Plan Szkolenia

Cel nauki

  • Potwierdzić związek między ISO 9001 a innymi standardami i ramowymi systemami regulacyjnymi
  • Opanować koncepcje, podejścia, metody i techniki stosowane do wdrożenia i skutecznego zarządzania Systemem Zarządzania Jakością (QMS)
  • Dowiedzieć się, jak interpretować wymagania ISO 9001 w konkretnym kontekście organizacji
  • Dowiedzieć się, jak wspierać organizację w skutecznym planowaniu, wdrażaniu, zarządzaniu, monitorowaniu i utrzymaniu Systemu Zarządzania Jakością (QMS)
  • Przygotować ekspertę do doradzania organizacjom w zakresie wdrożenia najlepszych praktyk Systemów Zarządzania Jakością

Podejście edukacyjne

  • Trening opiera się zarówno na teorii, jak i najwybitniejszych praktykach stosowanych w implementacji Systemu Zarządzania Jakością (QMS)
  • Wykłady są ilustrowane przykładami zaszyfrowanymi w studiach przypadków
  • Cwiczenia praktyczne opierają się na studium przypadku, które obejmuje gry rolowe i dyskusje
  • Testy praktyczne są podobne do Egzaminu Sertifikacyjnego

Wymagania

Podstawowe zrozumienie ISO 9001 i kompleksowa wiedza na temat zasad wdrożenia.

 35 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Opinie uczestników (2)

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie