Lean 5S - Plan Szkolenia
Kto powinien wziąć udział:
Lean i agenci zmian, liderzy operacyjni i profesjonaliści, którzy chcą mieć pewność, że rozpoczynają tę fundamentalną koncepcję we właściwy sposób
Ten kurs szkoleniowy został stworzony dla profesjonalistów ze wszystkich sektorów produkcji itp. Nie jest przeznaczony do celów akademickich, ale oferuje praktyczne porady, jak wdrożyć 5S w zakładzie produkcyjnym
Kurs skierowany jest do liderów i agentów zmian, którzy chcą mieć pewność, że wprowadzają 5S we właściwy sposób.
Każdy uczestnik kursu będzie miał możliwość zdobycia praktycznego doświadczenia poprzez szereg ćwiczeń, aby zademonstrować, że 5S działa.
Po ukończeniu szkolenia będziesz
- Zrozumieć, jak działa 5S i poprawić wydajność o 10 do 30%.
- być w stanie zidentyfikować źródła marnotrawstwa i poprawić rentowność
- Zrozumieć powody pięciostopniowego procesu i wiedzieć, jak go wdrożyć
- Posiadać narzędzia i procedury w celu usprawnienia procesów produkcyjnych
- Opracować konkretny plan wprowadzenia 5S w swoim miejscu pracy.
Jeśli myślisz o poprawie wydajności w miejscu pracy, zdobyciu większej liczby zamówień i zadowoleniu klientów przy jednoczesnej poprawie bezpieczeństwa, nie możesz sobie pozwolić na nieuczestniczenie w tym kursie.
Plan Szkolenia
- Wprowadzenie i przegląd od CANDO Henry'ego Forda do systemu produkcyjnego Toyoty
- 5S i organizacja miejsca pracy
- Czym jest 5S i jakie korzyści przynosi organizacji?
- 5S - pierwszy krok w kierunku lean
- Marnotrawstwo - co to jest? Jak powstaje? Jak je zidentyfikować i wyeliminować?
- Jak wdrożyć 5S
- Sortowanie
- Jak sortować
- Oznaczanie na czerwono
- Ustawianie w kolejności
- Jak i dlaczego ustawiać w kolejności
- Shine
- Jak wdrożyć Shine i dlaczego jest to tak ważne?
- Standaryzacja
- Jak wdrożyć standaryzację i znacznie poprawić produktywność
- Podtrzymywanie
- Najważniejszy etap i miejsce, w którym program 5S najprawdopodobniej zawiedzie
- Bezpieczeństwo
- Szóste S - jak zmniejszyć liczbę wypadków w miejscu pracy
- Jak utrzymać 5S Activiti
- Narzędzia i techniki wdrażania 5S
- Plan bitwy 5S
- Krytyczne czynniki sukcesu
Wymagania
Aby wziąć udział w tym kursie, nie trzeba spełniać żadnych szczególnych wymagań.
Szkolenia otwarte są realizowane w przypadku uzbierania się grupy szkoleniowej liczącej co najmniej 5 osób na dany termin.
Lean 5S - Plan Szkolenia - Booking
Lean 5S - Plan Szkolenia - Enquiry
Opinie uczestników (5)
Bardzo interaktywna sesja
Ewelina - GE HealthCare
Szkolenie - How to Learn New Behaviours to Improve Your Results
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Sesje interaktywne, debaty i możliwość korzystania z konkretnych przykładów podczas sesji
JACOLIEN VOGES - Pernod Ricard
Szkolenie - Kanban Management Professional 1
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Miło mi było w małej grupie.
Kristin Standen - Orica Canada
Szkolenie - Lean Distribution: Implementing Lean in Distribution, Logistics, and Supply Chain Operations
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Punktualność i zaangażowanie prowadzącego.
Andrzej Wesolowski - Maltex Sp. z o.o.
Szkolenie - Lean 5S for Non-Manufacturing Purposes
The simulation exercises (workshop) gave me a real sense of what it feels like to streamline the process. It creates a lasting impression of the theories that were discussed.
Bethany Magpayo - InSolem SARL
Szkolenie - Lean Services: Lean Management For The Service Industry
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Propozycje terminów
Szkolenia Powiązane
Lean5S
7 godzinSzkolenie "Lean5S" to wprowadzenie do zasad Lean Manufacturing, skupiające się na metodologii 5S, obejmującej organizację miejsca pracy, eliminację marnotrawstwa i poprawę efektywności. Uczestnicy zdobędą umiejętności implementacji etapów Sort, Set in Order, Shine, Standardize oraz Sustain, z uwzględnieniem bezpieczeństwa w miejscu pracy.
Managing Agile Projects with Lean and Kanban
21 godzinTen kurs jest przeznaczony dla osób, które muszą połączyć Agile (zwłaszcza SCRUM) z Lean i Kanban, aby zarządzać swoimi projektami.
Łączy w sobie światy projektowania produktów i projektowania oprogramowania.
Change Management
14 godzinPubliczność:
Ten kurs jest przeznaczony dla wszystkich pracowników, którzy potrzebują szerszego spojrzenia na proces zmian, aby uzyskać najlepsze wyniki dla swojej części firmy.
Format kursu
Połączenie:
- Dyskusje moderowane
- Prezentacje slajdów
- Ćwiczenia i studia przypadków
Po zakończeniu tego kursu uczestnicy będą w stanie
- Wyjaśnić podstawowe Strategie Zmian, które stanowią podstawę planowania zmian w organizacji.
- Zrozumienie użycia i zastosowania 9 Zasad Zmiany
- Konstruowanie Planu Zmian odpowiedniego dla ich części biznesu
How to Learn New Behaviours to Improve Your Results
7 godzinCzęsto myślimy, że musimy nauczyć się nowego procesu, porady lub sztuczki, aby zaimponować komuś, awansować lub osiągnąć doskonałość. Zazwyczaj jednak musimy zmienić nasze przekonania. Nasze przekonania to chroniczne myśli, które często myślimy, a które następnie podświadomie ograniczają i kontrolują nasze działania.
Ten krótki kurs pokazuje, jak zhakować swoje zachowania, przeskakując do części cyklu związanej z przekonaniami, a nie z zachowaniem - które naturalnie nastąpi.
Błędnie uważamy, że działamy w określony sposób (robimy), co daje nam wspaniałe rezultaty (otrzymujemy), a następnie zyskujemy zdolność "bycia" tą nową osobą (być). W rzeczywistości jednak musimy stać się pierwszą osobą - przyjąć standardy i światopogląd / przekonania tej osoby, a następnie nasze zachowania (działania) naturalnie się dostosują i pojawią się lepsze wyniki.
Kanban Management Professional 1
14 godzinKanban Management Professional 1 (KMP1) is a highly interactive two-day course accredited by the Lean Kanban University (LKU). It combines teaching, group discussions and a fully immersive simulation to illustrate how the Kanban Method helps individuals, teams, and organisations to manage and improve the delivery of products and services to their customers.
The Kanban Method provides pragmatic, actionable, evidence-based guidance for successful evolutionary change. It starts with what you do now and pursues evolutionary change while respecting current roles, responsibilities and job titles, and encouraging leadership at all levels. This allows organisations to evolve business processes gradually, define and use relevant metrics to measure progress, and significantly reduce the risks associated with complex change programmes.
You will leave this course with knowledge of the Kanban principles and general practices, and skills that will enable you to apply Kanban with confidence in your organisation.
What Will You Learn?
- Identify internal and external sources of dissatisfaction
- Analyse demand vs capability
- Model the knowledge discovery process
- Design kanban systems and their visualisations
- Identify and prioritise improvements
- Choose cadences for activities
- Identify classes of service
Who Is This Course For?
Anyone who is involved in product development or knowledge work. This includes but is not limited to the following:
Programme and delivery managers
Product and project managers
Product developers, software developers and testers
People working in operations or support
Business analysts
High-level management
Anyone interested in implementing Agile in their organisation
Lean 5S for Non-Manufacturing Purposes
7 godzinKto powinien wziąć udział: Menedżerowie zainteresowani poprawą produktywności poprzez wdrożenie 5S i którzy chcą mieć pewność, że rozpoczynają tę istotną koncepcję we właściwy sposób.
Ten kurs szkoleniowy został stworzony dla profesjonalistów ze wszystkich sektorów. Może być dostosowane do klinik dentystycznych, laboratoriów, biur itp. Nie jest przeznaczony do celów akademickich, ale oferuje praktyczne porady dotyczące wdrażania 5S
Kurs skierowany jest do liderów i agentów zmian, którzy chcą mieć pewność, że wprowadzają 5S we właściwy sposób.
Każdy uczestnik kursu będzie miał możliwość zdobycia praktycznego doświadczenia poprzez szereg ćwiczeń, aby zademonstrować, że 5S działa.
Po ukończeniu szkolenia będziesz
- Zrozumieć, jak działa 5S i poprawić wydajność o 10-30%.
- Być w stanie zidentyfikować źródła marnotrawstwa i poprawić rentowność
- Zrozumieć powody pięciostopniowego procesu i wiedzieć, jak go wdrożyć
- Posiadać narzędzia i procedury w celu usprawnienia procesów
- Opracować konkretny plan wprowadzenia 5S w swoim miejscu pracy.
