Dziękujemy za wysłanie zapytania! Jeden z członków naszego zespołu skontaktuje się z Państwem wkrótce.
Dziękujemy za wysłanie rezerwacji! Jeden z członków naszego zespołu skontaktuje się z Państwem wkrótce.
Plan Szkolenia
Wprowadzenie do marketingu strategicznego Marketing
- Definiowanie marketingu strategicznego i jego celów
- Zrozumienie roli marketingu w strategii biznesowej
- Analiza trendów rynkowych i konkurencyjnych krajobrazów
Badania i analiza rynku
- Przeprowadzanie jakościowych i ilościowych badań rynku
- Segmentacja odbiorców docelowych i definiowanie person kupujących
- Identyfikacja szans i zagrożeń rynkowych
Opracowanie strategii Marketing
- Wyznaczanie jasnych celów marketingowych
- Tworzenie propozycji wartości i pozycjonowanie konkurencyjne
- Tworzenie marketingu mix: Produkt, cena, miejsce i promocja
Wdrażanie taktyk Marketing
- Odkrywanie cyfrowych kanałów marketingowych (SEO, PPC, media społecznościowe)
- Integracja tradycyjnych metod marketingowych
- Efektywne przydzielanie budżetów i zasobów
Ocena i optymalizacja kampanii
- Mierzenie wydajności przy użyciu kluczowych wskaźników i analiz
- Identyfikowanie obszarów wymagających poprawy i podejmowanie decyzji opartych na danych
- Wykorzystanie pętli sprzężenia zwrotnego do udoskonalenia strategii
Projekt końcowy: Plan strategiczny Marketing
- Opracowanie strategii marketingowej dla rzeczywistego studium przypadku
- Przedstawienie strategii rówieśnikom lub instruktorom
- Otrzymywanie informacji zwrotnych i praktycznych spostrzeżeń
Podsumowanie i kolejne kroki
Wymagania
- Podstawowe zrozumienie zasad marketingu
- Znajomość koncepcji strategii biznesowej jest pomocna, ale nie jest wymagana.
Odbiorcy
- Profesjonaliści Marketing
- Strategowie Business
- Menedżerowie marki
- Przedsiębiorcy i właściciele firm
14 godzin
Opinie uczestników (3)
Irma was attuned to us as learners and our business needs. It was clear that she was actively listening to us from the informed feedback she then provided.
Siobhan - Raintree
Szkolenie - Digital Marketing for Software-as-a-Service (SaaS)
Responses with solutions and practical use.
Agnieszka - AIRBUS HELICOPTERS POLSKA SP. Z O.O.
Szkolenie - Google AdWords: Beginner to Advanced
She was able to answer everyones questions easily...Clearly indication of her expertise.