Cyfrowa obecność marki jest kluczowa dla przetrwania firmy w dzisiejszym połączonym świecie.
Ta szkolenia prowadzona przez instruktora jest skierowana do profesjonalistów z dziedziny marketingu na wszystkich poziomach, którzy chcą wzmocnić pozycjonowanie marki online firmy, ocenić wydajność marki i zarządzać obrazem i reputacją poprzez przeprowadzenie kompleksowego audytu marki online.
Suma wielu punktów kontaktowych w sieci ostatecznie kształtować będzie to, jak grupy docelowe postrzegają Twoją firmę i czy zdecydują się robić z Tobą biznes.
Audyt marki online stał się standardową praktyką dla firm, które chcą ocenić i wzmocnić swoje pozycjonowanie marki na danym rynku.
Oprócz oceny własnych cyfrowych zasobów marki pod kątem sił i słabości, ten audyt rozłoży na części to, jak Twoja marka jest omawiana na online kanałach, które firma nie kontroluje, aby ocenić percepcję marki.
Po przeprowadzeniu audytu marki online będziesz w stanie opracować transformacyjną strategię marketingową marki zgodnie z szerszymi celami biznesowymi.
Chociaż ten kurs należy do kategorii 'Zarządzanie Marką', dotyka on wielu innych dyscyplin w organizacji; od doświadczenia klienta i tras użytkowników online po odkrywanie wskazówek, strategii marketingowej i planowania.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie:
-
Ocenić obecność marki online pod kątem sił i słabości.
-
Odkryć obraz i reputację firmy online.
-
Zidentyfikować i wzmocnić pozycjonowanie marki na danym rynku.
-
Opracować strategię marketingową marki zorientowaną na wyniki i zintegrowany plan komunikacji marketingowej online.
-
Przeprowadzić analizę konkurencyjną marki i stworzyć mapy percepcji branżowych.
-
Przeprowadzić audyt SEO.
-
Dowiedzieć się nowych wytycznych SEO w dobie sztucznej inteligencji.
-
Odkryć cenne informacje o tym, jak różne grupy klientów postrzegają firmę i jej produkty lub usługi.
-
Przeprowadzać nasłuch online.
-
Korzystać z sztucznej inteligencji, aby uczynić regularne audyty marki bardziej wydajnymi.
Więcej...