Plan Szkolenia
Ustalanie podstaw
- Definiowanie marki, marketingu marki, tożsamości marki, percepcji marki i reputacji marki.
- Relacja między siłą marki a wynikami biznesowymi firmy.
Siła audytu marki online
- Co to jest cyfrowy ślad marki i dlaczego jest on kluczowy dla zdrowia firmy w dzisiejszych czasach?
- Jak suma wielu punktów kontaktowych ostatecznie kształtować będzie obraz i percepcję marki.
- Kiedy przeprowadzać audyt marki online?
- Ważność regularnego przeprowadzania Audytów Marki Online.
- Ramy Audytu Marki Online i co na niego czeka.
Przegląd firmy i zgodność
- Ustalanie priorytetów, celów firmy oraz czynników mikro/makro wpływających na firmę w całości.
- Określenie celów Audytu Marki, aby ramy miały jasne kierunki.
Ocena zasobów online
- Ocena własnych cyfrowych kanałów marki pod kątem sił i słabości, aby zobaczyć, jak obecność marki online kontrolowana przez firmę jest postrzegana przez klientów.
- Jak własna komunikacja marki może krzywdzić lub pomagać w budowie obrazu marki?
- Uniwersalna lista rzeczy, na które wszystkie firmy powinny zwracać uwagę podczas oceny zasobów online.
Audyt reputacji online
- Audyt SEO: Duża część reputacji marki to jej pozycja w wynikach wyszukiwarek.
- Jak ocenić i zoptymalizować SEO dzisiaj?
- Jak sztuczna inteligencja zmieniła SEO.
- Stare i nowe wytyczne SEO.
- Wspomnienia online: Kwantytywne i kwalitacyjne dane odkrywające prawdziwą reputację i obraz marki.
- Odkrycie, jak grupy docelowe i anonimowi użytkownicy mówią o Twojej marce online poprzez nasłuch online.
- Analiza danych internetowych: Analiza metryk utrzymujących biznes online.
- Diagnozowanie i identyfikacja tego, co może być dla klientów niejasne w porównaniu do tego, co zwiększa zaangażowanie, poprzez analizę kluczowych metryk strony: ruchu, odrzucenia, wyświetleń stron i wskaźników konwersji.
Analiza konkurencyjna
- Definiowanie branży.
- Trendy, projekcje i najważniejsi gracze w danej branży.
- Lista konkurentów.
- Mapa percepcji: Wizualne mapowanie pozycji marki w konkurencyjnym krajobrazie pod kątem percepcji marki.
- Odkrycie sił i słabości pozycjonowania marki w porównaniu do konkurentów.
Strategia i taktyki marki
- Określenie pożądanego pozycjonowania marki.
- Opracowanie celów marketingu marki.
- Projektowanie końcowej Strategii Marki bezpośrednio wynikającej z wyników audytu.
- Opracowanie zintegrowanego planu komunikacji marketingowej, aby napędzać rezultaty.
- Opracowanie kluczowych wskaźników wydajności i systemu śledzenia, aby ocenić postępy i sukces.
Kiedy używać sztucznej inteligencji w audycie marki online
- 3 obszary, w których profesjonalisci mogą wykorzystać sztuczną inteligencję w procesie audytu dla efektywności.
- 3 obszary, w których należy unikać używania sztucznej inteligencji podczas przeprowadzania audytu marki online.
Wymagania
- Podstawowe pojęcia i terminologia marketingu
Ten kurs jest relevantny dla zespołów lub profesjonalistów:
- Rozważających rebranding.
- Chcących reprzesentować lub wzmocnić istniejące pozycjonowanie marki.
- Rozwijających się na nowym rynku lub gałęzi.
- Starających się osiągnąć nowe grupy docelowe i odbiorców.
- Chcących tworzyć strategie marki, które lepiej pasują do szerszych celów biznesowych.
- Starających się stworzyć bardziej konkurencyjną markę.
- Doświadczających spadku wydajności marki i marketingu.
- Doświadczających uszkodzenia reputacji/obrazu marki lub chcących wzmocnić obraz marki.
- Chcących diagnozować problemy w zarządzaniu marką.
- Potrzebujących aktualizacji materiałów marketingowych.
- Rozwiązujący niezgodności elementów marki, takie jak: komunikacja, język, wizualizacje, design, odczuwanie itp.
Grupa docelowa
- Menedżerowie marketingowi
- Strategowie marketingowi
- Strategowie marki
- Decydenci w dziedziny marketingu
- Profesjonalisci z dziedziny marketingu w dowolnej roli
- Zespoły projektowe i kreatywne (grupa docelowa wtórna)
Opinie uczestników (3)
Irma was attuned to us as learners and our business needs. It was clear that she was actively listening to us from the informed feedback she then provided.
Siobhan - Raintree
Szkolenie - Digital Marketing for Software-as-a-Service (SaaS)
She was able to answer everyones questions easily...Clearly indication of her expertise.
Yunus - Vodacom
Szkolenie - Digital Marketing
I liked the alistair's knowledge and presentation style.