Plan Szkolenia
Ćwiczenia wstępne, zapoznanie się uczestników, omówienie zasad, zawarcie kontraktu szkoleniowego
Modele polityki personalnej w aspekcie delegowania zadań i motywowania pracowników
Efektywna komunikacja w zespole
Etapy budowania zespołu
Zasady delegowania zadań
Piramida nabywania kompetencji
14 zasad efektywnego delegowania
Opór i błędy w delegowaniu
Piramida potrzeb Maslowa
Teorie X i Y Mc Gregora
Rodzaje motywacji
Zasady motywowania ekonomicznego
Zasady motywacji środkami niematerialnymi
Psychologiczne zasady motywowania
Informacja zwrotna i ocena
Znaczenie języka w motywowaniu
Elementy coachingu
Wymagania
The course is general in nature and participation in it does not require specialist knowledge
Opinie uczestników (4)
### Training- **Employee Onboarding Program** - Welcome Session - Company Overview - Introduction to Team and Supervisor - Office Tour and Facilities - Initial Training - Company Policies and Procedures - Safety Protocols - Essential Software and Tools - Role-Specific Training - Job Duties and Responsibilities - Key Performance Indicators (KPIs) - Initial Project Assignments - Continuous Learning Opportunities - Online Courses and Webinars - Mentorship Programs - Regular Performance Reviews- **Leadership Development Program** - Core Leadership Skills - Communication and Presentation - Strategic Planning and Execution - Team Management and Motivation - Advanced Leadership Training - Conflict Resolution and Negotiation - Change Management - Innovation and Creativity - Executive Coaching - Personalized Development Plans - Leadership Assessments - Regular Feedback Sessions- **Technical Skills Training** - Programming Languages - Python - Java - C++ - Software Development Tools - Git - Jenkins - Docker - Data Analysis and Visualization - SQL - Tableau - Power BI### Feedback- **Performance Reviews** - Annual Performance Evaluation - Goal Setting and Achievement - Strengths and Areas for Improvement - Development Plan - Mid-Year Check-In - Progress Review - Adjustments to Goals - Support and Resources Needed - 360-Degree Feedback - Peer and Supervisor Evaluations - Self-Assessment - Action Plan Development- **Continuous Feedback Mechanisms** - Regular One-on-One Meetings - Progress Discussion - Addressing Concerns - Recognition and Rewards - Pulse Surveys - Employee Engagement - Work Environment Satisfaction - Suggestions for Improvement - Anonymous Feedback Channels - Suggestion Box - Online Feedback Forms - Regular Feedback Sessions- **Feedback Training** - Giving Effective Feedback - Constructive Criticism - Positive Reinforcement - Actionable Insights - Receiving Feedback - Active Listening - Reflection and Self-Assessment - Implementation of Feedback - Feedback Culture - Encouraging Open Communication - Building a Supportive Environment - Continuous Improvement Mindset
Jochen Jung - Bachem
Szkolenie - DZM – delegating tasks and motivating employees
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Najbardziej podobały mi się uzewnętrznienie ze strony ludzi, którzy (a nie robią tego na co dzień) mogli powiedzieć na głos i prosto w oczy innym co im się nie podoba i gdzie tkwią ich problemy związane z organizacją pracy. Uważam, że bardzo "spuściło nam to wentyl" :)
Jan - AP-Tech Sp. z o.o.
Szkolenie - DZM – delegowanie zadań i motywowanie pracowników
omawianie tematów na konkretnych przykładach dotyczących naszej firmy
Agnieszka - Ejmedical sp. z o. o.
Szkolenie - DZM – delegowanie zadań i motywowanie pracowników
Szyte na miarę. Klarowność przekazu.