Plan Szkolenia

Czym jest Leadership? - Różnice między liderem a menadżerem - Przykłady liderów w naszym życiu Kompetencje lidera - Jak myślą liderzy? - Co robią liderzy? - Czy ktokolwiek może być liderem? Style Leadership - Przegląd różnych stylów przywództwa - Wpływ stylów przywództwa na wydajność zespołu - Wybór stylu, który pasuje do twojej osobowości Ustawianie celów Go - Jak ustawić inspirujące i osiągalne cele - Współgrający cele z wizją i wartościami zespołu Mówienie publiczne dla liderów - Jak ustrukturyzować swoją mowę - Frazy i zwroty do użycia lub unikania Jak skłonić ludzi do podążania za tobą - Budowanie zaufania i wiarygodności - Akceptowanie innych jako równych - Sposoby skutecznej komunikacji Podsumowanie i następne kroki

Wymagania

  • Zrozumienie podstawowych umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych
  • Doświadczenie w współpracy zespołowej jest dodatkiem
  • Nie jest wymagane wcześniejsze doświadczenie w zakresie kierownictwa

Grupa docelowa

  • Nowo mianowani liderzy zespołów
  • Profesjonaliści przygotowujący się do ról kierowniczych
  • Pracownicy chcący rozwinąć umiejętności kierownicze
 7 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Opinie uczestników (7)

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie