Plan Szkolenia

Czym jest Leadership?- Różnice między liderem a menadżerem- Przykłady liderów w naszym życiuKompetencje lidera- Jak myślą liderzy?- Co robią liderzy?- Czy ktokolwiek może być liderem?Style Leadership- Przegląd różnych stylów przywództwa- Wpływ stylów przywództwa na wydajność zespołu- Wybór stylu, który pasuje do twojej osobowościUstawianie celów Go- Jak ustawić inspirujące i osiągalne cele- Współgrający cele z wizją i wartościami zespołuMówienie publiczne dla liderów- Jak ustrukturyzować swoją mowę- Frazy i zwroty do użycia lub unikaniaJak skłonić ludzi do podążania za tobą- Budowanie zaufania i wiarygodności- Akceptowanie innych jako równych- Sposoby skutecznej komunikacjiPodsumowanie i następne kroki

Wymagania

  • Zrozumienie podstawowych umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych
  • Doświadczenie w współpracy zespołowej jest dodatkiem
  • Nie jest wymagane wcześniejsze doświadczenie w zakresie kierownictwa

Grupa docelowa

  • Nowo mianowani liderzy zespołów
  • Profesjonaliści przygotowujący się do ról kierowniczych
  • Pracownicy chcący rozwinąć umiejętności kierownicze
 7 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Opinie uczestników (7)

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie