Plan Szkolenia

Wprowadzenie

Zrozumienie jakości, systemów jakości i audytu QMS (System Zarządzania Jakością)

Rozumiowanie związku między audytem QMS, zadowoleniem klienta a zyskownością

Zrozumienie ISO 9001 i siedmiu zasad zarządzania jakością (QMP)

Planowanie audytu QMS na podstawie wejść ze strony zarządu najwyższego poziomu i osób odpowiedzialnych technicznie

Tworzenie listy kontrolnej do audytu QMS w celu rejestracji szczegółów zgodności i niedozwolonej niezgodności

Tworzenie raportu audytu QMS

Zrozumienie cyklu powtarzającego się ciągłego doskonalenia  

Rozumiowanie wymagań certyfikacji ISO 9001

Prezentacja zarządom najwyższego poziomu

Zamknięcie

Wymagania

  • Zrozumienie ciągłego doskonalenia w celu zadowolenia klienta
  • Zrozumienie poprawy procesów biznesowych
  • Ogólne zrozumienie systemów jakości i ulepszenia systemów zarządzania jakością
  • Doświadczenie w procesach ciągłego doskonalenia i wskaźnikach wydajności

Audycja

  • Audytorzy, którzy są lub będą zaangażowani w audyt QMS (System Zarządzania Jakością)
  • Konsultanci i menedżerowie angażujący się w programy jakościowe
  • Osoby, które muszą współpracować z audytorami QMS
 21 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Opinie uczestników (5)

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie