Chief Technology Officer (CTO) Fundamentals - Plan Szkolenia
Chief Technology Officer (CTO) to osoba odpowiedzialna za wszystkie kwestie związane z technologią w firmie.
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo (online lub na miejscu) jest skierowane do obecnych i przyszłych CTO, takich jak dyrektorzy techniczni lub menedżerowie techniczni, którzy chcą uzyskać techniczną i menedżerską perspektywę potrzebną do bycia skutecznym CTO.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
- Zatrudnianie i kierowanie dynamicznym i innowacyjnym zespołem technicznym.
- Skutecznie wdrażać i zarządzać technologią potrzebną do opracowywania świetnych produktów.
- Stosować przydatne techniki i strategie zarządzania produktami i projektami.
- Skalować działalność firmy i prowadzić ją we właściwym kierunku.
Format kursu
- Interaktywny wykład i dyskusja.
- Dużo ćwiczeń i praktyki.
- Praktyczne wdrożenie w środowisku live-lab.
Opcje dostosowywania kursu
- Aby zamówić niestandardowe szkolenie dla tego kursu, skontaktuj się z nami.
Plan Szkolenia
Wprowadzenie
Przegląd roli CTO
Rola technologii w kontekście Business
Praca z Business menedżerami
Budowanie silnego zespołu technicznego i zarządzanie nim
- Zatrudnianie, kierowanie, rozwój i zwalnianie
Zespół wzmacniający Communication
Przyczynianie się do wspaniałej kultury korporacyjnej
Tworzenie strategii produktu
- Wdrażanie metodyk zwinnych
Opracowanie mapy drogowej produktu
Mierzenie wydajności za pomocą analizy danych
Wybór platformy i technologii
- Struktury, języki i narzędzia
Zarządzanie cyklem DevOps
- Budowanie, wdrażanie, testowanie i wydawanie
Wspieranie zespołu sprzedaży i Marketing
Łagodzenie skutków katastrof
- Radzenie sobie z kryzysami
Zabezpieczanie systemów i danych
Forecasting Wzrost i przyszłe potrzeby w zakresie zasobów
Finansowanie nowych inicjatyw
Przyszłość Outlook i trendy dla CTO
Podsumowanie i wnioski
Wymagania
- Średni lub wysoki poziom umiejętności technicznych i zarządczych.
Uczestnicy
- Obecni CTO
- Potencjalni CTO
- Dyrektorzy techniczni
- Menedżerowie techniczni
Szkolenia otwarte są realizowane w przypadku uzbierania się grupy szkoleniowej liczącej co najmniej 5 osób na dany termin.
Chief Technology Officer (CTO) Fundamentals - Plan Szkolenia - Booking
Chief Technology Officer (CTO) Fundamentals - Plan Szkolenia - Enquiry
Opinie uczestników (1)
W był to bardzo dobry szkolenie oparte na doświadczeniu.
raymond maas - Rhosonics
Szkolenie - Chief Technology Officer (CTO) Fundamentals
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Propozycje terminów
Szkolenia Powiązane
Coaching - stymulacja i czuwanie nad rozwojem pracowników
14 godzinStymulacja i dbałość o rozwój pracowników są kluczowe dla utrzymania zaangażowania i skuteczności zespołu. Regularnie rozmawiaj z pracownikami, aby zrozumieć ich cele zawodowe i osobiste. Razem z pracownikami ustalcie cele rozwojowe i plan, jak je osiągnąć. Stwórz program mentorowania, w którym doświadczeni pracownicy pomagają w rozwoju młodszym kolegom. Regularnie udzielaj konstruktywnego feedbacku, doceniaj sukcesy i pomagaj w rozwoju obszarów wymagających poprawy. Razem z pracownikiem określaj cele krótko- i długoterminowe, monitoruj postępy i modyfikuj cele, jeśli to konieczne. Motywuj pracowników poprzez nagradzanie osiągnięć i wkładu w rozwój zespołu i firmy. Wspieraj rozwój umiejętności interpersonalnych, takich jak zarządzanie czasem, komunikacja czy przywództwo. Organizuj regularne spotkania, aby omówić postępy, cele i ewentualne obawy pracowników. Zbieraj opinie pracowników na temat środowiska pracy i możliwości rozwoju. Rozwój pracowników to proces długoterminowy. Wsparcie ich rozwoju wymaga indywidualnego podejścia, uwzględniając ich cele, umiejętności i motywacje. Otwarta komunikacja i stałe wsparcie są kluczowe dla skutecznego zarządzania procesem rozwoju w miejscu pracy.
