Strategic Management - Plan Szkolenia
Uczestnicy
Menedżerowie wyższego szczebla, którzy potrzebują wglądu w kwestie Strategic Management i jego zastosowania
Format kursu
Połączenie:
- Dyskusje moderowane
- Prezentacje slajdów
- Studia przypadków i przykłady
Pod koniec kursu uczestnicy będą w stanie
- Zdefiniowanie kwestii leżących u podstaw skutecznego przywództwa strategicznego i związku z silnym klimatem organizacyjnym.
- Opisać szereg strategicznych modeli biznesowych i ich potencjalne implikacje dla własnej działalności.
- Zdefiniować krytyczne koncepcje leżące u podstaw budowania wysokowydajnych zespołów i zarządzania zmianą
- Definiowanie i wykorzystywanie kluczowych finansowych miar sukcesu strategicznego
Plan Szkolenia
Co to jest strategiczne Management?
- Jaka jest wizja, wartości i misja Twojej organizacji?
- Jasność roli: co możesz wnieść?
- Świeże spojrzenie na strategię i przewagę konkurencyjną
Narzędzia strategiczne i ramy Strategic Planning.
- Analiza SWOT dla Twojej firmy/działu
Wynik finansowy
- Zrozumienie kluczowych sprawozdań finansowych
Management Style przeciwko klimatowi organizacyjnemu
- Management w Leadership
- Jakie Management style są dostępne do użycia? Jak należy je stosować?
- Jakie są różne organizacyjne czynniki klimatyczne? Jak należy je zaszczepić?
- Jak połączyć Management Style z klimatem organizacyjnym
Sukces Change Management
- Zrozumienie i użycie klawisza Change Management Zasady
Tworzenie zespołów o wysokiej wydajności
- Kluczowe znaczenie etapów Rozwoju Zespołu w tworzeniu Zespołów o Wysokiej Efektywności
Szkolenia otwarte są realizowane w przypadku uzbierania się grupy szkoleniowej liczącej co najmniej 5 osób na dany termin.
Strategic Management - Plan Szkolenia - Rezerwacja
Strategic Management - Plan Szkolenia - Zapytanie
Strategic Management - Zapytanie o Konsultacje
Zapytanie o Konsultacje
Opinie uczestników (1)
Bardzo otwarte i dobre dyskusje
Martin - Novelis Deutschland GmbH
Szkolenie - Strategic Management
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Propozycje terminów
Szkolenia Powiązane
Balanced Scorecard
14 godzinSzkolenie ma na celu pomóc każdemu, kto myśli o wdrożeniu lub pracuje nad projektem zrównoważonej karty wyników
AI w zarządzaniu komunikacją kryzysową
7 godzinSzkolenie poświęcone wykorzystaniu sztucznej inteligencji do monitorowania sytuacji
kryzysowych oraz skutecznego reagowania w mediach i przestrzeni publicznej. Uczestnicy
nauczą się, jak AI może analizować sentymenty, wykrywać negatywne wzmianki oraz wspierać
zarządzanie kryzysem w czasie rzeczywistym. Warsztaty obejmują praktyczne zastosowanie
narzędzi AI do monitorowania mediów, optymalizacji komunikatów oraz odbudowy wizerunku po
kryzysie. Poruszane będą także strategie prewencyjne i systemy automatycznego alertowania
o potencjalnych zagrożeniach.
Korzyści dla uczestników:
● Skuteczniejsze wykrywanie i monitorowanie kryzysów w czasie rzeczywistym.
● Umiejętność szybkiego reagowania i minimalizowania skutków kryzysu.
● Zdolność do tworzenia efektywnych komunikatów kryzysowych wspieranych przez AI.
● Automatyzacja procesów zarządzania reputacją i odbudowy wizerunku.
● Lepsze przygotowanie na potencjalne kryzysy dzięki strategiom prewencyjnym.
Akademia Lidera - Nowy Paradygmat Przywództwa
32 godzinTo szkolenie na żywo w Polsce (online lub na miejscu) skierowane jest do liderów, którzy chcą wzmocnić swoje kompetencje przywódcze, poprawić komunikację w zespole oraz nauczyć się skutecznie delegować zadania i zarządzać trudnymi sytuacjami.
By the end of this training, participants will be able to:
- Rozpoznać i rozwijać swój unikalny styl przywództwa.
- Komunikować się w sposób efektywny, budując autorytet i zaufanie w zespole.
- Przeprowadzać trudne rozmowy i udzielać konstruktywnego feedbacku.
- Efektywnie delegować zadania i oceniać wyniki pracy zespołu.
- Radzić sobie ze stresem oraz wspierać emocjonalnie członków zespołu.
- Tworzyć spójne plany rozwoju dla siebie i swojego zespołu.
Strategiczne i krytyczne myślenie
7 godzinKurs ten ma na celu zwiększenie zdolności do myślenia strategicznego, wyposażając cię w umiejętności podejścia do złożonych sytuacji, unikania uprzedzeń i podejmowania świadomych decyzji szybko i trafnie. Poprzez ustrukturyzowaną eksplorację różnych stylów myślenia i typowych pułapek w myśleniu strategicznym, rozwiniesz kompleksowe zrozumienie, jak zastosować myślenie strategiczne w swoich działaniach zawodowych.
Fundamenty odpowiedzialności społecznej przedsiębiorstw
7 godzinZrozumienie i wgląd w wartość inwestowania w społeczną odpowiedzialność biznesu, filantropię i zrównoważony rozwój. Szkolenie prowadzone jest w formie interaktywnej i obejmuje szereg studiów przypadku.
Zarządzanie IT w Przedsiębiorstwie i Strategiczne Zarządzanie
35 godzinZarządzanie IT w przedsiębiorstwie jest niezbędne do wyznaczania inicjatyw technologicznych zgodnych ze strategią biznesową, zapewnienia dostarczania wartości i zarządzania ryzykiem.
To szkolenie prowadzone przez instruktora (online lub stacjonarne) jest skierowane do zaawansowanych profesjonalistów w dziedzinie zarządzania IT, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę na temat ram zarządzania, dostarczania wartości i zarządzania ryzykiem, przygotowując się do zaawansowanego certyfikatu.
Po ukończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie:
- Zastosować ramy zarządzania do wyzwalania IT zgodnie z celami biznesowymi.
- Optymalizować dostarczanie wartości poprzez strategiczne inwestycje i realizację korzyści.
- Oceniać i łagodzić ryzyka przedsiębiorstwa, w tym pojawiające się ryzyka.
- Tworzyć strategie optymalizacji zasobów IT i podejmowania decyzji o źródłach.
Format kursu
- Interaktywne wykłady i dyskusje.
- Wiele ćwiczeń i praktyki.
- Implementacja w środowisku live-lab.
Opcje dostosowania kursu
- Aby złożyć wniosek o dostosowane szkolenie dla tego kursu, prosimy o kontakt z nami w celu uzgodnienia.
Prognozowanie Rynku
14 godzinOdbiorcy
Ten kurs został stworzony dla analityków, prognostów, którzy chcą wprowadzić lub ulepszyć prognozowanie, które może być związane z prognozowaniem sprzedaży, prognozowaniem ekonomicznym, prognozowaniem technologii, zarządzaniem łańcuchem dostaw oraz prognozowaniem popytu lub podaży.
Opis
Ten kurs prowadzi delegatów przez szereg metodologii, ram i algorytmów, które są przydatne przy wyborze sposobu przewidywania przyszłości na podstawie danych historycznych.
Wykorzystuje standardowe narzędzia, takie jak Microsoft Excel lub niektóre programy Open Source (w szczególności projekt R).
Zasady omówione w tym kursie można wdrożyć za pomocą dowolnego oprogramowania (np. SAS, SPSS, Statistica, MINITAB ...).
OneStream dla analityków finansowych: Przygotowanie do certyfikacji
14 godzinTo prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Polsce (na miejscu lub zdalnie) jest przeznaczone dla początkujących analityków finansowych, którzy chcą dowiedzieć się, jak korzystać z OneStream do analizy finansowej, raportowania i podejmowania decyzji opartych na danych oraz przygotować się do odpowiednich certyfikatów OneStream.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
- Zrozumieć podstawowe funkcje OneStream XF.
