
Praktyczne szkolenie na żywo z przywództwa umożliwi uczestnikom zdobyć umiejętności lidera, wywierania wpływu na grupę, sprawowania zdrowej władzy i radzenia sobie w sytuacjach wymagających stanowczego podejmowania przemyślanych decyzji.
Szkolenie z przywództwa jest dostępne jako "szkolenie na miejscu" lub "szkolenie na żywo". Szkolenie na żywo w siedzibie klienta może odbywać się lokalnie w siedzibie klienta w Polsce lub w centrach szkoleniowych korporacji NobleProg w Polsce . Zdalne szkolenie na żywo odbywa się za pomocą interaktywnego, zdalnego pulpitu DaDesktop. NobleProg - Twój lokalny dostawca szkoleń.
Opinie uczestników
Otwarte i wartosciowe dyskusje dobrze moderowane przez porowadzacego.
Intel Technology Poland sp. z o.o.
Szkolenie: Communicating and Influencing - For Managers and Team Leaders
Dostosowanie się do szkolonych.
Intel Technology Poland sp. z o.o.
Szkolenie: Communicating and Influencing - For Managers and Team Leaders
Dostosowanie do realiow firmy
Sonia Bendig-Pszczolinska - Intel Technology Poland sp. z o.o.
Szkolenie: Communicating and Influencing - For Managers and Team Leaders
Odgrywanie scenek, co pozwoliło wykorzystać i utrwalić zdobytą pierwszego dnia szkolenia wiedzę.
Natalia Szpik - Maria Pawlak, Studio Software sp. z o.o.
Szkolenie: Budowanie i zarządzanie zespołem
Praktyka, dużo wiedzy i przede wszystkim zaadresowanie wszystkich naszych pytan i tematów
Katarzyna Zwoźniak - Maria Pawlak, Studio Software sp. z o.o.
Szkolenie: Budowanie i zarządzanie zespołem
Ćwiczenia i odniesienia do rzeczywistości
Maria Pawlak, Studio Software sp. z o.o.
Szkolenie: Budowanie i zarządzanie zespołem
Praca na rzeczywistych przypadkach z naszej organizacji.
Bartosz Błoński - Maria Pawlak, Studio Software sp. z o.o.
Szkolenie: Budowanie i zarządzanie zespołem
Umiejętność zaangażowania całego zespołu. Dobrze przemyślane ćwiczenia.
Tomasz Bączkowski - Utech Maszyny i Urządzenia Techniczne Jarosław Koenig Sp. K.
Szkolenie: Budowanie i zarządzanie zespołem
To pierwsze tego typu szkolenie w mojej zawodowej historii oraz historii firmy UTECH wogóle, póki co zatem pozostaję bezkrytyczy oraz bez realnego punktu odniesienia. Szkolenie wywołało jednak w zdecydowanej większości uczestników szczere i głębokie poruszenie i zaangażowanie, co zdecydowanie zaliczam na plus. Było to również drugie pozytywnie oceniane szkolenie dostarczone przez NobleProg. Póki co mam zatem wrażenie, że nasza firma znalazła się w dobrych rękach.
Utech Maszyny i Urządzenia Techniczne Jarosław Koenig Sp. K.
Szkolenie: Budowanie i zarządzanie zespołem
otwarcie się na innych współpracowników
Utech Maszyny i Urządzenia Techniczne Jarosław Koenig Sp. K.
Szkolenie: Budowanie i zarządzanie zespołem
Kontakt 1:1. Pozwalało to też na pewne uszczegółowianie problemów na podstawie działalności mojej firmy, bez obawy o to, że mogę palnąć za dużo i zrobić broadcast do wielu osób. Poza tym, gdyby były obecne osoby z innych organizacji, o zupełnie innym profilu, może odchodzilibyśmy zbyt często od interesujących mnie zagadniń.
Bustec Production Ltd.
Szkolenie: Budowanie i zarządzanie zespołem
Dostosowanie tematów do grupy. Dostosowanie tempa szkolenia oraz branie pod uwagę sugestii. Przy czym szkolenie było dobrze zorganizowane i spięte czasowo.
Patrycja Mikołajczak - Uniwersytet Artystyczny w Poznaniu
Szkolenie: Budowanie i zarządzanie zespołem
Szyte na miarę. Klarowność przekazu.
Krystian Sopniewski - Nowodworski Sp. J.
Szkolenie: DZM – delegowanie zadań i motywowanie pracowników
Ciekawe testy
Marta - Angelika Czapka, LKQ Polska Sp. z o. o.
Szkolenie: Communicating and Influencing - For Managers and Team Leaders
podejście Trenera do uczestników i ich problemów
AGNIESZKA - Paulina Grochowska, Solutions30 Wschód Sp. z o.o.
Szkolenie: Budowanie i zarządzanie zespołem
Podejście do uczestników. I kontakt do indywidualnej osoby.
Łukasz - Paulina Grochowska, Solutions30 Wschód Sp. z o.o.
Szkolenie: Budowanie i zarządzanie zespołem
Ćwiczenia angażujące całą grupę
Dorota Jaworska, Covebo
Szkolenie: DZM – delegowanie zadań i motywowanie pracowników
Ilość aktywności
Dorota Jaworska, Covebo
Szkolenie: DZM – delegowanie zadań i motywowanie pracowników
Swobodna atmosfera, ciekawe ćwiczenia
Dorota Jaworska, Covebo
Szkolenie: DZM – delegowanie zadań i motywowanie pracowników
udostępnianie rzeczywistych przypadków.
Anthony Cheung, Karl Storz Endoscopy China Ltd.
Szkolenie: Strategic Development: Thinking, Planning, Management and Leadership
Machine Translated
wszystkie przykłady biznesowe i dzielenie się studiami przypadków, a podczas kursu było sporo interakcji
Anthony Cheung, Karl Storz Endoscopy China Ltd.
Szkolenie: Strategic Development: Thinking, Planning, Management and Leadership
Machine Translated
Plany szkoleń z technologii Leadership
- Their colleagues
- Their bosses
- Their internal and external customers and stakeholders
- Facilitated Discussions
- Slide Presentations
- Exercises and Case Studies
- Appreciate the need to manage their own behaviour before they can influence others’ behaviour
- Understand the strengths and weaknesses of the various communications media available
- Manage their internal and external customers and stakeholders
- Explain how to deal with the difficult situations they may encounter in the office
-
Opisać główne problemy, z którymi boryka się organizacja;
Wyjaśnić różne podejścia do planowania rozwoju organizacyjnego;
Analizować bieżące otoczenie biznesowe i wpływy oddziałujące na organizację;
Analizować zasoby wewnątrz i na zewnątrz organizacji;
Wyjaśnić różne podejścia do zarządzania strategią i jej miejsce w biznesplanie;
Ocenić alternatywne strategie rozwoju, aby zarekomendować tę (te) najbardziej odpowiadającą potrzebom firmy.
Zastosować głębsze zrozumienie strategicznych planów rozwoju;
Omówić obiektywnie ryzyko, korzyści i koszty, które towarzyszą wdrażaniu nowej strategii, w tym zarządzanie konfliktem w zespole;
Zdefiniować podejścia do zarządzania zidentyfikowanym ryzykiem;
Analizować potencjalny wpływ na swoją firmę (zarówno pozytywny, jak i negatywny), który będzie wynikał z wdrożenia nowej strategii;
Projektowanie polityk, systemów i procesów w celu pomyślnego wdrożenia nowych planów strategicznych;
Omówienie kluczowych etapów zarządzania zmianą
-
Kierownicy ds. produktów/usług
Nowo mianowani, jak również doświadczeni menedżerowie i kierownicy zespołów
Szefowie operacji
Starsi menedżerowie banku
Menedżerowie ds. zasobów ludzkich
Menedżerowie operacyjni
Menedżerowie Marketing
- identyfikacja i zrozumienie procesów jakie mają miejsce w grupie pracowników na różnych etapach jej rozwoju
- identyfikacja umiejętności potrzebnych do efektywnej współpracy na różnych szczeblach
- umiejętności ułatwiające współprace grupową jak i indywidualną
- umiejętności komunikacyjne
Kurs jest przeznaczony dla osób odpowiedzialnych za uruchomienie i realizację projektów: członków Komitetów Sterujących oraz kierowników projektów i podprojektów. Stanowi także niezbędne przygotowanie dla każdego, kto pracując na kierowniczym stanowisku chce odnosić sukcesy w zarządzaniu zespołami, delegowaniu zadań oraz motywowaniu. Umiejętności zdobywane podczas kursu
- rozpoznawanie podstawowych zasad proces grupowego.
- budowanie efektywnego systemu komunikacji w zespole.
- rozpoznanie ról występujących w zespole.
- praktyczne stosowanie zasad efektywnego delegowania zadań.
- identyfikacja przyczyn oporu i błędów związanych z delegowaniem zadań.
- znajomość zasad efektywnego motywowania środkami materialnymi i niematerialnymi.
- psychologiczne zasady motywowania.
- efektywne stosowanie informacji zwrotnej i ocen w procesie motywowania.
- Acquire an understanding of self-mastery as a foundation for inspiring leaders
- Strengthen and sustain their execution capabilities and contribute to the creation of a high performance culture
- Lead cultural transformation and change processes in their respective areas of influence using emotional intelligence and change management tools
- Lecture
- Workshops
- Video showing
- Role playing
-
Interaktywny wykład i dyskusja.
Dużo ćwiczeń i praktyki.
Praktyczne wdrożenie w środowisku live-lab.
-
Aby zamówić niestandardowe szkolenie dla tego kursu, skontaktuj się z nami.
- Understand the role of female leaders in organizations.
- Develop a leadership mindset.
- Demonstrate leadership in team management and decision making.
Inteligencja Emocjonalna (IE/EQ) jest to zdolność do rozpoznawania uczuć własnych i innych osób w celu motywowania i umacniania siebie oraz innych, a także efektywnego zarządzania emocjami istniejącymi w nas i naszych relacjach. Szkolnie ma na celu odkrycie i efektywne jej wykorzystanie. Menedżerowie i liderzy, którzy wyróżniają się wysoką Inteligencją Emocjonalną, zazwyczaj:
- Generują pozytywne emocje w relacjach z innymi ludźmi.
- Wyczuwają i dostrzegają ważne kwestie stanowiące tło danych interakcji.
- Potrafią pracować z błędem jako informacją
- Budują poprawne relacje, postępując świadomie z empatią.
- Wywierają wpływ dzięki wiarygodności osobistej i zawodowej.
- Motywują do osiągania celów dzięki umiejętności zaangażowania do działania i pokonywania własnych barier
- Install and configure ___.
- ___.
- ___.
- ___.
Last Updated: