Dyrektor Techniczny (CTO) Podstawy - Plan Szkolenia
Dyrektor Technologiczny (CTO) jest osobą odpowiedzialną za wszystkie sprawy związane z technologią w firmie.
To szkolenie prowadzone przez instruktora (online lub stacjonarne) jest skierowane do obecnych CTO oraz przyszłych CTO, takich jak dyrektorzy techniczni lub menedżerowie techniczni, którzy chcą zdobyć techniczną i menedżerską perspektywę niezbędną do skutecznego pełnienia roli CTO.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie:
- Zatrudniać i kierować żywą i innowacyjną ekipą techniczną.
- Skutecznie wdrażać i zarządzać technologią niezbędną do tworzenia doskonałych produktów.
- Stosować przydatne techniki i strategie zarządzania produktami i projektami.
- Skalować biznes firmy i kierować nim w dobrym kierunku.
Format kursu
- Interaktywne wykłady i dyskusje.
- Wiele ćwiczeń i praktyki.
- Ręczne wdrażanie w środowisku laboratoryjnym.
Opcje dostosowywania kursu
- Aby zapytać o dostosowane szkolenie dla tego kursu, skontaktuj się z nami, aby umówić się.
Plan Szkolenia
Wprowadzenie
Przegląd roli CTO
Rola technologii w kontekście Business
Praca z Business menedżerami
Budowanie silnego zespołu technicznego i zarządzanie nim
- Zatrudnianie, kierowanie, rozwój i zwalnianie
Zespół wzmacniający Communication
Przyczynianie się do wspaniałej kultury korporacyjnej
Tworzenie strategii produktu
- Wdrażanie metodyk zwinnych
Opracowanie mapy drogowej produktu
Mierzenie wydajności za pomocą analizy danych
Wybór platformy i technologii
- Struktury, języki i narzędzia
Zarządzanie cyklem DevOps
- Budowanie, wdrażanie, testowanie i wydawanie
Wspieranie zespołu sprzedaży i Marketing
Łagodzenie skutków katastrof
- Radzenie sobie z kryzysami
Zabezpieczanie systemów i danych
Forecasting Wzrost i przyszłe potrzeby w zakresie zasobów
Finansowanie nowych inicjatyw
Przyszłość Outlook i trendy dla CTO
Podsumowanie i wnioski
Wymagania
- Średnie do wysokich umiejętności techniczne i zarządcze.
Grupa docelowa
- Obecni CTO
- Potencjalni CTO
- Dyrektorzy techniczni
- Menadżerowie techniczni
Szkolenia otwarte są realizowane w przypadku uzbierania się grupy szkoleniowej liczącej co najmniej 5 osób na dany termin.
Dyrektor Techniczny (CTO) Podstawy - Plan Szkolenia - Rezerwacja
Dyrektor Techniczny (CTO) Podstawy - Plan Szkolenia - Zapytanie
Opinie uczestników (1)
it was a very good training based on experience
raymond maas - Rhosonics
Szkolenie - Chief Technology Officer (CTO) Fundamentals
Propozycje terminów
Szkolenia Powiązane
Coaching - stymulacja i czuwanie nad rozwojem pracowników
14 godzinStymulacja i dbałość o rozwój pracowników są kluczowe dla utrzymania zaangażowania i skuteczności zespołu. Regularnie rozmawiaj z pracownikami, aby zrozumieć ich cele zawodowe i osobiste. Razem z pracownikami ustalcie cele rozwojowe i plan, jak je osiągnąć. Stwórz program mentorowania, w którym doświadczeni pracownicy pomagają w rozwoju młodszym kolegom. Regularnie udzielaj konstruktywnego feedbacku, doceniaj sukcesy i pomagaj w rozwoju obszarów wymagających poprawy. Razem z pracownikiem określaj cele krótko- i długoterminowe, monitoruj postępy i modyfikuj cele, jeśli to konieczne. Motywuj pracowników poprzez nagradzanie osiągnięć i wkładu w rozwój zespołu i firmy. Wspieraj rozwój umiejętności interpersonalnych, takich jak zarządzanie czasem, komunikacja czy przywództwo. Organizuj regularne spotkania, aby omówić postępy, cele i ewentualne obawy pracowników. Zbieraj opinie pracowników na temat środowiska pracy i możliwości rozwoju. Rozwój pracowników to proces długoterminowy. Wsparcie ich rozwoju wymaga indywidualnego podejścia, uwzględniając ich cele, umiejętności i motywacje. Otwarta komunikacja i stałe wsparcie są kluczowe dla skutecznego zarządzania procesem rozwoju w miejscu pracy.
Marketing Cyfrowy w Chinach
14 godzinTo szkolenie najlepiej nadaje się dla osób z kategorii Digital Marketing i Strategie.
Szkolenie obejmuje koncepcje niezbędne do zdobycia popularności w Chinach za pośrednictwem mediów cyfrowych. Wprowadza kluczowe koncepcje marketingu cyfrowego, od marketingu mobilnego i marketingu w mediach społecznościowych po marketing Email, marketing PPC i SEO.
Pod koniec szkolenia zrozumiemy znaczenie analityki i dobrej strategii z odpowiednimi przykładami.
Cyfrowa Transformacja: Przerywanie Standardowej Dostawy Współczesnego Krajobrazu Biznesowego
7 godzinNa koniec tego szkolenia, uczestnicy będą w stanie:
- Rozwinąć silniejsze zrozumienie różnych podejść do współczesnej dostawy treningów.
- Znaleźć powiązania między obecnymi metodami a nowymi, odświeżonymi podejściami do dostarczania szkoleń.
- Stworzyć elastyczny i proaktywny program nauczania, który maksymalizuje korzyści cyfrowej transformacji.
- Kierować organizacją w zastosowaniu cyfrowej transformacji do procesów szkoleniowych
Format Szkolenia
- Szkolenie prowadzone przez instruktora w formie dostawy online
- Interaktywne planowanie z wynikami
- Cyfrowe rozładowki grupowe
- Prace kursowe
Efektywność osobista - zarządzanie sobą
7 godzinSzkolenie "Efektywność osobista - zarządzanie sobą" skierowane jest do osób pragnących zwiększyć skuteczność w pracy zawodowej, w tym liderów zespołów, menedżerów projektów i innych profesjonalistów. Celem kursu jest rozwijanie umiejętności wpływania na innych, poprawa relacji międzyludzkich, zwiększenie skuteczności przywództwa oraz osiągnięcie satysfakcji osobistej dzięki lepszym relacjom zawodowym. Szkolenie opiera się na trzech filarach wpływu interpersonalnego, budowaniu strategii komunikacji, poznawaniu siebie dla lepszego porozumienia z innymi oraz rozwijaniu otwartej i płynnej komunikacji. Forma zajęć to warsztaty, które umożliwiają praktyczne zastosowanie zdobytej wiedzy.
Kierownictwo dla Dyrektorów i Członków Zarządu
14 godzinLeadership for Directors and Board Members jest kursem, który ma na celu wzmocnienie umiejętności kierowniczych i zarządzania strukturami organizacyjnymi dyrektorów i członków zarządu.
To szkolenie prowadzone przez instruktora (online lub na miejscu) jest przeznaczone dla dyrektorów, kierowników i członków zarządu, którzy chcą rozwinąć skuteczne umiejętności kierownicze, zarządzania i podejmowania decyzji na poziomie zarządu.
Po ukończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie:
- Zrozumieć prawne, etyczne i strategiczne odpowiedzialności dyrektorów i członków zarządu.
- Zastosować zasady dobrego zarządzania w celu poprawy wydajności organizacyjnej.
- Kultywować skuteczną komunikację i współpracę w radzie dyrektorów.
- Reagować na kryzysy i zarządzać ryzykiem na poziomie zarządu.
Format kursu
- Interaktywne wykłady i dyskusje prowadzone przez moderatora.
- Studia przypadków i ćwiczenia z odegrania roli.
- Zajęcia grupowe i analiza scenariuszy.
Opcje dostosowania kursu
- Aby zażądać dostosowanego szkolenia dla tego kursu, skontaktuj się z nami w celu umówienia.
Przewodnictwo - Umiejętności Dyrektorów i Rady
21 godzinTo prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Polsce (online lub na miejscu) jest przeznaczone dla średnio zaawansowanych i zaawansowanych członków zarządu i dyrektorów, którzy chcą poprawić swoje umiejętności przywódcze, zarządzania i podejmowania decyzji.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
- Zrozumieć kluczowe obowiązki i obowiązki prawne dyrektora.
- Rozwijać skuteczne struktury zarządzania i dynamikę sali posiedzeń zarządu.
- Zwiększyć możliwości podejmowania strategicznych decyzji i zarządzania ryzykiem.
- Poprawić komunikację, przywództwo i etyczne podejmowanie decyzji na poziomie zarządu.
Menedżer liderem zmian
7 godzinSzkolenie "Menedżer liderem zmian" skierowane jest do menedżerów z różnych sektorów, a szczególnie tych, którzy zarządzają procesami zmian w firmach poddawanych restrukturyzacji, fuzji czy przejęciom. Celem kursu jest rozwinięcie umiejętności menedżerskich z zakresu skutecznego zarządzania zmianami, włączając określenie profilu lidera zmian, zrozumienie celów zmiany, angażowanie pracowników, tworzenie sieci sprzymierzeńców i osiąganie sukcesów na różnych etapach procesu zmiany. Szkolenie odbywa się w formie warsztatowej i obejmuje zagadnienia dotyczące stylów lidera zmian, strategii zmiany, tworzenia spójnej wizji przyszłości oraz organizowania sieci sprzymierzeńców.
Rozwiązywanie problemów za pomocą analizy przyczyn podstawowych (RCA)
14 godzinTo szkolenie prowadzone przez instruktora, dostępne Polsce (online lub na miejscu), jest przeznaczone dla profesjonalistów o średnim poziomie zaawansowania, którzy chcą rozwijać systematyczne podejście do identyfikowania, analizowania i rozwiązywania problemów przy użyciu metodologii RCA.
Na koniec tego szkolenia uczestnicy będą w stanie:
- Zrozumieć podstawowe koncepcje RCA i cykli ciągłego doskonalenia.
- Zastosować różne narzędzia RCA do identyfikowania przyczyny podstawowej problemów.
- Rozwinąć i wdrożyć skuteczne strategie rozwiązywania problemów.
- Zintegrować RCA w organizacyjne działania mające na celu poprawę i zapobieganie.
Analiza Przyczyn Pierwotnych (APP) dla Auditorów Wewnętrznych
14 godzinTrening prowadzony przez instruktora w formie Polsce (online lub na miejscu) jest skierowany do audytorów wewnętrznych na poziomie średnim, którzy chcą poprawić skuteczność swoich audytów, stosując zstrukturyzowane techniki RCA.
Na koniec tego szkolenia uczestnicy będą w stanie:
- Zrozumieć metodologie RCA i ich rolę w audytach wewnętrznych.
- Wykryć i zanalizować przyczyny podstawowe wyników audytów.
- Zastosować narzędzia RCA, takie jak 5 Whys, Diagram Rybi, oraz Analiza Modów i Wpływów Usterki (FMEA).
- Rozwinąć plany działań korygujących i zapobiegawczych na podstawie wyników RCA.
- Zintegrować RCA w procesie audytu wewnętrznego w celu poprawy zarządzania ryzykiem.
Analiza Przyczyn Głównych (APG) z Względem Bezpieczeństwa Operacyjnego
14 godzinTo szkolenie prowadzone przez instruktora (online lub na miejscu) jest skierowane do specjalistów ds. bezpieczeństwa i menedżerów operacyjnych o poziomie zaawansowanym, którzy chcą poprawić swoje umiejętności w zakresie badań wypadków, identyfikacji słabości systemowych oraz projektowania skutecznych działań korygujących i zapobiegawczych.
Zarządzanie łańcuchem dostaw w Chinach
14 godzinSCM (Zarządzanie Łąńcuchem Dostaw) odnosi się do kontroli działań związanych z przewożeniem towarów i materiałów od dostawcy do konsumenta.
W tym prowadzonym przez instruktora szkoleniu na żywo, uczestnicy poznamy podstawy SCM w kontekście rynku chińskiego. Szkolenie to jest skierowane do menedżerów, którzy zamierzają wejść na rynek chiński. Zawiera szereg dyskusji, studiów przypadków i ćwiczeń, które pomogą uczestnikom przygotować się do rzeczywistej implementacji i praktyki.
Na koniec tego szkolenia, uczestnicy będą w stanie:
- Zrozumieć dynamikę SCM w Chinach w porównaniu do innych krajów
- Wykorzystać chińskie innowacje w łańcuchu dostaw do opracowania strategii SCM
- Zaimplementować zintegrowany, end-to-end podejście do zarządzania łańcuchem dostaw
- Negocjować ceny z lokalnymi dostawcami
- Zidentyfikować kluczowych globalnych odbiorców i inne podmioty na chińskim łańcuchu dostaw
- Przeprowadzić szczegółową analizę typowych problemów zakupowych w Chinach
Grupa docelowa
- Menedżerowie zakupów
- Osoby zaangażowane w proces SCM
Forma kursu
- Część wykład, część dyskusja, ćwiczenia i praktyka na bieżąco
Strategiczne Rozwój: Myślenie, Planowanie, Zarządzanie i Liderstwo
35 godzinPrzegląd
Ten kurs o trwaniu 5 dni pomoże uczestnikom rozwijać ich strategiczne myślenie, planowanie i umiejętności zarządzania, w tym taktyczne i operacyjne wymagania dla udanego wprowadzenia strategii w środowisku o wysokim ryzyku. Kurs będzie dotyczyć trudnych kwestii zarządzania konfliktami, przemiany organizacji, cech charakterystycznych dobrego lidera i sposobów motywowania zespołu. Używając interaktywnych studiów przypadków oraz przykładów z branż, uczestnicy zostaną zachęceni do dzielenia się doświadczeniami i wyzwaniami, aby pomóc w budowaniu praktycznych i skoncentrowanych na pracy rozwiązań, które mogą zabrać ze sobą i faktycznie zastosować.
Głównym celem programu jest uzbrojenie ekspertów w umiejętności analizowania otoczenia biznesowego, aby odkrywać rentable możliwości biznesowe oraz rozwijać strategie pozwalające na osiągnięcie przewagi konkurencyjnej w coraz bardziej konkurencyjnym środowisku biznesowym. Program zapewni również wgląd w najlepsze praktyki i zachowania w zakresie liderstwa, które zwiększą zdolność ekspertów do radzenia sobie ze złożonościami i niepewnościami zarządzania organizacją o wysokich wydajnościach.
Cele szkolenia
Po ukończeniu tego kursu, uczestnicy będą w stanie:
- Opisać główne problemy napotykane przez organizację;
- Wyjaśnić różne podejścia do planowania rozwoju organizacji;
- Analizować bieżące otoczenie biznesowe i czynniki wpływające na organizację;
- Analizować zasoby wewnątrzorganizacyjne i pozaorganizacyjne;
- Wyjaśnić różne podejścia do zarządzania strategią oraz jej miejsce w planie biznesowym;
- Ocenić alternatywne strategie rozwoju, aby zasugerować te, które najlepiej odpowiadają potrzebom firmy.
- Zastosować głębsze zrozumienie planów strategicznych;
- Obiektywnie omawiać ryzyka, korzyści i koszty towarzyszące wprowadzeniu nowej strategii, w tym zarządzanie konfliktem w zespole;
- Zdefiniować podejścia do zarządzania identyfikowanymi ryzykami;
- Analizować potencjalne wpływy na swoją firmę (zarówno pozytywne, jak i negatywne), które wynikną z wprowadzenia nowej strategii;
- Projektować polityki, systemy i procedury umożliwiające udane wprowadzenie planów strategicznych;
- Przećwiczyć kluczowe kroki w zarządzaniu zmianą
Dla kogo ten kurs jest przeznaczony
- Menedżerowie Produktów/Usług
- Nowo mianowani oraz ustanowieni menedżerowie i liderzy zespołów
- Dyrektorzy Operacji
- Seniorzy Menadżerowie Bankowi
- Menedżerowie Zasobów Ludzkich
- Menedżerowie Operacji
- Menedżerowie Marketingowi
Metodologia
Kurs składa się z prowadzonych warsztatów, uzupełnionych studiami przypadków pochodzącymi z kombinacji opublikowanych przykładów z życia i/lub praktycznego doświadczenia. Będzie również możliwości dla uczestników, aby pracować w małych grupach, syntezując pomysły i strategie oraz stosując materiał w kontekście własnych organizacji/działów. Otwarte forum dyskusyjne będzie kluczowym elementem.
Statistical Thinking for Decision Makers
7 godzinTen kurs został stworzony dla decydentów, których głównym celem nie jest przeprowadzanie obliczeń i analiz, ale ich zrozumienie i umiejętność wyboru odpowiednich metod statystycznych dla strategicznego planowania organizacji.
Na przykład potencjalny uczestnik musi podjąć decyzję o tym, ile próbek należy zebrać, zanim podjąć decyzję o wprowadzeniu produktu na rynek.
Jeśli potrzebujesz dłuższego kursu, który pokrywa podstawy myślenia statystycznego, zapoznaj się z pięciodniowym szkoleniem „Statistics dla Menadżerów”.
Strategiczne Myślenie
21 godzinW tym szkoleniu prowadzonym przez instruktora, na miejscu Polsce, przejdziemy nowych menedżerów przez najważniejsze pojęcia strategicznej myśli, wprowadzając teorię w praktykę poprzez zadania oparte na rzeczywistych przypadkach. Uczestnicy otrzymują wyjątkową szansę nauki nowych sposobów myślenia, zastosowania kluczowych pojęć do rozwiązywania problemów, refleksji nad tym, jak te zasady stosować w swojej pracy, oraz słuchania i dzielenia się własnymi perspektywami z instruktorem i koledżami z kursu.
Planowanie strategiczne w praktyce
14 godzinTen kurs szkoleniowy został stworzony dla inwestorów, właścicieli firm, dyrektorów, menedżerów, kierowników i analityków, którzy muszą rozwijać umiejętności planowania strategicznego. Nie jest przeznaczony do celów akademickich, ale do rozpoczęcia realizacji swoich marzeń już dziś.
Kurs ten koncentruje się na planowaniu strategicznym dla firm, w których najważniejsza jest elastyczność i ciągłe uczenie się. Główny nacisk kładziony jest na strategię korporacyjną i inwestycyjną na aktualnych przykładach z życia wziętych. Każdy uczestnik kursu będzie miał możliwość stworzenia planu strategicznego i nauczenia się, jak wdrożyć go w praktyce.