
Praktyczne szkolenie na żywo z przywództwa umożliwi uczestnikom zdobyć umiejętności lidera, wywierania wpływu na grupę, sprawowania zdrowej władzy i radzenia sobie w sytuacjach wymagających stanowczego podejmowania przemyślanych decyzji.
Szkolenie z przywództwa jest dostępne jako "szkolenie na miejscu" lub "szkolenie na żywo". Szkolenie na żywo w siedzibie klienta może odbywać się lokalnie w siedzibie klienta w Polsce lub w centrach szkoleniowych korporacji NobleProg w Polsce . Zdalne szkolenie na żywo odbywa się za pomocą interaktywnego, zdalnego pulpitu DaDesktop. NobleProg - Twój lokalny dostawca szkoleń.
Opinie uczestników
Szyte na miarę. Klarowność przekazu.
Krystian Sopniewski - Nowodworski Sp. J.
Szkolenie: DZM – delegowanie zadań i motywowanie pracowników
Cwiczenia
Uniwersytet Artystyczny w Poznaniu
Szkolenie: Budowanie i zarządzanie zespołem
Dostosowanie tematów do grupy. Dostosowanie tempa szkolenia oraz branie pod uwagę sugestii. Przy czym szkolenie było dobrze zorganizowane i spięte czasowo.
Patrycja Mikołajczak - Uniwersytet Artystyczny w Poznaniu
Szkolenie: Budowanie i zarządzanie zespołem
Kontakt 1:1. Pozwalało to też na pewne uszczegółowianie problemów na podstawie działalności mojej firmy, bez obawy o to, że mogę palnąć za dużo i zrobić broadcast do wielu osób. Poza tym, gdyby były obecne osoby z innych organizacji, o zupełnie innym profilu, może odchodzilibyśmy zbyt często od interesujących mnie zagadniń.
Bustec Production Ltd.
Szkolenie: Budowanie i zarządzanie zespołem
Ogólnie korzystałem z interakcji i elastyczności.
Olivier Pugliesi-Conti
Szkolenie: Communicating and Influencing - For Managers and Team Leaders
Machine Translated
Plany szkoleń z technologii Leadership
- Their colleagues
- Their bosses
- Their internal and external customers and stakeholders
- Facilitated Discussions
- Slide Presentations
- Exercises and Case Studies
- Appreciate the need to manage their own behaviour before they can influence others’ behaviour
- Understand the strengths and weaknesses of the various communications media available
- Manage their internal and external customers and stakeholders
- Explain how to deal with the difficult situations they may encounter in the office
-
Opisz główne problemy, z którymi boryka się duży bank;
wyjaśnić różne podejścia do planowania rozwoju organizacyjnego;
Analiza bieżącego środowiska biznesowego i wpływów wpływających na organizację;
Analiza zasobów wewnątrz i na zewnątrz organizacji;
wyjaśnić różne podejścia do zarządzania strategią i umieścić ją w planie biznesowym;
Ocena alternatywnych strategii rozwoju w celu zalecenia tych, które najbardziej odpowiadają potrzebom firmy.
Zastosowanie głębszego zrozumienia strategicznych planów rozwoju;
Obiektywnie omówić ryzyko, korzyści i koszty, które towarzyszą wdrożeniu nowej strategii, w tym zarządzanie konfliktami w zespole;
określenie podejść do zarządzania zidentyfikowanymi ryzykiem;
Analiza potencjalnych wpływów na jego firmę (tylko pozytywne i negatywne), które wynikają z wdrażania nowej strategii;
Projektowanie polityki, systemów i procesów w celu pomyślnego wdrażania nowych planów strategicznych;
Pokryj kluczowe kroki w zarządzaniu zmianami
-
Menedżer produktu/usługi
Nowo powołani oraz ustanowieni menedżerowie i przywódcy zespołu
Głowa operacji
Senior Zarządcy Banku
Menedżer zasobów ludzkich
Operacje menedżerów
Marketing Zarządcy
- identyfikacja i zrozumienie procesów jakie mają miejsce w grupie pracowników na różnych etapach jej rozwoju
- identyfikacja umiejętności potrzebnych do efektywnej współpracy na różnych szczeblach
- umiejętności ułatwiające współprace grupową jak i indywidualną
- umiejętności komunikacyjne
Kurs jest przeznaczony dla osób odpowiedzialnych za uruchomienie i realizację projektów: członków Komitetów Sterujących oraz kierowników projektów i podprojektów. Stanowi także niezbędne przygotowanie dla każdego, kto pracując na kierowniczym stanowisku chce odnosić sukcesy w zarządzaniu zespołami, delegowaniu zadań oraz motywowaniu. Umiejętności zdobywane podczas kursu
- rozpoznawanie podstawowych zasad proces grupowego.
- budowanie efektywnego systemu komunikacji w zespole.
- rozpoznanie ról występujących w zespole.
- praktyczne stosowanie zasad efektywnego delegowania zadań.
- identyfikacja przyczyn oporu i błędów związanych z delegowaniem zadań.
- znajomość zasad efektywnego motywowania środkami materialnymi i niematerialnymi.
- psychologiczne zasady motywowania.
- efektywne stosowanie informacji zwrotnej i ocen w procesie motywowania.
- Acquire an understanding of self-mastery as a foundation for inspiring leaders
- Strengthen and sustain their execution capabilities and contribute to the creation of a high performance culture
- Lead cultural transformation and change processes in their respective areas of influence using emotional intelligence and change management tools
- Lecture
- Workshops
- Video showing
- Role playing
-
Interaktywne wykłady i dyskusje.
Dużo ćwiczeń i praktyk.
Wdrażanie rąk w środowisku Live-Lab.
-
Aby poprosić o dostosowane szkolenie dla tego kursu, prosimy o kontakt, aby zorganizować.
- Understand the role of female leaders in organizations.
- Develop a leadership mindset.
- Demonstrate leadership in team management and decision making.
Inteligencja Emocjonalna (IE/EQ) jest to zdolność do rozpoznawania uczuć własnych i innych osób w celu motywowania i umacniania siebie oraz innych, a także efektywnego zarządzania emocjami istniejącymi w nas i naszych relacjach. Szkolnie ma na celu odkrycie i efektywne jej wykorzystanie. Menedżerowie i liderzy, którzy wyróżniają się wysoką Inteligencją Emocjonalną, zazwyczaj:
- Generują pozytywne emocje w relacjach z innymi ludźmi.
- Wyczuwają i dostrzegają ważne kwestie stanowiące tło danych interakcji.
- Potrafią pracować z błędem jako informacją
- Budują poprawne relacje, postępując świadomie z empatią.
- Wywierają wpływ dzięki wiarygodności osobistej i zawodowej.
- Motywują do osiągania celów dzięki umiejętności zaangażowania do działania i pokonywania własnych barier
- Install and configure ___.
- ___.
- ___.
- ___.
Last Updated: