Plan Szkolenia
Wstęp
Zrozumienie jakości, systemów jakości i audytu QMS (systemu jakości Management).
Zrozumienie relacji Audyt QMS, zadowolenie klienta i rentowność
Zrozumienie ISO 9001 i siedmiu zasad QMP (jakość Management)
Planowanie audytu QMS w oparciu o dane wejściowe od najwyższego Management i głównego personelu technicznego
Tworzenie listy kontrolnej audytu QMS w celu rejestrowania szczegółów zgodności i niezgodności
Tworzenie raportu z audytu QMS
Zrozumienie powtarzającego się cyklu ciągłego doskonalenia
Zrozumienie wymagań certyfikacyjnych ISO 9001
Prezentowanie do góry Management
Uwagi końcowe
Wymagania
- Zrozumienie ciągłego doskonalenia w kierunku zadowolenia klienta
- Zrozumienie doskonalenia procesów biznesowych
- Ogólne zrozumienie systemów jakości i doskonalenia systemów jakości
- Doświadczenie w zakresie procesów ciągłego doskonalenia i wskaźników wydajności
Uczestnicy
- Audytorzy, którzy są lub będą zaangażowani w audyt SZJ
- Konsultanci i menedżerowie zaangażowani w programy jakości
- Osoby, które muszą współpracować z audytorami SZJ
Opinie uczestników (5)
Fakt, że wszystkie standardy zostały przeanalizowane i omówione z kilkoma przykładami, gdy było to potrzebne i wymagane.
Ioana
Szkolenie - ISO/IEC 27005 Information Security Risk Management
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Szkolenie było dobrze zorganizowane i bardzo pouczające.
Siobhan Kavanagh - SEEC MM Ltd.,
Szkolenie - ISO 9001 Lead Implementer
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Quizy w celu podkreślenia treści czytanego oraz możliwość zadawania pytań w dowolnym momencie
Jonathan
Szkolenie - ISO 9001 Lead Auditor
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Fachowe i rzeczowe wyjaśnianie zagadnień.
Arkadiusz Tarabasz - MAN BUS Sp. z o.o.
Szkolenie - ISO 26262 Automotive Functional Safety
Gotowość Derecka . Dereck ma wybitne umiejętności komunikacyjne!!
Dana Foster - Corrigan Oil Company
Szkolenie - ISO 9001 Foundation
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję