Plan Szkolenia

Wprowadzenie do marketingu strategicznego Marketing

  • Definiowanie marketingu strategicznego i jego celów
  • Zrozumienie roli marketingu w strategii biznesowej
  • Analiza trendów rynkowych i konkurencyjnych krajobrazów

Badania i analiza rynku

  • Przeprowadzanie jakościowych i ilościowych badań rynku
  • Segmentacja odbiorców docelowych i definiowanie person kupujących
  • Identyfikacja szans i zagrożeń rynkowych

Opracowanie strategii Marketing

  • Wyznaczanie jasnych celów marketingowych
  • Tworzenie propozycji wartości i pozycjonowanie konkurencyjne
  • Tworzenie marketingu mix: Produkt, cena, miejsce i promocja

Wdrażanie taktyk Marketing

  • Odkrywanie cyfrowych kanałów marketingowych (SEO, PPC, media społecznościowe)
  • Integracja tradycyjnych metod marketingowych
  • Efektywne przydzielanie budżetów i zasobów

Ocena i optymalizacja kampanii

  • Mierzenie wydajności przy użyciu kluczowych wskaźników i analiz
  • Identyfikowanie obszarów wymagających poprawy i podejmowanie decyzji opartych na danych
  • Wykorzystanie pętli sprzężenia zwrotnego do udoskonalenia strategii

Projekt końcowy: Plan strategiczny Marketing

  • Opracowanie strategii marketingowej dla rzeczywistego studium przypadku
  • Przedstawienie strategii rówieśnikom lub instruktorom
  • Otrzymywanie informacji zwrotnych i praktycznych spostrzeżeń

Podsumowanie i kolejne kroki

Wymagania

  • Podstawowe zrozumienie zasad marketingu
  • Znajomość koncepcji strategii biznesowej jest pomocna, ale nie jest wymagana.

Odbiorcy

  • Profesjonaliści Marketing
  • Strategowie Business
  • Menedżerowie marki
  • Przedsiębiorcy i właściciele firm
 14 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Opinie uczestników (3)

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie