Plan Szkolenia

1.Sprzedaż czyli co?
  • Marketing 3.0, 4.0 i 5.0 czyli o co chodzi w sprzedaży w XXI wieku
  • Sprzedaż transakcyjna czy sprzedaż relacyjna korzyści i zagrożenia   
  • Budowanie relacji w procesie sprzedażowym   
  • Planowanie celów sprzedażowych metodą Vonnegutha 
  • Metaplan narzędzie do skutecznego rozwiązywania problemów na przykładzie procesu sprzedaży
  • Markery somatyczne i neurocepcja w biznesie narzędzia nowoczesnej sprzedaży
 
2.Handlowiec, sprzedawca, doradca czyli kto?
  • Każdy z nas coś sprzedaje, ale nie każdy o tym wie- mój profil w sprzedażyautodiagnoza. 
  • Najgorszy sprzedawca ever- czego nie lubimy u sprzedawców. 
  • Czy w sprzedaży można się zakochać? 
  • Po cienkim lodzie stąpasz-Koło konfliktu (konflikt: struktury, interesów, danych, relacji, wartości).  ;
  • Emocje w sprzedaży   
  • Myślenie out of the box- wychodzenie poza schemat
     
3. Proces sprzedaży krok po kroku
  • Przygotowanie do spotkania.
  • Budowanie relacji z Klientem / sprzedaż relacyjna (techniki sprzedaży)
  • Rozpoznawanie potrzeb Klienta.
  • Argumentacja / prezentacja / przekonywanie.
  • Negocjacje warunków kontraktu.
  • Radzenie sobie z obiekcjami.
     
4. Spotkanie sprzedażowe - zanim zaczniesz.
  • Nastawienie – przekonania
  • Metody budowania wewnętrznej motywacji
  • Planowanie, wytyczanie i definiowanie celów
  • Stereotypizacja klientów a właściwa segmentacja
  • Jakim jestem handlowcem – poszukiwanie własnego stylu
  • Opór w kontakcie z klientem – sposoby pokonywania
  • Dzień dobry i co dalej? Jak prowadzić rozmowę sprzedażową
5. Klient – Prosument czyli kto?
  • Przycisk w mózgu kup teraz czy istnieje? Jak ludzie podejmują decyzje zakupowe.
  • Zakup- nagroda?Czy paradygmat wyboru?
  • Przeciążenie informacją w procesie sprzedaży.
  • Prosument =potrzeby i oczekiwania.
  • Pokolenia BB, X, Y, Z i budowanie odmiennej struktury relacji sprzedażowej.
6. Marka osobista w relacji sprzedażowej czyli po co?
 
  • Model budowania marki osobistej eksperta w sprzedaży.
  • Reputacja czyli sprzedaż przez wartości. 
  • Conversion model  w sprzedaży. 
  • Amplifier mojej marki jak budować swoją przewagę konkurencyjną. 
  • Metoda ASK jak wiedzieć o rynku najwięcej i najszybciej.
 
7. Narzędziownik generator pomysłów czyli co robić jak wszystko idzie nie tak.
 
  • Rodzaje problemów- dewiacyjne, optymalizacyjne, innowacyjne.
  • Kreatywności trzeba się…nauczyć, mordercy pomysłów i warunki myślenia kreatywnego.
  • Czym jest twórcze podejście do rozwiązywania problemów? 
  • Rozwiązanie najlepsze dla każdej ze stron-gra.
  • Żelazny zestaw- 635, Antyproblem, metoda Vonnegutha, metaplan.

 

Wymagania

Cele szkolenia:

  • Zwiększenie efektywności sprzedażowej Uczestników.
  • Zwiększenie stosowania narzędzi do kreatywnego rozwiązywania problemów zgodnie z metodyką Out of the box
 14 godzin

Liczba uczestników



Cena za uczestnika

Opinie uczestników (2)

Szkolenia Powiązane

Customer Care Strategy

21 godzin

Profesjonalna Obsługa Klienta

14 godzin

Customer Service Care Strategy

14 godzin

Powiązane Kategorie