

  • Artificial Intelligence and Big Data systems to support your local operation
  • high-tech automation
  • continuously upgraded course catalogue and content
  • good fun in international team

If you are interested in running a high-tech, high-quality training and consulting business.

Apply now!