Plan Szkolenia
- Poznanie własnego typu osobowości i związanych z nimi sposobów przeżywania emocji.
- Rozwój kompetencji w rozpoznawaniu i pracy z emocjami.
- Zwiększenie efektywności w przekształcaniu trudnych emocji, radzeniu sobie w stresie.
- Rozwój umiejętności radzenia sobie z trudnymi emocjami współpracowników, klientów.
- Komunikacja i świadomość własnych emocji
- Słowa mają moc
- Praca nad własnym modelem emocjonalnym Golemana
- Poznanie własnej sprawności emocjonalnej
Opinie uczestników (6)
podejście do szkolenia szkolącej, duzy zakres wiedzy i umiejętność przekazania tej wiedzy
Andrzej - Solutions30 Wschód Sp. z o.o.
Szkolenie - Budowanie i zarządzanie zespołem
omawianie tematów na konkretnych przykładach dotyczących naszej firmy
Agnieszka - Ejmedical sp. z o. o.
Szkolenie - DZM – delegowanie zadań i motywowanie pracowników
For sure the atmosphere, as the training was delivered in a very pleasant way and all exercises were well prepared.
Karolina Wroblewska - Schaeffler Global Services Europe
Szkolenie - Effective communication skills
Chciałbym podziękować trenerowi Abhi za to owocne szkolenie. Doceniam, że starał się poznać wszystkich uczestników, aby mógł lepiej dostosować szkolenie do naszych potrzeb. Uwielbiam to, że istniała równowaga między teorią a działaniami, które nas angażowały. I jak treść była prosta i zwięzła.
Rainey Clarecia - Talentvis
Szkolenie - Communicating and Influencing - For Managers and Team Leaders
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Due to the activities from each content, I understood their main ideas/ concepts very well within a short time. I would like to say that the activity reflects on not only our current situation but also how to advance the skill & knowledge effectively and efficiently.
Ei Ei - Ooredoo Myanmar
Szkolenie - Leadership 101
Clearly explained theory combined with trainer enthusiastically recounting his past experience, making the concepts much more relatable / memorable. Friendly and passionate trainer.