Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Plan Szkolenia
1. Wprowadzenie do marketingu internetowego
- a. Co rozumiemy przez "marketing internetowy"?
- b. Czym jest wydajność?
- c. Możliwości działań cyfrowych (platformy reklamowe, SEO, analityka)
- d. Jak zaplanować swoje działania?
2. Budowanie strategii działań marketingowych
- a. Jak przygotować brief i określić swoje cele?
- b. Jak wybrać platformy reklamowe i ustalić priorytety działań (wprowadzenie
do typów kampanii w ramach poszczególnych działań)? - c. Jak stworzyć plan działania, oś czasu i personę z uwzględnieniem testów i trendów?
trendy? - d. Jak wybrać budżet i jak go wykorzystać w odpowiednim czasie?
3. Zarządzanie zespołem marketingowym
- a. Współpraca z agencją - możliwe formy współpracy
- b. Współpraca z agencją - wady i zalety
- c. Zarządzanie wewnętrznym zespołem marketingowym, podział zadań i maksymalizacja
wydajność - d. Procesy i narzędzia ułatwiające pracę
4. Pomiar skuteczności e-marketingu
- a. Na co zwrócić uwagę przy ocenie skuteczności działań?
- b. Podstawowe wskaźniki pomiaru
- c. Analiza przykładowych raportów z kampanii (z podziałem na raporty platformy,
Analytics i raporty dedykowane)
Wymagania
Podstawowa wiedza z zakresu marketingu internetowego.
7 godzin
Opinie uczestników (2)
Irma była w tunezu z nami jako uczniami i naszymi potrzebami biznesowymi. Było jasne, że aktywnie nas słuchała, co potwierdzała informowany feedback, który następnie udzieliła.
Siobhan - Raintree
Szkolenie - Digital Marketing for Software-as-a-Service (SaaS)
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Była w stanie łatwo odpowiedzieć na wszystkie pytania... Wyraźnie wskazuje na jej wiedzę.
Yunus - Vodacom
Szkolenie - Digital Marketing
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję