Dziękujemy za wysłanie zapytania! Jeden z członków naszego zespołu skontaktuje się z Państwem wkrótce.
Dziękujemy za wysłanie rezerwacji! Jeden z członków naszego zespołu skontaktuje się z Państwem wkrótce.
Plan Szkolenia
1. Wprowadzenie do marketingu internetowego
- a. Co rozumiemy przez "marketing internetowy"?
- b. Czym jest wydajność?
- c. Możliwości działań cyfrowych (platformy reklamowe, SEO, analityka)
- d. Jak zaplanować swoje działania?
2. Budowanie strategii działań marketingowych
- a. Jak przygotować brief i określić swoje cele?
- b. Jak wybrać platformy reklamowe i ustalić priorytety działań (wprowadzenie
do typów kampanii w ramach poszczególnych działań)? - c. Jak stworzyć plan działania, oś czasu i personę z uwzględnieniem testów i trendów?
trendy? - d. Jak wybrać budżet i jak go wykorzystać w odpowiednim czasie?
3. Zarządzanie zespołem marketingowym
- a. Współpraca z agencją - możliwe formy współpracy
- b. Współpraca z agencją - wady i zalety
- c. Zarządzanie wewnętrznym zespołem marketingowym, podział zadań i maksymalizacja
wydajność - d. Procesy i narzędzia ułatwiające pracę
4. Pomiar skuteczności e-marketingu
- a. Na co zwrócić uwagę przy ocenie skuteczności działań?
- b. Podstawowe wskaźniki pomiaru
- c. Analiza przykładowych raportów z kampanii (z podziałem na raporty platformy,
Analytics i raporty dedykowane)
Wymagania
Podstawowa wiedza z zakresu marketingu internetowego.
7 godzin
Opinie uczestników (2)
Irma była w tunezu z nami jako uczniami i naszymi potrzebami biznesowymi. Było jasne, że aktywnie nas słuchała, co potwierdzała informowany feedback, który następnie udzieliła.
Siobhan - Raintree
Szkolenie - Digital Marketing for Software-as-a-Service (SaaS)
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Była w stanie łatwo odpowiedzieć na wszystkie pytania... Wyraźnie wskazuje na jej wiedzę.
Yunus - Vodacom
Szkolenie - Digital Marketing
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję