Przeglądaj szkolenia
Cross-Selling and Upselling
21 godzinSearch Engine Optimization (SEO)
14 godzinB2B Brand Management
7 godzinMarketing Fundamentals
14 godzinPowerPoint and Camtasia for Marketing
21 godzinPricing Psychology
7 godzinGoogle AdWords: Beginner to Advanced
7 godzinDigital Marketing
14 godzinDigital Marketing in China
14 godzinAI in Digital Marketing
7 godzinBasic Google Ads
7 godzinInternet marketing in practice
7 godzinInfluencer marketing
7 godzinSuccessful Google Ads for 2023
7 godzinMarketing i branding na Facebooku
7 godzinOstatnia aktualizacja:
Opinie uczestników(5)
Irma was attuned to us as learners and our business needs. It was clear that she was actively listening to us from the informed feedback she then provided.
Siobhan - Raintree
Szkolenie - Digital Marketing for Software-as-a-Service (SaaS)
Odpowiedzi z rozwiązaniami i praktycznym zastosowaniem.
Agnieszka - AIRBUS HELICOPTERS POLSKA SP. Z O.O.
Szkolenie - Google AdWords: Beginner to Advanced
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Była w stanie łatwo odpowiedzieć na wszystkie pytania... Wyraźnie wskazuje na jej wiedzę.
Yunus - Vodacom
Szkolenie - Digital Marketing
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Cierpliwosc trenera do uczestnikow ,wyczrpujace odpowiedzi na pytania
karolina adamczyk
Szkolenie - Social Media - czyli jak budować zasięgi i sprzedaż za pomocą portali Facebook, LinkedIn, YouTube, Instagram
The idea that i could ask any question and move from one topic to another and the fact that the training was set at the right level for what i needed to know.