Jeśli myślisz o poprawie wydajności w miejscu pracy, zdobyciu większej liczby zamówień i zadowoleniu klientów przy jednoczesnej poprawie bezpieczeństwa, nie możesz sobie pozwolić na nieuczestniczenie w tym kursie.
Lean Distribution: Implementing Lean in Distribution, Logistics, and Supply Chain Operations
14 godzinLean Distribution odnosi się do zastosowania koncepcji Lean Manufacturing w dystrybucji, logistyce i operacjach łańcucha dostaw. Koncentruje się na dodawaniu wartości dla klientów, jednocześnie identyfikując i eliminując marnotrawstwo - wszystko, co nie dodaje tej wartości.
W tym prowadzonym przez instruktora szkoleniu na żywo uczestnicy poznają metodologię, zespoły i narzędzia potrzebne do wdrożenia Lean we własnych centrach dystrybucji i operacjach łańcucha dostaw, jednocześnie ustanawiając kulturę ciągłego doskonalenia.
Szkolenie łączy działania i dyskusje z praktyczną praktyką na żywo przy użyciu narzędzi, wskaźników i metod potrzebnych do wdrożenia systemów i procesów Lean. Niektóre z omawianych pojęć obejmują:
- Obliczanie rzeczywistych kosztów realizacji zamówień
- Obniżanie całkowitych kosztów w całym łańcuchu dostaw
- Przezwyciężanie oporu wobec zmian
- Kultywowanie przywództwa i zaszczepianie myślenia Lean w całej organizacji
Format kursu
- Część wykładu, część dyskusji, ćwiczenia i praktyka praktyczna
Lean Management: Lean Management in Manufacturing
14 godzinW tym prowadzonym przez instruktora szkoleniu na żywo (na miejscu lub zdalnie) uczestnicy dowiedzą się, jak stosować zasady i praktyki Lean w kontekście produkcji i ustanowić kulturę ciągłego doskonalenia.
Szkolenie łączy działania i dyskusje z praktycznymi ćwiczeniami na żywo z wykorzystaniem narzędzi, wskaźników i metod potrzebnych do wdrożenia systemów i procesów Lean. Niektóre z omawianych pojęć obejmują:
- Określenie pierwotnej przyczyny nieefektywności.
- Mierzenie wydajności.
- Realizacja cyklu ciągłego doskonalenia.
- Organizowanie wydarzeń Kaizen.
- Zaszczepienie myślenia Lean w całej organizacji.
Lean Services: Lean Management For The Service Industry
14 godzinW tym prowadzonym przez instruktora szkoleniu na żywo w Polsce (na miejscu lub zdalnie) uczestnicy dowiadują się, jak stosować zasady i praktyki Lean we własnej organizacji i ustanowić kulturę ciągłego doskonalenia.
To interaktywne szkolenie łączy działania i dyskusje z praktycznymi ćwiczeniami na żywo przy użyciu narzędzi, wskaźników i metod potrzebnych do wdrożenia systemów i procesów Lean. Ponadto szkolenie to ma na celu zaszczepienie sposobu myślenia Lean.
Lean Six Sigma Fundamentals
14 godzinTo prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo (online lub na miejscu) jest skierowane do profesjonalistów biznesowych, którzy chcą skupić się na konkretnych obszarach organizacyjnych, w których występują nieefektywności i wady procesów.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
-
Zrozumienie podstawowych koncepcji i zasad Lean Six Sigma.
Stosuje metodologię DMAIC do definiowania, mierzenia, analizowania, ulepszania i skutecznego kontrolowania procesów.
Opracowanie planu wdrożenia Lean Six Sigma w swojej organizacji.
Six Sigma LEAN Black Belt
21 godzinTo prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Polsce (na miejscu lub zdalnie) jest przeznaczone dla zaawansowanych profesjonalistów, którzy chcą zdobyć umiejętności radzenia sobie ze złożonymi projektami Six Sigma i pełnienia roli lidera we wdrożeniach Six Sigma i Lean.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
- Rozwijać dogłębne zrozumienie zaawansowanych metodologii i narzędzi Six Sigma i Lean.
- Prowadzić złożone projekty doskonalenia procesów, które są zgodne ze strategiami organizacyjnymi.
- Przeprowadzać złożone analizy statystyczne i podejmować decyzje oparte na danych.
- Skutecznie prowadzić inicjatywy zmian i budować kulturę ciągłego doskonalenia.
Six Sigma LEAN Green Belt
21 godzinTo prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Polsce (na miejscu lub zdalnie) jest przeznaczone dla średniozaawansowanych profesjonalistów, którzy chcą zrozumieć zarówno zasady Six Sigma, jak i Lean, aby prowadzić znaczące projekty doskonalenia procesów w swoich organizacjach.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
- Rozwinąć kompleksowe zrozumienie, w jaki sposób Lean i metodologie Six Sigma mogą być zintegrowane w celu usprawnienia procesów.
- Zdobyć dogłębną wiedzę i umiejętności zastosowania w fazach definiowania, pomiaru, analizy, poprawy i kontroli.
- Stosowanie zaawansowanych narzędzi statystycznych do podejmowania decyzji opartych na danych i analizy procesów.
- Skutecznie prowadzić i zarządzać projektami Lean Six Sigma.
Six Sigma LEAN Yellow Belt
14 godzinTo szkolenie prowadzone przez instruktora w formie Polsce (online lub na miejscu) jest przeznaczone dla początkujących profesjonalistów, którzy chcą uzyskać podstawową wiedzę na temat Six Sigma i zasad Lean, aby je zintegrować i poprawić procesy biznesowe.
Na zakończenie tego szkolenia uczestnicy będą w stanie:
- Nabyć solidną wiedzę na temat zasad Six Sigma Lean.
- Wykorzystywać metody Six Sigma do poprawy jakości procesów poprzez usunięcie przyczyn wad i minimalizację zmienności.
- Integrować zasady Lean i metody Six Sigma, aby osiągnąć bardziej efektywne i skuteczne poprawy procesów.
- Nauczać podstawowych narzędzi i technik Six Sigma Lean, które Yellow Belts mogą zastosować w projektach poprawy procesów, takich jak 5S, Kaizen i mapowanie procesów.
The Kanban Method (TKP)
7 godzinCzy zmagasz się z wdrożeniem Agile w swojej organizacji? Czy zmiana jest zbyt nakazowa? Czy twoje zespoły są przeciążone i mniej produktywne, ale wciąż zbyt odporne na rewolucyjne zmiany?
Wybierz “Alternatywną ścieżkę do zwinności” i wdróż ewolucyjną i humanitarną metodę zmiany Management, która nie zmienia procesu, ale go ulepsza.
Metoda Kanban dostarcza pragmatycznych, praktycznych i opartych na dowodach wskazówek dotyczących skutecznych zmian ewolucyjnych. Zaczyna się od tego, co robisz teraz i szanuje obecne role, obowiązki i nazwy stanowisk. Pozwala to organizacjom na stopniową ewolucję procesów biznesowych, definiowanie i wykorzystywanie odpowiednich wskaźników do pomiaru postępów oraz znaczne zmniejszenie ryzyka związanego ze złożonymi programami zmian.
Jeśli Twój zespół jest przeciążony, Kanban może pomóc Ci zapanować nad pracą. Kanban to nowa technika dynamicznego zarządzania procesem i ujawniania wąskich gardeł.
To szkolenie zapewnia umiejętności i wiedzę potrzebne do zastosowania Kanban w pracy i nauczenia się, jak określić, nad czym należy pracować teraz, co zostawić na później, a co na zawsze usunąć z listy rzeczy do zrobienia.
Efekty uczenia się
Ten 1-dniowy kurs uczy podstaw metody Kanban® i służy jako poziom wejściowy i punkt wyjścia do alternatywnej ścieżki do zwinności.
Uczestnicy powinni zapoznać się z metodą Kanban. Powinni być w stanie zaprojektować i wdrożyć podstawową tablicę Kanban. Powinni być w stanie zrozumieć typy elementów pracy i ryzyko związane z konkretnymi elementami pracy. Powinni być zaznajomieni z różnymi projektami i stylami tablic Team Kanban i wiedzieć, jak wybrać projekt, który najlepiej pasuje do ich kontekstu. Powinni być świadomi mapy drogowej szkolenia oraz wartości i korzyści, które można uzyskać na każdym etapie "alternatywnej ścieżki do zwinności";
Kto powinien wziąć udział
Ten kurs jest przeznaczony dla każdego profesjonalisty, który jest częścią środowiska rozwoju produktu lub pracy z wiedzą i który jest zainteresowany odkryciem, w jaki sposób Kanban może pomóc w ulepszeniu środowiska pracy. Kanban sprawdza się w wielu funkcjach organizacji, od pracowników wyższego szczebla, którzy chcą wdrożyć Lean Management, po członków zespołów dostarczających, którzy chcą ulepszyć swoje praktyki pracy. Poprzedni uczestnicy naszych zajęć pełnili takie role jak:
Stanowiska kierownicze wyższego szczebla (CxO) Kierownicy programów i projektów Menedżerowie produktu, właściciele produktu i analitycy biznesowi [Członkowie zespołów Scrum Mistrzowie, kierownicy zespołów i agenci ds. zmian Programiści i testerzy produktów i oprogramowania Trenerzy i praktycy Agile (Scrum, XP, DSDM, AgilePM itp.) Inne role, takie jak specjaliści ds. HR i finansów