Digital Marketing in China
14 godzinTo szkolenie najlepiej nadaje się dla osób z kategorii Digital Marketing i Strategie.
Szkolenie obejmuje koncepcje niezbędne do zdobycia popularności w Chinach za pośrednictwem mediów cyfrowych. Wprowadza kluczowe koncepcje marketingu cyfrowego, od marketingu mobilnego i marketingu w mediach społecznościowych po marketing Email, marketing PPC i SEO.
Pod koniec szkolenia zrozumiemy znaczenie analityki i dobrej strategii z odpowiednimi przykładami.
Digital Transformation: Disrupting the Common Delivery of the Common Business Landscape
7 godzinPod koniec tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
- Rozwinąć silniejszy pomysł na różne podejścia do współczesnego dostarczania uczenia się.
- Potrafić powiązać obecną realizację z nowymi i świeżymi podejściami do realizacji nauczania.
- Opracować adaptacyjny i proaktywny program nauczania, który zmaksymalizowałby cyfryzację i wszystkie jej korzyści.
- Przewodzić organizacji w stosowaniu cyfrowej transformacji w kierunku uczenia się.
Format kursu
- Szkolenie prowadzone przez instruktora poprzez dostawę online
- Interaktywne planowanie z wynikami
- Cyfrowe lodołamacze
- Kurs działa
Efektywność osobista - zarządzanie sobą
7 godzinSzkolenie "Efektywność osobista - zarządzanie sobą" skierowane jest do osób pragnących zwiększyć skuteczność w pracy zawodowej, w tym liderów zespołów, menedżerów projektów i innych profesjonalistów. Celem kursu jest rozwijanie umiejętności wpływania na innych, poprawa relacji międzyludzkich, zwiększenie skuteczności przywództwa oraz osiągnięcie satysfakcji osobistej dzięki lepszym relacjom zawodowym. Szkolenie opiera się na trzech filarach wpływu interpersonalnego, budowaniu strategii komunikacji, poznawaniu siebie dla lepszego porozumienia z innymi oraz rozwijaniu otwartej i płynnej komunikacji. Forma zajęć to warsztaty, które umożliwiają praktyczne zastosowanie zdobytej wiedzy.
ICF Coaching Fundamentals
14 godzinTo prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Polsce (online lub na miejscu) jest przeznaczone dla początkujących i średnio zaawansowanych uczestników, którzy chcą zrozumieć podstawowe zasady coachingu ICF, w tym jego podstawowe kompetencje i wytyczne etyczne, jednocześnie zdobywając praktyczne doświadczenie w stosowaniu technik coachingowych.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
- Zrozumieć podstawowe kompetencje ICF i ich zastosowanie w praktyce coachingowej.
- Zademonstrować techniki aktywnego słuchania, zadawania pytań i wyznaczania celów.
- Ułatwiać znaczące i transformujące rozmowy coachingowe.
- Przestrzeganie Kodeksu Etycznego ICF w profesjonalnych działaniach coachingowych.
- Rozwijanie spersonalizowanego stylu coachingu zgodnego z zasadami ICF.
Komunikacja w zespole projektowym
14 godzinSzkolenie "Komunikacja w zespole projektowym" skierowane jest do zespołów projektowych, mających rozwijać umiejętności komunikacyjne na poziomie mistrzowskim. Szkolenie koncentruje się na dostarczaniu narzędzi komunikacyjnych, modelu IPS (Innovative Problem Solving), zarządzaniu konfliktem, oraz kształtowaniu zasad komunikacji nieantagonizującej. Uczestnicy zdobywają umiejętności przekazywania informacji dostosowanych do typu rozmówcy, udzielania konstruktywnej krytyki, oraz rozwijania efektywnej współpracy w zespole.
Leadership and management
14 godzinGrupa docelowa
- Każda osoba w organizacji, która chce poprawić swoje kompetencje (postawę, wiedzę, umiejętności) w obszarze psychologii przywództwa i zarządzania.
- Menedżerowie, którzy chcą poprawić swoje kompetencje w zakresie przywództwa i zarządzania.
- Przedsiębiorcy
Cel edukacyjny szkolenia
Szkolenie, w formie praktycznych warsztatów pracy, mające na celu doskonalenie umiejętności w obszarze zarządzania i przywództwa. Szkolenie przygotuje do zarządzania kapitałem ludzkim. Uczestnicy szkolenia nabędą umiejętności w obszarach: a. zarządzania,
a. zarządzania, przywództwa i inspirowania innych do działania; b. motywowania, budowania zaangażowania, zwiększania determinacji i morale; c. oceniania i rozwijania pracowników; d. delegowania zadań i uprawnień; e. organizowania i planowania pracy oraz wyznaczania celów; f. egzekwowania i udzielania informacji zwrotnej.
Cel uczestnictwa w szkoleniu
Poznasz nowoczesne modele i narzędzia z zakresu przywództwa i zarządzania.
Podniesienie na wyższy poziom kluczowych umiejętności interpersonalnych w zakresie kierowania ludźmi i zespołami oraz zarządzania sytuacyjnego.
Korzyści z udziału w szkoleniu
Przećwiczysz poznane modele, narzędzia i techniki, podnosząc swój poziom umiejętności mających największy wpływ na przewodzenie ludziom i zarządzanie zespołem.
Szkolenie wzmocni Twoją wiedzę
z obszaru psychologii przywództwa i zarządzania.
Szkolenie wzmocniumiejętności w zakresie
- Doboru modeli, narzędzi i technik odpowiednich do kontekstu sytuacyjnego
- Przewodzenia ludziom i zarządzania zespołami.
- Zwiększania wpływu na zmianę działań i zachowań zespołu.
- Umiejętność budowania wysokiego zaangażowania i morale w zespołach.
- Umiejętność doboru racjonalnych i emocjonalnych argumentów zwiększających nasz wpływ na proces podejmowania decyzji przez innych.
- Umiejętność diagnozowania potrzeb innych osób.
- Umiejętność neutralizowania oporu przed zmianą.
- Umiejętność zarządzania emocjami i stresem.
Szkolenie wzmocnikompetencje
- Wywieranie wpływu, w procesie zarządzania i przywództwa.
- Odczytywanie kontekstu sytuacji i dobór właściwych modeli, narzędzi i technik przywództwa sytuacyjnego.
- Zarządzanie sobą i zespołami w zmiennym i nieprzewidywalnym środowisku.
Leadership - Directors and the Board Skills
21 godzinTo prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Polsce (online lub na miejscu) jest przeznaczone dla średnio zaawansowanych i zaawansowanych członków zarządu i dyrektorów, którzy chcą poprawić swoje umiejętności przywódcze, zarządzania i podejmowania decyzji.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
- Zrozumieć kluczowe obowiązki i obowiązki prawne dyrektora.
- Rozwijać skuteczne struktury zarządzania i dynamikę sali posiedzeń zarządu.
- Zwiększyć możliwości podejmowania strategicznych decyzji i zarządzania ryzykiem.
- Poprawić komunikację, przywództwo i etyczne podejmowanie decyzji na poziomie zarządu.
Leadership i kierowanie zespołem II
7 godzinSzkolenie "Leadership i kierowanie zespołem II" skierowane jest do osób związanych z zarządzaniem zespołami. Celem kursu jest rozwinięcie umiejętności przywódczych, poznanie własnego stylu przywództwa, zdobycie właściwego podejścia do zarządzania w różnych sytuacjach, nauka funkcji zadaniowej w zespole i umiejętne delegowanie obowiązków, a także analiza dynamiki zespołu i skuteczne motywowanie pracowników. Szkolenie obejmuje tematy takie jak styl nadzoru, tworzenie zespołu, motywowanie jednostek i zespołu, organizacja pracy oraz delegowanie zadań.
Supply Chain Management in China
14 godzinSCM (Supply Chain Management) odnosi się do kontroli działań związanych z transportem towarów i materiałów od dostawcy do konsumenta.
W tym prowadzonym przez instruktora szkoleniu na żywo uczestnicy poznają podstawy SCM w odniesieniu do rynku chińskiego. Szkolenie skierowane jest do menedżerów, którzy chcą wejść na rynek chiński. Obejmuje szereg dyskusji, studiów przypadków i ćwiczeń, które pomogą uczestnikom przygotować się do wdrożenia i praktyki w świecie rzeczywistym.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
- Zrozumienie dynamiki SCM w Chinach w porównaniu z SCM w innych krajach
- Wykorzystanie specyficznych dla Chin innowacji w łańcuchu dostaw do opracowania strategii SCM
- Wdrożenie zintegrowanego, kompleksowego podejścia do SCM
- Negocjowanie cen z lokalnymi dostawcami
- Identyfikacja kluczowych globalnych dostawców i innych graczy w chińskim łańcuchu dostaw
- Przeprowadzenie szczegółowej analizy typowych problemów biznesowych związanych z zaopatrzeniem w Chinach
Uczestnicy
- Menedżerowie ds. zaopatrzenia
- Osoby zaangażowane w proces SCM
Format kursu
- Część wykładu, część dyskusji, ćwiczenia i praktyka praktyczna
Strategic Development: Thinking, Planning, Management and Leadership
35 godzinPrzegląd
Ten 5-dniowy kurs pomoże uczestnikom rozwinąć umiejętności strategicznego myślenia, planowania i zarządzania, w tym wymagania taktyczne i operacyjne dla pomyślnego wdrożenia w środowisku o wysokiej stawce. Podczas kursu poruszone zostaną trudne kwestie zarządzania konfliktami, zarządzania zmianą, tego, co czyni dobrego lidera i jak motywować zespół. Korzystając z interaktywnych studiów przypadków, a także przykładów branżowych, delegaci będą zachęcani do dzielenia się doświadczeniami i wyzwaniami, aby pomóc w tworzeniu praktycznych i skoncentrowanych na pracy rozwiązań, które mogą zabrać z powrotem i faktycznie wykorzystać.
Głównym celem programu jest wyposażenie kadry kierowniczej w umiejętności skanowania środowiska biznesowego w celu odkrycia zyskownych możliwości biznesowych, a także opracowania strategii uzyskania przewagi konkurencyjnej w coraz bardziej konkurencyjnym środowisku biznesowym. Program zapewni również wgląd w najlepsze praktyki i zachowania przywódcze, które wzmocnią zdolność kadry kierowniczej do radzenia sobie ze złożonością i niepewnością związaną z zarządzaniem organizacją o wysokiej wydajności.
Cele nauczania
Po ukończeniu tego kursu uczestnicy będą w stanie
- Opisać główne problemy, z którymi boryka się organizacja;
- Wyjaśnić różne podejścia do planowania rozwoju organizacyjnego;
- Analizować bieżące otoczenie biznesowe i wpływy oddziałujące na organizację;
- Analizować zasoby wewnątrz i na zewnątrz organizacji;
- Wyjaśnić różne podejścia do zarządzania strategią i jej miejsce w biznesplanie;
- Ocenić alternatywne strategie rozwoju, aby zarekomendować tę (te) najbardziej odpowiadającą potrzebom firmy.
- Zastosować głębsze zrozumienie strategicznych planów rozwoju;
- Omówić obiektywnie ryzyko, korzyści i koszty, które towarzyszą wdrażaniu nowej strategii, w tym zarządzanie konfliktem w zespole;
- Zdefiniować podejścia do zarządzania zidentyfikowanym ryzykiem;
- Analizować potencjalny wpływ na swoją firmę (zarówno pozytywny, jak i negatywny), który będzie wynikał z wdrożenia nowej strategii;
- Projektowanie polityk, systemów i procesów w celu pomyślnego wdrożenia nowych planów strategicznych;
- Omówienie kluczowych etapów zarządzania zmianą
Kto powinien wziąć udział
- Kierownicy ds. produktów/usług
- Nowo mianowani, jak również doświadczeni menedżerowie i kierownicy zespołów
- Szefowie operacji
- Starsi menedżerowie banku
- Menedżerowie ds. zasobów ludzkich
- Menedżerowie operacyjni
- Menedżerowie Marketing
Metodologia Kurs składa się z moderowanych warsztatów, uzupełnionych studiami przypadków zaczerpniętymi z kombinacji opublikowanych przykładów z życia i/lub praktycznych doświadczeń. Uczestnicy będą mieli również możliwość pracy w małych grupach w celu syntezy pomysłów i strategii oraz zastosowania materiału w kontekście własnych organizacji / działów. Kluczowym elementem będą również dyskusje na otwartym forum.
Statistical Thinking for Decision Makers
7 godzinTen kurs został stworzony dla decydentów, których głównym celem nie jest wykonywanie obliczeń i analiz, ale ich zrozumienie i umiejętność wyboru, jakie metody statystyczne są odpowiednie w planowaniu strategicznym organizacji.
Na przykład potencjalny uczestnik musi podjąć decyzję, ile próbek należy zebrać, zanim będzie mógł podjąć decyzję, czy produkt zostanie wprowadzony na rynek, czy nie.
Jeśli potrzebujesz dłuższego kursu, który obejmuje podstawy myślenia statystycznego, zapoznaj się z 5-dniowym szkoleniem "Statistics dla menedżerów".
Strategic Thinking
21 godzinW tym prowadzonym przez instruktora szkoleniu na żywo w Polsce przeprowadzamy nowych menedżerów przez najważniejsze koncepcje myślenia strategicznego, wprowadzając teorię w praktykę poprzez zadania oparte na rzeczywistych przypadkach. Uczestnicy mają wyjątkową okazję do poznania nowych sposobów myślenia, wdrożenia kluczowych koncepcji w celu rozwiązywania problemów, zastanowienia się, w jaki sposób te zasady mają zastosowanie do ich własnej pracy, a także wysłuchania i podzielenia się własnymi perspektywami z instruktorem i rówieśnikami z klasy.
Planowanie strategiczne w praktyce
14 godzinTen kurs szkoleniowy został stworzony dla inwestorów, właścicieli firm, dyrektorów, menedżerów, kierowników i analityków, którzy muszą rozwijać umiejętności planowania strategicznego. Nie jest przeznaczony do celów akademickich, ale do rozpoczęcia realizacji swoich marzeń już dziś.
Kurs ten koncentruje się na planowaniu strategicznym dla firm, w których najważniejsza jest elastyczność i ciągłe uczenie się. Główny nacisk kładziony jest na strategię korporacyjną i inwestycyjną na aktualnych przykładach z życia wziętych. Każdy uczestnik kursu będzie miał możliwość stworzenia planu strategicznego i nauczenia się, jak wdrożyć go w praktyce.