Plan Szkolenia

Wprowadzenie

Zrozumienie Strategic Planning w bankowości

  • Definiowanie planowania strategicznego w kontekście instytucji finansowych
  • Dostosowanie celów działów do celów korporacyjnych
  • Studia przypadków: Zmiany strategiczne w wiodących bankach

Leadership dla Realizacji

  • Kluczowe cechy przywódcze dla liderów sektora bankowego
  • Prowadzenie przez niepewność i zmiany
  • Budowanie kultury odpowiedzialności i współodpowiedzialności

Równoważenie wizji strategicznej z wymaganiami operacyjnymi

  • Przekładanie celów strategicznych na projekty operacyjne
  • Zarządzanie zasobami w celu realizacji projektów o wysokiej stawce
  • Identyfikacja ryzyka i planowanie awaryjne

Communication i wpływ dla liderów

  • Poprawa komunikacji z interesariuszami
  • Budowanie zaufania i wpływu w zespołach wielofunkcyjnych
  • Prezentowanie strategicznych inicjatyw kierownictwu i zespołom

Podstawy projektu Management dla właścicieli produktu

  • Przegląd metodologii zarządzania projektami (Agile, Scrum i Waterfall)
  • Definiowanie ról i obowiązków właścicieli produktu
  • Zarządzanie harmonogramami, budżetami i zasobami w ramach ścisłych przepisów bankowych

Ustalanie priorytetów i realizacja celów strategicznych

  • Dostosowanie rozwoju produktu do celów strategicznych
  • Ramy decyzyjne dla właścicieli produktów
  • Narzędzia do zarządzania konkurencyjnymi priorytetami

Agile Leadership i realizacja

  • Wdrażanie Agile zarządzania projektami w środowisku bankowym
  • Prowadzenie zespołów Agile z naciskiem na ciągłe dostarczanie
  • Włączanie informacji zwrotnych od klientów do strategicznego dostarczania produktów

Poprawa wyników realizacji projektu

  • Narzędzia i techniki śledzenia postępów i osiągania wskaźników KPI
  • Budowanie odporności i zdolności adaptacyjnych w zespołach projektowych
  • Monitorowanie wydajności i zapewnianie zgodności projektu z celami strategicznymi

Podsumowanie i kolejne kroki

Wymagania

  • Podstawowe zrozumienie operacji biznesowych i finansowych

Uczestnicy

  • Właściciele produktów
  • Liderzy zespołów
  • Menedżerowie
 14 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Opinie uczestników (5)

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie