Plan Szkolenia

Wstęp

Zrozumienie jakości, systemów jakości i audytu QMS (systemu jakości Management).

Zrozumienie relacji Audyt QMS, zadowolenie klienta i rentowność

Zrozumienie ISO 9001 i siedmiu zasad QMP (jakość Management)

Planowanie audytu QMS w oparciu o dane wejściowe od najwyższego Management i głównego personelu technicznego

Tworzenie listy kontrolnej audytu QMS w celu rejestrowania szczegółów zgodności i niezgodności

Tworzenie raportu z audytu QMS

Zrozumienie powtarzającego się cyklu ciągłego doskonalenia

Zrozumienie wymagań certyfikacyjnych ISO 9001

Prezentowanie do góry Management

Uwagi końcowe

Wymagania

  • Zrozumienie ciągłego doskonalenia w kierunku zadowolenia klienta   
  • Zrozumienie doskonalenia procesów biznesowych 
  • Ogólne&nbspzrozumienie systemów jakości i doskonalenia systemów jakości
  • Doświadczenie w zakresie procesów ciągłego doskonalenia i wskaźników wydajności

Uczestnicy

  • Audytorzy, którzy są lub będą zaangażowani w audyt SZJ
  • Konsultanci i menedżerowie zaangażowani w programy jakości
  • Osoby, które muszą współpracować z audytorami SZJ
 21 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Opinie uczestników (5)

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie