Plan Szkolenia

Menedżer jako ucieleśnienie zmian:

  • Styl DESIGNER: ukierunkowane myślenie i skoncentrowanie się na procesie
  • Styl STRATEG: ukierunkowane myślenie i skoncentrowanie się na relacjach
  • Styl MOBILIZATOR: ukierunkowanie na działania, skoncentrowanie się na relacjach i działaniach
  • Styl METODYK: ukierunkowanie na działania i skoncentrowanie się na procesie

Wybór odpowiedniej strategii:

  • Typologia zmian
  • Odpowiednie przygotowanie do zmian, wzmacnianie odporności jednostek i grup
  • Strategia celów zmian
  • Czy zmiana może być niekorzystna? Analiza powodzenia
  • 7 kryteriów, które sprawią, że Twój cel stanie się osiągalny

Tworzenie spójnej wizji przyszłości:

  • Projekcja przyszłości, stan pożądany, pytania odroczone w czasie, czynniki wyzwalające wyobraźnię
  • Charyzma menedżera jako siła zmian
  • Perswazja w procesie zmiany

Organizowanie sieci sprzymierzeńców:

  • Czemu służą sieci? Jaką sieć wybrać?
  • 3 zasady tworzenia sieci sprzymierzeńców
  • Rozpoznawanie sprzymierzeńców w ekipie lub w grupie projektowej
  • Prawdopodobny proces przystosowawczy aktorów zmiany
  • Strategie konfliktu w trakcie zmian
 7 godzin

Liczba uczestników



Cena za uczestnika

Opinie uczestników (2)

Szkolenia Powiązane

Powiązane Kategorie