- Poruszać się po interfejsie i obszarze roboczym OneStream.
- Wczytywać, przekształcać i weryfikować dane finansowe.
- Tworzyć i analizować raporty finansowe i pulpity nawigacyjne.
- Korzystanie z funkcji automatyzacji przepływu pracy OneStream do planowania finansowego i konsolidacji.
- Przygotowanie do egzaminów certyfikacyjnych OneStream (np. OneStream Certified Professional - Financial Modeler (OCP-FM), OneStream Implementation Consultant itp.)
Rozwoj strategiczny: Myślenie, Planowanie, Zarządzanie i Liderowanie
35 godzinPrzegląd
Ten 5-dniowy kurs pomoże uczestnikom rozwinąć umiejętności strategicznego myślenia, planowania i zarządzania, w tym wymagania taktyczne i operacyjne dla pomyślnego wdrożenia w środowisku o wysokiej stawce. Podczas kursu poruszone zostaną trudne kwestie zarządzania konfliktami, zarządzania zmianą, tego, co czyni dobrego lidera i jak motywować zespół. Korzystając z interaktywnych studiów przypadków, a także przykładów branżowych, delegaci będą zachęcani do dzielenia się doświadczeniami i wyzwaniami, aby pomóc w tworzeniu praktycznych i skoncentrowanych na pracy rozwiązań, które mogą zabrać z powrotem i faktycznie wykorzystać.
Głównym celem programu jest wyposażenie kadry kierowniczej w umiejętności skanowania środowiska biznesowego w celu odkrycia zyskownych możliwości biznesowych, a także opracowania strategii uzyskania przewagi konkurencyjnej w coraz bardziej konkurencyjnym środowisku biznesowym. Program zapewni również wgląd w najlepsze praktyki i zachowania przywódcze, które wzmocnią zdolność kadry kierowniczej do radzenia sobie ze złożonością i niepewnością związaną z zarządzaniem organizacją o wysokiej wydajności.
Cele nauczania
Po ukończeniu tego kursu uczestnicy będą w stanie
- Opisać główne problemy, z którymi boryka się organizacja;
- Wyjaśnić różne podejścia do planowania rozwoju organizacyjnego;
- Analizować bieżące otoczenie biznesowe i wpływy oddziałujące na organizację;
- Analizować zasoby wewnątrz i na zewnątrz organizacji;
- Wyjaśnić różne podejścia do zarządzania strategią i jej miejsce w biznesplanie;
- Ocenić alternatywne strategie rozwoju, aby zarekomendować tę (te) najbardziej odpowiadającą potrzebom firmy.
- Zastosować głębsze zrozumienie strategicznych planów rozwoju;
- Omówić obiektywnie ryzyko, korzyści i koszty, które towarzyszą wdrażaniu nowej strategii, w tym zarządzanie konfliktem w zespole;
- Zdefiniować podejścia do zarządzania zidentyfikowanym ryzykiem;
- Analizować potencjalny wpływ na swoją firmę (zarówno pozytywny, jak i negatywny), który będzie wynikał z wdrożenia nowej strategii;
- Projektowanie polityk, systemów i procesów w celu pomyślnego wdrożenia nowych planów strategicznych;
- Omówienie kluczowych etapów zarządzania zmianą
Kto powinien wziąć udział
- Kierownicy ds. produktów/usług
- Nowo mianowani, jak również doświadczeni menedżerowie i kierownicy zespołów
- Szefowie operacji
- Starsi menedżerowie banku
- Menedżerowie ds. zasobów ludzkich
- Menedżerowie operacyjni
- Menedżerowie Marketing
Metodologia Kurs składa się z moderowanych warsztatów, uzupełnionych studiami przypadków zaczerpniętymi z kombinacji opublikowanych przykładów z życia i/lub praktycznych doświadczeń. Uczestnicy będą mieli również możliwość pracy w małych grupach w celu syntezy pomysłów i strategii oraz zastosowania materiału w kontekście własnych organizacji / działów. Kluczowym elementem będą również dyskusje na otwartym forum.
