Szkolenia Zarządzanie strategiczne

Szkolenia Zarządzanie strategiczne

Lokalne, prowadzone przez instruktora kursy szkoleniowe na temat strategicznego zarządzania pokazują poprzez interaktywną dyskusję i studia przypadków podstawy zarządzania strategicznego. Szkolenie w zakresie zarządzania strategicznego jest dostępne jako "szkolenie na miejscu" lub "szkolenie na żywo". Szkolenie na żywo w siedzibie klienta może odbywać się lokalnie w siedzibie klienta w Polsce lub w centrach szkoleniowych korporacji NobleProg w Polsce . Zdalne szkolenie na żywo odbywa się za pomocą interaktywnego, zdalnego pulpitu. NobleProg - Twój lokalny dostawca szkoleń

Machine Translated

Opinie uczestników

★★★★★
★★★★★

Podkategorie Zarządzanie strategiczne

Plany szkoleń z technologii Zarządzanie strategiczne

Title
Czas trwania
Opis
Title
Czas trwania
Opis
14 godziny
Opis
The training is designed to help anyone who is thinking of implementing or working on a balanced scorecard project
7 godziny
Opis
Zdobądź zrozumienie i wgląd w wartość inwestowania w społeczną odpowiedzialność biznesu, filantropię i zrównoważony rozwój. Szkolenia prowadzone są w formie interaktywnej i obejmują szereg studiów przypadku.
14 godziny
Opis
Kurs został przygotowany dla menadżerów, analityków biznesowych, przedsiębiorców, którzy chcieliby usprawnić wykorzystywane metody prognozowania, jak również dla tych, którzy dopiero rozważają ich wprowadzenie. Omówione na kursie narzędzia oraz metody mogą zostać później zostosowane do :

- prognozowania sprzedaży, ustalania planów sprzedażowych, zarządzania kanałami sprzedaży
- prognozowania zachowania rynku, ryzyka ekonomicznego, zmian ekonomicznych
- prognozowania zmian technologicznych,
- prognozowania zapotrzebowania produktowego, zarządzania łańcuchem dostaw

Kurs ma za zadanie pokazanie uczestnikom serii narzędzi, frameworków, metodologii oraz algorytmów, przydatnych przy próbach przewidywania przyszłości opartych o analizę danych. Podczas kursu, uczestnicy nauczą się również zastosowania omówionych metod w standardowych narzędziach takich jak MS Excel czy oprogramowaniu OpenSource' wym - R- pakiet statystyczny. Metody oraz zasady przedstawione na kursie mogą być bez problemu zaimplementowane do każdego innego oprogramowania (np. SAS, SPSS, Statistica, MINITAB ...itp.)
35 godziny
Opis
Przegląd

Ten 5-dniowy kurs pomoże delegatom rozwinąć ich umiejętności myślenia strategicznego, planowania i zarządzania, w tym taktyczne i operacyjne wymagania pomyślnego wdrożenia w środowisku bankowym. Kurs zajmie się trudnymi kwestiami związanymi z zarządzaniem konfliktami, zarządzaniem zmianą, co czyni dobrego lidera i jak zmotywować zespół. Korzystając z interaktywnych studiów przypadku oraz przykładów sektorowych, delegaci będą zachęcani do dzielenia się doświadczeniami i wyzwaniami, aby pomóc w tworzeniu praktycznych i skoncentrowanych na pracy rozwiązań, które mogą odebrać i faktycznie wykorzystać.

Podstawowym celem programu jest wyposażenie kadry kierowniczej w umiejętności skanowania otoczenia biznesowego w celu odkrycia korzystnych możliwości biznesowych, a także opracowania strategii zdobywania przewagi konkurencyjnej w coraz bardziej konkurencyjnym środowisku biznesowym. Między innymi program zapewni również wgląd w przywództwo w zakresie najlepszych praktyk i zachowań, które wzmocnią zdolność kadry kierowniczej do radzenia sobie ze złożonością i niepewnością związaną z zarządzaniem instytucją finansową o wysokiej wydajności.

cele nauczania

Po uczestnictwie w tym kursie delegaci będą mogli:

- Opisz główne problemy, z którymi boryka się duży bank;
- Wyjaśnij różne podejścia do planowania rozwoju organizacji;
- Przeanalizuj obecne środowisko biznesowe i wpływy na organizację;
- Analizuj zasoby wewnątrz i na zewnątrz organizacji;
- Wyjaśnij różne podejścia do zarządzania strategią i umieść ją w biznesplanie;
- Oceń alternatywne strategie rozwoju, aby polecić te najbardziej odpowiadające potrzebom firmy.
- Zastosuj głębsze zrozumienie strategicznych planów rozwoju;
- Dyskutuj obiektywnie o ryzyku, korzyściach i kosztach towarzyszących wdrażaniu nowej strategii, w tym zarządzaniu konfliktem w zespole;
- Zdefiniuj podejścia do zarządzania zidentyfikowanymi zagrożeniami;
- Przeanalizuj potencjalny wpływ na swoją firmę (zarówno pozytywną, jak i negatywną), który wyniknie z wdrożenia nowej strategii;
- Zaprojektuj polityki, systemy i procesy, aby skutecznie wdrażać powstające plany strategiczne;
- Obejmuj kluczowe kroki w zarządzaniu zmianami

Kto powinien uczęszczać

- Menedżerowie produktu / usługi
- Nowo mianowani oraz uznani menedżerowie i liderzy zespołów
- Szefowie operacji
- Senior Bank Managers
- Kierownicy ds. Zasobów ludzkich
- Kierownicy ds. Operacyjnych
- Kierownicy Marketing

Metodologia
Kurs składa się z ułatwionych warsztatów, uzupełnionych studiami przypadków zaczerpniętymi z kombinacji opublikowanych przykładów z życia codziennego i / lub doświadczeń praktycznych. Uczestnicy będą również mogli pracować w małych grupach, aby syntetyzować pomysły i strategie oraz stosować materiał w kontekście własnych organizacji / departamentów. Kluczowym elementem będą również dyskusje na otwartym forum.
7 godziny
Opis
Kurs ten został stworzony dla decydentów, których głównym celem nie jest dokonywanie obliczeń i analiz, ale zrozumienie ich i umiejętność wyboru, jakie metody statystyczne są istotne w planowaniu strategicznym organizacji.

Na przykład potencjalny uczestnik musi podjąć decyzję, ile próbek należy zebrać, zanim podejmie decyzję, czy produkt zostanie uruchomiony, czy nie.

Jeśli potrzebujesz dłuższego kursu obejmującego podstawy myślenia statystycznego, spójrz na 5-dniowe szkolenie „ Statistics dla menedżerów”.
21 godziny
Opis
Myślenie strategiczne odnosi się do procesu myślenia poprzez problemy i sytuacje za pomocą dużego obrazu, biorąc pod uwagę implikacje różnych działań, a następnie działając na najbardziej idealnej strategii dla ogólnego sukcesu biznesowego.

Go OD strategicznych myślicieli spojrzeć na wyzwania i możliwości analitycznie i rozważyć je w kontekście wizji i celów firmy. Niezależnie od tego, czy wykorzystywany jest przez menedżera strategii, rozważającego przydzielenie inwestycji lub dewelopera biznesowego, oceniającego potencjał ekspansji na nowy rynek, myślenie strategiczne jest umiejętnością, której można się nauczyć, ćwiczyć i udoskonalać. Myślenie strategiczne daje menedżerom jasność i przewagę potrzebną do podejmowania lepszych decyzji i ciągłego przenoszenia firm w dobrym kierunku.

W tym prowadzonym przez instruktorów szkoleniu na żywo przechodzimy do nowych menedżerów za pomocą najważniejszych koncepcji myślenia strategicznego, wprowadzając teorię w życie poprzez działania oparte na zadaniach oparte na rzeczywistych przypadkach. Uczestnicy otrzymują wyjątkową okazję do poznania nowych sposobów myślenia, wdrożenia kluczowych pojęć do rozwiązywania problemów, zastanowienia się, w jaki sposób te zasady mają zastosowanie do ich własnej pracy, a także słuchania i dzielenia się własnymi perspektywami ze swoim instruktorem i rówieśnikami.

Format kursu

- Uczestnicy zdobędą zrozumienie tego, co napędza ich biznes i jak ich rola w organizacji przyczynia się do realizacji celów biznesowych, wizji i wyników. Kurs jest interaktywny i oparty na działaniach, ze studiami przypadków, zadaniami zespołowymi i indywidualną prezentacją i rozwiązywaniem problemów, stanowiącymi ważną część kursu.
14 godziny
Opis
Ten kurs został stworzony dla inwestorów, właścicieli firm, dyrektorów, menedżerów i analityków, którzy chcą rozwijać umiejętności strategicznego planowania. Kurs koncentruje się na planowaniu strategicznym firm w których elastyczność i nieustanny rozwój jest najważniejszy. Największy nacisk kładziemy na strategie inwestycyjną firmy, wykorzystujemy do tego celu aktualne przykłady. Każdy uczestnik szkolenia będzie miał okazję, aby stworzyć własny plan strategiczny i dowiedzieć się jak wykorzystać go w praktyce.
21 godziny
Opis
Publiczność

Starsi menedżerowie, którzy potrzebują wglądu w kwestie Management strategicznego i jego zastosowania

Format kursu

Kombinacją:

- Ułatwione dyskusje
- Prezentacje slajdów
- Studia przypadków i przykłady

Pod koniec kursu delegaci będą mogli:

- Zdefiniuj kwestie stanowiące podstawę udanego przywództwa strategicznego i powiązanie z silnym klimatem organizacyjnym
- Opisz szereg strategicznych modeli biznesowych i ich potencjalne konsekwencje dla ich własnej działalności
- Zdefiniuj kluczowe koncepcje leżące u podstaw tworzenia wysoko wydajnych zespołów i zarządzania zmianami
- Zdefiniuj i użyj kluczowych miar finansowych sukcesu strategicznego
21 godziny
Opis
Publiczność

Ten kurs jest przeznaczony dla wszystkich pracowników wymagających szerszego spojrzenia na ich część działalności; ich szczególne role w nim; oraz ich zaangażowania w poprawę jej wkładu w organizację jako całość

Format kursu

Kombinacją:

- Ułatwione dyskusje
- Prezentacje slajdów
- Ćwiczenia

Pod koniec warsztatów uczestnicy będą mogli:

- Wyjaśnij, czym jest „marka” i jak mogą na nią wpływać
- Zrozum proces dla strategii zmian i pozycji Twojej firmy w nich
- Wyszczególnij odpowiednie zasady stanowiące podstawę zmian w przedsiębiorstwie
- Uświadom sobie znaczenie relacji klient / interesariusz w pomyślnym prowadzeniu każdej firmy
- Zdefiniuj finansowe aspekty działalności i części delegatów tej firmy
- Określ ważne aspekty negocjacji, aby zapewnić jak najlepszy wynik dla ich części działalności

Nadchodzące szkolenia z technologii Zarządzanie strategiczne

Szkolenie Zarządzanie strategiczne, Zarządzanie strategiczne boot camp, Szkolenia Zdalne Zarządzanie strategiczne, szkolenie wieczorowe Zarządzanie strategiczne, szkolenie weekendowe Zarządzanie strategiczne, Kurs Zarządzanie strategiczne,Kursy Zarządzanie strategiczne, Trener Zarządzanie strategiczne, instruktor Zarządzanie strategiczne, kurs zdalny Zarządzanie strategiczne, edukacja zdalna Zarządzanie strategiczne, nauczanie wirtualne Zarządzanie strategiczne, lekcje UML, nauka przez internet Zarządzanie strategiczne, e-learning Zarządzanie strategiczne, kurs online Zarządzanie strategiczne, wykładowca Zarządzanie strategiczne

Kursy w promocyjnej cenie

Newsletter z promocjami

Zapisz się na nasz newsletter i otrzymuj informacje o aktualnych zniżkach na kursy otwarte.
Szanujemy Twoją prywatność, dlatego Twój e-mail będzie wykorzystywany jedynie w celu wysyłki naszego newslettera, nie będzie udostępniony ani sprzedany osobom trzecim.
W dowolnej chwili możesz zmienić swoje preferencje co do otrzymywanego newslettera bądź całkowicie się z niego wypisać.

Zaufali nam

is growing fast!

We are looking to expand our presence in Poland!

As a Business Development Manager you will:

  • expand business in Poland
  • recruit local talent (sales, agents, trainers, consultants)
  • recruit local trainers and consultants

We offer:

  • Artificial Intelligence and Big Data systems to support your local operation
  • high-tech automation
  • continuously upgraded course catalogue and content
  • good fun in international team

If you are interested in running a high-tech, high-quality training and consulting business.

Apply now!