Plan Szkolenia
A. Najważniejsze pojęcia zarządzania kryzysowego
B. Psychologiczne mechanizmy sytuacji kryzysowej
C. Stare i nowe narzędzia, przydatne w kryzysach
D. Skutki opieszałości
E. Checklista: od czego zacząć „gaszenie pożaru”?
F. Dlaczego komunikacja wewnętrzna JEST ważna
G. Twój niezbędnik antykryzysowy
H. Pierwszy komunikat w 7 krokach
I. Jak przygotować procedurę antykryzysową?
J. Role w procesie zarządzania kryzysowego
K. Najczęściej popełniane błędy zarządzania kryzysowego
L. Zasada 7P
Wymagania
Znajomość podstawowych pojęć z zakresu Public Relations:
- interesariusze
- informacja prasowa
- media relations
- briefing
- monitoring mediów, etc.
Grupa docelowa szkoleń to osoby odpowiedzialne za wizerunek organizacji, zarówno właściciele i członkowie zarządów, jak
również specjaliści ds PR oraz rzecznicy prasowi.
Opinie uczestników (9)
wykorzystanie aplikacji Lumina, po uprzednim wytłumaczeniu sposobu interpretacji wyników badania; spotkania 1 on 1
Wojciech - E-msi
Szkolenie - Menedżer liderem zmian
Otwartość i skłonność do prowadzenia otwartych dyskusji, fajne przykłady, odpowiednia ilość materiałów podczas prezentacji poparta fajnymi przykładami i pracą w grupach, co motywuje zespoły "zamknięte na siebie".
Magdalena - Zehnder Polska Sp. z o.o.
Szkolenie - Efektywność osobista - zarządzanie sobą
Ewa pomogla nam zaprojektowac najblizsze miesiace pracy pod wzgledem wprowadzenia duzej zmiany w naszej organizacji
ANna Klesnicka - McCain Poland sp. z o.o.
Szkolenie - Leadership i kierowanie zespołem II
Metoda spotkań codziennych i rezerwacji czasu dla siebie speed.
Roman Bielski - BWI Poland Technologies
Szkolenie - Zarządzanie zespołem rozproszonym
Wysoki poziom wiedzy prowadzącego.
Przemek - Sreamsoft Kraków sp. z o.o.
Szkolenie - Komunikacja w zespole projektowym
Podobal mi sie sposob przekazywania wiedzy i atmosfera
PAWEŁ PIETRAS
Szkolenie - Bezstresowe zarządzanie sobą w czasie - jak mieć zawsze określone cele i być efektywnym w ich realizacji.
zywy tok szkolenia, zachecajacy do udzialu wszystkich obednych.
Agnieszka - LKQ Polska Sp. z o. o.
Szkolenie - Róznice pokoleniowe w zarządzaniu. Pracownicy pokoleń XYZ. Jak z nimi funkcjonować
it was a very good training based on experience
raymond maas - Rhosonics
Szkolenie - Chief Technology Officer (CTO) Fundamentals
Trainer is friendly and knowledgeable about tge subject. Trainer is profesional.