Plan Szkolenia
- Poznanie własnego typu osobowości i związanych z nimi sposobów przeżywania emocji.
- Rozwój kompetencji w rozpoznawaniu i pracy z emocjami.
- Zwiększenie efektywności w przekształcaniu trudnych emocji, radzeniu sobie w stresie.
- Rozwój umiejętności radzenia sobie z trudnymi emocjami współpracowników, klientów.
- Komunikacja i świadomość własnych emocji
- Słowa mają moc
- Praca nad własnym modelem emocjonalnym Golemana
- Poznanie własnej sprawności emocjonalnej
Opinie uczestników (5)
Dobrze wyjaśnia temat.
Gilbert Pineda - Quartzelec Ltd (Philippines Branch)
Szkolenie - Leadership 101
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Jasno wyjaśniona teoria połączone z entuzjastycznym opowiadaniem trenera o swoim przeszłym doświadczeniu, co sprawia, że pojęcia są znacznie bardziej relatywne/pamiętable. Przyjazny i pasjonujący trener.
Jacob Tan - Singapore Management University
Szkolenie - Leadership Development for Engineers
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Informacje o RPA, AI i IoT.
Jubilee Petil - Accenture Inc.
Szkolenie - Digital Transformation: Disrupting the Common Delivery of the Common Business Landscape
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Dostosowanie tematów do grupy. Dostosowanie tempa szkolenia oraz branie pod uwagę sugestii. Przy czym szkolenie było dobrze zorganizowane i spięte czasowo.
Patrycja Mikolajczak - Uniwersytet Artystyczny w Poznaniu
Szkolenie - Budowanie i zarządzanie zespołem
Szyte na miarę. Klarowność przekazu.