Plan Szkolenia

Cele nauczania

  • Zrozumienie elementów i operacji Systemu Zarządzania Jakością oraz jego głównych procesów
  • Poznanie związków między ISO 9001 a innymi standardami i ramami prawowymi
  • Zrozumienie podejść, metod i technik wykorzystywanych do wdrożenia i zarządzania Systemem Zarządzania Jakością (QMS)

Metodologia nauczania

  • Sesje wykładowe są ilustrowane praktycznymi pytaniami i przykładami
  • Ćwiczenia praktyczne obejmują przykłady i dyskusje
  • Testy praktyczne są podobne do Egzaminu Sertifikacyjnego
  • Dzień 1: Wprowadzenie do koncepcji jakości, QMS oraz klauzul 4–6 ISO 9001
  • Dzień 2: Klauzule 7–10 ISO 9001 i egzamin sertifikacyjny

Egzamin w pełni spełnia wymagania Programu Egzaminów i Sertifikacji PECB. Obejmuje następujące dziedziny kompetencji:

Dziedzina 1: Podstawowe koncepcje i zasady zarządzania jakością oraz Systemem Zarządzania Jakością (QMS) opartym na ISO 9001

Dziedzina 2: Wymagania ISO 9001 dotyczące systemu zarządzania jakością — klauzule 4 do 10

 14 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Opinie uczestników (2)

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie