Plan Szkolenia
Układanie Podstaw
- Definiowanie marki, marketingu marki, tożsamości marki, percepcji marki i reputacji marki
- Zależność między siłą marki a wynikami finansowymi firmy
Moc Audytu Marki Online
- Co to jest cyfrowy ślad marki i dlaczego jest kluczowy dla zdrowia biznesowego dzisiaj?
- Jak suma wielu punktów kontaktu w końcu kształtuje wizerunek i percepcję marki
- Kiedy przeprowadzać audyt marki online
- Ważność regularnego przeprowadzania audytów marki online
- Ramy Audytu Marki Online i to, co nas czeka
Przegląd Biznesu i Wyznaczanie Kierunków
- Wyrównywanie poziomu i identyfikowanie obecnych priorytetów, celów firmy oraz czynników mikro i makro wpływających na firmę jako całość
- Określenie celów audytu marki w celu zapewnienia jasnego kierunku ram
Ocena Aktywów Online
- Ocena kanałów online własnych marki pod kątem mocnych i słabych stron, aby zobaczyć, jak kontrolowana przez firmę obecność marki online jest postrzegana przez klientów
- Jakie są sposoby, w jakie komunikacja własna marki może zaszkodzić lub pomóc wizerunkowi marki?
- Uniwersalna lista kontrolna, na co wszystkie firmy powinny zwracać uwagę podczas oceny aktywów online
Audyt Reputacji Online
- Audyt SEO: Wielka część reputacji marki online to to, jak jest ona oceniana przez wyszukiwarki
- Jak ocenić i optymalizować SEO dzisiaj?
- Jak AI zmieniło SEO
- Stare i nowe wytyczne SEO
- Wzmianki online: Dane ilościowe i jakościowe, które ujawniają prawdziwą reputację i wizerunek marki
- Odkrywanie, jak docelowe grupy i anonimowi użytkownicy mówią o marce w Internecie poprzez monitorowanie społeczności online
- Analiza webowa: Analiza metryk, które utrzymują online biznes przy życiu
- Diagnostyka i identyfikacja tego, co myli klientów w porównaniu do tego, co zwiększa zaangażowanie, poprzez analizę kluczowych metryk witryny: ruch, wskaźnik odrzuceń, wyświetlenia stron i wskaźniki konwersji
Analiza Konkurencji
- Definiowanie branży
- Trendy branżowe, prognozy i czołowi gracze
- Lista konkurencji
- Mapa percepcji: wizualne przedstawienie, gdzie marka stoi w konkurencyjnym krajobrazie pod względem percepcji marki
- Odkrywanie mocnych i słabych stron pozycjonowania marki w porównaniu do konkurencji
Strategia i Taktyka Marki
- Określenie pożądanej pozycji marki
- Rozwijanie celów marketingu marki
- Projektowanie końcowej strategii marki bezpośrednio informowanej przez wyniki audytu
- Rozwijanie planu komunikacji marketingowej integrowanej w celu osiągnięcia wyników
- Rozwijanie kluczowych wskaźników wydajności i systemu śledzenia w celu oceny postępu i sukcesu
Kiedy stosować AI w Audycie Marki Online
- 3 obszary, w których specjaliści mogą wykorzystać AI w procesie audytu dla zwiększenia efektywności
- 3 obszary do uniknięcia stosowania AI podczas przeprowadzania audytu marki online
Wymagania
- Podstawowa znajomość zasad marketingu i terminologii
Ten kurs jest odpowiedni dla zespołów lub profesjonalistów:
- Rozważających zmianę marki
- Chcących odnowić lub wzmocnić obecne pozycjonowanie marki
- Wchodzących na nowy rynek lub sektor
- Dążących do osiągnięcia nowych grup docelowych i klientów
- Chcących stworzyć strategie marki, które lepiej współgrają z ogólnymi celami biznesowymi
- Dążących do budowy bardziej konkurencyjnej marki
- Doświadczających spadku skuteczności marki i marketingu
- Doświadczających uszkodzenia reputacji marki lub chcących poprawić wizerunek marki
- Chcących zdiagnozować problemy w zarządzaniu marką
- Potrzebujących zaktualizowania materiałów marketingowych
- Mających do czynienia z niezgodnościami w elementach marki, takimi jak: komunikacja, język, wizualizacje, design, wygląd itp.
Odbiorcy
- Menadżerowie marketingu
- Strategowie marketingu
- Strategowie marki
- Decydenci w dziedzinie marketingu
- Profesjonaliści marketingu w każdej roli
- Zespoły designu i twórcze (drugoplanowi odbiorcy)
Opinie uczestników (3)
Irma była w tunezu z nami jako uczniami i naszymi potrzebami biznesowymi. Było jasne, że aktywnie nas słuchała, co potwierdzała informowany feedback, który następnie udzieliła.
Siobhan - Raintree
Szkolenie - Digital Marketing for Software-as-a-Service (SaaS)
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Była w stanie łatwo odpowiedzieć na wszystkie pytania... Wyraźnie wskazuje na jej wiedzę.
Yunus - Vodacom
Szkolenie - Digital Marketing
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Podoba się mi wiedza i styl prezentacji Alistaira.
yvette pranger
Szkolenie - Strategic Planning in Practice
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję