Plan Szkolenia
1. Coaching jako nowoczesne narzędzie w zarządzaniu ludźmi.
2. Przywództwo a coaching.
3. Coaching menedżerski – poziomy skutecznego coachingu.
- rola coachingu
- podstawowe zasady coachingu
- etapy coachingu
4. Styl zarządzania.
5. Typologia pracowników – przekonania, postawy.
6. Motywacja – z perspektywy pracownika i szefa.
7. Zadania menedżera – coacha.
- rola coacha: inspirowanie pracowników do rozwoju
- rola mentora: instrukcje na podstawie przykładów
8. Coaching w sytuacjach konfliktowych
9. Stawianie granic
10. Radzenie sobie z napięciami
11. Najważniejsze umiejętności coacha.
- podstawowe metody pracy coacha.
- przykładowy model kompetencji coacha.
- interwencje coacha względem osoby uczonej, dostosowanie sposobu uczenia.
12. Proces coachingu.
- analiza sytuacji – powody słabej skuteczności, diagnozowanie problemów.
- zawieranie kontraktu z osobą uczoną – coachowaną.
- stawianie celów.
- realizacja procesu – techniki uczenia, informacja zwrotna.
- spotkanie poświęcone wynikom.
13. Sposoby prowadzenia rozmów coachingowych.
14. Najczęstsze bariery w prawidłowym procesie coachingu.
15. Metody tworzenia Arkuszy Rozmów Coachingowych.
16. Tworzenie wewnętrznej bazy wiedzy i samodoskonalenie .
17. Podsumowanie szkolenia.
Wymagania
Kurs ma charakter ogólny i udział w nim nie wymaga specjalistycznej wiedzy.
Opinie uczestników (4)
Otwartość prowadzącej, poczucie humoru, podejście i wiedza
Justyna - e-file
Szkolenie - Mindfulness Workshop
Było to przydatne doświadczenie zarówno z zawodowego, jak i personal punktu widzenia. Trener był bardzo kompetentny i przekazał nam ważne informacje do wykorzystania w miejscu pracy, ale także w życiu prywatnym. Byłem w stanie zastanowić się nad własnymi cechami charakteru i cechami ludzi wokół mnie, a dzięki nim skorzystać lub poprawić siebie. Ćwiczenia radzenia sobie ze stresem były proste i pomocne w zastosowaniu.
Sara Sertori - ASSTRA Forwarding AG
Szkolenie - Stress Management and Prevention
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Chciałbym podziękować trenerowi Abhi za to owocne szkolenie. Doceniam, że starał się poznać wszystkich uczestników, aby mógł lepiej dostosować szkolenie do naszych potrzeb. Uwielbiam to, że istniała równowaga między teorią a działaniami, które nas angażowały. I jak treść była prosta i zwięzła.
Rainey Clarecia - Talentvis
Szkolenie - Communicating and Influencing - For Managers and Team Leaders
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Due to the activities from each content, I understood their main ideas/ concepts very well within a short time. I would like to say that the activity reflects on not only our current situation but also how to advance the skill & knowledge effectively and efficiently.