Statistical Thinking for Decision Makers
7 godzinTen kurs został stworzony dla decydentów, których głównym celem nie jest przeprowadzanie obliczeń i analiz, ale ich zrozumienie i umiejętność wyboru odpowiednich metod statystycznych dla strategicznego planowania organizacji.
Na przykład potencjalny uczestnik musi podjąć decyzję o tym, ile próbek należy zebrać, zanim podjąć decyzję o wprowadzeniu produktu na rynek.
Jeśli potrzebujesz dłuższego kursu, który pokrywa podstawy myślenia statystycznego, zapoznaj się z pięciodniowym szkoleniem „Statistics dla Menadżerów”.
Strategiczne Myślenie
21 godzinW tym prowadzonym przez instruktora szkoleniu na żywo w Polsce przeprowadzamy nowych menedżerów przez najważniejsze koncepcje myślenia strategicznego, wprowadzając teorię w praktykę poprzez zadania oparte na rzeczywistych przypadkach. Uczestnicy mają wyjątkową okazję do poznania nowych sposobów myślenia, wdrożenia kluczowych koncepcji w celu rozwiązywania problemów, zastanowienia się, w jaki sposób te zasady mają zastosowanie do ich własnej pracy, a także wysłuchania i podzielenia się własnymi perspektywami z instruktorem i rówieśnikami z klasy.
Planowanie strategiczne w praktyce
14 godzinTen kurs szkoleniowy został stworzony dla inwestorów, właścicieli firm, dyrektorów, menedżerów, kierowników i analityków, którzy muszą rozwijać umiejętności planowania strategicznego. Nie jest przeznaczony do celów akademickich, ale do rozpoczęcia realizacji swoich marzeń już dziś.
Kurs ten koncentruje się na planowaniu strategicznym dla firm, w których najważniejsza jest elastyczność i ciągłe uczenie się. Główny nacisk kładziony jest na strategię korporacyjną i inwestycyjną na aktualnych przykładach z życia wziętych. Każdy uczestnik kursu będzie miał możliwość stworzenia planu strategicznego i nauczenia się, jak wdrożyć go w praktyce.
Understanding Your Brand and Your Business
21 godzinUczestnicy
Kurs ten jest przeznaczony dla wszystkich pracowników wymagających szerszego spojrzenia na ich część działalności; ich konkretne role w niej; oraz ich zaangażowanie w poprawę jej wkładu w organizację jako całość
Format kursu
Połączenie:
- Dyskusje moderowane
- Prezentacje slajdów
- Ćwiczenia
Po zakończeniu warsztatów uczestnicy będą w stanie
- Wyjaśnić, czym jest "marka" i jak można na nią wpływać.
- zrozumienie procesu zmiany strategii i pozycji firmy w tym procesie
- wyszczególnić istotne zasady leżące u podstaw wszelkich zmian w firmie
- Uświadomienie sobie znaczenia relacji z klientami / interesariuszami w pomyślnym prowadzeniu każdej firmy.
- Zdefiniowanie finansowych aspektów działalności firmy i jej części przez delegatów.
- Określenie ważnych aspektów negocjacji w celu zapewnienia najlepszego możliwego wyniku dla ich części firmy
Zarządzanie różnorodnością w przedsiębiorstwie oraz przygotowanie organizacji do wyzwań na rynku pracy w zespołach IT
28 godzinUsługa przygotowuje do rozwoju kompetencji uczestników w zakresie wdrażania zasad zrównoważonego rozwoju izarządzania różnorodnością w organizacji. Uczestnicy zdobędą wiedzę i praktyczne umiejętności pozwalające na integrację założeń zrównoważonego rozwoju z polityką personalną i strategią HR. Nauczą się tworzyć i wdrażać rozwiązania sprzyjające równości, integracji i sprawiedliwości organizacyjnej. Szkolenie pomoże również w zrozumieniu aktualnych trendów na rynku pracy