Przegląd
Ten kurs o trwaniu 5 dni pomoże uczestnikom rozwijać ich strategiczne myślenie, planowanie i umiejętności zarządzania, w tym taktyczne i operacyjne wymagania dla udanego wprowadzenia strategii w środowisku o wysokim ryzyku. Kurs będzie dotyczyć trudnych kwestii zarządzania konfliktami, przemiany organizacji, cech charakterystycznych dobrego lidera i sposobów motywowania zespołu. Używając interaktywnych studiów przypadków oraz przykładów z branż, uczestnicy zostaną zachęceni do dzielenia się doświadczeniami i wyzwaniami, aby pomóc w budowaniu praktycznych i skoncentrowanych na pracy rozwiązań, które mogą zabrać ze sobą i faktycznie zastosować.
Głównym celem programu jest uzbrojenie ekspertów w umiejętności analizowania otoczenia biznesowego, aby odkrywać rentable możliwości biznesowe oraz rozwijać strategie pozwalające na osiągnięcie przewagi konkurencyjnej w coraz bardziej konkurencyjnym środowisku biznesowym. Program zapewni również wgląd w najlepsze praktyki i zachowania w zakresie liderstwa, które zwiększą zdolność ekspertów do radzenia sobie ze złożonościami i niepewnościami zarządzania organizacją o wysokich wydajnościach.
Cele szkolenia
Po ukończeniu tego kursu, uczestnicy będą w stanie:
-
Opisać główne problemy napotykane przez organizację;
-
Wyjaśnić różne podejścia do planowania rozwoju organizacji;
-
Analizować bieżące otoczenie biznesowe i czynniki wpływające na organizację;
-
Analizować zasoby wewnątrzorganizacyjne i pozaorganizacyjne;
-
Wyjaśnić różne podejścia do zarządzania strategią oraz jej miejsce w planie biznesowym;
-
Ocenić alternatywne strategie rozwoju, aby zasugerować te, które najlepiej odpowiadają potrzebom firmy.
-
Zastosować głębsze zrozumienie planów strategicznych;
-
Obiektywnie omawiać ryzyka, korzyści i koszty towarzyszące wprowadzeniu nowej strategii, w tym zarządzanie konfliktem w zespole;
-
Zdefiniować podejścia do zarządzania identyfikowanymi ryzykami;
-
Analizować potencjalne wpływy na swoją firmę (zarówno pozytywne, jak i negatywne), które wynikną z wprowadzenia nowej strategii;
-
Projektować polityki, systemy i procedury umożliwiające udane wprowadzenie planów strategicznych;
-
Przećwiczyć kluczowe kroki w zarządzaniu zmianą
Dla kogo ten kurs jest przeznaczony
-
Menedżerowie Produktów/Usług
-
Nowo mianowani oraz ustanowieni menedżerowie i liderzy zespołów
-
Dyrektorzy Operacji
-
Seniorzy Menadżerowie Bankowi
-
Menedżerowie Zasobów Ludzkich
-
Menedżerowie Operacji
-
Menedżerowie Marketingowi
Metodologia
Kurs składa się z prowadzonych warsztatów, uzupełnionych studiami przypadków pochodzącymi z kombinacji opublikowanych przykładów z życia i/lub praktycznego doświadczenia. Będzie również możliwości dla uczestników, aby pracować w małych grupach, syntezując pomysły i strategie oraz stosując materiał w kontekście własnych organizacji/działów. Otwarte forum dyskusyjne będzie kluczowym elementem.
Więcej...