Strategic Management - Plan Szkolenia
Publiczność
Menedżerowie wyższego szczebla, którzy potrzebują wglądu w kwestie Strategic Management i jego zastosowania
Format kursu
Połączenie:
- Dyskusje moderowane
- Prezentacje slajdów
- Studia przypadków i przykłady
Pod koniec kursu uczestnicy będą w stanie
- Zdefiniowanie kwestii leżących u podstaw skutecznego przywództwa strategicznego i związku z silnym klimatem organizacyjnym.
- Opisać szereg strategicznych modeli biznesowych i ich potencjalne implikacje dla własnej działalności.
- Zdefiniować krytyczne koncepcje leżące u podstaw budowania wysokowydajnych zespołów i zarządzania zmianą
- Definiowanie i wykorzystywanie kluczowych finansowych miar sukcesu strategicznego
Plan Szkolenia
Co to jest strategiczne Management?
- Jaka jest wizja, wartości i misja Twojej organizacji?
- Jasność roli: co możesz wnieść?
- Świeże spojrzenie na strategię i przewagę konkurencyjną
Narzędzia strategiczne i ramy Strategic Planning.
- Analiza SWOT dla Twojej firmy/działu
Wynik finansowy
- Zrozumienie kluczowych sprawozdań finansowych
Management Style przeciwko klimatowi organizacyjnemu
- Management w Leadership
- Jakie Management style są dostępne do użycia? Jak należy je stosować?
- Jakie są różne organizacyjne czynniki klimatyczne? Jak należy je zaszczepić?
- Jak połączyć Management Style z klimatem organizacyjnym
Sukces Change Management
- Zrozumienie i użycie klawisza Change Management Zasady
Tworzenie zespołów o wysokiej wydajności
- Kluczowe znaczenie etapów Rozwoju Zespołu w tworzeniu Zespołów o Wysokiej Efektywności
Szkolenia otwarte są realizowane w przypadku uzbierania się grupy szkoleniowej liczącej co najmniej 5 osób na dany termin.
Strategic Management - Plan Szkolenia - Rezerwacja
Strategic Management - Plan Szkolenia - Zapytanie
Strategic Management - Zapytanie o Konsultacje
Zapytanie o Konsultacje
Opinie uczestników (1)
Very open and good discussions
Martin - Novelis Deutschland GmbH
Szkolenie - Strategic Management
Propozycje terminów
Szkolenia Powiązane
Balanced Scorecard
14 godzinSzkolenie ma na celu pomóc każdemu, kto myśli o wdrożeniu lub pracuje nad projektem zrównoważonej karty wyników
AI w zarządzaniu komunikacją kryzysową
7 godzinSzkolenie poświęcone wykorzystaniu sztucznej inteligencji do monitorowania sytuacji
kryzysowych oraz skutecznego reagowania w mediach i przestrzeni publicznej. Uczestnicy
nauczą się, jak AI może analizować sentymenty, wykrywać negatywne wzmianki oraz wspierać
zarządzanie kryzysem w czasie rzeczywistym. Warsztaty obejmują praktyczne zastosowanie
narzędzi AI do monitorowania mediów, optymalizacji komunikatów oraz odbudowy wizerunku po
kryzysie. Poruszane będą także strategie prewencyjne i systemy automatycznego alertowania
o potencjalnych zagrożeniach.
Korzyści dla uczestników:
● Skuteczniejsze wykrywanie i monitorowanie kryzysów w czasie rzeczywistym.
● Umiejętność szybkiego reagowania i minimalizowania skutków kryzysu.
● Zdolność do tworzenia efektywnych komunikatów kryzysowych wspieranych przez AI.
● Automatyzacja procesów zarządzania reputacją i odbudowy wizerunku.
● Lepsze przygotowanie na potencjalne kryzysy dzięki strategiom prewencyjnym.
Akademia Lidera - Nowy Paradygmat Przywództwa
32 godzinTo szkolenie na żywo w Polsce (online lub na miejscu) skierowane jest do liderów, którzy chcą wzmocnić swoje kompetencje przywódcze, poprawić komunikację w zespole oraz nauczyć się skutecznie delegować zadania i zarządzać trudnymi sytuacjami.
