Szkolenia Social Media

Szkolenia Social Media

Social Media courses

Testi...Client Testimonials

Social Media Marketing

The trainer was extremely well informed, it was evident that she had a high level of experience and the covered the subjects which we had specified.

Alexander Thurin - defacto nextperience GmbH

Social Media Marketing

The trainer was extremely well informed, it was evident that she had a high level of experience and the covered the subjects which we had specified.

Alexander Thurin - defacto nextperience GmbH

Social Media Marketing

The rapport with the training, she's very easy going and with great attitude

defacto nextperience GmbH

Efektywne wykorzystanie Social Media - Facebook, Twitter, Youtube, Google+, blogi

Case studies

Natalia Kawalec - Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa

Plany Szkoleń Social Media

Kod Nazwa Czas trwania Charakterystyka kursu
digimarketing Digital Marketing 14 godz. This training is best suitable for people into Digital Marketing and Strategies. The training covers the concepts essential to gain a traction on the digital media. It provides the delegates with an introduction to key digital marketing concepts, from mobile marketing and social media marketing to Email marketing, PPC marketing and SEO. By the end of the training we understand the importance of analytics and good strategy with suitable examples. Introduction to Digital Marketing Background Introduction Upcoming Trends and Examples Search Engine Optimization and Marketing Understanding SEO Search Engine Marketing PPC Marketing Digital Display Advertising Creating and Displaying Ads Targetting your Audience Email Marketing Designing and Creating Email Campaigns Importance of Good Templates Spam Check Social Media Marketing Importance of Content Engaging your users across social media Auto-posting and post-scheduling Campaigns Forums and their importance Examples Mobile Marketing Understanding Mobile Marketing From SMS to Whatsapp Targetting prospect users Conversions and Failures Analytics Need of Analytics Use of available metrics to improve your campaigns Understanding Demographics Strategy & Planning Importance of Budget Selecting most appropriate channels Strategy Discussion Case Studies
74888 Social Media Marketing 7 godz. Why is Social Media Marketing so important these days? The estimated number of social network users will be 2 billion this year and is expected to grow! The business impact: 86% of marketers consider social media important 75% of marketers started using social media marketing in the last three years Marketing budgets shift fast to social media Social Media Marketing is beyond any doubt becoming more and more essential way of advertising your services and products on the internet. ​Knowing how to handle the social media marketing strategies, applications and other tools allows you to create cost-efficient campaigns and get ahead of your competitors. You will learn how to supercharge your customer in online environments like: Facebook Twitter YouTube Google+ LinkedIn You will learn the fundamentals of the social media marketing environment and learn how to create effective marketing campaigns and essentially know how to: Generate leads Create social media marketing campaigns Increase conversion rates Increase traffic Improve your search engine rating Improve customer experience Improve brand loyalty Reach more prospects with less effort Minimize your marketing costs Create exponentially spreading viral marketing content
2730 Tworzenie stron internetowych i optymalizacja pod kątem marketingu internetowego 35 godz. Kurs zapewnia zapoznanie się z tematem tworzenia stron internetowych w oparciu o dostępne rozwiązania techniczne jak również ich optymalizację pod kątem SEO i prowadzeniem marketingu internetowego. Uczestnicy poznają metody tworzenia nowoczesnych stron internetowych w oparciu o język XHTML i CSS oraz zasady dobrego projektowania graficznego. Zdobyta wiedza pozwoli na tworzenie własnych lub rozbudowę istniejących stron internetowych. Na kursie poruszane są tematy systemów zarządzania treścią, a także wszystkie elementy dobrej optymalizacji strony pod kątem wyszukiwarek internetowych jak również integracji z mediami społecznościowymi. Projektowanie graficzne stron internetowych Proces projektowania graficznego Układ i kompozycja Teoria siatki Układ reagujący na zmianę szerokości Teoria koloru Tekstura Typografia Tworzenie stron internetowych Proces tworzenia kodu Składnia i elementy języka XHTML Kaskadowe arkusze stylów CSS Model pojemnika Pozycjonowanie elementów Podstawy języka JavaScript Urządzenia mobilne Optymalizacja i zarządzanie stronami internetowymi Marketing internetowy Metody optymalizacji Dobre praktyki SEO Systemy zarządzania treścią Bezpieczeństwo aplikacji internetowych Media społecznościowe
3247 Facebook w marketingu i reklamie 7 godz. Wprowadzenie Jakie narzędzia i korzyści daje Facebook? Facebook jako efektowne narzędzie Social Media Przykłady wielkich sukcesów na Facebooku Realizacja celów biznesowych: sprzedaż, wizerunek, aktywność Stworzenie strategii budowania biznesu w internecie Założenie i konfiguracja własnego profilu Autoresponder Konfiguracja facebooka z wordpress'em Fan page, czym jest i co daje? Jak zmienić profil w fan page? Jak przyciągać uwagę i zdobywać nowych fanów? Jak nie dać się skasować? Jak uspokoić komentarze? Jak mierzyć realizację celów biznesowych? Statystyki odwiedzin - page Analytics Dodatki od Facebooka dla firm Pozycjonowanie i optymalizacja strony na Facebooku - SEO na Facebooku Facebook w naszej firmie Zdobywanie nowych fanów przez przycisk "Lubię to" (nowość) Przycisk "Lubię to" Aktywna reklama na facebooku Integracja fanpage z innymi serwisami Wtyczki społecznościowe Jak sprawić, aby klienci mogli promować każdy produkt/ usługę wśród znajomych? Likebox Facebook Connect Facebook Comments - efektowne komentarze Zwiększenie efektów Zmiana designu Facebooka - tworzenie zakładek Omówieni opcji i narzędzi zakładek Omówienie sukcesów i nieudanych konkursów na Facebooku - dyskusja Zdobądź więcej fanów, klientów i wypromuj swój wizerunek dzięki konkursowi na Facebooku Jak poprowadzić konkurs na Facebooku zgodnie z regulaminem Jak zapisać ludzi, przez Facebooka, na firmową listę mailową? Jak za pomocą Facebooka wyciągnąć ludzi z domu? Praktyczne ćwiczenia
3246 Efektywne wykorzystanie Social Media - Facebook, Twitter, Youtube, Google+, blogi 7 godz. Marketing w internecie Co to jest SocialMedia ? fenomen społeczności internetowych Przykłady aktualnych kampanii internetowych   Główne zalety mediów społecznościowych w porównaniu z tradycyjnymi kanałami komunikacji Social Media a reklama Korzyści dla firm wynikające z kampanii SocialMedia Dobór kanału komunikacji E-Konsumenci - uczestnicy a nie użytkownicy - kim są , czego szukają i czego oczekują? Podstawowa terminologia w e-marketingu Targetowanie reklam w internecie Wskaźniki skuteczności Efektywność i optymalizacja działań Sieci społecznościowe: zasięgi, zasady działania, funkcjonalności Budowanie społeczności wokół marki - cele i metody Engagement Marketing w sieciach społecznościowych Word of Mouth Marketing - szanse i zagrożenia oraz kodeks dobrych praktyk Viral Marketing - jak zaprojektować udaną kampanię wirusową Kampanie reklamowe Postępowanie w sytuacjach kryzysowych Omówienie oraz specyfikacja podstawowych platform komunikacji i ich wykorzystanie w poszczególnych branżach Facebook Twitter Google+ Mikroblogi Fora dyskusyjne YouTube Nasza Klasa Blog firmowy Serwisy newsowe Dziennikarstwo obywatelskie Współpraca z blogerami Tworzenie wizerunku Tworzenie kampanii wizerunku w internecie Podstawowe założenia tworzenia strategii komunikacji w mediach społecznościowych Efektywna komunikacja w internecie Język internetowy Na czym się skupić a z czego zrezygnować Technologie mobilne Zasady dobrego e-mailingu Newslettery Analiza oraz monitoring czy nasze działania przynoszą zamierzone korzyści Dostępne narzędzia analityczne i ich zastosowanie w praktyce: Statystyki Facebooka i YouTube Google Analytics Dostępne narzędzia monitoringu Social Media Praktyczny pomiar ROI, kosztu pozyskania użytkownika/klienta i jego aktywizacji Ocena wpływu działań w Social Media na wizerunek marki jako całości Case studies Zakończenie szkolenia i podsumowanie

Najbliższe szkolenia

Other regions

Szkolenie Social Media, Social Media boot camp, Szkolenia Zdalne Social Media, szkolenie wieczorowe Social Media, szkolenie weekendowe Social Media , instruktor Social Media, e-learning Social Media,Kursy Social Media, wykładowca Social Media , Trener Social Media, nauczanie wirtualne Social Media, lekcje UML, kurs online Social Media, edukacja zdalna Social Media, nauka przez internet Social Media,Kurs Social Media

Kursy w promocyjnej cenie

Szkolenie Miejscowość Data Kursu Cena szkolenia [Zdalne / Stacjonarne]
Język UML w Enterprise Architect - warsztaty Warszawa, ul. Złota 3/11 pon., 2017-12-18 09:00 N/A / 2100PLN
Scrum Essentials Workshop Gdańsk, ul. Powstańców Warszawskich 45 pon., 2017-12-18 09:00 9009PLN / 3230PLN
Komunikacja interpersonalna Szczecin, ul. Sienna 9 pon., 2017-12-18 09:00 5148PLN / 1530PLN
Statystyka dla Naukowców Toruń, ul. Żeglarska 10/14 pon., 2017-12-18 09:00 9207PLN / 4675PLN
Język SQL w bazie danych MySQL Poznań, Garbary 100/63 pon., 2017-12-18 09:00 2851PLN / 1113PLN
Tableau Advanced Gdynia, ul. Ejsmonda 2 pon., 2017-12-18 09:00 7425PLN / 2975PLN
Oracle SQL dla początkujących Gdańsk, ul. Powstańców Warszawskich 45 pon., 2017-12-18 09:00 4752PLN / 2283PLN
Zarządzanie konfliktem Szczecin, ul. Sienna 9 pon., 2017-12-18 09:00 5148PLN / 1530PLN
Introduction to Selenium Poznań, Garbary 100/63 śr., 2017-12-20 09:00 1871PLN / 824PLN
Adobe Photoshop Warszawa, ul. Złota 3/11 śr., 2017-12-20 09:00 1881PLN / 1152PLN
Predictive Modelling with R Warszawa, ul. Złota 3/11 śr., 2017-12-27 09:00 8524PLN / 2983PLN
Oracle SQL dla początkujących Rzeszów, Plac Wolności 13 śr., 2017-12-27 09:00 4752PLN / 2133PLN
Adobe Premiere Pro Gdynia, ul. Ejsmonda 2 czw., 2017-12-28 09:00 3960PLN / 2480PLN
IoT (Internet of Things) for Entrepreneurs, Managers and Investors Poznań, Garbary 100/63 śr., 2018-01-03 09:00 13603PLN / 4722PLN
Wprowadzenie do C# 6.0 w Visual Studio 2015/2017 Wrocław, ul.Ludwika Rydygiera 2a/22 pon., 2018-01-08 09:00 9890PLN / 3273PLN
Leadership 101 Wrocław, ul.Ludwika Rydygiera 2a/22 wt., 2018-01-09 09:00 3890PLN / 1379PLN
Visual Studio with VB.Net Katowice ul. Opolska 22 wt., 2018-01-09 09:00 15048PLN / 5610PLN
Visual Basic for Applications (VBA) w Excel - poziom zaawansowany Szczecin, ul. Sienna 9 śr., 2018-01-10 09:00 3069PLN / 1773PLN
Developing Desktop Applications with Visual Studio 2012, VB.NET and SQL Server 2012 Warszawa, ul. Złota 3/11 śr., 2018-01-10 09:00 6039PLN / 2430PLN
Agile Software Testing Szczecin, ul. Sienna 9 czw., 2018-01-11 09:00 4257PLN / 2629PLN
Agile TDD Katowice ul. Opolska 22 czw., 2018-01-11 09:00 2970PLN / 1835PLN
PostgreSQL for Administrators Gdynia, ul. Ejsmonda 2 czw., 2018-01-11 09:00 12326PLN / 4235PLN
Analiza biznesowa i systemowa z użyciem notacji UML - warsztat praktyczny dla PO w metodyce Scrum Katowice ul. Opolska 22 śr., 2018-01-17 09:00 7722PLN / 3624PLN
Adobe Creative Cloud - Montaż video Katowice ul. Opolska 22 pon., 2018-01-29 09:00 3861PLN / 2455PLN
Techniki DTP (InDesign, Photoshop, Illustrator, Acrobat) Opole, Władysława Reymonta 29 pon., 2018-02-05 09:00 5940PLN / 4230PLN
Tworzenie i zarządzanie stronami WWW Katowice ul. Opolska 22 pon., 2018-02-12 09:00 5841PLN / 3048PLN
Javascript Basics Poznań, Garbary 100/63 wt., 2018-02-13 09:00 4455PLN / 1885PLN
Certified Agile Tester Katowice ul. Opolska 22 pon., 2018-04-02 09:00 8910PLN / 4720PLN
Perfect tester Szczecin, ul. Sienna 9 śr., 2018-04-04 09:00 5920PLN / 2294PLN
Kontrola jakości i ciągła integracja Katowice ul. Opolska 22 czw., 2018-04-12 09:00 2673PLN / 2037PLN

Newsletter z promocjami

Zapisz się na nasz newsletter i otrzymuj informacje o aktualnych zniżkach na kursy otwarte.
Szanujemy Twoją prywatność, dlatego Twój e-mail będzie wykorzystywany jedynie w celu wysyłki naszego newslettera, nie będzie udostępniony ani sprzedany osobom trzecim.
W dowolnej chwili możesz zmienić swoje preferencje co do otrzymywanego newslettera bądź całkowicie się z niego wypisać.

Zaufali nam