Szkolenia Marketing

Szkolenia Marketing

Lokalne instruktażowe kursy szkoleniowe w zakresie marketingu na żywo w Polsce.

Opinie uczestników

★★★★★
★★★★★

Plany szkoleń z technologii Marketing

KodNazwaCzas trwaniaCharakterystyka kursu
adintroIntroduction to Advertising7 godz.Ten jednodniowy kurs jest przeznaczony dla każdego, kto chce skutecznie zarządzać i / lub produkować własną reklamę lub jest nowy w funkcji marketingowej i musi zrozumieć, jak działa reklama
b2bbrandmanB2B Brand Management7 godz.Wiele kursów dotyczy zarządzania marką, ale tylko kilka z nich koncentruje się na promowaniu marki Business to Business. Kurs koncentruje się na brandingu B2B, który zasadniczo różni się od zarządzania marką B2C.
yourbbUnderstanding Your Brand and Your Business21 godz.Publiczność Ten kurs jest przeznaczony dla wszystkich pracowników wymagających szerszego spojrzenia na ich część działalności; ich szczególne role w tym; oraz ich zaangażowania w poprawę swojego wkładu w organizację jako całość Format kursu Kombinacją: Ułatwione dyskusje Prezentacje slajdów Ćwiczenia Pod koniec warsztatów uczestnicy będą mogli: Wyjaśnij, czym jest "marka" i jak mogą na nią wpływać Zapoznaj się z procesem strategii zmian i pozycją Twojej firmy w nich Wyszczególnij odpowiednie zasady stanowiące podstawę wszelkich zmian w firmie Uświadom sobie znaczenie relacji Klient / Interesariusz w pomyślnym prowadzeniu każdej firmy Zdefiniuj finansowe aspekty działalności oraz część delegatów tej firmy Określ ważne aspekty negocjacji, aby zapewnić najlepszy możliwy rezultat dla ich części przedsiębiorstwa .
2730Tworzenie stron internetowych i optymalizacja pod kątem marketingu internetowego35 godz.Kurs zapewnia zapoznanie się z tematem tworzenia stron internetowych w oparciu o dostępne rozwiązania techniczne jak również ich optymalizację pod kątem SEO i prowadzeniem marketingu internetowego.

Uczestnicy poznają metody tworzenia nowoczesnych stron internetowych w oparciu o język XHTML i CSS oraz zasady dobrego projektowania graficznego. Zdobyta wiedza pozwoli na tworzenie własnych lub rozbudowę istniejących stron internetowych.

Na kursie poruszane są tematy systemów zarządzania treścią, a także wszystkie elementy dobrej optymalizacji strony pod kątem wyszukiwarek internetowych jak również integracji z mediami społecznościowymi.
3246Social Media - facebook, twitter, blog, youtube, google+7 godz.Celem kursu jest umożliwienie uczestnikom opanowania podstaw głównych platform mediów społecznościowych i ich wykorzystania w różnych branżach .
netmrkUsing The Internet As A Marketing Channel For Businesses14 godz.Dlaczego warto skoncentrować się na korzystaniu z Internetu jako kanału marketingowego [w przypadku promocji i amp; Zużycie twoich produktów i / lub usług]? Twoja firma może mieć lepszy produkt pod względem rozpoznawania marki, cen i standardów. Użyteczność - bez zwracania należytej uwagi na ścieżkę, którą produkt zabiera, zanim trafi w ręce użytkownika końcowego; Twoja organizacja może szybko stracić znaczny udział w rynku. Internet coraz bardziej angażuje się w decyzje zakupowe użytkownika końcowego. Internet może być zarówno strategicznym kanałem promocji, jak i konsumpcji. Wyzwanie polega jednak na tym, że organizacje wykorzystują internet w planach korporacyjnych z perspektywy strategicznej. Korzyści z uczestnictwa w tym kompleksowym kursie będą obejmować: Nauka praktycznych wskazówek, jak ustabilizować istniejące bazy klientów, pozyskać nowych klientów i ostatecznie zwiększyć przychody Prosto określone, uzbrojone w praktyczne, praktyczne i sprawdzone informacje Umożliwienie organizacjom modyfikowania i rozszerzania ich strategii & amp; Taktyka odpowiednio do oddzielenia się od konkurencji Dlaczego warto wziąć udział? Ogólne skuteczne wykorzystanie Internetu jako kanału rynkowego działa w połączeniu z istniejącymi komponentami strategii biznesowej, takimi jak Branding, Pricing, USP & amp; specyficzny target Segmenty rynku, aby ostatecznie sprzedać więcej istniejącym klientom, a także zdobyć nowe. Ponieważ program koncentruje się daleko poza standardową praktyką firmy posiadającej stronę internetową i zatrudniającej agencję do prowadzenia kampanii Pay Per click, wszystkie osoby zaangażowane w funkcje sprzedaży, marketingu i wsparcia organizacji zyskają dzięki eksponowaniu treści. seminarium.
myccmrMarketing for your company: Understand customer, do marketing right28 godz.Zrozumieć marketing Dotknij uczuć swoich klientów Przygotuj swój własny plan Spraw, aby marketing i biznes były zgodne z oczekiwaniami klientów i przekraczały je .
PRICES102B2B Power Pricing! 12 Principles of Pricing Strategy To Boost B2B Profits - 1.5 Day Course with Half Day Sales and Marketing Evaluation14 godz.To jest dwudniowa wersja nagradzanego kursu pomaga przestać zostawiać pieniądze na stole, konwertować większą sprzedaż, zdobywać większe oceny i sprawić, że klient postrzega większą wartość w ofercie produktów, a jednocześnie czuje się bardziej komfortowo, wydając pieniądze To jak inteligentny telefon 7 generacji do twoich cen zaprojektowany przez kogoś, kto był odpowiedzialny za szkolenie w dziale marketingu i sprzedaży największej na świecie firmy biotechnologicznej, która miała zarówno operacje B2C, jak i B2B Nagrody: Skrócona wersja tego programu szkoleniowego, opracowanego przez Philippe'a, który odpowiadał za szkolenie w dziale marketingu i sprzedaży największej na świecie firmy biotechnologicznej, wygrał prezentera "Top Trainer" na konferencji B2B Master w 2016 roku w Kijowie Opis kursu: Zapytani o wybór zlecenia wyceny, które zmaksymalizowałoby przychody w sytuacji sprzedaży, 95% menedżerów, dyrektorów, a nawet dyrektorów generalnych dużych firm internetowych wybrało opcję, która kosztowałaby ich prawie 45% sprzedaży Dowiedz się, jak tworzyć środowiska cenowe i matryce produktów, które wielokrotnie pokazywano, aby klienci i klienci czuli się bardziej komfortowo, wydając pieniądze, korzystając z pomysłów opracowanych i zbadanych przez niektóre z największych firm na świecie i laureatów nagrody Nobla Osiągnij 15%, 23%, 43% i większy wzrost sprzedaży i przychodów dzięki prostym, niskim kosztom strategii, które mają zastosowanie praktycznie we wszystkich aspektach sprzedaży B2B Każdy przedsiębiorca, reżyser, grafik, kierownik sprzedaży, konsultant, specjalista ds Reklamy i człowiek odpowiedzialny za własną markę powinien przynajmniej raz w życiu uczestniczyć w tym seminarium Istotnie, jest to niezbędna wiedza dla osób w dziale badań i rozwoju, której zadaniem jest opracowywanie nowych produktów, ponieważ zrozumienie, w jaki sposób klienci widzą matrycę produktów i pieniądze w niej wydawane, są kluczowe i mogą prowadzić do znacznie odmiennych poziomów przychodów i zysków dla firmy Wiele zmieniło się na świecie w ciągu ostatnich 60 lat Nie komunikujesz się z technologią z lat sześćdziesiątych, jak pocztówka ze ślimaków - lub przylegające maszyny do pisania W czasie, w którym zajęliśmy się rozwojem naszych dzisiejszych narzędzi komunikacji, nagrodzeni Noblem ekonomiści i inni badacze osiągnęli postęp w zrozumieniu ludzkich zachowań Będziesz mieć styczność ze studiami przypadku i będziesz uczyć się po studiach w polu po ustalaniu cen, szacowaniu wartości i podejmowaniu decyzji o zakupie, aby odkryć wspólne wątki w zachowaniu ludzi i jak stworzyć więcej postrzeganej wartości w ofercie linii produktowej, a także zwiększyć sprzedaż za raporty yearend Nauczysz się kierować decyzjami swoich klientów za pomocą zjawiska tak potężnego, że pracują w każdej dziedzinie, od cen, przez selekcję ludzi do znanych na całym świecie "magicznych" działań (którzy szybko przyznają, że nie ma magii, a jedynie psychologia) Już nigdy nie spojrzysz na swoje ceny w ten sam sposób Czego nauczysz się zwiększać swoją firmę: Biorąc ten kurs, będziesz: Lepiej zrozumieć strategie cenowe największych firm na świecie Uzyskaj skok przed konkurencją w wyścigu zbrojeń sprzedaży Dowiedz się, jak stworzyć środowisko cenowe, dzięki któremu klienci czują się bardziej komfortowo, wydając pieniądze Dowiedz się i, co ważniejsze, ZROZUMIĆ prawidłową kolejność prezentacji cen w wielu sytuacjach negocjacji i sprzedaży oraz dlaczego nieprawidłowe zamówienie może kosztować 45% sprzedaży Dowiedz się, jak stworzyć produkt i matrycę cenową, która może zwiększyć sprzedaż produktów nawet o 34% Dowiedz się, jak zadać pytanie, które podwoi lub potroi cenę zapłaconą za butelkę wina na aukcji Dowiedz się, jak dodać jedną niedrogą, niedopuszczalną opcję opcji produktu, która może zwiększyć sprzedaż nawet o 40% Dowiedz się, jak jedna firma podniosła ceny o 10% i zwiększyła przychody o 95% i dlaczego to zadziałało Dowiedz się, jak wdrożyć kilka interesujących strategii cenowych odnoszących sukcesy firm, o czym świadczą jedne z największych na świecie badaczy strategii biznesowej Dowiedz się, jak wdrożyć strategie cenowe, aby zmienić pozycję marki na rynku Dowiedz się, jak lepiej zaprojektować układ sklepu i / lub broszury, aby zwiększyć sprzedaż Dowiedz się, jak stworzyć środowisko cenowe, które poprowadzi klientów do opcji, które są bardziej korzystne dla Ciebie Popraw swoje umiejętności w zakresie rozmieszczenia reklam i wyświetlania towarów w oparciu o kluczowe zasady psychologiczne Dowiedz się, jak tworzyć pakiety produktów, które zwiększą sprzedaż bez podnoszenia cen Dowiedz się, jak korzystać z niektórych przedmiotów, aby stworzyć zapotrzebowanie na inne przedmioty Dowiedz się, jak zwiększyć postrzeganie wartości i jakości za pomocą ceny WYKORZYSTAJ NAJLEPSZĄ ODPOWIEDZI NA WYŻSZĄ CENĘ Co ludzie mają do powiedzenia: "Podczas gdy pracowaliśmy razem w największej na świecie firmie biotechnologicznej, a Philippe prowadził szkolenia w dziale marketingu i sprzedaży, wymyślił więcej dobrych pomysłów w ciągu tygodnia niż cała firma wymyśliła w ciągu roku a przedsiębiorca powinien raz wysłuchać jego seminariów cenowych i biznesowych " Michael Ketcham, były kierownik sprzedaży Monsanto Saint Louis, Missouri, USA "Z powodzeniem zarządzam sprzedażą przez dziesięciolecia i mogę powiedzieć, że jest to sesja, w której myślenie i działanie prowokuje iskry, gorąco polecam" Anton Jatchenko Sony (CoOwner 12 Moscow Stores) "Wart każdego euro Fascynujące" Till Lesinski Project Manager BMW Monachium, Niemcy "Niezwykle przydatny i przyjemny dla wszystkich" Natalia Semenkova Menedżer marketingu Dixy (3 najlepsza sieć sklepów spożywczych w Rosji) "Philippe jest entuzjastycznym, sprytnym facetem z wieloma dobrymi pomysłami, pomógł nam przeprojektować nasze menu i opracować nowe i interesujące produkty, aby zwiększyć sprzedaż i zyski" Alexandra Kutepova Dyrektor artystyczny, Restauracja Gastronimica (Sky Lounge i Florentini Restaurants, Moskwa Różne: Ta dwudniowa wersja tego kursu pozwala poświęcić więcej czasu na pracę nad zrozumieniem i zastosowaniem tych zasad oraz pozwala lepiej objąć niektóre z zasad Pozwala również pół dnia, aby grupa mogła przyjrzeć się konkretnej sytuacji cenowej i opracować rozwiązania z udziałem instruktora kursu .
efektEfektywne wykorzystanie Social Media- plan autorski 7 godz.Celem kursu jest umożliwienie uczestnikom opanowania głównych podstaw platform mediów społecznościowych i ich wykorzystania w różnych branżach.
mailmanCustomizing Email with GNU Mailman 314 godz.Mailman 3 to naprawdę zestaw 5 projektów: Opracuj podstawowy proces przetwarzania i dostarczania komunikatów, udostępniając interfejs REST API do kontroli administracyjnej Wymaga Pythona w wersji 34 lub nowszej Postorius to nowe interfejsy użytkownika stworzone w oparciu o Django HyperKitty nowy archiwizator, również zbudowany na Django mailmanclient Powiązanie Pythona z interfejsem REST API Kompatybilny zarówno z Python 2, jak i Python 3 Połącz wygodny instalator Publiczność Ten kurs jest przeznaczony dla programistów i inżynierów, którzy chcą włączyć Mailman 3 do swojego obiegu pracy .
pginttradeA Practical Guide to International Trade14 godz.Dlaczego warto wziąć udział?

Żyjemy i pracujemy na coraz bardziej globalnym rynku, który oferuje możliwości na każdym kroku, który musimy podjąć. Pod pewnymi względami rynek światowy staje się coraz bardziej dostępny, zwłaszcza dzięki internetowi. Jednak wraz ze zwiększonymi możliwościami wzrasta konkurencja i większość zawiłości (dotyczących handlu międzynarodowego) pozostaje w mocy.

Znajomość najlepszych sposobów na znalezienie swojego miejsca na rynku międzynarodowym ma kluczowe znaczenie dla sukcesu i rozwoju każdej firmy. Możemy dostarczyć Ci przydatnych informacji i przykładów najlepszych praktyk, aby Twoje międzynarodowe plany i cele były prawdziwe.

- Czy biznes staje się coraz większym wyzwaniem dla Ciebie i Twojej firmy?
- Czy potrzebujesz znaleźć nowe rynki i nowych klientów? Czy potrzebujesz zwiększyć sprzedaż i rentowność?

Jeśli odpowiedź brzmi "tak" na którekolwiek z tych trzech pytań, należy to zrobić. Wiedza, którą ci udostępnimy, pozwoli Ci wejść na nowe rynki i umożliwi Ci znalezienie nowych klientów.

Przekształcanie teorii w praktykę:

Celem tego dwudniowego szkolenia jest uproszczenie i wyjaśnienie procesów handlu międzynarodowego. Opuścisz nasze wydarzenie bardziej pewnie i bardziej pozytywnie, aby kontynuować i rozszerzać swoją międzynarodową działalność. Przedstawimy kilka przykładów (obejmujących handel na Dalekim Wschodzie, w Europie Wschodniej, USA i na innych rynkach), studia przypadków i ćwiczenia, które pozwolą ci ulepszyć i poszerzyć swoją wiedzę na temat handlu międzynarodowego.

Kto powinien uczęszczać?

- Ten kurs jest przeznaczony dla menedżerów sprzedaży i marketingu oraz profesjonalistów zaangażowanych w handel międzynarodowy.
- Ten kurs jest również ważny dla wszystkich, którzy handlują z innymi rynkami i muszą podnosić swoją wiedzę i podejście.
digimarketingDigital Marketing14 godz.Szkolenie to najlepiej nadaje się dla ludzi do marketingu cyfrowego i strategii Szkolenie obejmuje koncepcje niezbędne do uzyskania trakcji w mediach cyfrowych Zapewnia on uczestnikom wprowadzenie do kluczowych koncepcji marketingu cyfrowego, od marketingu mobilnego i marketingu mediów społecznościowych po marketing e-mailowy, marketing PPC i SEO Pod koniec szkolenia rozumiemy znaczenie analityki i dobrą strategię z odpowiednimi przykładami .
PRICES101B2B Power Pricing! 12 Principles of Pricing Strategy To Boost B2B Profits - 1 Day Course7 godz.This is the one day version of the award winning course that helps you stop leaving money on the table, convert more sales, get bigger judgements, and gets your customer to perceive more value in your product offering while making them feel more comfortable spending money. It's like a 7th generation smart phone for your pricing designed by someone who was responsible for training in the marketing and sales department of the world's biggest biotech company which had both B2C and B2B operations.

Awards:
A shortened version of this training program, developed by Philippe -- who was responsible for training in the marketing and sales department of the world's biggest biotech company -- won its presenter, "Top Trainer" at the 2016 B2B Master conference in Kiev.

Course Description:
When asked to choose a pricing order which would maximize revenue in a sales situation, 95% of managers, directors, even CEOs of huge internet companies choose the option which would cost them almost 45% of sales. Learn how to create pricing environments and product matrixes which have been shown again and again to make customers and clients feel more comfortable spending money, using ideas developed and researched by some of the world's biggest companies and Nobel prize winners. Achieve 15%, 23%, 43%, and greater increases in sales and revenue with simple, low cost strategies which are applicable in virtually every aspect of B2B sales. Every entrepreneur, director, graphic designer, sales manager, consultant, advertising specialist, and human being responsible for their own brand should see this seminar at least once in their lives. Indeed, it is essential knowledge for those in the R&D department and tasked with developing new products because an understanding of how customers see a product matrix and spend money within it are key and can lead to significantly different levels of revenue and profit for the company.

A lot has changed in the world in the last 60 years. You’re not communicating with technology from the 1960s, like snail mail – or clunky typewriters. In the time it has taken for us to develop our communication tools of today, Nobel Prize winning economists and other researchers have forged ahead in the understanding of human behaviour.

You will be exposed to case studies and study after study in field after field of pricing, value estimation and purchase decision making to discover common threads in human behaviour and how to create both more perceived value in your product line offering as well as increase sales for year-end reports. You will learn to guide decisions of your customers with phenomenon so powerful they work in every field from pricing to human mate selection to world renowned “magic” acts (who are quick to admit there is no magic, but only psychology). You will never look at your prices the same way again.

What You Will Learn To Boost Your Business:
By taking this course, you will:
- Better understand the pricing strategies of the world's biggest companies
- Get a leap ahead of the competition in the sales arms race
- Learn how to create a pricing environment which makes your customers feel more comfortable spending money
- Learn and, importantly, UNDERSTAND, the proper order of pricing presentation in many negotiation and sales situations and why the wrong order can cost you 45% of your sales
- Learn how to create a product and pricing matrix which can increase product sales by up to 34%
- Learn how to ask a question which will double or triple the price paid for a bottle of wine at auction
- Learn how to add one inexpensive counter-intuitive option to product options which can increase sales by up to 40%
- Learn how one company raised prices by 10% and increased revenue by 95% and why this worked
- Learn how to implement several interesting pricing strategies of successful businesses as revealed by some of the world's greatest business strategy researchers
- Learn how to implement pricing strategies to reposition your brand on a market wide basis
- Learn how to better design your store layout and/or brochures for more sales
- Learn how to create a pricing environment which will guide your customers to options which are more profitable for you
- Improve your skills in advertisement layout and merchandise display based on key psychological principles
- Learn how to create product packages which will increase sales without increasing prices
- Learn how to use some items to create a demand for other items
- Learn how to increase the perception of value and quality using price
- TAKE MOST OF THE GUESSWORK OUT OF YOUR PRICING

What People Have To Say:
"While we worked together at the world's biggest biotech company, and Philippe did training in our marketing and sales department, he came up with more good ideas in one week than our whole company came up with in a year. Every business, executive, manager, and entrepreneur should hear his pricing and business seminars once."
Michael Ketcham, Former Sales Manager - Monsanto
Saint Louis, Missouri, USA

"I have been successfully managing sales for decades and I can say this is a mind taking and action provoking session -- with sparks! I highly recommend it."
Anton Yatchenko
Sony (Co-Owner 12 Moscow Stores)

"Worth every Euro. Fascinating."
Till Lesinski - Project Manager
BMW - Munich, Germany

"Extremely useful and enjoyable for everyone."
Natalia Semenkova - Manager of Marketing
Dixy
(a top 3 grocery retail chain in Russia)

"Philippe is an enthusiastic, clever guy with a lot of good ideas. He helped us redesign our menus and develop new and interesting products to increase our sales and profits."
Alexandra Kutepova - Art Director,
Gastronimica Restaurant Holding
(Sky Lounge and Florentini Restaurants, Moscow)

Miscellaneous:
This day long course includes several exercises which allow participants to get a better feel for the principles in use, with feedback from the course instructor.
PRICES103B2B Power Pricing! 12 Principles of Pricing Strategy To Boost B2B Profits - 1.5 Day Course with 3.5 Day Sales and Marketing Evaluation35 godz.This is a five day version of the award winning course that helps you stop leaving money on the table, convert more sales, get bigger judgements, and gets your customer to perceive more value in your product offering while making them feel more comfortable spending money. It's like a 7th generation smart phone for your pricing designed by someone who was responsible for training in the marketing and sales department of the world's biggest biotech company which had both B2C and B2B operations.

Awards:
A shortened version of this training program, developed by Philippe -- who was responsible for training in the marketing and sales department of the world's biggest biotech company -- won its presenter, "Top Trainer" at the 2016 B2B Master conference in Kiev.

Course Description:
When asked to choose a pricing order which would maximize revenue in a sales situation, 95% of managers, directors, even CEOs of huge internet companies choose the option which would cost them almost 45% of sales. Learn how to create pricing environments and product matrixes which have been shown again and again to make customers and clients feel more comfortable spending money, using ideas developed and researched by some of the world's biggest companies and Nobel prize winners. Achieve 15%, 23%, 43%, and greater increases in sales and revenue with simple, low cost strategies which are applicable in virtually every aspect of B2B sales. Every entrepreneur, director, graphic designer, sales manager, consultant, advertising specialist, and human being responsible for their own brand should see this seminar at least once in their lives. Indeed, it is essential knowledge for those in the R&D department and tasked with developing new products because an understanding of how customers see a product matrix and spend money within it are key and can lead to significantly different levels of revenue and profit for the company.

A lot has changed in the world in the last 60 years. You’re not communicating with technology from the 1960s, like snail mail – or clunky typewriters. In the time it has taken for us to develop our communication tools of today, Nobel Prize winning economists and other researchers have forged ahead in the understanding of human behaviour.

You will be exposed to case studies and study after study in field after field of pricing, value estimation and purchase decision making to discover common threads in human behaviour and how to create both more perceived value in your product line offering as well as increase sales for year-end reports. You will learn to guide decisions of your customers with phenomenon so powerful they work in every field from pricing to human mate selection to world renowned “magic” acts (who are quick to admit there is no magic, but only psychology). You will never look at your prices the same way again.

What You Will Learn To Boost Your Business:
By taking this course, you will:
- Better understand the pricing strategies of the world's biggest companies
- Get a leap ahead of the competition in the sales arms race
- Learn how to create a pricing environment which makes your customers feel more comfortable spending money
- Learn and, importantly, UNDERSTAND, the proper order of pricing presentation in many negotiation and sales situations and why the wrong order can cost you 45% of your sales
- Learn how to create a product and pricing matrix which can increase product sales by up to 34%
- Learn how to ask a question which will double or triple the price paid for a bottle of wine at auction
- Learn how to add one inexpensive counter-intuitive option to product options which can increase sales by up to 40%
- Learn how one company raised prices by 10% and increased revenue by 95% and why this worked
- Learn how to implement several interesting pricing strategies of successful businesses as revealed by some of the world's greatest business strategy researchers
- Learn how to implement pricing strategies to reposition your brand on a market wide basis
- Learn how to better design your store layout and/or brochures for more sales
- Learn how to create a pricing environment which will guide your customers to options which are more profitable for you
- Improve your skills in advertisement layout and merchandise display based on key psychological principles
- Learn how to create product packages which will increase sales without increasing prices
- Learn how to use some items to create a demand for other items
- Learn how to increase the perception of value and quality using price
- TAKE MOST OF THE GUESSWORK OUT OF YOUR PRICING

What People Have To Say:
"While we worked together at the world's biggest biotech company, and Philippe did training in our marketing and sales department, he came up with more good ideas in one week than our whole company came up with in a year. Every business, executive, manager, and entrepreneur should hear his pricing and business seminars once."
Michael Ketcham, Former Sales Manager - Monsanto
Saint Louis, Missouri, USA

"I have been successfully managing sales for decades and I can say this is a mind taking and action provoking session -- with sparks! I highly recommend it."
Anton Yatchenko
Sony (Co-Owner 12 Moscow Stores)

"Worth every Euro. Fascinating."
Till Lesinski - Project Manager
BMW - Munich, Germany

"Extremely useful and enjoyable for everyone."
Natalia Semenkova - Manager of Marketing
Dixy
(a top 3 grocery retail chain in Russia)

"Philippe is an enthusiastic, clever guy with a lot of good ideas. He helped us redesign our menus and develop new and interesting products to increase our sales and profits."
Alexandra Kutepova - Art Director,
Gastronimica Restaurant Holding
(Sky Lounge and Florentini Restaurants, Moscow)

Miscellaneous:
This five day course allows for a day and a half to cover the principles of pricing with several "brains-on" exercises for your group. It then allows for three and a half days to look at your current pricing strategies and a redesign using pricing strategies to boost your sales.
BUSSCI01The 30 Most Important Research Studies in Business to Boost Your B2B Bottom Line7 godz.Turn your company into a well oiled sales machine. Your communication tools aren't the same ones used in the 1960s. Since then we have gone from hand written notes and typewriters to 7th generation smart phones. In the same time we have gone from typewriters to smart phones leading behavioural science researchers and Nobel Prize winning economists have discovered amazing things about what makes business people tick. In this training seminar, we bring you the 30 most important studies in business science to boost your bottom line. We look at the most important science in sales, persuasion, presentations, business communication, advertising, website design, and meetings.

Course Description:
Train your team to make the MOST of your business!
- Did you know that in business negotiations where you hold your meetings can make upto a 50% difference in the share of the pie you negotiate?
- Did you know that serious studies show that there are at least TWO things you can do in the 15 minutes before a BIG meeting that can make the difference between success and failure?
- Did you know that by adding one counter-intuitive option to a list of two options for a customer can boost sales by up to 43%? Did you know the time of day you schedule your meetings can have a big impact on their likelihood of success or failure?
- Did you know that in one large experiment, one simple practice moved the percentage of deals closed from 12.5% to 67% -- and that these closed deals were also 18% more beneficial to both parties?
- Did you know that with presentations, within 7 seconds your audience has judged everything about your trustworthiness, believability, and more -- and there are a handful of things you can do to influence this?

We cover these phenomena and many others, which, if implemented and concentrated on can revolutionise your business and increase your conversions and profitability. Not just for businesses of every kind, but anyone who runs their own personal brand.

What People Have To Say About Other Talks Designed by Philippe:
"While we worked together at the world's biggest biotech company, and Philippe did training in our marketing and sales department, he came up with more good ideas in one week than our whole company came up with in a year. Every business, executive, manager, and entrepreneur should hear his pricing and business seminars once."
Michael Ketcham, Former Sales Manager - Monsanto
Saint Louis, Missouri, USA

"I have been successfully managing sales for decades and I can say this is a mind taking and action provoking session -- with sparks! I highly recommend it."
Anton Yatchenko
Sony (Co-Owner 12 Moscow Stores)

"Worth every Euro. Fascinating."
Till Lesinski - Project Manager
BMW - Munich, Germany

"Extremely useful and enjoyable for everyone."
Natalia Semenkova - Manager of Marketing
Dixy
(a top 3 grocery retail chain in Russia)

"Philippe is an enthusiastic, clever guy with a lot of good ideas. He helped us redesign our menus and develop new and interesting products to increase our sales and profits."
Alexandra Kutepova - Art Director,
Gastronimica Restaurant Holding
(Sky Lounge and Florentini Restaurants, Moscow)

Miscellaneous:
This day long course includes several exercises which allow participants to get a better feel for the principles in use, with feedback from the course instructor.
flockdbFlockdb: A Simple Graph Database for Social Media7 godz.FlockDB jest rozproszoną, odporną na błędy bazą graficzną do zarządzania szerokimi, ale płytkimi wykresami sieciowymi Początkowo był używany przez Twittera do przechowywania relacji między użytkownikami W tym instruktażowym szkoleniu na żywo uczestnicy dowiedzą się, jak skonfigurować i korzystać z bazy danych FlockDB, aby odpowiedzieć na pytania mediów społecznościowych, takie jak kto, kto kogo, kto blokuje itp Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą mogli: Zainstaluj i skonfiguruj FlockDB Poznaj unikalne cechy FlockDB, w stosunku do innych baz danych wykresów, takich jak Neo4j Użyj FlockDB do utrzymania dużego zestawu danych wykresu Użyj FlockDB razem z MySQL, aby zapewnić możliwości rozproszonego przechowywania Pytaj, twórz i aktualizuj niezwykle szybkie krawędzie wykresów Skaluj poziomo FlockDB w celu wykorzystania w internetowych, niestabilnych, wysokowydajnych środowiskach internetowych Publiczność Deweloperzy Inżynierowie bazy danych Format kursu Wykład częściowy, dyskusja częściowa, ćwiczenia i ciężka praktyka handson .
digimarketingchinaDigital Marketing in China14 godz.Szkolenie to jest najlepiej dostosowane do ludzi w marketingu cyfrowym i strategiach Szkolenie obejmuje koncepcje niezbędne do uzyskania trakcji w Chinach za pośrednictwem mediów cyfrowych Wprowadza kluczowe koncepcje marketingu cyfrowego, od marketingu mobilnego i marketingu mediów społecznościowych po marketing pocztą elektroniczną, marketing PPC i SEO Pod koniec szkolenia rozumiemy znaczenie analityki i dobrą strategię z odpowiednimi przykładami .
74888Social Media Marketing7 godz.Why is Social Media Marketing so important these days?

- The estimated number of social network users will be 2 billion this year and is expected to grow!
- The business impact: 86% of marketers consider social media important
- 75% of marketers started using social media marketing in the last three years
- Marketing budgets shift fast to social media
- Social Media Marketing is beyond any doubt becoming more and more essential way of advertising your services and products on the internet.

​Knowing how to handle the social media marketing strategies, applications and other tools allows you to create cost-efficient campaigns and get ahead of your competitors.

You will learn how to supercharge your customer in online environments like:

- Facebook
- Twitter
- YouTube
- Google+
- LinkedIn

Nadchodzące szkolenia z technologii Marketing

SzkolenieData KursuCena szkolenia [Zdalne / Stacjonarne]
Efektywne wykorzystanie Social Media - Facebook, Twitter, Youtube, Google+, blogi - Gliwice ul. Zwycięstwa 36pon., 2018-09-03 09:00730PLN / 1230PLN
B2B Power Pricing! 12 Principles of Pricing Strategy To Boost B2B Profits - 1.5 Day Course with Half Day Sales and Marketing Evaluation - Rzeszów, Plac Wolności 13pon., 2018-09-03 09:001990PLN / 2740PLN
Flockdb: A Simple Graph Database for Social Media - Kielce, ul. Warszawska 19pon., 2018-09-03 09:001000PLN / 1500PLN
Understanding Your Brand and Your Business - Lublin, ul. Spadochroniarzy 9pon., 2018-09-03 09:002990PLN / 3990PLN
B2B Power Pricing! 12 Principles of Pricing Strategy To Boost B2B Profits - 1 Day Course - Gdańsk, ul. Grodzka 19pt., 2018-09-07 09:001000PLN / 1500PLN
Szkolenie Marketing, Marketing boot camp, Szkolenia Zdalne Marketing, szkolenie wieczorowe Marketing, szkolenie weekendowe Marketing, Kurs Marketing,Kursy Marketing, Trener Marketing, instruktor Marketing, kurs zdalny Marketing, edukacja zdalna Marketing, nauczanie wirtualne Marketing, lekcje UML, nauka przez internet Marketing, e-learning Marketing, kurs online Marketing, wykładowca Marketing

Kursy w promocyjnej cenie

Szkolenie Miejscowość Data Kursu Cena szkolenia [Zdalne / Stacjonarne]
Wprowadzenie do pakietu Microsoft Office - programy Word i Excel Gdynia, ul. Ejsmonda 2 pon., 2018-08-20 09:00 1280PLN / 2280PLN
Business Process Management Szczecin, ul. Sienna 9 pon., 2018-08-20 09:00 8230PLN / 9730PLN
Rola testera w Agile Wrocław, ul.Ludwika Rydygiera 2a/22 śr., 2018-08-22 09:00 990PLN / 1490PLN
Distributed Messaging with Apache Kafka Warszawa, ul. Złota 3/11 pon., 2018-08-27 09:00 1970PLN / 2720PLN
Automatyzacja testów za pomocą Selenium i Jenkins Warszawa, ul. Złota 3 pon., 2018-08-27 09:00 4940PLN / 5790PLN
Advanced Python Gdynia, ul. Ejsmonda 2 wt., 2018-08-28 09:00 3950PLN / 5200PLN
Building Interactive Applications with React, Redux and GraphQL Katowice ul. Opolska 22 wt., 2018-08-28 09:00 3950PLN / 5200PLN
Customer Relationship Management (CRM) Gdynia, ul. Ejsmonda 2 czw., 2018-08-30 09:00 990PLN / 1490PLN
Certyfikacja OCUP2 UML 2.5 - Przygotowanie do egzaminu OCUP2 Foundation Warszawa, ul. Złota 3/11 pon., 2018-09-10 09:00 4940PLN / 5940PLN
Wzorce projektowe w języku PHP Szczecin, ul. Sienna 9 wt., 2018-09-25 09:00 1970PLN / 2720PLN
Modelowanie BPMN 2.0 dla Analityków Biznesowych Katowice ul. Opolska 22 śr., 2018-09-26 09:00 1970PLN / 2720PLN
Efektywna komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów Wrocław, ul.Ludwika Rydygiera 2a/22 śr., 2018-10-03 09:00 1970PLN / 2720PLN
Business Analysis Gliwice ul. Zwycięstwa 36 śr., 2018-10-10 09:00 2960PLN / 3960PLN
Visual Basic for Applications (VBA) w Microsoft Office Access i Excel Gdańsk, ul. Grodzka 19 pon., 2018-10-15 09:00 1280PLN / 2280PLN
Strategic Thinking Kraków, ul. Rzemieślnicza 1 pon., 2018-11-26 09:00 2960PLN / 3960PLN
Analiza i projektowanie obiektowe za pomocą języka UML Kraków, ul. Rzemieślnicza 1 wt., 2018-12-04 09:00 3950PLN / 4950PLN

Newsletter z promocjami

Zapisz się na nasz newsletter i otrzymuj informacje o aktualnych zniżkach na kursy otwarte.
Szanujemy Twoją prywatność, dlatego Twój e-mail będzie wykorzystywany jedynie w celu wysyłki naszego newslettera, nie będzie udostępniony ani sprzedany osobom trzecim.
W dowolnej chwili możesz zmienić swoje preferencje co do otrzymywanego newslettera bądź całkowicie się z niego wypisać.

Zaufali nam