By the end of this training, participants will be able to:
- Rozpoznać i rozwijać swój unikalny styl przywództwa.
- Komunikować się w sposób efektywny, budując autorytet i zaufanie w zespole.
- Przeprowadzać trudne rozmowy i udzielać konstruktywnego feedbacku.
- Efektywnie delegować zadania i oceniać wyniki pracy zespołu.
- Radzić sobie ze stresem oraz wspierać emocjonalnie członków zespołu.
- Tworzyć spójne plany rozwoju dla siebie i swojego zespołu.
Strategiczne i krytyczne myślenie
7 godzinKurs ten ma na celu zwiększenie zdolności do myślenia strategicznego, wyposażając cię w umiejętności podejścia do złożonych sytuacji, unikania uprzedzeń i podejmowania świadomych decyzji szybko i trafnie. Poprzez ustrukturyzowaną eksplorację różnych stylów myślenia i typowych pułapek w myśleniu strategicznym, rozwiniesz kompleksowe zrozumienie, jak zastosować myślenie strategiczne w swoich działaniach zawodowych.
Fundamenty odpowiedzialności społecznej przedsiębiorstw
7 godzinZrozumienie i wgląd w wartość inwestowania w społeczną odpowiedzialność biznesu, filantropię i zrównoważony rozwój. Szkolenie prowadzone jest w formie interaktywnej i obejmuje szereg studiów przypadku.
Rządzanie IT przedsiębiorstwa i zarządzanie strategiczne
35 godzinRządzenie IT przedsiębiorstwa jest kluczowe dla zrównoleglenia inicjatyw technologicznych z strategią biznesową, zapewnienia dostarczania wartości i zarządzania ryzykiem.
Ta szkolenie prowadzone przez instruktora (online lub stacjonarnie) jest skierowane do zaawansowanych profesjonalistów w dziedzinie rządzenia IT, którzy chcą zagłębić swoją wiedzę o ramach rządzenia, dostarczaniu wartości i zarządzaniu ryzykiem, przygotowując się jednocześnie do uzyskania zaawansowanego certyfikatu.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie:
- Zastosować ramy rządzenia do zrównoleglenia IT z celami biznesowymi.
- Optymalizować dostarczanie wartości poprzez strategiczne inwestowanie i realizację korzyści.
- Ocenić i zminimalizować ryzyka przedsiębiorstwa, w tym nowe zagrożenia.
- Opracowywać strategie optymalizacji zasobów IT i decyzje dotyczące źródłowania.
Format kursu
- Interaktywna prezentacja i dyskusja.
- Wieloćwierciowe ćwiczenia i praktyka.
- Ręczna implementacja w środowisku laboratoryjnym.
Opcje dostosowywania kursu
- Aby zapytać o dostosowane szkolenie do tego kursu, prosimy o kontakt z nami w celu ustalenia szczegółów.
Prognozowanie Rynku
14 godzinOdbiorcy
Ten kurs został stworzony dla analityków, prognostów, którzy chcą wprowadzić lub ulepszyć prognozowanie, które może być związane z prognozowaniem sprzedaży, prognozowaniem ekonomicznym, prognozowaniem technologii, zarządzaniem łańcuchem dostaw oraz prognozowaniem popytu lub podaży.
Opis
Ten kurs prowadzi delegatów przez szereg metodologii, ram i algorytmów, które są przydatne przy wyborze sposobu przewidywania przyszłości na podstawie danych historycznych.
Wykorzystuje standardowe narzędzia, takie jak Microsoft Excel lub niektóre programy Open Source (w szczególności projekt R).
Zasady omówione w tym kursie można wdrożyć za pomocą dowolnego oprogramowania (np. SAS, SPSS, Statistica, MINITAB ...).
OneStream dla analityków finansowych: Przygotowanie do certyfikacji
14 godzinTo prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Polsce (na miejscu lub zdalnie) jest przeznaczone dla początkujących analityków finansowych, którzy chcą dowiedzieć się, jak korzystać z OneStream do analizy finansowej, raportowania i podejmowania decyzji opartych na danych oraz przygotować się do odpowiednich certyfikatów OneStream.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
- Zrozumieć podstawowe funkcje OneStream XF.
- Poruszać się po interfejsie i obszarze roboczym OneStream.
- Wczytywać, przekształcać i weryfikować dane finansowe.
- Tworzyć i analizować raporty finansowe i pulpity nawigacyjne.
- Korzystanie z funkcji automatyzacji przepływu pracy OneStream do planowania finansowego i konsolidacji.
- Przygotowanie do egzaminów certyfikacyjnych OneStream (np. OneStream Certified Professional - Financial Modeler (OCP-FM), OneStream Implementation Consultant itp.)
Strategiczne Rozwój: Myślenie, Planowanie, Zarządzanie i Liderstwo
35 godzinPrzegląd
Ten kurs o trwaniu 5 dni pomoże uczestnikom rozwijać ich strategiczne myślenie, planowanie i umiejętności zarządzania, w tym taktyczne i operacyjne wymagania dla udanego wprowadzenia strategii w środowisku o wysokim ryzyku. Kurs będzie dotyczyć trudnych kwestii zarządzania konfliktami, przemiany organizacji, cech charakterystycznych dobrego lidera i sposobów motywowania zespołu. Używając interaktywnych studiów przypadków oraz przykładów z branż, uczestnicy zostaną zachęceni do dzielenia się doświadczeniami i wyzwaniami, aby pomóc w budowaniu praktycznych i skoncentrowanych na pracy rozwiązań, które mogą zabrać ze sobą i faktycznie zastosować.
Głównym celem programu jest uzbrojenie ekspertów w umiejętności analizowania otoczenia biznesowego, aby odkrywać rentable możliwości biznesowe oraz rozwijać strategie pozwalające na osiągnięcie przewagi konkurencyjnej w coraz bardziej konkurencyjnym środowisku biznesowym. Program zapewni również wgląd w najlepsze praktyki i zachowania w zakresie liderstwa, które zwiększą zdolność ekspertów do radzenia sobie ze złożonościami i niepewnościami zarządzania organizacją o wysokich wydajnościach.
Cele szkolenia
Po ukończeniu tego kursu, uczestnicy będą w stanie:
- Opisać główne problemy napotykane przez organizację;
- Wyjaśnić różne podejścia do planowania rozwoju organizacji;
- Analizować bieżące otoczenie biznesowe i czynniki wpływające na organizację;
- Analizować zasoby wewnątrzorganizacyjne i pozaorganizacyjne;
- Wyjaśnić różne podejścia do zarządzania strategią oraz jej miejsce w planie biznesowym;
- Ocenić alternatywne strategie rozwoju, aby zasugerować te, które najlepiej odpowiadają potrzebom firmy.
- Zastosować głębsze zrozumienie planów strategicznych;
- Obiektywnie omawiać ryzyka, korzyści i koszty towarzyszące wprowadzeniu nowej strategii, w tym zarządzanie konfliktem w zespole;
- Zdefiniować podejścia do zarządzania identyfikowanymi ryzykami;
- Analizować potencjalne wpływy na swoją firmę (zarówno pozytywne, jak i negatywne), które wynikną z wprowadzenia nowej strategii;
- Projektować polityki, systemy i procedury umożliwiające udane wprowadzenie planów strategicznych;
- Przećwiczyć kluczowe kroki w zarządzaniu zmianą
Dla kogo ten kurs jest przeznaczony
- Menedżerowie Produktów/Usług
- Nowo mianowani oraz ustanowieni menedżerowie i liderzy zespołów
- Dyrektorzy Operacji
- Seniorzy Menadżerowie Bankowi
- Menedżerowie Zasobów Ludzkich
- Menedżerowie Operacji
- Menedżerowie Marketingowi
Metodologia
Kurs składa się z prowadzonych warsztatów, uzupełnionych studiami przypadków pochodzącymi z kombinacji opublikowanych przykładów z życia i/lub praktycznego doświadczenia. Będzie również możliwości dla uczestników, aby pracować w małych grupach, syntezując pomysły i strategie oraz stosując materiał w kontekście własnych organizacji/działów. Otwarte forum dyskusyjne będzie kluczowym elementem.
Statistical Thinking for Decision Makers
7 godzinTen kurs został stworzony dla decydentów, których głównym celem nie jest przeprowadzanie obliczeń i analiz, ale ich zrozumienie i umiejętność wyboru odpowiednich metod statystycznych dla strategicznego planowania organizacji.
Na przykład potencjalny uczestnik musi podjąć decyzję o tym, ile próbek należy zebrać, zanim podjąć decyzję o wprowadzeniu produktu na rynek.
Jeśli potrzebujesz dłuższego kursu, który pokrywa podstawy myślenia statystycznego, zapoznaj się z pięciodniowym szkoleniem „Statistics dla Menadżerów”.
Strategiczne Myślenie
21 godzinW tym szkoleniu prowadzonym przez instruktora, na miejscu Polsce, przejdziemy nowych menedżerów przez najważniejsze pojęcia strategicznej myśli, wprowadzając teorię w praktykę poprzez zadania oparte na rzeczywistych przypadkach. Uczestnicy otrzymują wyjątkową szansę nauki nowych sposobów myślenia, zastosowania kluczowych pojęć do rozwiązywania problemów, refleksji nad tym, jak te zasady stosować w swojej pracy, oraz słuchania i dzielenia się własnymi perspektywami z instruktorem i koledżami z kursu.
Planowanie strategiczne w praktyce
14 godzinTen kurs szkoleniowy został stworzony dla inwestorów, właścicieli firm, dyrektorów, menedżerów, kierowników i analityków, którzy muszą rozwijać umiejętności planowania strategicznego. Nie jest przeznaczony do celów akademickich, ale do rozpoczęcia realizacji swoich marzeń już dziś.
Kurs ten koncentruje się na planowaniu strategicznym dla firm, w których najważniejsza jest elastyczność i ciągłe uczenie się. Główny nacisk kładziony jest na strategię korporacyjną i inwestycyjną na aktualnych przykładach z życia wziętych. Każdy uczestnik kursu będzie miał możliwość stworzenia planu strategicznego i nauczenia się, jak wdrożyć go w praktyce.
Understanding Your Brand and Your Business
21 godzinPubliczność
Kurs ten jest przeznaczony dla wszystkich pracowników wymagających szerszego spojrzenia na ich część działalności; ich konkretne role w niej; oraz ich zaangażowanie w poprawę jej wkładu w organizację jako całość
Format kursu
Połączenie:
- Dyskusje moderowane
- Prezentacje slajdów
- Ćwiczenia
Po zakończeniu warsztatów uczestnicy będą w stanie
- Wyjaśnić, czym jest "marka" i jak można na nią wpływać.
- zrozumienie procesu zmiany strategii i pozycji firmy w tym procesie
- wyszczególnić istotne zasady leżące u podstaw wszelkich zmian w firmie
- Uświadomienie sobie znaczenia relacji z klientami / interesariuszami w pomyślnym prowadzeniu każdej firmy.
- Zdefiniowanie finansowych aspektów działalności firmy i jej części przez delegatów.
- Określenie ważnych aspektów negocjacji w celu zapewnienia najlepszego możliwego wyniku dla ich części firmy
Zarządzanie różnorodnością w przedsiębiorstwie oraz przygotowanie organizacji do wyzwań na rynku pracy w zespołach IT
28 godzinUsługa przygotowuje do rozwoju kompetencji uczestników w zakresie wdrażania zasad zrównoważonego rozwoju izarządzania różnorodnością w organizacji. Uczestnicy zdobędą wiedzę i praktyczne umiejętności pozwalające na integrację założeń zrównoważonego rozwoju z polityką personalną i strategią HR. Nauczą się tworzyć i wdrażać rozwiązania sprzyjające równości, integracji i sprawiedliwości organizacyjnej. Szkolenie pomoże również w zrozumieniu aktualnych trendów na rynku pracy