Dziękujemy za wysłanie zapytania! Jeden z członków naszego zespołu skontaktuje się z Państwem wkrótce.
Dziękujemy za wysłanie rezerwacji! Jeden z członków naszego zespołu skontaktuje się z Państwem wkrótce.
Plan Szkolenia
- Najważniejsze pojęcia content marketingu
- 5 najważniejszych korzyści z jakościowego contentu
- Jak konsumujemy treści w internecie?
- Badamy content na stronie www/blogu
- 7 kroków do strategii content marketingowej
- Zasady tworzenia tekstów do internetu
- Struktura treści internetowych
- Jak pisać, żeby inni chcieli czytać?
- Wybrane copywriterskie tricks&tips
- Narzędzia dla content marketera
- 12 podpowiedzi, skąd czerpać inspiracje
Wymagania
Znajomość podstawowych pojęć z zakresu digital marketingu.
Grupa docelowa szkoleń to osoby odpowiedzialne za tworzenie
treści na strony, blogi, e-sklepy oraz kanały social media, w tym
freelancerzy, copywriterzy i content marketerzy.
7 godzin
Opinie uczestników (2)
Irma była w tunezu z nami jako uczniami i naszymi potrzebami biznesowymi. Było jasne, że aktywnie nas słuchała, co potwierdzała informowany feedback, który następnie udzieliła.
Siobhan - Raintree
Szkolenie - Digital Marketing for Software-as-a-Service (SaaS)
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Była w stanie łatwo odpowiedzieć na wszystkie pytania... Wyraźnie wskazuje na jej wiedzę.
Yunus - Vodacom
Szkolenie - Digital Marketing
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję